Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
2
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Loketní opěrka pro řidiče a výklopný stoleček z prostředního opěradla mají jasné praktické opodstatnění
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Výškově stavitelný volant tvoří součást standardního vybavení
|
acz
Stropní police nabízí objem 22 litrů
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Vysoká střecha najde uplatnění například při převozu vysokých květin
|
acz
Nákladový prostor nabízel 11,5 m3
|
acz
Citro¨en úchytnými oky v podlaze a na bocích vůbec nešetřil
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
2,2litrový turbodiesel uměl dodat 320 N.m, což bylo u střední dodávky příjemné
|
acz
Moderní stěrače fungovaly perfektně
|
acz
Otvírání křídlových dveří do úhlu 270o přijde na nemalých 11 000 Kč bez daně
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius