Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW M6 Gran Coupé – Gran express

Skloubit pohodlný vůz kategorie GT se supersportem není lehké. Inženýři v BMW však našli tajný recept.
Zpět na článek
29. 11. 2013 09:32
29. 11. 2013 10:46
29. 11. 2013 11:16
29. 11. 2013 09:33
29. 11. 2013 12:21
29. 11. 2013 12:33
29. 11. 2013 12:44
29. 11. 2013 09:41
29. 11. 2013 10:47
29. 11. 2013 10:54
29. 11. 2013 11:18
29. 11. 2013 11:57
29. 11. 2013 12:18
29. 11. 2013 11:59
29. 11. 2013 12:09
29. 11. 2013 12:10
29. 11. 2013 13:15
29. 11. 2013 14:10
29. 11. 2013 16:18
29. 11. 2013 16:50
29. 11. 2013 20:08
29. 11. 2013 20:04
29. 11. 2013 12:20
29. 11. 2013 12:37
29. 11. 2013 12:58
29. 11. 2013 13:10
29. 11. 2013 13:12
30. 11. 2013 12:53
29. 11. 2013 13:36
29. 11. 2013 20:22
29. 11. 2013 09:58
29. 11. 2013 11:01
29. 11. 2013 11:07
29. 11. 2013 11:15
29. 11. 2013 12:57
29. 11. 2013 13:03
29. 11. 2013 13:12
29. 11. 2013 13:33
30. 11. 2013 12:58
29. 11. 2013 11:26
neregistrovaný "JohnST"
29. 11. 2013 11:38
29. 11. 2013 12:43
29. 11. 2013 14:10
29. 11. 2013 12:42
29. 11. 2013 12:47
29. 11. 2013 12:47
29. 11. 2013 12:59
29. 11. 2013 13:04
29. 11. 2013 19:48
29. 11. 2013 19:45
29. 11. 2013 12:49
29. 11. 2013 13:09
29. 11. 2013 13:18
29. 11. 2013 20:17
30. 11. 2013 18:44
30. 11. 2013 23:40
1. 12. 2013 17:56
30. 11. 2013 23:27
2. 12. 2013 08:34
2. 12. 2013 11:19
2. 12. 2013 11:16
Avatar - Emel
29. 11. 2013 09:32
Šestka
Nová šestka se moc povedla ve všech verzích a GC je asi nejzajímavějším počinem. Nemá sice úplně praktičnost lichých sportbacků, ale to u manažerského vozu zase tolik nevadí. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
29. 11. 2013 10:46
Re: Šestka
Moje krevní skupina to není (já raději menší, lehčí), ale bude to velmi dobré auto.
29. 11. 2013 11:16
Re: Šestka
Velmi dobrý...jak suchý :-)
29. 11. 2013 09:33
!
:yes: :-! ...
Rozbalit vlákno
3
29. 11. 2013 12:21
Re: !
Nevím za co máš ty černý palce, asi nějakej automatickej generátor :-)

Každopádně fakt není třeba nic dodávat, to auto hovoří samo za sebe dostatečně a kdo ani tohle nebere, přelouská test a je vymalováno :yes:
29. 11. 2013 12:33
Re: !
Já je vůbec nesleduju, už jsem zase zaměřil...jo, generátor! >:D
29. 11. 2013 09:35
Fantastickej kousek!
...a pěkně napsanej test! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 09:41
4M
Nespekuluji teď o oprávněnosti ceny, ale 4 melouny se mi zdá už celkem dost. ;-\
Rozbalit vlákno
22
29. 11. 2013 10:54
Re: 4M
to mě napadlo jako první, po dočtení článku. 4 mega je trochu silný kafe.
29. 11. 2013 11:18
Re: 4M
Vážně?
A kolik by tedy mělo stát, aby to nebylo zase tak moc? >:D
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 11:57
Re: 4M
Za 400k ti hjondé nabídne stejnou kvalitu i zážitky. >:D
29. 11. 2013 11:59
Re: 4M
"Velmi dobrý" přece nemůže stát štyry milióný! ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:09
Re: 4M
Je fakt, že za 4 mega jich asi moc jezdit nebude, tak našláplé auto člověk rád potká častěji.
29. 11. 2013 12:10
Re: 4M
Na druhou stranu za 3,5 mu nic nechybí...i když karbonový brzdy... ;-)
29. 11. 2013 13:15
Re: 4M
Ty brzdy...no, znám dva, co je mají a oběma už odešly (Q7 a Panamera) a pálka za nové byla...ehm, ak to slušně pojmenovat...neveselá. Je fakt, že na obou autech vydržely přes 200 000 km, takže když tu cenu opravy rozpočteš na km, nebylo to tak hrozné, ale i pro "pracháče" to byla soda...
Avatar - Snooob
29. 11. 2013 14:10
Re: 4M
Tunajší "odborníci" by ti povedali, že Q7 a Panamera sú len predražené FaulVé - teda šroty.
A že FaulVé keramiku jednoducho nevie...
;-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 16:18
Re: 4M
Náhodou mám na stole krásnej reklmaní hrnek VW z kvalitní keramiky!!! :-!
29. 11. 2013 16:50
Re: 4M
To je možné, že by to napsali, nicméně ty keramické brzdy jsou tak jako tak Brembo, jak kotouče, tak třmeny. :-)
29. 11. 2013 20:08
Re: 4M
Hardware samozřejmě kupují. Takže na to nemají moc vliv. Můžou za kalibraci. A zrovna Porsche patří mezi výjimky, kde se skutečně vyplatí přemýšlet o keramice. Umí je naladit. Některá auta jimi akorát zkazíš. I taková věhlasná značka jako McLaren s tím má problémy. Abych byl fér, také je doporučují nekupovat - ale v nabídce být musí.
29. 11. 2013 20:04
Re: 4M
S tím člověk musí počítat, když auto pořizuje. Už částka v katalogu naznačuje, že to nebude levná záležitost. U starších kusů budou kotouče dražší než celé auto dohromady. A nesmíš nechat nějakého ňoumu měnit kola.

Lidé si tenhle výdaj racionalizují třeba i tím, že se kola méně špiní. :-) Hrozné částky to nejsou, ale výdaje jsou to koncentrované.
29. 11. 2013 12:20
Re: 4M
Jasněže, když JÁ ty štyry mega nemám a ani si neumím představit, jak vypadaj >:D

Tak nějak tyhle hlášky vznikaj...
29. 11. 2013 12:37
Re: 4M
..aha...sem se chtěl zrovna zeptat...kvůli eurovíkendu >:-[]
29. 11. 2013 12:58
Re: 4M
Něco mi asi uniklo :-O
29. 11. 2013 13:10
Re: 4M
Ty štyry míle asi >:D
29. 11. 2013 13:12
Re: 4M
Tak ty každopádně :-)

Holt se budu muset dál živit prací :-)
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2013 12:53
Re: 4M
..uniklo... až mi hrkly slzy do očí :-O >:D něco podobného, jako když na mittalu vypouštějí síru >:D
Avatar - šmoula nešika
29. 11. 2013 13:36
Re: 4M
No, 4 mega; to záleží na náročnosti tvých představ. Podobně stojí i MB SL 63 AMG, zatímco M3 bude s příplatky do nějakých dvou mega, stejně jako základní F-Type. To jsou vskutku velké rozdíly, ale třebav cenách... základního a špičkového A7, to je taky pěkný balík.
29. 11. 2013 20:22
Re: 4M
Nestála náhodou M3 zhruba dva miliony v základu?
Avatar - 3_diamanty
29. 11. 2013 09:42
z tohto auta nieco vyzaruje
podobne ako zo Z3 , banglovej 5ky alebo Z4 , toto uz hej :yes: sice mam iste vyhrady voci par detailom ale tie su ciste len kozmetickeho charakteru, toto auto ma dusu , citim tu auru vyzarujucu z neho a tak davam jednoznacne :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 09:44
Výfuky
A zvuk tohle auto má fakt krásnej, něco mezi maserati granturismo a osmiválcovými mercedesy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jimmbo205
29. 11. 2013 09:58
paráda
Chtěl bych někdy řešit to dilema, jestli koupit tohle, CLS AMG nebo Panameru >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2013 10:06
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
je to démant, ať se na mě nikdo nezlobí, ale ani a7, ani cls nemají takovej výzor, ten zadek je snad hezčí než pohled na dobře zařízlý tanga ;-) jinak cenově jsme ve vodách aston martin rapide a jak by řekl klasik, to je už pořádnej vořech :-)
ps: co mě nejvíc překvapilo je, jak moc mi připadala kabina ztísněná, ale je to zřejmě sporťák s více dveřma, pěknej testík :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Snooob
29. 11. 2013 10:36
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Práve ten "zadok" mi príde ako najslabšia časť exteriéru... ;-\
29. 11. 2013 12:59
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
podívej se ještě jednou, to není možný :-)
Avatar - Snooob
29. 11. 2013 14:18
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Nehovorím, že zlý! Len najslabší... :-)
29. 11. 2013 13:11
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Tak to nechci vědět, jak vypadá zadek...tvýho kluka >:D
Avatar - Snooob
29. 11. 2013 14:13
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Ja mám "len" dcéru ;-)
29. 11. 2013 16:51
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
:-)

Jinak mně třeba přijde nejslabší předek, zejména světla - jejich tvar a usazení, ale musej si nechat něco na FL, ne?
29. 11. 2013 11:14
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Se vším souhlas, jen vnitřek je pro mě spíš obepínající než stísněnej, takovej ten příjemnej pocit, že jsi součástí auta :-)
29. 11. 2013 11:19
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Aneb BMW interiérová klasika :-)
29. 11. 2013 11:24
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Mám to tak radši, taky do svýho zapluju a mám středovej tunel téměř u lokte. Řídíš pak auto ne obývák :-)
29. 11. 2013 11:37
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Přesně, já jsem normálně zanevřel na své staré auto, vždy, když přesednu, si říkám: "Kruci, jak jen jsem s tímhle mohl jezdit? Sedím vysoko (!), auto je daleko, široko kolem mně, jistota veškerá žádná..." A sám víš, o jakém BMW píšu, to druhé je HB osm let starý, na jaře ho nahradí nejmenší z rodu zadokolek, jinou možnost nevidím :-)
29. 11. 2013 12:00
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Nesedávám úplně na zemi, ale taky nemám rád posez na autě ;-) Mám rád vše při ruce a vymezením jsou bočnice sedaček, víc prostoru nepotřebuju :-)
29. 11. 2013 12:15
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Největší rána byla, když jsem z F30 přesedl do Laguny Coupé...
29. 11. 2013 12:19
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Jel jsem s Lagunou tak před 5-ti lety v době kdy byla skoronová. Pamatuju si jak to jelo, ale už ne jak jsem byl (ne)obepnutej. Ale následně jsem nastoupil zpátky do E91...bylo to trochu jiný, minimálně co se výšky posazu týká.
29. 11. 2013 12:25
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Speciálně v tom kupéčku jsem měl pocit, že by sedačka mohla jít o hodně níž, ale celý interiér byl navržen tak, že byl "pod řidičem", ne kolem něj. Bylo fajn se na to koukat a motor 3,0V6 DCi s automatem byl tomu důstojným pohonem, ale čím rychleji jsem jel, tím se mi to přestávalo líbit... Prostě auto na loudačku po krajině, jinak mi moc smysl nedávalo...
29. 11. 2013 12:35
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Jsem jí předjížděl asi před 2-ma týdny a je to raritka, zezadu z větší dálky až "astonózní". Teď si dám 3x autootčenáš za tohle spojení 8-s >:-[]
29. 11. 2013 12:56
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Nedávej, to je v klidu, ta Laguna Coupé umí velká entrée, umí efekt a vzhledově rozhodně nezapadne a ostudu neudělá, pak dvojnásob škoda toho pohonu a celkového pocitu, devalvovaného špatným usazením a hromadou drobných přehmatů, ale to je zkrátka Renault ;-)
29. 11. 2013 13:05
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
jo designově asi nejhezčí renault :yes:
Avatar - woody-alien
29. 11. 2013 14:07
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Až se Ford konečně rozhoupe a pošle nám sem nový Mondeo, tak abysme si všichni kvůli otčenášům pořídili růženec. ;-) >:-[]
29. 11. 2013 16:53
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
To bude ta pravá astonizace Evropy >:D
Avatar - woody-alien
29. 11. 2013 12:05
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Taky mám rád ten pocit, jako když auto vyráběli z plnýho materiálu a vydlabali mi v něm místo přesně pro mě. >:D Ne že bych si to tedy nějak často mohl užívat, ale když už na to přijde, vždycky hájím obepínající interiér před hanlivým výrazem "stísněný". ;-)
29. 11. 2013 12:14
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Taky to vidím na to, že se za hoďku zavrtám na sedačku a začnu víkendovat :-)

Stísněnej je reálně malej, ale to v BMW6 není, teda aspoň pro mě ne ;-)
29. 11. 2013 12:16
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Dinar to nazval trefně "sportovní útulnost" :-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:04
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Jo, jo, mám rád když jedu v autě, a ne NA autě, jako skoro ve všech francouzech. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 11. 2013 12:17
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Nediv se, u Frantíků je to otázka tradice.[odkaz] ;-)
29. 11. 2013 12:19
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
>:-[] :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:26
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
čéčé přesně :yes: >:D :-!
29. 11. 2013 12:27
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
Dobře >:D :yes:
29. 11. 2013 12:46
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
>:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
29. 11. 2013 13:26
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
>:D :yes:
29. 11. 2013 13:02
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
jo holt zatím jsem neměl možnost se povozit natolik, abych stísněnost přehodnotil na příjemné obklopení,pokusím se polepšit :-)
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2013 12:57
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
...takový pocit můžeš mít i v jedničkové oktávě v kufru.... :-)
Avatar - HitmanPB
30. 11. 2013 00:26
Re: nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
To je tvoj subjektívny dojem z fotografií umocnený tmavým interierom.
Sedel som v 6GC (svetlá koža) niekedy v lete. To auto má neskutočnú auru. V interieri je miesta dosť, ale necítiš sa tam utopený. Rozmerovo a spracovaním je to jediná alternatíva oproti 7er, samozrejme podstatne športovejšia. Odporúčam Ti skočiť do autosalónu si to obzrieť a vyskúšať. Len potom prosím ťa nesadaj do 1er, lebo... ;-)

Jednoznačne momentálne najkrajšie BMW, či už vizuálne, tak aj pocitovo. :yes:
29. 11. 2013 11:01
1 + + +
tady nejde jinak :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2013 11:07
Dokonalost
Pro mne dnes možná vrchol "běžné" produkce v klasickém balení. Naprosto dokonalá silueta, fantastický interiér.
Rozbalit vlákno
7
29. 11. 2013 11:15
Re: Dokonalost
Ano, dokonalost se pro BMW6 nabízí. Žádnej kompromis, prostě žralok na cestách.
29. 11. 2013 12:57
Re: Dokonalost
Koukám že nám tady řádí nějaký patrně sociálně rovný srabík.
29. 11. 2013 13:03
Re: Dokonalost
Né, to je generátor, už to vysvětluju nahoře :-)
29. 11. 2013 13:12
Re: Dokonalost
Jéééé, já si můžu dát sám mínus, už mám dva, jsem nerad druhej >:-[]
29. 11. 2013 13:33
Re: Dokonalost
Hej, tak já taky, remíza. Co s tim budeme dělat ? >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2013 12:58
Re: Dokonalost
...vedeš...máš jeden i ode mě.... webpajo, co dáš jak Tě palcnu taky? >:D moje nabídka zní: :no: bereš?
Avatar - woody-alien
29. 11. 2013 14:01
Re: Dokonalost
Tak to je vánoční dárek pro milovníky autocenzury... >:D
neregistrovaný "JohnST"
29. 11. 2013 11:26
M6
Suhlasim s Magistrom, ze mam tiez rad lahsie auta, ale ako luxusny sportiak dobre. :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2013 11:38
A není to...
...přemotorované?
Rozbalit vlákno
4
29. 11. 2013 11:51
Re: A není to...
Pro toho testéra ne, o přemotorovanosti by ti povyprávěl někdo jinej...
Avatar - fOE
29. 11. 2013 14:10
Re: A není to...
>:D :yes: U me to byla uplne prvni vec jak jsem ten clanek spatril, boze jen ne Veverka ani Fotk, jen ne Veverka ani Fokt.
29. 11. 2013 16:54
Re: A není to...
Jak jsem viděl rakouskou SPZ, bylo jasný, že to bude Jungmann = tutovka :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:02
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Furt tohle dává větší smysl, než 5GT. :yes:
Rozbalit vlákno
12
29. 11. 2013 12:03
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Počkej, až se ti půjde blbě ohnout...v zádech myslím! ;-) Budeš rád za GT :-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:06
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
To už bych musel být na tom hodně špatně, abych zatoužil po něčem vyšším, nebo suv. >:D
29. 11. 2013 12:12
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Věř, že leckdy stačí blbě šlápnout nebo zakopnout. A ostatní případy přijdou s věkem. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:24
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Věř mi, že asi vždycky raději budu patřit k těm, co s mírně napjatejma zádama v tužší sedačce, lehce opocenejma rukama budou odhadovat, jestli mi auto na silnici ještě sedí, nebo už pochoduji ven, než brázdit silnice vysoko nad zemí s velkejma kolama hrbol, nehrbol, obrubník neobrubník. ;-)
29. 11. 2013 12:36
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Všechno má svý a neříkám, že občas není fajn vyrazit relaxovaně na kapitánským můstku. :-)
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2013 13:00
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
...jo, já tak jednou blbě zakop... a zvedal jsem se hodinu...nahoru, dolů...
Avatar - woody-alien
29. 11. 2013 12:07
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Jen aby nebyl rád za ix20. >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:11
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Tak zákeřná choroba /mozku :-) / se zatím nenašla. /Bohu dík/
Avatar - Snooob
29. 11. 2013 14:21
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
Môže to byť zákerná choroba bankového účtu... Ale to radšej nie!
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 17:27
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
To jo, to je taky pěkně zlá choroba, ta se o můj účet pokouší skoro pořád. >:D
Avatar - 3_diamanty
29. 11. 2013 12:04
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
suhlas :yes: , mam rad stihle elegantne auta , toto takym je :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
29. 11. 2013 12:06
Re: Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
:yes:
29. 11. 2013 12:42
Nádhera
Seděl jsem v ni ve Frankfurtu a ten interiér byl naprosto luxusní. Jen jsem pořád nepochopil, proč volit tohle místo M5. "Jiné" to je, ale co umí M6 GC lépe než M5?

Jinak pro větší univerzálnost by to chtělo samozřejmě čtyřkolku. Je hezké mít 560 koní, ale když je člověk dostane na silnici až na pětku nebo na šestku, je to trochu škoda.
Rozbalit vlákno
7
29. 11. 2013 12:47
Re: Nádhera
Co umí? Umí vypadat ještě líp uvnitř a zvenku. I kdyby to bylo jen o tom, tak to stačí!

Na suchu není zase takovej problém to na slušný silnici poslat na kola i na nejnižší rychlosti.
Avatar - 3_diamanty
29. 11. 2013 12:47
Re: Nádhera
to mas ako s X5 a X6 tiez su uplne rovnake a pritom vlastne uplne ine ;-)

niekto vidi tu rovnaku stranku a niekto tu inu ;-)

kazdy si vsak vyberie tu svoju :yes:

pre zakaznika je len plus ze ma na vyber viac moznosti, zmysel v tom nehaldaj to by polovica aut na planete nemala vobec prist do vyroby
29. 11. 2013 12:59
Re: Nádhera
Protože je to možná největší exitující klasika v otázce toho, jak má auto vypadat.
29. 11. 2013 13:04
Re: Nádhera
Můžeš mít 6GC s 50i xDrive.
29. 11. 2013 19:48
Re: Nádhera
Můžu, ale motor a podvozek z Mka nedostanu. :-)
29. 11. 2013 13:10
Re: Nádhera
jak říká pajaweb, dej si vedle sebe "obyčejnou" eklase a cls, taky je to nebe, dudy
29. 11. 2013 19:45
Re: Nádhera
Nic proti tomu, že M6GC je pohlednější než M5, ovšem ten rozdíl 25k EUR v základní ceně...no...to není málo.
29. 11. 2013 12:49
Výborné auto...
...a výbornej text! Takže celkově tak nějak harmonickej test :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2013 13:09
pohoda
je tu dneska :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2013 13:18
Re: pohoda
Jo, super :-) :yes:
Avatar - Iv8
29. 11. 2013 13:53
Mínus za spotřebu ?
Pokud je tato kráska schopná jezdit s lehkou nohou pod 10 litrů, tak to znaménko změňte na veliké +.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
29. 11. 2013 14:13
Re: Mínus za spotřebu ?
Taky me nenapada nic co by davalo 560k a jezdilo za min. :-|
29. 11. 2013 14:25
Re: Mínus za spotřebu ?
lebo keby tam bol atmo motor, tak by to auto pri sportovej jazde zralo o 10-20 litrov menej >:D
Avatar - fOE
29. 11. 2013 16:20
Re: Mínus za spotřebu ?
1) nezda se mi ze by predesla M5 s atmo motorem zrala nejak min a 2) prosim, ukaz mi atmo motor ktery bude davat 680Nm a bude zrat stejne/min.
29. 11. 2013 17:09
Re: Mínus za spotřebu ?
Třeba "čiplí tedeíčko" by to určitě dalo >:D
29. 11. 2013 17:08
Re: Mínus za spotřebu ?
Možná i o 30 míň, pak bych ho vzal a jezdil a jezdil a postavil si benzinku >:D
Avatar - bigsoul
30. 11. 2013 08:05
Re: Mínus za spotřebu ?
žádny atmo motor pri tomto výkone nebude mať menšiu spotrebu ako prepĺňaný!!! Asi prečo prechádza vačšina europských automobiliek k prepĺnaniu? Hlavný dovod je spotreba ! A fakt nechápem ako niekto može dať tomuto autu mínus za spotrebu, keď dokáže jazdit pod 10l/100km... a toto je test
[odkaz]
Avatar - CarlosOstrava
2. 12. 2013 10:34
Re: Mínus za spotřebu ?
Máš absolutní pravdu, kdo má na auto za 2-4 Mega, tomu bude úplně jedno, jestli je spotřeba 10 nebo 15 nebo 20l, důležitá je radost z jízdy...A komu na spotřebě záleží, ať si koupí naftu.
29. 11. 2013 20:17
užasný
Tak toto auto je pecka :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peV
30. 11. 2013 18:44
Rozporuplnné
Originální, přesto nevyumělkované. Moderní přesto klasických tvarů. Na první pohled brutálně silné, přesto elegantní a jemné svou formou. Výrazné, i když svým způsobem decentní. Zhmotnělý sen, přesto, pokud přijde Stealth01, nezůstane na něm nit suchá >:-[]

