Ale aj tak si to chlipe AdBlue dost. Ale s tym ma problem aj Volvo u najnovsieho nakladneho FH-cka. Co motor usetri na nafte to tam minie viac AdBlue. Ale ze vraj sa to da lahko poriesit zmenou softu, takze nieco podobne ocakavam aj u BMW.
Tohle fakt nechápu,auto velký jak barák a na zadních sedadlech si dospělý vinou krátkého a vysokého sedáku nenatáhne nohy a jsou vhodné spíš pro děti(???!!)?
To jako fakt?...
Nikdy jsem v X5 nejel,tak se ptám..:)
Ono je to asi jedno, s trochou politické nekorekntosti je cílový majitel je stejně pán,bydlící v Praze, středního věku,s proužkovanou košilí a obřím Smartphonem, co ve svojí černé X5 vozí mladou nepracující manželku a dvě děti po městě a do obchodních center a tam pak parkuje naštorc před dvě místa.. .
Nejčastěji protože závidí a pak stačí jeden magor na silnici v X5 (u každé značky se najde hovado tak jako hromada slušných) a závist stříká na všechny strany. Hovado ve 105 závistivec přejde s bohorovným úsměvem za předpokladu, že sám sedí alespoň ve Felicii.
Hovado Trpišovský, kterého odchytí v Mercedesu je okamžitě sousto pro většinu národa, protože většina národa prostě nejezdí v takovém autě.
Hovado Čurda, kterého po dvacáté odchytí v jeho Zetoru s vyšším obsahem lihu než krve v žilách je prostě jen taková roztomilá česká rarita.
On je rozdíl trochu. že ten blbec ve 105 co udělá průser... tak si to taky většinou vylíže, když ho chytnou... ten v Mercedesu už má větší předpoklad, že se z toho vyplatí >:-[]
A traktorista v lihu? Ten by měl bejt v Guinessovce >:D
...mno, ono těch hovádek u bmw jezdí tolik, jako by je značka přitahovala... stejně tak je dost bohorovců u audi... jo, a nezávidím, jen tak na okraj. Jen osobní zkušenost, najeto mám přes 1,2mio.
Ji/Ri, to se stává, já mám prozatím nejhorší zkušenost,co se týká chování řidiče,právě s jednou X5. To bylo neuvěřitelně arogantní sebestředný cca 40 letý hovado, který během 20 km jízdy ohrozilo (nemyslím omezilo, opravdu ohrozilo vytlačováním, brzděním, zrychlováním při předjíždění atd.) více než desítku jiných aut. To bylo jedinkrát, kdy jsem vážně uvažoval, že zavolám policajty, aby ho sundali ze silnice. Nakonec když zastavil, tak jsem mu šel něco říct, ale to bylo o ničem. Jedině mu tu hubu rozflákat.
Přesto by mě nenapadlo tahat do toho výrobce auta. Jedině úvahou, jestli by nebyla na místě od prodejce nějaká lustrace, psychotesty nebo něco podobnýho. Jenže denně narazíš na "prasáky" v Audinách, Octaviích, Renaultech, Fordech...prostě ve všem možným, speciální blbci jezděj "závodníma" dodávkama...to nemůže žádné zjednodušené heslo typu "Nejhorší jsou Audináři" nebo "Frajírci v čených SUV" vůbec obsáhnout.
Já zase takového týpka v Ren Tchályja, který opravdu "kouzlil" na Rudné u Ostravy... to bylo neskutečné prase a malomozek.... tak jsem za ním jel, protože to bylo opravdu o zdraví. Nevěděl kam utéct, tak zajel do areálu autodopravy Blesk v Šenově u Havířova. Vystoupil pán v letech, kolem 50ti let, v monterkách, já za ním s Karerou.... vystoupím, on vyloženě provokoval, abych mu otiskl prsty na ten jeho rypák.... jdu k němu, pohled do očí a říkám: Můžete mi, prosím, vysvětlit, co to mělo znamenat? ...on, že mě neviděl, že ..... blabla.... a já: Nestydíte se ani trochu se chovat na cestě takhle a pak ještě lhát jako malý cicek týpkovi, který je ve věku vašich dětí? ....nakonec jsem mu popřál hezký den a odjel.... to jsou chudáci no....
Nemyslím, jen jsou ty hovádka víc vidět, přesně jak píše Ham. Navíc musíš počítat s tím, že výběhovej model D3 je automaticky na ráně těm typům o kterých píšeš...pochopitelně, jsi ranař, tak nemůžeš drandit Dacii.
Ovšem bez těch prvních slušnejch majitelů by nebylo ani těch druhých a třetích... ;-)
Nezlob se na mě, ale závidět někomu BMW může fakt jen totální ubožák. Kdyby to byla nějaká stylovka, něco unikátního, ale BMW???
Nemyslím, že je v tom závist, ale asi proto, že tuto vlastnost neznám. Jinak představa majitele X5 se u mě až dost přibližuje definici výše. Většinou skutečně parkují přes dvě místa, jsou středního věku, košile ze Savile Row (no u běžně konfekčního auta, jako je BMW X5, bych to viděl spíše jen na BOSS) a jejich manželka bývá drobná blondýnka. Ale jsou i výjimky.
Operovat u všeho se závistí je ale trochu moc jednoduché.
Jednoduché je především škatulkování majitelů X5 jako lidí středního věku, parkujících přes dvě místa, v košilích od BOSSe a s manželkami drobnými blondýnkami.
Však taky já jsem to ironizoval,ten stereotyp,pokud to někdo nepobral,je mi úplně u zadku,kdo čím jezdí,pokud mě na silnici neohrozí a u nás ohrožují řidiči napříč kategoriemi:).
Ale fakt je ten,že takových typů:cca 40 let,značková košile,drahý hodinky,š***tý botky,blueotooth sluchadlo,gel ve zbytkách vlasů,manželka vzhledu zlatokopky na ozdobu,pár děcek vzadu,prostě PAN podnikatel, vidíš v SUV po městě fakt hodně,takže ono i ten stereotyp musel z něčeho vzniknout a to něco se jmenuje reálný základ:)
....Manželka vzhledu zlatokopky na ozdobu..... to je typické škatulkování závistivců, kteří osobně danou ženu neznají, nikdy ji neviděli, ale pohledem přes okénko velkého SUV mají okamžitě jasno a současně vypracovaný její dokonalý psychologický profil. Laik se diví, psycholog by žasnul.
Nemel blbiny... žiješ se zavřenýma očima? ...se začni koukat kolem sebe a uvidíš, že jeho myšlenka není daleko od reality.... a tvoje pindy o závisti si nech do hostince....
Jo koukám kolem sebe a jediný majitel X5, kterého znám tak dobře, abych o něm mohl něco s jistotou tvrdit se dokonale vymyká vašim teoriím o majitelích X5. No a nebudeš mi to věřit, ale přes okénko auta fakt neumím odhadnout jestli ženská je zlatokopka, dokonce jsem takový balík, že ani nepoznám jestli je manželka, milenka nebo jiná -ka a stejně tak nepoznám jestli má někdo košili od Bosse neb to nepoznám ani ze dvou metrů, nějak jsem v tomhle oboru zaostalý.Tož čest vašim psychoanalýzám.
Tož čest i tobě....kroužíš kolem.... přestaň klopit zraky a zkus je odlepit od země, pak ti nebude třeba psychoanalýz, do kterých se tak rád noříš. Možná, byť si myslím, že to je zbytečné, ti napovím. Zkus se podívat třeba v garážích OC jak kdo parkuje. Pokud ti to ani pak nedojde...... Nicméně opakuji: neberu to jako dogma, nepaušalizuji, tak ty nepitvej.
V garážích OC blbě parkují především ženské (byť jinak dobré řidičky). A to všechny ženské bez rozdílu věku, délky nohou a velikosti airbagů. A především bez rozdílu modelu auta, které řídí, takže i ty v X5kách.
Nemyslím,že každá žena v X5 na sedadle spolujezdce je zlatokopka:)..Ale věř mi,i když samozřejmě všechny nejezdí v SUV a nemají podnikatele v ošklivé drahé košili,ale stačí se trochu po Praze koukat kolem sebe a uvidíš že podobných typů žen je dost:)
A určitě jim závidím,to jsi trefil,nemám fakt nic lepšího na práci,než závidět pipinám jejich snobský podnikatele s krizí středního věku, v černých SUV..
Mě spíš baví kolik lidí řve a ohrazuje se proti podobnému stereotypu,argumentuje závistí,nepochopením,nebo vlastnictvím SUV,..a pak vidíš tyhle situace a obsazení (podle oponentů jen hnusný stereotyp),po Praze několikrát denně:)
Nemusíš to dál pitvat, tato věta vcelku dobře vystihuje tvůj pohled na svět:
......,nemám fakt nic lepšího na práci,než závidět pipinám jejich snobský podnikatele s krizí středního věku, v černých SUV.
Očividně jsem se řečmi o snobských podnikatelích a jejich manželkách,co jsou s nimi z čisté "lásky", dotknul nějakého Tvého citlivého místa,tak se omlouvám..Už se to hodně vzdálilo meritu věci,kterým bal X5,a prostor na sedačkách vzadu a cílová skupina zákazníků..
Jinak můj pohled na svět? Netušíš ani z 1% jaký je můj pohled na svět tak nesuď dle ironie,kterou nejsi ani schopen pochopit:)
stealth, člověče, neblázni. ;-) U nás se záviděj daleko menší věci než je BMW. A speciálně v menších obcích neujde "vtipným" poznámkám o tom, kde na to asi majitel vzal, ani NOVÁ Fabie. A nesmíš zapomínat, že většina národa není štonc rozeznat od sebe ani modely, natož generace modelů a tuplem netuší, kolik takový auto stojí. Ale i úplnej auto-analfabet ví, že BMW, Mercedes apod. jsou auta násobně dražší než jejich vymodlená Octavia MY1996 z Áček a tudíž je závist podle něj jaksi na místě. To nemá se stylovkama a unikátama co dělat.
Jinak ten můj odstavec o majitelích je samozřejmě taková ironie a nadsázka,nesmíš to brát tak vážně:)
Je mi jasný,že i veskrze "lidový" a "obyčejný" tatík,pracující šest dní v týdnu ,osm hodin, od rodiny z Chrástu u Plzně, má právo na svoji X5,ale kupodivu jsou v ní vidět spíš lidi co jsem popsal :)
Všechny hmotné statky co jsou lepší než průměr(a průměr je spíš podprůměr),se u nás v ČR stávají objektem závisti,ale to je na samostatný článek.
Jen mě baví,že X5 a tyhle velká SUV prostě takový typ lidí přitahují:)
Od nových X5tek se klidím hlavně na parkovišti... důvod je žena za volantem >:-[]
Staré X5 s novou SPZ řídí většinou někdo, kdo si tim trochu dohání EGO (tady už jsou to dost často i pochybné existence) a na novou nemá (není to ovšem pravidlem). Nemyslím si, že fanoušek značky BMW zrovna prahne po tomhle autobusu, na to má značka jiný výběr... A táta od rodiny si za ty prachy radši koupí něco novějšího a praktičtějšího, než 10 let starý BMW v čtyřlitrovém benzinu. Osobně mi přijdou větší prasata řidiči firemních vozů nižší střední třídy.... Haleluja Škoda :-)
No 183 cm je dnes taký priemer, hodne puberťákov má viac (takmer vždy prerastú svojich rodičov) a teda sa dá predpokladať, že otec-majiteľ X5 bude vzadu voziť nielen deti do 10 rokov, ale aj staršie a tie sa tam zrovna pohodlne nezmestia.
ja v tychto autach vidim dost casto jazdit prave aj zenske ( zrejme vysulozene auto ) ale zena ci muz to je jedno hlavne s tym treba vediet jazdit a nezabudat ze to nie je offroad [odkaz] ani bigfoot dragster [odkaz]
Referenční test. Psaný s dokonalým vědomím věci, s vědomím širších garážových (i konkurenčních) souvislostí, s vědomím věcnosti, popisnosti, sdělnosti. Ano, toto je test k němuž se člověk po čase nutně musí vrátit. Tedy... pokud ho zajímají auta.
Věcně bych vypíchl informaci o nijak moc velkorysém místě vzadu. Já tomuhle euro-prostorovému evergreenu, který postihuje (s výjimkou Superba) komplet evropskou produkci, nerozumím. Sakra, když už si půjdu pro ixpětku, mohlo by se předpokládat, že jsem narostlý obdobně jako auto, a hlavně, hlavně by se mohlo předpokládat, že nejsem garážový Robinson a v autě chci odvézt jak manželku tak jedno-dvě-tři děti. Nebo, že by výrobci nevěděli, že euroděti přerůstají své rodiče někde kolem třináctého roku věku?
Jinak jasně, skvostné auto, skvostná silniční dominance.
Správna poznámka s tými "eurodeťmi". >:D Paradoxne to obvyklé klišé, že vpredu miesto dospelým stačí a vzadu aj tak sedia iba deti, dnes častokrát neplatí a tí výrastkovia často hodne prevyšujú svojich rodičov a teda viac miesta sa žiada vzadu, ako vpredu. Viem, o čom hovorím, synovec má 192 cm a musí sa krčiť vzadu v X5ke za svojím 180 cm otcom. A na Tvojho synátora to tipujem tiež tak nejako. ;-)
Souhlas s hodnocením testu, p. Vaverka se vytáhnul. ;-):yes:
Co se hodnocení prostoru týká, já jsem ta esůvéčka prolezl doslova s metrem v ruce, a X5ka je na tom mezi konkurencí nejlépe, a to nejen v rámci rozměrově podobných modelů, víc podélného prostoru nenajdeš ani ve větším GL nebo plnotučném Rangi. Na druhou stranu, ty prostorové poměry nevidím jako nějakou tragedii, v X5 si za sebe sednu v pohodě, takový p. Vaverka nemůže mít problém. Navíc bych vypíchnul ne/tvarování zadních sedaček X5, tohle je prakticky zaměřené auto, které bez problému pobere vzadu tři dospělé, u konkurence si doprostřed nikdo pořádně nesedne, ploché sedáky jdou také naproti dětským autosedačkám atp., jinými slovy, pokud bych měl v X5 kritizovat poměry na zadních sedadlech, nevím, co bych pak mohl říct o konkurenci. ;-)
No jen to naplno řekni :-) Vidíš, kam jsme to v Evropě "dospěli" - jásáme nad tím, že normální chlap má vzadu mezeru od kolen 5 centimetrů. A to je prostě málo. Za "referenci" považuji (podélně) vzadu Superba, ano to je důstojné místo. Vím vím, na šířku a v oblasti hlavy je tam těsněji, ale nyní píši o podélném prostoru. Takže tvrdím, že velké auto (vyšší střední a výše) prostě MUSÍ mít prostor vzadu minimálně tak jako Superb. Všechno pod tím jde na úkor posádky. U SUV je to jednodušší dokonce o vzpřímenější posaz.
Vezmi si například lux-třídu. Aby to bylo opravdu "lux" auto i s odkazem na zadní poměry, musí to být ve verzi prodloužené verze.
ten lux taky hodně záleží na tom kam je auto cíleno, pokud je to vůz který si bude majitel řídit sám...je k tomu přizpůsoben, když se majitel nechává vozit...tak je to samozřejmě také akcentováno... :-)
tedy záleží na tom, co bereš jako lux...jestli třeb už nejvyšší verze Sclasse, A8, 7er...případně Xj...a nebo výhradně malosérie typu RR a Bentley...či jiné podobné výrobce...
Tedy, louskám test po několikáté a text, duch, mi sedí k tomu autu. Přemýšlím, jak to popsat, ale, tak jak X5 cítím, vnímám a jak na mě působí, tak uplně stejné mám pocity z testu. U auta nečekám žádné zbytečné výstřelky, poblázněné nadšení. Prostě nasednout, jen, užívat klidný majestát. Přesně v tomhle test sedí. Původně jsem se nechával zmást prvním dojmem nezáživnosti testu, ale kdepak. Nic takového se nekoná.
Když by se test vytiskl a položil na sedadlo spolujezdce nemusel by se nikdo za nic stydět. Auto za test, test za auto a hlavně Lukáš Vaverka za odvedenou práci.
