Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X1 xDrive20d – Může si říkat BMW?

BMW X1 se v druhé generaci výrazně změnilo z hlediska tvarů, pohonu i techniky. Zjišťovali jsme, zda se tato proměna povedla.
Zpět na článek
13. 1. 2016 12:59
13. 1. 2016 13:05
14. 1. 2016 21:33
13. 1. 2016 13:17
13. 1. 2016 19:55
14. 1. 2016 18:06
14. 1. 2016 20:10
15. 1. 2016 05:18
17. 1. 2016 23:23
18. 1. 2016 08:29
18. 1. 2016 08:24
13. 1. 2016 10:11
Ambiciozna cena
Na male SUV... Celkom sa mi ten facelift paci, ale 1,4 milionu za male SUV? To urcite nie ani keby som na to mal
Rozbalit vlákno
32
Avatar - speedfred
13. 1. 2016 10:14
Re: Ambiciozna cena
to nie je FL,ale úplne nové auto. S tou cenou máš pravdu.... :-(
13. 1. 2016 10:17
Re: Ambiciozna cena
Jasne par don, to bude tym, ze posledne roky vsetko z velkej Nemeckej trojice vyzera len ako facelifty :-)
13. 1. 2016 11:51
Re: Ambiciozna cena
Zrovna tady je mezigenerační změna znát...tedy pokud tím faceliftem nemyslíš fakt, že např BMW má jako poznávací znak ledvinky.
13. 1. 2016 12:19
Re: Ambiciozna cena
zrejme jeden z tých 80 %
Avatar - praděda7
13. 1. 2016 17:21
Re: Ambiciozna cena
1.4 mil za olejový čtyřválec je "krádež za bílého dne"...... :-!
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 10:24
Re: Ambiciozna cena
ide o novy model .. predosla X1 mala o 9cm dlhsi razvor a vyzerala uz skor ako kombik a nie SUV .. bola nizka a s megarazvorom.... tato nova sa mi rozhodne paci viac... vyzera to uz konecne ako SUV.... rozmery aj razvor su v idealnom pomere.. aj vyska kasne... a tento motor asi tiez bude zlatym stredom pre toto auto... problemom moze byt vlastne len cena ako pises... ale kto chce bmw .... a ma na to.... asi uz to moc neriesi... tieto auta od premioviek su uspesne bez ohladu na ceny
Avatar - Emel
13. 1. 2016 10:25
Re: Ambiciozna cena
Není zase tak malé, narostlo do výšky i do šířky. V základu za mega se silnou naftou a 4x4 mi to přijde celkem přijatelná cena. A příplatky za 350... to je prémiová klasika.
Avatar - PepaJ
13. 1. 2016 10:29
Re: Ambiciozna cena
To Emel: za tuto cenu mužů mít CX 9tku a jisté mi ještě min 250tis zbyde na tu o litr větší spotřebu v turbobenzinu. Navíc dostanu jasné lepší vůz..o půlku větší..lepe vybaveny ...u nas jiste ojedinely..jiste spolehlivější..servisne nenáročný, pokud se budu umět k turbu chovat. A tak mužů pokračovat porad dale...o cx 5tce se zminovat ani nebudu, tam uz je to uspora 500tis ..ale je každého volba co si zvoli :))
Avatar - Ozzman
13. 1. 2016 10:40
Re: Ambiciozna cena
Za tu cenu taky můžeš mít Touarega s V6, nebo 2 Oktavie RS..... malý byt za Prahou......

O tom to přeci není, navíc Mazda cx 9 není konkurentem BMW X1, ani prodejně ;) Ještě k tomu v benzínu. Srovnáváš nesrovnatelné.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 10:49
Re: Ambiciozna cena
je to tak..... asi sa na to takouto optikou neda pozerat aj ked plne rozumiem co chcel kolega nad tebou povedat.... ale bmw je bmw... mas pravdu... dva nissany Z tiez budu vyzerat rozumnejsia volba ako jedna carrera a predsa je carrera predajne moc uspesna a Z-etko ju vobec neohrozuje... takto to skratka nefunguje suhlas... ked na bmw nemam tak si lahko najdem lepsiu volbu... al ak clovek na neho ma tak na konkurenciu a ceny uz ani moc nepozera....
Avatar - fOE
13. 1. 2016 10:53
Re: Ambiciozna cena
Ty pocty nissanu Z zdvojnasob a dostanes se na cenu jedne carrery >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 10:53
Re: Ambiciozna cena
no dokonca ;-) ... mozno som mal miesto carrery napisat radsej cayman ...
13. 1. 2016 12:08
Re: Ambiciozna cena
zakladni otazka je spis, na co Ti budou dva nissany, kdyz zadkem muzes sedet jen v jednom...
Avatar - PepaJ
17. 1. 2016 09:08
Re: Ambiciozna cena
Odpověď je koncipována pouze tomu. že se zde nabízí mrnave SUV..já jsem pouze nastinel co bych si za ty peníze koupil já..a kolik bych u toho ještě ušetřil..potažmo..když jsme u vozového parku..mohl bych že zbytku koupit paní ještě hanzovní Mazda 3 s benzínem a na deset let mám pro rodinu vystarano :-)
Avatar - Emel
13. 1. 2016 10:46
Re: Ambiciozna cena
Vůbec nevím o čem mluvíš. CX-9 se prodávala jen s 3.7V6 a dle spritmonitoru jezdila asi za 13l. Nová zatím pokud vím oficiálně představená nebyla, o motorech se vůbec nic neví... ale ty už víš, že tam bude turbobenzín se spotřebou 8 :-) ?

Přijde mi, že když se tě máma zeptá co chceš k večeři, odpovíš jí třeba MX-5... ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2016 13:01
Re: Ambiciozna cena
Nemůžu to nechat jen tak vyvětrat: Není to tak dávno, cos tu mazdu měl na denní menu ty, diskuzní příteli >:D ;-) sorry, ale já to mám u tebe jak mariachi u mě Poníka >:D
13. 1. 2016 14:00
Re: Ambiciozna cena
Což nic nemění na tom, jak je představa, že CX-9 bude jezdit s přeplňovaným zážehovým motorem se spotřebou o litr větší než X1 20d ve stejném režimu, úsměvná. A to jsem slušný.
Avatar - Emel
13. 1. 2016 14:57
Re: Ambiciozna cena
Tak si to užij :-) . CX-5 je super, pokud by sem Pepaj napsal, že CX-5 2.2D 129kW AT za 920 je lepší a větší auto za méně, tak bych neřekl ani slovo a třeba i částečně souhlasil... i když bych mohl napsat, že to tak je (na první pohled) u prémiovky vždycky.

Ale celá ta argumentace CX-9 je mimo. To auto nemá českou cenu a ani se pokud vím nepotvrdilo, že se vůbec bude prodávat v Evropě... takže Pepaj zřejmě srovnává americkou cenu přepočtenou na Kč s českou cenou BMW vč. příplatků, což je nesmysl. Žádné technické údaje ani testy CX-9 jsem neviděl a myslím že ani nebyly, ale můžu s jistotou říct, že rozdíl ve spotřebě bude mnohem víc než litr.
13. 1. 2016 19:58
Re: Ambiciozna cena
Na českém trhu je to srovnání mezi prémií a mainstreamem o to zajímavější, že prémie spíš v cenících drží ceny na úrovni řekněme Německa, kdežto mainstream jde klidně o 100+ tisíc níž v porovnání s Německem. Je to jen zajímavost, protože nás ve skutečnosti zajímají koncové ceny a pokles ceníkových typicky doprovází pokles slev.

Pokud jde o přepočítávání amerických cen, které jsou typicky bez daní, tak je třeba počítat minimálně s DPH a i clem, pokud daný model nevyrábí tady. Nekoukal jsem, jak to vychází u Mazdy, ale takový hrubý odhad je +50 %, přičemž +30 je minimum.
13. 1. 2016 20:09
Re: Ambiciozna cena
Ale no tak, ja te tim ponikem jen tak lochtam...lochty lochty poniiiik :-)
Avatar - PepaJ
17. 1. 2016 09:09
Re: Ambiciozna cena
Mluvím o novém skyactiv 2,5 Turbo v právě přicházející nove CX 9. O staré V6ce jsem se ani slovem nezmínil.Cena 1,1 mio akorát se bude muset dovézt..ptoze ne pravdou, že ofiko pro Evropu ještě ohlášena nebyla. Víceméně vime, že toto se stane pokud bude stíhat výrobní kapacita továren, jinak se do Evropy vůbec nedostane. Ale si ji pořídil,pokud si ní dokážu vydělat ..tedy pokud mu ten motor nedají do 6tky ..pak bych neměl důvod.
13. 1. 2016 10:51
Re: Ambiciozna cena
už chybí jenom okřídlené srovnání: za tu cenu můžu mít v hospodě 40 000 čepovaných dvanáctek:)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2016 11:12
Re: Ambiciozna cena
Tak nějak >:D
13. 1. 2016 11:13
Re: Ambiciozna cena
A cirhózu jater zdarma k tomu. :-!
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2016 13:18
Re: Ambiciozna cena
Nebo 5 Fabií. Na každý pracovní den jinou. :-)
13. 1. 2016 16:36
Re: Ambiciozna cena
Jak mi to nepřepočítáš na fotbalová hřiště, mám v tom bordel :-(
Avatar - white label
13. 1. 2016 16:41
Re: Ambiciozna cena
Jenže není fotbalové hřiště, jako fotbalové hřiště. ;-)
13. 1. 2016 20:09
Re: Ambiciozna cena
A neni bordel jako bordel, ze? >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2016 10:53
Re: Ambiciozna cena
Fuj ty impertinentníku! :*)
14. 1. 2016 13:02
Re: Ambiciozna cena
...sem musel >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 10:31
Re: Ambiciozna cena
ano to je pravda.... je vcelku uz velke ( len si spomenme na rozmery prvej X5ky z r 98 ) ;-) ... tato X1 ma razvor na urovni octavie ci povedzme outlanderu/ASX .... a to su uz rodinne orientovane vozy kde sa mozes doslova rozvalit ... ten priestor vzadu v X1 ( aspon na fotkach ) vyzera kralovsky ... mna tak napadlo ze mozno o chvilku bude treba vymysliet nejaku X0ku ... kedze aj udajne "mala" X1 je uz v reale celkom dost velka ;-) a ktovie kam sa zase posunie jej nastupca ... mensie sikovnejsie ale aj dostupnejsie SUV potom znacke BMW bude predsa len chybat ( Q3 a evoque su predsa len mensie ) ... ale to je hudba buducnosti... zatial to ma BMW pod kontrolou a X1 vidim velkostne ako ideal... zatial ani moc velke .... ale ani male...
Avatar - Ozzman
13. 1. 2016 10:27
Re: Ambiciozna cena
Tak, je to BMW a máš v tom 140Kw + výbavu. Top verze i mainstreamové konkurence vyjdou na 2-3násobek ceny základu :-) Nevídím tam takový problém.
13. 1. 2016 10:52
Technika mi nevoní...
ale vizuálně je to velmi pohledné auto. Proti první X1 velké zlepšení.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - fOE
13. 1. 2016 11:17
Re: Technika mi nevoní...
Vidim to castecne podobne. Vzhled je obrovsky skok kupredu, a technika? Inu, MPV a SUV jsou dve skupiny aut kde je FWD asi nejmin na skodu a pri predstave kdo asi budou potencialni zakaznici (nekdo kdo dal prednost SUV pred cca stejne drahou trojkou) si rikam, ze to na skodu nebude vubec. Sameho me SUV nezajimaji a jako auto pro manzelku by mi FWD koncepce prisla spis jako klad.
Co mi ale z testu vyznelo a co me osobne na tom aute nejvic mrzi je, ze je to proste nejake auto. Nevynika v tom ani onom, proste dalsi z rady. Trochu malo na 1,4mil a znak BMW na kapote.
Avatar - Emel
13. 1. 2016 11:21
Re: Technika mi nevoní...
Tohle je ale čtyřkolka...
13. 1. 2016 12:14
Re: Technika mi nevoní...
To ano, ale s motorem vepředu podélně, s preferovaným pohonem předních kol apod.
Což cílovou skupinu pravděpodobně nijak neomezuje.
Avatar - Emel
13. 1. 2016 14:58
Re: Technika mi nevoní...
To je fakt.
13. 1. 2016 11:45
Re: Technika mi nevoní...
Jo, jestli to jezdí jako každá jiná předokolka s přiřaditelným zadkem...pak velká škoda. Předchozí X1 měla klasické vychování a řídit ji byla a je na poměry malých SUV radost ;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2016 12:15
Re: Technika mi nevoní...
Předchozí X1 byla proti tomuhle crossover, v podstaně přizvednutý HB, jízdně úplně jinde než konkurenční SUV. Nová je SUV, jezdit bude podle toho, ve čtyřkolce nevěřím, že by s jejími jízdními vlastnostmi mohl mít někdo problém. Pro mně je spíše otázkou, co má předvádět příští X3, protože nová X1 je na tom prostorově naprosto stejně a projevem (odhlučnění, komfort) o generaci dál. Bude se muset X3 hodně zlepšit, aby dávala smysl, momentálně ho se čtyřválci nedává. ;-)
13. 1. 2016 13:18
Re: Technika mi nevoní...
A nedávají tam už právě tenhle dehtový dvoulitr? Ten i v 320d už zní akceptovatelně... :-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2016 13:45
Re: Technika mi nevoní...
Popravdě, nevím jestli X3 dostala ten nový motor.
13. 1. 2016 14:03
Re: Technika mi nevoní...
Výkonový parametry má dnes stejný, ale jestli to je nebo není tento motor nevím ;-)
Avatar - boost.
13. 1. 2016 14:47
Re: Technika mi nevoní...
Jo, je. B47 jsou už ve všech autech krom 525d IIRC.
Avatar - praděda7
13. 1. 2016 17:06
Re: Technika mi nevoní...
Ano, vypadá o moc lepší....ale za cenu ztráty šestiválce... ;-\
Avatar - white label
13. 1. 2016 17:18
Re: Technika mi nevoní...
Který si ovšem moc lidí do X1 nebralo. Ale škoda ho i tak.
Avatar - praděda7
13. 1. 2016 18:13
Re: Technika mi nevoní...
...R6 škoda je, ale obludky ne..... ;-) Doufám, že toho, kdo ten starý styling podepsal, bude ta obludka ve snech chodit strašit až do smrti... ;-) V6 by i do té nové vešel...ale bohužel není v BMW repertoáru.... ;-\ No nevadí, snad pokrášlí i novou X3 a tam by už R6 mohl být, i když stylista by to měl s V6 jednoduší... ;-)
13. 1. 2016 20:11
Re: Technika mi nevoní...
V Evrope kazdopadne ne, nebot nebyl v nabidce ’ 8-s
Avatar - white label
13. 1. 2016 21:08
Re: Technika mi nevoní...
Ale byl. Přeplňovaný 35i/225kW (od 2013 v X1 pro americký trh) přece nebyl jediný R6/3.0 v X1 I. g.
Co ty původní atmo R6 25i/28i - 160kW/190kW (09/2009 - 03/2011), na ty už si zapomněl?
To si ale rozhodně nezaslouží... ;-)
13. 1. 2016 21:29
Re: Technika mi nevoní...
Ja se nechci hadat, ale byl na trhu vubec 25i? A v Evrope 28i?
Avatar - praděda7
13. 1. 2016 22:08
Re: Technika mi nevoní...
X1 benziňáky.........

Model Years Engine code Power Torque
sDrive18i 2010- N46B20 150 PS (110 kW; 150 hp)@6400 200 N·m (148 lb·ft)@3600
xDrive18i 2010- 143 PS (105 kW; 141 hp)@6000 190 N·m (140 lb·ft)@4250
sDrive20i
xDrive20i 2011- N20B20 184 PS (135 kW; 181 hp)@5000-6250 270 N·m (199 lb·ft)@1250-4500
xDrive25i 2010-2011 N52B30 218 PS (160 kW; 215 hp)@6100 277 N·m (204 lb·ft)@2500
xDrive28i 2009-2011 258 PS (190 kW; 254 hp)@6600 310 N·m (229 lb·ft)@2600-3000
xDrive28i
sDrive28i 2011
2012- N20B20 245 PS (180 kW; 242 hp)@5000-6500 350 N·m (258 lb·ft)@1250-4800
xDrive35i 2012-2015 N55B30 304 PS (224 kW; 300 hp)@5800 400 N·m (295 lb·ft)@1300-5000
Avatar - white label
13. 1. 2016 22:28
Re: Technika mi nevoní...
Ano. 28i/190kW (09/2009-03/2011) a 25i/160kW (03/2010-03/2011) byly pro Evropu.
Od 03/2011 je nahradil přeplňovaný R4 28i/180kW.
R6 pouze pro Ameriku byl až později 35i/225kW.
Avatar - praděda7
13. 1. 2016 22:42
Re: Technika mi nevoní...
Čo bolo, to bolo, těrazky máme novou fešnou X1, opravdové SUV, ale na čtyřhrnkové dietě.... ;-\ V každém případě se s ní svezu jak to bude možné....pokud možno v nejsilnějším benzinu.... :-!
14. 1. 2016 13:04
Re: Technika mi nevoní...
Jo, to cumim, panove, mate recht, kratce fakt byla X1 na trhu i se setihrnkem. Palec si rozdelte :yes: >:D
Avatar - white label
14. 1. 2016 13:48
Re: Technika mi nevoní...
Na palec se vykašli, flaška to vyřeší i bez palce... :-O :*) >:-[]
14. 1. 2016 15:44
Re: Technika mi nevoní...
Dobre, pisu si flasku pro WL :-) Cesta kolem tebe urcite bude ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2016 18:52
Re: Technika mi nevoní...
Ani psát si to nemusíš, hlavně abys jel kolem... ;-)
Avatar - praděda7
14. 1. 2016 20:02
Re: Technika mi nevoní...
A co flaška pro mě....... ;-) Můžeš ji nechat u WL, určitě se v cukrárně letos stavím. Plánoval jsem "přepadení" již v loni. Ale stavba garáže (pro nový FRS) se "trochu" protáhla. Smlouva byla na předáno do konce června a realita Vánoce... >:-[]
15. 1. 2016 05:49
Re: Technika mi nevoní...
Akorat pod stromek :-)
13. 1. 2016 11:19
Objem palivové nádrže
Auto vypadá krásně, jak design na fotkách, tak i parametry na papíře, ale nevím jak je to s objemem palivové nádrže - uvádíte 61L, což by bylo dostatečné, ale na něměckých stránkách bmw mají 61L pouze u benzínových motorizací a u vrcholného dieselu, zbytek má "pouze" 51L, což už beru jako nedostačující. Na českém/slovenském bmw je 61L naopak i u tohoto dieselu a 51L u benzínu v manuálu. Má v tom prosím někdo přehled?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 11:34
Re: Objem palivové nádrže
tych 51 litrov by malo byt po verziu 18d ... verzia 20d a vyssie ma uz 61 litrov ... povedal by som teda ze velkost nadrze zavisi tu v tomto pripade od vykonu ( motorizacie ) .. slabsie verzie X1 maju 51litrovu.. tie silnejsie uz 61 litrovu .. benzin to iste .. po verziu s 18i je to 51 litrov.. 20i a vyssie maju uz 61 litrovu ... aspon tak som nasiel a davalo by to aj logiku... ;-)

... ale aj tych 51 litrov v slabsch motoriaciach je uplne v pohode... pri spotrebe aj 8 litrov mas stale realny dojazd 600km .. co je stale viac ako f500 s pazravym dvojvalcovym turbom jazdiaci v meste za 7 litrov ( realny priemer 6 ) .. vid testy
Avatar - Jenik3
13. 1. 2016 11:37
Re: Objem palivové nádrže
Presnou odpoved nemam. Nicmene trend ve snizovani objemu nadrze je zrejmy. Snad jen volvo xc60 ma 70l nadrz a Q3 64l. To je odpovidajici velikost nadrze,
Yeti ma 55l a mazda cx5 56/58l. Jestli patri do stejne kategorie vozu jako X1 necham na jinych.
Avatar - kari.laz
13. 1. 2016 11:46
Re: Objem palivové nádrže
Celkem mě mrzí, že zmenšující se nádrže začínají být standardem. úspora místa a hmotnosti při honbě za setinkami ve spotřebě. Já mám 80 litrů a kdyby to mělo 100, tak by jsem se vůbec nezlobil. Tankovat musím cca jednou týdně.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2016 11:55
Re: Objem palivové nádrže
nadrze idu dole to je pravda.... baleno uz bude mat udajne len 37 litrovu nadrz ... ale realne by mohlo jazdit za 5,5 litra.... co bude stale lepsi dojazd ako felda so 42 litrovou nadrzou so spotrebou 7 litrov ( v zime aj 8 ) ci 1,4mpi 50kw prva fabia ... s 45 litrovou nadrzou jazdiaca bezne cez 7 litrov ... kamarat ju mal - kupovali ju este o rok skor ako mi feldu ... a neskor ju predal a kupil prvy yaris ( ma ho dodnes ) ... ten zerie aj o 1,5 litra menej ako ta mpi fabia ... takze nie je to vzdy len o nadrzi.... ale aj o spotrebe ...
Avatar - kari.laz
13. 1. 2016 12:16
Re: Objem palivové nádrže
Takže když to jede za pět, tak tomu snížíme dojezd tím, že zmenšíme nádrž? Místo aby jsem pak tankoval jednou za 14 dní, tak stejně budu na pumpě každý týden.
13. 1. 2016 11:56
Re: Objem palivové nádrže
Z českého ceníku vyplývá, že všechny nabízené verze X1 mají nádrž zvětšenou o 10 litrů, tedy na oněch 61 l.
Avatar - Jaros71
13. 1. 2016 12:07
Re: Objem palivové nádrže
Redakce...?
Má auto rezervu?
Ta by měla být u každého SUV standartem.
13. 1. 2016 13:00
Re: Objem palivové nádrže
Jak bývá u BMW zvykem, auto mělo runflaty. Tudíž bez rezervy...
13. 1. 2016 13:25
Re: Objem palivové nádrže
Díky za osvětlení. Jakýkoli benzín jste k dispozici neměli?
Avatar - peprnik
13. 1. 2016 12:59
Nechapu
Jak muze auto, ktere
- neni komfortni
- je hlucne
- je drahe
dostat 4 hvezdicky?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2016 13:05
Re: Nechapu
Oproti tomu např. xc60 je velmi komfortní, tichá /na poměry/, cenově balancovaná a navíc úspornější v lepší výbavě.... jo máš pravdu. Nicméně na ty 4 stáry si v rámci kategorie klidně sáhnout může.... ;-)
Avatar - Insolito
14. 1. 2016 21:33
Re: Nechapu
XC60 je konkurentem spíše X3 než X1. Je komfortní, ale cenově vyjde výsledně i ta X3 skoro lépe, protože u Volva nedává prodejce tak velkou slevu na vůz do výroby jako u BMW.
13. 1. 2016 13:17
Re: Nechapu
drahé je len pre niekoho, to nie je slabina prémie
komfortné suv byť nemusí, na to sú iné triedy
hlučné by byť nemalo, mínus 1 hviezda, čiže 4
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2016 13:09
Spotřeba a motor
v testu zaznělo něco o legendární či pověstné spolehlivosti, kvalitě těchto motorů. Vždyť to není úplně pravda. Právě tyto motory měly ještě pár let problémy a ne malé a ze zkušeností bavoristů z okolí tak doporučení je 6v. Tak nevím, jestli to je taková pecka. Plus ta spotřeba. 7,3 je dost. Jako špatné vidím to, že chca nechca, se k pěti ani nepodívá. Tak ti nevím, čeče, jestli to je fakt taková pumelice do motorářské desítky. Nicméně na hodnocení tu jsou kolegové, které, prosím, mýlím-li se, opravte mě.
Vzhledově mi tento look pasne na x1 nejlíp. :yes:
Rozbalit vlákno
12
13. 1. 2016 13:23
Re: Spotřeba a motor
Bylo to podle mě myšleno obecně a povedených motorů mají bavorští určitě víc než těch nepovedených.
Obecně k R4 v naftě...pokud nejezdíš opravdu něžně, pak udávaný spotřeby jsou z říše snů. Superb s 2,0TDI při běžný jízdě +7, dtto Mondeo, Tucson, Disco Sport. Za to jedu se svým už velmi svižně. Prostě aktuální čtyřválce svázaný všemi dusítky nepředvádějí tolik za tak málo jako dřív.
13. 1. 2016 13:58
Re: Spotřeba a motor
Nah, se Superbem 2.0 TDI jezdim dlouhodobe za 6.2, a to mam zpravidla ve vsech autech spotrebu spis vyssi, nez ostatni ridici.

K tyhle X1 moc nemam co rict, je to mimo moje loviste. Z meho pohledu su umi pekne chargnout za Quashkai :-)
13. 1. 2016 14:01
Re: Spotřeba a motor
QQ jsem měl minulý rok jemně zajetý z půjčovny a dostal mě, že i přes tvrdost podvozku je to žvýkačka a rozbředne při prvním serioznějším pokusu o svižnější jízdu, stejně tak se rozkolíbá na dálnici apod. Ten mě nezaujal.
13. 1. 2016 14:54
Re: Spotřeba a motor
Já tedy tu jeho poslední větu nedokázal rozluštit. :-)
13. 1. 2016 15:11
Re: Spotřeba a motor
Odhad >:-[]
Avatar - white label
13. 1. 2016 16:39
Re: Spotřeba a motor
Je to zajímavý "rébus". Možná to bylo hraní si na sudičku ohledně prodejnosti nové X1, něco jako, že dokáže být konkurenčním "válečným ořem" pro prodejně úspěšný (mainsteramový) Qq.
Avatar - Emel
13. 1. 2016 15:08
Re: Spotřeba a motor
Myslíš že to platí i pro motory s AdBlue? Myslel jsem, že tím se neblahý vliv Euro6 na spotřebu víceméně eliminoval...
13. 1. 2016 20:36
Re: Spotřeba a motor
Ten Tucson nakonec udelal i 12, ale psssst ;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2016 13:43
Re: Spotřeba a motor
Tento nový 20d je špička, předchozí byl skvělý v poměru dynamika spotřeba, ale projevem příliš hrubý. Spolehlivost byla mizerná do cca 2012, pak to snad odladili, každopádně v X1 je motor zcela nový.

Co se spotřeby týká, souhlas s webpajou, auto kolem 1,6 t vyšší (suv, crossover) nebo kombík a R4 dýzl si v reálu vezme víc než R6 v tom stejném autě. Ale v tabulkách ty 4,5 litru vypadají hezky, a ekosoudruzi jsou spokojení. ;-)
Avatar - Insolito
13. 1. 2016 18:33
Re: Spotřeba a motor
S první větou zcela souhlasím.
Ano, odladili to od r.v. 2012, pak už bylo se spolehlivostí slušné.

Spotřeba je u nového 20d papírově nižší, ale při reálném provozu je rozdíl ve spotřebě proti předchůdci minimální.
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2016 10:51
Re: Spotřeba a motor
:yes: ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2016 10:51
Re: Spotřeba a motor
Díky :yes:
13. 1. 2016 19:55
Vzhled
Musím říct, že vzhled, kdy světlomety přímo nenavazují na ledvinky je daleko hezčí a podle mě i agresivnější. Moc doufám, že přicházející 5er bude mít podobný vzhled a ne ve stylu 7er, ikdyž se asi pletu...
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2016 20:34
Titěrná předchozí generace...
...je uvnitř menší jen o jednotky centimetrů a to ještě jen v mezních hodnotách nastavení sedadel. Na šířku je na tom stará generace dokonce lépe. To opravdu dělá rozdíl mezi "titěrnou" a "konečně rodinnou"? Měli jste ta auta vedle sebe? Nebo jste, pane Bureši, starou x1 viděl jen na obrázku?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - curwasportiva
14. 1. 2016 01:03
Dnes si BMW, nebo "M" muze rikat vsechno
Nevim nad cim se autor podivuje, znacka BMW je tak zdevalvovana, ze kdyby ji placli na kuka mobil, tak me to neprekvapi... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2016 18:06
dojmy
Minuly rok som mal moznost nejaky cas s novou X1 pojazdit presne s tymto motorom. Priestoru dost, nestazovala sa ani polovicka sediaca za mnou (meriam 193), na tvrdy podvozok uz ale kritika zo zadnych sedadiel prisla. Ani po prepnuti zo sportoveho rezimu sa mi nezdalo, ze by bolo auto maksie, zato sa dostavilo neprehliadnutelne oneskorenie na pridanie plynu (v rezime sport nebolo ziadne), takze som ostal len pri tom sporte.
Celkom sa stotoznujem s testom-vyborny pruzny a tichy motor, vyborna prevodovka, tvrdy a hlucnejsi podvozok. Navyse mne sa pacilo aj riadenie. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - praděda7
14. 1. 2016 20:10
Re: dojmy
Hlučný podvozek se dá "po kutilsku" řešit. Tvrdost je už těžší oříšek, ale i ten se dá "rozlousknout"... ;-) Takže komu se jinak líbí, hurá do toho... >:D
15. 1. 2016 05:18
Re: dojmy
Vyhodit runflaty.
A do tý doby, než je, co nejrychleji ojedu abych se jich mohl co nejrychleji zabavit, tak je podhušťovat. O půl atm, oproti normálním pneu, podhuštěné runflaty se jim blíží komfortem a nejsou o nic víc deformované. Já to tak dělám u X5.
17. 1. 2016 23:23
Re: dojmy
Ty ekologický ignorante, takhle spálíš jistě aspoň 0,5 l/100 km víc, což je xx g zbytečně vypuštěného C02!!! Asi na tebe budeme muset poslat ekologickou policii z Bruselu! >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
18. 1. 2016 08:29
Re: dojmy
Když vypouštíš CO2, tak podporuješ rostlinstvo, které CO2 vdechuje a vyrábí kyslík... ;-) [odkaz]
Avatar - praděda7
18. 1. 2016 08:24
Re: dojmy
Zajímavý úhel pohledu! Budu to muset na mé X5 taky zkusit. I když abych pravdu řekl, na 19kách a na komfort setting se mě podvozek nějak tvrdý nezdá. Může to být ale tím, že jsem před X5 jezdil pár roků s M3 MPS a ta byla dost tvrdá.
16. 2. 2016 19:00
Měl jsem X1 předchozí generace
Neměl jsem pocit, že by byla malá kabina. Naopak, tak akorát. Technika, vycházející z X3, byla skvěla. X1 20d xDrive byl jeden z nejlepších BMW co se týká jízdních vlastností. Nová X1 mne nebere, je to předokolka. Takových je mraky, levnějších a není nejmenší důvod, proč si připlácet za značku. Takže nová X1 děkuji, nechci. Strčte si ji někam, soudruzi z NDR.
Rozbalit vlákno
0