Po dlouhé době vysloveně dobrý test, klidně by mohl být i dvakrát tak dlouhý ;-)
Rozbalit vlákno
4
30. 11. 2013 19:30
Re: Rozporuplnné
Tak to Tě asi zklamu. To auto je pecka. Seděl jsem v něm, nejel jsem v něm. A připojím výtku k testu. To opravdu musí být nějaké mínusy? Já naopak vidím spotřebu jako plus. Jediné drobné mínus vidím v tom, že jsou tam opět použity postříbřené plasty na ovladačích místo ušlechtilých materiálů. Za tu cenu by v testovaném voze měla být automaticky černá keramika. A ještě snad to, že pokaždé ve všech vozech jsou unifikované ovladače pro několik řad. Nezasloužil by si interiér být zcela originální a odlišný?
Mimochodem, BMW začalo používat touchpad na iDrive ovladači. Proč ho testovaný kus ještě nemá?
Avatar - peV
30. 11. 2013 23:40
Re: Rozporuplnné
Tak tos mě naopak potěšil! To bylo jen takové přátelské rýpnutí :-) ty mínusy jsem ani nečetl, osobně na ní taky nevidím nic negativního, ve všech režimech zcela odpovídající podávanému výkonu, respektive při klidné jízdě poměrně nízká.
1. 12. 2013 12:02
Re: Rozporuplnné
Myslím, že jen modrobílí fanatici si myslí, že mám něco proti BMW a že jsem Audi pozitivní. Není to tak, když někdo něco udělá vyloženě špatně a lajdácky, tak to prostě budu kritizovat VŮBEC nehledíc na značku. Mám dva vozy od Audi, zatím je vše v pořádku, tak není důvod kritizovat (až se mi začnou rozpadat pod rukama, pak se ozvu). Naopak se mi ale v tomto testu nelíbily použité mínusy. Jakoby vždycky musel tester něco vytknout. Jenže ono u M6 se toho moc vytknout nedá.
A osobně neznám moc aut s takovou mírou efektivity jako je tomu u BMW. Výkon vs spotřeba mě u BMW opravdu dostává. Vždyť já jezdím dálnice za 5,8 s dvoutunovým autem :-)
Avatar - peV
1. 12. 2013 17:56
Re: Rozporuplnné
Četl jsem tvou výbornou recenzi 5:er, takže tuším, s kým mám tu čest. Kéž by tady bylo víc takových (recenzí a recenzentů). Ohledně těch mínusů, jak píšeš, je to úsměvné. Obvykle tuhle část přeskakuju, stejně jako hvězdičky a dříve ještě bodové honocení.
30. 11. 2013 22:08
M6 Gran Coupé
K tomu není co dodat :yes: :yes: :yes:

Boží! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
30. 11. 2013 23:27
Modla
Jakkoli si bude kdokoli myslet, že tohle auto umí být pohodlné GT, tak ne, neumí. Pořád to musí být připravené na tu masivní porci kw a nm. Dovedu si představit, že si M6 koupí někdo, kdo tu značku prostě miluje, a leccos mu promine, ale výkonově naprosto a jednoznačně dostačuje 650i, které je i přes ty mizerné runflaty pohodlnější. Tohle je prostě M.

Jakkoli je tohle wow a fantastické auto, asi se do něj musí člověk opravdu zamilovat
Rozbalit vlákno
2
2. 12. 2013 08:34
Re: Modla
Nejspíš bych dal přednost 650i GC a s x-Drivem. Čistokrevný sporťák z toho stejně nikdy nebude, navíc obyč 650i bude mít famózní ZF, ne dvouspojku.
Když Mko, tak M6 coupé...
Avatar - lamal
2. 12. 2013 11:19
Re: Modla
Nemusi to tak byt... cital si uz niekedy test M verzii ? Takmer vsetky dokazali tlmit nerovnosti lepsie ako bezne verzie na tych istych alebo o cislo mensich pneu, proste kvalita tlmicov, ktore dokazu byt ultra rychle, poddajne a este aj udrzuju auto pod kontrolou...

Aspon takto sa o M podvozkoch pise siroko daleko
Avatar - lamal
2. 12. 2013 11:16
M6
Ou yeaahhh ... co viac dodat :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0