Lukáši, jak někdy kritizuji, tak nyní velmi zřetelně :yes:
najprv test extremnej alpiny touring potom nadupaneho kupatka rady 4 nasledne kosacky i3 a teraz X5 - pritom nejde zrovna o moc bestsellery na ceskom trhu a zrovna dostupne auta ze jo
co tak spravit nieco taketo: [odkaz] to by sme asi chceli moc no jo, vsimnite si ten rozsah testu na autorevue a to spracovanie a porovnajte si to s tymto smiesnym vycucom na auto cz, to sa snad ani neda zrovnavat
nehovoriac o kvalite testu ktora je na auto cz s prehladom najslabsia v porovnani s autorevue autoforum alebo topspeed
chyba mi tu viac porovnavacich testov , viac testov dostupnych aut, nieco na sposob aky je v autobilde kde sa zoberie viac aut ( stacili by aj dve ) a spravi sa nejake poriadne porovnanie, najlepsie nejake dostupnejsie auta ktore sa predavaju na tisice a nie kusovky za 4 melony.....
Auto.cz:
7.2. Mazda 3 1.5 vs. Golf 1.2 TSI
24.1. Duster vs. Mokka vs. SX4 vs. Yeti
17.1. Cee´d vs. Auris Hybrid
11.1. Note vs. Rapid Spaceback
15.12. 308 vs. Golf
29.11. ix35 vs. CX-5
Autorevue:
únor 2014:
Octavia vs. Leon
leden 2014:
STi vs. A45 AMG
prosinec 2013:
Yeti vs. Trax
listopad 2013:
Pro Cee´d vs. Leon
308 vs. Mazda 3
Děláš si pr*el ?
Za dna dny znovu - kakáš si do pusy.
Upřímě nechápu proč tady tedy pořád otravuješ. Toppere.
Tvůj příspěvek nechápu! Běžný produkce je tu dost! Že se testují novinky napříč cenovým spektrem je setsakra dobře, počte si tu každej.
Zrovna pod takhle dobře napsaným testem nechápu tvoje plačky nad kvalitou testů. Umím se ozvat, když něco evidentně nesedí, s X5 jsem zatím nejel, ale podání Lukáše u tohoto testu mi přijde velmi dobrý. Velmi.
Ukaž mi redakci českýho nebo slovenskýho webu, kde dělají srovnávačky jako ve vyspělých zemích!
Když se ti zde nelíbí, sbal si svůj srp s kladivem a emigruj tam, kde se i líní a neschopní levácí mají úplně stejně jako pracující, usilovní a chytří inženýři, doktoři, vědci...
Samozřejmě ať ho sbalí a ať řádně prošetří, jestli páchal trestní činnost. A to samé ať udělají se zákony porušujícím levi***em. Nebo ty si myslíš, že hospodářské zločiny páchají jenom ti od středu napravo?
:yes: Tohle bývá zajímavé vždycky, ale na lokálních úrovních už je to úplná "družba". V Ústí existuje vilová čtvrť s oficiálním názvem Nové Skorotice. Nikdo jí ale neřekne jinak než Zátoka modrých sviní. To lidové označení je ovšem hrubě nepřesné, neboť vilky tam vlastní zrovna tak modří jako oranžoví. Společné mají kromě nadstandardně dobrých sousedských vztahů hlavně provázanost na "proslulou" rozdělovnu Evropských dotací ROP Severozápad a dobře se znají i z řídících a kontrolních orgánů různých příspěvkových organizací, např. neméně "proslulé" Krajské zdravotní,a.s. A ani v orgánech státní samosprávy žádná velká nevraživost mezi programově antagonistickými stranami nepanuje. Mozgog vůbec netuší,která bije.
a ešte napíš niečo o tom, že si minule išiel po diaľnici a malo by sa na nej jazdiť v strednom pruhu, pretože v pravom idú samé vraky tak ako si písal pred týždňom. :-) začni tu písať o 3 - 4 roky, keď dostaneš vodičák.
nová X5 se očividně vyvedla na výbornou. tím více je škoda imho diskutabilního a bezpohlavního vzhledu exteriéru, který má hodně daleko do sportovního švihu, ostrosti a dotaženosti práce chrise bangla v předchozí verzi..
Nedávno jsem byl v Olomouci v BMW, kde mají novou X5 a musím říct, že je to nádherné auto a toho prostoru, co tam je. Mám 187 cm a kolega taky tak nějak, a místa mezi námi bylo tolik,že si loket si můžete pohodlně opřít, aby nezavazel spolujezdci. Na fotkách pěkné auto, ale naživo ještě víc sexy:-) Moje hodnocení 1+
Měl jsem možnost zúčastnit se letošní BMW XDrive live tour, která byla zaměřena hlavně na propagaci, světe div se, nové X5. Jezdilo se (nejen s ním) na Tuřanském letišti v Brně a překážková i kuželová dráha (na ledu) byly zajímavé. Dovolím si tedy přidat pár subjektivních postřehů, které trochu doplní, z mého pohledu velmi vydařený, test.
Interiér – při usednutí do „staré“ X5 jsem se trochu cítil jako řidič autobusu. Nyní mám pocit, že sedím v autě a to v BMW. A tak to má být! Sám měřím jen 182 cm a do prostoru za mnou, by se stejně vysoký člověk pohodlně vešel.. Nové vychytávky, jako služby „connected drive“ a možnost dálkově „ovládat“ svůj vůz z Applu nebo Androida určitě osloví technoidní jedince..
Tuhost karoserie – BMW připravilo testovací nájezd, kdy auto bylo v příčném sklonu 19° (max je prý 35°). Při takto zkroucené karoserii technik z Mnichova (nikoliv Hradiště) otevřel dveře u spolujezdce a s tím charakteristickým sametovým „puf“ je dovřel… Musím přiznat, že „papírové“ výkony mě neohromují, ale toto ošidit nejde! Sám bych na něco takového prostě neměl odvahu...
Jízda – jak autor píše, auto je předvídatelné. Odezva volantu u takového mastodonta snad ani být nemůže. Co je ale kapitola sama pro sebe je verze M50d. Zvuková kulisa tohoto motoru, umocněná repro a dynamika ve SPORT+ (na jízdní vlastnosti bych těch km musel najet víc) jsou prostě fantastické.
Toť vše a btw, fotky (včetně překážek) lze najít na www.xdrivelivetour.cz
krásné auto. Naživo působí majestátním dojmem s trochou sportovnosti. Interiér klasicky excelentní a jízdní vlastnosti překvapivě dobré. Měl jsem možnost se s ním povozit, šlo o motorizaci 40d, čili 230kW. Znovu se stane velmi oblíbeným SUV na trhu. Uvidíme s čím přijde Audi, už je načase obměnit Q7 :-)
Bude asi dobré, ale předkládané spotřebě mimo město vůbec nevěřím, to by musel jet po okresce tak 80km/hod. Mám X3 20D a za tuhle spotřebu jezdit neumím. Průměr mám mezi 8 - 8,5 l. Reálná průměrná bude něco kolem 10l/100km. Současní známí tak se staršími X5 jezdí 10 - 11l.
Zcela na prvním místě zaslouží ocenit test. Bylo to opravdu krásné počtení. Věty do sebe zapadaly jak mlýnské soukolí. Myšlenka se plynule táhla celým testem a já jen nadšeně hltal další a další větu... Opravdu chválím. Nechválím ACZ, pochvala patří autorovi testu :yes:
Ale nedá mi to a musím si tak trochu rýpnout - proč nejde na stejné úrovni napsat test normálního vozu? Opravdu mám pocit, že autor vyznává myšlenku prémiové auto = prémiový test, mainstream auto = mainstream test, lowend = lowendový test...
Další perlou je fotogalerie. Nemyslím tím ty ohavné reklamy. Nemyslím tím ani pochybeně korejsko-asijský vzhled X5ky. Mám na mysli kvalitu fotografií :yes:
K X5ce samotné a k obsahu testu - osobně bych byl zdrženlivější v hodnocení zlepšení kvality interiéru. Je totiž otázkou, nakolik došlo ke zlepšení právě zatržením příplatku Design Pure Excellence ;-)
U BMW se zřejmě rozhodli, že X5 nadělí všeho vrchovatou měrou. A tak přišla i nadváha. Nejde však o nadváhu měřitelnou, ale o nadváhu estetickou. Třeba takový boční profil je opravdu dost těžkopádný...
