Diskuse

BMW M140i xDrive – Šestiválec v kompaktu? To chcete!

6.2.2017

Když jsme loni testovali tříválcové BMW 1, moc nás nenadchlo. Stačí ale zdvojnásobit počet válců a z mnichovského kompaktu je rázem výtečné auto.

 

  • 31 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.02.  12:18

    !!!Tygr šavlozubý!!!

    !!!Odhlédnu-li od toho, že se mi první generace 1er líbila víc (jsem v menšině) a navíc ji na sklonku života dokázali naroubovat chromované kly, pak je daná specifikace jen reakcí na konkurenci!!!

    !!!Tou nejlepší volbou bude pořád klasická 140i RWD s ostřejším řízením a čistotou v jízdě bez nul a jedniček pobíhajících mezi jednotlivými koly obou náprav. O ní totiž test jaksi mezi řádky mluví nejvíc!!!

    !!!Tam BMW stále drží prapor nahoře, tak vysoko, že i jim samotným se již bez finančního kyslíkového přístroje špatně dýchá...ještě dva roky a je vymalováno. Jak píše David, kupujte už nebudou...až se někdo chytne za nos, bude to v době víceméně elektrické nebo elektricko-vodíkové a tam se podobné kousky nosit nebudou!!! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.02.  12:26

      « Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

      Tak tento test som rozhodne nepotreboval čítať. Chcel som čítať, ako je jednotka stiesnená, má lacno pôsobiaci interiér, strašne vysokú spotrebu a ako štvorkolka s automatom nie je komunikatívna a že za tie prachy to nestojí. Namiesto toho čítam, že je to top hotheč, ktorý v triede nemá konkurenciu a treba ho kupovať, kým je. >:D Sakra, a to som nedávno sám seba horko-ťažko presvedčil, že M140i vlastne nechcem. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 06.02.  12:37

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        To vis, ze ji chces ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.02.  13:02

          « Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

          Taky bych jednu potřeboval :-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.  13:06

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            !!!I když si o to takhle otevřeně říkáš, tak věř, že jménem celé bandy se kterou se pokoutně slejzáš, tě budu bránit před tím, aby ti někdo jednu dal!!! >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.02.  13:05

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        !!!Nechtít 140i znamená chtít M2!!! !!!Dobrá volba!!! :-! :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 06.02.  13:55

          « Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

          No, já si myslím, že volba mezi M2 a M140i není až tak složitá. Člověk musí k takové koupi přistupovat s jasnými prioritami. Když kupec má jasno v tom, že chce 4 nebo 5ti dvířko, tak jde M2 ze hry. Ano, hned potom co jsem se šéfem M divize otestoval M3 v manuálu, mě chtěli M2 prodat. Říkal, na váš styl to bude perfektní koupě. Ale já trval na 4-5 dveřích a tak jsem o pár měsíců později odjížděl z Renocaru s M140i v manuálu. Ale pozor! Pro někoho, kdo je líný šlapat na spojku, nebo mu to moc dobře nejde, tahle M140i xDrive bude perfekt. Měl jsem od šéfa na víkend půjčenou jeho osobní M135i xDrive a vůz neměl chybu. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.  14:09

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            !!!V tvém případě naprosto jasné, Iudex hledá víkendovku a myslím, že u něj bude platit pravidlo mála dveří!!! ;-)

            !!!Díky za feedback!!! :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.02.  14:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

              Pokud vím, tak zrovna iudex chce dva páry dveří.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 06.02.  14:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

              Jo kupátko? M2 no problem. Ale bacha, M2 nenabízí adaptivní podvozek. Pro někoho by pak M2 mohlo být a touch too uncomfortable... ;-) Já osobně bych raději šel do M240i...
              • 00 Reagovat !

                foto evocolt

                evocolt 06.02.  16:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                ..a nie uz rovno do M3?
                Na jesen bola predvadzacka M strojov a ta M3 nema chybu aj vdaka tomu aktivnemu podvozku,ktory tam bol citelne citit.
                To co si ty kupil pre naozaj hracka pre pravych petrolheadov,ale keby bola moznost ako ma byt pri novej 5 (vraj uplne vypinatelny x drive) tak by som siel do M140 x drive
                • 10 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 06.02.  16:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                  M3 je nebezpečně silná a rychlá mašina. Člověk by byl "nucen" (a zároveň kolegy řidiči provokován) těchto kvalit využívat. A to je v dnešním policejním světě sakra riziková činnost. Proto jsem koupil nenápadnou myšku, která když to bude třeba, umí mrsknout ocáskem...;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto stealth01

                    stealth01 07.02.  15:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                    S tou silou souhlasím.
                  • 00 Reagovat !

                    foto evocolt

                    evocolt 07.02.  15:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                    V tvojom pohodovom veku snad uz by si sa nedal vyprovokovat mladim,alebo zeby snad ano? >:-[]

                    To mas pravdu,ze si si kupil mrstnu sedu motorovu mys :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 07.02.  18:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                      "Staří závodníci nikdy nepřestávají závodit, s přibývajícím věkem jen zrychlí"..... >:D Není to tak dávno, co jsem se nechal vyštengrovat AMGéčkem a uháněli jsme 240km/hod až naší zasloužené praprababičce (letos bude mít 86, ale nemusela se jich dožit... ;-) ) na zadním sedadle ztuhla páteř... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto evocolt

                        evocolt 08.02.  12:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                        Prababicka musela pozerat na tu raketovu rychlost co si s nou dal >:D
                        Vidim,ze vies jej sprijemnit jesen zivota zavodnickymi aktivitami a bude mat urcite naco spominat ;-)
                        Tak som rad,ze ani s pribudajucim vekom neopada v nas to zavodnicke dieta a obcas je super ked sa trosku ukaze a vleje do zil trochu adrenalinu…
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 08.02.  12:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          Myslím, že v tu dobu se praprababička spíš posérala než pozerala.... >:D >:D >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 08.02.  12:27

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          Znal jsem před časem maníka, co ještě v 73 jezdil s STi vrchy...:yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto stealth01

                  stealth01 07.02.  15:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                  Já teda moc rozdílů nepoznal. Co jsem poznal je řízení a reakce na plyn. Ale adaptivní podvozek myslím není až tak nutné dokupovat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto evocolt

                    evocolt 07.02.  15:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                    ..a este k tomu chovanie aj na nasich skvelych silniciach.Vyhoda bola,ze sme isli velky okruh cez celu BA na Pezinsku Babu a Zochovu chatu takze bol cas opacit trosku lepsie to auto.Okrem toho co si ty napisal som mal pocit,ze auto bolo uskakane,tvrde,ale na kvalitnejsej ceste smer na Zochovu chatu krasne funkcny a zabavny kym sa nenabehlo na nekvalitny asfalt..tam ma prekvapila pohodlnost a komfort podvozku ako zehlil nerovnosti...uz len kvoli zabave na okruhu a komfortu na dennych cestach by som zas ja urcite volil adaptivny podvozok.Tisic ludi..tisic chuti
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 07.02.  18:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                    No, on se do M2 dokoupit ani nedá. Ale je jasné, že jezdci co jsou zvyklí na tuhý podvozek, by s M2 problém mít neměli.
                    • 00 Reagovat !

                      foto m-z-

                      m.z. 07.02.  20:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                      Já měl na podzim možnost si přesně tuhle variantu 1er kousek projet po okresce, bohužel už byla na zimních.
                      Ale jako líbilo se mi to velice, zátah ukrutný a velmi pohodlné svezení. Musím to zkusit na letních. Kamarád má 140i zadohrab v manuálu, tak ho budu muset na jaře znásilnit, jestli se v tom teda ještě nepřizabil, už jsem o něm dlouho neslyšel >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Freddka

                Freddka 06.02.  21:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                Nekde na youtube se vali porovnani M235i a M2 (tedy pred posilenim M2 a 40i). Akcelerace je jako pres kopirak totozna. M2 je proste ostrejsi ve vsech ohledech, ale na rovince stejny. Zajimavy, kdo by to byl rek ze to bude zrychlovat uuuuplne stejne :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 06.02.  22:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                  Motor M2 vychádza z 235 ( N55), len je vyladený na vyšší výkon + samozrejme lepsie olejové hospodárstvo atd. Uz to nema org emkový motor ktorý býva značený S xx
                  • 00 Reagovat !

                    foto Freddka

                    Freddka 07.02.  08:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                    Jasny a za me to neni problem, podle me je skoro nemozne si vybrat mezi M2 a 240i ... kazdy ma neco do sebe a oboji jsou uzasna auta. Jako ostatne cokoliv s 40i, aby bylo jasno :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 07.02.  09:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                      M2 má iné kvality, a to hlavne podvozok z M3, k tomu samosvor, takže na okruhu ten rozdiel cítiť bude; výbavou je tiež ďalej, ako M Performance. Ale je pravda, že to hlavné, motor, lepšie nie je a pri zrýchlení v priamke M2 nevyhráva. Ako píšeš, youtube je plné videí, kde M240i zrýchľuje porovnateľne, ako M2. Čo si pamätám, do stovky o chlp vedie M2, ale na dvestovke je rýchlejšie M240i. A aj finančné odstupy nie sú malé, 240i stojí 46t a M2 59t eur.
                      Osobne by som volil M240i a dokúpil samosvor cez M performace parts.
                      Ale test je o 5-dverovom hatchbacku, kto potrebuje zadné dvere, kupé je preňho pasé.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 07.02.  13:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                        Můj osobní názor: u BMW nejvyšší civilní verze - 80% zábavy, 50% servisních nákladů:)
                        • 00 Reagovat !

                          foto manitou

                          manitou 07.02.  13:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          naprostý souhlas :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ted

                          Ted 09.02.  18:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          a kde jako vidis ten narust nakladu? ty motory jsou v podstate stejny a ten v M2 by mel byt podstatne lepe dimenzovany a mazany.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ted

                        Ted 09.02.  18:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                        jsem zvedav, co prinese facelift M2. dneska uz by to melo byt jasne. pozeptam se.
                        ale koncem roku vsichni tvrdili, ze motoru se to nedotkne. chybejici vykonovy rozdil mezi 240 a m2 je ale ostuda.
                        ja bych ale 240 za m2 nikdy nebral. uz jen ta rozsirena kastle...
                        240i mi prijde vizualne moc lady car, sorry
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ted

                        Ted 09.02.  18:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                        ja nevim. s 330cd jsme klidne par let zili s prckem v autosedacce a zadnej problem se nekonal.
                        co se tyce prevodu, tak pozor na zasadni rozdil mezi automatem a manualem. je to potreba vyzkouset. s manualem se toci na dalnici nezdrave moc. dlouho mi to nedalo spat a nakonec jsem kvuli zprevodovani volil automat.
                        a to jsem velky fanda manualu...
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 09.02.  19:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          Volils automat do čeho? :*)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ted

                            Ted 09.02.  22:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                            Do m2
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 10.02.  08:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                              M2 s automatem? No, pokud nemáš jiné auto na dálniční přesuny, tak ok...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ted

                                Ted 10.02.  21:18

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                                V manualu to ve 130 toci na sestku snad 3600 ot/min. 3 litrovy turbo benzin. A docela to rve. Navic to omezuje maximalku po odstraneni omezovace.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto pradeda7

                                  praděda7 10.02.  22:16

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                                  To je pravda. Při dálničním tempu je M140i v manuálu opravdu hlučná. Ale dá se na to zvyknout. Moje bývalá MPS byla také hlučná, i když tolik netočila.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto speedfred

                                  speedfred 11.02.  23:06

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                                  človeče 235 v automate pri 3600rpm ide 210km/h
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto m-z-

                                    m.z. 12.02.  18:43

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                                    Může být, M2 MT točí v tacho 160km/h 4200ot.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto pradeda7

                                      praděda7 12.02.  20:22

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                                      Převodovky a převody pro M140i. Tož takový 8kvalt v manuálu to by byla paráda. Možná i ten delší diff z A/T by byl s M/T ok. Samozřejmě by to ovlivnilo akceleraci, ale asi zase ne nějak zásadně a na dálnici by to pomohlo. A/T převody jsou díky možnosti použít 8kvaltů ve výhodě.
                                      Manuál:
                                      1st = 4.11:1
                                      2nd = 2.315:1
                                      3rd = 1.542:1
                                      4th = 1.179:1
                                      5th = 1:1
                                      6th = 0.846:1
                                      Reverse = 3.727:1

                                      Auto:

                                      1st = 5:1
                                      2nd = 3.2:1
                                      3rd = 2.14:1
                                      4th = 1.667:1
                                      5th = 1.285:1
                                      6th = 1:1
                                      7th = 0.82:1
                                      8th = 0.64:1
                                      Reverse = 3.46:1

                                      Final drive ratio for the man-box is 3.077 and for the slushbox is 2.813, almost 9% longer.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 09.02.  23:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                          Já taky s jedním párem dveří odjezdil několik let s dětskou sedačkou vzadu a úplně v pohodě. ale pro 99,9% českých uživaelů je jeden pár dveří něco nepředstavitelného, tady musí mít "každý" dva páry dveří i když vzadu vozí jen aktovku/kabelku, nebo bundu, kterou si můžeš dát i do kufru.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ted

                            Ted 10.02.  06:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                            To jsou takovy ty vzity myty a prodejci je casto podporuji.
                            Kdyz jsem prisel do porsche a chtel sedacky bez kuze, koukali na me ze jsem se musel zblaznit... V kazdym druhym sportovnim aute je stresni okno a spousta dalsich tezkejch zbytecnosti.... Atd.
                            Popravde nikde se mi neobsluhovala detska autosedacka tak dobre jako v trojkovym kupe. Sklopis predni sedacku behem vteriny a k diteti muzes zpredu, nikoli zboku hledat diru na pasy...
                            Ale to nevysvetlis...
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 10.02.  08:29

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                              To je fajn, pokud se můžeš ještě zohnout... ;-) Tož já taky odchoval 2 holky v kupátcích a šlo to....jasný... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 10.02.  23:04

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                              Souhlas, komplet.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 07.02.  14:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                      M2 nebo M240i? Budeš jezdit často na okruhy a nevadí ti tvrdší podvozek? Pak M2 je tvoje parketa. Pokud chceš daily driver, tak M240i tě nezarmoutí...i když nemá 4 výfuky... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 07.02.  18:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                      M2 mi pride taká brutálna(krásne brutálna) s tým bodykitom + poriadne brzdy.
                      240i uz taká nejaká civilnejšia,aj keď M packet urobí ešte hodne parády
      • 00 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 06.02.  14:47

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        Přidej se k dark side!!!!!!!
    • 40 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.02.  12:27

      « Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

      zadne svetla su fail..... videl som minule bmw 1 a rovnako predok aj zadok je hrozny.. vizualne hodne slabe .... nechapem.. a vraj premia... aj mazda 3 vyzera daleko lepsie aj ceed aj auris.. aj leon ... pritom prva generacia bmw 1 bola vazne pekna a mala to v sebe ... ale takto ju dnes uz spackat ;-\

      chcelo by to opat bangla... jeho 5ka je dodnes neprekonana .. doslova ze legendarna ... a vyzera aj dnes stale lepsie ako tieto nove megaladvinove kusky so svetlami bez charizmy ktore uz od seba clovek navzajom ani nerozozna... zlaty bangle.. za jeho ery malo bmw ozaj velku charizmu :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 06.02.  18:36

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        s tymto suhlasim ten dizajn a hlavne zadok je des a hruza a aj s 5kou tiez mala aj ma podla mna najvacsie gule
        • 10 Reagovat !

          foto jhamil

          jhamil 06.02.  20:49

          « Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

          Já když viděl druhou generaci 1. řady v roce 2013, tak jsem si řekl, že to vypadá jako těhotná předchozí generace :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 09.02.  19:01

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        tve nazory na tuto kategorii aut jen davaji najevo, ze s ni nemas zkusenosti
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 06.02.  12:37

      « Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

      Souhlas. Jak uz jsem psal, tak na slizskem povrchu si clovek uzije i v xdrivu, navic to nemusi danit, ale 40i RWD je posledni mohykan, ktery uz za chvili bude spis cenenym youngtimerem. Staci se podivat, jak zmizely z inzerce 130i - toto ceka m135/140 za par let taky, az se prestanou vyrabet. A co v testu nenajdete je cenovy jemnocit bmw, kde se da nova M140 poridit i lehce pod mega... Kupujte, nebudou :-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.02.  13:14

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        !!!Když o to sklouznutí v autě pro radost přece jde!!!Jenže jen pár kouskům, kteří tvrdí, že jízda nemusí být jen o přemisťování se z bodu A do bodu B!!! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 06.02.  13:31

          « Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

          Alw jisteze jde o to sklouznuti, no ja nemam mega na vikendovku, me by to auto muselo slouzit jako daily driver. A taky me zene, a na cesty, jake jsou ted venku bych ji asi - pri vsi duvere - s 340 konmi pouze na zadnich kolech radeji nepoustel. Ale to je proste moje situace, pokud hodnotim auto obecne, tak z te bandy superhatchu je M140i RWD to naprosto nejlepsi a nejpetrolheadovatejsi, co se vubec kdy dalo koupit. Tady je treba smeknout i s vlasama, ze to BMW vubec vyrabi :yes:

          Btw - kdo ti do textu pere ty vykricniky..?
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 06.02.  13:38

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            Redakce. Prej že bez vykřičníků tady neobstojíš. ;-)

            Webpaja přece už dávno tvrdí, že auto není totéž co myčka. Pardon. Mička, samozřejmě. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.  13:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

              !!!Kdyby to bylo jen věcí redaktorů, byla by to lahůdka!!! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 06.02.  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                Nechceš mi říct, že se historie opakuje. "My jsme vám vytvořili hřiště a vy si můžete zadarmo hrát. Když budete hodní." ;-) :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 07.02.  08:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

                  !!!Spíš, my z toho ten bulvár uděláme!!! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.  13:49

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            !!!Naprostý souhlas!!!A pokud to má být daily driver, pak chápu!!! ;-)

            !!!Chceš přispívat?!!!Tak vykřičníkuj!!! :-)
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 06.02.  15:15

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            Ja som v novembri kupil 235 a mam ju ako auto na denne použitie,ale moja požiadavka bola jedine rwd,a zima zatiaľ vcelku OK (a to bola celkom hustá zima)
            Ked máš komplet zapnutú elektroniku tam na aute môže kľudne jazdiť aj ženské pokolenie.
            Spotreba za cca12000km 9,2l a su to zväčša svižnejsie presuny a minimum mesta.
            Naposledy predpisovych 400km za 8,2
            Ten motor ozaj stojí za to ,a to nevravím o prip ďalšom tuningu.
            Je to radost pri každom naštartovaní,takze iudex, ber pokial sú.
            Ja si ho snáď neham na celý zivot,a časom vyšperkujem M Performance dielami (aj ked uz som pomaly začal).
            A ano ta cena sa da stlačiť pekne dolu.
          • 00 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 09.02.  19:07

            « Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

            jako daily ok, ale M2 neni nic hranicniho, s cim by se nedalo jezdit. nakonec vykon to ma stejnej a samosvor ho spis pomuze prenest. zkazky, ze je to buhvijak tvrdy jsou mimo.
            M2 je splnenej sen for ever, 140i je super, ale vzdycky budes vedet, ze jsi byl tak blizko...
            navic ztrata hodnoty bude dost podtstnej faktor hrajici pro M2
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 09.02.  23:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

              Souhlas, když BMW v nižší střední, tak M2. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 10.02.  22:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

              no M2 pri mne ako dailly car to nie bolo by mi ho ľúto,km by tam bolo za chvíľu na mrte.
              Samosvor dokúpim aj na 235/240,bodykit už asi nie
              :'-(
              na M2 su aj dosť dlhé čakačky (1rok) + tá cena už je pre mňa mimo(možno neskôr)
              Pravdu máš,ze človek bol už tak blízko ....
    • 10 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 06.02.  14:50

      « Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

      Souhlas do puntíku a vykřičníku!!!!!!!

      Člověk není kočka s devíti životy, občas si je potřeba svou vlastní garáž osladit něčím takovým jako je RWD BMW s (minimálně) benzinovou R6!!!!!!

      Už abych zas vyjel na jaře!!!!!!!!!!

      P.S.: proč si nedáš vykřičníky i do jména?????!!!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 06.02.  17:11

      « Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

      Nevím jestli si pamatuješ původní druhou generaci před faceliftem... to bylo peklo.
      [odkaz]

      Po faceliftu už to není tak zlé... a já si potrpím na světla, takže vypiplaná optika předních i zadních světel to zachraňuje.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.02.  20:30

        « Re: Re: !!!Tygr šavlozubý!!!

        Jenže právě ty zadní lampy byly před face stokrát lepší. Teď to zezadu vypadá jak nějaký hybrid hb a kombi. Předek hb se o poznání zlepšil ale celkově za mě ne..
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 06.02.  12:26

    sranda

    teraz pozeram ze nova ibiza je kasnou sirsia dokonca aj ako o triedu vacsie a naslapanejsie bmw 1 .... tak toto je fakt sila... kto by to povedal ze ani vacsie bmw tu na maly ( velky ) seat nestiha
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.02.  12:26

      « Re: sranda

      Takže je to jasné. Ibiza je lepšie auto, ako 1er.
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 06.02.  12:27

        « Re: Re: sranda

        nie je.. akurat je disproporcna a nezmyselne siroka ako nejaka nadopovana ropucha ... toto bmw 1 je toho dalsim dokazom ;-) ... posobi vizualne stihlejsie a proporcne ovela prirodzenejsie a to pritom tiez nie je ziadny krasavec
        • 00 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 07.02.  15:47

          « Re: Re: Re: sranda

          BMW je moc úzké..Ibiza je nyní prostorem král ve třídě :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.02.  12:39

      « Re: sranda

      Tobě teda ta šířka Ibizy nedá spát. Nechtěl bych vidět místo, kde musíš parkovat. Nu což, řešení se najde vždycky. ;-)
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 06.02.  12:44

        « Re: Re: sranda

        mne je to uplne jedno... ved nech ma sirku aj 2m ... zaspim v pohode.... len proste je kusok uz out... sam uznas ze aj o triedu vacsie vozy su stale vo vacsine uzsie ako nova ibiza ... mna mrzi len to ze asi takto dopadne aj nove polo a neskor aj fabia ... ze to budu dalsie ropuchy hrajuce sa akoze na male auta je docela pravdepodobne uz dnes .. proste uz to zacina byt disproporcne.... pritom rio je kasnou vizaulne stale docela stihle.... no jo.. :-( ... som proste sklamany kam to speje s malymi vozmi... nic viac ... ale po dnesnej 5m insignii udajne pohybujucej sa kdesi v strednej triede je uz asi vsetko mozne ;-) ach jo... uz to asi nie je pre mna tieto dnesne vozy... uz sa to zacina vymykat asi mojim vlnovym dlzkam :-( chcem naspat 90 roky :*) :yes:

        PS: ten odkaz na twizy mi akosi nechce nacitat.. ale udajne je to propadak
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 06.02.  13:00

          « Re: Re: Re: sranda

          Ako už v inej diskusii niekto iný napísal, deje sa to že jednotlivé mainstreamové modely tým ako sa zväčšujú nahradzujú často svojich súrodencov o triedu vyššie, ktorí často nedostanú náhradu. Pritom ale robia miesto novým menším modelom. Kto chce menšie, užšie auto zoberie to o triedu nižšie. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 06.02.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: sranda

            ak to takto pojde dalej tak za 15 rokov aj UP uz bude potrebovat nieco mensie co nahradi dnesny sucasny UP ;-) .. a golfik? ten uz bude mat v kombiku aspon 4,8m .. kazdopadne bude to oapt asi jeden nadherny megaprakticky kompakt :*) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 06.02.  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: sranda

              Když to tak půjde dál, tak třeba jo. Těžko říct, co budoucnost přinese... jestli auta jako Twizy, Tango T600...
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 06.02.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda

                predpokladam ze auta ako ich pozname dnes skoncia... lebo to nejde uz zrovna idealnym smerom... ludia sa budu prevazat dost mozno uz len nejakymi mensimi priblizovadlami ... pre jedneho maximalne dvoch ludi ;-) ktovie
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 06.02.  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda

                  Dvě věci:
                  - za prvé, tyhle vize o konci aut jak je známe do deseti let už tu byly někdy před dvaceti lety - a nic.
                  - za druhé, svět je hodně rozmanité místo. Realita v Norsku je jiná než realita v ČR je jiná než realita v Inidii je jiná než... a tak dále. A nakonec... i realita v Praze je jiná než realita třeba v Bruntáli.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.02.  14:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda

                    Mylsíš v Bruntáli, podle vzoru "v Pr.deli"? ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 06.02.  14:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda

                      Vidím, že jsi velmi znalý v oblastech českého jazyka, geografie, sociologie i anatomie :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 06.02.  14:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: sranda

            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 06.02.  20:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: sranda

              buď rád,že sa autá zväčšujú. ty si vlastne kupil Golf mk l za cenu Pola >:D
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 06.02.  13:07

          « Re: Re: Re: sranda

          !!!Chceš je nazpět i s jejich bezpečnostním standardem?!!! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 06.02.  13:15

            « Re: Re: Re: Re: sranda

            ale ved aj malicke auto moze byt bezpecne.. vid smart. F500 a podobne ;-)

            uz sucasna fabia je docela bezpecne auto a to nema ani 4m dlzku
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: sranda

              !!!Možná z hlediska třídy, ale čistě fyzikálním pohledem to prostě nefunguje!!! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Freddka

                Freddka 07.02.  08:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda

                Pssst nerikej mu nic o Q7 a Range Roverech ... :-)
                Ikdyz ono proti temto 2.5t hovadum je to marny asi i v tom Golfu/Passatu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 06.02.  14:03

        « Re: Re: sranda

        Jestlí jezdí pravidelně na nákupy do SC, tak asi ví, že každý cenťák se při příčném parkování počítá... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 09.02.  19:08

      « Re: sranda

      proc tu vubec jsi?
  • 44 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 06.02.  13:18

    ....

    BMW bych si nidky nekoupil, protože co řidič BMW to imbecil, asociál, zloděj a Tomio Okamura. To jen tak naokraj, aby každý věděl, že proti značce BMW nic nemám. Auta dělá kvalitní. S náhonem na zadek se dá ve městě v zimě v ranní špičce na letních sjetých gumách užít spousta zábavy.

    Tohle BMW mi přijde takové nedonošené, zdeformované, prostě takový malý ošklivý mrzáček a nezachrání ho ani 12-ti válec :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 06.02.  13:22

      « Re: ....

      >:-[] >:-[] >:D Holden bude mít co dělat, aby tě převálcoval
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.02.  13:26

      « Re: ....

      !!!Pakliže by formule tebou v prvním souvětí měla existovat, pak vzhledem k větě č.4 by jsi musel být jednoznačně největší fanda BMW na světě!!! ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto MDK

        MDK 06.02.  18:14

        « Re: Re: ....

        Ne, ja jsem fanda Renaultu.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.02.  20:31

          « Re: Re: Re: ....

          Ty jsi vlastně takový náš diamant :-)
          • 40 Reagovat !

            foto MDK

            MDK 06.02.  22:32

            « Re: Re: Re: Re: ....

            Ne diamanty ma Mitsubishi, co má Renault nevím, ale jsem toho fanda.
            • 40 Reagovat !

              foto Hovnohlav

              Hovnohlav 07.02.  00:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: ....

              Tak to ja vim co tam maj, taky tomu fandim, ale ne kazda mi ji chce ukazat. S Renaultem si v tomhle na tom lip :yes:
    • 11 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 06.02.  14:57

      « Re: ....

      S tebou bych taky nikdy nešel do postele, protože co krok, to prd. Taky mi přijdeš malej nedonošenej mrzáček, kterýho nezachrání ani photoshopped #selfie. :'-( To jen tak na okraj, abys věděl, že proti tobě, MDK, nic nemám.
  • 00 Reagovat !

    foto patras

    patras 06.02.  15:42

    Plusy a mínusy

    Plusy: sestihrnek
    Vykony
    Light M
    BMW
    Spotreba
    One-of-a-kind

    Minusy: ta barva
    A zas tak moc se mi nelibi...ale ne zas tak moc abych ho nechtel!
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 06.02.  17:19

      « Re: Plusy a mínusy

      a medzi veľké mínus patrí ,ze to nemam na budíkoch teplomer voda/olej ,ale iba niekde v skrytom menu. ;-\
      a pre mňa malá nádrž
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 06.02.  21:41

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        Mně hrozně vadí nemožnost ventilovaných sedaček a taky bych uvítal větší individualizaci interiéru. Např. se nedá objednat kožená palubka, což u Mini jde a podobné fičurky.
        U M2 nejdou přední parkovací senzory, ani adaptivní tempomat, sedačky si taky člověk nevybere...
        Po vypnutí stabilizace, se auto hodí do komfortu, to je úplný děs. Takže přijedete na okruh pocvičit drifty a u M Performance máte měkké tlumiče, řízení a zdechlou odezvu na plyn, to se fakt BMW povedlo.
        M2 naštěstí adaptivní podvozek nemá, takže zůstává jen plyn a řízení.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 06.02.  23:09

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Dobře, že tu někdo vzpoměl ventilované sedačky. Nevím, na co si BMW hraje, ale k ventilovaným sedačkám musíš jit až do nové 5ky nebo X5. A to je tedy bída... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto amerlock

          amerlock 06.02.  23:34

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Mam 2 auta s ventilaci a ani u jednoho to nepoužívám a nijak to ani není něco co v autě chybí. Po chvilce použití zjistíš ze je to k hov.u
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 07.02.  01:09

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            Pokud je v interiéru alcantara (nebo látka), tak ventilace není potřebná, ale kůže někdy umí být (v horku) bez ventilace "otravná".
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 07.02.  19:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

              Přesně! Komu se potí prdelička, tak kůže bez ventilace je v létě přímo katastrofa. A to nejsu nějaký tlustý borec...možná je to věkem :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Ted

              Ted 09.02.  19:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

              presne! ja nechapu tu ceskou posedlost kozenymi sedackami.ja uz vzdy volim alcantaru, pokud je ta moznost. ale u dealera ze me byli na vetvi. tady proste kuze znamena nejlepsi, ackoli vlastnosti ma snad jen krom oteruvzdornosti na prd.
          • 00 Reagovat !

            foto Machyrek

            Machýrek 07.02.  01:13

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            Presne. Ventilaci vidim jako nejzbytecnejsi priplatek. Mel jsem jsi taky. Uz ji nekupuju. Mozna nejaci tlusti borci co se poti 7x24 jsou cilova skupina.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 07.02.  08:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

              !!!Rozhodně nepatřím mezi tlusté borce a přesto ventilaci s koženými sedačkami vnímám jako nezbytnou věc!!! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Machyrek

                Machýrek 07.02.  10:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

                Ale jo verim. Prave ze jsem casto presedal z auta s do bez, obe v kuzi a vyslo mi z toho, ze v tom bez mi ventilace vubec nechybi. Neco jinyho je vyhrivani, to bych neozelel.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 07.02.  13:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

                  v tom se asi shodneme. Pro mně je to přínosné asi jako průvan na záda...
              • 00 Reagovat !

                foto Ted

                Ted 09.02.  19:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

                s kuzi asi ano, ale proc kuzi? jedinej realnej prinos ventilace je, ze kdyz ti nekdo prdi do sedacky, okamzite se to dozvi cely auto. >:D
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 07.02.  08:41

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            !!!Mám ventilované sedačky a jízdu bez aktivní ventilace v létě si představit neumím!!!Kdyby se nabízely i v mém druhém do alcantary, vůbec bych se nezlobil!!! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto m-z-

            m.z. 07.02.  08:44

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            Amerlock, předpokládám, že mluvíš jen za sebe...
      • 10 Reagovat !

        foto patras

        patras 07.02.  09:17

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        Jejej ještě sem zapomněl na jeden zásadní plus:
        dělené zadní sedačky 40:20:40!!!!!
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 06.02.  22:37

      « Re: Plusy a mínusy

      Tohle je povedený Bavorák. Minus bych viděl jen v designu. Ale za ten motor v této třídě :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 06.02.  23:15

