Octavia III je rovnako drahé auto vo svojom segmente, a s veľmi lacnými detailami. Dnes ma očarili jej puklice, ktoré sa podobali na tie z prvých Š 120L :-!
Audi A3 Sportback, v nejnizsi vybave s 2,0TDi s kozenyma sedackama 790tis Kc. Nechapu kdo to kupuje, kdyz je OIII takovy kauf.
No a to Audi za tech stenych 800tis Kc v zakladu ma co oproti DS 4 2.0 BlueHDi? DS je oproti Audi vybavou nacpane za tech 800tis.
golf je mensi nez na spacepack delku a na vysku, na sirku je mensi spaceback
rozmery a3/spaceback/golf:
delka 4310/4304/4268
sirka (bez zrcátek) 1785/1706/1799
vyska 1425/1459/1442
technikou je golf a3 samozrejme bliz
>:D
Mr. Bureš to dobre opisal, luxusny interier s lacnymi detajlmi... vidno to, osobne nech je radsej vyvazeny s peknymi detajlami ako ten v A3. O technike nehovoriac.
Zaparkovat v meste tu hranatu Ohavu III za 800 tisic s vonkajsimi rozmermi strednej triedy, ale vnutornym priestorom iba kompaktu, s prednou kapotou velkou ako na e klasse skryvajucou iba nejaku tisicdvestovku 65 kW, uz vidim toho blazna, ako ticho zbledne zavistou, ze ma niekto imidzovy hatchback, ktory nema na ostaru, ale ma z neho dobry pocit, ..
Já to věděl .......... neprofesionální, odpadní novinařina.............. >:D >:D >:D
/za tohle by jste všichni měli jít minimálně před evropskou komisi a doživotní zákaz možného udělení Pulitzerovy ceny ;-) /
DS fandím pro jejich často opravdu pěkné interiéry a přísun svěžího větru na automobilový trh. Jakýkoliv odkaz citroënu DS je pouze iluzorní, PSA zkrátka použilo svůj nejsilnější trademark pro posílení nové značky.
A k DS4- co tak čtu tenhle model zůstal z jejich nabídky nejvíce plebejským citrónem a prémiovou má hlavně a jen cenu, skutečně nic moc. Tak snad v příští generaci. Hlavně musí PSA vytrvat, pár generací aut to zkrátka chtít bude, než se etablují a vyzrají.
No ja ti neviem, odpískali hydractive a iné zaujímavé a inovatívne technické riešenia kde nič tu nič. Len designom a pár chrómovanými lištami z toho prémiu neurobia a z môjho pohľadu si tie autá ani cenu nedokážu obhájiť ani voči prémii, nieto ešte oproti súčastnému mainstreamu. Resp. ešte snáď DS3 vo vyšších špecifikáciách, ale zvyšok je bieda a psota. Hádam pod novým koncernovým vedením to v budúcnosti zmenia.
Tak 2,5 hvězdy tak to tadysnad ještě nebylo. Nejel jsem v tom, takže hodnocení jízdních vlastnostíse zdržím. Ale když redaktor napíše že je podvozek přehnaně tvrdý tak od Francouzské prémiovky bych čekal spíš opak - zejména pohodlí a komfort při jízdě. Interiér sice vypadá luxusně ale důležité je aby byl luxusní, jinak to je jen jako, nahoře huj a dole fuj. Konkurence v luxusním segmentu je pekelná, nároky zákazníků rostou, tak by si měli dát francouzi pozor aby se DS vůbec dočkalo nějaké další generace. Zatím mám z celé DS dojem že za prémiové peníze nabízejí jen prémiový design a max. průměrnou techniku. A to je prostě málo.
Koncernove podvozky jsou tuhe taky a hodnoceni dopada podstatne jinak...
Shodou okolnosti vysel 8.11. test DS4 na Autickar cz a nevyznel nijak spatne. A motor vylozene vychvalili - prekvapive i za zvuk, coz jsem u dieselu uz dlouho necetl...
Verdikt z autickare:
DS4 je komplikovaná osobnost. Stojí na pomezí mnoha kategorií a nabízí mnoho kompromisů. Pro správného kupce však může být skvělou alternativou malých prémiových SUV. Jen si dejte pozor na výběr motoru – je snadné podlehnout vábení turbodieselového zátahu, ale alternativou je jeden z nejlepších turbomotorů na trhu. A ta trocha benzínu navíc za to podle našeho názoru stojí.
Druhy pohled:
Nesmyslně tuhé odpružení, vynucené vyšším postavením crossoveru, poskytuje motokárové reakce na změny směru a zajímavě potlačuje vrozenou nedotáčivost. Auto není tak rychlé jako Golf, není tak vyvážené jako Golf a určitě nebude tak bezpečné jezdit s ním poblíž limitu. Právě proto je s ním taková zábava. A ten zvuk ve vyšších otáčkách! Jako by o dvě auta před vámi jel klasický Mustang Boss 429. Nakonec se musím přiklonit k Vojtovu názoru, že tohle je levnější a rozumnější alternativa k Mini Countryman. Stylovka na kompaktním půdorysu s nečekaně dobrým podvozkem a motorem.
kam Citróni s touto značkou směřují... v čem má spočívat kouzlo DS? Nejel jsem v tom, nemohu hodnotit jízdní vlastnosti, ale napříč evropskými médii čtu jen o "kroucení hlavou a ťukáním si na čelo" nad tímto počinem. A potkávám první generace a opravdu jsem neobjevil nic, čím by měla DS zaujmout.
PSA nemohu odpustit marketingovou a technickou likvidaci C5.
Popravdě, když před lety avizovali vznik této luxusní odnože Citroenu, očekával jsem, že jejich vrcholný model bude mít pohon 4x4, měchy a dieselový třílitrový šestiválec. Tak možná proto to moje celkové zklamání.
Když pominu pěkný a dobrý interier v kůži, tak pořád hledám nějaký důvod proč tohle auto mít? Přemrštěná cena, podivné tvary, .......... a jak redakce píše, za tu cenu můžu mít polovičního francouze kříženého s němcem. :-)
/a když nebude zelený, nedá se mu odolat :yes: /
No, jediný důvod proč tohle auto mít je pravděpodobně potřeba zcela se distancovat od běžné společnosti... ale vypadat při tom jako vůl bez vyjasněného vkusu? Pro mě je ten design prostě zhmotněná schizofrenie a nerozhodnost.
tohle nemůžou snad myslet vážně. Původní DS byla ve svých letech designový a technologický "majstrštyk". Tohle se tomu ani trochu nepřibližuje. Obyčejné auto, které s trochou snahy vymyslí a poskládá i Korejec.
Teoretický směr mají možná dobrý, moc pohodlných nesportovních aut v nabídce není. Ale technicky je to nezvládnuté. Když už, tak mají udělat všechny DS na hydropneu. ať to má alespoň něco, co ostatní nemají.
se mi DS4 líbí a být cena rozumnější, tak si myslím, že takové auto smysl pro určitou skupinu lidí dává. Kromě ceny je ale podle mě krátkozraké oddělení značky DS od Citroenu.
Když chtějí dělat prémiovou značku, měli to udělat pořádně - lepší motory, multilink, adaptivní podvozek, 4x4 atd. Hodnocení, které si DS odnáší napříč všemi testy, už jim nikdo neodpáře.
myslím, že im je už jasné, že 2. gen musí byť iná, inak môžu ds zabaliť. To mi viac ds príde kaktus.
Jedna otázka: v meste vraj pohyb komplikuje dlhé sprevodovanie a na 4 točí pri 50 tisíc otáčok a chytrolín už chce podradiť. Ja sa pýtam, prečo by som pre boha hoci aj na dízli mal v meste jazdiť 1000 otáčok? Prečo nie 3, keď je prevodovka tak nastavená. Je zákaz jazdiť na 3, keď točí v meste ideálne otáčky?
vzadu tvrdý sedačky, žádný místo na nohy, žádný místo na hlavu, okna nejdou stahovat, do boku vzadu není vidět a přesto je to pětidvéř. Suma sumárum mi z toho vychází auto pro dva lidi a čokla.
