Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
7
/
12
Prohlédnout znovu
Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
Dacia Logan
|
acz
Dacia Logan
|
acz
Přístrojová deska pochází ze Sandera a vyznačuje se hojným použitím pololeštěného hliníku
|
acz
Výškově stavitelný volant tvoří standard modernizovaného kombi
|
acz
Dva motory od Renaultu se ucházely o naši přízeň.
|
acz
Nebýt tak velkého cenového rozdílu, volba by jasně padla na diesel
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Výškově stavitelný volant i sedadlo přispěly ke slušné pozici řidiče
|
acz
Základní objem zavazadlového prostoru kombi činí závratných 700 litrů pod krycí roletku
|
acz
Po sklopení zadních sedadel se z vozidla stala „dodávka“ s možností naložit 2,35 m3 nákladu
|
acz
Prostřední opěrka hlavy na zadním sedadle dostala kvůli zlepšení výhledu vzad novou konstrukci a možnost zasunutí do opěradla
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu