Diskuse

Dacia Duster – Hodně radosti do půl mega

29.1.2018

Navázat na populárního předchůdce není nikdy snadné. Jak se to povedlo nové Dacii Duster? Zůstává stejná, nebo se zlepšila?

 

  • 70 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 29.01.  13:14

    vivat duster

    palec hore za auto aj za test.
    • 10 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 29.01.  13:33

      « Re: vivat duster

      Je to paráda, prostě auto šitý pro současnou evropskou realitu :-)
      Ne, že by to nějak vadilo, ale ovladač zrcátek pochází z první Laguny představené v roce 1993. Zajímalo by mě, kolik těch ovladačů vlastně vyrobili, to snad není možný, že by jich měli tolik na skladech...
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 29.01.  13:58

        « Re: Re: vivat duster

        Stejný ovladač mám v Cliu III. generace z konce výroby.
        • 50 Reagovat !

          foto kaa

          kaa 29.01.  14:45

          « Re: Re: Re: vivat duster

          Jasně když to funguje, proč vymýšlet vymyšlené a zdražovat výrobu.
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 29.01.  15:22

            « Re: Re: Re: Re: vivat duster

            to je tu dokola, je to lacné auto, ale furt sa niekto rozčuľuje, prečo nemá nastaviteľný volant jak E. Keď dajú kompletné nastavenie, elektriku dozadu, kožu a odhlučnenie, bude to stáť jak kaškaj.
            • 00 Reagovat !

              foto JirkaX

              JirkaX 29.01.  20:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: vivat duster

              Já se snad na ten zázrak budu muset jet podívat a svézt se v tom.
  • 11 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 29.01.  14:07

    pozice za volantem

    Byla asi největší slabinou předchozí generace. Vypadá to že to snad napravili. Ale stejně nechápu proč do levných verzí dávají jen výškově stavitelný volant. Co tím proboha ušetří? Opravdu nesnáším když někdo záměrně používá ošizenou techniku.Tohle je do očí bijící. Ale nedělají to sami, nejvíc pověstný je ti VW group.
    • 23 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 29.01.  14:09

      « Re: pozice za volantem

      dam trocha mimo, ale napr taky Samsung mobile by vedel o tom tiez svoje... pre mna je samsung az na nejaku radu Galaxy symbolom podpriemerneho telefonu s logom...
      • 21 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 29.01.  14:53

        « Re: Re: pozice za volantem

        Já jsem spokojený s Jéčkem i přes tu osekanost. Aspoň ho nemusím denně nabíjet jako jiné "prémiové" telefony a AMOLED je za ty prachy taky zajímavý. :-)
        • 12 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 29.01.  15:01

          « Re: Re: Re: pozice za volantem

          nechcem to nejak rozpytvavat, ani sa dotknut uzivatelov samsungu, svoj nazor som napisal a urcite to neplati pre kazdy jeden ich mobil, ale v globale pre 70% tych hovien co predavaju, tych 30% moze byt seriozna technika aj ked predrazena
          • 10 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 29.01.  15:43

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            No jo no čiňani v podobnych cenach jedou na papir, tzn čim vice pruhu tim vice adidas.
            • 01 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 29.01.  16:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              tak zrovna tu cinu by som si kupil urcite skor ako samsung... ked samsung, tak to uz radsej cinu, ziaden rozdiel... touchwiz snad nebude dovod >:D
              • 20 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 29.01.  16:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Ja si pravě činu odzkoušel k tomu i tu "lepši" knk huawei a ten se da a dokazal bych s nim "žit", ale ja si určitě raději připlatim za ten samsung. On jeden z těch duvodu je pravě TW tedy nadstavba, ktera je u čiňanu buď chuda, mizerna a nebo vubec a tedy jede se na čistem DODO androidu.
                • 01 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 29.01.  16:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  kazdy ten telefon inak pouziva, je x ludi co su vdacni za cisty andro a x ludi co chcu nejaku nadstavbu, mne sa lubila 100x viac Sense ako TW, ktory bol oproti Sense jak vysmech...
                  • 20 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 29.01.  16:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                    Jasně, že je to o použivani a proto i pišu, že čisty droid je DODO tedy pro mě. A co se tyče TW tak ten pěkně zparchantěl. Na 5 byl asi nejvymakanějši a od te doby to jde s nim z kopce, ale těžko řict zda jsou všechny změny samsungem nebo je to samotnym omezujicim a hlavně na bezpečnost zaměřenym androidem 7. No každopadně dost užitečnosti je nenavratně pryč. a ještě vic mě štvou dnešni moderni neprakticke konstrukce founu, kdy samsung byl jeden z poslednich, ktery dělal founy s HW tlačitkem + senzory pod displejem. Teď to začinaji byt kluzke bezramečkove potvory s ovladacimy prvky, ktere jsou současti displeje.
                    • 00 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 29.01.  16:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                      nj celkovo sa to HW ovladanie sudi uplne na extrem, vidis to aj v autach, vsetko speje k setreniu a zvysovaniu zisku, je fakt ze spadli aj ceny za poslednych 20r tak jedno s druhym...
                      • 00 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 29.01.  17:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                        Tak auta snad ještě nějakou doby vydrži byt v ramci možnosti "normalni". U telefonu jsem už teď v pasti a už posledni koupě telefonu byla pro mě volba menšiho zla. Jsem placnul, že bych za telefon dal klidně 100tkč, kdyby se našlo něco rozumneho s co nejmeně kompromisy, ale nenašel jsem. Alespoň jsem ušetřil. >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto lamal

                          lamal 29.01.  17:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                          tak zalezi co ti vadi, ak je to obmedzujuci sa pocet HW ovladania tak s tym sa tazko bojuje... myslim ze SE od applu je dobra volba, okrem spuste fotaku ma este vsetko v HW prevedeni a aj velmi dobru portable velkost, na strane druhej velkost telef je zas velmi specificka pre uzivatelov, mna uz prestali bavit telef nad 4,3palca napr 5,1... des a hruza, mam odskusane a ne...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 30.01.  20:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                            Telefon pod 5 palců? Leda bych si chtěl udělat karpální tunely
                            • 00 Reagovat !

                              foto Blue-Sun

                              Blue Sun 30.01.  22:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                              Proč jako?
                              • 01 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 30.01.  22:52

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                                Možná pro někoho s malými prsty nebo někoho, kdo je celý den u PC, ale pokud používám telefon k surfování atd., navigace, práci atd., je to poté jen o stránkách uzpůsobených pro mobily a ty jsou o ničem.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto miromen

                                  miromen 30.01.  23:22

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                                  Tohle je taky hodně individualni a ja mam třeba ten kompromis někde kolem 5" i když momentalně mam 5,5".
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Blue-Sun

                                  Blue Sun 31.01.  07:01

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                                  Tak vidíš, tohle je hodně individuální. Telefon taky dost používám, ale nad pět palců mi to moc nevyhovuje. Bohužel, sehnat rozumně výkonný pětipalec je umění, takže budu muset přežít pádlo (a prosím, nevytahovat iPhony, to mi do rukou nesmí).
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 29.01.  18:03

        « Re: Re: pozice za volantem

        A proto ty podprůměrné telefony strčí vždycky do kapsy veškerou konkurenci okolo. Tam, kde ostatní mají plasty, má Samsung kovové tělo a kvalitní sklo. Kde ostatním vydrží baterka den, dá Samsung i s menší baterkou dva. A tak dále a dále...
        Třeba teď srovnání s Xiaomi Redmi 5. Je hezké, že ta čínská plečka stojí o tisícovku méně, než Galaxy J5, ale k čemu to, když ho poškrábe i škaredý pohled?
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.01.  20:25

          « Re: Re: Re: pozice za volantem

          Jen se utěšujte vyhozenými penězmi ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 30.01.  22:28

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            Utěšuju... každým pohledem na zařízení, které mi dobře slouží a funguje i bez toho, že bych ho prvně musel napůl předělávat.
            • 01 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 30.01.  22:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              Nevím, že bych něco předělával, jen doinstaloval své oblíbené aplikace ;-) A že jsem přecházel z jednoho z nejlepších mobilů v době uvedení na trh zpátky do střední třídy z Číny za třetinovou cenu ;-) Vyhozené peníze byla ta vlajková loď z koree
              • 10 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 30.01.  23:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                A o tom to je. Doinstalovat a da se řict v některych připadech i předělat tak aby to bylo funkčni a dle představ. Např.to že čisty droid nema nativně DLNA klienta to se docela divim, ale že jej nema třeba ani takovy Huawei to jsem opravdu nečekal. A zrovna tohle dodělat je docela problem, ano aplikaci je hafo, ale jedna horši než druha. Samsung DLNA klienta ma a je velice dobře funkčni a přitom jednoduchy. A to se tyka mnoho dalšich dodělavek, ktere často nejsou po nainstalovani tak sladěny se systemem tak jak to ma povětšinou kvalitně provedono přimo nějaky vyrobce. Nebo to, že aplikace 3 strany ma dopad na spotřebu baterie. A to jsou samozřejmě dalši kačky, ktere je potřeba k telefonu připočist, protože zadarmo ani kuře nehrabe.
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 29.01.  14:22

      « Re: pozice za volantem

      veď votomtoje. Babka k babce a stálo by to zas jak bežný mejnstrím.
    • 30 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 29.01.  14:29

      « Re: pozice za volantem

      Těžko říct, výškově nastavitelný volant je jenom v nejnižší verzi Access, která je tedy odrbaná až na plech. Kolik tím tedy ušetří, by mě vcelku zajímalo. Pravda ale je, že i docela rozumný Comfort nestojí majlant, navíc i příplatek třebas za automatickou klimu je jenom 8000 atd.
      Když to zjednoduším, Duster opět trefil přesně díru na trhu. V přibližné cenové relaci konkurence veškerá žádná.
      • 50 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 29.01.  14:46

        « Re: Re: pozice za volantem

        Není ani tolik cílem ušetřit, jako pokud možno vytáhnout další peníze ze zákazníků. Myslím, že ty úplně základní verze jsou pro automobilku možná ztrátové...

        Duster je postavený chytře, má ideální nabídku motorů, umí 4x4... no, jeho hlavní kouzlo je ale pořád ta cena. Je otázka, jestli konkurence za ty peníze auto vyrobit neumí, nebo jestli ho za tolik jen nechce prodávat. Ale že prodejní čísla Dacie vrtají mnohým hlavou je jasné.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 29.01.  14:52

          « Re: Re: Re: pozice za volantem

          S "levnými" značkami chtělo vyrukovat docela dost výrobců a nějak to usnulo. Jenže všichni by v podstatě začínali od nuly, vyvíjeli kompletní vůz znovu. Renault měl v tomto náskok koupí Dacie a využitím starší techniky v jejich vozech. Hádám, že za podobné peníze nově vyvinout a vyrobit nejde.
          • 10 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 29.01.  15:17

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            to sa mi nezdá, veď renolt to postavil na vlastnej staršej technike a z rumunska zobral len fabriku, značku a lacnú pracovnú silu. Asi v tom bola pointa. Pustil sa do toho od podlahy s viacerými modelmi a postavil na nohy zavedenú značku, neviem o nikom inom, kto by to skúsil takto komplexne, ostatní robili len jednotlivé pokusy a tak to asi nefunguje.
            • 20 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 29.01.  18:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              Jo, ale v začátku měl tu levnou značku s továrnou a jejími vlastními auty. Dacia Nova, SuperNova, to byly původní modely. S tím chvíli fungovali a pak přišel Logan.
              Ostatní by museli začít úplně od nuly, protože takové fabriky už v Evropě nejsou.
          • 24 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 29.01.  15:19

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            Přesně! Levná značka měla být i Schade.....ale koncernu se to nějak vymklo z rukou.... ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 29.01.  15:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              Ani by som nepovedal ze vymklo. Ludia su za nu tolko dat a boli by sprosti keby predavali za menej.
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 29.01.  17:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Čti níže....koncern nepočítal s tím, že by schade měla konkurovat přímo VW...
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 29.01.  19:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Pochopitelně, když snili o tom, jak bude VW konkurovat Mercedesu. :-) Pro Škodu mělo být vzorem myslím Volvo, takže nelze říct, že by mířili nějak nízko.
            • 00 Reagovat !

              foto cert

              čert 29.01.  15:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              No, myslím, že se mýlíte. [odkaz]
              třetí odstavec.
              • 03 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 29.01.  17:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Přečti si ten odstavec až do konce a zjistíš, že jsem se nemýlil........Škoda se usadí v nižších patrech automobilové hierarchie.........
                • 41 Reagovat !

                  foto cert

                  čert 29.01.  18:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Právě proto a nejen proto, že jsem ho četl, tak si dovolím tvrdit, že kauzalitu nezměníš, ať to budeš překrucovat jak chceš.. ;-) Mimochodem, jsem aktivním účastníkem té doby v Česaně. Tak to nemám jen z ,,jedna paní povídala". Proč asi měla O I podvozek Golfa dřív než samotný Golf? Proč měla O I i Fábie I nadprůměrnou antikorozní ochranu? Pád do skupiny levnějších aut přišel až s O II a Fábií II.
                  • 04 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 29.01.  18:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                    Nechci ti brát tvé nadšení, ale byznys je byznys a tady jde o velké peníze akcionářů. A ti si větev pod sebou nepodřežou. :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto KubikCv

                    KubikCv 30.01.  21:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                    Ta "poctivost" a antikorozní ochrana O1 byla dána spíš tím,že si koncern potažmo Škoda nemohli dovolit selhání. Octavia 1 byla prvním autem po vstupu koncernu v C segmentu,které splňovalo tehdejší evropské požadavky a vkládalo se do ní velké očekávání,které se splnilo. Tehdy ještě platila ČR za zdroj levné pracovní síly.

                    Dacia těží ze starší a zaplacené techniky a hlavně z nízké ceny práce. Tuším že u prvních Loganů vyšlo Renault levněji ruční svařování/bodování,než instalace svařovacích robotů.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 30.01.  21:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                      Kua, snad sem toho moc neřek,....akcionáři.......... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 29.01.  23:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Nižších než Volvo.
            • 60 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 29.01.  16:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              Hele... neměla. Vezmi si první auta z pera VW - Octavia, Fabia - Octavia víceméně s komplet technikou Golfu, Fabia na svou dobu provedením interiéru nad konkurencí... tam žádný pokus o lowend neproběhl.

              Pokud si vzpomínám, tak Piech měl ty své vize, ve kterých Volkswagen minimálně ideově kopíruje MB, Škoda Volvo a Seat Alfu Romeo. Hmm... u těch dvou posledně jmenovaných to za vydatné podpory jejich původních vzorů možná časem klapne >:D
              • 02 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 29.01.  17:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Nic si nemaluj, nikdo svéprávný si nebude kupovat další firmu s tím, aby mu konkurovala na stejném trhu. :-!
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 29.01.  20:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Nejak ti z toho vypadlo Audi. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 30.01.  21:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Kua, zase ti akcionáři....ach jo.... ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 30.01.  22:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Mně? To prohlášení se tehdy pokud vím týkalo mainstreamových značek, VW+Škoda+SEAT... a Piech tím demonstroval, jak hodlá ty značky diferenciovat. Já to chápal spíš jako odkaz na hodnoty těch značek než že by přímo plánoval udělat ze Škodovky Volvo...

                  Audi nebylo třeba diferenciovat, to bylo jako prémiovka v koncernu jedinečné a jeho úloha jasná.
          • 40 Reagovat !

            foto adamzprahy

            adamzprahy 29.01.  15:20

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            Přesně tak.

            Současný úspěch Dacie bych hledal někdy před dvaceti lety, kdy se rozhodli převzít "zastaralou" automobilku, která pro zvyšující se nároky na kvalitu neměla potenciál. Levná pracovní síla, základní infrastruktura (továrny, dodavatelé atd.), země EU a to vše za nízkou cenu. Nasdílet tam své knowhow, skládat starší vyvinutou techniku a celkově to tak spojit s možnostmi Renaultu a bez úvodních nároků na vysokou kvalitu. Myslím, že i ta doba na to byla nejlepší jaká mohla.

            Tohle se těžko dá postavit či najít v evropě znovu. Nehledě na to, že už i standardy Dacie se vyvinuli vpřed a o to by to v dnešní době bylo složitější (nákladnější).
            • 00 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 29.01.  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              napísal som to isté pred chvíľou, mohol som si ušetriť inkoust. Do pekla veď to si tuším reagoval na mňa, no som kompletný? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto adamzprahy

                adamzprahy 29.01.  15:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Jasně, vždyť jen potvrzuju :-) Jenom jsem se nějak rozepsal >:D
          • 20 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 29.01.  15:24

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            Taky Cactus by o tom vedel porozpravat, ked povodne lacny crossover zrazu prisiel s cenami imagemakera. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 29.01.  15:28

          « Re: Re: Re: pozice za volantem

          Myslím, že v Evropě moc následovatelů/konkurentů ani v budoucnu Dacia mít nebude, protože má velmi skromné zisky (100 mil. eur) resp. ziskovou marži (lehce nad 2%) a to je pásmo ze kterého se každý výrobce aut snaží dostat nahoru.
          [odkaz]
          Kdyby výroba levných aut sypala 10% tak bude v tomto segmentu narváno, ale to myslím nehrozí.
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 29.01.  15:38

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            A kde jsi našel ty 2%? Poděl se s námi. :-)
          • 01 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 29.01.  18:08

            « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

            Ta dvě procenta nejsou marže, ale nárůst zisku oproti předchozímu roku.
            • 10 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 29.01.  19:27

              « Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

              V odkazu máš zisk i obrat (20,2 mld lei = 4,5 mld eur). Takže marže je 0,1/4,5*100=2,2%
              • 01 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 30.01.  09:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Missed that!
              • 01 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 30.01.  12:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                Tak jsi zvládl dát dohromady 2 čísla. jen ti při tom trošku uniklo, že provozní marže se počítá trochu jinak. :-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 30.01.  13:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                  Ano, na rozdíl od tebe jsem si dokázal dát dohromady dvě jednoduchá čísla.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 30.01.  14:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                    Akorát si nejsem jistý těmi čísly. V článku se mluví o 320t aut za rok 2016, ale na focus2move je 582t
                    [odkaz]

                    To už je podruhé za tenhle týden co mi to nějak nepasuje dohromady...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Simpanz

                      Šimpanz 30.01.  14:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozice za volantem

                      Je to velký rozdíl, ale může to být metodika, některé modely se vyrábí jak s nálepkou Dacia, tak s nálepkou Renault pro určité trhy a otázkou je, jak a komu to které auto kdo počítá.
  • 20 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 29.01.  14:58

    Nechapem...

    "...Při jízdě ve tmě zase počítejte s tím, že se vám v zrcátku budou lesknout podsvícená tlačítka vlevo od volantu..."

    Marne premyslam, v ktorom zrkadle (lave vonkajsie, alebo vnutorne? ci nebodaj prave?) a ako sa mozu odrazat tlacitla vlavo od volantu. To musite mat tie zrkadla sialene nastavene, aby ste v nich namiesto obrazu vzadu videli tlacitla ktore su vlavo od volantu...
    • 00 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 29.01.  15:17

      « Re: Nechapem...

      Dobrý den, v textu je to trochu zjednodušená formulace. Ta tlačítka vlevo od volantu se odrážejí v levém skle, přesně v místech levého, vnějšího zpětného zrcátka.
  • 81 Reagovat !

    foto Aris

    Aris 30.01.  07:51

    Objednáno

    Mám objednáno, přitom jsem se byl v showroomu podívat jen ze zvědavosti. Cena přijatelných 338 000, benzinový Comfort s aut. klimou a pár extras.
    Jinak mi v testu chybí zmínka o dvojitém těsnění kolem dveří, které má také zásluhu na odhlučnění vozu. Příjemně mě překvapila tloušťka dveří a příjemný tlumený zvuk při zabouchnutí.
    Chování dealera bylo příkladné, měl jsem na zkušební jízdu benzinovou a naftovou verzi, dostal jsem klíčky a mohl si je projet jak budu chtít. Jízdu jsem si natáčel na kameru, a tak jsem si potom mohl krásně prohlédnout, že s dieselem člověk řadí asi tak 2x více. Zejména ve městě a na okreskách je to markantní, tam dominuje benzín.
    Tento poznatek v testu znatelně schází, protože ten diesel má opravdu krátké převody, ve městě tam člověk nasází pětku klidně i mezi dvěma semafory. Navíc 1,6 sce je příkladně tichá, při volnoběhu její chod ani nepostřehnete.
    Štve mě na tom autě jen pár věcí. A to chybějící senzor stěračů ( u renaultu příplatek jen 2000,- ) a víčko nádrže na klíček. To si mohli odpustit, jinak za tu cenu tomu nelze víc vytknout.
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 30.01.  08:55

      « Re: Objednáno

      Stála míň, než tvoje kabelka ;-) ?
      • 00 Reagovat !

        foto Aris

        Aris 30.01.  09:18

        « Re: Re: Objednáno

        Nenosim kabelky. Takže se neboj, ta tvoje je stále dražší :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 30.01.  09:40

          « Re: Re: Re: Objednáno

          Tak to každopádně!
          PS: pokud by někdo nevěděl wocogo: [odkaz]
          • 01 Reagovat !

            foto Aris

            Aris 30.01.  20:12

            « Re: Re: Re: Re: Objednáno

            Jo takhle >:D To je dobrý, to neznám.
    • 00 Reagovat !

      foto dadasada

      dadasada 30.01.  14:20

      « Re: Objednáno

      neuvažoval si o tom motoru 1.2 tce místo té atmosféry? Nebude to moc líné?
      • 01 Reagovat !

        foto Aris

        Aris 30.01.  21:29

        « Re: Re: Objednáno

        O tom jsem neuvažoval. Atmosféra na moje ježdění stačí, navíc v minulé generaci se jednalo o spolehlivý agregát a tady je stejný. Kde atmosféra nestíhá, tak to je dálniční tempo. Ve čtyřech dospělých a s bagáží se mu asi přes dálniční limit nebude chtít. Tady bude turbo zřejmě fungovat lépe.
    • 00 Reagovat !

      foto silversurfer

      silversurfer 31.01.  10:39

      « Re: Objednáno

      vicko a senzor opravdu nekoho muze stvat?:-) mam ho na jednom aute a na druhem ne, stejne jako klicek, a nikdy me tedy nenapadlo, ze by to mohlo byt tak dulezite:-)
    • 00 Reagovat !

      foto norday

      norday 31.01.  22:19

      « Re: Objednáno

      Vy jste řídil na předváděcí jízdě 1.6sce? Bylo by možno popsat, jak se tento motor chová na dálnici? Starší model s tímto motorem údajně ve 130km/h točil přes 4000 otáček (což mi přijde hrozně moc jak kvůli spotřebě tak komfortu (hluk), děkuji
      • 00 Reagovat !

        foto Aris

        Aris 01.02.  22:27

        « Re: Re: Objednáno

        Ano řídil. Je pravda že točí na dálnici více než by bylo třeba. O víkendu chci sestříhat video a hodít sem odkaz.
        • 00 Reagovat !

          foto nalda

          nalda 25.02.  20:16

          « Re: Re: Re: Objednáno

          Dobry den a co ten přispěvek.Ja jezdil v 1,5 a poté v 1,2 a nakonec jsem objednal 1,6
          Objednano 14,2 2018 datum příjezdu do čr. 30,9 2018 :-(
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 10.10.  19:32

    Nový Duster

    To, že se Dacia modelem Duster trefila do černého není potřeba připomínat. Nový model přinesl ještě více novinek a doladil nedostatky minulé generace. Konečně i interiér vypadá k světu a celkový dojem se zlepšil. Dobře že si i Duster zachoval své vlastnosti v terénu. Určitě se bude prodávat moc dobře.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance? Otrávené ksichty divákům neušly!

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance?…

Po dvou letech »kralování« předal Zdeněk Piškula (20) žezlo dalšímu vítězi StarDance Jiřímu Dvořákovi (51) a…

Příběhy lidí, které zachránil Ombudsman Blesku: Záchrana střechy nad hlavou, mrtvolný puch i stařenka ve spárech šmejdů

Příběhy lidí, které zachránil Ombudsman Blesku:…

Příběhy se šťastným koncem k Vánocům patří. Už čtvrtým rokem Blesk.cz  zveřejňuje trápení lidí, kteří se nemohou…

 

iSport.cz

Sparta? Slavia? Král odejde, počítá Hejkal. Který klub mu doporučuje?

Sparta? Slavia? Král odejde, počítá Hejkal. Který…

Stanislav Hejkal, trenér Teplic, upřímně říká: „Počítám, že Alex Král odejde.“ Přípravu na jaro už pomalu začíná…

Mourinho končí! United ho vyhodili, hledají kouče do konce sezony

Mourinho končí! United ho vyhodili, hledají kouče do…

José Mourinho končí na lavičce Manchesteru United! Nepovedený start do sezony stál zkušeného portugalského…

 

Reflex.cz

Vtipné vlajky 18 států složené z jejich národních jídel

Vtipné vlajky 18 států složené z jejich národních jídel

Každý stát světa má jídla, ovoce a zeleninu, které místní lidé milují. Každý stát světa má také svou vlastní…

Policie zasahuje ve státním podniku DIAMO, důvody nesdělila. Podnik mimo jiné posuzoval ložiska lithia

Policie zasahuje ve státním podniku DIAMO, důvody…

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) dnes zasahují ve státním podniku DIAMO.…