Diskuse

Fiat 124 Spider – Opravdu jen dražší MX-5?

19.6.2017

Fiat po 31 letech oprášil slavný model 124 Spider. Chytře se při tom spojil s japonskou mazdou, která v podobě čtvrté generace MX-5 dodala kompletní hardware atraktivního sporťáku. Obě auta se však v lecčem liší.

 

  • 62 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 19.06.  11:16

    The best...

    Ako vravel Richard Hammond v GT: ak chcete najlepsiu MX5-ku, berte Abarth!
    • 17 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 19.06.  14:52

      « Re: The best...

      To je ten co obulil a spálil ve Schweitz auto za $1 mil? :-! No, kdyz to vravel....
  • 77 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 19.06.  11:25

    Ty řeči,

    že vás bude "šikanovat" 1,4 TDI jsou naprostý nesmysl, nebude vás šikanovat ani 2,0 TDI. Jen to nechce být příslušník generace, která si myslí, že se zrychluje pouze sešlápnutím plynu a že jezdit pod 2 tis. ot. je zcela normální.
    Test jako dělaný pro Michala Fokta, nikdo jiný zde z redakce neví víc, a neumí jezdit s mx5 jako on. Při vší úctě k Tomášovi je to škoda.
    • 58 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 19.06.  11:39

      « Ty řeči,

      Psal to s nadsázkou, ale má pravdu. ;-)

      Protože ta jednapětková MXka opravdu nejede. Kdejaké o trochu silnější auto tě opískuje kdykoliv. ;-)
      • 44 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 19.06.  11:42

        « Re: Ty řeči,

        Je fakt, že 2,0 je u mx5 ideál.
      • 43 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 19.06.  11:57

        « Re: Ty řeči,

        Co je to "o trochu silnější auto"?
        Taková konstrukce věty přímo popisuje auto silnější, než ta patnáctistovka a tam by bylo dost divné, kdyby neuspělo...
        • 47 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 19.06.  12:27

          « Re: Re: Ty řeči,

          Projeď se v tom autě a pochopíš to.

          PS: S tou tvojí jednadvojkou jsi ovšem i proti slabé MXce bez šance.
          • 84 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 19.06.  12:32

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Kdepak, aby jossalito uznalo chybu, to se nikdy nestane.
            Namísto toho se opět pustí do osobních a hloupých útoků. Vskutku dospělé...
            • 39 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 19.06.  12:34

              « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              Promiň, ale jsi obyčejný pako. Takže s tebou taky tak budu diskutovat, jak chci já. :-!
              • 22 Reagovat !

                foto wolff

                wolff 19.06.  12:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                8-s
              • 64 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 19.06.  12:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Diskutuj, já ti to velmi rád vrátím. I když... asi spíš ne, je to vlastně nuda.
                Jsi děcko a ty mě vždycky baví jen chvíli.
                • 27 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  13:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Jsi směšný, sám jsi usoplené děcko, ale vidíš je ve všech ostatních. :-!
          • 10 Reagovat !

            foto Charger

            Charger 20.06.  11:01

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Při vší úctě, buď jsi jel špatným kusem, nebo neumíš využívat točivý atmosférický motor, protože 1.5 jede v MX-5 velmi dobře, mnohem líp než kolik se zdá z papírových hodnot.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.06.  22:19

          « Re: Re: Ty řeči,

          Tak snad nemusíme slovíčkařit, ne? Pokud vezmu jako dnešní základ nějaký kompakt s litrem kolem 80-90kW, tak "trošku silnější auto" je prostě nějaké 1.5EB nebo 1.4TSI.
          • 50 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 19.06.  23:04

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            No, on si nám tady jossalito tak trochu s tímhle výrazem zakličkoval, že. Nejprve nedefinované "trošku silnější", aby následně srovnávání se 150-170 koňovým autem střední třídy odbyl poukazem na zcela obyčejnou obchoďáckou Octávku a plynule přešel k šestiválcům, což přeci není nic vyjímečného. Čili se nám to "trošku silnější" jaksi úměrně s časem mění. Sám jsem zvědav, s čím se bude ta nebohá 1.5 atmo poměřovat zítra. :-)
      • 71 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 19.06.  13:45

        « Re: Ty řeči,

        Kedze nemam rad prazdne reci, tak tu je realita, ako ta 1.5 neide:

        MX-5 1.5

        vs Fabia III 1.2 tsi (kazdy predsa tvrdi, ze ta 1.2 ide ako drak >:D )
        [odkaz]

        vs Octavia III 2.0 tdi (kedze tdi je najviac)
        [odkaz]

        vs Golf VII 1.4 / 1.5 tsi (len tak pre srandu)
        [odkaz]
        [odkaz]

        Tak neviem, na to ze neide, je mimo Gti / RS problem najst u beznej produkcie VW nieco porovnatelne co ide neide horsie. >:-[]
        • 28 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 19.06.  13:54

          « Re: Re: Ty řeči,

          Vždy se dobře bavím nad tím, jak někdo vytáhne ňáký jalový tabulky a začne jima šermovat v diskuzi.

          Milé děti, zkuste se v tom autě projet v běžném provozu a zjistíte to samé, co zjistil testér. Jednapětka prostě zoufale nejede a je tam spíš pro ostudu.

          Právě v těchto situacích se krásně ukazuje, že se zdejší dikutéři dělí na ty, kteří v autech jezdí a znají je a pak na ty, kteří o nich z nějakých důvodů jen a pouze čtou... ;-)
          • 52 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 19.06.  13:59

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Prostě se rovnou přiznej, že to neumíš. Ušetříš si další ztrapňování v téhle diskusi.
            • 14 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 19.06.  14:02

              « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              >:D
              Aha, takže zelený pako Polan, prohánějící Octavie TDI se svou dýchavičnou jednadvojkou, je ten pravej kadidát na to, aby mi něco radil?
              To si myslíš, že tě já budu brát alespoň trochu vážně? Pro mě si obyčejný zelený pako, který by se mělo věnovat své práci a nežvanit za státní peníze každej den na internetových fórech. Ty jsi úplně zbytečná existence. :-!
              • 11 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 19.06.  14:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Možná. Stále však mnohokrát lepší a užitečnější, než ty. :-)
                • 13 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Ty seš užitečnej leda tak sám pro sebe. :-!
                  Jinak jsi jen tupý zelený odpad.
                  • 21 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 19.06.  17:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    Koukám, že pacient z Bohnic (jossalito) dostal zas k dispozici internet >:D >:D >:D
                  • 21 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 19.06.  17:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    Koukám, že pacient z Bohnic (jossalito) dostal k dispozici internet >:D >:D >:D
                    • 14 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 19.06.  17:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                      A tys ošetřující lékař, že to tak víš? >:D
              • 60 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 19.06.  14:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Ty jsi fakt chudák viď ? Navážet se do jeho garáže, takhle se chovají jen nejvíc zakomplexované dětičky..... Alespoň je vidět, jak tě to neustále dráždí, pokud má někdo jiný názor.. .ty musíš být na živo strašnej sympaťák >:D >:D
          • 10 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 19.06.  14:08

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Nebudem sa hádať, pretože MX5 som nejazdil, ale technické parametre občas vedia napovedať. :-) A z týchto porovnaní minimálne vyplýva, že MX5 je v priemere o nejakých 200 kg ľahšia, teda čiastočne vie takto vykompenzovať neprítomnosť turba.
            • 18 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 19.06.  14:17

              « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              A já se klidně hádat budu, protože tu jednapětkovou MX mám projetou. Prostě to nejede. Tečka, konec diskuze. Testér ten pocit popsal velice trefně.
              PS: Poslední kabriolet podobného ražení, co jsem zkoušel, bylo Z4 28i, uklidním tě, ten (dle mých požadavků) taky nejede. :-!
              • 41 Reagovat !

                foto skejpa

                skejpa 19.06.  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Žádná atmosféra nejede, když jí nevytočíš (řečí motorů o objemu pod 2 litry). To, že si s tou MX-5kou jezdil jako s naftovým motorem ještě neznamená, že je to pomalé auto. Jasně, není to trhač asfaltu ale reálně zase tak pomalá není. Možná se ti prostě jen pocitově zdá, že nejede ale ona ve skutečnosti celkem jede :-)
                • 13 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  15:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Proboha! Je to vcelku obyčejná jednapětka. Čekat od ní nějaký dramatický výkon nejde a taky se to potvrdí, když si to auto člověk projede. Je jedno jak a co řadíš, prostě tam není ten výkon (krouťák), ani papírový, ani reálný na silnici.

                  Tady se vůbec nic nezměnilo, každej chytrej jak atlas hub, každej má ("diskuzně") projetý kdejaký supersport, ale jak přijde na popis relity, tak tu místní pseudoznalci začnou leda střečkovat. >:D
                  • 31 Reagovat !

                    foto Wawris

                    Wawris 19.06.  15:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    No hele Josefe, spousta lidi tvrdi, ze ta 1.5 je svymi vlastnostmi v kontextu dnesni doby dost neobycejna. Jinak by me zajimalo, kde jsi jo projel - sehnat nejakou totiz byl takrka nemozny ukol. Vsude meli dvoulitry
                    • 10 Reagovat !

                      foto skejpa

                      skejpa 19.06.  15:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                      Můj kamarád v Pardubicích má dvoulitrovou novou MX-5ku a tvrdil mi, že 1.5ka vůbec nejela zle, takže mě tady připadá, že nás pan Josef spíš lakuje.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 19.06.  15:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        Pak z něj vyleze, že jel nějakou 1.5tku z 9Otek s kdovíjakou minulostí.... Vždyť jen útočí a slušně neumí diskutovat >:D >:D To ho neznáte? >:D

                      • 20 Reagovat !

                        foto Wawris

                        Wawris 19.06.  15:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        Tak pan Josef je mistni znamy provrzenec koncernu :-) 1.5 pry jede vyborne, mnoho lidi rika, ze ND je lepsi s 1.5 nez dvoulitrem. Navic se da pomerne snadno dostat na 150-160 koni ,to uz jsou devadesatky jak vysite.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 19.06.  15:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                          Koncern nekoncern, jde o jeho chování. Vím, že inklinuje kamsi směr ojeté Audi, nebo jsem něco takového kdysi zaslechl, ale reálně se tu naváží do lidí osobně i profesně...
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 20.06.  08:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Ale tak jasne, ak presadneš do niečoho podobného z 300+ koňového 6 valca, tak to máš pocit že to fakt neide. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Wawris

            Wawris 19.06.  14:10

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Ty seš zase opačný extrém, že? :-)

            Tak tady máš něco na uklidnění, jak dopadají Octávky, když chtějí závodit s Miatama.
            [odkaz]

            • 03 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 19.06.  14:16

              « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              A tak dopadají jako Octávky? Nebo tak dopadají spíše řidiči, kteří to s volantem - tak nějak - neumí?
              • 10 Reagovat !

                foto CrankyDude

                CrankyDude 19.06.  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Ale na tu 40 zpomalil docela rychle, sice přes vyschlý potůček...ale přece... >:D
          • 20 Reagovat !

            foto wlken

            wlken 19.06.  14:31

            « Re: Re: Re: Ty řeči,

            Realita je taková: MX-5 1.5 má zrychlení z 60 na 120 kmh za 7,3 sekundy (klasická zrychlovačka na konci obce)

            Octavia 1.4 tsi - 8 sek
            Octavia 1.8 tsi - 7 sek
            Octavia RS 230 - 5 sek

            Takže když vezmeme nabídku motorů v současné oktávce, tak jediný motor, se kterým bys tu "neskutečně slabou" MX-5 s klidem předjel je RS, s 1.8 118 kW by ses před ní dostal tak po kilometru...
            • 04 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 19.06.  14:40

              « Re: Re: Re: Ty řeči,

              Kdyby to v realitě bylo tak, jako to máte v těch tabulkách... to by vám to potom sedělo...

              Jenže, klasická "zrychlovačka" na konci obce vypadá asi tak, že se celou dědinu za někým vlečeš, a ten pak zrychlí tak na sedmdesát či osmdesát a než se ti otevře nějaký okno v protisměru tak čekáš. Až a jestli se dočkáš, máš plný ruce práce, abys vyhonil otáčky někam, kde budeš mít k dispozici nějaký výkon a mohl pořádně zrychlit.
              Ale to tam nesmí být kopec, protože ta jednapětka je do kopce neskutečně zdechlá a absolutně ji chybí pružnost, cesta nesmí být hrbatá a děravá a pak tedy můžeš očkávat nějaký úspěch.
              Kdybych si to sám nezkusil, tak bych tomu nevěřil... ;-)
              • 50 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 19.06.  14:42

                « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Proč nám neustále musíš dokazovat, že fakt ani trošku neumíš řídit?
                • 04 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  14:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Tak jako ty, to opravdu řídit neumím. >:D :yes:
              • 40 Reagovat !

                foto wlken

                wlken 19.06.  14:44

                « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Pro tebe podřadit znamená "plný ruce práce" ?:-)
                • 04 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  14:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Ale kamaráde, tohle fakt není Playstation... ;-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto wlken

                    wlken 19.06.  14:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    Nemusíš kopat jak malé děcko, prostě jsi napsal blbost a teď se to snažíš nějak zakecat. Faktem je že MX-5 1.5 "neopráší" každé běžné silnější auto, z nabídky oktávek (což se dá považovat za běžné auto) je to pouze RS, čili to zvládne auto běžné velikosti pouze s motorem 200 koní a víc. A to s tím kopcem je už úplný nesmysl, neovládáš základní znalosti fyziky.
                    • 01 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 19.06.  15:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                      Co vidím, tak jako malé děcka se mi tu snažíte okopávat kotníky akorát vy. >:D

                      Kdyby se tu měli bavit jen lidi, co to auto mají projeté, tak jsme v diskuzi tak čtyři a úplně v klidu. A nebyl by tu ani jeden z těch linkovačů tabulek. Toliko k realitě.

                      Faktem je, že 1.5 nejede, což zmiňoval trefně i testér a já mu dávám za pravdu. Prostě to tak je. A vy se tady klidně opupínkujte, ale tu krutou silniční realitu slabé MXky nijak neovlivníte.
                      ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto wlken

                        wlken 19.06.  15:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        [odkaz]

                        [odkaz]

                        nebo máš pocit že je to fake a výsledek nějaké miata konspirace?:-)
                        • 02 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 19.06.  16:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                          >:D
                          Ne, video fake rozhodne není. Ale je to z Holandska. Pokud bys tam někdy byl, věděl bys, že je to placka bez kopců.
                          A jak už jsem psal, zkus si to projet u nás, kde nějaký kopce máme a teprve potom zažiješ tu realitu jako já. >:D

                          Chlapci, nepřestáváte mě bavit! >:D
                          Nikdo z vás v tom nejel, ale každej z vás má jasno o tom, jak já kecám. Zoufalci. :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto wlken

                            wlken 19.06.  17:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                            To co si zažil je jenom subjektivní pocit. Pokud mají dvě auta stejné zrychlení na rovině, tak ho mají stejné i v kopci.
                            • 02 Reagovat !

                              foto jossalito

                              jossalito 19.06.  17:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                              Vím co jsem zažil. Celou dobu tu o tom píšu, že to NEJEDE!

                              Tabulkama tu šermujete vy a proto se směju. >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto wlken

                                wlken 19.06.  17:15

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                Dle dostupných videí to při okreskových rychlostech jede stejně jako 150-170 koňové auto střední třídy, protože o půlku menší hmotnost, o 20% menší odpor vzduchu a o 15-20% lehčí převody.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto jossalito

                                  jossalito 19.06.  17:32

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                  A to je obyčejná octavia TDI. Nebereme li v potaz vlastnosti podvozku.
                                  Tedy v podstatě obyčejné auto kdejakého obchoďáka, kterých jsou na cestách mraky.

                                  A promiň, ale takhle výkonné auto já považuji za zcela obyčejné. Nic víc.
                                  Jakýkoliv moderní šestiválec je o dimenzi dál.
                                  • 30 Reagovat !

                                    foto -Karel-

                                    _Karel_ 19.06.  18:11

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                    Tak tos měl říct, že to svý neustálý "vůbec to nejede" vztahuješ k modernímu šestiválci. Což je v benzínu nějakých 250kw. Tak seš holt zkušenej praktik, co na to říct, prostě borec, frajer. :yes:
                                    • 02 Reagovat !

                                      foto jossalito

                                      jossalito 19.06.  19:17

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                      Ne, vztahuji to ke zcela běžné zastoupeným vozidlům na našich cestách.
                                      Šestiválce opravdu nejsou ničím výjimečným. Že je vy, je považujete za něco extra, či snad něco nedosažitelného, to je vaše realita - váš problém.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto -Karel-

                                        _Karel_ 19.06.  19:32

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                        Nevím, zda se tu najde někdo, kdokoliv, kdo pochopil, co se snažíš říct.
                                        Je nad slunce jasné i úplnému idi.otovi, že tenhle prcek s atmo čtyřválcem za tři čtvrtě míče nemůže jet podobně v porovnání s moderním šestiválcem (dostupným jen v prémii). Ale věřím, že takovouhle banalitu jsi nám sdělit nechtěl. To, že ty jsi zvyklý na daleko silnější auta, tím ses taky určitě chlubit nechtěl, protože jsi přirozeně skromný. Že bys nepochopil, že smysl toho auta není v absolutní rychlosti, tomu taky nevěřím.
                                        Kde je tedy pointa?

                                        • 02 Reagovat !

                                          foto jossalito

                                          jossalito 19.06.  19:58

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                          Pointa je jasná snad každému idio-tovi. Jednapětka nejede.

                                          Stejně jsem tu psal u představení Toyobaru, sklidil jsem stejný "úspěch", až po čase sem pár a časem jeste více lidí napsalo, že je to auto nejde.

                                          Takže já si počkám, až přijde ten čas. A on přijde, kdy ostatní prozří. Třeba až a jestli si to auto sami projedou. >:D
                                          • 30 Reagovat !

                                            foto -Karel-

                                            _Karel_ 19.06.  20:21

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                            Asi je vhodný si vše zasadit do souvislostí. On ani ten šestiválec s 250kw nejede. Když ho srovnám s nějakým dvanáctiválcem Ferrari. Ale kdo by to dělal, že? A kdo by srovnával Mx-5 s šestiválcem? No, někdo se našel.
                                            Mx-5 s 1,5 bude na okruhu zdechlina. Ale někde na zatáčkovité okresce (kam daleko spíš patří) může někomu i tak zpotit záda.
                                            Tvoje "Jednapětka prostě zoufale nejede a je tam spíš pro ostudu." je hloupý machrování.
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto jossalito

                                              jossalito 19.06.  20:28

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                              To je tvůj pohled.
                                              Má realita je taková, že když každej den jezdím se svým autem a pak sednu do takový jednapětky, tak prostě sedím v autě co nejede.
                                              Nic víc v tom není.

                                              Problém je, že tohle není jediné auto, ale to, kterým jezdím každej den. Na blbnutí mám zase jiné. A to už pak fakt nemá smysl nic psát. O to víc tobě. >:D
                                              • 10 Reagovat !

                                                foto Pepek

                                                Pepek 20.06.  07:06

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                                Jossalito, tak už aspoň všichni víme s čím se léčíš v Bohnicích!! Jasná Schizofrenie ......
                                                V kolika asi tak autech denně děláš brm brm????
                                                :-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto Wawris

                        Wawris 19.06.  15:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        To je spise dalnicni realita. Me na tech slabych autech se schopnymi podvozky a brzdami velmi bavi, jak jim realne na okresce nelze ujet klidne s dvojnasobnym vykonem :-) Overeno jiz mnohokrat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto skejpa

                    skejpa 19.06.  14:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    Tak když to víte, tak se naučte podřazovat :-!
              • 10 Reagovat !

                foto Redmex

                Redmex 19.06.  16:52

                « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                To snad ani nepotrebuje komentar.

                Este ma pouc, ktore ze to auto v cenovej kategorii MX-5 1.5 ma tu tvoju pozadovanu pruznost a nie je do kopca neskutocne zdochle?
                • 01 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 19.06.  17:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  A zase ty prachy.

                  Je mi to jedno.
                  Já jen napsal, že jednapětka nejede a spousta plakátových kovbojů se tu může zvencnout.
                  Chlapci, váš problém.

                  Ale to auto stejně nepojede, ani když ho tu do krve budete obhajovat. Sundejte klapky z očí, začněte myslet.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 19.06.  19:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    Cize prachy nie su podstatne, takze ak napises: "auto XY nejede", tak je to myslene v absolutnej rovine, chapem to spravne?

                    Stale si mi ale nepovedal ake auto uz podla teba ide! Vieme len, ze Mazda MX5 a BMW Z4 28i to nie je.

                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 19.06.  19:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                      Tak Z4 28i se stovkou za 5,7......... to bych sem netahal, to fakt nejede >:-[] ;-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto jossalito

                        jossalito 19.06.  20:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        Chlapci, pokud jste odsouzeni jezdit jen s čtyřválcem, tak mě nemáte šanci pochopit.

                        PS: Třeba takový Jaguar Convertible jede velmi slušně. ;-)
                        • 30 Reagovat !

                          foto Skipper

                          Skipper 19.06.  20:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                          Ale prd, Jaguar Covertible který? Protože spousta kabrioletů od Jaguaru taky ,,nejede,,. Čím vlastně jezdíš Ty? Mimochodem, pokud je to VW, tak mu děláš asi stejnou službu, jako Kharl dělá elektromobilům.
                          • 01 Reagovat !

                            foto jossalito

                            jossalito 19.06.  21:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                            VW jsem nikdy neměl, nemám a dá li bůh, nikdy mít ani nebudu. :-!

                            Samozřejmě mám na mysli současný F-Type.
                            • 20 Reagovat !

                              foto BoboDK

                              BoboDK 20.06.  09:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                              Zaprasit celu diskusiu s tym, aby si v konecnom dosledku zdelil ze atmosfericky R4 1,5 nejde v porovnani s preplnanou 3,0 V6 .... to je vykon hodny skutocneho majstra, ale verim, ze si na seba hrdy, ako si to tu celemu diskusnemu osadenstvu vysvetlil 8-s
                              • 00 Reagovat !

                                foto Beefcake

                                Beefcake 20.06.  12:54

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                                Vykon hodny Jelita.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 19.06.  22:31

              « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              118kW měla 1.8TSI možná v minulé generaci.
    • 40 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 19.06.  11:42

      « Re: Ty řeči,

      :yes: pro benzínový motor platí 3 pravidla: točit, točit a točit. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 19.06.  11:52

        « Re: Re: Ty řeči,

        No jo, ale to není závada, jak se dnes mnozí domnívají. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto CrankyDude

          CrankyDude 19.06.  14:43

          « Re: Re: Ty řeči,

          Pochopitelně. :-! Ještě, že jsou i taková "autíčka" : [odkaz] baf :-! baf :-!
        • 30 Reagovat !

          foto skejpa

          skejpa 19.06.  15:01

          « Re: Re: Re: Ty řeči,

          Pro Josalita to je závada. Proto mu taky vyhovuje testování na auto.cz, kde se testuje pružné zrychlení na pevný převodový stupeň. Hezky to vystihla tabulka, kterou sem dal někdo pár příspěvků nademnou. Dovolím si z toho vytáhnout pár čísel ze srovnání Mazda MX-5 1.5i (131 koní)vs Škoda Octavia 2.0TDI (150 koní):
          pružné zrychlení z 80 na 120 na 4. převodový stupeň 8,1 vs 7,3 (vteřin)
          pružné zrychlení z 80 na 120 na 5. převodový stupeň 11,3 vs 10 (vteřin)
          pružné zrychlení z 80 na 120 na 6. převodový stupeň 16,6 vs 12,5 (vteřin)
          jeden by si mohl myslet, jak je to auto pomalé... ale
          pružné zrychlení z 80 na 120 na libovolný převodový stupeň 5,4 vs 5,9 (vteřin)

          A o tom to je. Atmosféra jede, jen se musí točit. Což někdo nedělá a svádí to pak na motor. Přitom za to může ten článek mezi volantem a sedačkou :-)
          • 11 Reagovat !

            foto Tiburon

            Tiburon 19.06.  15:37

            « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

            jenomže slaboučkej atmosférickej motor prostě nepojede, ať ho kdo točí, jak chce, doby benzínu E2 jsou nenávratně pryč...
            • 10 Reagovat !

              foto wlken

              wlken 19.06.  16:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              V lehkém autě a s lehkýma převodama pojede velice slušně.
              • 02 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 19.06.  16:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Ne, nepojede.

                Ale pokud je tvá realita v tvém autě obyčejný čtyřválec, tak docela chápu i to, že budeš považovat jednapětku za kdoví jaký žihadlo. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto wlken

                  wlken 19.06.  17:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                  Ne,mám doma dva šestiválce, jeden má 170 koní a druhý 200 koní, s tím jedním bych MX-5 s 1,5 nejspíš nepředjel,s tím druhým tak tak.
                  • 01 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 19.06.  17:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                    A to je co za chcíplotiny?
                    Já mám doma taky šestiválec, ale ten má o sto kolbyl víc.

                    PS: poslední šestiválec co jsem měl a měl 170 koní, byla Vectra, ale to je už víc jak 20 let!
                    • 20 Reagovat !

                      foto wlken

                      wlken 19.06.  17:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                      A jakou to má souvislost s tím o co se přeme? Jo aha, žádnou, nemáš argumenty a tak útočíš a obracíš řeč jinam:-)

                      EDIT: A pokud máš tu drzost porovnávat JAKÝKOLIV šestiválec bez ohledu na jeho objem, tak se asi fakt nemáme o čem bavit.
                      • 11 Reagovat !

                        foto jossalito

                        jossalito 19.06.  17:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        No, tak máš doma sbírku starých vrán.
                        A co já s tím?
                        To je snad tvůj problém, ne?
                      • 20 Reagovat !

                        foto Tiburon

                        Tiburon 19.06.  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                        Hlavně neexistuje žádnej důvod, proč by měl šestiválec jet líp než čtyřválec.
              • 01 Reagovat !

                foto Tiburon

                Tiburon 19.06.  16:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

                Měl jsem Megane Cabrio s motorem F7R (2.0 16V jako v Cliu Williams) a to bych bral do takového auta jako úplnej základ a to byl starej motor nesvázanej Euro normama, takže reakce na plyn okamžitá.
          • 02 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 19.06.  17:00

            « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

            Nelži tu.
            Nikdy jsem zde nehoroval za měření pružného zrychlení na konkrétní stupeň. Kritizoval jsem to zde odjakživa.
            Ale chápu, když už nevíš kudy kam, tak začneš lhát.

            To je vám podobný.
            • 10 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 20.06.  09:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

              To víš, zkouší to tvým jazykem, abys mu třeba taky konečně rozuměl, lháři.
    • 20 Reagovat !

      foto Wawris

      Wawris 19.06.  13:07

      « Re: Ty řeči,

      Tys ale tu větu vytrhnul z kontextu. V testu je psáno, že tě 1.4 TDI bude šikanovat při ležérním stylu jízdy a s tím u 1.5 nelze než nesouhlasit, protože to je motor, který jede až nahoře.
      • 20 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 19.06.  13:30

        « Re: Re: Ty řeči,

        Ak pojdes lezerne, tak ta predsa bude ta 1.4 TDI sikanovat aj keby si sedel v Audi RS6, nie?

        Ak ale vodic Mzdy ked normalne podradi a prida, tak aj ta 1.5 bude dynamicky na urovni 2.0 tdi. Nejak mi unika pointa. Lezerna jazda predsa neznamena, ze vodic je uplne neschopny podradit az to bude chciet!
        • 30 Reagovat !

          foto Wawris

          Wawris 19.06.  14:12

          « Re: Re: Re: Ty řeči,

          Berete to moc doslova. Spousta lidí používá kabriolet k uvolněnému ježdění a točit motor do červeného nemají v oblibě... Ta věta zkrátka říkala, že s 1.4T ve Fiatu se jim bude žít mnohem lépe. Nehledal bych za tím žádné konspirační teorie.
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 19.06.  15:34

            « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

            No, na druhou stranu, není konkurentem té turbínky spíš už dvoulitr? Nakonec, i podle testu je do dvou tisíc fiatí turbínka mrtvá, takže točit se musí obojí.
          • 00 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 19.06.  16:40

            « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

            Ja samozrejme nerozporujem, ze turbo bude zivejsie a celkovo bude uzivatelsky privetivejsie pri nejakom beznom presune (aj na tu peknu okresku sa treba nejak dostat, ze :-) )

            Vadia mi tieto kecy, ako to neide a ze bude brzda.
            Nebude! Samozrejme ako klasicke atmo motory z 90. rokov sa citi dobre v pasme ~2500 ot. pre bezne jazdenie, ale ma krasne poskladane prevody, takze sa nebude zbierat z tych otacok uplne inak ako nejake bezne 100 konove auto co sa asi snazili poniektory naznacit (vid Fabia 1,4 tdi). Dokonca lepsie ako nejaka 1.2 T z beznych cruising otacok (~1700 alebo kolko to je)

            Kto s tym bude jazdit v 1500 otackach ako s velkou atmosferou a nepodradi, tak bude sklamany ale je to skor jeho chyba.

            PS. tykajme si na webe ;)
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 19.06.  13:35

        « Re: Re: Ty řeči,

        1,5 možná, ale je potřeba mít na paměti, že s 1,5 atmo se i při ležérní jízdě prostě pod nějaký 2,2 - 2,3 tis. otáček prostě nejezdí /pokud ji nechceš mít zakarbonovanou a zdechlou/.
        • 00 Reagovat !

          foto Wawris

          Wawris 19.06.  14:14

          « Re: Re: Re: Ty řeči,

          viz, o jeden post výše. :-) Jinak je ta 1.5 podle všeho super. Já bohužel 1.5 nejel, ale Ondra Chamilla z ní třeba byl velmi nadšený - popisoval, že se to chová jako motor z 90.let se spotřebou dieselu :-)
          • 02 Reagovat !

            foto CrankyDude

            CrankyDude 19.06.  14:47

            « Re: Re: Re: Re: Ty řeči,

            Ještě chybí "a s cenami za benzín do roku 1973" 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 20.06.  08:44

        « Re: Ty řeči,

        Už jsem si kolikrát říkal... nečti komentáře, dokud nedočteš vlákno, třeba už někdo napsal to samý... ach jo :-)

        1.5 nevím, možná kdyby udělali nějakou Petrolhead edici bez asistentů a se samosvorem... ale spíš ne.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.06.  22:23

      « Re: Ty řeči,

      To je prostě tím, že jsi to neocitoval celé.

      Jenže když nechcete sportovat, můžete s fiatem jezdit ležérně, aniž na vás budou blikat dieselové passaty. Na to u MX-5 zapomeňte. V ní vás při stejném jízdním stylu budou s trochou nadsázky šikanovat i řidiči trojkových fabií 1.4 TDI.

      Z toho je snad jasné, co chtěl autor říct - dokud budeš auto držet pod krkem, tak je všechno v pořádku. Jakmile se ale zapomeneš a pustíš se do předjíždění na pětku, tak je ve výhodě Fiat. Sám si můžeš rozhodnout, jestli ti takové chování vyhovuje nebo ne, ale já vím moc dobře o čem autor píše.
  • 11 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 19.06.  11:40

    Tak u auta pro zábavu řešit krouťák takovým způsobem se nehodí

    Stejně ideální je dvoulitr, který má síly na lehké auto dost a pod 2000ot není mrtvý.
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 20.06.  14:02

      « Re: Tak u auta pro zábavu řešit krouťák takovým způsobem se nehodí

      super druh odreagování a zábavy :yes: :-)
  • 11 Reagovat !

    foto comper

    comper 19.06.  11:56

    Hm

    No ze bude fiat vymaklejsi a drahsi sa dalo cakat, ale zamrzi ze neponuka silnejsi motor ako mazda ked uz ma to turbo, trochu poladit ho mohli. Jasne toto nie je auto primarne o vykone, ale bol by to dobry argument preco vziat fiat.
    • 40 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.06.  12:05

      « Re: Hm

      Ty fakt neznáš verzi Abarth? :-)
      • 01 Reagovat !

        foto comper

        comper 19.06.  12:10

        « Re: Re: Hm

        Ty neznas aky ma vykon? 10 koni plus, to je nejaky rozdiel? Aby to stalo za rec mal by mat aspon takych 200 koni, inak je to len o chlp lepsie proti mx5 2.0
        • 20 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 19.06.  12:46

          « Re: Re: Re: Hm

          No já vím, že má 125 kW, tj. 170 k, což je myslím pěkný nášup a pro tak lehkou zadokolku naprosto dostatečné. A navrh k tomu dostaneš ještě výfuk s fantastickým zvukem, matově černou kapotu a další lahůdky. Holt nesmíš hned věřit všem údajům, které autor v článku na auto.cz plácne. Stačí se podíval na oficiální stránky Abarthu! :-)
          • 02 Reagovat !

            foto comper

            comper 19.06.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Hm

            Nehovorim ze je to malo na take auto, ale zeby z toho bol niekto odvareny... Topmodel celej znacky by si zasluzil viac.
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 19.06.  14:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm

              Odvařený.... tak myslím, že dost lidí by to překvapilo, co taková "hračka" umí.... Je to lehoučké... a k odvaření nepotřebuješ 300 koní na papíře....
              • 11 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 20.06.  13:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

                Což nic nemění na tom, že si nejeden nadšenec sliboval od Abarthu víc. Že konečně bude "MX-5" z továrny s výkonnějším motorem.
    • 30 Reagovat !

      foto wlken

      wlken 19.06.  12:30

      « Re: Hm

      Vzhledem ke své váze okolo tuny jede F124 i výkonnější MX-5 podobně jako 200 koňové auto běžné hmotnosti, z 0-100 za 7,5 sekundy je podle mě na levný sporťák dostačující
  • 10 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 19.06.  11:58

    Barchetta

    Je jen škoda, že Fiat nepropagoval dostatečně svou milou Barchettu a bez náhrady zastavil její výrobu. Jízdní hraní si s předním pohonem s motorem napříč má svá jiná kouzla než klasická koncepce. Té se obecně přeci Fiat dlouho držel, až na Auto Bianchi ještě pod vedením Dante Giacosy vypiplal přední pohon s motorem napříč, aby pak hned s typy Fiat 127,128 triumfoval Vozy roku v době, kdy to mělo ještě technickou cenu.

    Poznámka - překlep v článku: Togliatti.
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 19.06.  12:06

    Podélné místo

    - vyzkoušel jsem a nepřijde mi malé. Nakonec podélné míry zde v článku to potvrují. Vlez do auta a výlez z něj je samozřejmě obtížný jako do a z každého správného nízkého roadsteru :-).
    Délka sedáku přes 600 mm bude asi překlep - má být zřejmě přes 500 mm.
    • 10 Reagovat !

      foto wlken

      wlken 19.06.  12:21

      « Re: Podélné místo

      Já ty nářky na nedostatek místa taky nechápu - mám 180 cm a v áčkové MX-5, která je ještě menší sedím tak, že mám za sedákama 10-12 cm..Možná proto že sedím tak jak se má a ne v pololeže s propnutýma loktama..
      • 00 Reagovat !

        foto Wawris

        Wawris 19.06.  13:11

        « Re: Podélné místo

        To ti musí hlava trčet půl metru nad rám, ne? Jinak NA na tom s místem není oproto ND nikterak zle.
        • 00 Reagovat !

          foto wlken

          wlken 19.06.  13:42

          « Re: Re: Podélné místo

          Překvapivě netrčí,ani se nedotýká střechy:-) Za sedačkou mám 10 cm, když ji posunu víc tak už musím mačkat spojku špičkou a natahovat se po řadičce, ruce mám pokrčené tak jak mají být, ne natažené jak bývá často vidět...
          • 00 Reagovat !

            foto Wawris

            Wawris 19.06.  14:15

            « Re: Re: Re: Podélné místo

            Tak to mi není jasné, jakou máš tělesnou stavbu. Já mám 180cm, Sedadlo mám úplně nadoraz a stejně musím sedět podkopnutý, abych netrčel ven :-)
            • 00 Reagovat !

              foto wlken

              wlken 19.06.  16:00

              « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

              Nohy krátké nemám,aspoň podle tabulek ne:-) Když dám sedačku úplně dozadu tak nedosáhnu na pedály:-)
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.06.  13:10

      « Re: Podélné místo

      Záleží na Tvojich rozmeroch. Mne s mojimi 193 cm trčala hlava nad úroveň rámu horného okna, radšej som sa ani nepokúšal zatvoriť strechu. Tých 180 cm bude také maximum na pohodlné vlezenie sa.
      • 00 Reagovat !

        foto stary-kluk

        starý_kluk 19.06.  14:29

        « Re: Re: Podélné místo

        A to byl sedák už nejníž?
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.06.  16:40

          « Re: Re: Re: Podélné místo

          Keby bol úplne hore, možno by som videl ponad rám okna. Taká obdoba kokpitu Peugeotov. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.06.  16:44

            « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

            BTW, i ta stříbrná F124 sluší :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 19.06.  22:36

            « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

            Nebo jak měl Renault Spider tu štěrbinu... ne tuhle, jinou...
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 19.06.  15:52

        « Re: Re: Podélné místo

        tieto vozy su skutocne len pre konfekcne postavy... ja som sedel v druhej generacii v MX5ke na jednom starsom autosalone u nas v ke ( ked este boli take tie lokalne 2-3 dnove vystavy aut u nas pri "blsaku" roky dozadu ) ... a skoro som sa do nej nezmestil a to mam 75kg a 177cm vysku teda docela klasicke rozmery.. po nasadnuti som ale mal pocit ze je to uzke a male a ram okna som mal len tesne nad hlavou ... neviem ako tato nova MX5ka ( asi uz bude kusok vacsia ako tie starsie ) ale tieto vozy su proste fakt "nadoraz" ( aj barchetta bola malicka .. v podstate este mensia ako tento novsi spider ) ... tu v tychto kabriach mas este menej miesta ako v nejakom tom minivoze matize kde sa voci MX5 citis zrazu ako v nejakom priestornom MPVecku ...
        • 10 Reagovat !

          foto stary-kluk

          starý_kluk 19.06.  16:17

          « Re: Re: Re: Podélné místo

          Mám podobné cm i kg a nemohl jsem si naříkat. Není možné očekávat, že tam bude místa jako v kavárně - je to malý radster takového anglického druhu, kde má mít člověk pocit těsné sounáležitosti s automobilem. Dost řeší polohování sedáku.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 19.06.  16:38

        « Re: Re: Podélné místo

        Tobě trčí hlava i z Jumbo Jetu! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.06.  16:40

          « Re: Re: Re: Podélné místo

          V economy class určite. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.06.  16:43

            « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

            Kdo má dnes mezikontinentální kabrio? ;-) No neměnil bych a střídat se s tebou v Le Mans bych taky nechtěl, musel bych mít 3 kopyta navíc >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 19.06.  16:49

        « Re: Re: Podélné místo

        Stejný pocit jako jsem měl v Hondě S2000. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 19.06.  16:52

          « Re: Re: Re: Podélné místo

          Tu vídám pravidelně před kanceláří a nestárne ani o ťuk. Úžasné auto! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 19.06.  17:04

            « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

            Je. Jen se do ní slušně nedostanu. Stejně jako do Elise. >:D
            Tak jen mlsně koukám. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 19.06.  17:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

              Elise mám k dispozici na konci července, taaaakhle se těším >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 19.06.  17:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                Jen abys ho oblékl. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 19.06.  17:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                  Já v pohodě, jsem postava na F1 :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 19.06.  17:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                    Tak to si potom užiješ. ;-)
                    A já ti budu nepokrytě česky závidět. >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 20.06.  11:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                      Nemůžu se dočkat! ;-)

                      Dnes jsem se povozil v prvním Caymannu S a i to je pořád úžasný pekáč na veselí. :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 19.06.  20:05

            « Re: Re: Re: Re: Podélné místo

            S2000 je presne ten typ auta ktore je naopak z roka na rok krajsie a vzacnejsie ;-) :yes:

            neskutocna masina... uz som to tu asi pisal ale napisem to opat ze moj ujo kedysi vyhral v nejakej sutazi v casaku predvadzaciu jazdu prave s hondou S2000 .. uz je to samozrejme hodne davno ... ale pamatam si ako vravel ze ked s tym ten sofer pridal.. aby mu ukazal aky to ma vykon a ako sa s tym jazdi tak sa nevedel pomaly ani nadychnut ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Wawris

              Wawris 19.06.  21:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

              Myslim, ze ujo nedychal spis z celkove atmosfery, nez z vykonu :-) S2000 nijak brutalni akceleraci nema. Ted urcite slapnu do vosiho hnizda, ale dynamicky si nema s takovou MX-5 ND 2.0 moc co vycitat. Kouzlo S2000 je jinde. To auto je syrove a neskutecne mechanicke. A zada ridice s velkym R. Pro me to je zazitkove nejlepsi auto, co se da sehnat do 700 tisic. :yes:
              • 01 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 19.06.  21:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                Hlavně nemá jednapětku. :-!
                • 10 Reagovat !

                  foto Wawris

                  Wawris 20.06.  08:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                  Tebe musela nejaka 1.5 strasne zostudit, jinak si to nedokazu vysvetlit >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Charger

                    Charger 20.06.  11:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                    Prej to nejede, nedriftuje a tak. No tak určitě >:D [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 20.06.  11:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                  Nebral bych to nijak tragicky, jde o základní motor a prot toho, kdo s RWD začíná to nebude špatná volba.
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 19.06.  21:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

              tak ten ujo bol mozno celý život odkojený zrýchlením Š 1000MB,alebo skôr starými Octaviami. Zrýchlenie ma S2000 slušne ale nie dychberúce,to tam robí možno ten rámus a pocit motora vo vysokých otáčkach. Na S 2000 je najlepšia prevodovka,skrátka úžasná.
              aj na SŠ moto pri zrýchlení som sa v poho nadychoval,mozno bez prilby by bol problémik
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 19.06.  21:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                sofer dialkoveho atobusu... tak vies >:D ze taka s2000 zrazu potom uz berie dych .. to je jasne

                ja som s najlepsie zrychlujucim autom jazdil v podstate s RAVkou prvej generacie s 2.0 benzin ... ta mala okolo 10s zrychlenie ( ked tak rozmyslam )... lebo pajera su uz hodne pomalsie v tomto... lancer s 1,6 ma uz okolo 11,1s .. moje polo ma teraz 10,8s ... starucke pola 44kw maju dokonca az 14s... felda 1,6 mala 12s... 1,3ka zase 13,2s .... fabia s htp vo firme mala az okolo 14-15s... takze paradoxne dnes uz 20 rocne benzinove SUVecko bolo najlespsie zrychlujuce auto ktore som doteraz soferoval ( mal som sice aj rapida a astru ako nahradne vozy parkrat pred par rokmi v rukach ale tie tiez pod 10s asi nesli... boli to take beznejsie verzie )
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 19.06.  21:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                  tak to je potom jasné >:D
                  ty by si sa mal tiež prieviezť na niečom normálnom
                  • 00 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 19.06.  22:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                    >:D :yes:

                    tak to hej.. zatial len same klido pido vznasadla ;-) ... ale tak soferovat pajero alebo L200 je nahodou vzruso.. prislo mi to zabavnejsie ako napriklad agilnejsi lancer ci terajsie polo .. neviem no... zase az tak v praxi sa nepretrekam len konstatujem ze fakt asi pod 10s som este papierovo nesiel.... RAVka bola ale hodne ziva to pamatam . ta mala paradny odpich aj bola zabavna ... to dnes mnohe silnejsie vozy uz take nie su... kedze kdejake eko normy a su aj vahou tazke a tak jedno s druhym proste... RAVka bola delo.. ta na tu dobu poprehanala aj bezne osobaky to si pamatam jak som s nou siel sice len kusok ale to bola ziva mrstna bugina .. ta dnesna RAVka uz asi taka nebude .. a aj moje polo mi pride jazdecky docela nuda... sice to "jede" ale tak nejak v tom kludne popritom aj zaspis.. sranda hmm >:D :*)

                    PS: ujo mal dlhe roky stvorocko ladu 1600 rocnik 77 ( este ako deti sme s nou boli v 93tom aj pri mori v caorle v italii .. tych 140 dala v rakusku a pekne sa drzala aj rychlych kamionov >:D ) ... takze ked takyto 60tnik presadol zrazu do S2000 ... to tazko predychat jasne... ale mal zazitok aspon no... ako profeionalny sofer to vyhral ten "spravny" da sa povedat :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Makovnik

                      Makovnik 20.06.  01:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podélné místo

                      L200 je fakt vzruso, mal som pocit, ze to uplave z cesty a ked som nutne potreboval rychlo brzdit, tak som pomahal ocami.
                      Kolesa navyse tak divne podskakovali akoby chceli odiest z auta a pohon hucal ako najaty aj s vypnutym 4x4.
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.06.  12:54

    Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

    Novodobý Fiat 124 Spider je zajisté parádní auto, hezčí než MX-5. Mohlo by mu to ale slušet ještě mnohem víc, kdyby při takto prodloužených převisech dostalo tak o 10-15 cm delší rozvor. To by navíc prospělo také délce kabiny, za zadními sedačkami by vznikl odkládací prostor, jako tomu bylo v případě historického předchůdce. Tomu by pak nová verze mnohem více odpovídala i vzhledově. Bohužel je ale něco takového čírá utopie, musela by se změnit nejen podlaha a zadní blatníky, ale také centrální nosník mezi převodovkou a rozvodovkou. Ale byla by to nádhera a navíc by se pak Fiat od MX-5 opravdu výrazně lišil. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 19.06.  13:50

      « Re: Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

      I tak se auto Mazdě a Fiatu moc povedlo :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 19.06.  15:18

        « Re: Re: Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

        barchetta bola za mna lepsi pocin na svoju dobu ako teraz 124 spider.. ktory je takou prerastenou MX5kou ... nevyzera vyslovene zle ale fiat je znacka ktora ma na to aby postavila vlastne paradne kabrio/roadster... ako pise Arese... tak o 10cm vacsi razvor.. k tomu nejaky napaditejsi interier a la italia a mohlo to auto byt aj charizmou aj akymsi technickym zakladom a genmi uz uplne inde .. skoda ... uspech ale asi mat bude zvlast v amerike kde by tento muscle dizajn fungovat mohol ... auto ma ale za mna velky predny aj zadny previs ... takze asi bude skor na plavnejsie jazdy po riviere okolo monaka ako ostre prejazdy zakrutami v pyrenejach .. neviem.. .. mazda ale uz na foto posobi agilnejsie a nepochbyujem ze z tejto dvojice bude na aj na okrske jasne lepsia ... kazdopadne ale aspon tu mame dalsie otvorene auto na scene... kedze je ich dnes stale este ( alebo skor uz ) ako safranu... pritom kedysi ich bolo podstatne viac ...
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.06.  22:40

          « Re: Re: Re: Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

          Barchetta byla fakt taková lodička... mně se teda zase tolik nelíbila. To Fiat Coupe měl pro mě větší osobnost. Ale když se bavíme o autě tohodle typu, tak je klasická koncepce jasná volba.

          Tak nebo tak... Barchetta byl Fiat, tohle je Mazda.

          Jestli "na to Fiat má"... myslím, že má aktuálně naléhavější problémy.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.06.  14:58

      « Re: Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

      ten maly razvor je citelny hlavne pri pohlade zboku.... 2310 mm je dnes uz ozaj na 4m dlhe auto proste malo ( ved to je na urovni mini pandy ) ... pricom dlzku to auto ma ako nove polo alebo ibiza ci clio... teda uz jasne cez 4m.... mozno aspon tych 2,4m to uz mohlo mat ale tak je to proste podvozok kratsej MX5ky .. s tym nejde asi nic robit... chcelo by to na tak masivne auto uz jednoznacne vlastny podvozok

      inak aj preto sa mi mazda MX5 paci viac ze pri zhodnom razvore ma dlzku len 3915mm ( co je o celych 14 centi menej ) takze nema take megaprevisy a posobi daleko vyvazenejsie a akosi lahsie svojou kasnou .. ten spider mi pride nieco ako octavia I.. proste velke auto postavene bohuzial na relativne malych zakladoch... MX5 je v tomto smere daleko vyvazenejsia a ziskala aj 5 hviezd v teste zatial co spider "len" 4 hviezdy ... ale nejde tu o hviezdy teraz ... proste MX5 je kasnou stihlejsia kratsia a nie je tak hmotou masivna na predok ani na zadok ... paci sa mi proporcne viac takze za mna original MX5 2.0 skyactive [odkaz] z tejto dvojice :yes: ale v takej amerike urcite tento muscle spider od fiata co to tiez isto preda ;-) :yes:

      PS: mat razvor aspon takej fabie tak by ten spider mal uz ine proporcie suhlas ... takto ale posobi moc prerastene na tom malom podvozku [odkaz] aj tie kola mi pridu nejak viac utopene v kasni ako pri mazde... kedze spider asi bude aj sirsi ako MX5 ... aspon teda vizualne za mna MX5 je z tejto dvojice vyzera prirodzenejsie a lepsie :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 20.06.  13:00

        « Re: Re: Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...

        "ten maly razvor je citelny hlavne pri pohlade zboku.... 2310 mm je dnes uz ozaj na 4m dlhe auto proste malo" ty fakt nechapes, ze prave taketo veci robia to auto/auta tym, cim je ?
        Atmosfericky motor s rychlou reakciou, mala vaha, dobre rozlozenie hmotnosti, zadny pohon a kratky razvor. Fakt nemusis vsetko zakazdym porovnavat s tym Polom :-)
  • 40 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 19.06.  13:01

    parádny roudstrík

    jak má byť.
  • 10 Reagovat !

    foto RS

    RS 19.06.  13:05

    Cena

    Italové si opět zahrávají s cenou. Zřejmě jsou tak ve společném projektu domluveni, že Mazda bude ta puristická klasika a Fiat řekněme bohatší stylař, ale Fiat si nemůže dovolit prodávat a auta za 3/4 milionu. A to říkám navzdory tomu, že poslední dobou se Fiat family hodně snaží a produkuje zajímavá auta

    Na druhou stranu, na to že je to nováček, tak jsou prodejně solidní. V EU zhruba poloviční prodeje co MX5, v zámoří třetinové.

    Být levnější, tak je to hit. Designem mají navrch a pro běžného uživatele je i technika příznivější.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.06.  13:12

      « Re: Cena

      Zdieľam Tvoj názor, Fiat v jeho súčasnej trhovej situácii nie je značkou, ktorá si môže pýtať podstatne viac peňazí, ako Mazda. Ale je pravda, že dve 124ky som už videl (ale v Rakúsku, nie u nás).
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 19.06.  13:38

        « Re: Cena

        No ono narazit v Čechách na novou Miatu taky není běžná věc. Mustangů potkávám "stáda", MX-5 ND bych spočítal na prstech jedné ruky po 30 letech práce v truhlárně. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto wlken

          wlken 19.06.  13:46

          « Re: Re: Cena

          No ono nové Miaty se u nás nikdy neprodávaly ve velkém, drtivá většina se jich sem dostala coby ojetiny, takže za nějakých deset let jich tady bude dost:-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.06.  08:53

            « Re: Re: Re: Cena

            To je pravda. Ale i v Německu se za ní vždycky otočím, zatím jich tam je poměrně málo. Co si vybavuju - všechny červené :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 20.06.  11:19

              « Re: Re: Re: Re: Cena

              To je fakt, že je jich i v Německu docela málo, ale zajímavější je, že cena německá je od 25 tis Euro , tj. cca 655 tis Kč ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Plautus

                Plautus 23.06.  06:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Fiat má u nás teraz do konca júna akciu a 124 Lusso v dobrej výbave je za cenu okolo 25 tis. Eur, čo je cca 665 tis. Kč.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 19.06.  13:38

        « Re: Re: Cena

        myslím, že na to pozreli ako na retro štýlovku podobne ako 500 a tak aj nastavili cenu. Nepríde mi to blbosť. Skôr je problém so stratégiou fiatu, raz úžasné retro kúsky, raz takmer lovkost, potom sa ťažko vyťahujú z vrecka takéto prachy za značku, ktorá púšťa tipá a argá.
      • 00 Reagovat !

        foto Giorgio

        Giorgio 22.06.  18:56

        « Re: Re: Cena

        A hned tak je tu ani neuvidíš. Uvedení na trh v září, první auta dodána na podzim na showroomy a hned prodána, částečně dokonce zase za hranice, protože "nejsou". Čekací doba 7 měsíců (až 9). Takže ti, co si to hned v září objednali, teprve teď možná dostávají klíče. Ti, co si to nejprve chtěli aspoň projet, ještě čekají.
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 19.06.  13:28

      « Re: Cena

      Je to tak. Za 1-4/2017 v Evropě Miata nějakých 5.900 ks, 124 Spider cca 3.000 ks. To rozhodně není špatný.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 19.06.  14:53

        « Re: Re: Cena

        Já jsem pár nových Miat potkal, ale v Německu jsem paradoxně vídal právě tyto Fiátky :-) Musím uznat, že to není vůbec zlé auto :-) A to není ani hybrid >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 19.06.  14:57

          « Re: Re: Re: Cena

          Tvl, nech toho, nebo je s diskusí konec. 8-s >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 19.06.  14:58

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Jo, už mlčim, jdu si nadejchat TDI.... >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto Wawris

    Wawris 19.06.  13:14

    Dobrá práce

    Na dvojce Miata / Fiata oceňuju hlavně to, že každé auto má svůj styl. Fiat není jen překabátěná Mazda, ale hraje na ležérnější a stylovější notu. Miata je sportovní hračka. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 19.06.  13:39

      « Re: Dobrá práce

      V americe už najdeš i tohle:
      [odkaz]
      .... hmm tak ten odkaz nefunguje. Je tam spider předělaný se znáčky ferrari.
  • 80 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 19.06.  16:37

    Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

    ...hvězdářům z redakce bych radil jediné. Ať se porozhlédnou, kdo další z evropských mainstreamových výrobců nabízí hravý roadster nebo kupé s RWD a zrychlením na 100 sub 8 za třičtvrtě míče.
    Už sám fakt, že budou hledat, drbat se na hlavě a stejně nebudou schopni napsat nic je na 4* a ostatní je bonus.

    Tahle auta prostě nejsou! Sláva Toyobaru, sláva MaFiatu! Doba, kdy budeme jen bzučet v elektromobilech není zase tak daleko a my tu máme pár kousků pro ty, co jízdu vnímají jinak než odvoz sebe sama/rodiny/zavazadel z bodu A do bodu B.
    Poměr váha/výkon dokáže jakékoliv lamě zvyklé u svého FWD/AWD jen šlápnout na plyn za zatáčkou pořádně orosit když poprvé šlápne na plyn tam kde nemá. Všem ostatním vykouzlí úsměv nad tím, jak se chová řízení nezatížené silami přenosu výkonu.

    K tomu se dá napsat jediné: Fiatu, Mazdě, Subaru a Toyotě patří v rámci mainstreamu obrovský dík za to, že ať už společně nebo každý zvlášť našli dostatečně velké koule na to, aby šli s kůží na trh.

    Za sebe tedy říkám F124 BRAVO! :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.06.  22:49

      « Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

      Jo. On ho tedy evropský mainstreamový výrobce nechává vyrábět v Hirošimě... ale i když nedefinuješ ta kritéria tak úzkostlivě, tak bude ten seznam dost krátký.
      • 30 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  07:08

        « Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

        To je přece jedno, má svébytnou karoserii i motory. Je to Fiat a základ neřeším.
        • 02 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.06.  08:51

          « Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

          Z pohledu kupce je to jedno... dokonce by se dalo napsat, že Fiat vyrobený v Japonsku je něco, na co dlouhé generace fanoušků čekaly >:-[]

          Když ale dáváš důraz na nabídku evropského mainstreamu, tak pro mě je tohle holt evropský mainstream tak napůl.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 20.06.  09:01

            « Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

            Upřímně, ať to tak udělá PSA, Renault, Ford...lehké zadokolky mají svůj potenciál.
            • 00 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 20.06.  10:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

              Todleto je pro mě záhada.. proč to nedělá víc značek. Oni to maj samozřejmě dobře spočítaný, ale ať mi neřikaj, že neni vůbec poptávka po malejch, relativně levnejch sporťáččích. Soused si teďkonc sehnal Speedstera a byť už je to kapku extrém, je to nádhera.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 20.06.  10:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                Problém je, že takový auto se nedá vyrobit levně. Nepoužiješ svou modulární platformu, náklady na vývoj musíš pokrýt z malého počtu prodaných aut a tak.

                Toyobaru i MX-5 těží z toho, že to auto prodávají jinde. Když se podíváš na evropská čísla, tak je celkem jasné, proč se do toho výrobci s těžištěm prodejů v Evropě moc nehrnou.
                • 00 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 20.06.  10:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                  Nojo. Mně to může bejt koneckonců jedno, stejnak nemám prachy:)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 20.06.  11:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                    Tak to já taky ne, respektive... neobhájil bych si sám před sebou, kdybych dal 800 za hračku, kterou vytáhnu jednou do měsíce. Proto jsem nakonec prodal RX-8. Ale už mě zase svrbí prsty... jeté BRZ se pomalu dostávají k 400t... a to už by se dalo :-)

                    [odkaz]
                    PS: Jo, vím, tohle je zrovna 500, ale dá se najít i levnější
                    PPS: To je mimochodem přesně ten problém - najít cílovku, co má dost peněz a zároveň času na to bavit se ježděním v autě :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 20.06.  20:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                      Chápu, že si musím připomínat, že kabria vlastně nemáš rád ;-) , ale ta čtvrttuna hmotnosti dolů....to je celý vesmír. Já miluju lehký váhy. Aj keď jasne.....aj to obtlústlé Zetko sa dá.....no možno Hyundai s N-kom čosi zrobí.....veštím úspech....jasná vec....konec koncov aj té dvoutunové sedany majú svoje čaro.....a chápem aj majiteľov Raptorov, nejako sa k svojej chalupe dostať musia ...a s takým Escalade ani pred operou hanbu neurobíš......a nakoniec nie je dôležité aké auto máš, ale ako sa správaš k zvieratkám.....veď v okolí Košíc je toľko krásnych prírodných scenérií.

                      Co jsem to vlastně chtěl ? :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 20.06.  21:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                        Jo, to beru. Hmotnost je důležitá. MX-5 se mi fakt líbí. Akorát je to roadster :-)

                        BTW... tohle by se vyklepalo, ne?
                        [odkaz]

                        PS: Zajímavý jsou NB s 1.6, ty auta normálně stojej půlku ceny 1.8.
                        • 00 Reagovat !

                          foto woody-alien

                          woody-alien 20.06.  21:51

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                          Náhodou jsem na to včera koukal... ;-) Prsty mě taky svrbí, ale je to přesně tak, jak jsi napsal v úvodu 11:36. Prostě je spousta věcí, do kterých musíš nebo můžeš vrážet peníze a rácio je svině.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 20.06.  22:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                          Myslím, že ty díly jsou spíš na výměnu, než na vyklepání, ale i vyměnit se to dá.
                          Je to targa.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 20.06.  23:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                            Pokial nie je karoseria nejako chytena...
                            A hlavne mi tam chyba otvoreny motor.
                            Ale musim uznat, ze MX5 sa mi paci cim dalej, tym viac. Vyborne druhe-tretie auto na blbnutie.
                            Alebo aj prve - pre mladeho, bez zavazkov. Takze nic :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto wlken

                          wlken 21.06.  08:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                          Zajímalo by mě jak úspěšně by se prodávalo mx-5 coupé, ta verze RF k tomu úplně svádí, kdyby to nebyl jenom skládací laminát ale pravá střecha, taková ještě menší a lehčí alternativa k Toyobaru ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 20.06.  11:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

                  Je to v zásadě jednoduchá věc. Automobilky cpou do zákazníků jak v dnešní džungli uspějí jen za volantem SUV a pohon jedné nápravy začíná být sprosté sousloví.
                  Mrzí mě, že o reklamu na řidičská auta člověk nezavadí a když už se někdo o něco pokusí, tak ho smahne jakási etická komise za agresivní spot.

                  P.S.: Nemám teď na mysli "driftující" i30! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 20.06.  16:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

              Samozřejmě Nissan měl ve sportovních autech velkou tradici. Kromě brutálních Skyline GTR a těžkých cestovních Z / ZX tu byla ta pro mě nejzajímavější větev, Silvie nebo v Evropě SX.

              Nějaké náznaky tu už byly, koncept id apod.... kdyby chtěli s Renaultem udělat auto pozicované pod Alpinou, malé a lehké, s manuálem a samosvorem... bylo by to super. Akorát je asi problém to protlačit přes "účtárnu".
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  14:31

      « Re: Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...

      Požadavek na zrychlení můžeš myslím vynechat. :-) Neudělá to žádný rozdíl.
  • 20 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 19.06.  18:57

    Ja jsem teda "fiatovej"...

    Ale prohlašují mistoprisezne, že pro auto jako je tohle je atmosférický dvoulitr lepší volba, než 1.4 turbo.

    Na druhou stranu i dobrej ctyrvalec 1.4 s turbem a multiairem je lepsi, než jakákoliv predokolka.

    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 19.06.  19:33

      « Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

      Nejen kvuli motoru, ale i kvuli karoseii bych sel radsi do Mazdy. Libi se mi targa MX-5 RF. :yes: Ja mel vzdycky radsi ruzne targy nebo polocabria typu bavoraku od Baura, Ritma ci Bety Spider, nez klasicke kabriolety a roadstery.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 19.06.  22:50

        « Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

        Já si musím neustále připomínat, že vlastně kabria nemám rád :-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.06.  19:43

      « Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

      asi pred hodinou som u nas pri "bielom dome" na terase videl nadherny maly roadster MR2 od toyoty .. presne tuto generaciu [odkaz] .. s ceskou znackou... no proste nadhera.... a prave taketo male zabavne kabria/spidery roadstery na trhu uz citelne chybaju.... kym kedysi nebol problem stretnut nejake to SLK alebo punto v kabriu alebo golfika dnes akoby sa zlahla zem po tychto otovrenych vozoch a nevidis uz nikde nic ... dokonca aj bmw uz Z4/kabri poslalo k vode.. neskutocne nieco ( miesto toho ej to vsade sama prerastena hruza menom X5a a X3 )... a ked aj zbadas nejake to otvorene auto tak povacsinou prave nejake tie starsie kusky ako mr2.. MG-F, nejake tie starucke otvorene golfiky len uz nic nove nikde nevidis... lebo ani nic nove uz na trhu uz nemame ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.06.  19:47

        « Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

        Pokud někdo poslal k vodě Z4, pak jedině zákazníci. Jinak by je automobilka dál vyráběla. Oni tam většinou úplní idi.oti nešéfují. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 19.06.  19:57

          « Re: Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

          pritom je zaujimave ze v minulosti o tieto vozy zaujem bol ( starsia Z3 sa predavala slusne a aj o take SLK bol kedysi omnoho vacsi zaujem ako dnes.. dnes uz SLK ozaj nestretnes nikde ) .. kde nastal zlom netusim.. ale dost mozno uz ludia za 2 melony asi skor X3 ako Z4 tu vidim mozny problem.. ono tie SUVecka su pricinou podla mna nielen konca kabrioletov ale dost mozno aj sedanov a kdejakych kombikov ako clio fabia a podobne ;-\
        • 02 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 19.06.  20:18

          « Re: Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

          Ani se tomu nedivím.
          Ale dost idiotů je v diskuzích. Takže se divení taky nedivím. :-! >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 19.06.  22:53

        « Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

        Nádherný? Tohle?? Dyk to vypadá jak žába... jako čínskej Boxster :-)
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 20.06.  21:50

        « Re: Re: Ja jsem teda "fiatovej"...

        topper toto co si videl bola hanba pre legendu ako toyota mr2. vygoogluj si toyota mr2 1990, to bolo auto ako sa patri. ta generacia ktoru si videl bolo pluvnutie do tvare fanusikom mr2.
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 20.06.  13:13

    MX5

    U nas si MX5 nejaky borec (ci kadernik, neviem :-) ) kupil. Chvilu mi fakt trvalo, kym som to auto iduce za mnou identifikoval, no vyzera fakt dobre. Spredu aj zozadu. A nazivo vobec neposobi ako nejake male.

    Mimochodom, je kopec porovnani verzii 1.5 vs 2.0 a zdaleka nejde o hrozostrasne rozdiely. Na minutovom okruhu povedzme 1 sekunda.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  15:10

      « Re: MX5

      Auto Express, myslím, měl na tom "jejich" technickém "minutovém" (pro Miatu je to spíš jeden a čtvrt) okruhu rozdíl skoro čtyři vteřiny, ale dvoulitr měl navíc myslím minimálně svorný diferenciál a podvozek Bilstein (k 1,5 ta možnost vůbec není). Pokud chceš jezdit na okruhy, obzvláště ty rychlejší, tak to bude chtít dvoulitr. Na silnici by rozdíl měl být menší.
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 20.06.  17:19

        « Re: Re: MX5

        Ten AE som videl - 1:19:0 vs 1:15.5 .
        Ale pokial je rozdiel aj v LSD, tak to same osebe je znacna vyhoda 2litra.
        Ja som myslel toto: [odkaz] .
        Zaujimave je aj porovnanie s BRZ: [odkaz]
        Hlavne su vyborne komentare race-drivera na konci, pocas jazdy obomi autami.
        A nieco uplne nove: [odkaz] - radost pozerat.
        Aj na amatera v Hellcate vs. profi v Mazde/Toyobaru a ich casy :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Britové řekli, co udělají s Čechy po brexitu. Tuska to moc nenadchlo

Britové řekli, co udělají s Čechy po brexitu. Tuska…

Nový britský návrh na to, jak po brexitu zajistit práva občanů Evropské unie – tedy i Čechů – v Británii,…

Obraz na stole či na zdi, který reaguje na vaše doteky. Sony s Xperií Touch strčí do kapsy všechny asistenty

Obraz na stole či na zdi, který reaguje na vaše…

Sony postupně zavádí do prodeje svůj inovativní chytrý projektor Xperia Touch, a to i na evropském trhu. Je…

 

iSport.cz

EURO U21: Makedonie - Portugalsko 2:4. Favorit smutní, semifinále mu uniklo

EURO U21: Makedonie - Portugalsko 2:4. Favorit…

Adeus, Portugal! Fotbalisté z Pyrenejského poloostrova sice porazili Makedonii 4:2, ale vzhledem k výhře…

Zlín - Slovan Bratislava 2:1. Český tým vyhrál Superpohár po penaltách

Zlín - Slovan Bratislava 2:1. Český tým vyhrál…

Nevypadalo to s nimi dobře. Fotbalisté Zlína ještě pár minut před koncem prohrávali v premiérovém ročníku…

 

Reflex.cz

Nová aplikace vám ukáže krásná místa v ČR a ještě můžete vyhrát

Nová aplikace vám ukáže krásná místa v ČR a ještě…

Každý metr, který vystoupáte na některou z hor v české krajině, vás přiblíží k výhře v nové soutěži!

Když je ministr Chovanec takový machr, měl by konečně srovnat Českou poštu, která podvádí občany

Když je ministr Chovanec takový machr, měl by…

Předpokládám, že už to zažila většina lidí, kterým měl být někdy doručen balík. Jste doma, nikdo nezazvoní,…