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        No s tím stylingem je to tak, že se na něj dá časem zvyknout a s většiny úhlů je to fajn. Na druhé straně je vůz instantly recognisable jako bavorák...... ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.02.  23:23

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Tak do typického baworáku má (designově) tento 5dv. hb dost daleko, 240i/M2 je (v tomto směru) přece jen jinde.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 07.02.  08:44

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            !!!Pořád je už z celkového designu jasně patrná klasická koncece!!!Je to HB a tak mu samosebou chybí kufr, nicméně souhrnně souhlasím s pradědou!!! :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 07.02.  10:54

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            Ano, stereotyp "bavorák" řada 1 nenásledovala a ani dobře nemohla. Protože hierarchie BMW sice chtěla mít zástupce v "levnějším kraji", ale zároveň trvala na tom, aby neohrožoval vyjímečnost vyšších řad a to tím, že se bude podstatně lišit. To dalo stylistům příležitost vytvořit unikátní kastli, která se svým způsobem vymkla běžnému HB stylu, ale na druhé straně, jak jsem již psal nahoře, je okamžitě poznána coby baby bavorák. Ale pozor! Tam, kde styling měl příležitosti, zároveň ale měl i podstatná omezení. Tím hlavním byla RWD platforma s R6 motorem a daným vysokým pontonem. Vytvořit s těmito parametry menší pohledné kupátko nebo HB nebyla zrovna "pinkačka". Klobouk dolů za to, jak celkem solidně "spytlíkovali" kupátko 235/240/M2 (i když rušivé stigma vysokého pontonu zůstalo). S HB to měli hoši složitější a dá se říct, že s přihlédnutím k tomu, že měli jednu ruku svázanou za zády, úkol čestně splnili.
          • 10 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 07.02.  12:17

            « Re: Re: Re: Re: Plusy a mínusy

            Souhlas. Ta prdelka není nic moc. Tuctová. M2 se mi zdá podstatně lepší!
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.02.  23:25

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

  • 10 Reagovat !

    foto apop

    apop 06.02.  22:59

    místo v zadu

    Já nevím, kdy už přestanou přihlouplí motorističtí novináři hodnotit místo na zadních sedadlech u sportovních a tzv. relaxačních aut jako je zrovna testované auto a pak u městských kompaktů. Přece tato auta se nekupují na jízdu ve 4 lidech ani jako auto pro jízdu na chalupu s celou rodinou.

    Na to přece si trochu myslící tvor snad koupí úplně jiné auto.

    takže hodnoťme u aut ty parametry, které jsou pro danou kategorii relevantní a ne ptákoviny. Příjde mi, že když není co najít, tak se soustředí na místo na zadních sedadlech 8-s 8-s :-!
    • 10 Reagovat !

      foto bez-prislusnosti

      bez_prislusnosti 06.02.  23:39

      « Re: místo v zadu

      My jsme v 1er projeli evropu.. ono většina lidí co jezdí ve 4 dospělých není gayklub a jsou to 2 páry a v takovém autě jezdí ve předu chlapi a baby vzadu.. když už jede vzadu chlap, tak je tak utahanej a zároveň uklidněn po dlouhém řízení, že vytuhne jak mimino a vejde se kamkoliv :-) .

      Za mě je hlavní problém 1er v přemíře elektroniky, která je drahá a nevydrží věčně... Vše ostatní se servisuje dobře a za podobný peníze jak běžná produkce.. ale ta elektronika odchází (co se divit když je třeba 8 let v kufru motoru, někdy na mraze, jindy v horku) a není levná :-( a hlavně je zbytečná, protože by to člověk nejradši vše povypínal a vyházel z auta >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 09.02.  19:24

      « Re: místo v zadu

      tak pozor. v momente, kdy mas rodinu, byt mas dve auta, se ti velmi snadno muze stat, ze draha polovicka bude s autem pryc a ty proste deti musis odvezt. pak je to velice relevantni pohled a M2 je v tom excelentni - najdi jine takove auto.

      byl to jeden z duvodu, proc jsem M2 objednal.
      no a nakonec jsme koupili auta 3 a ja mohl objednavku zrusit a soustredit na dvousitz >:D
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 07.02.  01:17

    tady je svět ještě v pořádku

    Jooo, s tím prckem se už tak nějak dá i žít :-! ani by to nemusela být 4 kolka
  • 03 Reagovat !

    foto pavlik123

    pavlik123 07.02.  07:50

    Interier

    Octavia má hezčí interiér, alespoň na pohled. Za tu cenu by mohli dát něco jen třeba o trošičku lepšího, byť ne luxusního.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 07.02.  08:45

      « Re: Interier

      !!!Jasně, ta má hezčí všechno!!!Občas to chce přestat koukat na obrázky a jít si sednout!!! ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 07.02.  09:13

        « Re: Re: Interier

        Ale neřešil bych kraviny, cokoliv malého zadokolního by měl být sen panáčků 25 let. Nevím proč zrovna tato banda kupuje Superby a A6ky.
        • 10 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 07.02.  15:04

          « Re: Re: Re: Interier

          tiež to moc nechápem,ked som mal po dvaciatke tak mojim snom bolo nejaké kupecko so silným motorom a nie limuzíny.
          • 00 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 07.02.  19:15

            « Re: Re: Re: Re: Interier

            Tiez a tesil som sa kes som presadol s otcovej S 120 do Primery GT to bol kapanek rozdiel... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 07.02.  10:00

        « Re: Re: Interier

        Hele... co má znamenat ta ostravská podprahová zpráva v každé větě? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.02.  11:00

          « Re: Re: Re: Interier

          !!!S Ostravou snad vyjma toho, že tam sídlí tiskárna chrlící mj. i Blesk toho moc společného nemá!!! ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto frogman

    frogman 10.02.  07:49

    Mám ju! :-)

    Presne v tejto sivej farbe, keď sa s ňou lepšie zžijem, bude aj recenzia na moje.auto.cz

    Najviac ma na tom aute fascinuje jeho dualita. V eco-pro to jazdí ako auto pre manželku, z čoho mám radosť. Proste pohodové komfortné auto na dochádzanie do mesta.

    Keď to prepnem do sport mode a naložím, tak sa z toho zrýchlenia idem posr... je fakt brutálne, čo ten motor dokáže, hlavne v tak malom aute. A hej, vôbec mi nevadí, že to nie je zadokolka v manuále. Na tú som pri takomto zrýchlení ešte asi šoférsky nedorástol. Proste obe ruky na volant.
    • 00 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 10.02.  21:21

      « Re: Mám ju! :-)

      Jsem jedinej kdo nechape, co vlastne ma v tejto sivej barve??
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 10.02.  22:22

        « Re: Re: Mám ju! :-)

        140iX ?
        • 00 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 11.02.  06:36

          « Re: Re: Re: Mám ju! :-)

          Tak to jooo :-) gratulace. Uz ted to auto vetsina lidi nechape, za dva roky uz s tim budes uplnej exot. Vsichni budou jezdit v hybridech se spotrebou 7 litru a budou strasne eko.
          • 00 Reagovat !

            foto frogman

            frogman 11.02.  17:38

            « Re: Re: Re: Mám ju! :-)

            Iste, za dva roky tu bude nový 1er. S pohonom predných kolies, japonskou automatickou prevodovkou vzor Toyota, a žiadnou možnosťou šesťvalca. :-) Tož čo sa dá robiť, nebudem sa ponáhľať do k dealerovi, aby som auto vymenil.

            Za exota budem úplne bez hanby, navyše, je to fakt sleeper. Keď zozadu odlepím to M140i xDrive, zapadnem úplne v pohode do davu mestských vozítiek. Kým bude jazdiť, ako jazdí, obrovská spokojnosť.
  • 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 11.02.  22:15

    malej vstupní otvor

    Proč dělá bmw tak malý vstupní otvory u aut do 4er? Nechápu. Přijedu v normálním autě Golf, chci sednou do 1er a hipnu se do hlavy a odřu si záda. Nechápu proč. OK, asi jsem moc velkej (183 cm, 81 kg). Zkusím 3er, to samý, 4er to samý. Až otvorem do 5er jsem prošel bez toho, aniž bych to auto ničil. Proč dělaj ty otvory tak úzký? Výškou auta to není, možná tou vysokou podlahou? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.02.  22:47

      « Re: malej vstupní otvor

      Do značné míry je to daň za možnost řadové šestiválce umístěného (podélně) více směrem do kabiny. Nejhorší je to ale rozhodně u 5dv. 1er.
      • 00 Reagovat !

        foto maca02

        maca02 13.02.  08:30

        « Re: Re: malej vstupní otvor

        Aha, to by to mohlo vysvětlit, díky
  • 00 Reagovat !

    foto Mraca78

    Mráča78 13.02.  19:10

    Pěkný....

    Moc pěkný kousek a ten motor.Bohužel sem musel jít do podstatně slabšího motoru.Bohužel finance sou omezený,asi se dám do politiky :-) :-) .
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Sobotkova japonská mise startuje. Z premiérů tam byl naposled Paroubek

Sobotkova japonská mise startuje. Z premiérů tam byl…

Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) zamířil do Japonska. Jako první premiér od Jiřího Paroubka, který tam byl v roce…

Evu zavřel do sklepa a na chleba jí natíral sperma: Polský Fritzl dostal 25 let

Evu zavřel do sklepa a na chleba jí natíral sperma:…

Dva roky strávila uvězněná ve sklepě vlastního domu, kde ji její muž mučil, znásilňoval a bil. Mariusz své…

 

iSport.cz

Čeští in-line hokejisté padli s Finy na nájezdy, Petružálek zazářil hattrickem

Čeští in-line hokejisté padli s Finy na nájezdy,…

Druhý skalp Seveřanů nezískali. Čeští reprezentanti v in-line hokeji po úvodním vítězství se Švédy sváděli…

Bolt se loučí se Zlatou tretrou. Je to pro mě jako domov, hlásil v Ostravě

Bolt se loučí se Zlatou tretrou. Je to pro mě jako…

Usain Bolt, nejrychlejší muž planety, tentokrát nebyl před Zlatou tretrou Ostrava zdaleka tak rozverný jako v…

 

Reflex.cz

Lidí na světě přibývá, práce však ubývá. Budou z toho sociální bouře? A co na to prezident-prognostik?

Lidí na světě přibývá, práce však ubývá. Budou z…

Je smutným faktem, že politici (lhostejno, zda z pravice, či z levice) se většinou věnují pěně dní a svým…

Štěpán Mareš slaví pětačtyřicátiny. O čem vyprávěl Zelený Raoul, když byl stejně starý jako jeho kreslíř?

Štěpán Mareš slaví pětačtyřicátiny. O čem vyprávěl…

Ten den vidíme pořád tak jasně, jako by se odehrál včera. Dvaadvacetiletý mladík vešel do papíry zaneřáděné…