S testem se musím ztotožnit, měl jsem z X5 téměř stejné dojmy.
O pohodlném sezení na zadnich sedadlech si mohou nadprůměrně vysocí lidé nechat jen zdát, ostatní budou mít místa pro nohy vzadu jen tak tak.
Nejvíce mi na X5 vadí, že se při rozjezdu automaticky nedeaktivuje el. parkovací brzda a musí se vždy vypínat ručně. Na to bych si musel hodně zvykat, protože u X3 to funguje automaticky. Jinak musím X5 jen chválit. Při jízdě na mě působilo jako mnohem menší auto než ve skutečnosti je, s podvozkem Professional jsem v zatáčkách nepociťoval žádné náklony ani zhoupnutí při zastavení -vše jednoduše fungovalo, jak má... a k tomu ještě motor M50d...Zkrátka příjemné svezení! :yes:
celkom zaujímavý a dobrý test..ja mám s novou X5 30d skúsenosť mal som ju tri dni doma a najazdil som na nej nejakých 800km...musím uznať že oproti predošlej generácií je to obrovský krok vpred..je o niečo komfortnejšia, priestornejšia..motor je excelentný takisto aj prevodovka..mám ale jedno ALE resp. jedno SUV pre ktoré by som do novej X5 nešiel..to SUV sa volá RANGE ROVER SPORT...ak mi dá niekto palec dolu chcem len poukázať že X5 rozhodne nezatracujem a nebyť RRS bola by X5 pre mna číslo 1...mal som ale tú česť aj s novým RRS a pre mna je lepší...na X5 mi vadí to že zachvíľu bude X5-iek tolko že ked si ju za rok niekto kúpi tak si ju nikto ani nevšimne....taktiež mi RR pripadal lepší čo sa týka podvozku..bol velmi komfortný ale zároveň aj dosť pevný ked som ho potreboval...motor a prevodovka taktiež perfektné akurát u BMW oceňujem skvelý iDrive...X5 je proste skvelé auto ale pre mna je volbou RR SPORT... :-)
Plne chapu proc mas RRS pred X5, taky uznavam ze RRS se bude potkavat na ceste mnohonasobne mene nez X5, ale je uplne fer je srovnavat? Jak je uvedeno i v clanku, RR je lepsi, ale taky si to necha zaplatit :-)
na jednej strane maš pravdu RR si necha zaplatiť ale parametrami su tie auta v tej istej triede..ved porovnavali aj Mercedes CLS 350cdi a BMW GC 640d...a BMW stalo o .600 000 kč viac..ale zatial čo Merc mal skoro základ BMW bolo v plnej výbave...a sú v rovnakej triede...takisto aj RR a X5 sú rovnaká kategória...len ked budeme porovnávať základnú X5 a naložený RR je jasné že BMW sa bude zdať výhodnejšie..stačí si ale zaškrtnúť pár položiek doplnkovej výbavy a cenová priepasť bude fuč.. :-)
Moje volba dopadla stejně jako tvoje, ale s tím, že nová X5 je "vo fous" lepší RRS v každém ohledu, vyjma stylu a vzhledu. A protože ten fous je skutečně jen fousem a vzhledem je RRS neskutečný krasavec, bude to RRS, založit volbu čistě na hodnocení objektivních kvalit, musela by to být X5. :-);-)
Čas na výměnu je letos v létě, takže je už třeba objednávat, X6 jsem zatím ani neviděl, plus zlaté pravidlo nebrat první rok výroby. Ale jinak ano, X6 jsem chtěl už minule, jen náš pes s tím nesouhlasil, po zavření pátých dveří v X6 na mně vyčítavě shlížel s hlavou šikmo na skle, z kufru X5ky se spokojeně rozhlížel. ;-)
jak auto tak test. Nedokážu si představit vymazlit v něčem x5 ještě více. Je to, dnes už ikonické číslo X5. Test je výborný.... jen nechápu, proč ještě, ani tady, ne, těch pět hvězd v testu?