Diskuse

DS 4 Crossback 1.6 BlueHDi EAT6 – Míra soudnosti

24.2.2016

Móda velí – oplastujte vše, co by mohlo jen vzdáleně připomínat SUV. Už tak zvláštní model DS 4 se tak dočkal verze Crossback.

 

  • 172 Reagovat !

    foto milic

    milic 24.02.2016  09:49

    Chlapče zlatá

    Tobě už Citroen, natož bohyni DS k testování nikdo nepůjčí >:-[]
    • 153 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 24.02.2016  09:59

      « Re: Chlapče zlatá

      Tomu nerozumím, autor dal 2 hvězdy nedořešenému autu co stojí skoro milion. V PSA musí být spokojení. ;-)
    • 614 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  10:42

      « Re: Chlapče zlatá

      tak s ohledem na to, jak auto shodil kde to šlo bych se ani nedivil. A pak sek se nemáme divit, že tu jsou neustále články jen na téma ŠKODA 8-s
      • 114 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 24.02.2016  11:28

        « Re: Re: Chlapče zlatá

        Za poslední dobu jsou tu jen články o Renaultu, jen včera tři... asi objednali reklamu, ne?
        • 613 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 24.02.2016  11:46

          « Re: Re: Re: Chlapče zlatá

          A co to mění na tom, že tu neustále jsou články na téma Škoda? Prostě proto, že bývají nejčtenější a ACZ se honí za čteností jak slepice za zobáním...
          • 63 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.02.2016  13:48

            « Re: Re: Re: Chlapče zlatá

            A další článek o Renaultu na titulce.... >:D Nevidim tam nic špatně, je logické že o Škodovce se píše hodně, každý chce čtenost.... nedávnu tu zas byl samý Ford, hlavně Fokusy na tisíc a jeden způsob a nikdo netvrdil, že uplácí ACZ >:D
            • 13 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 24.02.2016  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Chlapče zlatá

              No pozor, jestli myslíš Talisman, tak to už právě není článek, ale to placené PR, kvůli kterému teď Renault dostává tolik prostoru. Spiknutí, korupce! >:D
              • 12 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.02.2016  13:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Chlapče zlatá

                Ano ! I mne poslal Renault chlebíček a proto za něj zde bojuji! >:D

                Holt někdy ovládne média Škodovka s jejími novinkami, jindy útočí Renault a musim uznale kývnout, že na Mégane se velmi těším :-)
            • 23 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 24.02.2016  13:56

              « Re: Re: Re: Re: Chlapče zlatá

              este by som sa kludne vsadil ze tu dnes bude clanok s ofiko fotom noveho scenicu ( kedze vcera slo skor len o akusi ochutnavku ) .... ale nie je na tom nic zle.... renault skratka jede... kazdy chvilku taha pilku.... raz je boom mazdy ... raz je to sama skoda... teraz renault.... par dni dozadu to bola sama kia s optimou a nirom aj sportagom....

              za mna ... radsej clanky o renaulte ako o skode ci vw... ktore tu maju z dlhodobeho hladiska stejne najviac priestoru ;-)

              a predo dvermi ( teda vstupom na trh ) je uz aj talisman combi ... uz len cakam na clanok o nom :-) .. renault skratka jede... tento rok je zrejme jeho ... uz buduci rok budu mat na novinky zejme trosku skromnejsi ...
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.02.2016  14:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Chlapče zlatá

                já doufám, že příští rok budou mít tu největší novinku..... dvoulitrový DCi >:D
                • 12 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 24.02.2016  14:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapče zlatá

                  ;-) >:D ... ale plne by to aj stacilo..... so sucasnou obnovenou paletou ( megane, scenic, talisman, kadjar ... espace.. twingo... ) plus s tymto pripadnym dvojlitrovym DCi-ckom .. si vystacia ajajaj .... nie je coho sa bat....... a zase kazdy rok nemoze byt sviatok... aj ked na buduci rok urcite s niesim novym pridu... mozno fl capturu ... neviem kedy ma byt nove clio ale aj tam uz nejaky fl ocakavam... chysta sa aj sportove alpine... v renaulte nikdy nie je nuda na rozdiel od povedzme takeho citroenu ... aj ked pevne verim ze uz na jesen tu novu C3 konecne uvidime... natahuju to s nou jak zuvacku... C4 a C5 ani nehovorim... tu to uz tiez zacina byt "zastarale" ...... kazdopadne tento rok je v eu v znameni renaultu... ma zrejme najviac noviniek spomedzi vsetkych a tak dostava aj najvacsi priestor
        • 33 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 24.02.2016  20:27

          « Re: Re: Re: Chlapče zlatá

          Zatímco u škody řeší každý prd, tak Renault zrovna na trh uvádí jednu novinku za druhou. Ještě tu dneska měl být nový scénik. Takže škodanal jede na plno. :-)
      • 77 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 24.02.2016  12:43

        « Re: Re: Chlapče zlatá

        Jel´s tím? Já jen neoplastovanou verzí, a ani za tu bych nedal víc než dvě hvězdy, to auto je dokonalý příklad leštěného prdu.
    • 111 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 24.02.2016  12:10

      « Re: Chlapče zlatá

      No ja měl z uvodni fotky dojem , že testu se učastni nějaka lowendova značka a on je to Citroen. :-O
      • 33 Reagovat !

        foto MBambus

        MBambus 24.02.2016  12:59

        « Re: Re: Chlapče zlatá

        A ještě k tomu jeho "prémiová značka"
      • 01 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.02.2016  16:56

        « Re: Re: Chlapče zlatá

        Taky mi první pohled "probleskla" Dacia (nebo dokonce i LADA)..., zejména zepředu.
  • 113 Reagovat !

    foto peprnik

    peprnik 24.02.2016  09:53

    Souhlas s autorem

    Naprosty souhlas s autorem, to auto uz neni ani pekne, ani zajimave, stoji majlant a cena vubec neodpovida kvalite. DS3 a DS5 bych jeste zkousnul, ale DS4 mi prijde jako krok vedle, nebo spis do prazdna.
  • 172 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 24.02.2016  10:07

    Vidím tu úvodní fotku

    a první dojem byl, že by to mohla být ruská Lada. ;-)
    • 132 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 24.02.2016  10:18

      « Re: Vidím tu úvodní fotku

      naprosto presne >:D :yes:
  • 152 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 24.02.2016  10:32

    děs a hrůza

    Příšerné auto, to si u prodejce objednáš snad jen zlitej jak pes.
    Nerozumím, tohle už jde skutečně vnímat jak konkurent aut od rusáků, nebo aut z Číny.
    • 20 Reagovat !

      foto Misanick

      Misanick 24.02.2016  20:28

      « Re: děs a hrůza

      Znamí si DS4 (ještě s logem Citroenu) koupili za docela přijatelnou cenu (pod půl mega) a je to poměrně slušné a pohodlné auto. Dvě hvězdy se mi zdají fakt málo.
  • 34 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 24.02.2016  10:36

    O.T.

    • 16 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  10:46

      « Re: O.T.

      Supr, stránky meziplynu jsou takový polotovar a video jsem od Honzy dlouho žádné neviděl, tak jsem myslel, že nakonec skončil... Jsem rád, že ne :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto K-fermaster

        Käfermaster 24.02.2016  15:03

        « Re: Re: O.T.

        Na tom videu v meziplynu rika, ze haldex v zatacce jedno kolo pribrzduje, kdezto torque vectoring na jedno kolo posila vic vykonu. U te Kugy stalo, pokud se nepletu, ze system jedno kolo pribrzduje ... [odkaz]
        Tak jak teda?
  • 1625 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 24.02.2016  10:37

    Dvě hvězdy pro autora

    Jedna za to, že splnil zadání a napsal test. Druhou za to, že splnil zadání a popival co poplivat šlo 8-s :no: :no:

    Začnu od konce - sami autoři ACZ mi vysvětlovali, že hodnocení se nevztahuje k ceně. Ok, já jsem tenhle přístup vždy kritizoval, ale tady se opět počet hvězd uděluje s přihlédnutím k ceně!! Se stejnou logikou by třeba Superb 2.0 TSI DSG 4x4 dosypaný příplatky s cenou výrazně přes 1M sotva měl dostat to co dostal... Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

    Druhá věc, která bije do očí, jsou plasty. Ne že by s nimi crossback měl nějaké vzhledové potíže. Ale když úplně stejně oplastuje svůj model Škoda, přičemž to oplastování dopadá aktuálně mnohem hůř než u tohoto DS4, je to vše úplně v pořádku. A je jedno, jestli je to Rapid Scoutline nebo Monte Carlo (Fabia II). Prostě když ty plasty nalepí Škoda, je v testu stylový model, když plasty nalepí DS4, napíše se jen pár posměšků. Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

    Pak tu máme šestnáctistovku HDi, kdy se opět shodí, 88 kW je překonaných... Ano, ale jak kým. To, že koncern má šestnáctistovku co má uslintaných 66 nebo 81 kW a navíc jej spojuje v případě automatu s totálnám šrotem v podobě suché DSG zatímco PSA tu má kombinaci poctivé HDM převodovky a ještě dokáže jezdit s velmi slušnou spotřebou, je přeci nepodstatné... Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

    Vůbec přitom nezazní věci jako výborné zpracování a kvalitní materiály uvnitř nebo opravdu výtečná přední sedadla... Vůbec se neocení, že např. přibylo +30 mm světlé výšky, zatímco Scoutline přidává led tak holou *...

    Modely DS nikdy nebyly o jízdních zážitcích, tohle je třeba si uvědomit. Ano, ceníková cena je šílená. Ale to je zkrátka úděl modelů postavených na stylu. Úplně stejně na tom je třeba Mini - vozy, které kvalitou neoslní, resp. propadají, z praktického hlediska nemají co nabídnout a cenově jsou krutě přemrštěné na úrovni prémie. Přitom kdejaký klasický mainstream jezdí líp (ano, třeba Corsa OPC jezdí líp než Cooper JCW)... Jenže u Mini je to opět v pořádku, zatímco u DS je to o soudnosti. Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

    DS4 vždy byl, je a bude o stylu, materiálech a pocitu z interiéru. Jízdně tak nějak... zvládne co se žádá, nic víc ani míň. Řada, tedy vlastně dnes již automobilová značka DS, se zkrátka nehodnotí racionálně, ale čistě emocionálně, spontánně. DS nesměřuje na řidiče hledající jízdní zážitky, ale na řidiče, kteří auto berou čistě jako šperk, který je zdobí, na řidiče, kteří se neženou za businessem vydělávat statisíce, protože oni je prostě už mají a 3/4M za technicky mainstreamové auto pro ně nepředstavuje žádný problém a DS koupí prostě proto, že se jim zkrátka líbí a nic víc za tím není :-! :-!
    • 193 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 24.02.2016  11:05

      « Re: Dvě hvězdy pro autora

      Zkrátím tvůj dopis, řadě DS máme odpustit, že nejezdí jak by člověk čekal, ale hodnotit plastově chromový styl.
      Škodofka dvě hvězdy nedostane, protože nevyrábí chromovaný Rapid za 900t.
      • 915 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  11:13

        « Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

        Rapid Scoutline 1.4 TDI DSG (66 kW!!! s mizernou DSG) začíná na 513 000,- a testovaný kousek měl bez problémů příplatky za +100 000,- ... Takže za oplastovanou lowendovou tretku o třídu níž z Boleslavi dáš bez problémů přes 600 000,-

        Zatímco tady je problém rozdýchat 750 000,- za DS s poctivým HDM, solidní dieselovou šestnáctistovkou a velmi zdařilým interiérem... 8-s 8-s
        • 1212 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 24.02.2016  11:21

          « Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

          Kopeš tu kolem sebe jak malý děcko.
          Každý soudný člověk, který to auto viděl na živo, ví, že je to "navrch huj, vespod fuj".
          To auto se vůbec nepovedlo. Pozná to každý, kdo se v něm sveze. Jen ty tu budeš tupě tvrdit, jak mu každej škodí. Prober se. :-!
          • 817 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 24.02.2016  11:29

            « Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

            Prober se ty. Přečti si co jsem napsal. Nejde až to a to CO je napsáno, ale JAK je napsáno. Posměšky na plasty u DS4, zatímco chvalozpěvy u Scoutline... Tohle rozliší každý soudný člověk, protože ten rozdíl v hodnocení je do očí bijící. Stejně jako další uvedené věci.
            • 1111 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 24.02.2016  11:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

              Cenový rozdíl mezi těmi vozy je jedno celý malý auto. Kvalitativní rozdíl je nepatrný.
              Tobě prostě uniká základní parametr.

              Až se ty sám osobně posuneš z role "já bych" do role "já jsem", tak až poté má smysl číst ty tvoje litanie. :-!
              • 913 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 24.02.2016  11:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                Třídní rozdíl mezi vozy je jedna třída, DS má pohon a převodovku o level výš než Rapid a o bytelnosti karoserie a prostornosti interiéru už raději ani nehovořím... Ale ty jsi zřejmě v žádném z těchto vozů nebyl, takže ani nemůžeš tušit :-!
                • 119 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 24.02.2016  11:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                  Není nad to, sám zatáhnout do diskuze úplně jiné auto, které není konkurentem ani třídním, ani cenovým a pak to tu vítězoslavně rozhlásit.

                  Jsi od začátku mimo. :-!
                  • 111 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 24.02.2016  11:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                    A co vítězoslavně rozhlašuji?? Spaceback a DS4 si vůbec nekonkurují a nikde jsem je nesrovnával, s tím jsi začal TY "Cenový rozdíl mezi těmi vozy je jedno celý malý auto. Kvalitativní rozdíl je nepatrný." >:-[] 8-s

                    Já jen reaguji na tvé porovnání a říkám, že cenový rozdíl vyplývá z toho, že DS4 je prostě celkově jinde než Spaceback :-!

                    Kdyby ti to stále nedocházelo, jako že určitě nedochází jak tě znám, tak já srovnával to, jak SE TU PÍŠE NA ACZ o oplastovaných Škodách jako je např. Rapidu SB Scoutline ve srovnání s oplastovanou DS4.
                    • 48 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 24.02.2016  12:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                      Nejde o to, jak se píše o oplastovaných Škodovkách, ale že se projevila cena vozu na výsledném hodnocení, byť se vždy redaktoři bijí do prsou, jak tento aspekt nezahrnují...... Zbytečně vedete zase koncernovou válku, na kterou se chytí potrefená husa.... teda už chytla...
          • 68 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.02.2016  12:13

            « Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

            To nic nemění na faktu, že pokud se v testech nehodnotí cena, neměla by se promítnout do hodnocení vozu u ŽÁDNÉHO testu! Pouze jako doporučení.

            A jestli si DS viděl naživo, tak ať to vemu jak to vemu, jestli se mi líbí nebo ne, tak to auto je na poměry nižší střední třídy (v tomto měřítku by k němu mělo být přistupováno) průměrným počinem (a v interiéru opravdu není špatné viz RohYpnolovy vzpomínané křesla či měkčené plasty, které působi jistě hodnotněji, než některé mainstreamové interiéry konkurence).

            Pokud si odmyslím naprosto katastroficky nastřelenou cenu, prapodivné plasty (právě jsem potkal zaparkovanou klasickou DS4 a opravdu to ošklivé auto není), která by neměla být zohledněna, tak by to na ty 3 hvězdy po osobní zkušenosti dotáhnout mohlo, přeci to auto neni jako komplex horší, než Dacia.... Byť i jen tím interiérem, nebo slušným motorem (ano je překonaný, ale je nejhorší?).

            Vím, že tobě jde jen o provokaci, jenže stejným měřítkem by musela propadnout na 2 hvězdy testovaná Octavia 1.2 TSI za mega, nebo Rapid za cenu ORS....

            • 410 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 24.02.2016  12:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

              Přesně :yes: Podle mě 3,5*, rozhodně vidím na DS věci, co jej povyšují nad obyčejný průměr. Ale jestli 3 nebo 3,5, to není vůbec podstatou.
              • 13 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.02.2016  13:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                Já vidím tak na 3 hvězdy max. Jediné plus vidím v sedačkách a zpracování interiéru je také solidní na poměry nižší střední, rozhodně to nechci stavět proti prémii, to se nechytá.
                • 38 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 24.02.2016  13:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                  Jasně, říkám, 3 nebo 3,5 to je nepodstatné. Zásadní je to, co zaznělo v textu, jen kydání hnoje, nic víc v testu nebylo 8-s

                  Třeba TOPGear 6/10 [odkaz]

                  Autocar 3,5* [odkaz]

                  Carwow 7,2 [odkaz]
                • 32 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 25.02.2016  13:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                  Fakt by mě zajímalo, kteří blbci mě můžou dávat palce dolů za odkazy na jiné recenze 8-s 8-s
                  • 11 Reagovat !

                    foto wolff

                    wolff 25.02.2016  13:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                    Kolik lidí teď sedí v redakci?
                    >:-[]
                    • 11 Reagovat !

                      foto rohYpnol

                      rohYpnol 25.02.2016  14:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                      teď asi nula, ale pátek ještě není >:-[] >:D a venku hnusně ...
            • 31 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 24.02.2016  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

              Nicméně auto se hodnotí optikou třídy a to je v tomto případě prémiový kompakt, zřejmě.
              • 38 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 24.02.2016  13:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                Auto se hodnotí optikou 900 000 Kč, to je odůvodnění autora a je úplně mimo to, o čem mě přesvědčovali - tj. cena nehraje roli 8-s
              • 12 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.02.2016  13:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

                To je otázka, proti prémii to hodně kulhá na obě nohy, nicméně horší, výrazně, než třeba nějaký klasický zástupce nižší střední nebude.
            • 11 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 25.02.2016  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

              Teď je otázka, jestli redakce řadí DS4 do mainstreamu, nebo do prémie (co vím, prémii tu mají oddělenou). Má to být prémiový produkt, čemuž odpovídá cena, a tam dostane řádně po tlamě.
          • 32 Reagovat !

            foto bubulak

            bubulak 24.02.2016  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

            Potvrzuji. Svezl jsem se a je to krám.
          • 12 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 24.02.2016  20:30

            « Re: Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

            A ty jsi s tím jel? .... bo viš jak, >:D >:D ;-)
        • 90 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 24.02.2016  11:24

          « Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

          No a u DS máš za 150 navíc měkkou palubku a chrom. Obě ty auta jsou katastrofy.
      • 13 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 24.02.2016  20:29

        « Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

        Nýbrž a jenčto za 600, že? No tys tomu nasadil kondom.
    • 56 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 24.02.2016  11:45

      « Dvě hvězdy pro autora

      Zkrátka a dobře, jediný smysluplný argument pro koupi C4 (pardon, myslím DS4...nebo také DS5) je, že se prostě "líbí". Na tom v podstatě není nic špatného a koneckonců ani podle mě nevypadá vůbec zle, i když zrovna tahle konfigurace mu nesluší...Ale mně jako petrolheadovi je takovýhle francouzský přístup spíše k smíchu.
      • 410 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  12:01

        « Re: Dvě hvězdy pro autora

        Takovýto přístup taky není třeba nikomu nutit. Někomu je k smíchu že si nedokážeš doma vymalovat nebo nedokážeš nainstalovat satelit či ořezat zahradu... Každý má jiné životní priority.

        Já jen nemám rád, když se někdo pro jiné priority odsuzuje a zesměšňuje.
        • 74 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 24.02.2016  12:27

          « Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

          Já odlišné priority jiných lidí respektuji, každý má nakonec právo utratit své peníze za to, co sám uzná za vhodné. Ale stejně tak mám snad i já právo dát najevo, že mé potřeby jen pěkný design vážně nenaplní a od DS bych čekal trochu více přidané hodnoty. ;-)
          • 18 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 24.02.2016  13:00

            « Re: Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

            Však jistě :yes:

            Ale nezávislý novinář nemá právo kydat hnůj na DS a vychvalovat koncern do nebes :-!
    • 11 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 24.02.2016  17:52

      « Re: Dvě hvězdy pro autora

      Porad basnis o interieru, ale zapominas, ze je prevzaty z C4ky...
      • 14 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  21:00

        « Re: Re: Dvě hvězdy pro autora

        Ne, to nebásním jen já...
        např. "First-rate cabin quality" viz [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto Misanick

      Misanick 24.02.2016  20:30

      « Re: Dvě hvězdy pro autora

      :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 29.02.2016  02:37

      « Re: Dvě hvězdy pro autora

      DS je jen marketingovým blábolem obalenej mizernej CItroen, pro lehce obalamutitelný idioty, kteří skočí na tuhle vábničku ... a navíc je to i vzhledově hnusný.
  • 113 Reagovat !

    foto MBambus

    MBambus 24.02.2016  10:53

    Tohle fakt někdo kupuje?

    To je na Chocholouška
    • 612 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  11:05

      « Re: Tohle fakt někdo kupuje?

      Na chocholouška je, že lidi kupují vygajdané desetileté dýzlové Octávky a Passaty bez historie dotažené z Itálie či Německa se 160 na tacho... Tohle je na chocholouška.

      To, že si někdo koupí DS4 protože se mu prostě líbí, tak proč si jej nepořídit, je zcela v pořádku. Někdo peníze "promrhá" v nikotinu, někdo v ženách, někdo v DS :-! :-!
      • 62 Reagovat !

        foto MBambus

        MBambus 24.02.2016  12:53

        « Re: Re: Tohle fakt někdo kupuje?

        S tvou první částí souhlas, ale tohle "hnusidlo"* za 900papírů je bláznovství, to i kdyby se snad někomu mohlo líbit (jak vidíš, jsi zatím asi jedinej), tak částka je absolutně mimo. Řeči o promrhání peněz za něco jiného jsou mimo mísu, tady se bavíme o autech.

        *vysvětlivka pro diskutéra Ji/Ri: hnusidlo namísto vozidlo
  • 93 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 24.02.2016  11:04

    teda nic v zlom

    ale aj bezna mazda 3 je vacsi premiant ako tato podivna masinka s logom DS.... kazdopadne dve hviezdy sme tu uz dost dlho nemali .. to je pravda

    v pripade DS to chce komplet novu genetiku... a nove auto..... lebo prerobeny citroen ako premiovka fungovat nikdy nebude .. co je vcelku pochopitelne...
    • 59 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  11:07

      « Re: teda nic v zlom

      Není ani za mák. Řada DS nabízí velmi kvalitní interiéry a pro někoho zajímavý design. Rozhodně vyjímečný design.
      • 72 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 24.02.2016  11:13

        « Re: Re: teda nic v zlom

        mne tato "vynimocnost" nesedi.... aj predaje DS v eu tak nejak moju predtuchu potvrdzuju ze cesta k premii formou vycackaneho a prerobeneho citroenu bohuzial nepovedie... chce to komplet nove auto... uplne od podlahy .. a potom mozu so znackou DS zabodovat a prekvapit :yes:

        dve hviezdy su mozno ozaj kus malo ale viac ako 3 by tomu autu v porovnani s tymi na ktore svojim poslanim mieri nedal asi nikto... a to je velmi slaba vizitka vzhladom na smele ambicie DS
        • 28 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 24.02.2016  11:15

          « Re: Re: Re: teda nic v zlom

          DS nasměřovali pro Čínu, tady to vždy bude exotika. Tak je třeba to vnímat.
          • 72 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 24.02.2016  11:17

            « Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

            chapem...ved v eu sa ani o nejaky boom nepokusaju... popravde .... mozeme len spekulovat ci na to vobec aj maju ... lebo s tym co momentalne ponukaju na trhu mozem smelo prehlasit ze sa zatial na zavedene europske premiovky vobec ale vobec predajom ani imidzom nechytaju.... lebo toto je skor parodia na serioznu premiu .. a ako konkurent pre bmw1 alebo Acko? to snad ne... ani ako vtip to nie je na mieste .. s tymto DS si po imidzovej a premiovej stranke hravo poradi aj zakladna mazda 3 ... nic v zlom... len pisem ako to vidim
            • 110 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 24.02.2016  11:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

              Stavět DS proti německé prémii je bláhové, tohle jsou dva světy. Rozumím aktuálnímu nastavení DS a umím ocenit hodnoty, které nabízí. Klidně bych si DS pořídil i když vím že technicky jsou tu výrazně lepší volby.

              Otázkou spíš je, jestli je pro pojetí prémie v duchu DS místo. Na Evropském trhu sotva, v Číně věřím že může bodovat. A Francouzi to podle mě moc dobře vědí.
              • 72 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 24.02.2016  11:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                takymto pohladom je potom premiovka aj dacia sandero stepway... v takom rumunsku urcite alebo ako renault sandero v brazilii ;-) .... samozrejme stavat sandero proti zbytku sveta je tiez blahove... je to predsa iny svet... a jeho hodnoty dozaista tiez vieme ocenit... ;-) .. takto obkecas kazde auto.... ale ano plne chapem na co narazas...

                DS nemieri na BMW ani na medveda ani audi ani na mini tak teda na koho? predpokladam ze ani nie na daciu alebo datsun ..... ani ako cirkusant po dvoch poldecakoch by som si to nekupil ... a to mam docela napadity dizajn na autach moc rad .. chce to komplet nove auto novu genetiku... inak je to ( ako vidime ) nepredajne
                • 110 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 24.02.2016  11:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                  Jenže ten Stepway taky racionálně neobhájíš, protože je prostě předražený a nic extra ti nepřináší... A přesto dává výtečný smysl.
                  • 72 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 24.02.2016  11:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                    no nahodou je stepway v slusnej cene.. a jeho 208mm svetla vyska poraza nejeden ovela drahsi radobyoffroad... ja ich u nas vidim jazdit.. kto chce lepsiu priechodnost ale nema zrovna 25 tisic na nejake to vycencane SUVecko a ani zrovna netuzi po nejakom terene tak preco nie... ako crossover do mesta je voci mnohym podobne velkym za polovicnu cenu ... a vzhladovo sa pritom vobec nema za co hanbit... vyzera a posobi neraz lepsie a imidzovejsie ako nejeden drahsi voz.....
              • 34 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 24.02.2016  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                "Klidně bych si DS pořídil" >:D >:D >:D No comment!
                • 25 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 24.02.2016  18:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                  I nedokonalé vozy mají svoje kouzlo. Ty taky nejsi dokonalý a přítelkyně nad tebou neláme hůl (snad >:-[] )
          • 81 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 24.02.2016  11:33

            « Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

            Až na to že DS4 se v Číně neprodává.
            • 18 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 24.02.2016  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

              Psal jsem DS, ne DS4. A nemáš pravdu [odkaz]
              [odkaz]
              • 71 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 24.02.2016  11:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                A kam teda nasměrovali DS4?

                Podle mě to nesedí. DS3 je na trhu cca. od 2010, DS4 o rok později, v Číně zahájili prodej myslím až s DS5 někdy v roce 2014... takže bych neřekl, že ta auta byla koncipována pro Čínu. Pro Čínu je dělané DS6 a DS5LS.

                U DS bylo prohlášení značky takové, že míří na evropskou prémii.
                • 18 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 24.02.2016  11:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                  Prohlášení značky ... jak dětinské ;-) Škoda tu prohlašuje věcí, Hyundai tu prohlašuje věcí... A co bys čekal, že měli přijít se značkou DS a říct budeme konkurovat lépe vybaveným Citroenům >:-[] >:D >:D ...?
                  • 71 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 24.02.2016  12:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                    Jo, Hyundai v ČR je podobný případ. Škoda ne, ta má jako své hlavní heslo pragmatismus... jasně, v marketingových materiálech se občas dočteš o revolucích a nastavování nových měřítek a redefinování u každé značky a nového modelu, ale když vnímáš komunikaci jako celek...
                    • 17 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 24.02.2016  12:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                      Když jste u té Hyundaie, zaslechli jste tu reklamu na i30? >:D "Oktávku už všichni znáte" ? >:D Ti si nedaj pokoj >:D Škoda, že neni na YT >:D
                      • 15 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 24.02.2016  12:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                        Jojo. Už jsem si jen povzdychl, že v tom fakt hodlají nadále pokračovat. I po tom, co reklama na i20 zrovna velký úspěch nesklidila, mírně řečeno... :-)
                      • 23 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 24.02.2016  13:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                        Já si hlavně všiml, že na YT z mě neznámého důvodu raději vůbec akutální reklamní kampaň nedali, čert ví proč :*) >:-[]

                        Jinak zrovna tahle reklama mi přijde vcelku vtipná. Ano, je srovnávací a rejpe do Škody, ale tak nějak vcelku se vtipem. Podle mě si najali novou reklamku nebo změnili přístup reklamní kampaně...

                        Jen si říkám proč neudělali stejně i reklamu na i40. Superba už všichni znáte, ale život končí ve 40cítce >:D >:D ;-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 24.02.2016  13:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                        Myslíš život začíná ve třicítce? Osobně ji hodnotím na poměry Hyundai jako o něco méně trapnou než obvykle :-)
                        • 13 Reagovat !

                          foto rohYpnol

                          rohYpnol 24.02.2016  13:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                          ano, tu
                        • 13 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 24.02.2016  13:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                          Já spíš žasnu, že pořád válčí se Škodovkou >:D
                          • 13 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 24.02.2016  13:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                            Tak to víš, slepičí brko je dráždivé ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 25.02.2016  17:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                          Mě by zajímalo. kolik jim za tu reklamu platí Škodovka, když v ní dobrovolně zmiňují Octavii ve smyslu, že tu měl/má/zná (na rozdíl od i30) přece "každý". ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 24.02.2016  22:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda nic v zlom

                      Ještě přidej "vánoce v létě" ;-) , ale jinak souhlas, ve srovnání s Hyundai ČR je v tomto ohledu Škoda tááááááááákhle malinká.
    • 13 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.02.2016  16:48

      « Re: teda nic v zlom

      Dnes souhlasím...za 400kkč by to byla fajn "stylovka" k běžný C4.
      • 12 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 24.02.2016  20:32

        « Re: Re: teda nic v zlom

        Do půl koule. Abych se na to mohl dívat s úsměvem, že jsem dobře koupil >:D
  • 92 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 24.02.2016  11:25

    agónia

    autor to zhodnotil správne, teraz neriešim, či to tak robí aj pri iných značkách, ale tu to inak nešlo. Ani zarytý obhajca nenašiel iný argument ako "páči sa" a tento ds sa už ani nepáči, spredu fakt vyzerá ako nová lada vo vyššej výbave. Buď dajú rýchlo novú sériu modelov 3/4/5 alebo odídu skôr ako začali. Každý upravený, fejsliftovaný a vyčačkaný pôvodný model zakopáva ds hlbšie a hlbšie.
  • 92 Reagovat !

    foto nasua23

    nasua23 24.02.2016  11:26

    Předražená Dacie?

    Nemůžu si pomoct, ale auto na fotkách na mě působí jako Dacie.
    Myslím, že tenhle model je fakt tragický a i když pochopím, že někomu se to může líbit, tak nepochopím, že někdo takový má na takové auto 800 000.

    Počet hvezdiček neřeším, na to se auto nekupuje. I když je fakt, že moc objektivity z toho nekoukalo.
    • 73 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 24.02.2016  11:34

      « Re: Předražená Dacie?

      cela ta maska je dost tragicka .. paradoxne s logom citroenu to malo vacsie gule a viac charizmy a imidzu
  • 101 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 24.02.2016  11:51

    DS

    DS jde hodně mimo mě, ale přesto mi to nedá, abych se ho trošku nezastal. Pokud tu někdo srovnává s Dacií nebo Ladou, tak by velmi rychle zmlkl ve chvíli, kdy by ta dvě auta viděl vedle sebe. Ať už se vám styl DS líbí nebo ne, tak určitá pozornost k detailům a propracovanost tam bez diskusí je.

    Co mi u toho auta vadí nejvíc je ta pachuť prohry, tragicky podceněného útoku na evropskou prémii. Image celé značky je teď na bodu mrazu, převládá právě ta nálepka naleštěné bídy.

    PS: nejvíc mě dojal argument, že když se dají peníze vyhodit za nikotin, tak se dají vyhodit i za DS... z toho by jistě měli ve Francii radost :-)
    • 25 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.02.2016  12:50

      « Re: DS

      Forma bez obsahu si prostě pochvalu nezaslouží, ale srovnání s ladou nebo dacií je opravdu mimo.

      P.S. Nedávno jeden Rumun zcela seriozně, když jsem se bavili o autech stojíc u jeho loganu, zahlásil, "fakt super auto, škoda že ho kazí ta francouzská technika." Měl jsem co dělat, abych zachoval vážnou tvář. >:D
      • 23 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  13:07

        « Re: Re: DS

        ale zvládl jsi to, protože ses bál návštěvy u vás z Rumunska, že >:D
        • 04 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.02.2016  13:45

          « Re: Re: DS

          Byl to obchoďák mého největšího rumunského zákazníka, ať má radost, nemám problém mu odkývat jakoukoliv blbost, jen je těžké se u toho nesmát. ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 24.02.2016  13:25

        « Re: Re: DS

        No jistě, protože taková Dacia 1300, to byl přece ten pravý kus rumunské techniky... ne jako dneska ;-) .

        PS: věděl jsi, že Dacia vyráběla jako Dacii 1100S licenčně R8 Gordini?
        • 04 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.02.2016  13:48

          « Re: Re: Re: DS

          Přesně tak, dacia 1300 to bylo ňáký auto, dokonce ji ve Francii bouchali v licenci jako Renault 12. >:D ;-)

          P.S. Nee, zajímavé info...
      • 21 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 24.02.2016  13:26

        « Re: Re: DS

        porovnanie s ladami je prehnané, ale vyjadruje sklamanie z ds.
      • 02 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 24.02.2016  17:21

        « Re: Re: DS

        Ono to vůbec vypadá, že francouzská technika je odjakživa prokletím rumunského autoprůmyslu. >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 24.02.2016  13:39

      « Re: DS

      Asi nie som standardny typ, ale mne sa pristup, kde kladu doraz na interier prave pozdava. Koniec koncov, tam clovek travi vacsinu casu. DS4 dost dobre poznam, a predne sedacky patria k tomu najlepsiemu vramci mainstreamu a triedy. Koza Nappa je naozaj prijemna, na rozdiel od toho co inde nazyvaju kozou, palubovka, ovladace - posobi to premyslene a aspon na mna robi fajn dojem.

      Podvozok je nic moc (diplomaticky povedane), specialne s velkymi kolesami. Nechapem snahu o sportovost, kedze technicky takmer rovnaky Peugeot 308 je pohodlnejsi a vo vysledku rovnako rychly. Stary robotizovany manual co poznam je hroza. Tam fakt nie je co chvalit. Na druhej strane viem si predstavit ze manual s 1.6 thp a 200 konmi musi robit lepsi dojem z auta, uz len kvoli lahsiemu predku a snad lepsie naladenemu podvozku...

      Celkovo by som to urcite neporovnaval s premiu, to je len zbozne zelanie znacky, ale urcite by som neoznacil auto za podpriemerne, co naznacuju 2*.
      Cennikova cena je nadstrelena, ale ked plati podobne ako v minulosti cenovy jemnocit, tak nebude rozdielna od lepsie vybavenych modelov zvysku mainstreamu. ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto edy

        edy 24.02.2016  15:16

        « Re: Re: DS

        clovece, uz len z toho co pises ty sam vyplyva 2/5.
        • 20 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 25.02.2016  22:18

          « Re: Re: Re: DS

          Az na to, ze ja spominam verziu pred faceliftom, kde najvaznejsiu vyhradu - robotizovany automat, vymenili za dobre fungujucu HDM prevodovku. Takze uz len touto zmenou je to tak plus jeden bod. ;-)

          Ono moznosti vybavy uz dnes nie su tak nadpriemerne ako to bolo v 2011, ked auto vyslo. Ale stale je to nadpriemer a v kvalite materialov tiez. Takze podla mna nie je dovod na menej ako 3/5 a skor by som to videl na 3,5/5 ak porovnanvam s mainstreamom, kam auto patri.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 24.02.2016  13:43

      « Re: DS

      Pockat panove, hodnotil jsem ciste vzhled (zvlaste pak z uvodni fotky) a to auto na me (a zjevne nebudu sam) tak pusobi. DS clovek nema tak nakoukane (kde by ho taky pri tech prodejich nakoukal) a pri prvnim rychlem pohledu jsem tam proste videl toto: [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 24.02.2016  13:47

        « Re: Re: DS

        To taky nebylo jen na tebe... jasně, takhle v té miniaturce toho není moc vidět, černá kola vypadají jak plecháče a tak... naživo už by ses ale podle mě nespletl.

        Jen tak na okraj... odkaz je na koncept od Lady, na velkých kolech a nejspíš s LED světlama... ale Lada v šedi ulic bude vypadat zase jinak.
    • 01 Reagovat !

      foto nasua23

      nasua23 24.02.2016  13:54

      « Re: DS

      Ale já přece psal, že na FOTKÁCH na mě působjí jako dacie.

      [odkaz]

      [odkaz]

  • 46 Reagovat !

    foto AUDIRS6

    AUDIRS6 24.02.2016  13:24

    Francuzi a Taliani...

    to maju v nasich koncinach tazke.
    Po dlhom hladani som nasiel reklamy na Mercedes Benz Sprinter, ktore boli vysielane na nasich radiach:
    Taliani - na pi zz/c u [odkaz]
    Francuzi - na šalát [odkaz]

    >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
    • 33 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.02.2016  13:43

      « Re: Francuzi a Taliani...

      Tak zrovna sprinter je spíš na "zrzavo" >:D
    • 35 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  13:47

      « Re: Francuzi a Taliani...

      ...zato nam, nemcum jesou dodafky absolut wurst >:-[]
  • 32 Reagovat !

    foto edy

    edy 24.02.2016  14:07

    skvele

    budem viacej citat tohto autora, cital som viacero platenych pochybnych recenzii na toto auto, ale toto je prva skutocne objektivna priama recenzia.
    pre citron jeden odkaz, co vas nezabije, to vas posilni!
    • 19 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  14:46

      « Re: skvele

      Test byl jen nakydání hnoje, nic víc v testu nebylo 8-s

      Třeba TOPGear 6/10 [odkaz]

      Autocar 3,5* [odkaz]

      Carwow 7,2 [odkaz]

      • 30 Reagovat !

        foto edy

        edy 24.02.2016  15:10

        « Re: Re: skvele

        3/5 carbuyer
        [odkaz]
        u mna 2/5
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 24.02.2016  15:18

        « Re: Re: skvele

        to hodnotenie 6 z 10 ... je defakto analogicky nieco ako 3 hviezdy z 5 ( cize 1,66 nasobok tohto hodnotenia je maximalnym moznym maximom ).... a tie 3 hviezdy by som mu dal aj ja ... ale ako som spominal... na viac to uz tiez nevidim.....

        nejde o to zeby to bolo auto zle auto ako take... ale treba sa pozerat na to na ake auta mieri a ako obstoji so svojimi konkurentami..... a k tomu vztahovat hodnotenie..... ak zvazime fakt ze teritoriom tohto auta nema by sandero stepway ale skor volvo V40 ... tak razom su aj tie 3 hviezdy fakticky az moc ;-\

        skoda.. lebo podla mna DS ma na viac... ale este raz... chce to komplet nove auto... novy dizajn.. genetiku... interier ... tato vcelku bezducha a predrazena zlatanina sa ozaj neda rovnocenne porovnavat s nejakym 4 hviezdickovym volvom alebo A3kou svojho segmentu
        • 31 Reagovat !

          foto edy

          edy 24.02.2016  15:22

          « Re: Re: Re: skvele

          no ved presne, a komplexne to ponal aj autor tohto clanku, za tuto cenu je to skrata v tomto segmente iba 2/5....snad to odplasi dievcata co si vyberaju auta podla vzhladu, resp. ja fakt neviem co je na tomto aute pekne. DS3 este celkom zaujimave auto, ale DS4 a DS5 je vysmech. este ze citroen dostal dve miliardy od francuzskej vlady a minuly rok je prvykrat po asi 5 rokoch v zisku, inak by zbankrotovali s takymito autami.
          • 12 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 24.02.2016  15:28

            « Re: Re: Re: Re: skvele

            DS3 ano... ako mala sikovna stylova hracka to funguje ... ale DS4 a DS5 sa podla mna uz netrafili svojmu poslaniu .. a ani cenou... a vlastne ani dizajnom... nicim... to co funguje na DS3 uz ale nepreniesli do vyssich rad DS4 ani DS5... skoda... ( ono tester to popisal dobre )
        • 14 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 24.02.2016  15:26

          « Re: Re: Re: skvele

          Ano topper, umíme počítat ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 24.02.2016  15:30

            « Re: Re: Re: Re: skvele

            ja by som mu dal 3 hviezdy... a to este som optimista ... ale mozno keby som to v reale porovnal s volvom tak by boli aj dve vela ... je to tazko takto posudzovat

            skratka toto sa moc nepodarilo... auto sa minulo svojmu poslaniu.. co je hlavny dovod preco mas vsade v hodnoteniach ten hviezdny deficit ( a super sedacky to uz nezachrania ) ;-)
    • 25 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 24.02.2016  15:03

      « Re: skvele

      Přesně, autor testu zasluhuje pochvalu za odvahu, že to napsal na plnou pusu. To se v českých motoristikých médiích moc často nedělá, bohužel. Značka DS je v mých očích jeden obrovský omyl celou svou podstatou a mám i velký strach z toho, kam se * Citroën (tím nemyslím jen jeho prodeje v ČR, ale celou modelovou politiku této značky v poslední době). :-!
      • 13 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 24.02.2016  15:43

        « Re: Re: skvele

        ja s nim viacmenej suhlasim... vysledkove hodnotenie vyzera mozno poctom hviezd akosi az moc negativne... ale popisal cele to diane okolo tohto auta statocne a velmi otvorene a realisticky ... ak by to auto ( voci svojej konkurencii ) malo mat 4 hviezdy .... tak take A3 ich musi mat potom aspon 8 ... minimalne ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto edy

    edy 24.02.2016  15:43

    ako o tom pisali na SME.sk

    ak si chce clovek precitat recenziu platenu citroenom tak to je tento clanok, este aj v diskusii sa naslo vela fanusikov tychto divnych aut:
    [odkaz]
    a pritom slovenski diskutujuci a znalci dobrych aut su na tejto stranke
    ;-)
  • 45 Reagovat !

    foto bubulak

    bubulak 24.02.2016  15:59

    Citroen

    Citroen je na tom podle mého názoru v současnosti nejhůře ze všech řekněme jihoevropských značek. Jediné auto, které od nich za něco stojí je dosluhující C5, která vznikla v dobách, kdy ještě u Citroenu dělali auta pořádně. Stejně tak vůbec nebyla špatná předchozí generace C4 a C3. Ale to, co dělají teď, to opravdu nestojí za nic. Aktuální C3 ani C4 nemá nic, čím by převyšovala konkurenci, nástupce C5 snad ani nebude a pokud bude, tak bez hydropneumatického odpružení, takže tuctové auto, které není žádný důvod kupovat. No a řada DS to je jenom předražený leštěný prd pro frikulíny. Technika stejně podprůměrná, jako zbytek značky a za dvojnásobné peníze. Zatímco u Peugeotu, Renaultu a koneckonců i u toho Fiatu se pár zajímavých modelů najde, Citroen :no:
    • 10 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 24.02.2016  20:25

      « Re: Citroen

      No z těch jihoevropských značek, jak říkáš, na tom Citroen ještě není zdaleka nejhůř. Třeba taková Lancia se svým samojediným Ypsilonem je na tom mnohem hůř a Alfa je taky víc virtuální automobilkou, než skutečným výrobcem. Citroen má několik zajímavých modelů, které se slušně prodávají, třeba Cactus, nebo C4P.
  • 23 Reagovat !

    foto Twingo

    Twingo 24.02.2016  17:28

    Citroen

    Citroen na tom asi není zrovna nejlíp ale že dělá obyčejná auta tak to snad nemyslíte vážně? Co takhle Citroen c4 Cactus (Airbump), C3 (sklo protáhle až to střechy), a většina nových modelů má hlavně extravagantní design.

    A DS je pravda že není zrovna nejlepší ale žádný učený z nebe nespadl a Citroen (popřípadě DS) se stále ještě učí a za pár let možná bude stejně dobrý jako Infiniti nebo BMW. A hlavně člověk který si koupí DS tak chce hlavně design a taky se odlišit člověk který prostě chce DS tak si DS prostě koupí ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 24.02.2016  22:46

      « Re: Citroen

      " za pár let možná bude stejně dobrý jako Infiniti nebo BMW. "
      - No to těžko, oni (už) jako BMW být ani nechtějí. Prostě vše sází hlavně na styl.

      A Cactus je mimochodem výsledkem prakticky stejného přístupu, jen v jiné cenové.
  • 52 Reagovat !

    foto Postreh

    Postreh 24.02.2016  17:48

    Autor

    zjavne Citroen nemoze....
    je neskutocne subjektivny.. :no:
    [odkaz]
    na zaver prijal by som aspon z polovice takyto pristup pri hodnoteni skodoviek napr. taky oplastovany Rapid kde si ani nedali namahu zdvihnut podvozok :no:
    • 24 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 24.02.2016  21:04

      « Re: Autor

      Přesně tak. Dovolím si citovat: "Ako crossover pôsobí prirodzene a nevyžaduje najvyššiu výbavu aby pôsobil hodnotne."

      Čítajte viac: [odkaz]
  • 34 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 24.02.2016  18:04

    Soft-prémie

    Ti, co DS odsuzují, zkrátka nepochopili její současný smysl a postavení. DS stojí na počátku svého života, DS se sotva učí chodit, zatímco mnozí ji kritizují za to, že neumí jezdit na jednokolce pozpátku...

    Stačí se podívat na internetové stránky.
    Tady [odkaz] DS rozhodně nenajdete... A tady [odkaz] je taky pusto prázdno...
    Stále je tady [odkaz] ... Zkrátka řada DS stále potřebuje mateřskou péči...

    I přesto se ukazuje jako talentovaná a má značný potenciál. Stačí srovnat s Vignale od Fordu a rázem je tu jiný pohled.

    DS vsadila na hodnoty, které mají budoucnost, design vždy přitahoval a začít vyrábět expresivní a výrazně materiálově hodnotnější modely postavené na mainstreamové technice je nepochybně ten nejlepší možný začátek. Tak držme palce :yes:
  • 28 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 24.02.2016  18:13

    Co v testu nebylo (A MĚLO BÝT)

    1) Řízení nové DS 4 je díky novému 7" dotykovému displeji a posledním novinkám skupiny PSA v oblasti HCI (Human-Computer Interaction) na high-tech úrovni.

    Tento displej poslední generace umožňuje nejen snadný přístup ke všem funkcím vozu (o 66 % tlačítek méně, od navigace po hudbu), ale především nabízí funkci Mirror Screen, tedy replikaci obsahu chytrého telefonu (Android a iOS) na displej přístrojové desky.

    2) DS Connect, bezpečný bezplatný systém, který je k dispozici nepřetržitě a funguje prostřednictvím zabudované SIM karty.
    Zahrnuje automatické nouzové a asistenční volání s lokalizací vozu.

    3) Nová DS 4 nabízí nový světelný podpis značky pojmenovaný DS LED VISION.
    Tato technologie „DS LED Vision“ zahrnuje:
    nové samonatáčecí světlomety spojující výkonnost xenonové technologie a moduly LED,
    směrovky s posuvem světla – na trhu jedinečné,
    mlhovky s LED diodami s funkcí přisvícení do zatáček.
    LED diody vykreslují nový pohled rozpoznatelný ve dne i v noci díky 3 modulům zabudovaných do světlometů jako 3 drahokamy.

    Xenonové světlomety zlepšují výhled a bezpečnost.

    Proč o tomhle test MLČÍ???

    A co mohlo zaznít?

    4) Nová DS 4 může být vybavena sedadly s masážní funkcí, které potvrzují její postavení mezi prémiovými vozy. Tato technologie zajišťuje masáž bederní části zad pro lepší komfort a potěšení z jízdy. Zážitek z jízdy je zcela pozoruhodný a získává nový rozměr.

    5) Nová DS 4 nabízí tři typy kůže, především kůži Nappa a semianilínovou kůži, která patří k nejkrásnějším na světě a v automobilech se používá jen zřídkakdy.

    Tohle jen potvrzuje, že test je naprostým kydáním hnoje. Jistě, ne všechno se na DS4 povedlo a nikdo netvrdí, že je jízdně zajímavá, ale takovouhle popravu si rozhodně nezasloužila :-! :-!
    • 41 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 24.02.2016  20:28

      « Re: Co v testu nebylo (A MĚLO BÝT)

      Mozna proto, ze tyhle veci ma dneska kazdy. Oprostime-li to od marketingovych kecu co je dneska specialniho na 7" dotykovem displayi s navigaci, nesmyslne funkci Mirror Screen, ktera jakozto MirrorLink umrela drive nez zacala a funguje jako nahrada navigace pro nejlevnejsi auta (viz Fabie)? Co je zajimaveho na jakymsi DS Connect, coz je neco co ma konkurence dlouha leta a behem nekolika let to bude dokonce v EU povinne u kazdeho i nejlevnejsiho prodavaneho auta? LED svetlomety nebo dokonce xenony? Opet naprosto standardni zalezitost.
      • 24 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  20:40

        « Re: Re: Co v testu nebylo (A MĚLO BÝT)

        Nepochopil, ale to je jedno... Vysvětlím pro pomaleji chápající.

        Nedozvěděli jsme se lautr nic z toho, JAK tyhle věci fungují. A že je má KAŽDÝ?? Ani když vezmu běžný mainstream, tak tyhle prvky rozhodně každý nenabídne. A to dokonce občas ani ti nejlepší.
    • 01 Reagovat !

      foto CenturionCz

      CenturionCz 25.02.2016  19:52

      « Co v testu nebylo (A MĚLO BÝT)

      Už nějak nechápu sarkasmus. Co přesně mělo být tímto příspěvkem řečeno?
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 27.02.2016  10:41

        « Re: Co v testu nebylo (A MĚLO BÝT)

        Že jsme se v testu nedozvěděli zhola nic o tom, jak tyto prvky fungují a že je vozidlo vůbec má...
  • 23 Reagovat !

    foto Twingo

    Twingo 24.02.2016  19:36

    Co v testu nebylo

    Přesně plně s tebou souhlasím rohYpnol
    DS je mladá a nezkušená ale všichni ji za to odsuzují
    ;-)
    • 25 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 24.02.2016  20:26

      « Re: Co v testu nebylo

      No, myslím si, že Citroën je dostatečně zkušená značka s odpovídajícím know-how, aby třeba dokázali u testovaného vozu správně naladit podvozek a uděla pořádné odhlučnění (když už si hrají na tu prémiovku). Nebo ne? >:D
    • 32 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 24.02.2016  20:33

      « Re: Co v testu nebylo

      Ale o tom to prave je. Pokud chci jit do toho, ze vyrobim novou premiovou znacku, tak musim do toho jit naplno a tak, ze budu ne srovnatelny, ale lepsi nez zavedena konkurence. Premie nevznikne tak, ze nekdo designove upravi mainstream, technicky ho kdovi proc zmrsi a pak se bude tvarit jako premie.
      Jak se prosadil v USA Lexus? Vyrobili LS400, auto ktere bylo konstruovane tak aby bylo lepsi, kvalitnejsi nez stavajici zavedena konkurence. Realne ho prodavali pod cenou jen proto, aby zavedli novou znacku. Nebylo to snadne, ale dneska Lexus jakozto premiova znacka funguje. To je jedina cesta. Citroen na neco takoveho proste nema a jenom predstira premiovost v zoufale vire, ze si toho nikdo nevsimne. Za par let cely DS projekt odpiskaji pro nezajem zakazniku.
      • 36 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 24.02.2016  20:43

        « Re: Re: Co v testu nebylo

        Kecy. Jediným problémem DS je to, že prostě nemá tradici. Mini vyrobí klidně úplně stejně nedokonalý vůz a nikdo se nad tím ani nepozastaví. Proč? Je to přeci prémiové stylové Mini... :-!

        Příkladů máš spousty. Třeba jistá ovocnářská společnost, co začala vyrábět mizerné krámy které toho uměly polovinu toho co konkurence. Jenže každý filmový hrdina měl nakousnuté ovoce, design hrál prim a hle, nikdo neví proč a je tu prémiový výrobce elektroniky aniž by kdykoliv vyrobil cokoliv lepšího než konkurence :-! :-!

        U aut nápodobně, třeba Range-Rover, auta mizerná kvalitou i spolehlivostí po dlouhá desetiletí. Přesto si vybudovala pozici prémie a jakous takous kvalitu přinesli až z Mnichova.

        Naopak třeba Defenderovi mizerná kvalita zůstala. Ti co měli čest s nimi jezdit v armádě by mohli vyprávět, prostě auta co nic nevydrží. Přesto získalo na popularitě jak málokdo...

        Zásadním kritériem úspěchu je totiž jen "líbit se cílové skupině". Jak prosté a přitom nesmírně obtížné. Tvůj příklad Lexusu je úplně stejný, jenže Lexus se prostě nikomu (snad kromě japonců) nelíbil a tak mu nezbylo než být "technicky dokonalý".
        • 44 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.02.2016  04:48

          « Re: Re: Re: Co v testu nebylo

          Víš, nejsi zrovna studnice všech moudrostí a tvoje zobecňování všeho je absurdní.

          DS je C4 s jinou kastlí a když k nechutný ceně přitlačíš i kůží obšitou palubkou. Jinak je to stejná prémie jako jen a právě C4.

          Nemotej do toho Mini, nemotej do toho Range Rovery, nevymýšlej tu báchorky o Defíkách...DS4 si jednoduše neobhájíš.

          Pokud ji chceš obhajovat, pak seber 900kkč a šupej je vysázet na stůl. Můžeš nám tu pak vyprávět o důvodech, který tě k tomu vedly. Pro mě tohle auto musí končit cenově pod půl mega. A i pak radši jezdím něčím co vypadá jako auto a ne jako TERÉNNÍ KAJAK.
          DS4 je špatně a s podobnou filozofií vždy špatně bude.
          • 25 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 25.02.2016  09:13

            « Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

            Amen!

            A za "ternénní kajak" :yes: :yes: >:D >:D
          • 12 Reagovat !

            foto nasua23

            nasua23 25.02.2016  09:29

            « Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

            Kajaku >:D :yes:
          • 30 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 25.02.2016  10:34

            « Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

            1) Nejsou to báchorky o Defenderu, ti říkám že se zeptej lidí co reálně jezdily v armádě Defendery (ano, ty se samozřejmě nezeptáš ale budeš tu tvrdit jak šířím báchorky... 8-s

            2) Seber 900 a šupej... Ano, takže s touhle logikou tu neobhájíš naprosto žádné auto, pokud si jej nekoupíš. Takže až tu napíšeš něco o 7er za 3M tak podle tvé logiky bych měl říct - seber 3M a šupej vysázet na stůl... Bravo, opravdu skvělá logika 8-s 8-s

            3) Podívej se na kolik dokááže cenově vystřelit oplastovaný lowendový Rapid Scoutline... Ano, DS4 je předražená stejně jako desítky jiných modelů jiných značek, no a co? Proto ji má v testu autor bez špetky nezaujatosti sejmout??
            • 25 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.02.2016  10:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

              Nevím kdo co jezdí v armádě a nevím kolik jsi jich zpovídal. Mám zase svý zdroje, tohle je dohadování typu jedna paní povídala.

              Podívej se na širší vztahy kolem konkurence DS4. Jde o nejlevnější řešení platformy, vyjma pár prvků typu kožený potah žádná přidaná hodnota a ještě k tomu kompromisy, který nechceš dělat (viz zadní okna)

              Nakonec pak Rapid Scout. Celá řada Rapid mě neoslovuje, ale je propagovaná jako levný auto. Kam si s Rapidem cenově sáhneš na 600? Nebo na 700? Možná, nestojí mi za to abych šel na konfigurátor, ale při vší úctě k umu francouzských inženýrů, co sakra dělá v zásadě stejně řešená prýluxusní DS4 v cenách, kde kupuješ prémii? Ta je navíc technicky víc autem než kajak.
              • 31 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 25.02.2016  11:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                Nevím co konkrétně myslíš tím nejlevnějším řešením platformy.

                Rapid Scoutline 1.4 TDI DSG s nějakými příplatky bez problémů přes 600 000,- ...

                Co sakra dělá stejně řešená.. stejně řešená jako co? Jako Rapid? Jako C4? DS4 z praktického hlediska kompromisy nepřináší, v zadních výklopných oknech nevidím žádný kompromis (byť za tuhle cenu mohly být výklopné v elektrice)

                A jinak DS4 je primárně nastavená pro přední místa, vzadu je to, s trochou nadsázky pouhé (+2), byť s podélnou prostorností výraznější problém nemá.

                Doporučuji si přečíst třeba tohle [odkaz] :-!

                Tvým problémem jednoduše je, že hodnotíš auto pohledem "automobilového nadšence". Jenže přesně tohle je supina, na kterou DS4 zvysoka kašle a cílí úplně jinam. Jeho cílovou skupinou je člověk, pro kterého je auto jen prostředek pro přesun z A do B. Přitom mu ale záleží na estetice a ta je pro něj klíčová.

                DS4 je prostředek sebeprezentace vlastní identity, prostředkem jak vystoupit z davu šedi, jak obohatit vlastní prostor o "krásno". A ne prostředkem pro to zažít za volantem řidičskou nirvánu.
                • 11 Reagovat !

                  foto holden-holden

                  holden_holden 25.02.2016  12:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  u DS plati mnohem vice nez jide ze s ni jezdi ten kdo chce a ne ze musi tak jak to plati u skodovek a folcvagnu
                  • 10 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 25.02.2016  13:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    Přesně tak. Navíc ono to má opravdu něco do sebe. Jistě, pokud budu kupovat prémii abych něco dokazoval svému okolí, asi u DS určitě neskončím. To skončím nejspíš u Audi, a zařadím se po bok podnikatelského rychlozbohatlického stavu a budu patřit mezi "ty úspěšné".

                    Pokud nemám potřebu svému okolí nic dokazovat a nechci zapadnout do stáda stereotypního vnímání určité skupiny, a netoužím po jízdních zážitcích, tak DS je prostě ideální volbou.

                    Dostanu jedinečný a nezaměnitelný vzhled, prémiové prvky interiéru a hodnotněji působící auto než u běžného mainstreamu, výbavově přitom stojím na vrcholu mainstramu a motory a převodovky jsou taky ok (on ten THP je i pod těmi jakože "opravdu prémiovými" kapotami, že >:-[] ). Tohle prostě smysl dává.

                    V odladění se bohužel projevila tradiční francouzská ležérnost a nedali si s finálním naladěním opravdu záležet, což je samozřejmě škoda. No, prostě francouzi, přijdou se skvělým nápadem, ale nedotáhnou jej až do konce...
                    • 11 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 25.02.2016  13:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                      Ty jseš moc individualista, to je dneska skoro zločin... Máš hezky zapadnout do šedého (stříbrného) hranatého stáda a neotravovat s něčím takhle kulatým..
                      • 11 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 25.02.2016  14:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                        Jakou sed mas na mysli? Skodovku nemam ani jako soukromou, ani ve firme. Ale dal bych ji urcite prednost pred DS4.

                        Notabene jsem o skodovce ani nezacal psat, nijak ji s citronem nesrovnaval a ani ji nezatahoval do diskuze.

                        Ted jsem treba zkouknul novy Megane a DS4 vedle nej neobstoji naprosto v nicem! ;-)

                        S cilovou skupinou a dalsimi definicemi mi prijdes jako reklamni kreativec, ale tim to hasne. DS4 je jednoduse sotva prumerny auto za nehoraznou cenu.
                        • 10 Reagovat !

                          foto rohYpnol

                          rohYpnol 25.02.2016  14:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                          Měl jsi vůbec někdy DS4 k dispozici??
                          • 11 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 25.02.2016  15:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                            Ano, hned na pocatku jeho kariery a v manualu. Pro me zbytecne vyhozeny penize PSA. Nicemny auto odkazujici na neco ceho nema ani za mak...styl.

                            Radsi ocenim uprimnost C4 nez neopravnenou nadutost DS4
                    • 12 Reagovat !

                      foto Wawris

                      Wawris 25.02.2016  14:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                      Mě fakt fascinuje tvoje nezdolná snaha obhajovat krám. I argumentace, že krám je vlastně fajn, protože někdo jiný taky vyrábí krám. "Překvapivě" ani toho Rapida Scoutline nikdo nekupuje, protože to je za ty peníze zkrátka nesmysl...

                      Zmiňovals Mini nebo Range jako podobné případy prázdných aut. Jednak si myslím, že Mini, Defender i Range jsou mnohem smysluplnější a daleko více obhajitelná auta, než DS4, druhak mají daleko hmatatelnější benefity, přesněji cílí na svou klientelu a více se odlišují od konkurence.

                      Ale DS4? jakoprémiový crossover u kterého si připlácíš za styl? Tady je první fail - téměř všecky crossovery a malá SUV mají jakýsi společenský kredit a jsou vnímány mimojiné jako stylové = připlácíš za něco, co je vlastně standard. Druhý fail je pak ta prémiovost, kterou najdeš hlavně na papíře. No a DS4 navíc nijak zázračně nejezdí, čímž je definitivně vyautovaná. Takový Nissan Juke ti osobitost a styl nabídne za polovinu ceny... nechat si obšít palubku a sedadla do nappy za 400 tisíc, to je pak vážně deal století...

                      :-)
                      • 11 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 25.02.2016  14:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                        Téměř všechny crossovery a malá SUV mají jakýsi společenský kredit...

                        Je vidět, že stále vůbec nechápeš o čem píšu. Ano, crossovery a SUV mají ten nějaký společenský kredit... se kterým se zařadíš do davu šedi a průměru.

                        A DS4 si přesně pro tyhle atributy pořizovat nebudeš, protože DS4 nepořizuješ pro to, aby jsi zaujal nějako společenskou pózu před ostatníma. DS si pořizuješ PRO SEBE, pro své vlastní vyjádření identity, pro vyjádření svého světa. DS je nástrojem realizace vlastního já. Nikoliv promítání cizích stereotypů do toho, co máš chtít, aby jsi byl vnímán prémiově.

                        DS si nekoupíš proto, co si myslí ostatní, ale koupíš si jej proto, co chceš TY SÁM. A to je zásadní rozdíl oproti ostatním prémiovkám.

                        Řeči o krámu vůbec nekomentuji, evidentně jsi model nikdy ani neviděl.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Martin911Turbo

                        Martin911Turbo 25.02.2016  14:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                        Juke stojí stejně jako DS4 má plus akorát v možnosti 4x4 a v Nismu
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 25.02.2016  14:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    Proto ta DS4 ma takovy prodejni uspech :-).

                    Skodovky, ktery jste sem zatahli naopak lidi kupuji jelikoz je nechteji! :-) dobry kluci!
                    • 10 Reagovat !

                      foto rohYpnol

                      rohYpnol 25.02.2016  14:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                      1) Kolik Scoutlinů se prodá opravdu nevím, každopádně třeba Roomster Scout jsem viděl na silnici 1x, Fabii Scout taky myslím jednu ano...

                      2) Tvrdím někde, že DS4 se svým současným vymezením dokáže oslovit masy??
                • 01 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 25.02.2016  14:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  Znovu, Rapid je i vyrobcem oznacovan jako levny vuz. Verze Scout je doplnkem, me nijak nedrazdi, ale ani nezajima. Srovnani beru jako irelevantni. Myslim, ze za 600 bude i s podobne vykonnou 1,6.
                  To nic nemeni na faktu, ze DS4 je nalestena bida. Auto bez stylu i smyslu.
                  • 10 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 25.02.2016  14:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    1.6 TDI nemá ani těch tady zesměšněných 88 kW a hlavně není s DSG a i kdyby byla s DSG, tak je to suchá DSG... Ale to je celkem jedno.

                    Smysl DS4 jsem ti napsal. To, že tebe takovéto pojetí neoslovuje, je zcela v pořádku :-!
                • 01 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 25.02.2016  18:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  Žádná výklopná okna nemá, neotevírají se vůbec...

                  Mimochodem, výklopná okna mě prudila už v Upu, nedovedu si je představit v 4x dražším autě.
                  • 10 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 26.02.2016  00:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    ano, ty má Cactus, moje mýlka.
                • 11 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 25.02.2016  21:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  "Hodnotíš to auto pohledem automobilového nadšence". Ano v tomto máš jistou pravdu, DS4 či DS5 si totiž může koupit jen naprostý automobilový neználek, který se vůbec, ale vůbec neorientuje na automobilovém trhu. :-)
        • 02 Reagovat !

          foto nasua23

          nasua23 25.02.2016  09:28

          « Re: Re: Re: Co v testu nebylo

          Jenže zrovna tak jako iphone toho umí možná polovinu, ale umí to svižně a dlouho (můj iphone 5s už mám přes tři roky a rozhodně nehodlám jen tak měnit) tak od "DS prémie" bych čekal něco, čím mě pošle do kolen.

          I kdyby to byl vodotrysk na palubovce. Ale prostě něco, čím by ta značka měla být výjimečná.

          Tady mě napadá příměr s Pagani. Malý, velice úzkoprofilový segemnt, do kterýho se zkouší dostat mrtě malých "garážových" značek. A on to dokázal tím, že byl perfekcionista a staví lehce šílený auta.
      • 02 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 24.02.2016  23:02

        « Re: Co v testu nebylo

        Citroen si to očividně přebral trochu jinak. Udělal auto horší a prodává ho dráž. >:-[] >:-[] >:-[] (no jo, zas si to schytám)
        • 02 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 25.02.2016  02:04

          « Re: Re: Co v testu nebylo

          No, ono to u té DS není jen o brutálně přestřelených prodejních cenách, ale i děsivém propadu hodnoty při opětovném prodeji (ve srovnání třeba s německou skutečnou prémií). :-!
          • 40 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 25.02.2016  13:10

            « Re: Re: Re: Co v testu nebylo

            Možná že tu ojetinu stačí vyvézt z naší zamindrákované země do Francie a propad zas tak brutální nebude :-!
            • 13 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.02.2016  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

              V cem jsme zamindrakovanejsi nez francouzi?
              • 30 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 25.02.2016  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                Třeba v tom, že francouzská auta tu neustále společnost odsuzuje pro nespolehlivost, což platilo někdy před 10, 15 lety??
                • 01 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 25.02.2016  18:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  A co je tak divného na tom, že pověst (pokažená) má určitou setrvačnost? Zvlášť když 10-15leté vozy jsou právě ty, kterými velká část Čechů jezdí. Ono to zas tak dávno není, jak si má být člověk jistý, že ty dnešní modely jsou již fakt, ale fakt vychytané? Mluvím hlavně o laické veřejnosti, která neví, že v Renaultu dnes existují plány na zvýšení kvality aut a spokojenosti zákazníků, ale ví, že soused měl Lagunu II...
                  • 11 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 25.02.2016  18:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    Divný je na tom ten nezájem o realitu, v době, kdy je snadno dostupná na internetu. Ochota obyvatel ČR přiznat, že se mýlili, nebo že je svět už jinde, je blízká nule.
                    Je zajímavé, že si všichni pamatují jen toho souseda s Lagunou, ale ne ty sousedy a kolegy s TSI...
                  • 20 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 26.02.2016  00:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    Jistě, určitá setrvačnost... Tak mi vysvětli, proč setrvačnost v době mizerných Renaultů byla NULA let, tzn. okamžitě a hned každý věděl, že Renault je nespolehlivý, zatímco dnes v době bezproblémových Renaultů je setrvačnost 10 let...?

                    Tak mi vysvětli, proč setrvačnost u koncernu je... zřejmě nekonečno, neboť problémovost TSI a TDI tu laické veřejnost dosud stále nedošla >:-[] >:D
            • 01 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 25.02.2016  21:40

              « Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

              No už to vážně vidím, jak se český majitel DS sebere a pojede ho do Francie nabízet k odkoupení za "výhodnou" zůstatkovou cenu! >:D >:D >:D Teď ještě tu o Karkulce! >:-[] >:-[] >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 25.02.2016  23:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                On neexistuje internet a inzerce na něm?? Žiješ v době pravěku??
                • 01 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 26.02.2016  07:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                  Jo, takže auto hodíš na nějaký francouzský bazarový portál a ten Frantík, co si vybere tebou prodávanou DS, si pro ni pojede do Česka, jo? >:D A jak se s ním domluvíš, když jich většina neumí anglicky ani německy? Jseš fakt tak naivní, nebo to ze sebe jenom děláš? >:D >:D >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 26.02.2016  08:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                    Víš ty vůbec kolik překupníků jezdí ze zahraničí vykupovat auta (mladé ojetiny) k nám??
                    • 01 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 26.02.2016  09:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co v testu nebylo

                      A jistě si z té nabídky na našem trhu vyberou to auto, které bude za jeho domácí francouzské ceny... jsou to přece Francouzi ;-)
  • 04 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 25.02.2016  08:26

    No neurob z toho crossback, ...

    keď už v základe je DS4 zvihnutá ako vystrašená žaba.
  • 30 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 25.02.2016  13:58

    DS4 je zbytečná

    Ač jsem fanda Citroena a máme v rodině několik Citroenů tak DS4 se mi jeví jako naprosto zbytečná
    Pochopil bych víc kdyby byla DS1 která by konkurovala Renault/Smartu...
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.02.2016  14:24

      « Re: DS4 je zbytečná

      DS4 muze konkurovat komukoliv ve tride, ale ne v soucasny velmi nestastny forme a vlastnostem, ktery se daji sotva oznacit i za prumerny.
      Budou radi, kdyz je rozprodaji s cenami kolem pul milionu, ale s full option.
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 25.02.2016  14:57

        « Re: Re: DS4 je zbytečná

        Podívej se na zahraniční testy. DS4 má své světlejší i stinné stránky. Jako celek je lehce nadprůměrná, přitom má oblasti ve kterých vyniká. Tak to je a nic s tím nenaděláš :-!
        • 20 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 25.02.2016  15:10

          « Re: Re: Re: DS4 je zbytečná

          Podívej s DS3 a s DS5 nemám problém, DS4 mi parkuje v ulici kde bydlím a denně oko ní chodím když venčím psa, je v plné palbě s max příplatky a nechává mě chladným...
  • 71 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 25.02.2016  17:33

    DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

    DS4 jenom dokladuje, že s celým brandem DS to hoši moc nedomysleli. Prodeje prudce klesají (v Evropě mínus 10%, Čína mínus 15% a to v situaci, kdy značka nezískala žádný podstatnější podíl na trhu) a ceny, za které se DS prodává na vyspělých trzích zdaleka nedosahují prémiové úrovně. Například v UK začíná DS4 na podobných cenách jako mainstream a dokonce jeho vrcholné modely zdaleka nedosahují na ceny vrcholných modelů mainstreamu (Focus ST, Golf GTI, Golf R, Focus RS). To ovšem znamená, že ekvivalentní modely Citroenu byly poslány cenově do druhého suterénu a dnes nedosahují na ceny mainstreamu (C4 13,6 t liber, C4 Cactus 13 t liber). Výsledkem celého pokusu o prémii je, že řada DS horko těžko stíhá mainstream a modely Citroenu se posunuly cenově pod mainstream. Navíc PSA neinvestuje do nástupců modelové řady Citroenu, takže nástupce C5 je neustále odkládán, C6 nástupce nemá, C4 a C3 jsou vysloužilci na penzi. Dobře se prodává C4 Cactus ovšem to je technicky velmi jednoduchý model za ceny „skoro Dacie“. Takže jediný model, který nějak slušně boduje a drží si i cenu je C4 Picasso. Trochu mizérie na kdysi plnoformátovou automobilku. No a DS je na tom ještě hůře, protože jediný slušný model DS3 už také zastarává a značka se utápí v modelech, které si v prémii ani neškrtnou (DS4, DS5).
    Myslím, že kdyby Peugeot nechali bojovat v mainstreamu a Citroen se snažili posunout výš směrem k prémii a na celou DS se vybodli, tak by udělali daleko lépe. Citroen je zavedená značka, kterou vývojem posledních let jenom dehonestují a DS je velmi zoufalý pokus, který evidentně nevychází.
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 25.02.2016  21:43

      « Re: DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

      Skvěle napsáno a shrnuto! Škoda, že si to nemohou přečíst generální ředitelé DS, Citroënu a hlavně PSA! ;-) :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.02.2016  22:02

        « Re: Re: DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

        Neboj, oni už to určitě ví taky...
      • 01 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 25.02.2016  22:25

        « Re: DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

        Myslím, že šéf PSA Tavares o těchto problémech dobře ví, problém je, že PSA převzal až v době, kdy tyto chyby s DS a Citroenem už zdědil jako hotovou věc, peníze na DS už byly propáleny a ty dnes chybí na rozvoj modelů Citroenu a něco s tím udělat dnes není nijak jednoduché. Ono je to jednoduché teoreticky, ovšem ekonomicky je to velmi krušné, chyba se stala v minulosti a Tavares prostě musí hledět na přežití PSA jako celku, dojebali to jeho předchůdci. Tavares bude hrdina, pokud se mu povede udržet v kondici PSA a zároveň restartovat Citroen, pravděpodobnější je, že se mu podaří PSA dostat do kondice, ale cena za to bude právě ten Citroen.
    • 20 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 26.02.2016  00:16

      « Re: DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

      Je spíš otázka jestli Francouzi mají na prémii mentalitou. Prémie vyžaduje dotaženost, což se tak nějak vylučuje s francouzskou ležérností. Ale i to by se dalo.

      Jenže prémie vyžaduje neustálou soustavnou práci na vývoji a inovacích, po 3 letech musí přicházet FL, a hlavně - po 5 až 6 letech musí přicházet nový model. Přitom inovace musí být prosty od avantgardy a pokusů.

      A přesně tohle francouzi NEjsou. Ne že by nedokázali vyvinout slušný kus. Ale není možné, aby po něm nepřicházelo nic, a dlooouho NIC... Takhle se to dělat nedá. Ne v mainstreamu a rozhodně ne v prémii.

      Přitom třeba P607, P605, Renault Safrane, Renault 25 ... to prostě nebyly špatné vozy... Kam se ale tohle podělo?? Místo toho buď velké nic nebo rovnou průser jak vrata typu Vel Satis nebo Avantime... Fakt škoda ;-\
      • 11 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 26.02.2016  01:13

        « Re: Re: DS byl Citroenu potažmo PSA čert dlužen

        Určitá avantgarda v prémii nevadí, naopak může být oživením proti poněkud sucharskému přístupu Němců či Japonců. Samozřejmě nesmí tato avantgarda přerůst do situace, kdy forma zvítězí nad funkcí a místo předmětu denní potřeby (auta) se staví primárně umělecké dílo, které se jako auto jenom tváří. Ale právě to Citroen v poválečném období až někam do modelu XM zvládal velmi noblesně a dokázal alternativu německé prémii stavět, takže technické schopnosti měli, dostatečnou inovativnost také. Co je šokující, že tuhle historii a tradici někdo kopl pod stůl a začal si hrát se zcela novou značkou na zelené louce a tu tradiční v podstatě zamordoval pro účely prémie, to prostě nepochopím. Na zelené louce to musí zkoušet mladé značky bez tradice, kdysi Audi, pak Japonci, dnes Korejci a každý vidí co to stojí úsilí, peněz a jak často se to příliš nedaří i přesto, že se o to snaží třeba ti pilní Japonci (Acura nebo Infiniti i přes mnoho let úsilí zatím žádný velký success nejsou). Takže hlavní problém nevidím v nedostatku píle nebo ležérnosti francouzských vývojářů, ale ve zcela dementním minulém managementu PSA. Jako kdyby vedení Prazdroje ze dne na den rozhodlo pod značkou PilsnerUrquell vyrábět malinovku a ležák stáčet do plastových láhví s logem partyzána z Brdských lesů, prostě sebevražda v přímém přenosu.
  • 13 Reagovat !

    foto CenturionCz

    CenturionCz 25.02.2016  20:07

    Mnoho Čechů jezdí ve francouzských autech,

    mnoho Čechů z nějakého důvodu nemá rádo Škodu a VW. Ok. Ale projevovat soucit k takto zoufale trapné snaze tahat z lidí peníze za podmotorizovaný přejmenovaný Citroen s jediným designem ve své třídě, který je ošklivý a nudný zároveň, a prakticky žádnými novými přínosy do prémiového segmentu, to je už trochu za hranou. Líbí se mi ta hliníková madla dveří (pokud tedy jsou z hliníku, což doufám - je to přeci prémie) a skutečnost, že to auto není celé oplastované. To je tak vše. Mimochodem označit šetření za full-LED světla jako "světelný podpis DS" je geniální.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Známý tanečník zemřel při nehodě: Před smrtí poslal fanouškům děsivý vzkaz

Známý tanečník zemřel při nehodě: Před smrtí poslal…

Tanečník Robert Anker (†27) z kanadské skupiny Diversity zemřel při autonehodě. Tento umělec se dostal do…

Zpěvák Michal Prokop (70) ruší koncerty: V nemocnici zápasí se zápalem plic

Zpěvák Michal Prokop (70) ruší koncerty: V nemocnici…

Ruší koncerty! Michal Prokop leží se zápalem plic v jedné z pražských nemocnic. „To se tak prostě někdy stane,“…

 

iSport.cz

Nový zájemce o Necida. Přesun do Utrechtu je blízko, píší Nizozemci

Nový zájemce o Necida. Přesun do Utrechtu je blízko,…

Budoucnost reprezentačního útočníka Tomáše Necida se vyjasňuje. O vytáhlého forvarda, který patří tureckému…

Vedeme ligu, ne, smál se hrdina Baroš. Góly za Baník jsou emotivnější

Vedeme ligu, ne, smál se hrdina Baroš. Góly za Baník…

Přišel na hřiště půlhodinku před koncem zápasu. Očekávaný každým, kdo zápas sledoval. Stav zápasu byl v tu…

 

Reflex.cz

Babišovy nahrávky nejsou trestným činem

Babišovy nahrávky nejsou trestným činem

Policie odložila trestní oznámení, které Andrej Babiš podal ve věci tajně pořízených nahrávek jeho dohod o…

Muž zapomněl pod stromem v Berlíně kilo zlata a 3500 euro. Opravoval si tam kolo

Muž zapomněl pod stromem v Berlíně kilo zlata a 3500…

Příběh, kterému se ani nechce věřit, se odehrál ve čtvrtek v berlínské čtvrti Neukölln. Jeden muž tam měl menší…