Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C5 1,6 e-HDi – Úspory na ocelovém polštáři

Hybatelem flotilové spotřeby v modelové řadě C5 má být „mikrohybrid“ e-HDi. Je nebo není?
Zpět na článek
9. 5. 2011 13:34
9. 5. 2011 13:38
9. 5. 2011 13:48
9. 5. 2011 13:56
9. 5. 2011 14:04
9. 5. 2011 15:05
9. 5. 2011 15:12
10. 5. 2011 09:02
10. 5. 2011 17:30
11. 5. 2011 11:26
10. 5. 2011 17:31
11. 5. 2011 11:25
9. 5. 2011 23:59
10. 5. 2011 10:39
10. 5. 2011 15:52
neregistrovaný "Hooonza"
10. 5. 2011 20:24
9. 5. 2011 13:34
radio
krasne auto, perfektny design, citroenu to šlape ale ked vidim to radio v interieri, ktory je inak nadherny to ma zabija...kvôli tomu by som si to nekupil..sak to je jak v tahlii :DDD
Rozbalit vlákno
11
9. 5. 2011 13:38
Re: radio
Dobrý...desítky důvodů proč nekoupit vyšperkuješ rádiem :-) :yes: Jistě...a přišli o potenciálního kupce >:-[]
Avatar - Dinar
9. 5. 2011 13:48
Re: radio
Já nechápu tu převodovku, v koncernu mají automat, který, jak čtu, funguje naprosto ideálně a oni tam furt cpou tu robotickou hrůzu. Jel jsem pár kilometrů v picasu a bylo to na mořskou nemoc, před přeřazením to ubere, aby to necuklo, a pak zas přidá, je to jak na houpačce. Naprosto to degraduje jakýkoliv motor, pryč s tím! :-!
9. 5. 2011 13:56
Re: radio
Co mám info, tak s tímhle paskvilem ještě cca 2 roky... ;-\ Je to škoda, mám totiž C5 za povedený vůz, ale chybí mu ta rozumná startovací linie s automatem.
Avatar - Dinar
9. 5. 2011 14:04
Re: radio
No, a třeba s fl zruší i ten volant. ;-)
Avatar - rohYpnol
9. 5. 2011 15:05
Re: radio
na FL se právě díváš a kormidlo s pevným středem pevně zůstalo.
Avatar - Dinar
9. 5. 2011 15:12
Re: radio
Hm, tak snad v další generaci.
Avatar - iudex
10. 5. 2011 09:02
Re: radio
Neviem, ja by som to nezaradil ani do širšieho výberu v triede. Vonkajší dizajn je jeho najväčšie a pre mňa jediné plus. Obrovské robustné auto, ktoré sľubuje priestorový luxus vovnútri, no ten vôbec nie je adekvátny. Kvôli robustnej konštrukcii sedadiel či dverí je vnútri prekvapivo tesné. Obrovský pevný volant vadil každému, s ktorým som hovoril. Robustnosť sa prejavuje v hmotnosti, ktorá i s primerane výkonnými motormi umožňuje len komótnu jazdu (jazdil som s 2,0HDI - 103 kW a subjektívne bolo značne lenivšie, ako Passat s rovnakým motorom).
P.S. Nechcem vedieť cenu za to zvláštne vyklenuté zadné sklo.
10. 5. 2011 17:30
Re: radio
C5 lze vyčítat ledacos, ale nedostatek prostoru těžko. Na předních sedadlech je asi nejvíc prostoru ve střední třídě, vzadu průměrně. Na pevný volant jsem si zvykl asi po 100 km, nepřípadá mi ani lepší ani horší než ten klasický.
Avatar - iudex
11. 5. 2011 11:26
Re: radio
Ja hovorím o relatívnom nedostatku priestoru v kontexte rozmerov auta a jeho robustnému výzoru. Vpredu je priestor OK, každopádne Mondeo je vzadu citeľne priestrannejšie.
Avatar - gld
10. 5. 2011 17:31
Re: radio
K výhodám C5 by som okrem nadčasového dizajnu priradil aj v teste spomínaný komfort jazdy. Dnes v dobe mramorových podvozkov na diamantových tlmičoch a runflatoch hrúbky vlasu je to jednoznačné :yes: pre citroen.

