Emko v názvu mu sice nechybí, přesto se fialový kousek od nedávno testovaného M760Li xDrive liší. Namísto sportování upřednostňuje luxus, V12 pod kapotou však zůstal.
Se zelenou? Hm, tak to by pro změnu asi byla už moc velká divočina na mě... ale tohle se do mé zóny přijatelné extravagance vejde.
[odkaz]
Spíš bych možná trošku omezil množství chromu, ale to je jiný příběh.
Za mně taky ne... asi takhle, ano, ale tmavší, něco jako má Espace nebo Talisman Amétyste [odkaz] , tohle mi příjde spolu s tím chromem trochu moc kolotočář...
Tak tady s tebou, po poměrně hodně dlouhé době, nemohu souhlasit. Těmhle odstínům "vánočních baněk" nefandím, tím spíš v kombinaci s leskle chromovanými doplňky, včetně kol.: [odkaz]
Za mě je tohle už těsně za hranicí kýče, ale že by tomu někteří tleskali nejen v Číně, o tom nepochybuji. Ono je to aktuálně stejně v podstatě jedno, protože žádné BMW s V12 už v německém (ani českém) konfigurátoru není, což by autor článku alespoň mohl zmínit.
Jo, toho chromu je dost, to souhlas... a jak říkám, tu barvu bych taky musel vidět naživo, možná už by to byl moc velkej cirkus. Nějaká tmavá modrá je sázka na jistotu... možná jsem se nechal unést v šoku z něčeho jiného než je černá / šedá :-)
My jsme tu barvu na této sedmě v longu s Pájou viděli, ale auto mělo mpaket, což znamená hlavně bez chromu, lišty v high gloss černé, s bílou kůží uvnitř to vypadalo naprosto parádně, a to nejsem moc fanda do fialové. Jinými slovy, u 7er mám problém s chromem, ale chápu, že pro některé trhy je to prostě mus. ;-)
To je pravda. Popravdě nevím, jestli S600l má taky dvakrát přeplňovaný V12 jako ostatní zmínění, ale M 760 Li jsem jako vždy chápal jako vrchol nabídky BMW, to nejlepší a tak nějak jsem to automaticky srovnával s tím nejlepším od Mercedesu - S 65 AMG L, pokud tím ovšem mířili do teritoria pouze S600l a S 65 nechávají cenově bez konkurence, tak potom je to v pořádku.
No hlavně mluvit o ceně u M760i je bezpředmětné, protože už nějakou dobu není v nabídce a do nabídky se podle německých médií už nevrátí, tedy alespoň v Evropě, v USA nebo v Číně pokračuje dál, ale v EU se vzhledem k nízkému počtu prodaných kusů už nevyplatí homologace (myslím, že ta informace byla i na auto.cz od Davida Bureše). Takže jenom předváděčky a kusy objednané někdy do konce června a šmytec.
Nějakej ten šikovnej CEO zezadu, nebo "luxusní" taxikář. Že by někdo měl až tak rád svý děti a koupil si to na dobrovolný šoférování, se mi nechce věřit..:)
Znám jednoho, co ji má a paradoxně v ní jezdí furt sám (bez řidiče). Ale u něho je to spíš koníček, měl i minulou generaci taky ve full. Prostě to neřeší, jen chce vždy nejlepší a nejnovější sedmu. Co se ale musí nechat, že to má jako jediné auto a má na nich dost solidní nájezdy.
Akorát se divím, že je tu test až teď, on jí má už asi 1/2 roku.
a nemá držák RZ s odkazem na velký autobazar? potkal jsem v Sosnové v pohodě pána, který s ní přijel a měl fakt pěkný interiér s necelokoženými sedadly
nepředstavuj si handru z nějakého základního modelu, buď to byla alcantara nebo nějaký úplet i individual programu, bohužel konfigurátor už dlouho nefunguje, abych se podíval
S M760iL bohužel jen krátká zkušenost na demonstraci síly motoru a efektivnosti brzd na SK-ringu. Takže nic vypovídajícího, přesto ten motor je klenot a věřím, že se v březnu 19 (jak naznačují prodejci) spolu s V8 vrátí do nabídky.
Jinak současná 7er podle mě v žádném případě nemá problém s nepohodlím. :-)
tak ty motory to je kvůli emisím předpokládám, pokud se vrátí tak se nic neděje, spíš jsem si říkal jestli někdo má projeto celou d3 + třeba lex a nějak to porovnává, mě se tyhle přerostlý limo líbí, motor bude určitě brutal, já jel "jenom" v8 v S classe a šlo to pěkně:)
Esko s V8 je proti tomuhle odvar, dvanáctiválec je prostě dvanáctiválec, Pája zmiňuje tu zkoušku na SKRingu, tam jsme 760li jeli proti X5M a jakkoliv ta je sama o sobě impresivní, tak 760i ji sfoukne jako svíčku, a to za nádherného soundracku V12. Pokud jde o jízdní vlastnosti, se současnou eskládou jsem něco najel, proti 7er, jedno v jaké verzi, je to (s výjimkou amg) jako řídit loď, a to při srovnatelném jízdním komfortu, jinými slovy, podvozek akt. 7er je lepší.
Nikdy v techto vodach lovit nebudu, ale... auto pekny, pusobi luxusne a kdesi cosi, ale sest milionu? Za ty prachy se da snad koupit neco pompeznejsiho ne. Pri vsi ucte,porad je to "jen" bmw
To sice jo, na druhou stranu neni treba vzdy ukazovat svaly. Pokud mas vyraznejsi auto, nekteri obchodni partneri se ridi heslem preji vam vse dobre, ale nesmi se darit prilis. Co nadelas. Oproti e65 se zde uz i-drive da alespon ovladat a soucasna generace opravdu velmi pekne peruje! Slabinou je pak smeckovy interier. Podobnou barvu maji v sousedstvi na Maybachu + GL a osobne bych ji videl spis na kupecko nebo designove auto typu CLS, X6. Ale je to zas neco noveho a oproti nudne kamenne zdi to na slunku vypada zajimave. Na druhou stranu oproti nejakym schwarzblau nebo obsidianschwarz je to trosku jak hawajska kosile.
U mě naopak zásadně tmavý strop (ideálně v alcantaře) a interier hodně tmavě hnědá (espresso/hořká čokoláda), nebo černá (alcantara/kůže).
Fialovou bych si nedal na žádné auto, a když už by nebyla jiná možnost, tak určitě jiný (méně sladký) odstín a na jiné auto:
[odkaz]
hmm na porsche a sport. autech je to jiná, tam by se mi i líbila, prostě k limo mi to nesedí, ty černý stropy mě přijdou že opticky zmenšují, ale asi bych si i zvykl :-)
Kamarád měl kdysi S8 V10 s interiérem v celohnědé s alcantarovým stropem, to byla dokonalost. Já mám radši tmavé nebo alespoň barevné stropnice, v BMW, Jagu i v Merglu vše černé a je to útulnější.
je to taková chiméra, ale ten držák před ovládacím panelem klimy nevidím z mnoha hledisek za ideál, ale chápu, že tady už bojují s "kam s tím" ps. bmw snad pořádá kurzy na všechny ty ovladače a tlačítka vzadu