Diskuse

Dlouhodobý test: Seat Ateca pohledem Martina Vaculíka. Tohle si přečtěte!

30.10.2017

Dlouhodobě testovaný Seat Ateca si půjčuji od Auto.cz poměrně často a rád. A to zejména ze dvou důvodů.

 

  • 166 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 30.10.  13:12

    Srovanino denniho sviceni zavani

    Autor v clanku pise, ze Renault Megane v zadu nema nic, ale posledni Megane maji prave v zadu LED always on, coz mi prijde z hlediska bezpecnostni lepsi.

    Pokud autor srovnava Atecu z roku 2015 s modelem, ktery se zacal vyrabet v roce 2009 tak mi to neprijde spravne a fer srovnani . Ale ocividne bylo potreba najit nejakou automobilku, do ktere se nefer navest. Timto stylem bych mohl uvest, ze Seat ci Skoda byly v roce 2002 daleko out, protoze Octavia ci Leon nemeli ani destovy senzor natoz beklickove pristup a startovani, ktere mel Renault Megane. Prosim porovnavejme jablka s jablky a ne hrusky s jablkami.

    Co se tyka podvozku, se vsude uvadeno jak je Ateca celkem velmi tvrda a ne zrovna zcela komfortni, ale tady je to naopak??

    Tady to neni o VW hate, ale o tech nepravdach a vecech ve prospech VW a Skoda psanych zde. Uz je to vetsine ctenaru pro smich, ale redakci se chova slepe arogatne vuci svym ctenarum. Smutne. A protim by nektere clanky mohli byt tak kvalitni nebyt tech do oci bijicich veci pravidlene.
    • 61 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 30.10.  13:23

      « Re: Srovanino denniho sviceni zavani

      No, on i pan Vaculík píše, že Ateca je komfortní spíše při vyšších rychlostech a větším zatížení. Yeti byl na tom velmi podobně, prázdný při pomalé jízdě po silnici doslova poskakoval.
      Dokonce i interiér Atecy v plné výbavě vypadá docela pěkně, což se jinak o Seatech moc říct nedá.
      Suma sumárum je to asi vydařené auto, ostatně i čekací doby jsou extrémní a Španělé z nich asi opravdu radost nemají.
      • 81 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 30.10.  13:26

        « Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

        Nerikam, ze je to spatne auto. Jel jsem v nem, ale komfortne nenadchnul. Karoq je posun spravnym smerem, ale trosku na druhou stranu extremne. Priznejme si interier Atecy byl uz v dobe vydani celkem postarsi a jen prevzaty z Leonu, cekal jsem neco lepsiho. Skoda to u Karoqu datahla aspon lepe.

        Me vadi, ty nepravdy a narceni v clanku, ktere nejsou vporadku.

        Taky mi chybi test spotreby u dlouhodobeho testu. Vynechan zamerne?
        • 21 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 30.10.  18:07

          « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          Postarší možná je, pokud někdo potřebuje novou inspiraci s volitelnou barvou podsvícení, pak chápu, že ji tady nenachází. Na druhou stranu ale...

          Klasické budíky, perfektně čitelné na správném místě, nahoře u zrcátka schránka na brýle, výškově i podélně stavitelná loketní podpěra, široký rozsah nastavení sedačky i volantu, relativně velký displej doplněný o klasická tlačítka na důležité funkce, to vše na středovém panelu natočeném na řidiče - zrovna nedávno jsem si při cestách po salonech říkal, jak těžko v tomhle Ateca hledá konkurenta (viz blog).
          • 21 Reagovat !

            foto Devil007cz

            Devil007cz 31.10.  07:31

            « Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

            To je pravda, pro me je to ale postarsi interier bohuzel i kdyz ergonomii ma treba dobrou.
            Bohuzel k sedackam jako u velke vetsiny koncernu (hlavne u zakladnich) je problem, ze podelsi ceste nejsou pohodlna. V Karoqu jsou na muj vkus ponekud uzka, nicmene delka sedaku dobra. V atece jsem mel ten stejny problem. Francouzi tohle umi lepe.
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 31.10.  09:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

              Z francouzských aut mám na velké dálky v kuse (1500km) najetou jen Lagunu II a 407 a to už jsou starší kousky... a neřekl bych, že by v dané třídě nějak vyčnívaly nad průměr... jo, u Laguny mi vyhovovaly takové ty rozevírací hlavové opěrky. Jinak mě francouzská produkce obecně moc neoslovuje. Chystám se ale vyzkoušet Megane GT a tam se mi sedačky zamlouvaly...
      • 64 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 30.10.  13:34

        « Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

        Pan Vaculík jezdil z Atecou za milión. Měl si půjčit normální Atecu z torzkou vzadu. Tu, kterou si kupují reální zákazníci. Tu Vaculíkovu Atecu si nikdo nekoupí.
        • 60 Reagovat !

          foto Horst-Fuchs

          Horst Fuchs 30.10.  13:40

          « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          Každá 4x4 má myslím vzadu multilink. Pravda je, že i ta v benzínu stojí buď jako Style 623 nebo jako testovaná Xcellence 673 bez doplňků.
        • 50 Reagovat !

          foto McLoo

          McLoo 30.10.  13:41

          « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          Vsetky Atecy s pohonom 4x4 alebo s vykonom nad 110kw maju vzadu multilink.
        • 43 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 30.10.  13:47

          « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          Povozil jsem se ateccou 1,4tsi dsg awd za 700tis. s velmi slušnou výbavou a klidně hlavní postřehy p. Vaculíka podepíšu.
        • 16 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 30.10.  18:17

          « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          Obávám se, že představa, že zákazníci kupují jen 1.0 TSI 4x2 v holobytu, nemá s realitou mnoho společného.
          • 11 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 30.10.  18:48

            « Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

            Spíš to bude 1.6 TDI 4x2.
          • 10 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 30.10.  20:16

            « Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

            50% je 4x4 a 60% v naftě
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 31.10.  10:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

              Dej tam Evropu. Třeba domácí Španělsko.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 31.10.  12:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

                Rád bych se podíval na evropská čísla, bohužel se k nim neumím dostat.
    • 30 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 30.10.  14:11

      « Re: Srovanino denniho sviceni zavani

      Dobrý den, opraveno! Měl jste pravdu,
      Machi
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 31.10.  19:18

      « Re: Srovanino denniho sviceni zavani

      U denního svícení je to hlavně ošemetné, protože to bude souviset s normami. Mám takový pocit, že jeden čas bylo zakázáno svítit vzadu (jako bylo zakázané mít osvětlené přístroje, jen z jiného důvodu). Ale jistý si nejsem. Jen si pamatuji ten argument, kdy jim denní svícení vzadu nepřišlo tak přínosné pro bezpečnost, aby to stálo za zvýšenou spotřebu paliva (někde tu elektřinu musíš vzít). :-) Takže odsouhlasili jen svícení vpředu a omezili, jak může být realizované (ve jménu nižší spotřeby). Později to změnili a zase se to u aut začalo objevovat.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 31.10.  19:43

        « Re: Srovanino denniho sviceni zavani

        Jj, je to tak. Ta zadní "tma" může být u denního svícení hodně nebezpečná, už jsem večer potkal pár blondýn/blonďáků co nebyli schopni (zřejmě to ani neuměli) přepnout světla z denního režimu (auta na ně marně blikala, troubila...) a vznikají pak z toho velmi nebezpečné situace.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 31.10.  21:02

          « Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

          A to byl právě důvod, proč bylo zakázané podsvítit přístroje. Aby to donutilo lidi přepnout světla, až se setmí. :-) To pochopitelně nelze aplikovat na display. Myslím si, že to tenkrát bylo výslovně zakázané, protože snad nebylo auto, které by vzadu svítilo.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.11.  01:46

            « Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

            Ano, ale problém je pořád v tom, že ani ty nepodsvícené přístroje neumí donutit/naučit přepnout "řidiče" z denního režimu svícení, protože prostě neví jak.
            Zatím jsem se nesetkal s autem, který by mělo při režimu denního svícení podsvětlenou přístrojovku, a to včetně těch, kterým při denním svícení svítí i zadní světla.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 01.11.  05:32

              « Re: Re: Re: Re: Srovanino denniho sviceni zavani

              To mě překvapuje, mě svítí přístrojovka pořád, tedy i při denním svícení.
  • 60 Reagovat !

    foto McLoo

    McLoo 30.10.  13:37

    Spotreba?

    Pri dlhodobom teste by ma zaujimala spotreba. Mohli by ste ju zverejnit?
    Nezvazovali ste pouzivanie spritmonitor.de na meranie spotreby pri dlhodobych testoch?
    • 31 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 30.10.  13:56

      « Re: Spotreba?

      Dobrý den, dovolím si reagovat za kolegu Vaculíka, nesedí zde... A s atecou koneckonců trávím nejvíc času já. Spotřeba se na začátku testu pohybovala lehce nad osmi litry, postupem času klesáme pod osm. Ovšem nijak výrazně. Ateca tedy brázdí hlavně dálnice a Prahu, ale pod 7,5 litru se jí moc nechce. To už potřebuje klidnější režim, řekněme nějakou plynulou silnici první třídy,
      Machi
      • 21 Reagovat !

        foto BOLESotex

        BOLESotex 30.10.  14:16

        « Re: Re: Spotreba?

        Dobrý den, jak je možné, že vaše auto jezdí se spotřebou vyšší, než udává... ? Víme, jestli je úsporná spotřeba ale ... průjezdnost, což má na produkci emisí katastrofální dopad.
      • 51 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 30.10.  14:18

        « Re: Re: Spotreba?

        Děkujeme za zajímavou doplňkovou informaci, to mi popravdě připadá dosti ... nemálo. Na Spritmonitoru mají u 140kW nafty průměr 7,40 litru. Pro zajímavost - 1.4TSI 4x4 má průměr 7,5 litru, slabší diesel 4x4 7,1 litru, přibližně stejně jako litrová předokolka.
        • 21 Reagovat !

          foto Martin-Machala-Auto-cz-

          Martin Machala (Auto.cz) 30.10.  14:35

          « Re: Re: Re: Spotreba?

          Vaculda ještě dodává, že zvládá delší trasy plynulou jízdou za 6,7. Přiznám se, že já jsem se pod sedm ještě nedostal. Asi se ho zeptám, jak to dělá... Přitom jezdím plynule, ale asi holt málo...
          Machi
        • 81 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 30.10.  15:44

          « Re: Re: Re: Spotreba?

          Čo sa čuduješ, poemisné TDI už nemajú "vypínací eko-režim", teda žerú viac a ešte viac popierajú zmysel nafty v menších autách.
  • 84 Reagovat !

    foto lvy

    lvy 30.10.  13:38

    Závodník

    Mohl by mi někdo vysvětlit proč stále někdo řeší závody na zelenou jen proto, aby hned zase mohl prudce brzdit? Já to asi nikdy nepochopím, ale možná mi to bude schopen někdo vysvětlit. A když už jsme u toho, tak proč si na to lidi pořizují např. auta jako je SUV? Nedává mi to smysl.
    • 40 Reagovat !

      foto cape

      cape 30.10.  14:24

      « Re: Závodník

      pretoze ho to bavi..? :-) ja to obcas robim tiez ...spotrebu neriesim , proste si clovek obcas "uzije"..a to sa daj aj v ramci povolenej rychlosti..
    • 23 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 30.10.  14:48

      « Re: Závodník

      Az zacnes jezdit, zjistis, ze to muze byt i naopak - nekdo si proste koupi SUV, duvody neresim, a pak proste potrebuje, nebo chce obcas vyhrat nejaky krizovatkovy souboj. Nemyslim, ze by nekdo sel koupit auto prave a jedine proto, aby si mohl denne dat par sprintu, urcite ne SUV / crossover.
    • 23 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 30.10.  15:01

      « Re: Závodník

      Ty to neřeš.. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto kari-laz

      kari.laz 30.10.  16:27

      « Re: Závodník

      Spíš tam šlo o to popsat, jak se auto chová a jaký je rozdíl mezi nový Haldexem. Na tohle je podle mě napsané přirovnání celkem dobré.
    • 11 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 30.10.  17:27

      « Re: Závodník

      Souhlas. A s tim souvisejici vytky ke ctyrkolce jsou stejne nesmyslne. Nejaky zasobnik s elektromagnetickym ventilem u minule generace je akorat zbytecna komplikace, ktera se muze rozbit. Stejne tak okamzity prenos sily na kola bez prokluzu akorat zvysuje namahani komponent a jejich opotrebeni. Myslim, ze vetsina zakazniku spis oceni spolehlivost a nizsi servisni naklady, nez zavody s Meganem RS.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.10.  20:37

        « Re: Re: Závodník

        Zbytečná není; je tam, protože je použitá pumpa příliš pomalá (spojka by bez akumulátoru reagovala příliš pomalu; roli také mohlo hrát, jak přesně dokáže regulovat tlak). V páté generaci už pro ně systém reaguje dostatečně rychle (a přesně), takže zmizel akumulátor. Proaktivní chování pak zlepšuje čitelnost, předvídatelnost a plynulost systému. Čím je systém pomalejší, tím víc dopředu musíš předvídat. A tím opatrnější musíš být (tedy musíš zasáhnout dříve), pokud chceš podchytit stejné situace. Rychlost v tomhle není na škodu, naopak. Pomalý dokáže šetřit auto jen tím, že vlastně nefunguje.
  • 80 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 30.10.  13:58

    zase ta převodovka...

    Opět DSG s výhradou. Čili jak to s těmi koncernovými dvojspojkovými automaty je? Arteon řadí mizerně, tahle Ateca taky...
    • 40 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 30.10.  14:34

      « Re: zase ta převodovka...

      Je to s nima takove jake to bylo vzdy. Nikdy to nebyla dokonala prevodovka (a uz vubec ne tak jak na ni mistni redakce pela ody), ve sve dobe oslnila svet hlavne svou rychlosti a tehda i dobrym poctem rychl. stupnu (6). Dnes uz zustava jen ta rychlost a kdyz ani po dekade neni VW schopen DSG naladit tak aby necukalo (zkusenost s novym Tiguanem se stejnym pohonym retezcem jako zde testovana Ateca), rozjizdelo se a radilo jak ma (8HP v BMW), pak je to vylozene smutne, ale na druhou stranu v mainstreamu nic neobvykle.
      • 40 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 30.10.  14:54

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        ok, EDC také není žádná výhra, ale například korejská DCT řadí úplně normálně (s 1.4 T-GDI v i30 asi nejlepší reakce v rámci dvojspojek, které jsem zkoušel). Já nevím, přijde mi to vzhledem k ceně DSG automatu a případného servisu takové smutné (řečeno něžně). A vlastně i důvod, proč mám raději HDM ( i když to je subjektivní samo). Ale není to poprvé, co se v testech dočtu (vidím, slyším), že si dvojspojky počínají "bezohledně".
        • 10 Reagovat !

          foto Devil007cz

          Devil007cz 30.10.  16:01

          « Re: Re: Re: zase ta převodovka...

          V cem je EDC spatne? Radi hladce v 7 stupnove verzi a ze zacatku nevaha, pri kickdown taky ne. Jel jsem s tim osobone. V 6 stupnove u benzinu ze zacatku vaha. U nafty jsem neslysel, ze by si nekdo stezoval na razeni 6 stupnove verze. Rozhodne na celem franckouzekm forum o tom neni ani zminika od uzivatelu a verim, ze by se urcite ozvali. Spis tam resi jine veci.
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 31.10.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

            Ta EDC není vyloženě špatně. To zase ne. Ale v Talismanu 1.6 TCe (200k) mi přišla podobně rozpačitá, jako popisoval Honza Mička chování automatu v Arteonu.
            Jak funguje například v GT řadě u Mégane neposoudím, jel jsem jen benzínovou 1.2 a tam jsem ani neočekával nějakou extra super rychlou reakci. Ale v autě za víc než 700k už očekávám trochu jiné chování, než je popsáno v testu.
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 30.10.  18:50

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        Já ti nevím, čtu dost testů Karoqa a Kodiaqa a výtky k chování DSG nějak nevidím. Mariachi v blogu "Kodiaq" ji chválí dokonce velmi. Ne, že bych se zlobil, kdyby tam dávali ZF8, ale buďme realisté.
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 30.10.  19:05

          « Re: Re: Re: zase ta převodovka...

          Co psal Mariachi jsem cetl a nebudu to rozporovat, bo vlastni zkusenost s kodiaqem nemam. Ostatni testy, obzvlaste pak zdejsi, spis nema cenu komentovat, to je jedna perla vedle druhe.
          Kazdopadne ja mel moznost stravit cca 1500km v akt. tiguanu s timhle hnacim retezcem a tam plati co jsem napsal nahore, furt si to umi cuknout, furt to umi pri seslapnuti plynu zavahat (co jsem v tigim nezazil bylo, ze by motor nejak nesmyslne podtacel, co si pamatuju tak se snazil otacky drzet 1500ot+). Takze celkove to neni tak zle jak dsg v kombinaci s dieslem umelo byt kdysi, ale furt to neni zadny zazrak a zadny zazrak z toho neudela ani 100 pochvalnych recenzi, kdyz v tom pak sedis v realu a vidis ze ty recenze kecaj. :-)
          • 02 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 30.10.  19:21

            « Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

            Ostatními testy jsem samozřejmě nemyslel zdejší, to bych si nedovolil - takovou chabou argumentaci. ;-) Já dnes Kodiaqa s DSG taky projížděl a fungovalo, ale bylo to jen pár km. Na druhou stranu - bylo to i v koloně a žádné cukání.
            Ale jinak jo - četl jsem test Superba, co z křižovatky nejdřív nechce vyjet, a pak vystřelí jak o život - to by mě taky trefilo. Některá softwarová naladění se jim evidentně nepovedou. Chci jen říct, že není důvod je úplně šmahem odsuzovat - i spousta HDM sklízí kritiku, a ZF je spíš prémiová záležitost.
            • 11 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 30.10.  20:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

              Ale ja je neodsuzuju, jak jsem psal hned nahore, proste mainstream. Bez kompromisu je to jak pises, az v premii.
              Ikdyz... dnes uz vlastne rozdieli mezi premiou ani niesu, dnes uz taky superb je ako 5er, ale vacsi a vlastne aj lacnejsi a, kupovat premiu uz nema zmysel, alebo takove suzuki... >:D
              • 01 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 30.10.  20:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

                >:-[] :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 31.10.  20:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

              U toho Superbu bych si tipl, že řidič prostě z brzdy hamtne na akcelerátor. To DSG neměly a asi pořád nemají rády (bude to dané firmwarem, takže to nemusí být univerzální). To přesně takhle vypadá. Nejprve akcelerátor úplně ignoruje, dokud neuplyne nějaký časový limit. A pak najednou vystřelí, protože ho přestane ignorovat a je hodně sešlápnutý. Řešení je celkem jednoduché, prostě plynuleji (případně pomaleji) přejít z jednoho pedálu na druhý. Jako u manuálních převodovek, časem se ti to načasování vžije. Problém by byl, kdyby to bylo nekonzistentní. Na to se blbě zvyká.
            • 00 Reagovat !

              foto Marcelino

              Marcelino 31.10.  23:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

              No ja som tiež skúšal Kodiaqa v prakticky max.výbave s DSG, 4x4 a 140kW dieslom len asi hodinu - a tá reakcia na plyn - to bolo niečo príšerné :no: - jednoducho sa nedalo rýchlo reagovať na premávku v BA - pridáš plyn - a NIČ sa nedeje, tak podvedome pridáš viac a vtedy to zaberie - ale oveľa prudšie než si pôvodne chcel - po 30min jazdy sa mi spolujazdec takmer pozvracal v aute...
              Inak je Kodiaq veľmi pohodlné auto, a napr. audio Canton hrá na pomery Škody úplne úžasne :-! , line asistent spolu s adaptívnym tempomatom funguje tiež výborne - takmer autopilot :yes: ... ale tá PRÍŠERNÁ odozva na plyn to celé zabíja :no:
    • 20 Reagovat !

      foto Charger

      Charger 30.10.  14:50

      « Re: zase ta převodovka...

      No, ono když se člověk sveze ve starém DSG, třeba v pětkovém Golfu GTI, tak ta převodovka funguje líp, než sedmikvalt v novém Karoqu v kombinaci s 2.0 TDI. Navíc kupříkladu právě ten Karoq je s automatem na stovce o půl sekundy pomalejší, než s manuálem.
      • 31 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 30.10.  14:56

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        a to je právě to iracionálno, které mne pak prostoupí při čtení o jinak docela povedeném autě. Potom, když se dočtu o ceně testovaného vozu... ále, házení hrachu na zeď...
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 30.10.  15:38

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        Tak nejak tuším, o akom (koho) G5 GTI píšeš. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Charger

          Charger 31.10.  13:47

          « Re: Re: Re: zase ta převodovka...

          Tak tak, ale nejen tam...Všeobecně mi přišlo, že dříve ta auta s DSG jela dobře, zatímco dnes jedou hůře, než s manuálem.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 31.10.  13:54

            « Re: Re: Re: Re: zase ta převodovka...

            Hele a není to spíš rozdíl mezi GTI a TDI? ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 30.10.  15:59

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        Ja vidim rozdil oficialne 0.2s v neprospech automatu. Vy jste to testoval osobne?

        Edit: Dival jsem se na benzin, mate pravdu:). Ocividne cim dal vice negativ pro diesel :).

        Jsem jsem s 1.5 TSI DSG, mesto a dalnice a vysledna spotreba byla 7.8 u nezajeteho motoru (400km cca). Nicmene ten motor mi prisel liny oproti 16.TCE o stejnem vykonu a dokonce tezsim autem.
        • 00 Reagovat !

          foto Charger

          Charger 31.10.  13:46

          « Re: Re: Re: zase ta převodovka...

