Citroën DS4 2,0 HDi – Bohyně na čtvrtou

Citroën DS4 2,0 HDi – Bohyně na čtvrtou

 
 

Další z pokusů o návrat výjimečnosti Citroënu je tady. Zbraněmi však už není houpavý podvozek a splývavá záď, nýbrž módní karoserie, velká kola a luxusní interiér…

Záměr PSA nabídnout v řadě DS luxusnější alternativu obyčejným Citroënům s písmenem C v názvu se začíná naplňovat. Vedle malého hatchbacku DS3 se usadil crossover nižší střední třídy DS4.

Po týdnu za jeho volantem se už velmi těšíme na další pokračování. Proč? Protože DS4 je dokonalou alternativou a v mnoha příkladech i protikladem konzervativnějšímu a na value for money zaměřenému modelu C4.

Z původních vlastností moderního lidového hatchbacku zbyly jen stopy. Design je sice povědomý, ale přímé srovnání ukáže, že jde jen o rozvinutí dříve použitých myšlenek. A jízda s druhým novodobým DS? To je něco, co by měli všichni Citroënáři zažít. Jde totiž buď o útok na všechny dosud ctěné firemní hodnoty, nebo začátek něčeho nového…

Jestli bylo v zadání tvůrců Citroënu DS4, aby to byl úplně jiný automobil, než na jaký jsou stávající zákazníci zvyklí, pak se vše rozhodně povedlo.

Tělo Ramba

Dlouhá léta žil Citroën z liftbacků, hatchbacků, kombi a MPV. Skoro vše uvedené v nabídce zůstává, ale ukazuje se, že další růst (výroby, zisku) je ve vysoce konkurenčním prostředí obtížný. Sázka na individualitu je risk, ale jednou to přeci vyjít musí. A tak vznikla novodobá řada DS – tedy luxusnější portfolio modelů, které mají unikátní vzhled, luxusní interiéry a vyšší, i když prý ne zase tak vysokou cenu.

Na obrázcích je zařazení DS4 celkem snadné – hatchback nižší střední třídy, který má divně zvýšenou karoserii, dalo by se říct. V reálu je leckdo na vážkách, protože vlna podobně velkých SUV je v posledních letech dost citelná a to, že DS4 nemůže mít pohon všech kol, zjistíte až když se začtete do prospektů. Citroën tedy vyrobil učebnicový crossover, který má vykrývat okraje hned několika segmentů.

obrázek [600 x 277]

Svalnatá karoserie dostala vysokou příď, celkem dlouhý přední převis a nepřehlédnutelně složité tvarování povrchu karoserie s mnoha ozdobnými detaily. Francouzský styl designu rozhodně nelze označit za úsporný, ale silueta nebo zadní část jsou natolik lákavé pro většinu nezaujatých pozorovatelů, že o publikum v ulicích velkoměst se Citroën DS4 bát nemusí. Zejména, když přiobjednáte speciální lexusí bílou perleť Nacré za 19.900,-Kč.

Celkový dojem výjimečnosti DS4 dělají obrovská kola. Opticky auto zmenšují, podílí se na vyšší stavbě karoserie i světlosti. Výrazným dekoračním prvkem je chromování kolem kapkovité grafiky bočních oken. Chromem se ale nešetřilo ani masce nebo zadním nárazníku, kde chromovaná lišta trochu lacině imituje integrované koncovky výfuků.

Ale extravagance obvykle něco stojí a čtenáři Auto.cz už dobře vědí, o co jde v případě DS4. Ano, v této chvíli máme na mušce druhé boční dveře, jejichž okno je umístěno napevno (nelze je spouštět dolů). Podle automobilky prý není spouštění u auta se sériovou klimatizací nutné…

obrázek [600 x 335]

Život s DS4 vás naučí dávat si na otevřené druhé dveře větší pozor než je obvyklé. Ostrá špička je ohrožena poškozením ve stísněných prostorách garáží a může se stát i nebezpečnou, když se na ni při nakládání nebo vystupování nechtěně napíchnete.