To bych jako problém neviděl. To je prostě vlastnost tohoto auta, je tak záměrně koncipovaný. Problém jsou průměrné jízdní vlastnosti a výkony spolu s některými detaily v interiéru a cenou. Pokud tohle příští generace vyřeší, tak svoji klientelu ospravedlňující výrobu mít může.
Autor zcela nepochopil smysl a zacílení tohoto modelu. DS4 představuje prémii mezi mainstreamem. Citroen se odprostil od stylu, aktuální C4 není ničím jiným než pouhým das auto s francouzským rodným listem.
A právě proto tu je DS4, která má styl. Ale nejen styl. Má především vkus. Kdo někdy sedl do DS4, tak ví o čem hovořím. Tenhle model, stejně jako větší DS5 nebo DS3 nejsou o racionálním pohledu na svět, o chladném matematickém součtu bodů ve srovnávací tabulce.
Modely DS cílí na skupinu léepe situovaných (prémiových) klientů, kteří zkrátka vybírají podle svého vkusu. DS, to je módní doplněněk, DS je socha, která stojí vedle vašeho golfového greenu, DS jsou šaty, které nosíte na silnici, DS je šperk, který je ozdobou silniční šedi a pdůměrnosti. DS, to je pohled na svět. DS je duhovou barevnou stupnicí.
Kdo vidí svět černobíle, nikdy krásu řady DS a její smyslnost nepochopí :-!:-!
...vedle greenu nikdy žádné sochy nestojí. Jinak ses nechal celkem unést. Neříkám, že nesouhlasím, ale tahle kára stojí mega.... a to je jiná optika než to, co píšeš.
Tak termín "prémie mezi mainstreamem", to je opravdu perla, to tu ještě nebylo :))). Problém je totiž v tom, že ceny divize DS jsou naprosto a totálně "prémiové", zato použitá technika zcela neprémiová :-(:'-(:-O Pár cingrlátek na karoserii a pěkné kožené čalounění totiž prémiovou cenovku rozhodně neospravedlní...
P.S. Dovedu si živě představit, jaký má takovéto auto pokles ceny při opětovném prodeji - tragédie!
Zase chceš byť nasilu odlišný. Zo všetkých testov je evidentné, že DS je predražené auto neschopné konkurovať ani len lepšiemu mainstreamu, nieto ešte prémii. Konvenčná technika, žiadne progresívne technické riešenia, len dizajn, aj to diskutabilný.
P.S. Ja som si do tej DS4 (pred F/L) sadol; obrázky sľubovali veľa, realita bola sklamaním, zostal vo mne len dojem trochu lepšej C4.
Sám jsem byl přítomen, jak jedni zákazníci vybírali. Uviděli DS4, posadili se do prvotřídního interiéru a řekli - tohle chci. Nic víc neřešili. A přesně o tomhle řada DS je. Cílí na ty, kteří ji prostě chtějí (a mohou si ji dovolit). To je celé. Není to simply clever, je to zkrátka jen simply.
Když se ti DS líbí, tak si ji koupíš a je ti jedno, že s praktičností nevyniká, že jízdně se německé prémii nevyrovná, že cenově jde o Alpský vrchol na Vysočině... Být movitý klient, úplně si umím řadu DS představit ve vlastní garáži.
A jen tak okrajově k ceně - je naivní si myslet, že Citroen se prodává za ceníkové ceny. A slevy u vybavených verzí nebudou malé...
Vzhledem k tomu, že se chováš sám silně racionálně při nákupu komodit, DS bys velkým obloukem obešel. Píšeš akorát kraviny. :-!
Ale proč si tu nezabychařit. >:D
Tohle platí možná tak v hlavách plakátových kovbojů.
Bohatí lidé mají peníze především proto, že znají jejich hodnotu. U nich se iracionální chování vyskytuje velmi zřídka. To je vlastní především těm, kteří k penězům přišli jak slepej k houslím.
Že na něco cílíš, ještě neznamená, že to trefuješ.
Pokud člověk za něco utrácí víc než je nutné, zpravidla očekává, že vlastnosti daného zboží ospravedlní vyšší cenu.
Design sám o sobě to nejspíš nedokáže. To už zkoušeli jiní a neuspěli.
Jenže trošku jiným způsobem. Nemusíš třeba tak moc řešit onu tolik skloňovanou spolehlivost. Prostě si koupíš boty a za měsíc nové a staré vyhodíš. Koupíš si auto a za rok nové. Když bude nové auto v opravě moc často, tak tě to bude štvát, ale pokažené turbo po 50.000km nebudeš brát jako existenciální problém.
Popisuješ přesně to, co chtěl Citroën vytvořit... a stejně jako Citroënu ti unikla myšlenka, že i přes to všechno je výsledný produkt pořád auto :-) , na což právě upozorňuje autor (nejen tohoto testu).
To je hezká teorie. Škoda, že ona "prémie mezi mainstreamem" má kvalitu interiéru horší, než samotný mainstream a co hůře "prémie mezi mainstreamem" má i kvalitu jízdy horší, než mainstream... Stojí 2x více, než C4, přitom je horším autem.
Ale jinak máš pravdu v tom, že třeba DS5 není o racionálním pohledu ani trochu. Člověk se musí dočista zbláznit, aby si takovou mRRRdku koupil :-)
Akorát tvůj sen, který totálně nekoresponduje s realitou. Napsal jsi text, který dokazuje, že jsi auto popisoval jen z obrázků. A pak ses ještě pasoval do role toho, kdo "chápe smyslnost a krásu" DS4. >:D:no:
Stylové auto bych pochopil, ale to by výsledek nesměl dopadnout tak jako DS 4. Sice nabízí lepší interiér a hezčí design než výchozí C4, ve výsledku mně ale C4 přijde jako lepší auto - zvlášť při srovnání cen obou aut. V tuto chvíli je totiž DS 4 spíše mainstreamem za cenu prémie, než vámi popisovaným prémiovým mainstreamem. Tím by byla jen při mnohem nižší ceně.
Tak mi vysvetli, o čom je päťdverový hatchback nižšej strednej triedy. O závodení na Nurburgringu? Či o vození majiteľa na zadnom sedadle? Päťdverový kompakt v zásade vždy musí byť racionálny. Samozrejme tu môže a má byť luxusná nadstavba, problém je ale, že tu nie je dobrý ani základ, ani tá nadstavba. Citroen (pardon, DS) jednoducho nemá image, ktorý by uniesol priemerné auto s nadpriemernou cenovkou, o ktorom výrobca (a len on, nie trh) vyhlási, že je to prémia. A kecy o akomsi šperku v rámci triedy sú len... kecy.
Zase spatne. Myslis, ze by se tem par nestastnikum prestala libit, kdyby byla po technicke strance dotazena? Jestli se nekomu neco libi, nebo ne je ciste subjektivni zalezitost. Jiste se najdou lide, ktere z jakehokoli duvodu oslovi vylozene spatny produkt, ale to na jeho odsouzenihodnosti nic nemeni.
Tím, že jsem poznal, že tu meleš o věcech, který jsi osobně nikdy nezkusil a tedy je neznáš?
Ale to je tvůj problém. Dám ti radu, piš o věcech, o kterých něco víš. A ne o tom, co si myslíš. Protože především v tvém případě stoprocentně platí - myslet, znamená, guvno vědět. :-!
Z celé řady DS je stylová a designově opravdu nesmírně povedená jen DS 5. Ty zbylé DS3 a obzvlášť DS4 jsou stylové jen jako. Navíc za pekelné peníze a s naprosto průměrnou technikou. Je jen otázkou času kdy to zákazníci prohlédnou a pak půjde celý projekt v dnešní konkurenci do kytek. Souhlas se srovnáním C4 a DS4 -ta C4 je sice v rámci třídy podprůměr ale aspoň si na nic nehraje a za ty peníze si nějaké zákazníky najde.
Typické pro francouzské automobilky. Jinak dobré auta zabíjí nucenou aurou, která je jen na papíře.
Tady není problém až tak v autě, ale ve snaze to auto dostat tam, kde nemá co dělat. Tohle není prémie, i kdyby čert na koze jezdil.
K autu - pohledné, originální detaily, dobrá technika, kvalitní zpracování... no problem, ale měla to spíš být nejvyšší úroveň výbavy než jakoby snaha o začlenění kapra mezi štiky.
Za mě auto super - marketing tragický. Ona francouzská nadutost už zabila nejeden krásný vůz.
Jenomze prave ta aura je posledni, co by DS4 mohlo zachranit. Krome pocitu domneleho luxusu a vyjimecnosti nema cim zaujmout. Zajimalo by me, co bude dal. Nedavno tady probehla zprava o vizi Citroenu pro pristi leta a jsou to same pseudocrossovery a zvasty o jakychsi zmenach vnimani toho, ci onoho... Prijde mi, ze to vymysleji lide, kteri se rozhodovali, jestli jit zachranovat svet do neziskovek, nebo delat auta.
aj bezny auris po facelifte za sotva polovicnu cenu vyzera daleko stylovejsie charizmatickejsie krajsie a urcite aj premiovejsie ako tento prerobeny nepremiovy citroen za premiovu cenu.... nehovoriac o tom ze cim viac chromu - tym viac premia? ta maska uz nesla s hrubsim chromom? ... ( chromovane zrkadla su mozno pekne na L200ke alebo pajere ale urcite nie na nejakom hatcbacku )... ono takto to v premii fakt nefunguje... nic v zlom .. ale ani cina by taketo nieco uz dnes neposlala do eu....
chce to uz uplne novu a konecne serioznu generaciu DS-ka s komplet novou genetikou.... inak to mozu zabalit ... lebo toto fakt nema zmysel.... o ziadny citroen s logom DS totiz skutocny zakaznik DS nestoji.... a nikdy stat nebude.... chce to uz urobit seriozne DS.... a hadam potom by to uz mohlo aj v predajoch zacat konecne fungovat :yes:
Neřekl bych úplně, že to auto nemá žádné charisma... podle mě zrovna design je jedna z těch věcí, které u DS4 celkem fungují. Auris zapadne, DS4 si člověk všimne. Fajn, je to trošku teatrální, ve stylu vozů arabských šejků se zlacenými ráfky... ale nová maska se povedla a na velkých kolech to auto vypadá dobře.
povodna maska s logom citroenu sa mne pacila viac... samozrejme je to individualne ... mozno je to aj tym ze stale tu z tohto DS-ka na mna ziza nic ine ako len prerobeny citroen.... ked to bude mat vlastny styl a dizajn je mozne ze potom mi tam ta nova maska uz bude pasovat viac ;-) chce to uz novu generaciu cim skor
I původní i současná verze DS4 je auto, které se na silnici neztratí. Proti tomu je A3 šedá myš. DS4 není sice vrchol elegance, ale ani nevkusu, je to prostě takové baroko na kolech...
Novou generaci to možná chce, ale ne kvůli designu. Kdybych měl Citroënu radit, tak bych to odpískal a soustředil se na novou generaci C4 tak, aby to auto ustálo konfrontaci s Meganem a Astrou, v kombíku, s motory 1.6THP atd.
Hm. Smutno je mi z DS a nejen předmětné čtyřky.
Myšlenka DS mě celkem zaujala. Z nějakého důvodu, který neumím vysvětlit, celkem sympatizuji s francouzským autoprůmyslem obecně. Pořád doufám v "protiváhu" k německé škole. Nebo ani ne protiváhu, jako spíše "něco trochu jiného". Ten těžko definovatelný pocit, kdy se mi něco zamlouvá, vím, že to není to nejlepší (nebo obecně nejlepší, průměrně nejlepší atd..), ale je mi to jedno.
Takže DS, jako lehký úkrok z přísně pragmatických vod mainstreamu nižší střední ? Proč ne. Méně praktičnosti a honění testových centimetrů. No jasně.
Ale on k tomu jaksi není ten úkrok stranou. Líbivý design, možná trochu přeumělkovaný... No jasně, francouz.
Byl jsem u dealera. Na showroomu jak DS, tak Citroen. Vévodila tomu obstarožní C5, kterou jsem vlastně jen obešel k DSkám. DS3, 4, 5. Teď napíšu něco hodně odvážného, ale, u Dacie je to auto víc v pořádku než řada DS i s načančanou recepční dohromady. Ono totiž, jdete pro Dacii a čekáte Dacii. A je to Dacie. DS, která se někam snaží profilovat vedle toho působí jako špatný vtip. Líbivost je bohužel jen líbivost. Všechno zazdí už je 30s v interiéru. Chod ovládacích prvků, zvuky, které se ozývají. Jako porovnání jsem zkusil zmíněného důchodce C5. A okamžitě člověk věděl, že sedí "ve francii", bez rušivých elementů.
Do Citroenu, resp. k řadě DS vzkazuji: "rozeberte Espace Initiale Paris a přemyšlejte, jak ho pod značkou DS odlišit od Renaultu"
Díky. Já tu stále jsem, byť ne tak často. Jen mě už moc nebaví psát, protože bych se musel dost sebeovládat a stejně by se mi to asi nepovedlo. Vždyť se podívej nad sebe na topper a jeho reakci. Co bych mu na to asi tak měl napsat.... Napadá mě jen hrubé označení mentálně slabšího jedince a to buď jako konstatování v 1. pádu a nebo oslovení v 5. >:D
Ja som presvedceny, ze DS moze fungovat, ale len do doby pokial sa nadejny solventny zakaznik prevezie aj s A3, A, BMW1, Q3.
Opacnych pripadov moze byt dost, napr tatinko kupi dcerenke auti, alebo tatinek kupi auto synovi jelitovi, v oboch pripadoch im nedojde, ze to jazdi priserne. To iste sa moze stat aj manzelke, nemusi jej to vadit, pokial ziju niekde v krajine s kvalitnejsimi cestami.
ono by to kludne fungovat mohlo ale skutocne musia uz prestat s touto kolotocarovinou oblepenou chromom s priemernou technikou a vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku ... chce to pritom nic ine len konecne uz postavit jedno slusne seriozne auto na premiovej urovni..... boze ved nikto od nich nechce aby spravili vesmirny raketoplan alebo co .... len normalne auto na potrebnej urovni... a ked postavia skutocne premiove auto tak zakaznik rad ten melon za DS utrati to verim tomu.. slo by to.. ale ako vravim... treba zmenit filozofiu a celkovy pristup k tvorbe aut.... lebo takto len vyhadzuju prachy a nazvys ich citroen podla mna uz moc nema.......
inak suhlas.. toto co vidime v teste je prepadak... ktory si podaju ako jednohubku aj o polovicu lasnejsie bezne hatchbacky
problém je v tom, že oni chceli zabaliť mejnstrím (ešte aj v nižšej f kvalite s trubkami) do pozlátka a predať to za cenu prémie. Oni nikdy nechceli urobiť prémiové auto, hľadali dieru na trhu a chceli vychytať ľudí, ktorí autám nerozumejú a dajú len na vzhľad, resp. dojem. Sekli sa.
´´vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku´´
rec je o Citroene, ktory bohuzial pochoval aj to cim si ziskal celkom neoblomnu klientelu tj. Hydractive
Keby mali DS4 a DS5 Hydractive s nezvislim zavesenim, lahku a tuhu kasnicku ala dnesna era vysokopevnostnej ocele a ktomu pridaju svoje slusne motory s normalne odstupnovanymi prevodovkami a hlavne poctivym ale ozaj poctivym vyladenim podvozku, ovladacich sil a auta ako celku vtedy by to bolo slovo do boja. Opat pripominam je rec o Citroene, to sa nikdy nestane a HYA je uz tiez minulost.
Topper safra citaj po sebe co pises. specialne tento príspevok, take perly sme od teba uz davno nemali.
"vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku" - sorry, ze co?
" chce to pritom nic ine len konecne uz postavit jedno slusne seriozne auto na premiovej urovni" - nic ine len postavit auto na premiovej urovni... nic ine??? tuto vetu si snad ani nemohol mysliet vazne. prectaj si ju po sebe, aj viackrát ak stale nechapes co za vytvor si to napisal v tejto vete.
"treba zmenit filozofiu a celkovy pristup k tvorbe aut" posli im do citroenu mail, aku filozofiu konkretne maju zvolit :)))
ach, aka super oddychovka popri mailoch a reportoch precitat si topperove myslienkove pochody :-) diky bratmmm
...jako líná žena, která neumí vařit, neuklízí, nesportuje, nemá žádný zájmy. Vezme si drahý šaty skrývající neudržovanou postavu, kilo produktů maskérů filmových hvězd na xicht a vyráží na lov. Drahý podnik, drahé jídlo, luxusní pití a převařování se, že tam madam patří.
Problém je, že na lovu jde obvykle všechno dolů...a tak po pokusu se svedenou obětí zůstává opět sama.
Horší je, že tyhle mravy nezapůsobí ani v putyce s hernou na sídlišti... Jednou dvakrát uloví, ale pak sama už bude muset platit lacinýho ruma, aby do toho někdo šel.
Jazdim toto auto 3 rok, motor 1.6 e-HDI, usporný motor, mam ho na 17-kach kolesach, 19´ky su blbost.... uz len prezuvanie takeho rozmeru stoji neskutocne prachy....ten podvozok nie je vobec tak hrozny... k tomu bohosky pohodlny posed v dobre tvarovanych sedadlach, krasny výhlad dopredu, dcera v zadu sa nestazuje ...
Ja som spokojný a kupoval som ho v akcii za 20 000 eur... kupil by som si DS 4 aj na buduce
taku oktavku za 20 000 nikdy >:-[]
Za dvadstat si mal predsa objednavat sportback rapid, motorove vozidlo znacky škodaaaaa >:D s tsiiií, ty si nejaka cierna ovca! Taketo rodinne turbo s 1.2!
Styl, styl, styl a ještě jednou styl protože o ničem jinem tohle auto a vlastně celá značka DS není. No prostě když ho miluješ není co řešit. Ale myslím si že pro některé lidi jako třeba zpěváky nebo malíře kteří se chtějí hlavně odlišit a nehledí na praktickou stránku vozu ale na vzhled je to skvělé auto.
Za mně osobně se mi velice líbí a asi bych mu byl schopen odpustit pár neduhů a mít krásné odlišné auto.
PS: Trochu jsem nepochopil proč v testu zmiňují že je to vozidlo trochu zvýšené. Podle mně je zvýšené auto DS 4 Crossback :-)
DS 21.storočia nefunguje, ani fungovať nebude. Nemôže, lebo je to celé zle. Namiesto luxusnej paničky so šperkami slúžtička ovešaná lacnou bižutériou.
DS malo byť meno pre vlajkovú loď, pre nástupcu C6, šesťvalec a Hydractive, nie pre takúto trasorítku s pozlátkom.
Nevím proč by DS 21. století nemněla fungovat holt žádný učený z nebe nespadl a časem se to určitě zlepší. Ani koncern PSA nečeká že to bude hned takový trhák jako třeba Mercedes Benz A.
A navíc rozhodně nezapadne do šedi německých konkurentů. ;-)