Diskuse

Dlouhodobý test Seat Ateca 2.0 TDI DSG – Roční fuška začíná!

26.4.2017

Máme tady další dlouhodobý test a znovu se do Auto.cz nastěhovalo SUV, tentokrát Seat Ateca s dvoulitrovým TDI a převodovkou DSG.

 

  • 40 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 26.04.  12:38

    Sluší

    Takhle nakonfigurovaná Ateca vypadá docela k světu, líbí se mi i interiér, odpustil bych si DSG, ale jako druhé auto do rodiny pro ženu :-) Nestyděl bych si jí občas půjčit :-)

    Hrůza pak vyvstane při pohledu do ceníku >:D
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.04.  12:53

      « Re: Sluší

      Otázka co na to ta žena >:-[]
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 26.04.  12:58

        « Re: Re: Sluší

        To je otázka na ní a né na tebe... ty na žádnou otázku stejně neumíš odpovědět... :-!
        • 30 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 26.04.  13:38

          « Re: Re: Re: Sluší

          :yes: :-)
        • 01 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 26.04.  22:16

          « Re: Re: Sluší

          >:-[] >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto simon-sez

          simon_sez 27.04.  14:01

          « Re: Re: Re: Sluší

          >:D :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 27.04.  18:39

          « Re: Re: Re: Sluší

          Myslím , že pro ženu by tato specifikace a motorizace byla zcela zbytečná..
          S normálním motorem bez blbostí typu navigace,parkpilot,kůže atd..ta cena může být někde kolem 660-700 tis..
          A když navigaci tak Garmin s doživotní aktualizací zdarma je za 4-5 tis.. :-)
    • 40 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.04.  13:12

      « Re: Sluší

      Auto pro ženu? ...... tak jedině v DSG nebo automatu. I ta technika ti za čas za to rozhodnutí poděkuje. :-)
      • 13 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 26.04.  13:16

        « Re: Re: Sluší

        >:-[] Jsi krutej >:D Má žena umí řadit! >:-[] Zvláště, když tady DSG cuká :-)
        • 32 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 26.04.  13:24

          « Re: Re: Re: Sluší

          Pokud není petrolhead/ka, tak mám vysledované skoro u všech žen /i těch co umí slušně řadit/, že mají tendenci:
          1, Po čase kvalty vůbec nerozjíždět, řadit v čím dál nižších otáčkách a postupně je rychle vyskládat jen tak bez ohledu na rychlost. Nové motory totiž neprotestují extrémním hrkáním, a dunění ženy stejně neslyší.
          2, Občas neřadí, takže se rozjíždí na světlech, nebo z pravoúhlé křižovatky na dvojku, nebo i trojku.
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 26.04.  13:34

            « Re: Re: Re: Re: Sluší

            1. to jsem nepozoroval
            2. ano, tady naprostý souhlas - dost hřeší na objem motoru, to, co třeba naftový dvoulitr promine, tak benzinová jednadvojka už krutě odskáče >:D

            Ono u mne by neprošla ATECA spíše z důvodu, že je to SUV >:D Já musím šetřit na jiný dárek k vánocům >:D

            p.s. za tvou definci ženské jízdy by ti nejedna feministka vyškrábala oči >:D
            • 10 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.04.  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              K bodu jedna - mám také příběh. :-) To mám jednu kamarádku, už má xx-té služební koncernové auto vždy 2,0 TDI. Jinak je to velice chytrá ženská, ale všechny jí užívaná auta /když měly manuál/ zhruba po 100 tis. km táhnou někde mezi volnoběhem a 2,5 tis. otáčkami, které jsou strop. V tomto režimu to auto jede celkem normálně, i kdy má asi cca. celkově o 1/4 nižší výkon, než ostatní. Když to točíš, jen dlouho a neochotně to leze přes 3 tisíce. Tak to auto naučila vždy jednomu režimu jízdy. Několikeré vysvětlování že to auto musí dýchat nikdy nepomohlo, až když teď fasuje DSG je po problému.
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 26.04.  13:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                >:-[] No a pak si ho koupí nějaký bazarmistr a bude říkat, jak ty tédéíčka nemají výkonovou špičku >:D
              • 20 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 26.04.  14:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                Ono teda DSG v D režimu to taky zrovna nepřetáčí...
                • 10 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 26.04.  16:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                  To máš 100% pravdu. Furt by to ale mělo být /i když to dunění je někdy nesnesitelné/ v technicky trochu přijatelném režimu.
                • 20 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 26.04.  16:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                  Kdybyste někdo chtěl vědět, jak vypadá eufemismus, tak Emel by ho mohl z fleku vyučovat. ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barry-Lyndon

                    Barry Lyndon 26.04.  23:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                    Přesně! >:D S tím "ženským řazením" sice souhlasím, ale on ten koncernový elektronický radil radí to samé a DSG v tom taky není o nic lepší, ba právě naopak. Vyskládá tam v mžiku rychlosti od 1 do 7 a tu sedmičku už tam pak nechá celou prakticky dobu. Typická situace, mráz, motor studená chatrná 1.4TSI, rychlost 60km/h, DSG drží 7°. Tak trochu přidáte plyn, jestli nepodřadí, ne nepodřadí - hrká to z těch 1200 otáček...

                    reklamováno skrze známého na Jarově přímo u jakéhosi experta v Boleslavi - samozřejmě neuznáno, taková je holt koncernová řadící politika.. a pak prý "ženy řadí"... :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Gvick2

                      Gvick2 27.04.  01:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                      A co ti brání zatáhnout za ten klacík mezi sedačkami a dát jej do polohy "S" a nechat převodovku řadit ve vyšších otáčkách?
                      • 10 Reagovat !

                        foto Barry-Lyndon

                        Barry Lyndon 28.04.  12:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                        To, že by to byl zase opačný extrém... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ted

                    Ted 03.05.  06:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                    Tak to je vazne trefne s tim eufemismem :-)
                    Dsg je totiz vazne naladene nesmyslne. Mel jsm tu cest se stejnou prevodovkou v octavii 2 a byla naladena mnohem lepe....
            • 11 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 26.04.  15:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              p.s. za tvou definci ženské jízdy by ti nejedna feministka vyškrábala oči

              Já bych vyškrábal oči všem feministkám........... >:D
          • 41 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 26.04.  13:36

            « Re: Re: Re: Re: Sluší

            Moje žena není žádná Junková a nic z toho co píšeš u ní neplatí. V tomhle bych neviděl rozdíl mezi ženskou a chlapem.
            Často jedu za autem, rvu si vlasy, 5km rovinka 70kmh a pod., předjedu, nadávám "ty krávo bl.bá" - a von tam chlap. Častěji, než je zdrávo. ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.04.  13:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              Určitě se najdou výjimky, to s tebou Karle souhlasím a blahopřeji. Jinak právě DSG nebo moderní hydroměnič vše řeší. A člověk i technika může být v klidu i když jede řekněme s "technicky slabší" uživatelkou automobilů.
            • 30 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 26.04.  16:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              No, moje žena je přesně taková. Piánko, nebudeme se pouštět do žádných větších akcí atd. Já jsem za to ale rád, automat jí navíc žádné větší prohřešky nedovolí a fatální chyby typu chcípnutí motoru při výjezdu na frekventovanou hlavní už vůbec ne. No a pak si auto jednou týdně půjčím já, vrátím průměrnou spotřebu na patřičnou hodnotu ;-) , ručičkou tachometru trochu obrousím červené políčko a všichni jsme spokojeni. :-)
              • 01 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 26.04.  16:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                >:D člověče ty i když napíšeš úplnou banalitu, nic zvlášť zajímavýho, stejně to podáš tak , že se řežu a dal by se podle toho natočit i nějakej krátkej film >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 26.04.  18:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                  I když si nejsem úplně jistej, zda to mám brát jako kompliment nebo urážku ;-) , jednu banalitku z nedávné doby máš v SZ. :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 26.04.  19:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                    Za "banalitku" díky, skvělá! :-) :yes:
                    Asi jsem to nenapsal nejlíp, ale bylo to myšleno veskrze pozitivně, prostě vykřešeš vtip ze všeho. ;-) Ale když to po sobě čtu, možná bych se taky urazil, tak sorry
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 27.04.  08:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                    Má pravdu, Karel, jsi pokračovatel Navtechova stylu, toho jsem měl moc rád. ;-) :yes:
        • 30 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 26.04.  13:32

          « Re: Re: Re: Sluší

          3, Většinou mají ženy /mimo rozjezd/ pro skládání kvaltů, podřazování, brždění motorem /meziplyny po nich nechi :-! / v hlavě, že je to úplně stejné rychlé puštění spojky. Když jim říkáš že každá operace vyžaduje trošku jinou manipulaci, tak na tebe čumí jak kybys mluvil Španělsky. ;-\
          • 13 Reagovat !

            foto sargis

            sargis 26.04.  15:36

            « Re: Re: Re: Re: Sluší

            Chlapci, na zaklade toho, co tuna citam, potrebujete dve veci:

            1 - manzelku s penisom
            2 - manzelku bez penisu ktora ked nejazdi podla Vasho gusta, kaslat na kecy v auto.cz diskusii a bud ju zobrat na zacvik alebo akceptovat ako jazdi

            PS...Ked bude o 10 rokov 90% aut s automatom som zvedavy, kam budete potom striekat ego a testosteron :-!
            PS2...ten bod 2 je asi pre Vas tazky, tak odporucam bod 1.
            • 30 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 26.04.  15:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              Ty jsi ženská?
              • 01 Reagovat !

                foto sargis

                sargis 26.04.  15:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                Nie...trafena hus zagagala? ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Xylo

                Xylo 26.04.  16:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                Teda pradědo to ještě nevíš, že u našich východních sousedů se nesmí na ženy nadávat ani v hospodě, natož si z nich dělat legraci ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 26.04.  16:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

                  Hahaha....tady u nás ženatí chlapi už do hospody ani nesmí.......... ;-\ Proto hospody krachují už delší dobu. Se zavedením EET to má málo společného......... ;-) Chlapi zkrátka vyměkli a ženských se bojí. Kde jsou ty doby, co chlapi chodili do hospody na pivo a na mariáš a ženské se staraly o domácnost a o děcka.......já to pamatuju. :-! Prodeje lahváčů jdou nahoru, čepované dolů......... ;-\ Svádí se to na cenu, ale smutná pravda je úplně jinde. ;-\
            • 10 Reagovat !

              foto JirkaX

              JirkaX 26.04.  18:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              Největší kritici žen za volantem bývají zároveň největší hovada na silnici. Pár takových znám.
            • 10 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.04.  20:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sluší

              A nebo si preoperovány?
        • 10 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 26.04.  17:14

          « Re: Re: Re: Sluší

          DSG v naftě mám a cukání sem si nevšiml a DSG není o tom jestli umíš řadit nebo ne.
          • 00 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 03.05.  06:58

            « Re: Re: Re: Re: Sluší

            Nevsiml??? Tak to me zajimaji tve nazory na cokoli jineho...

  • 40 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.04.  13:08

    A já četl...

    ,,,roční fraška začíná >:-[]
    • 40 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.04.  13:14

      « Re: A já četl...

      Je to fuška /hlavně pro svědomí/ potom napsat tu "koncernovou frašku".
    • 01 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 26.04.  14:00

      « Re: A já četl...

      Pověz, co je na tom autě vlastně tak špatně? Cena je mimo, to uznávám, ale jinak jako celek v kontextu konkurence není výrazně horší, nebo máš jinou zkušenost?
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.04.  14:10

        « Re: Re: A já četl...

        Na autě? Proč na autě?
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 26.04.  15:30

          « Re: Re: Re: A já četl...

          Protože zrovna tohle nezní jako vynášení do nebes, jen jako strohý popis modelu...
          • 10 Reagovat !

            foto King-of-rain

            King of rain 26.04.  17:16

            « Re: Re: Re: Re: A já četl...

            Kritizuje budoucí popis vlastností automobilu.....ne automobil jako takovej. >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 26.04.  19:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: A já četl...

              já zatím nic nekritizuji >:D
  • 20 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.04.  13:16

    Teď už jsem pochopil srovnávačku

    Leon vs. Civic [odkaz]

    Jo, něčím se musí jezdit, že ... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 26.04.  13:22

      « Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

      2 body v kolonce spotřeba nepravdivá mluví za vše.
    • 11 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 26.04.  14:26

      « Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

      Ale, ale snad bys nechtěl aby zvítězila ta neforemná japosnká ošklivka. To vubec není auto pro evropu - rozměry mimózní, tvary mimózní a nic za to. Evropě seat rozumí daleko víc.
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.04.  19:12

        « Re: Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

        jasně, Civic je přeci auto stavěné pro Ulanbátar, že >:-[] 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 26.04.  20:31

          « Re: Re: Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

          tak zrovna tam je tava vzacnejsia a dolezitejsia pre cloveka ako auto ;-)

          novy civic mi pride skor americky svojim stylom.. europa je pre neho skor len okrajova zalezitost... ale to uz skoro pre kazdeho velkeho vyrobcu ( tych domacich nevynimajuc ) ... ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 27.04.  13:30

            « Re: Re: Re: Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

            Nie ze by som cudoval, ze o svete vela netusis, ale skusme mali kviz. Takto [odkaz] vyzera Ulaambatar. Co myslis s cim tam jazdia s tavou alebo autami? Skus niekedy vystrcit nos z Kosic ;-)

            Kazdpopadne suhlasim, ze EU trh nie je pre Hondu nosny, aj ked urcite tu chcu predavat viac ako sa im momentalne dari.
        • 10 Reagovat !

          foto chytrak1

          chytrak1 26.04.  21:41

          « Re: Re: Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku

          Že by pro Hondu byly důležitější Státy? Co?
  • 12 Reagovat !

    foto silversurfer

    silversurfer 26.04.  13:36

    predni svetla

    tak nevim,a le ty predky Seatu jsou vazne celkem osklivy, takova to uhnuti dolu k blatniku, hmm..celkem hnus, ale skodovka ma prakticky to samy. a kodiaqu s navic tou osklivou cernou mrizkou nemluve...o Atece jsem uvazolval ale tohle me tedy dost odradilo.
    • 13 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.04.  15:35

      « Re: predni svetla

      mne zacina vadit ta maska.. pride mi uz zastarala ;-\ .. svetla este ujdu.. ale ta maska je dnes uz out... skoda ma krajsiu aj konkurencia od renaultu ci kie
      • 31 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 26.04.  15:48

        « Re: Re: predni svetla

        No o škodovácké masce raději pomlčet. Ta už pamatuje Zápotockého..... >:D
        • 03 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 26.04.  19:39

          « Re: Re: Re: predni svetla

          tak voci seatu je skodovacka maska aspon o 10 rokov dalej a kazdym novym modelom vidim na nej pokrok ci uz pozriem na kodiaq superb... lenze seat tapa v tomto smere.. ta plocha maska atecy ktora je este z leonu z r 2011 je uz ozaj za zenitom a bez ziadneho vizualneho pokroku voci 6 rokov staremu leonu ... seat akoby bol stale na jednom bode.. este aj ta ateca je defakto buduca yetina s 6 rocnou maskou seatu .. takisto tie hranate blatniky ozaj seatovske nie su ani nahodou ... je to jasny skodovacky prvok.. prvok yetiny... osobne by som si pockal na original yetiho ... prekapotovana ateca mi je proti srsti totalne .. ale tak uspech bez debaty mat bude... osobne by som ale radsej chcel original v podobe buducej yetiny :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto jarafara

    jarafara 26.04.  14:08

    střecha

    ta prosklená střecha je problém už od začátku OIII atd, vrzání a různé zvuky. Divím se, že to ještě není vyřešené. Docela špatná vizitka.
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 26.04.  14:56

      « Re: střecha

      Zlaté klasické střešní okno. Škoda, že člověk nikdy nemá na výběr.
  • 30 Reagovat !

    foto ondrapl

    ondrapl 26.04.  15:20

    Dlouhodobý test Mazda 6

    Bude nějaký výsledek dlouhodobého testu Mazdy 6? Před 2 lety tu byl článek o jeho začátku a od té doby nic... [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.04.  15:30

      « Re: Dlouhodobý test Mazda 6

      asi ju este stale testuju >:D .. zrejme ide o nejaky hodne dlhy test ;-) ... az tak dlhy ze na neho uz kazdy zabudol.. aj samotni testeri
      • 02 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 26.04.  15:45

        « Re: Re: Dlouhodobý test Mazda 6

        Někdo ji odcizi a už ji testují na ukrajině, možná je už svařená do další inkarnace >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 26.04.  15:53

          « Re: Re: Re: Dlouhodobý test Mazda 6

          no ale vazne.. vysledok tohto testu by tu uz mal niekde byt nie? akoze ved to je uz 2 roky co ten test zacal ... tak neviem.. teda ak vobec zacal... to je tiez pravda
          • 10 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 27.04.  18:44

            « Re: Re: Re: Re: Dlouhodobý test Mazda 6

            Jenže to testoval Svět motorů..byl to převzatý článek.
            Ale VÝSLEDEK TESTU tady být měl. ;-)
  • 12 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 26.04.  15:27

    atecu

    som uz asi 3-4 krat videl... tak normalne v premavke.. bielu aj orandzovu... a opat som toho nazoru ze keby prisila s tymto vzhladom tak pred 5-6 rokmi v case este noveho leona tak by to bola sleha... ale dnes mi prisla s tym dizajnom leona uz vcelku "okukana" ... nechcem povedat ze nudna ale taky tucson je podla mna uz inde.. aj sportage alebo CX5 .. a dokonca aj ten nefotogenicky tigi mi pride tiez este zaujimavejsi ;-) ... kadopadne o uspechu atecy niet pochyb.... koncernove vozy tu nikdy nesklamu v tomto...

    este ale viac som zvedavy na novu mensiu aronu... a ta dufam ze nebude len nejaka ta nafuknuta ibiza lebo to by si ani nezasluzila.. chce to uz novy dizajn a posunut sa uz vpred... uz mam tych vsetkych leonov ibizy a atecy ( ktore su vsetky vizazou na jedno brdo ) ozaj dost... lebo pouzivat jednu masku aj jeden dizajn na vsetko je kusok pod uroven seatu .. a tato znacka ma podla mna na viac... ovela viac.. ako vyrabat len 4 rozne karosarske varianty podla jednej a stale tej istej sablony
    • 40 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 26.04.  15:59

      « Re: atecu

      Prosím Ťa aká je to farba tá "orandzova"? Považoval by som to za preklik, ale píšeš to takto už niekoľký krát.
      • 12 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 26.04.  16:13

        « Re: Re: atecu

        mal som na mysli tuto akoby zlatistu farbu [odkaz] ... ani neviem ako ju presne nazvat .. tak sorry ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 26.04.  17:17

          « Re: Re: Re: atecu

          kolega asi myslel,že to nevieš napísať ako "oranžová"

          koniec jazykového okienka.
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 26.04.  17:53

            « Re: Re: Re: Re: atecu

            Tak tak. Asi som dal málo smajlíkov, aby to bolo jasnejšie. ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto wikinko

              wikinko 26.04.  18:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: atecu

              mal... si dat tri bodky... pochopil by ta skor... a mozno aj nie...
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 27.04.  08:37

            « Re: Re: Re: Re: atecu

            Třeba čeká, že dostane auto od Orange, akože od Orindžu... >:D
    • 33 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 26.04.  18:27

      « Re: atecu

      topper co tym myslis ze tucson je inde? v com? v dizajne? zartujes. som si dnes na autosalone preliezol tucson aj sportage, su skarede, neprakticke a maju maly kufor.
      keby si sa ty rozhodoval medzi sportage, tucsonom a atecou, tak vies dobre ze by si vzal atecu. jedine pouzitelne korejske auto je optima, ktorej bohuzial chyba motor.
      mimochodom, autosalon dnes u mna vyhrala... Insignia!!!
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 26.04.  19:27

        « Re: Re: atecu

        tak takej optime v GT verzii motor rozhodne nechyba... aj ked samozrejme cenou je inde ako ta "eko" 1,7crdi ...
        • 10 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 26.04.  23:55

          « Re: Re: Re: atecu

          ono ked to chcu aspon niekomu predat okrem tych dvoch ludi ktori si to kupia sukromne, tak musia ponuknut normalny diesel, kedze vacsina firiem ma policy diesel only. v strednej triede sa auta kupuju z 99% ako sluzobne. neboj, ja som tiez chcel OIII RS 2.0TSI a jazdim v dieslovej...
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 28.04.  08:11

            « Re: Re: Re: Re: atecu

            no ja som bol skúšať obe O RS-y a po jazde som zvrhol obe.
    • 10 Reagovat !

      foto dls80

      dls80 28.04.  15:21

      « Re: atecu

      Panenka skakava, Ty pri kazdom clanku o Atece toto riesis :-) Si pamatam, ze rok dozadu si hudol o tom istom. Ja mam Atecu pol roka, najazdene nejakych 7 tis. km, a pomaly uz ani neviem ako vyzera. Proste idem, nastupim, soferujem, vystupim, nemam cas si ju obzerat, toboz nie z takej dialky a uhla aby som ju aj poriadne videl. Viem, ze vyzera tak, ze sa nemusim za nu hanbit, a to mi staci.

      Ak mi nieco na Atece naozaj po tom case vadi, tak su to hlavne 2 veci:

      - tvrdsi podvozok, najma na 18 palc. kolesach, sice to zlepsuje jazdne vlastnosti ale vidno, ze sudruhovia v Spanielsku to ladili na ich cesty a nie na nase tankodromy

      - vselijake pazvuky v interieri pri prejazde vacsich nerovnosti alebo na hrubom asfalte - spolujazdcove dvere mi drncali uz pri prvej ceste z autoservisu. Potom to zas prestane, inokedy zacnu drncat ine dvere, potom zas palubovka. Zavisi to aj od pocasia/teploty, asi ako co stuhne, uvolni sa. Samozrejme, je to aj tym tvrdsim podvozkom a vacsimi kolesami, viac sa to prenasa do interieru.

      Neviem, ci je to chyba kusu (mali sme ju dost skoro a mozno sa zlate ceske rucicky este len ucili to poriadne poskladat) alebo je to dlhodoby problem chudobnejsej znacky. Ale inak je to auto super :-)
  • 31 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 26.04.  15:41

    hm...

    Je to ateca? Není to ateca?
    Od doby, co se po českých silnicích rozšiřuje Škoda Kodiaq, začínám mít problém s jednoznačnou identifikací atecy.

    Za prve, pise sa Ateca. Za druhe, ked "motoristicky" novinar dokonca vo vlastnom clanku spochybnuje svoju schopnost spoznat auto akoze na ukor koncernovej uniformity, treba dat vypoved.

    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 26.04.  15:52

      « Re: hm...

      Přesně! Jezevčiaq je zkrátka žížalka a tohle to je takový šikovný oříšek... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 26.04.  16:10

    100 000

    Máte v plánu překonat za rok metu 100 000 km? Nebo jaký máte odhad kilometrů, které s autem najedete za ten rok?
    • 31 Reagovat !

      foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

      Ada - stop rendlíkovskému odpadu 26.04.  17:30

      « Re: 100 000

      100 tisíc je na dlouhodobý test málo. Tak 250 - 300 tisíc teprve něco ukáže. Auta mají plánovanou životnost 100 tisíc mil.
      • 51 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 26.04.  19:07

        « Re: Re: 100 000

        Námořních.
      • 20 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 26.04.  20:21

        « Re: Re: 100 000

        pripomenul si mi jednu moju oblubenu pesnicku od proclaimers .. 500 miles.... pecka do auta ideal hudba odporucam :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.04.  19:45

      « Re: 100 000

      30, možná 40 tisíc. >:D
  • 05 Reagovat !

    foto BOLESotex

    BOLESotex 26.04.  17:08

    2.0 TDI splňující nejvyšší normu Euro 6 ?

    Problémy s dodržováním emisních norem mají také ostatní výrobci aut. Aktuální testy německých úřadů ukázaly, že dieselové vozy splňující nejvyšší normu Euro 6 vyprodukují ve skutečném provozu 507 miligramů oxidů dusíku na kilometr, norma přitom počítá s emisemi maximálně 80 miligramů na kilometr. :-(
  • 32 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 26.04.  17:28

    Ruční brzda

    je kde? Vždyť to auto je úplně znehodnocené! A to nemluvím o nemožnosti odklopit sedáky zadních sedadel, aby po sklopení opěradel vznikla rovná ložná plocha. :no: Zbytečně extravagantní světla kabanův zmrdistřih už jen korunují. :no:
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 26.04.  20:08

    Auto

    Auto aj keby bolo ok, cena ani nahodou. Takze nic.
  • 10 Reagovat !

    foto megamega

    megamega 27.04.  17:42

    Kuny

    Po motore sa prechádzali kuny?
  • 01 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 27.04.  21:21

    Ludia tu kecaju o hovadinach

    Ja zasnem co tu vsetko ludia riesia. Na com jazdi koho zena, aku ma v aute prevodovku no proste hovadiny. Tlachania a pucoviny. :-!
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 28.04.  04:50

      « Re: Ludia tu kecaju o hovadinach

      Proto sem chodí diskutovat. To se o tobě moc říct nedá tvrdý Johne! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 28.04.  08:13

        « Re: Re: Ludia tu kecaju o hovadinach

        kedysi sa tliachalo pri pive a opekačke,teraz aj na nete.
  • 11 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 28.04.  00:42

    Cukání DSG

    ... není normální a nelze jej přejít v testu s tím, že auto je jinak vynikající!!!!
    Tato naprostá novinářská sprosťárna se šíří jako mor. Cukání dvojspojek je zmiňováno u Audi (!!!!!), u škodovky a teď i u Seatu. S takovou nechutností nejenže nemůže být auto vítězem srovnávacích testů (jako že vždycky je- v podání českých i německých motoristických "novinářů"), ale musí automaticky znamenat snížení hodnocení celého vozu na nejvýše průměrnou úroveň. DSG necukalo od r. 2003 nikdy, až v posledních 3 letech. To je obrovský podvod na zákaznících a jeho bagatelizování ze strany "novinářů" si zaslouží VEŘEJNÉ ODSOUZENÍ!
    Na protest jsem po posledním vydání odhlásil předplatné Auto Tipu a dnes končím definitivně s Auto CZ. Divím se inzerentům, že podporují tak nepoctivou "novinařinu"...
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 28.04.  08:15

      « Re: Cukání DSG

      Nojo někde cukání DSG vadí = v novym německym testu Q5

      No a někde ne >:-[]

      Je faktem že to tady chvílema dost přeháněj = třeba Karel řikal že jemu při popojíždění v koloně, couvání, parkování necukla nikdy ani jedinkrát = nejspíš má manuál nebo spíš HDM nebo variátor >:D
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 28.04.  19:44

        « Re: Re: Cukání DSG

        A také nemusí. Když šla na trh poslední A3, tak jsem schválně vyzkoušel suchou, která má bezesporu nejhorší pověst. Naordinoval jsem jí parkování do řady v kopci a k mému překvapení to krásně zvládla. Ne, že bych ji chtěl, ale překvapila.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.04.  19:40

      « Re: Cukání DSG

      Tak to se pleteš. Jeden čas na DQ250 měnili i mechatroniku, to je tak 2008. Rozhodně ne záležitost posledních tří let.

      Má zkušenost je, že záleží i na zacházení. Třeba to cuknutí při rozjezdu bývá podle mne výsledek práce s pedály. V autě ji však nemám, zkušenosti mám tedy celkem omezené.
  • 10 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 28.04.  09:38

    Milion sto

    Hehehe milion sto tisic za "Yetiho" :-)

    Za to si koupim - a to pozor - Ford Kuga Vignale 4x4 s dvouspojkou automatem a rekl bych DOST naslapanou vybavou a sluzbami ... :-)

    ... o Mercedesech ani nemluvim ... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 03.05.  07:16

    Pokus o objektivitu se ceni

    S prekvapenim jsem si precetl tento text. Casto zde kritizuji nevyvazenost a tendencni nadrzovani ( neuveritelnym pripadem je srovnani civicu s leonem ci co to bylo) koncernovym autum. Tento text ale zminuje skutecna negativa soucasne koncernove techniki a to se zde nevidi kazdy rok!

    Ano dsg je v poslednich modelech nejhure naladene, co pamatuju. Redaktorem popsane chovani je kombinaci klasickeho podtaceni spolecneho pro posledni generace aut a nes hopneho motoru 140kw, ktery dole proste nejede a vetsi turbo se roztaci neskutecne dlouho...
    Sestikvalt je navic jeste strasnejsi.
    Nevidanou veci je rovnez zminena spotreba. 8,2 je i muj prumer s timto motorem v passatu a kdyz to tu zminim, nikdo mi nechce verit. Ano tento motor je to nejhorsi tdi po vsech strankach.
    Nejsem haterem ACZ ani koncernu. Kritizuji zdejsi clanky, ale pro kritiku tohoto kousku tezko hledam duvod. A takovy pocin se zde musi pochvalit.

    Souhlasim s hodnocenim motoru ve spojeni s dsg, spotreby, sklenenych infotainmentu i komfortu odpruzeni s vetsimi koly. V souhrnu jde o veci nejdulezitejsi pro pocit z auta a jsou spatne ( u atecy s vyjimkou infotainmentu samozrejme)

    Z vyse zminenych duvodu vola BRAVO MACHALA!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní Čína. Norové nesouhlasí

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní…

V Severní Koreji bylo v sobotu zaznamenáno zemětřesení o síle 3,4 stupně, které mělo ohnisko nepříliš daleko od…

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR filmy, má to ale háček

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR…

Apple na zářijové konferenci kladl velký důraz na technologickou vlnu 4K a HDR, kterou začíná aktivně chytat a…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Dortmund dal šest gólů a dál vede ligu. Hoffenheim porazil Schalke

SESTŘIHY: Dortmund dal šest gólů a dál vede ligu.…

Fotbalisté Hoffenheimu s Pavlem Kadeřábkem v sestavě porazili v šestém kole německé ligy Schalke 2:0 a posunuli…

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia remizovala v Plzni

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia…

Fotbalisté Slavie získali ligový rekord v neporazitelnosti, ve Zlíně ale brali jen bod za remízu 1:1. Další…

 

Reflex.cz

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New Yorku 80. let

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New…

V dnešní době navštíví nejproslulejší náměstí New Yorku přes 130 milionů turistů ročně. Stojí tu obří obchod s…

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

„Marino, slyšíte mne? Přijedete pro nás?“ snažím se z Moskvy dovolat do kláštera na Solovecké ostrovy…