          Já měl jen poslední dobou pocit, bez nějakého hlubšího zkoumání, že když je přítomno DSG, tak nová auta jedou pocitově hůř než s manuálem. Mám na mysli Kodiaq, Superb... a až u Karoqu jsem to začal zkoumat blíže a ono to je i podle oficiálních čísel, zatímco dřív se udávalo zrychlení lepší s DSG, co si pamatuju na auta pár let zpět. Holt jiná doba :-)
    • 23 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 30.10.  15:03

      « Re: zase ta převodovka...

      Není o tom, zda je převodovka dokonalá či nikoliv, ona za to nemůže, za to může někdo, kdo jí naordinoval program držet otáčky z důvodu spotřeby (emisí) co nejníže, proto se s ní blbě jezdí. Kdyby preferovala řidiče a normální jízdu, bylo by vše ok. Bohužel žijeme v pseudoekodobě...
      • 51 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 30.10.  16:46

        « Re: Re: zase ta převodovka...

        Za to pochopitelně může ta převodovka = je v tom prostě horší než ostatní = co na tom nechápeš?
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 30.10.  17:03

        « Re: zase ta převodovka...

        Co jsem minule jezdil naftu s DSG tak za mě... pro ježdění po městě s častými rozjezdy je potřeba to přepnout do sportu, jinak se člověk dočká podtáčení někam k 1000 otáček a z toho plynoucí neochoty hnout se z místa za nehezkého zvukového doprovodu. V režimu sport ale celkem bez výhrad. Na dálnici se tam pak dá šoupnout i to déčko.
  • 22 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 30.10.  14:32

    Krucis to nejak rychle skoncilo...

    ...pritom Vaculikovy clanky se ctou fakt skvele. Vsechna cest.
    A Ateca?
    No proste moderni auto - asistenti asistuji a ridic si chrochta, prechod na auta bez ridicu je v plnem proudu 8-s
  • 81 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 30.10.  14:38

    nadseni : 3

    Clanky od Martina beru jako bibli, nesmi vsak popisovat auta od VW group. Podelme nadseni tremi a dostaneme realnou predstavu ;-)
  • 22 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 30.10.  15:29

    Skvělé auto, ale...

    Ateca je mimořádně podařené a sympatické SUV, ale co je to platné, když na nejžádanější motorizace se nyní čeká 18 měsíců?!! Kdo ze zákazníků bude ochoten čekat tak absurdně dlouhou dobu?
    Přitom ve fabrice v Martorellu by se určitě volná výrobní kapacita ještě našla... :-O :-(
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 30.10.  15:41

      « Re: Skvělé auto, ale...

      Jj, je to nepochopiteľné. Buď je ten dopyt mnohonásobne väčší, ako predpokladali, alebo to aj predpokladali, ale nezvládajú to výrobne/kapacitne a nespravili opatrenia na rozšírenie produkcie. A nábeh Karoqu im nepomôže, keďže sa vyrába tam isto a dopyt po ňom sa zdá byť ešte vyšší, ako po Atece.
    • 01 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 30.10.  15:50

      « Re: Skvělé auto, ale...

      To není nejžádanější motorizace, ale spíš okrajová. A čeká se proto, že se nedělá. Těch 18 měsíců tam máš jen proto, že Seat není schopen tuto motorizaci prozatím vymazat z nabídky. Ale je pravda, že kapacita 5 000 Atec měsíčně je zoufalá.
      • 40 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 30.10.  17:47

        « Re: Re: Skvělé auto, ale...

        A o jaké motorizaci vlastně mluvíš? Já jsem měl na mysli 1.4 TSI...
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 30.10.  16:24

      « Re: Skvělé auto, ale...

      Asi nejde jen o fabriku v Martorellu, ale o cely dodavatelsky retezec. Toto je jedno z uskali sdilene techniky.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 30.10.  17:03

        « Re: Re: Skvělé auto, ale...

        Proč v Matorellu?
        • 21 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 30.10.  17:48

          « Re: Re: Re: Skvělé auto, ale...

          Protože je tam hlavní výrobní závod Seatu, to jsi nevěděl? :-) A Kvasiny prý vůbec nestíhají... :-O
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 31.10.  13:01

          « Re: Re: Re: Skvělé auto, ale...

          Nevim, s tim prisel "pan ručka" >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 31.10.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Skvělé auto, ale...

            Jo, jo, už jsem to "odkrokoval" ke zdroji... myšlenka zřejmě byla, že by bylo z hlediska kapacit lepší dělat to ve Španělsku. Já četl jen ten tvůj příspěvek, mea culpa.
  • 02 Reagovat !

    foto dareba

    dareba 30.10.  15:56

    JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

    v podstate je videt, ze Skodovka kdyby chtěla a mohla, asi by zvladla sportovněji odvozene modely/podvozky/interiery ... Ateca toho důkazem;))

    jj... Developed & Produced by Skoda

    PS. otazkou by pak bylo, proc mit dalsi podobnou značku s 1/3 prodeji a 1/4 ziskem (za posledni 2 roku. predchozich 25 let jen ztrata, ztrata a zase ztrata ;)))
    • 41 Reagovat !

      foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

      Ada - stop rendlíkovskému odpadu 30.10.  17:05

      « Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

      A taky by zvladla dodat palubní přístroje s normální pozicí čísel! 8-s
      • 10 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 30.10.  17:15

        « Re: Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

        To se mi taky nelibilo, ale jeste ze displej uprostred umi ukazat rychlost. Fakt se to neda poradne v rychlosti precist, spise jen naucit z pameti.
    • 10 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 30.10.  17:14

      « Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

      Mate nejake zakulisni info, kde se Ateca vyvijela? Nikdy jsem necetl, ze ve Skodovce. Tam se leda produkuje.
      • 11 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 30.10.  18:55

        « Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

        Na co chceš “zákulisní info”? Ateca je škodovkou vyvinuté auto, které se díky faktu, že seat nemá v této třídě zástupce, narozdíl od škodovky (yeti), dostalo na trh dříve pod značkou Seat než Škoda. Ono se stačí podívat na tvary, třeba hranaté blatníky. Je to stejný případ sourozenectví, jako rapid a toledo, oboje dílo škodovky.
        • 30 Reagovat !

          foto ybalgin

          ybalgin 30.10.  20:47

          « Re: Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

          Tady vidím obrovský nedostatek PR Škody, která nedokáže přesvědčit o kvalitách svého vývoje, resp. že vůbec vývoj má. Škoda má ve vývoji v koncernu dobré renomé, nakonec díky tomu teď dostala za úkol vývoj nové platformy.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 01.11.  12:16

            « Re: Re: Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

            JJ, ale někteří místí diskusní "odborníci" s antiškodováckou hate diagnózou tě tady budou přesvědčovat, že Škodovka je jen nějaký "montážní závod"! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto autoczcitatel

          autoczcitatel 04.11.  18:25

          « Re: Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

          Vyvoj ATECY bol urcite v Spanielsku, presne vo vyvojovom centre v Martorelli.
          Osobne som tam v tom case chodil a videl som aj prototypove auta. Takze dizajn 100% SEAT.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 05.11.  20:05

            « Re: Re: Re: JE VIDET, ZE SKODOVKA UMI;)

            Včetně třeba jedné boční linie (tornádo) vs. SEATí nativní dvě nenavazující linky? No, Ateca vypadá jako Škodovka se znáčkem SEATu.
  • 73 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 30.10.  16:24

    Živý text!

    Úplně živě vidím potěšení páně Vaculíka nad bezvadnou funkčností světelného senzoru, jeho uznalý výraz, když za Atecou (ideálně s 1.4 TSI) táhne dvoutunový přívěs i slastný pohled nirvány nad nastavením podvozku při poskakování s prázdnou Atecou po narychlo opravených okreskách. Vše je následně zakončeno záběrem Atecy zběsile prchající ze zatáčky do západu slunce poté, co DSG nečekaně podřadilo o dva kvalty. :yes:
  • 61 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 31.10.  08:32

    VW hater???

    Přiznám se, že jsem čekal poněkud "nestrannější" postoj autora. Bezesporu uvádí zajímavé informace. ALE...

    1) user-friendly?
    Ano, VAG bezesporu má ergonomii na dobré až vynikající úrovni. Vše funguje tak nějak ... intuitivně, přirozeně. Není to ale tím, že většina novinářských testů je právě test vozů VAG? Je pak zcela přirozené, že když si na něco zvyknu, tak to vynáším do nebes. Ale je to skutečně díky tomu, že je ergonomie u VAG opravdu TOP???

    Zcela obdobně francouzi budou navyklí právě na zvyklosti např. Renaultu, že... Takže jak to je s tou objektivitou českého novináře?

    2) Francouzi bez problémů dodávají velká kola, jako např. Renault Scénic/Grand Scénic... ANO, ale autor jaksi pozapomněl uvést, že tady sice dodaly velká kola, ale speciálně tomu přizpůsobili odladění podvozku. A testy to potvrzují. Podovozek Scéniců je skvěle naladěný. Takže opravdu nevím, proč se i tady dost neoprávněně autor naváží do francouzů :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 31.10.  10:37

      « Re: VW hater???

      Nesmyslně velká kola u malých crossoverů frantíku?
      To je uživatelský nesmysl č.1 !
      Komfort tam je menší , at' mají podvozek naladěný jakkoliv.. :no:
      Cena velkých pneu je nesmyslná , frantíci jsou levnější auta často pro lidi , kteří nemají dost peněz na lepší značky..a cenu pneumatik , kromě velkých firem , řeší většina normálních lidí !
      Ideální jsou 16' max. 17' kola.
      :-!
      • 11 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 31.10.  11:40

        « Re: Re: VW hater???

        1)Vystrč päty za hranice svojej dediny , porovnaj si cenyba pouvažuj nad tým čo si tu vyprodukoval. 2) Snáď nepredpokladáš že kupujúci napr scénica za 22k€ si nemôže dovoliť zaplatiť za sadu pneu čo máš bežne na 3-4 roky o napríklad 80-100€ viac ako pri bežnejšiom a menšiom rozmere kolies? Možno bude ten finančný rozdiel ešte menší . Pokiaľ áno, tak máš dosť obmedzenú logiku...
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 31.10.  12:39

        « Re: Re: VW hater???

        Nesmysly jsi napsal TY >:-[] 8-s

        1) Renault rozhodl jednoznačný rozměr pneu a tomu mohlo odpovídat naladění. Zatímco jiní mají X-rozměrů, Renault si mohl vyhrát s jedním konkrétním nastavením. A testy tomu odpovídají. Odladění a komfort jsou oceńovány, nikoliv kritizovány.

        2) Renault deklaroval, že cena pneu bude odpovídat běžným rozměrům, což se stalo.

        Takže, jak to je dnes v módě říkat? Blablablabla .... neblábolit? >:D >:-[] >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 31.10.  12:52

          « Re: Re: Re: VW hater???

          Myslíš třeba hodnocení od Michala Fokta? :-)

          Vítězství designu nad zdravým rozumem
          To byly ty dobré zprávy. Co se jízdních vlastností (a podvozku vůbec) týče, vše stojí a padá se sériovými 20“ koly o šíři 195 mm. Tedy spíš padá… Jestli jste si mysleli, že se povede udělat u MPV komfortní šasi na dvacítkách, tak – nepovedlo… Auto se na drobných nerovnostech natřásá, ale to by zase tak moc nevadilo, protože se projevuje (jediný) pozitivní efekt velkých kol – auto na nich působí pevně a robustně. Avšak na větších nerovnostech podvozek rázuje, a pokud nerázuje, tak do kabiny alespoň proniká zvýšený hluk od namáhaných tlumičů.

          Tvrdost šasi bohužel není vykompenzována suverénními jízdními vlastnostmi jako třeba u nedávno testovaného tiguanu, a to kvůli úzkým pneumatikám. Šířku 195 mm má dnes 1,1tunový yaris, ale zvýšené 1,6tunové MPV? Scénic tak poměrně záhy ztrácí v zatáčkách přilnavost a hrne se přes přední gumy, přičemž přechod je rychlý a těžko předvídatelný, na což mají vliv téměř nulové náklony v zatáčkách. Na zimním oslizlu to pak platí trojnásob. Výjimkou nebyla ani častá ztráta trakce při rozjezdu, provázená „oldschoolovým“ mlácením.


          [odkaz]

          Možnost ladit pouze jeden setup je fajn, jenže koncepční problém je pořád stejný - odpružit velká (a tedy těžká) kola ve velkém a vysokém autě při použití jednoduché zadní nápravy...
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 31.10.  13:17

            « Re: Re: Re: Re: VW hater???

            Ne, myslím hodnocení nezaujatých novinářů, jako třeba tohle
            Na českej betónke neboli 20-palcové kolesá žiaden problém. Skôr som oceňoval ich prínos stabilite v rýchlych tiahlych zákrutách a veľmi cítiť aj kvalitné obutie. Keďže Renault siahol po dosť netradičnom rozmere, ale pre celý modelový rad Scénic a GrandScénic, podarilo sa mu získať veľmi výhodné cenové podmienky od troch dodávateľov na veľmi solídne plášte. Naše auto má obuté pneumatiky Continental ContiEcoContact 5, z ktorých cítiť, že boli poctivejšie „upečené“, z kvalitnejšej zmesi než bežné pneumatiky pre továrenské prvoobutie. Najmä na vode fungujú dobre. Cítiť z nich dostatok gripu, vďaka ich relatívne malej šírke v pomere k veľkosti kolesa nemajú problém s vyjazdenými koľajami na našich cestách a spoľahlivo, bez straty kontaktu s cestou odvádzajú vodu z behúňa.


            [odkaz]

            >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 31.10.  13:18

            « Re: Re: Re: Re: VW hater???

            nebo tohle
            [odkaz]

            >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 31.10.  15:29

            « Re: Re: Re: Re: VW hater???

            Jel jsem (krátký i Grand) a zcela jednoznačně souhlasím se závěry testů které uvádí rohYpnol.

            Je až neskutečné jak moc se liší závěry testéru ACZ od mých, v případě aut která znám - a je to horší a horší. A pak juknu na YT na testy třeba pana Chvaly a wow - ano, ten člověk mi v 99% případů mluví z duše. (hodně doporučuji test Megane vs. Astra, dvou fakt dobrých zástupců C segmentu, kdy bych se pod závěr okamžitě podepsal - ta auta jsem důkladně projel obě).

            Mno, buď je chyba ve mě nebo v pánech z ACZ. Každopádně už sem chodím fakt výjiměčně a zdejší testy prostě neberu za bernou minci.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 31.10.  16:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

              Nic proti Chválovi, ale jeho příjmení mi přijde hodně trefné... on auta vůbec většinou chválí, většina věcí je fajn, nějaká kritika tam obecně moc není. Ale přiznávám, že jsem jich neviděl zase tolik...
              • 00 Reagovat !

                foto lukas13

                lukas13 31.10.  17:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                Hele a to mi vlastně ani nevadí (ta chvála pany Chvaly ;-) ), řekl bych že pozivní přístup se obecně z naší společnosti vytrácí a je ho třeba. A vypíchnout technické fíčury a klady vozů fakt umí. A vystihnout "ducha" vozu také.
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 31.10.  18:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                  Taky se na Chvalu občas rád kouknu, ale fakt je, že od testu očekávám i objevení nedostatků, kterých bych si třeba při krátké zkušební jízdě nevšiml.
                  Tím nijak neobhajuji zdejší testy, ale obecně je pro mě v testech chvála stejně důležitá jako kritika.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 31.10.  19:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                    Jo, v tomto ohledu mi časté chvály Chvaly připomínají Autosalon na Primě. Mělo by to být vyvážené, ale hlavně pokud se chválí "všechno", tak pak ta chvála logicky ztrácí hodnotu.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Freddka

                      Freddka 01.11.  08:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                      Asi na tom neco bude.

                      Ale na druhou stranu Rasto Chvala dela jednu vec, kterou ostatni moc nedelaji - on to auto testuje. Zkusi ho v normalnim provozu jako normalni clovek, projede ctyrkolku na mistech, kam normalni clovek nejezdi (a narozdil od vetsiny jinych testeru to umi), vsimne si, ze nova verze ESP (napr v testu Passatu) se chova jinak nez drive nebo nez u jinych aut atd atd.

                      Na jeho recenzich je skoro vzdy neco zajimaveho.
                      A ano, nadchne se pro ledacos vcetne treba Dacie Sandero. A to je taky dobre, protoze chape, ze i jednoducha auta proste maji sve misto a misto porovnavani Sandera s Golfem GTI se necha unest krasou jednoduche koncepce a vsima si veci, na kterych u takoveho auta zalezi... :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Redmex

                      Redmex 01.11.  10:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                      Povedal by som, ze Chvala hlavne tie auta prilis neporovnava navzajom voci konkurencii. Taky nekomflikty pristup k testovaniu a poukazuje na to co ho na aute zaujalo.

                      Naopak tu su auta neustale porovnavana. Takze logicky test je viac menej sumar konstatovani v com je dane auto horsie ako nejaky triedny konkurent. A pri kazdom aute je pravdepodobne, ze je dost vlastnosti, ktore niekto iny vie lepsie, kedze este nikto nevytvoril absolutnu dokonalost :-)
                      Teda az na hociktory novy model od Skody >:D

                      Mne osobne je Chvalou pristup blizsi, pretoze aj tak pri nakupe vyberam nejake konkretne konfiguracie a modely a tie su casto ine ako to co sa testuje. Okrem toho su tie testy prijemne optimisticke namiesto neustaleho placu ako boli auta pred (10, 20, X) rokmi lepsie a vsetci mladsi >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 01.11.  11:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                        Pokud jde o testy jako podklad pro výběr nového auta, tak mě hodně zajímá ta kritika, protože to jsou věci, na které se pak dá zaměřit při testovačce... a buď nad nimi mávnout rukou, nebo ne.

                        Jinak nic proti Chválovým testům, ty respektuju, jenom prostě pokud o něčem řekne že je to fajn tak to celkem nic neznamená.
                      • 01 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 01.11.  11:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW hater???

                        Pro mě jsou naopak testy od p.Chvala nezajimave, jednoduše řečeno jsou až moc sluničkove.
        • 00 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 05.11.  11:09

          « Re: Re: Re: VW hater???

          Pneu vel 20' kolem 1500-1800 kč jako za 16' ???
          A kde jsi je viděl..??? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto wolf66

    wolf66 01.11.  13:35

    Upravena redakcni auta

    Ta poznamka ze dobre se chovaji jen nektera redakcni auta urcena na predvadeci testy zavani upravou elektroniky pro lepsi projev a pak zakaznici dostanou utlumenych virtualnich 140kw
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 01.11.  15:12

      « Re: Upravena redakcni auta

      Jo, vidím to stejně - právě u tohoto motoru. Při představení na Mallorce Vaculík hýřil nadšením, že je TDI 140kw "jako pokropené živou vodou", a dojmy všude jinde jsou poměrně jasně ve smyslu, že slabší verze 110kw jede pocitově stejně a že se koně někde zatoulaly. A v tomto článku to i Vaculík naznačuje sám.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 03.11.  17:01

        « Re: Re: Upravena redakcni auta

        Isiel som uz davno na novinarskom Skodjaku s tym 140kW+DSG a ten motor bol totalne mdly. Pomale reakcie. A tie posmesky nakorejske koniky patria skor sem.
        Cakal som po presadnuti z mojej 110kW atmosfery zazrak a nic.
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 03.11.  18:03

    V

    Fujtajbl. Vaculik, Vaculik, fakt sa radsej venuj tym "dizlom" a nie autam.
    "Sám bych byl na světě mnohem šťastnější, kdyby se dobrá auta jmenovala Lancia, Saab, Citroën či Subaru - jako tomu bývalo za mého dětství." - to ako vazne ? Bez ohladu na vlastnictvo Forestera sa musim voci takejto manipulacii ohradit. Spajat tieto dve mrtve znacky so Subaru, ktorej vsetky auta, co robi, su uz dlhe roky vo svojich kategoriach pojmom, funkcne na spicke a dnes nezaostavaju prakticky v nicom inom a tvarit sa, ze nerobia dobre auta ? Ja viem, skocil som na navnadu, ale proti takymto kravinam treba bojovat. Obzvlast pri "novinaroch" , co sa snazia takto formovat mienku potencialnych kupcov.
    Je mi jasne, ze ked sa automobilka nezameriava primarne na olizovanie plastov a podobne nezmysly, niekomu to nevonia (a nie kazdemu musi sediet vsetko), no tu sa inspiruj, co je podstatou auta:

    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]

    Tych kopec recenzii z kazdej kategorie sem davam len preto, aby sa pan Vaculik spamatal a videl, ako nerobia dobre auta a ako su tie hodnotenia vzacne konzistentne.

    No nevadi, dolezite je mat teply a indukcne nabity mobil.
  • 00 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 05.11.  20:50

    Haldex 5 = odpad

    Bohužel mám stejnou zkušenost se Supem i Kodiaqem. Ovšem vsadil bych se, že Passat B8 to nedělal a uměl se chovat i přetáčivě...
  • 00 Reagovat !

    foto Makovnik

    Makovnik 07.11.  09:52

    Zase blbosti v teste

    " Rapid už přeměkčený je (a vlivem toho mlátí, takže lidé neschopní poznat chování auta píší, že je tvrdý" ........Rapid je makky a preto je tvrdy? ste spadli z jahody?
    Makky je C elysee a ten nijak nemlati; neda sa ani omylom povedat, ze by mohol byt tvrdy, lebo je prilis makky >:D

    " Defenzivně jezdící řidiči vnímají rány (obvykle odzadu), jak to kolo pak dopadne zpět na silnici. " ----- uplna sprostost, ktoru neviem preco opakujete, zoberte si rychlosnimkovu kameru a tocte si nerovnosti a skakajuce kolesa roznych aut.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…