ad porovnanie s VW: 2.0 tdi bol CR či klasika?
Avatar - iudex
11. 5. 2011 11:25
Re: radio
Porovnával som s TDI PD, TDI CR som ešte nejazdil.
Avatar - rohYpnol
9. 5. 2011 15:17
Skvělý vůz
se špatným logem. Pro náš kraj má neurozený původ (rozuměj nekoncernový) a proto je vcelku jedno, jestli to je povedený nebo nepovedený vůz. Přitom komfort je vcelku ojedinělý artikl mezi dnešními "sportovně laděnými" sedany střední třídy.
Zkrátka jsme národ sportovců, kdy národním sportem je sledování hokeje na 82 centimetrové plazmě a máme rádi tvrdé střídací lavice pasátu.
Tak hlavně ať nám ten sport vydrží ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - ManInBlack
9. 5. 2011 17:43
Re: Skvělý vůz
Nenadávej na KONCERN, bo koncern je jediný správný, áno? >:-[] Když jsem si vybíral auto (byť ojeté, přiznávám), VW koncernu jsem se vyhýbal jak čert kříži.
Avatar - Ronault.
9. 5. 2011 18:30
Re: Skvělý vůz
Ne že bych byl skalní fanda, ale proč jsi se zarytě vyhýbal koncernu? Myslím nějak objektivně. Když už přece vybírám ojetinu, tak vybírám to, co teoreticky neprošlo povodněmi, bouračkami, stáčením tahometru či je kradeno atd.
Avatar - gld
9. 5. 2011 23:59
Re: Skvělý vůz
objektívne dôvody, prečo nie jazdené VW:
1. obľúbený terč zlodejov- vyššia šanca že kúpiš zlegalizovanú čórku
2. "uber povesť" nad auta ťahá cenu hore aj u jazdeniek
Avatar - rohYpnol
10. 5. 2011 00:42
Re: Skvělý vůz
jenže důvod 2. může být i důvodem ke koupi. Koncernového šrotu se vždy dobře zbavíš. Vždy se totiž najde nějaký vydlabaný meloun, co to koupí i s 3x stočeným tacho po 3 totálkách a jednom vlakovém přejezdu ;-)
Navíc díly se shánějí taky dobře a mechanici mají tyto vozy rádi a znají je rozhodně lépe než cokoliv jiného.
Za víc koupíš, za víc (a snadněji) prodáš.
Avatar - gld
10. 5. 2011 10:39
Re: Skvělý vůz
Tak záleží na rozpočte pri kúpe jazdenky. VW ako "držiteľ hodnoty" je síce fajn vec, no u konkurencie dostanem za tie isté prachy novší ročník, lepšiu výbavu, menej kilometrov..a to sa počíta.
9. 5. 2011 21:04
Re: Skvělý vůz
Vzhledem k prodejům koncernu v západní Evropě, tvrdá lavice Passatu je oblíbená i jinde. Však se jedná o lidový vůz. Většina si to překládá jako že má být levný, ale lidový se myslí, že je pro masy. Tj. pro většinu. A evidentně tato karta jim vychází.
Naštěstí nám koncernové vozy nikdo nevnucuje jako jediné správné, takže ať si každý koupí, co se mu líbí. Ale posmívat se většině, že jim sedne koncern, to patří mezi puberťáky. Pokud vám koncern vadí, kupujte si jiná auta. Od toho tady ty auta jsou, aby vyhověly i menšině.
Avatar - rohYpnol
9. 5. 2011 23:23
Re: Skvělý vůz
Jenže kvalita povrchu silnic u nás a v záp. Evropě je vcelku rozdíl ;-)
9. 5. 2011 21:57
Re: Skvělý vůz
Koupil sis ten ojedinělý artikl nebo jen rozumuješ o nákupu za cizí peníze?

Každopádně je fajn že jsi popsal svoje sportovní aktivity >:D
Avatar - Ada je zase tady
10. 5. 2011 08:45
Volant s pevným středem,
čísla na tachometru vzhůru nohama, slabý a žravý diesel, to vše okořeněno úžasnou francouzskou robotizovanou p5evodovkou... Diví se někdo, že se to neprodává? :no:
Rozbalit vlákno
4
10. 5. 2011 08:55
Re: Volant s pevným středem,
volant a budiky su vecou vkusu.. Zravy motor? Uvedene hodnoty v teste o nejakej extra zravosti nehovorie, su plus minus normalne. S prevodovkoiu sa da suhlasit, ziadna slava to nie je, na druhej strane cast ludi oceni ze to radi "samo". takze jej spravanie prekusnu :-)
10. 5. 2011 12:15
Re: Volant s pevným středem,
a ak tym cisla vzhuru nohama narazas na cisla, ktore su na normale k rucicke tachometra, tak presne tak isto to maju aj vsetky skodovky a na ich tachometre som este nikoho nevidel nadavat.
Slabym by som ho nenazival, lebo pri dnesnej hustote premavky sa rychlo jazdit ani neda a na to tu ma PSA ine diesle. A zravy je podla mna len kvoli tej sibnutej prevodovke.
Toto auto by som takisto nechcel,ale iba kvoli tej prevodovke a tomu volantu
neregistrovaný "Hooonza"
10. 5. 2011 15:52
Re: Volant s pevným středem,
To je typickej Ádajezasetady. Vražednou podpásovkou pro něj by bylo nechat jeho příspěvky bez povšimnutí ;-)
Avatar - Ada je zase tady
10. 5. 2011 22:07
Re: Volant s pevným středem,
Vsak se mi take palubni pristroje na Skodovkach nelibi zrovna tak... :no:
10. 5. 2011 20:24
Spotřeba ?
Měl bych dotaz na vašeho testera v recenzi máte tohle:
Při standardních spotřebových testech při konstantních rychlostech jsme odečetli 4,5 l/100 km (100 km/h) a 6,0 l/100 km (130 km/h).
Když auto vytížíte na maximum, vzroste odběr už jen nepatrně na 6,5 l/100 km (130 km/h). Tak jakou to má spotřebu ve 130 km/h ? ;-\ a co třeba vyšší rychlosti ? (když je to vůz na dálniční přesuny 150-160km/h).
Jinak lepší je koupit tu sociál edici (business) má o něco menší výbavu ale za 449 000 je to mnohem lepší nabídka. Jinak auto super, docela o něm uvažuju :yes:
Rozbalit vlákno
0