Efektní umístění kliky do růžku tmavé prosklené plochy vás nejednou vyškolí v tom, co je to železná košile – ruka totiž marně šmátrá tam, kde klika obvykle bývá…

Boží luxus…

…najdete uvnitř této plnoštíhlé bohyně. Přístrojová deska sice pochází z C4, ale měkčený materiál hlavního dílu, vybrané dekory, barevné sladění i celkové zpracování významně překonává francouzský kvalitativní standard a s klidem se může postavit zavedené prémiové části nižší střední třídy.

Volant jsme už taky viděli v C4, zde však má nové logo. Co mu ale zůstalo je snad až extenzivně aplikovaná multifunkčnost. Chvíli vám bude trvat, než se zorientujete, které tlačítko je k čemu. Upřímně řečeno i po týdnu jsme občas tápali v tom, která strana ovládá audiosoustavu a která palubní počítač…

Přístrojový štít tvoří trojice tubusů se třemi displeji s modrobílým podsvícením, jehož odstín lze nastavovat od bílé po modrou. Programovatelný tempomat si pamatuje několik rychlostí, takže si s tlačítky nemusíte po každém brzdění na dálnici hrát.

Sedadla mají velkorysé rozměry a v našem případě i kožené čalounění. Bohaté tvarování vypadá velmi efektně, ale očekávání dokonalého vedení těla dokonale nesplní. Podobně jako křesla v C4 Picasso jsou zaměřena na maximální komfort, vysoké bočnice na sedáku a opěradle spolehlivě zadrží i objemnější postavu, ale měkčí výplně současně nedokáží dát tělu oporu v rychle projížděných zatáčkách. Asi největší slabinou krásných kožených sedadel je horší prodyšnost a teplotní nepohodlí na dlouhé cestě, navzdory perforaci kůže ve středové části sedadel. V horkých dnech proto berte náhradní tričko s sebou!

Poloha za volantem je nezvykle jiná ve srovnání s C4. Sedíte sice stále za hradbou přístrojové desky, ale jste výše a taky samotná podlaha je výše než u konvenčního hatchbacku. Střecha je naopak nižší, její tmavé čalounění pěkně dotváří atmosféru luxusu na palubě.

obrázek [300 x 234] Zatímco na přední sedadla se nastupuje přirozeně, kratší zadní dveře se specifickým a nepříliš funkčním tvarováním dělají tuto proceduru obtížnější než v případě C4. Velký pozor je potřeba dávat při opuštění zadních sedadel, protože nízká hrana střechy překáží hlavě vystupujícího.

Zadní oddíl tohoto kupé je stísněný hlavně vizuálně, ale proti C4 i fakticky. Malá boční okna, černo-bílé čalounění sedadel, tmavá střecha a konečně miniaturní průhled skrze hodně skloněné zadní sklo působí v první chvíli negativně na psychiku cestujícího. I když zrovna netrpíte klaustrofobií, s vědomím, že boční okna nejdou spustit ani o centimetr, se vám sem asi nebude nastupovat snadno.

Když tyto první dojmy překonáte, poznáte, že místa zde je tak akorát. Ne, Cé-čtyřka to není, ale dobře rostlý jinoch se 180 cm se tady pohodlně usadí a jeho hlava při tom nebude utiskována střešním textilem. I tady se sedí 380 mm nad podlahou, jako v C4, nad sedákem však zbývá jen 940 mm ke stropu (C4: 960 mm).

Specifikem zadních míst DS4 je horší výhled ven z vozidla, hlava dospělého je totiž až v oblasti širokého C-sloupku.

K bohaté výbavě našeho exempláře patřil také audio systém Denon. Jeho výkon je nadprůměrný, zvuk není zkreslován ani při vysoké hlasitosti, ale po pravdě řečeno jsme očekávali ještě prémiovější reprodukci. Scházela nám trochu prostorovost zvuku, ale taky větší basový efekt subwooferu v zavazadelníku. Aparatury v opravdových prémiových autech hrají lépe, ale bývají taky podstatně dražší…

Tuze příjemné…

… je svezení. Známý koncernový základ ve vývoji PSA přepracovali a vyrobili asi nejlépe vyváženou variantu, která na něm dosud vznikla.

Tužší pružiny, větší průměry stabilizátorů a stovky hodin ladění jsou na tomto koncepčně jednoduchém setupu znát. Navzdory vyšší světlé výšce se auto výrazně nenaklání, podvozek patří k nejtužším z francouzských aut, ale jistý podíl na tomto dojmu mají nadprůměrně velká 19palcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami. Jejich šířka, průměr i hmotnost přeci jen negativně ovlivňují jízdu, a to hlavně na špatném povrchu.

Na opravdu velkých nerovnostech je tlumení podvozku slabé, když vjede některé z kol do díry, přenáší se rázy do řízení, a když se to stane v zatáčce, je to dvakrát tak nepříjemné, protože řidič na novou situaci musí reagovat korekcí.

Když ale zrovna nejedete po některém z našich tankodromů, zvládá podvozek absorbovat leccos a velká kola leckterou díru zamaskují. Podstatné je, že karoserie je v každém okamžiku dost tuhá na to, aby tlumiče mohly dělat svou práci. Samozřejmostí snad už dnes je, že v autě za víc než 700 tisíc Kč uvnitř za jízdy nic nevrže.

obrázek [300 x 229] Na kvalitních silnicích si tento Citroën vede nad očekávání dobře. Díky přesnému řízení se strmým převodem a pěkně naladěným posilovačem se DS4 řídí příjemně, i když se zpětná vazba místy ztrácí v systému i na dokonalém povrchu. Brzdy reagují bezprostředně, snadno je lze dávkovat a široká kola jejich účinek spolehlivě přenášejí na vozovku.

Důkazem, že to jde, když se chce, je kulisa řazení v našem DS4. Vymezení drah s malou vůlí, přiměřeně dlouhé a hladké přechody mezi jednotlivými polohami i poloha řadičky vůči tělu řidiče by měla v PSA posloužit jako vzor pro všechny další připravované modely.

Těsně pod špičkou…

… řady DS4 zůstávají parametry poctivého dvoulitru 2,0 HDi se 120 kW a 340 Nm. Ani jedna hodnota nevybočuje z mezí určených nejlepšími dvoulitrovými turbodiesely ve třídě, ale i tato motorizace umí 0-100 km/h za 8,6 s a nejvíc jede 212 km/h. Rychleji akceleruje už jen vrcholná 1,6 THP (147 kW), konkrétně o 0,7 s.

Chtít po turbodieselu sportovní projev by bylo pošetilé, ale zákazníkům zřejmě bude stačit, že je skvěle odhlučněný při běžné i rychlejší jízdě, umí být hodný při městských pojížďkách i zlý při akceleraci za městem. Na dálnici si řekne o 6,4 l/100 km při standardních 130 km/h (odpovídá cca 2500 min-1), kdo bude šlapat méně na plyn, dostane se mimo město, při rychlostech do 100 km/h, pod 5 l/100 km.

Největší motor znamená i nejvyšší pohotovostní hmotnost. Počítejte s 1320 kg a postupně přicházející nedotáčivostí. Stabilizační systém lze vypnout, ale při rychlostech nad 50 km/h se samočinně opět ozve do služby, ať to chcete nebo ne.

Závěr

obrázek [300 x 204] Kdysi štíhlá bohyně se převtělila do pěkně macatého stvoření. Její karoserie je vše, jen ne konzervativní. Klasické hodnoty značky ctí jen v oblastech kvality zpracování a tuhosti.

Vzhledem k vnějším rozměrům není interiér ukázkově efektivním příkladem obestavění nabídnutého objemu, ale v prémiové části nižší střední bychom zřejmě našli i menší vnitřky.

Luxus, špičková bezpečnostní a velmi dobrá komfortní výbava zvedají první i poslední cenu výrazně nad C4, ale ve srovnání s výbavově identickou prémiovou klasikou ve třídě jde pořád o relativně konkurenceschopné částky.

K silným stránkám patří tradičně odhlučnění, nově řazení a překvapivě i spotřeba, navzdory vyšší karoserii a mohutným kolům.

Jízda je asi největším překvapením, které DS4 připravuje. Velká kola na francouzském autě ještě nedávno nevěstila nic dobrého. V případě DS4 jsme problémy zaznamenali jen na hodně velkých dírách, které nezvládá podvozek zpracovat. Na běžných silnicích je jízda příjemně sportovní, tedy pokud vůbec něco takového lze o crossoveru napsat.

Devatenáctky jsou extrém, který se však Citroën s přimhouřením oka naučil utlumit. Jak jezdí DS4 na menších kolech se snad dozvíme z dalších plánovaných testů.

V každém případě tento Citroën plní vše, co od něj od první chvíle očekáváte…

obrázek [600 x 337]

Plusy

  • Působivý a originální vzhled
  • Kvalitní design, materiály a zpracování interiéru
  • Výborné odhlučnění interiéru
  • Relativně nízká spotřeba
  • Dobré jízdní vlastnosti, snadná ovladatelnost
  • Přesné řazení, účinné brzdy
  • Nadprůměrně velký zavazadelník
  • Silný motor, odpovídající jízdní dynamika
  • Záruka 5 let/120.000 km

Minusy

  • Špatný výhled vzad z místa řidiče
  • Temný interiér v zadní části, omezený výhled ze zadních sedadel
  • Rázy v řízení od předních kol na špatném povrchu
  • Okna v zadních dveřích, která není možné spustit
  • Subwoofer omezuje využitelnost zavazadelníku
  • Příliš velké množství ovládacích prvků na volantu
  • Vyšší cena
  • Nedostupnost ventilační funkce sedadel
První cena vozu459.900,- (1,6 VTi, 88 kW Design)
První cena vozu s testovanou motorizací629.900,- (2,0 HDI, 120 kW, Style)
Základní cena testovaného vozu669.900,- (2,0 HDI, 120 kW, Style)
Cena testovaného vozu vč. příplatků746.500,- (2,0 HDI, 120 kW, Style)
Spolupracujeme s TipCars.com

Citroën DS4 2,0 HDi

Cena v základní výbavě: 669 900 Kč Cena v testované výbavě: 746 500 Kč

Základní výbava:Čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce s možností odpojení airbagu spolujezdce, hlavové airbagy pro první a druhou řadu sedadel, bezpečnostní pásy vpředu s pyrotechnickým předpínačem a omezovačem tahu, 3 x bezpečnostní tříbodové pásy vzadu, na krajních sedadlech s omezovačem tahu, akustická a vizuální signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů vpředu, vzadu signalizace rozepnutí bezpečnostního pásu, 5 x výškově nastavitelné opěrky hlavy, 2 x bezpečnostní úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky na krajních sedadlech druhé řady, automatické zamykání dveří a zavazadlového prostoru za jízdy (automatická deaktivace v případě dopravní nehody), ABS + EBD + EBA + samočinná aktivace výstražných světlometů při prudkém brzdění, ESP + ASR + Pomoc při rozjezdu ve svahu (Hill Start Assist), Intelligent Traction Control - ITC, automatická elektrická parkovací brzda, systém sledování mrtvého úhlu, variabilní posilovač řízení, ukazatel řazení rychlostních stupňů, palubní počítač a ukazatel vnější teploty, programovatelný tempomat + omezovač rychlosti, zadní parkovací asistent, přední parkovací asistent se systémem změření volného místa pro parkování, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna předních dveří se sekvenčním ovládáním a ochranou proti přiskřípnutí, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka s integrovanými diodami bočního osvětlení, samočinné sklápění zrcátek při couvání, výškově a podélně nastavitelný volant, kožený volant a kožená hlavice a manžeta řadicí páky, hliníkové pedály a hliníková opěrka nohy, možnost volby tónů zvukových výstrah (4 varianty), panoramatické akustické čelní sklo, tónovaná skla, zatmavená skla zadních oken, automatická dvouzónová klimatizace s funkcí REST, klimatizovaná a osvětlená přihrádka spolujezdce, pylový a prachový filtr, denní svícení, přídavné diodové světlomety, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček, osvětlení interiéru a zavazadlového prostoru, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, tlumené diody v horní části panoramatického akustického čelního skla, automatické stěrače s dešťovým senzorem, samočinné rozsvícení světel za snížené viditelnosti, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů (funkce "Guide Me Home"), stěrač zadního okna, protisluneční posuvné clony, rádio RD5 s přehrávačem CD / MP3 (bi-tuner, AM/FM, RDS, přehrávač CD, 6 x repro, ovládání na volantu, audio zásuvka typu jack), Connecting Box: Bluetooth (hands free, ovládání na volantu, integrovaný mikrofon) + USB Box, CITROËN e-Touch (mikrofon, reproduktor, karta SIM), lavice ve druhé řadě se sklopným opěradlem děleným v poměru 2/3 - 1/3, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, vVýškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, elektricky nastavitelné bederní opěrky předních sedadel s masážní funkcí v bederní oblasti, středová loketní opěrka pro přední sedadla s úložným prostorem, středová loketní opěrka pro druhou řadu sedadel s otvorem na lyže, čalounění v černé perforované kůži "Claudia" v kombinaci s hnědou kůží Habana, specifické vkládané textilní koberečky, hlavice a manžeta řadicí páky čalouněná v černé kůži, Vkládané textilní koberečky, zapalovač a popelník, kryt zavazadlového prostoru, odkládací prostory ve středové konzole, v palubní desce či v panelech předních i zadních dveří, odkládací zásuvka pod sedadlem řidiče, odkládací zásuvka pod sedadlem spolujezdce, zásuvka 12V ve druhé řadě sedadel, zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru, přenosná samonabíjecí kapesní svítilna, zásuvka 230V v odkládacím prostoru středové loketní opěrky mezi předními sedadly, 4 hliníkové disky kol "Brisbane" 7.5 x 18, pneumatiky 225/45 R18, sada pro bezdemontážní opravu defektu pneumatiky, Pack Look: přední maska chladiče se spodní chromovanou lištou, chromované okenní lišty bočních dveří, přední nárazník a sloupky dveří v černé lesklé barvě, kryty a stojky vnějších zpětných zrcátek, vnější kliky dveří a zadní spojler v barvě karoserie, chromovaná lišta na zadním nárazníku, ozdobná hliníková prahová lišta předních dveří, boční ochranné lišty v barvě karoserie / v černé barvě v kombinaci s chromem, Pack City: Zadní parkovací asistent, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka s integrovanými diodami bočního osvětlení, přenosná samonabíjecí kapesní svítilna, zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru, chromovaná lišta na zadním nárazníku, Pack Comfort: Automatická dvouzónová klimatizace s funkcí REST, automatické stěrače s dešťovým senzorem, samočinné rozsvícení světel za snížené viditelnosti, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, tlumené diody v horní části panoramatického akustického čelního skla, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů (funkce "Guide Me Home"), možnost volby tónů zvukových výstrah (4 varianty), Pack Sport: 4 hliníkové disky kol "Brisbane" 7.5 x 18, pneumatiky 225/45 R18, boční ochranné lišty v barvě karoserie / v černé barvě v kombinaci s chromem.

Výbava testovaného vozu:Pack Security 2: Bi-xenonové samonatáčecí světlomety s automatickou výškovou regulací, výsuvné ostřikovače světlometů, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL), vyhřívaná přední sedadla (3 stupně intenzity vyhřívání), detektor stavu tlaku vzduchu v pneumatikách (+29.900,-Kč), speciální perleťový lak Bílá Nacré (+19.900,-Kč), 4 hliníkové disky kol "Cairns" 8.0 x 19, pneumatiky 225/40 R19 (+9.900,-Kč), elektricky nastavitelné sedadlo řidiče (podélné nastavení, nastavení sklonu sedáku a opěradla, výška sedáku) s pamětí polohy (+16.900,-Kč).

USA zařadily novou letadlovou loď do služby, výrazně se ale prodražila USA zařadily novou letadlovou loď do služby, výrazně se ale prodražila

Spojené státy po letech zpoždění a nečekaného prodražení…

Řím trápí sucha. Úřady možná zavedou vodu na příděl Řím trápí sucha. Úřady možná zavedou vodu na příděl

Italské úřady kvůli dlouhému období sucha nařídily…

 
Technické údaje
Motor Citroën DS4 2,0 HDi
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1997
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 120 / 3750
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 340 / 2000 - 3000
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 212
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 6.6 / 4.3 / 5.1
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 385 / 1021
Objem nádrže (l):60
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1320 / 560
Rozměr pneu:225/40 R19
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4275
b) šířka (mm): 1810
c) výška (mm): 1523
d) rozvor (mm): 2612
e) rozchod vpředu (mm): 1531
f) rozchod vzadu (mm): 1526
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 710 / 1020
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 660 / 900
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1000
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):940
k) šířka vpředu (mm): 1500
l) šířka vzadu (mm): 1450
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 470
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 650
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Hodnocení Citroën DS4 2,0 HDi
Interiér, řízení
Kvalita dílenského zpracování interiéru: 9
Kvalita sedadel (délka sedáku, boční vedení):
Palubní deska - design funkčnost: 9
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 9
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 6
Odkládací plochy: 9
Dojem z řízení: 8
Výhled vpřed: 8
Výhled vzad: 4
Motor, převodovka
Kultivovanost chodu: 8
Tah v nižších otáčkách: 8
Výkon ve vyšších otáčkách: 9
Hlučnost v nižších otáčkách: 9
Hlučnost v vyšších otáčkách: 8
Spotřeba: 8
Odstupňování převodovky: 8
Snadnost řazení: 8
Podvozek, brzdy
Jízdní vlastnosti v běžném provozu: 8
Jízdní vlastnosti v extrému: 8
Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): 8
Přenos hnací síly na vozovku: 8
Účinnost brzd: 9
Velikost zavazadlového prostoru: 9
Prostor pro vkládání do zav. prostoru: 6
Variabilita zavazadlového prostoru: 5
Poměr cena/užitná hodnota
Poměr cena/užitná hodnota: 6
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení - průměr: 7,85
 

Přidat názorDiskuse: Citroën DS4 2,0 HDi – Bohyně na čtvrtou







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

Desátá generace Hondy Civic je pořádný kus auta.…

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku? Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh…

 



DS 4S: Kompaktní luxus pro Čínu DS 4S: Kompaktní luxus pro Čínu

Značka DS se od Citroënu oddělila nejprve v Říši středu,…

Crossover DS 4 dostal facelift, do Frankfurtu přiveze verzi Crossback Crossover DS 4 dostal facelift, do Frankfurtu přiveze verzi Crossback

Modernizovaný crossover DS 4 se představí na autosalonu…

 



 
Chevrolet Bolt EV míří vysoko. Značka jej srovnává s vozítkem pro jízdu na Měsíci!

Chevrolet Bolt EV míří vysoko. Značka jej srovnává s vozítkem pro jízdu na Měsíci!

Dnes 11:15

Před 46 lety se po souputníkovi naší planety poprvé proháněl elektromobil „Lunar Rover“. Jak dopadne srovnání mezi ním a novinkou Chevrolet Bolt EV?




Blesk.cz

Tragédie na festivalu: Zpěvák Mrkvička (†66) zemřel na pódiu!

Tragédie na festivalu: Zpěvák Mrkvička (†66) zemřel…

Už mu hrají Valčík na rozloučenou… Česká country hudba přišla o velkou osobnost, zpěváka a kytaristu Karla…

Řím je kvůli suchu bez vody: 1,5 milionu lidí ji zřejmě dostane na příděl

Řím je kvůli suchu bez vody: 1,5 milionu lidí ji…

Italské úřady kvůli dlouhému období sucha nařídily zastavit čerpání vody z jezera nedaleko Říma. Hlavní město…

 

iSport.cz

Přestupy NHL ONLINE: Rittich prodloužil s Calgary, Arvidsson má sedmiletý kontrakt

Přestupy NHL ONLINE: Rittich prodloužil s Calgary,…

Ročník 2016/17 je za námi a hokejový svět znovu viděl, jak hokejisté Pittsburghu ovládli ligu. Během okurkové…

Jágr už je v Česku! Na letišti se fotil s fanoušky, zamířil i na stadion

Jágr už je v Česku! Na letišti se fotil s fanoušky,…

Útočník Jaromír Jágr je zpět v Česku, kam přiletěl v pátek odpoledne. V sobotu se česká legenda objevila na…

 

Reflex.cz

Zbigniew Czendlik: Nuda všechno zabíjí, Češi jsou pro Poláky nejoblíbenější soused

Zbigniew Czendlik: Nuda všechno zabíjí, Češi jsou…

Asi nejpopulárnější představitel české katolické církve není ani Čech, ani úplně typický kněz. Lanškrounský…

Nepokoje v Jeruzalémě: Čistá palestinská provokace

Nepokoje v Jeruzalémě: Čistá palestinská provokace

Na Chrámové hoře, přesněji u ní, proběhly v pátek pacifistické demonstrace nebohých trýzněných Palestinců,…