Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X1 xDrive25i (170 kW) – Není to už moc?

Nejmenší SUV od BMW bývalo takovým autem pro manželky a přítelkyně. S vrcholným motorem v podobě benzinového dvoulitru se 170 kW je to ale nečekaná střela.
Zpět na článek
31. 5. 2017 13:31
7. 6. 2017 19:42
7. 6. 2017 21:20
31. 5. 2017 13:32
1. 6. 2017 15:54
31. 5. 2017 14:16
31. 5. 2017 15:17
31. 5. 2017 16:11
31. 5. 2017 17:35
31. 5. 2017 20:33
31. 5. 2017 21:52
1. 6. 2017 06:19
1. 6. 2017 07:24
1. 6. 2017 09:41
31. 5. 2017 16:08
1. 6. 2017 09:47
1. 6. 2017 13:42
2. 6. 2017 07:38
3. 6. 2017 17:03
3. 6. 2017 16:59
31. 5. 2017 16:12
31. 5. 2017 20:27
31. 5. 2017 16:21
31. 5. 2017 20:30
1. 6. 2017 12:39
7. 6. 2017 19:56
8. 6. 2017 11:52
Avatar - 3_diamanty
31. 5. 2017 13:31
pekne
ale stejne sa mi novy mitsu eclipse cross paci viac... pri takmer zhodnej dlzke aj zhodnom razvore ponukne zrejme viac priehodnosti v terene a zaroven bude stat mozno aj o vyse polmiliona menej.. takisto niet obavy zeby to s 1,5 turbom bol nejaky brzdic premavky.. lebo na 4,4m dlhe SUV ozaj 170kw uz asi nikomu netreba .. auto pecka... o tom nedebatim.. ale mne zmysel v tejto cene a konfiguracii proste ziadny nedava ... aj ked iste ze majetnejsi zakaznici toto co vidim ja vidia zse uplne inak a neriesia iste veci uz .. chapem... napriek tomu som si isty ze podobnu muziku s velkym luxusom dnes clozek moze mat aj za menej penazi a v krajsom baleni ;-)
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2017 19:42
Re: pekne
No vidíš, Topere, mě to smysl dává a mám jej, téměř identické, jen cenu jsem si vyjednal. Takže je úsměvné, že se řeší, jestli ano nebo ne, jestli je 170kW moc nebo málo. Jinak v testu je řada hloupostí, ale to je na tomto žvanícím plátku už norma, takže to nemá smysl ani komentovat, natož uvádět na pravou míru. Hezký večer.
7. 6. 2017 21:20
Re: pekne
> Jinak v testu je řada hloupostí

Který přesně?
31. 5. 2017 13:32
Moc
Na SUV není výkonu nikdy dost.
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2017 15:54
Re: Moc
Vykon je fajn, ale to zhodnotenie ceny - sice vyse 40 tisic eur, ale mate uz v tom zadne senzory a tempomat >:D No wau, tomu poviem velkorysa vybava >:D
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 13:38
Není to už moc?
Nějak se mi vybavil duch legendárního testera Vaverky a jeho testu 330d. >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Emel
31. 5. 2017 13:39
Re: Není to už moc?
Už je to tu zas >:D
31. 5. 2017 13:47
Re: Není to už moc?
JJ, přesně tak! ;-) Přiznám se, že pro mě jako druhé auto je X1 špatně v interiéru. Dlouhý fofr klacek a celkově rozvržení víc na výšku neodpovídá ostatním BMW (2GT není BMW ;-) ) a jednoduše se tak vyfaulovává.
Ale to je čistě můj názor. Kdyby zůstala druhá generace na podvozku té první, zůstaly jí ZF a celkově by i uvnitř byla víc vrtulová, nebylo by o čem :-)
Avatar - iudex
31. 5. 2017 13:50
Re: Není to už moc?
Presne. BMW a príliš silný motor, to musí byť prezlečený Vaverka. >:-[]
Avatar - fOE
31. 5. 2017 13:51
Re: Není to už moc?
Jeste aby se nevybavil, ono je to taky znovu naprosto stejne divadlo, jen sasek je jiny.

Celkove mi nesedi ani ty 3,5 hvezdy. Na premiove auto mi cena neprijde premrstena (jen 100tis ve vybave je naopak velice, velice rozumne drzeni se pri zemi a zakladni cena odpovida vykonu), motor skvely, jizdni vlastnosti skvele, prostorove nadstandard vs. hluk, tvrdsi podvozek a neidealni chovani automatu, no, zajimala by me ta vicehvezdickova konkurence...
Avatar - white label
31. 5. 2017 14:12
Re: Není to už moc?
A vůbec, není to (tu) už trochu moc? :-)
Avatar - white label
31. 5. 2017 14:08
Re: Není to už moc?
Jo, to mě taky a zdaleka ne poprvé..., nevím, proč tady tak často testují přemotorované bestie od BMW? ;-)
Avatar - woody-alien
31. 5. 2017 14:20
Re: Není to už moc?
Jj. [odkaz]
>:-[]
Avatar - Dzakobo
31. 5. 2017 16:23
Re: Není to už moc?
Je vidět, že nás všechny napadl analogicky nejapný test >:-[] (třeba to byl záměr), co mi vadí víc je to, že autor pro klidnější řidiče nedoporučil dejme tomu 20i. Proč by mělo každé "rodinné" auto pálit naftu???
31. 5. 2017 17:33
Re: Není to už moc?
Hlavně nechápu co je špatně na výkonové rezervě. Redaktoři asi jezdí jako starý mixér. Zapnout/Vypnout
Avatar - wakantanka
1. 6. 2017 09:38
Re: Není to už moc?
no keď najčastejšie testujú tie dnešné turbo litrové vysávače? :-) potom pri toľkom výkone strácajú hlavu a zdá sa im to príliš. :-)
3. 6. 2017 16:34
Re: Není to už moc?
Tak, tak. >:D
31. 5. 2017 14:16
BMW v krizi
Trihrnek je malo, ctyrvalec zase moc, tak ja nejak nevim, co by v tom Mnichove meli navrhnout, aby byli ti troubove z ACZ spokojeni... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
31. 5. 2017 14:22
Re: BMW v krizi
Tři a půl ? :-O >:-[]
31. 5. 2017 14:26
Re: BMW v krizi
Nic jineho uz nezbyva, vybalancovat pocet valcu v motoru je dnes alchymie skoro tak slozita, jako vybrat spravne gumy na rallye...
Avatar - woody-alien
31. 5. 2017 14:29
Re: BMW v krizi
Tak to každopádně. Obzvlášť jestli se chtěj v Mnichově trefit do vkusu každé redakce. To je jistě ze všeho nejdůležitější. ;-)
1. 6. 2017 09:39
Re: BMW v krizi
Jak je videt, tak do vkusu redakce ACZ se proste netrefili, sorryjako...
Avatar - white label
31. 5. 2017 14:40
Re: BMW v krizi
Myslíš třiapůlku, ten bájný dvoutakt z Jawy 350? >:-[]
Avatar - speedfred
31. 5. 2017 14:54
Re: BMW v krizi
tak to si zabil :yes: :-) :-)
31. 5. 2017 15:17
Moc ?
Určite to MOC nie je neaké tie kilometre som mal česť na X1 20d a na pocit do 120 km/h fajn ale aby na dialnici som uhýbal služobným octáviam. A celkovo ten rozdiel cien motorizácii nie je až tak veľký ( a na 25d dostanete 25% zľavu no na 18d omnoho menej ) kedže BMW čaruje z cenami a bez problémov sa dá kúpiť X1 za cenu Seatu Ateca , respektíve 3 ka za cenu Superba....
Inak to redaktor nikdy nespomenie , pri žiadnom teste - nie cenníkové ceny za ktoré nik nenakupuje ale predajné ceny - kde u škodovky preferujú firemnú klientelu ktorej dokážu dať 15% + v BMW skladovky a v Audi ( konkrétne som sa pozeral po A4 3% je pre nich priveľa )
Rozbalit vlákno
7
31. 5. 2017 16:11
Re: Moc ?
Tu 3er za cenu Superba bych nechtel videt. Ono totiz i na toho Superba dostanes slevu a realna cena dobre motorizovaneho a vybaveneho bude +-900 tisic. 3er za tu cenu nebude nic nez bida a jedine co na ni bude dobreho bude znak na kapote.

Stejne tak pokud musis se 140kw v normalne tezkem aute uhybat Oktaviim, bude neco spatne. Pokud tedy ve vasem kraji neni az moc sluzebnich benzinovych RS coz je jedina motorizace ktera ti natre *. 170kw musi byt s prehledem dost, i kdyz mimo okresku a dalnici to vyuziti potencialu motoru zalezi i na prevodovce a jejim naladeni.

X1 je pro me osobne takovy nalesteny prd. Evokuje to plnotucne BMW ale ve vice smerech je to svindl.
31. 5. 2017 17:35
Re: Moc ?
Stejný prd jako Q3/GLA/RRE. Naprosto stejný.
31. 5. 2017 20:33
Re: Moc ?
Nechcem ti neako brať ilúzie ale X1 20D to na dialnici nenatrie ani len 2.0 tdi 150 k , máme tu pri nás jeden skvelý testovací 3 pruh hore kopcom mám tam X aút odskúšaných - X1 175 z božo pomocou 2.0 tdi 150 k 185 km/h a dieslová RS 184 hore vyletí 200 , bez problémov - čo je viac ako X5 E70 180 kw ( ale tam je už aj váha a odpor uplne inde ). A nie som zástancom BMW , ani Škody - ja vlastním Octáviu , otec X5 , ale ak by mám + 10 tisíc ked som auto kupoval , a mal by som na SuperB , uvažoval by som skor o 3er.......neviem ako u vás ale ja som dal za O2 2.0 tdi 25 tis po zlave ( súkromná osoba 7% , v jednom mi síce ponúkali ak si vyskladám 9% ale čakat na auto 8 mesiacov sa mi nechcelo ) , otec kupoval so zľavou 32% X5 ok v roku 2013 kedy sa čakalo na nový model . Ale bez problémov v autopalace v BA kúpim 3er za 35 az 38 000 eur , v dost slušnej výbave M paket , navigácia Profesional atd......u nás za tolko kúpiš SuperB 2.0 tdi 140 kw 4x4 , možno u vás idú lacnejšie to netuším , ale 1 000 eur hore dole - a jediná výhoda SuperB - je že v zadu možem usporadúvavať diskotéku , kdežtvo v 3 je mieta len tak akurát......
31. 5. 2017 21:52
Re: Moc ?
panebože. už ti bylo třináct? takové sr.ač.ky už jsem dlouho nečetl. testovací kopec a 32% sleva /na výprodejový model/
v bmw autopalace koupím bez problémů
[odkaz]
ojeté auto
1. 6. 2017 06:19
Re: Moc ?
Učili ťa na škole čitať s porozumením a vieš aky je hadam rozdiel medzi novým a ojetým autom....inak 13 mi už bylo 2 a pol krát....
1. 6. 2017 07:24
Re: Moc ?
tak ještě jednou. píšeš, že v autopalace koupíš v pohodě naloženou trojku - a v odkazu je za 32 tisíc předváděcí auto.
vieš aký je hádam rozdiel... viem - víš to i ty?
sleva 32 procent je u BMW normální - akorát, že na auto, které už končí
a podobné nesmysly, srovnávání ceny předváděcího BMW s fungl novým Superbem atd
1. 6. 2017 09:41
Re: Moc ?
Za posledni vetu :yes:
31. 5. 2017 15:52
slovní hříčka
co je pro jednoho (jednu) moc, může být pro druhého (druhou) málo >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Londonbridge
31. 5. 2017 16:06
Re: slovní hříčka
Vzdy lepsi 2l 170 kw ako Renault Talisman s 1.6 motorom to uz je potom vrchol ignorancie alebo ekologickeho zblbnutia...
Avatar - woody-alien
31. 5. 2017 16:12
Re: slovní hříčka
Takhle to nevyzní....to bych ti jako těžší kalibr mohl nadhodit Mondeo s 1.0 EB. Musíš dodat, že ta 1.6 v Talismanu je (i když snad jen dočasně) vrcholnou motorizací. ;-)
Avatar - Londonbridge
31. 5. 2017 20:24
Re: slovní hříčka
Tak... 1.6 v roznom vydani ako top v aute tazsom ako Passat bude velky trhak....
Avatar - wakantanka
1. 6. 2017 09:46
Re: slovní hříčka
pokiaľ sa nemýlim, tak vo FR už je Talisman aj s 1,8 TCe.
Avatar - mariov8
31. 5. 2017 16:08
GLC
Redakce!

Nemáte tam u mercedesu GLC chybu u převodovky? Nemá náhodou mercedes GLC plnohodnotný automat a ne dvouspojku? Nebo tam má být v tabulce GLA?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wakantanka
1. 6. 2017 09:47
Re: GLC
a má vôbec MB v ponuke dvojspojku? Mám taký pocit, že nie. :-)
Avatar - mariov8
1. 6. 2017 13:42
Re: GLC
Všechny předokolky neboli lépe vozidla založená na architektuře MFA, mají dle motorizace kromě manuální převodovky alternativně dvouspojkovou převodovku.

Klasický "plnotučný" měničový automat mají pouze vozidla s motory podélně.
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 07:38
Re: GLC
:yes o.k. vďaka, žijem v tom, že MB dvojspojky do žiadneho auta nedáva. A tá dvojspojska je od Renaultu?
3. 6. 2017 17:03
Re: GLC
Měl by to být Getrag. Renault je myslím používá také, jako i další automobilky. SLS mělo také dvouspojku Getrag (samozřejmě jinou než tyhle "plechovky" ;-) ), takže předpokládám, že ji má i GT.
3. 6. 2017 16:59
Re: GLC
Vedle aut s motorem napříč má dvouspojku i GT. Některé 63/ 65 AMG pak mají planetovou převodovku se spojkou místo HDM.
31. 5. 2017 16:12
Bachratý
Bachratý = expresivně objemný, tlustý, naditý...tak nevím, já když srovnám první a druhou generaci, tak docházím ke zcela opačnému závěru, než autor testu.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
31. 5. 2017 20:27
Re: Bachratý
Ale zasa tá novšia verzia je tak trochu fotogenickejšia ;-)
31. 5. 2017 16:21
chápem autora
tak ja som to celkom pochopil, dakedy to bol kočík pre manželky a teraz šup 170 kw a 6 s. S tým by maminky hrali s deťmi kuželky pred školkou. Ale kára sa zmenila, má viac priestoru a asi to už nebude ženské aftíčko, takže ok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
31. 5. 2017 16:32
Re: chápem autora
Jenže minulá generace nabídla před faceliftem až 3,0i se 190 kW, takže ten "kočík pre manželky" je spíš tahle generace. Za mne vhodná změna koncepce (pro typického zákazníka), zrovna tuto 25i bych si uměl doma představit. :-)
31. 5. 2017 18:28
mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po roce
> Jejich pořízení můžeme rozhodně doporučit, jelikož perfektně podrží v zatáčkách a zůstávají pohodlné i na delších cestách. A navíc by bez možnosti prodloužení sedáku byly docela krátké a nepodpíraly by tak dobře stehna. <

1) Sedačky: problém je v tom, že když chci ve sportovních sedačkách sedět sportovně, musím je dát dolů. Když je dám dolů, tak pak ale nepodpíraj stehna a to i přesto, že mám úplně vysunutý prodlužováky - stehna mám prostě ve vzduchu a to měřím jen 183 cm. Celý je to tudíž k ničemu. Schválně kdo budete mít příležitost si to pak vyzkoušejte.
2) Zámek pásu u řidiče nejde nahoru se sedačkou a je strašně utopenej. Starší člověk, kterej k takovýmuhle autu s vyšší posezem tak nějak automaticky tíhne, má pak problém dostat pás do zámku, protože ten se schovává hluboko za loketní opěrkou. Je to strašnej ergonomickej renonc! Lepší je i Škoda Yeti (o parník).
3) Kopnutí pod nárazník, aby se automaticky zvedly 5. dveře, nefunguje úplně spolehlivě. Jen jeden prodejce ze 4 na místě byl schopen s tím pracovat s uspokojivou úspěšností, každýmu jinýmu včetně nás se to dařilo tak v 1/10.
4) Po zaparkování a opětovným nastartování převodovka umí poměrně hnusně cuknout. Je to vlastnost, nikoli chyba, protože to v autosalonu dělaly i ostatní X1 s touhle debilní převodovkou. Jelikož to dělají všechny, BMW s tím nic dělat nebude.
5) vnitřek není nic krásnýho, dokonce ani v měříkách BMW a že ten umí dělat interiéry nejspíš i omyvatelné zahradní hadicí, se ví snad už moc dobře
6) led lampy svítí poměrně mizerně, cena za ně je silně neoprávněná

Plusy:
1) navi professional má velmi dobré ovládání
2) head-up displej je super skvělý. Tady měli Škodu Favorit, ale kupujte to, pokud můžete
3) Na slušných gumách to umí bejt na svoji třídu docela rozumně tichý auto
Rozbalit vlákno
44
31. 5. 2017 18:44
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Jsem upřímně zvědav na diskuzi pod tímto příspěvkem. >:D
31. 5. 2017 21:42
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Však něco zabreč Stealthe. už jsme to dlouho nečetli:)

maco: dneska jsem měl na servisu GS a půjčil jsem si na hodinku S1000XR. mluvim o motorkách. jelo to jak splašený, ale projevem mi to vůbec nesedlo, špatně se mi na tom sedělo, ochrana před větrem byla mizerná... takže je to špatná motorka? pro mně rozhodně, ale ve svojí třídě patří k nejlepším.
vybral sis X1 s Aisinem, kdyby sis připlatil za X3 možná bys většinu těchhle věcí řešit nemusel... píšeš, že ti záleží na tom, jak je to rozumně tichý auto, ale nech mně hádat - máš v tom diesel? a která z konkurencí je na tom líp? Q3? GLC nebo jak se to jmenuje?
1. 6. 2017 05:45
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Přesně to jsem si myslel. Jak když pichnes do vosího hnízda. Btw, Migu, to "dlouho nečetli" myslíš i tu recenzi na moje auto z minulého týdne? >:D
1. 6. 2017 05:54
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Vubec nevim o cem mluvis...
Avatar - iudex
1. 6. 2017 12:17
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ale vieš. Naráža na svoje posledné dve recenzie BMW, ktoré tie autá silno vychvaľuje. Takže pripomínanie jeho sťažovania na 5er (zjavného "piatkového kusu", pri ktorom by stratil nervy ktokoľvek) je už trošku mimo.
1. 6. 2017 12:32
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ale vies:) no to se povedlo! Na moje.auto jsem nebyl hodne dlouho a recenzi jsem si dohledal az ted. Recenzi na M3 jsem cetl uz driv a z tech superlativu nejak nerozumim proc se toho auta majitel zbavil... ale to je samozrejme jeho vec.
1. 6. 2017 07:33
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
X3 by bylo lepší z pohledu převodovky a pár detailů v interiéru, na druhou stranu je větší, těžší. bylo o dost dražší (nové) a nelíbilo se zvenku. Interiér tam je samozřejmě hodnotnější, přestože některý detaily jsme nepřekousli taky. Navíc recenze na zpracování interiéru nebyly nejlepší, viz např. tady na moje.auto.cz.
Q3? To auto jsme nikdy neskousli, já ho doslova nesnáším.

GLC je těžší a větší, přestože podstatně líp zpracovaný s lepším interiérem. Bohužel v době, kdy jsme se rozhodovali, byly na trhu 2 motorizace, co stály teoreticky za úvahu: 125 kw diese a 150 kW diesel. Ten slabší VŮBEC NEJEL a cukala tomu převodovka 9g při přeřazování dolů i na vyšší stupních třeba při 60 km/h. Těch 25 kW u 150 kW verze s tím už moc neudělá. Krom toho jsme v servisu tenkrát viděli 2 GLC rozdělaný a rozhodně tomu nevyměňovali chladící kapalinu, servisák odmítnul sdělit cože s tím dělají a rozhodně tomu evidentně jen neměnili brzdovku. Jejich šestiválce 350d tenkrát nebyly, dnes jsou a vychází to dnes na cenu o 400k víc a to ten šestivál bude mít jen řádově srovnatelnou dynamiku (do 150 km/h řekněme).
1. 6. 2017 07:49
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Relativně možná patří k nejlepším, absolutně ale žádných velkých kvalit nedosahuje. Laťka totiž není nasazená nijak vysoko pokud teda opravdu platí, že k nejlepším patří. Osobně věřím ve facelift, kterej něco z toho, co mu vytýkáme, napraví.
Avatar - HitmanPB
31. 5. 2017 21:42
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
No tak to tu dám, už iba kvoli Stealthovi :-)

Prosím Ťa !

Ty si to auto skúšal predtým, ako Si ho kupoval ? Prečo Si ho kupoval, keď tam nezmestíš ???

Som veľmi zvedavý na odpoveď :-)

Takým ako ty by som bral občiansky, vodičský, právo voliť a rozmnožovať sa.

Vieš, kúpiť si niečo, čo mi absolútne nevyhovuje, a potom tu na fóre na to nadávať,
to chce veľkú dávku odvahy - urobiť zo seba totálneho b.l.b.c.a. a ešte sa tým verejne pochváliť >:D
31. 5. 2017 21:43
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
183 cm chlap si koupí X1 a pak si stěžuje... co na to říct?
1. 6. 2017 05:49
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Přesně tak, naprosto nekonfekčních 183 cm. Děláš si doufám jen legraci, ze?
1. 6. 2017 05:55
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Citil by se stisnene i v X5?
1. 6. 2017 06:47
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Trochu tendenční otázka ne? ;-)
Chápu, kam míříš, ale automobilka musí mít nějaké standardy pro výšku řidiče a cestujících. 183cm je normální výška člověka a zrovna v X1 bych nerad řešil takový problém. Místo vzadu je pochopitelně dané modelem (rozvorem, tloušťkou předních sedadel atd.).
1. 6. 2017 07:26
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Jdu k dealerovi, koupím si auto, které "je mi malé" a potom si stěžuju? Co to proboha je? Copak si půjdu pro Fiat 500, když mám dva metry? X1 je nejmenší iXko a proto tě snad nemůže překvapit, že nedisponuje stejným prostorem jako větší modely...
Avatar - iudex
1. 6. 2017 12:25
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Zavádzaš. Nepísal, že auto je malé, ale že mu vôbec nevyhovujú sedačky, lebo mu nepodopierajú stehná. A to je pri úplne konfekčnej výške trošku problém. Ide o príplatkové sedačky v stredne veľkom prémiovom aute, nie o základ v Dacii.
A prirovnanie k Fiatu 500 s dvojmetrovým šoférom je už úplne mimo.
1. 6. 2017 13:44
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ano, je to nadsázka, poznal jsi to správně.
Můžu jít do garáže a změřit, kolik mají sedačky v trojce a kolik mají s vytaženou podložkou. Já ji mám zasunutou a ani tak se nedotýkám celými stehny, je mi to nepříjemné, nepotřebuju to. Je to individuální.
Vždycky se najde někdo, komu bude nějaká věc nevyhovovat, prostě nelze vyhovět
všem. Na ergonomii čítám v testech u BMW jen málo přípomínek.
Co se týče příplatkových asistentů, málokterý funguje. Osobně bych za ně nedal ani pětník. Zaplatím si autonomní řízení, až to bude vychytané, aby mně občas vystřídalo v řízení na tisíc km dlouhé cestě...
3. 6. 2017 17:20
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Nechce se mi to číst znovu, ale snad nepsal nic o tom, že by se nevešel. Jen napsal, že je prodloužení sedáku k ničemu, protože stehna stejně nemá podepřená, když si nastaví sedačku "sportovně" (tedy níž). Řešením je normálně odsunout ji dál (a vytáhnout víc volant), případně změnit sklon sedáku. Principiální problém, pokud jde o oporu stehen, je, že musíš mít rezervu na sešlápnutí pedálů (až na doraz a nemůžeš mít nohu zaraženou do polstrování, kdy se s ním přetlačuješ).
Avatar - white label
3. 6. 2017 18:21
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Předpokládal jsem, že tam to nastavení sklonu sedáku chybí, a (hlavně) proto je ten problém.
4. 6. 2017 12:46
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Vhledem k tomu, že o tom nenapsal ani slovo, také předpokládám, že to X1 nemá. Ale normálně uděláš právě tohle. Podobně by tě mohl limitovat volant v tom, jak daleko můžeš dát sedačku.
Avatar - HitmanPB
3. 6. 2017 20:54
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Dám to sem, ale mohol som to dať aj pod iudexa.

V prvom rade sorry pre maca02, že som vypenil.
Ale treba si uvedomiť, že práve takýchto zákaznkíkov majú predajcovia najradšej...

Osobne si myslím, že problém nie je v prípade maca02 vo výške. Jazdil som 1er a síce mám iba 175 cm, nevidel som tam problém.
Všetci riešite výšku 183cm, čo je podľa mňa celkom v pohode, ale nikto si nespomenie na to, že postava môže byť antropologicky disharmonická, teda v jeho prípade môže ísť o to, že má dlhšie dolné končatiny, ako je antropologický priemer, ktorý majú testovacie figuríny. A to je celý problém, prečo nemá podopreté stehná.

Druhý problém je, že podľa toho ako písal, že má problém so zapínaním pásu, tak je pravdepodobnosť že ani ruky nemusia byť v poriadku...

Podobný problém mal môj kamarát v F01. Má 196 cm, ale má dlhšie nohy a kratší trup. Na prednom sedadle je naskladaný ako sardinka, ale nad hlavou má kráľovskú rezervu. Nohy patrili osobe s výškou cca 205-210 cm a trup osobe cca 180-185. Toto je veľmi markantne vidno na ženách, kde vidno, že má kratšie nohy oproti hornej časti trupu a veľký zadok, lebo kosti nedorástli do normálnej veľkosti ale svaly áno.
V takomto prípade za to nemôže výrobca auta, ale bohužiaľ matka príroda...
4. 6. 2017 13:10
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Já tedy výšku neřešil a na význam proporcí jsem nezapomněl, jen jsem to nehodlal řešit. V mém příspěvku to nehraje žádnou roli.

Napsal, že je zámek utopený, když je sedadlo ve vyšší poloze, protože se nezvedá se sedadlem. Takže se pak s ním hůř manipuluje. Co je na tom těžkého pochopit? Navíc bude mít asi sedačku relativně vepředu, takže je zámek dost vzadu (i když mi po pravdě není jasné, co myslí tím za loketní opěrkou). A proč by měl mít abnormální ruce? Pokud mezi sedačkou a tunelem není dost místa, umím si představit, že je to na dvě věci (ruku máš sevřenou, takže je relativně široká, pereš se s polstrováním, asi nevidíš, co děláš). Ale nemusím ho správně chápat.

Jakože velký zadek jsou přebytečné stehenní svaly? >:D
Avatar - HitmanPB
4. 6. 2017 22:31
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
8-s

Samozrejme sedacie svaly ;-)

Mimochodom až dnes som si pozrel, koľko vlastne stojí nová x1 v jeho konfigurácii a pokiaľ platí, že dal 100000CZK za príplatky, tak sa jedná o auto za cca 51 000 - 55 000 EUR. Ja som mal tak nejak zafixované, že to môže byť tak maximálne 35 000 EUR.

Preboha to je veľa peňazí, a tak laxný prístup pri kúpe. Ľudia si skrátka nevážia svoje peniaze...
5. 6. 2017 15:15
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Někde tu psal, že za příplatky dali 300 tisíc (to u prémie utratíš jak nic; jen ta navigace, kterou si pochvaluje, bude za cca. sto).

Samozřejmě, že je lepší si auto půjčit na týden, nebo alespoň na pár dní. Je však problém při těch možnostech konfigurace všechno vyzkoušet. A ani týden ve skutečnosti nemusí stačit. Chce to, aby pominulo to prvotní okouzlení a spadly růžové brýle. Pokud se nemýlím, nenapsal, že by to auto nekoupil, kdyby si toho všiml. Reálné produkty nebývají dokonalé.
7. 6. 2017 18:00
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Navi je myslím asi za 50 nebo 60, problém je, že se s tím samozřejmě sveze ještě pár věcí a na těch 100 opravdu seš. Ale těch bych zrovna nelitoval, byla v tom minimálně ta navi + headup displej a oboje jsou skvělý. Navi se dobře ovládá a headup displej využije každej a pořád - čte to značky, je tam rychlost, když někdo volá, je tam jméno - člověk prakticky už na přístroje nekouká, jen před sebe a to je podle mýho opravdovej příspěvek k bezpečnosti, né ty debilní kraviny co se dneska dávaj do aut jako "asistenti".

Ano, chtělo si to to auto půjčit na týden, na ten pás bysme přišli. Jen si nejsem jist, že by to vedlo k zamítnutí koupě - možná jo, možná ne. Tou dobou totiž nebyly na trhu auta, který by tomuhle mohly konkurovat co se týká jízdních vlastností - pokud chceš něco jako "crossover". Žádnej z nich nedá stovku za 6.x a nebude jezdit pod 7, jako jezdí ten náš při řádově 70% město.
Auto se při předváděčkách (2x) líbilo, pás si přitom zapneš (nějak, zběsile, ale nějak ho zapneš) a pak se soustředíš na něco jinýho. Prvotně se to nezdálo jako problém, ale pro člověka, kterej je trochu omezenej pohybově, to problém bejt může. Když sedneš do auta, který je úzký, tak i sedačky jsou úzký, takže mezi tebou a opěrkou není úplně dost místa. Když je tam pak někde utopenej ten zámek, tak je to otravný v momentě, kdy sedáš Xkrát denně do auta.
Zmínil jsem to jako jednu z nevýhod, ale je tu z toho skoro flame. Nikoho nezajímá, jestli světla svítěj, nikoho nevzrušuje převodovka. Zajímavý. Ale každej potřebuje něco jinýho, proto buďme rádi, že si můžeme vybrat :-)
7. 6. 2017 19:52
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Tak sis měl připlatit ze ele sedačky, kde se dá i nastavit šířka opěradla. Nechápu, že si koupíš auto, řádně nezkusíš a potom si stěžuješ. Mě ho půjčili grátis na 4 dny, ujel jsem kolem 1 tis km, takže vím, do čeho se šlo.
Avatar - white label
7. 6. 2017 22:27
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Že by tohle auto nemělo výkonově žádnou (třídní) konkurenci si nemyslím, Q3 (i nový Tiguan) má jen o 8 kW méně, nemluvě o Q3 RS, nebo AMG 45 GLA.
Avatar - white label
7. 6. 2017 22:27
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Že by to auto nemělo výkonově žádnou (třídní) konkurenci si nemyslím, Q3 (i nový Tiguan) má jen o 8 kW méně, nemluvě o Q3 RS, nebo AMG 45 GLA.
1. 6. 2017 07:25
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ne. Zároveň nechci auto 5m dlouhý a vozit tunu navíc. Navíc jsme byli omezeni rozpočtem a motor (2.5d v našem případě), je skvělý.
1. 6. 2017 07:48
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
No ale potom je asi zjevné, že nikdy nemůžeš mít všechno. U X3 bys měl lepší motor, převodovku, víc místa. A zároveň by to ještě pořád nebylo pětimetrové auto, myslím.
1. 6. 2017 09:00
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ne, nemůžu mít všechno. X3 by měla lepší motor a převodovku, to v každým případě, ale designově se nám to prostě nelíbilo. Design X1 je zvenku o parník dál a se srovnatelným motorem je samozřejmě rychlejší. Ústupky v praktičnosti jsou ale někdy děsný.
Myslím, že jsem ještě nenapsal nikde, že máme 2.5d a jezdíme s tím za 6.5 při 70% město, 30% mimo město, což je naprosto vynikající.
1. 6. 2017 13:46
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
X1 je prostě novější... ale koncepčně daleko horší. Pro cílovou skupinu to myslím ale nepředstavuje problém...
7. 6. 2017 19:53
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ve stávající - končící X3 víc místa není. Je to jen fikce.
1. 6. 2017 09:02
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
on si legraci nedělá, je už prostě takovej..
Avatar - white label
1. 6. 2017 12:42
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Těch 183 cm má být jako hodně??? V Nizozemsku je to přesně průměrná výška (mužů) a u nás to bude velmi podobné.
|A X1 snad není auto pro lidi, včetně průměrně vzrostlých mužů na místě řidiče? Nestěžuje si na celkový prostor, ale na sedačku řidiče, je těžké to pochopit?
1. 6. 2017 00:24
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
To je samozrejme jedna vec...

A druha zase psat, ze za nejaky text na internetu by nekdo nekomu bral pravo na rozmnozovani, byt s nadsazkou.
1. 6. 2017 05:53
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Uz je to tak. BMW se kritizovat nesmí, protože podle některých pomatenců je BMW zcela dokonalé. Já jsem ale rád, ze tady zazněla kritika. Beru ji v diskuzi stokrát hodnotněji, než jiné příspěvky. Osobně si nemůžu na poslední modely stěžovat. Já tedy kritizovat (nebo jak Mig vtipně píše "brečet") nebudu. Ale doufám, ze tady lidi jsou ještě natolik soudní, ze oprávněnou kritiku reálného uživatele vezmou.
1. 6. 2017 06:15
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Rozumna kritika je na miste. Koupit m-paket a stezovat si, ze je auto tvrde, nebo nejsilnejsi motorizaci a kritizovat nadmerny vykon nebo spotrebu, to je trochu diagnoza.
U mne jsou nepochopitelne servisni intervaly, mam najet 34 tis km na jeden olej u stejneho motoru jako je tady v testu... jinak testovany kousek jsem videl nazivo a vevnitr vypadal hodne slusne.
1. 6. 2017 07:26
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Děkuji
1. 6. 2017 05:47
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
S Tebou si nemám co říct. Člověk, který zrovna mě obviní, ze se o auto nestarám >:D
Jenom z toho jde vidět, ze proste přiznat zcela objektivní pravdu je nemožné.
1. 6. 2017 07:24
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ano, zkoušeli jsme ho.
1) pás: kdo z vás si vyzkouší při občasným sednutí do auta i zapnutí pásu? Netušili jsme, že to bude takovej průšvih. A při zkušební jízdě (jen jedný), "to tam nějak dáš" a vůbec nemáš šanci si uvědomit v návalu emocí, že je něco totálně nedomyšlenýho a zkonstruovanýho
2) sedačky: ano, to byla chyba. Na druhou stranu co chcete do toho auta dát jinýho než ty sportovní? Ty Favoriťácký? Vypadaj strašně. Krom toho tyhle výborně držej v zatáčkách. To, že nepodepřou stehna u konfekčního člověka, je prostě renonc.
3) podkopnutí nárazníku: to se vždycky a všude přechází s tím, že je to věc cviku. Co s tím jako chcete při předvádění auta dělat? Nikdy jsme takový auto s takovou funkcí neměli, jak jinak si to mám vysvělit, když prodejce to umí a já ne??
4) Aisin: stojíš na parkovačce, zapneš motor, vrazíš tam D a auto cukne. Velmi silně NĚKDY, někdy jen jemně. DSG6 to nedělá, DSG7 to nedělá, ZF to nedělá. Dělaly to všechny auta, když to táta byl vyzkoušet v servisu, takže je to vlastnost, dosti nelibá, která je silně diskomfortní a krom toho se nemůžu ubránit dojmu, že je někde něco rasuje. Časovaná bomba na drahým dílu!
Rovněž nemáš šanci si to vyzkoušet při testovací jízdě - nebo jste někdo někdy takhle dělal testovací jízdu??
1. 6. 2017 07:29
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
V brněnském Renocaru půjčují auto na víkend. Nevím, kdes to kupoval. X1 je ošizené BMW, horší převodovky, haldex, jiné uložení motoru.
DSG cuká při couvání, mimochodem.
Podkopávání kufru? Osobně tu funkci nepotřebuju, tak nemůžu soudit. Když už auto odemykám, nedělá mi problém zmáčknout tlačítko na ovladači pro otevření kufru...
1. 6. 2017 09:27
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Ano, měli jsme to zkusit vypůjčit, byla to chyba, ale to je na podstatně delší povídání. Dali jsme pak asi 300k příplatků, abysme z toho udělali aspoň rozumný auto.

Ano, je to evidentně ošizené, souhlasím.

Bezklíčovej vstup a startování bylo podmínkou, navíc nabízeno zde ve výhodném paketu s otevíráním víka kufru za asi 20k. Vzali jsme to s tím, že ovládat se to táta holt naučí a že to může bejt i někdy docela praktický.
Avatar - lamal
1. 6. 2017 12:37
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
na co sa snazis, niekto kto si nove auto nikdy nekupil ti tu bude napekať aky si neschopny ze si prisiel na nejake zasadne veci az dlhodobym pouzivanim... HITMANPlumbum si vzdy da sport sedacky s predlzenym sedakom do najnizsej polohy ci podopru stehna, urcite si min 5x zhasne a nakopne motor s automatom ci to nahodou necukne, zapase pasmi celu rodinu v kazdej polohe sedaciek a prejde si asi 15 konkurencnych modelov so zoznamom ukonov v ruke... a potom:

si aj tak nič nekúpi, skočí do AAAAAAA
3. 6. 2017 18:13
Re: mizerný posez a nevyužitelné sedačky + pár postřehů po r
Bezkontaktní otevírání kufru je skutečně otázka cviku. Některé implementace jsou méně vybíravé. Nějaké divoké máchání nohou, které někdy předvádí novináři, je pitomost. Uprostřed auta, přímo pod nárazník (po podélné ose), žádná divočina (můžeš experimentovat s různými rychlostmi; důležitější by měl být ten pohyb zpět). Samozřejmě za předpokladu, že vaše auto nemá nějakou závadu.
31. 5. 2017 20:30
Valvetronic
Možná by měl autor článku nastudovat co dělá valvetronic :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
1. 6. 2017 12:39
Re: Valvetronic
urcitre to bude nieco so skrtiacou klapkou a dlhymi prevodmi, to je momentalne na ACZ hit
7. 6. 2017 19:56
Re: Valvetronic
Autoři článečků zde by toho měli nastudovat mnohem více.
8. 6. 2017 11:52
:-)
Tu je úplná vojna BMW vs. no-BMW >:D
Z určitého dôvodu som mal budget a "musel" som si vybrať BMW.
Mám 192cm, X1 sa mi páčila veľmi, sadol som a cítil som sa ako vo Fiate 500. Štandardné sedačky sú otrasné... cítil som sa ako v IKEA byte (štýl bývame na 35m2 štyria a máme sa dobre >:D )
Takže jazdím na 320d... áno, auto je pekné... podvozok je skvelý... motor a spotreba sú fajn až na ten otrasný zvuk (fakt asi najhorší zvuk 2.0 diesla čo poznám)... dal by som za to auto 40tis. €? Určite nie... stále mi tam chýba nejakých 7-10tis. EUR, ktoré platím za logo na volante :-)
Pri drahších BMW to bude ešte viac. A to nerátam príplatky... to by to logo stálo ešte viac.
Rozbalit vlákno
0