Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
6
/
18
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
|
acz
Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km
|
acz
Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty
|
acz
Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30
|
acz
Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný
|
acz
Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické
|
acz
Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti
|
acz
Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Elektrický Mercedes G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel, ba naopak
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu