Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
12
/
18
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
|
acz
Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km
|
acz
Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty
|
acz
Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30
|
acz
Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný
|
acz
Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické
|
acz
Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti
|
acz
Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší