Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat 500 1.2 8v – Bejby nebude sedět v koutě

Kultovní Fiat 500 nebylo potřeba výrazněji měnit ani po osmi letech prodeje. Jeho nezaměnitelný charakter skvěle doplňuje zážehová dvanáctistovka spojená s manuální převodovkou.
Zpět na článek
14. 10. 2015 10:20
14. 10. 2015 10:22
14. 10. 2015 10:26
14. 10. 2015 12:49
14. 10. 2015 11:52
14. 10. 2015 12:00
14. 10. 2015 12:32
14. 10. 2015 14:41
15. 10. 2015 10:31
14. 10. 2015 10:21
14. 10. 2015 10:50
14. 10. 2015 22:54
15. 10. 2015 06:07
14. 10. 2015 10:44
14. 10. 2015 10:50
14. 10. 2015 21:59
14. 10. 2015 10:51
14. 10. 2015 11:09
14. 10. 2015 11:00
14. 10. 2015 11:44
14. 10. 2015 12:42
14. 10. 2015 12:55
14. 10. 2015 13:19
14. 10. 2015 13:46
15. 10. 2015 08:06
15. 10. 2015 09:04
15. 10. 2015 09:07
15. 10. 2015 09:10
15. 10. 2015 09:33
15. 10. 2015 10:24
Avatar - kosmonaut
14. 10. 2015 10:20
no way
Bohajeho to už jsou i testy na klikanou?
Strčte si to za klobouk, nečtu ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
10
14. 10. 2015 10:22
Re: no way
Za klobouk? Napadají mě mnohem trefnější místa!
Avatar - kosmonaut
14. 10. 2015 10:26
Re: no way
Tak jasně, ale můj příspěvek by pak vypadal jak morseovka >:D
14. 10. 2015 11:40
Re: no way
jj
MAKARÓNI NEMAJÍ NA VÝROBU FIAŤÁCKÝHO EMOBILU [odkaz] [odkaz] A TAK SI MYSLEJÍ ŽE VYŽDÍMOU BURZU [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
14. 10. 2015 12:49
Re: no way
S tímhle oslovením uspěješ max na vaší stranický schůzi...Komsomolče ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2015 11:52
Re: no way
Klikací testy, tak to tu ještě chybělo. :no: :no: :no:
14. 10. 2015 12:00
Re: no way
To je divný, že o autě tady skoro nikdo nediskutuje. Při tom by to možná i dost lidí zajímalo, kdyby je předem něco nenasr.lo. Třeba dnešní diskuze u Lexusu GS F je úplně ok a nevěřím tomu, že by si k pětistovce nikdo nechtěl nic napsat.
14. 10. 2015 12:14
Re: no way
A kto by o ňom diskutoval, keď nikto nemá chuť ten článok, rozosratý na toľko kúskov, čítať?
14. 10. 2015 12:32
Re: no way
No o tom jsem přece psal, že nikdo nediskutuje o autě, protože to klikání každýho se.e .
14. 10. 2015 14:41
Re: no way
Přečetl jsem jen první stranu.
15. 10. 2015 10:31
Re: no way
Som zvedavy, ako dlho to potrva kym bude aj diskusia pod clankami rozdelena: 10 prispevkov na stranu, a potom uz len klik "pokracovat na dalsiu stranu". Tipujem, ze to dlho nepotrva...
14. 10. 2015 10:21
Období temna...
Klikl jsem na dvě kapitoly, další klikání odmítám. Příchod nového šéfredaktora se projevuje natolik negatovně, že nemíním přistoupit na diktát kliků, nepřehlednosti, neustálého načítání.
Pro ještě dokonalejší vydírací taktiku doporučuji redakci dávat ohodnocení až na konec!

:-! :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 10:26
Re: Období temna...
Přesně tak, dva kliky a šmitec.

Ale ještě k autu. Je to sice roztomilé, ale za cenu přes 400tis bych takovou slabou kabelku opravdu nekoupil. A exkluzivní interiér si asi každý představujeme jinak >:D
14. 10. 2015 10:38
Re: Období temna...
Exkluzivní v rámci třídy. Ono celý pojetí je zcela jiný než třeba předvádá Up! nebo kdokoliv jiný. F500 jsem jezdil občas po Prg, občas v Itálii a pokud neberu vyšperkovaný verze, tak i cenově OK. Ale pouze s tímto motorem. ;-)
14. 10. 2015 10:39
Re: Období temna...
Moje reakce - vidím na hlavní stránce vyskočit nový test jednoho z mých oblíbených aut, navíc se slušným titulkem. Kliknu na titulek. Po chvilce načítání se mi obličej protáhne tak hluboko, že následkem toho lovím pod stolem na ne zrovna čistém koberci svou zubní náhradu, po chvíli zoufalého hledání se praštím do hlavy o stůl. Následuje bouřlivý rámus a řetězová reakce, jak se k zemi poroučí monitor, reproduktory, stolní lampa, popelník a mobilní telefón. Následkem leknutí rozšlápnu svou zubní protézu.
Tímto žádám redakci auto cz aby mi byli uhrazeny náklady na výše uvedené + odškodné za úraz hlavy >:D

Prosím, nenechávejte čtenáře, aby se uklikali k smrti...
(kdyby to nebylo tak rozkouskované, četlo by se to celkem dobře)
14. 10. 2015 10:43
Re: Období temna...
Já zase uroloval touchpad, to co předvádí redakce je absolutní hovadina. Pokud by takto chtěli fungovat, doporučuju masivnější informační hodnotu a členění á la autocar.co.uk, kde si na horní liště překlikáváš mezi jednotlivými soubory (ext, int, motor, jízda, výkony...).
To co je tady je ošklivá amatéřina!
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 10:52
Re: Období temna...
:yes: >:D

Jo a kouření (nejen sazometu) škodí zdraví ;-)
14. 10. 2015 14:29
Re: Období temna...
>:D :yes: :yes:
Avatar - fOE
14. 10. 2015 10:50
Re: Období temna...
Souhlas. Jedno kliknuti a dost.
Konkurence na tom neni jinak, ale konkurence alespon prida na delce textu a kapitola pak fakt jako kapitola pusobi. Tady to rozdeleni uz tak kratkych testu jeste do kapitol je snad pokus o vtip. 8-s
Mno nic, prim v CR prebira autorevue. Kdo chce kam...
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 10:56
Re: Období temna...
Je to tak, navíc plnohodnotné forum je taky fajn. Jen v práci se mi tam blokují některé obrázky ;-\
14. 10. 2015 11:38
Re: Období temna...
hlavně oranžové renaulty... ;-)
14. 10. 2015 21:57
Re: Období temna...
Souhlas, tyhle klikací články jsou těžký ojeb čtenářů auto.cz. Za chvilku bude jedna věta a malý obrázek mezi reklamama :no:

Redakci: za jak dlouho pochopíte, že se nám tento formát nelíbí? ;-)
14. 10. 2015 10:31
Dobré auto
Pěkné auto, jen by mne zajímalo, proč to nemá diesel 1.3 MJ?
Rozbalit vlákno
9
14. 10. 2015 10:40
Re: Dobré auto
Diesel je do tak malého auta naprosto zbytečnou volbou. CNG by dávalo větší smysl.
14. 10. 2015 10:48
Re: Dobré auto
Podle mně je do pětistovky tento motor ideál, nevím proč by se spotřebou do 6l mělo být potřeba CNG natož nafta (i jaderný reaktor je jednodušší než moderní turbodiesel). Pokud někdo bude chtít tohle auto technicky vyšperkovat připlatí si za twinair
14. 10. 2015 11:03
Re: Dobré auto
Proč ne CNG? Malé auto do města, nesmrdí, dojezd bohatě na poskakování stačí a budeš nákladově pod korunou za km.
Má větší smysl než diesel.
14. 10. 2015 11:19
Re: Dobré auto
asi větší ale vzhledem k tomu, že mě emise moc nezajímají i tak nepotřebný (před chvílí jsem rozbil popelník :-) ) navíc je to twinair CNG, takže to je rovnou fůzní reaktor...
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:51
Re: Dobré auto
Dyť by se to třáslo jak nedopečenej sulc. :-)
14. 10. 2015 11:21
Re: Dobré auto
sice se twinair třese a má zvuk jako zhulený opilý autista, ale má charakter
(zhuleného opilého autisty) >:D
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 10:57
Re: Dobré auto
Zřejmě vtípek že? >:D
14. 10. 2015 22:54
Re: Dobré auto
Dávat diesel do městského auto by bylo hloupé, když diesely do měst stejně brzy zakážou :-)
15. 10. 2015 06:07
Re: Dobré auto
James May to dávno řekl v Top Gearu (při testu F500 proti parkouristům) - malé italské auto má mít pod kapotou benzinový šicí stroj, kterému ventily skáčou přes kapotu. To k tomu "balíčku" prostě patří.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:34
Jen taková malá technická,
motory z řady Fire už měly přece Una, ne?
/jinak klikací článek je dost nepříjemný, ten minulý konflikt, který vyústil vyhozením jednoho redaktora toho byl přece jasným důkazem, že to čtenáři nechtějí/
Rozbalit vlákno
37
14. 10. 2015 10:37
Re: Jen taková malá technická,
Šéfredaktora evidentně zákaznická obec nezajímá :-! Ještě neměl koule na to, aby si obhájil jedinou vytýkanou věc.
14. 10. 2015 10:41
Re: Jen taková malá technická,
Obávám se, že o tomhle nerozhoduje šéfredaktor, ale ti kdo sedí nad ním.
14. 10. 2015 10:44
Re: Jen taková malá technická,
Nevím jak to funguje, ale vím, že pokud se klient ozývá, že mu něco nevyhovuje, pak reaguju. Tady někdo potichu a zbaběle zpoza rohu sleduje, nakolik se je ten čtenářský strom ochoten ještě ohnout.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:47
Re: Jen taková malá technická,
Nejsem specialista přes weby, ale pořád mi nejde do hlavy, jestli to překlikávání /asi kvůli reklamě/ ekonomicky stojí za to si naštvat 4/5 čtenářské obce.
14. 10. 2015 10:51
Re: Jen taková malá technická,
:yes: Evidentně stojí. Zřejmě si je redakce jistá, že mezi nejčtenějšími weby je tu konkurence na jedný straně nevyrovnaná a graficky ne tak propracovaná, následně pak u dalšího afektovaná jak sterilizovaná učitelka ZŠ a nakonec informačně plytká (AR, AF, AW) a tak zůstává v klidový pozici.
Re: Jen taková malá technická,
Výstizne napsáno. Ti prolhaní zbabelci z redakce ACZ ví ze mají v CR jasne nesilnejsí pozici a tudíz mají ctenáre na háku. A nesnazí se to ani nejak kamuflovat.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 11:08
Re: Jen taková malá technická,
No IPOune, nerad ruším tvé závistivé kruhy, ale ta pozice na trhu jim nespadla z nebe, tu si museli vybudovat, dlouhodobá, nebo stěžejní ignorace zákazníků - čtenářů se jim nevyplatí, a je taky na nás, abychom dali jasný signál co chceme a co ne, o tom je dialog. Tvoje slova zní spíš jako Jasánkovy proletářské básně. :-)
Re: Jen taková malá technická,
Nevím o jakých závistivých kruzích plácás (asi to nevís ani ty sám) ale jinak z tebou absolutne souhlasím. Problém je v tom ze na dialog musí být dva. Moje slova jsou vecné shrnutí situace.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 11:18
Re: Jen taková malá technická,
Ok, až to bude neúnosné, přestanu sem chodit /zatím teoreticky, pořád je tu toho dost, co mě zajímá/.
Avatar - bystron
14. 10. 2015 11:56
Re: Jen taková malá technická,
gilgíte, tvoje slova? shrnutí? co to plácáš >:D >:D >:D tvoje slova je jen výčet nesmyslů, který slouží k pobavení okolí >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 10. 2015 12:30
Re: Jen taková malá technická,
Možná jsem optimista, ale dovolím si tvrdit, že tohle rozkouskování testu se ve čtenosti projeví negativně a evidentně to za to stát rozhodně nebude :-) Čtenář se dá ohnout hodně, ale tady už to přešlo do fáze, kdy se vzpružil zpět.

btw.: to poslední už se mezi konkurenci snad ani počítat nedá, ne? :-) vždyť kdejaký nadšenecký blogísek má čtivější a informačně hodnotnější články.
14. 10. 2015 11:00
Re: Jen taková malá technická,
Funguje to na penězích. Jak jinak. Ty funguješ taky tak.

Na redakci jsou kladeny požadavky a ta je má nějakým legálním způsobem naplnit. Z podstaty a logiky věci se dá usoudit, že se jim tento styl publikování nějakým způsobem rentuje (taky mě to štve). Až jim to přestane vynášet, nebo pohár trpělivosti čtenářů přeteče a přestanou klikat, "vymyslí" zase něco jiného.

Redakce určitě přesně ví, co jim vynáší a co ne. Tohle nedělají z důvodu, že by na tom prodělávali.
14. 10. 2015 12:41
Re: Jen taková malá technická,
Nestavme to do roviny, že ACZ tu dělá charitu pro pár nadšenců do aut. ACZ od počátku funguje jako komerční server se vším co k tomu patří.
Chápu tlak na větší ziskovost, ale pro mě jako čtenáře/klienta je tento způsob už za hranicí akceptovatelnosti. Násilně rozdělený text pro větší počet kliků.
Předpokládal bych, že pakliže chce redakce zvýšit ziskovost, učiní tak s nějakým bonusem. Ten tu ovšem není!

To znamená, že nad diskutovaným krokem nikdo nepřemýšlel a mechanicky roztrhal text! Nejjednodušší, ale taky nejhloupější krok, který se dá udělat. Takže chápu hon za větším ziskem, ale zrovna v tomto případě méně znamená více. A pokud dělat jakýkoliv kroky, tak promyšleně a ne přijít s polovičatou věcí, devalvující informační hodnotu.

Tvou argumentaci velmi dobře chápu, ale nevidím ani jeden důvod pro hledání jakýhokoliv kladu.
14. 10. 2015 12:46
Re: Jen taková malá technická,
Pochop, že ty (my skalní) jsi jen kapka v moři. Denně sem přileze 35 tisíc lidí, jestli jim oni udělají obrat/zisk, tak se nedivím, že jsou k nám hluší.

Ani ty se ve svém byznysu necháváš jinak.
14. 10. 2015 12:53
Re: Jen taková malá technická,
K zákazníkovi? Asi to dělám jinak, ale jestli měním něco, co by mohlo přinášet jen závan diskomfortu pro klienta, hledám před samotnou akcí způsob, aby dostal jakousi přidanou hodnotu.

Nebo-li cesta dle ACZ: "Je to sice dál, ale zato horší cesta" :-)
14. 10. 2015 12:58
Re: Jen taková malá technická,
Ty se na to díváš tak trochu podle sebe. Když k tobě přijde "zákazník" s přáním "postavte mi katalogový domek", přetrhneš se?
14. 10. 2015 13:02
Re: Jen taková malá technická,
Pokud se to bude týkat mého byznysu pak tomu budu věnovat náležitou péči, na přetrhávání nehraju, ale tohle se dá nazvat maximálně ignorací.

K tobě když přijde část klientely a oznámí tohle se mi nelíbí, tak zavřeš kancl a nebudeš se s nimi o tom bavit?
14. 10. 2015 13:10
Re: Jen taková malá technická,
Jenže oni nejsou (bohužel) v pozici, kdy by nás museli poslouchat.

Já samozřejmě nemám 35 tisíc klientů, takže se chovám (musím) jinak.
14. 10. 2015 13:15
Re: Jen taková malá technická,
Však ti píšu, že to chápu stejně. Firma má obvykle takový obraz, jací jsou nejen její představitelé, ale i klientela. Klientela, která je vidět tu diskutuje. Diskuze jsou to veskrze na úrovni o jaký se konkurenčním webům může jen zdát. Ale to jsem tu už vypisoval. ;-)
14. 10. 2015 13:04
Re: Jen taková malá technická,
Napsal jsi to úplně přesně. :yes: (Akorát ji to měl udělat alespoň na pět překlikání ;-) . )
14. 10. 2015 13:06
Re: Jen taková malá technická,
Můžeme...
14. 10. 2015 13:06
Re: Jen taková malá technická,
...psát...
14. 10. 2015 13:06
Re: Jen taková malá technická,
...příspěvky...
14. 10. 2015 13:06
Re: Jen taková malá technická,
...i...
14. 10. 2015 13:06
Re: Jen taková malá technická,
...takto! ;-)
14. 10. 2015 13:09
Re: Jen taková malá technická,
>:D >:D >:D >:D
14. 10. 2015 13:11
Re: Jen taková malá technická,
Jo a pak se už nebudou dát číst ani diskuze. >:D
14. 10. 2015 13:13
Re: Jen taková malá technická,
>:-[] ;-)
14. 10. 2015 13:26
Re: Jen taková malá technická,
Ale navrhuji členění po alespoň třech slovech :-)
Re: Jen taková malá technická,
>:D >:D >:D >:D
Re: Jen taková malá technická,
>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Honza Mička
14. 10. 2015 10:39
Re: Jen taková malá technická,
Dobrý den,

ano, dokonce už v Y10 o rok dříve, ale to byl litr a jedenáctistovka :-)
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:45
Re: Jen taková malá technická,
No tím objemem jsem si nebyl jistej ;-) , ale nechtěl jsem zbaběle gůůglit.
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2015 10:44
Klik
No nic, auto.cz. Že jsou klikací články o "deseti nej...", s tím jsem se ještě smířil. S klikačkou u testů ze Světa notorů se skřípěním zubů taky, i když to už bylo na mé nervy hodně. Ale aby všechno byla jen klikárna, s tím táhněte do prĐ€le. K autu se nevyjadřuju, protože přes první kapitolu jsem se nedostal.
Loučím se, třeba časem zase dostanete rozum. Já vím, vás věrný čtenář nezajímá, chcete jen ty hloupé kliky...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:49
Anketa pro redaci,
Nechceš překlikávací články - dej palec nahoru +
Nevadí ti, chceš je - dej palec dolů -
Rozbalit vlákno
30
14. 10. 2015 10:52
Re: Anketa pro redaci,
...spíš anketa čtenářů pro redakci, ne? ;-) Ale pochopil a klikám!
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 10:56
Re: Anketa pro redaci,
Toho čtenáře jsem myslel jaksi automaticky, takže mi vypadl.
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 11:06
Re: Anketa pro redaci,
A ještě ten kdo dá palec dolů ať napíše proč. Protože tahle odpověď by mě zajímala...
14. 10. 2015 11:33
Re: Anketa pro redaci,
A proč má zdůvodňovat jen palec dolů?
Jinak odpovědí pro tebe může být i to, že z něčeho redakce žít musí, když po čtenářích nechce pravidelné přímé platby.
Klidně jim můžeš navrhnout, jak jinak mají financovat provoz tohoto webu.

PS: nehlasoval jsem.
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 11:39
Re: Anketa pro redaci,
Protože palec nahoru je jasný, obtěžuje to. To že každá firma musí z něčeho žít je jasné, ale to nás přeci zajímat nemůže. Rozhodně ne když jsou jiné weby bez klikaček (nebo ta klikačka má smysl)a zdařile fungují.
14. 10. 2015 11:48
Re: Anketa pro redaci,
To je ale hodně "český" názor. Jako bys řekl, chci to zadarmo, tak mi to jste povinni dát a udělejte si to jak chcete. 8-s
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 12:43
Re: Anketa pro redaci,
Ale ty jako čtenář tu zadarmo jsi, pokud dostaneš produkt (článek), který je ti na prd. Správný vztah web vs. čtenář je ten, že čtenář je spokojený s článkem a web se spokojeným čtenářem = čtenář se bude vracet = dlouhodobý příjem webu z inzerce.
14. 10. 2015 12:50
Re: Anketa pro redaci,
Až jim to přestane vynášet, zajisté svůj přístup změní.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 11:42
Re: Anketa pro redaci,
Josalito - ok, taky názor a odůvodněný :yes: , klidně hlasuj dolů, od toho jsem to tu dal.
14. 10. 2015 11:48
Re: Anketa pro redaci,
Hlasovat nebudu, ale dal bych spíš palec hore. ;-)
14. 10. 2015 12:06
Re: Anketa pro redaci,
dnesni reklamni systemy dokazou fungovat mnohem lip a vydelavat vic kdys je netlacit takhle nesmyslne na XX stranek, a ze je v tomhle uskupeni CNC dost pozadu a cpou tech reklam tolik ze jich je obcas vic nez samotneho obsahu, jako inzerent bych takovej server primo odmitl, protoze moji reklamu pak vidi uzivatel za den treba 150x a bez uzitku, pritom pro me je dulezite aby ji videl jen jednou a nejlepe na ni i klikl

ono CNC svoje servry nema poradne pripravene ani pro mobilni zarizeni a cpou tak neustale nejake mobilni verze ktere se na dnesnich tabletech ovladaj strasne a vypadaj jak z 90 let, totalne zastaralej redakcni a reklamni system, tohle jim musi mesicne prodelavat statisice
14. 10. 2015 12:13
Re: Anketa pro redaci,
A nabídl jsi jim řešení? Stačí ano/ne.
14. 10. 2015 12:19
Re: Anketa pro redaci,
k cemu a komu, redaktori tohle neovlivni, tohle je veci vedeni a zrejme vedeni ktere sedi nad celim tim shlukem CNC kam spada acz jen jako jedna z redakci, co jim jako navrhovat, aby vyhodili nektere lidi co jsou za to zodpovedni a nabrali nekoho kdo rozumi dnesnim informacnim a reklamnim systemum ? tohle jim nema cenu navrhovat protoze by tim museli vyhodit sami sebe >:D
14. 10. 2015 12:25
Re: Anketa pro redaci,
A stačilo napsat očekávané NE. :-!
14. 10. 2015 12:35
Re: Anketa pro redaci,
ty lidi co jim rekli "NE, takhle to dal delat nechci" maj dnes casto vlastni servry/porady a z te "moderni" reklamy jsou schopny uzivit team treba 5-8 lidi, a to se ani nemuzou pisnit sloganem jako CNC kam a.cz spada "největší mediální dům s nejvyšším počtem čtenářů na českém trhu."
14. 10. 2015 12:38
Re: Anketa pro redaci,
Proč se omlouváš?
14. 10. 2015 23:42
Re: Anketa pro redaci,
Nic proti, ale podle mě reklama na internet nepatří a ani placený obsah. Rozumím tomu že někdo na tom profituje a spousta webů by se jinak neuživila, ale prostě mi to vadí. Naštěstí jsou tu i jiná řešení, jak si internet přizpůsobit k obrazu svému.
15. 10. 2015 21:41
Re: Anketa pro redaci,
No počkej, a jak chceš financovat práci redaktorů, když nechceš reklamu a nechceš ani placený obsah?
16. 10. 2015 05:15
Re: Anketa pro redaci,
Vlastně pro jídlo by jsme si taky měli chodit zdarma, že jo? Tohle fakt ne, tady jsi nepochopil o co v diskuzi jde.
14. 10. 2015 12:42
Re: Anketa pro redaci,
Ano, ale... viz výše moje reakce. Zcela lidově se dá říct, že z prdu kuličku neuděláš. Krok redakce je krokem slepého do rušné ulice. Však on se zbytek přizpůsobí.
Avatar - wakantanka
14. 10. 2015 11:33
Re: Anketa pro redaci,
no minimálne jeden exot sa už našiel, a večná škoda že to neukáže kto to je >:D o dôvodoch by sme potom mali zrejme jasno >:D
14. 10. 2015 11:59
Re: Anketa pro redaci,
Taky se přidávám nechci klikací článek. Hezky pěkně vše na jedné straně. Klikací systém je extrémně otravný a nepřehledný.

A ještě by se mi líbilo mít víc videí. Kde je Kuba a videa?
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 12:11
Re: Anketa pro redaci,
mne by sa pacil navrat jemnozlteho pozadia stranky ... a aj videorubriky road look tv.....

skutocne nejaka videorubrika by tu byt mohla... ako tomu bolo kedysi ;-)
Avatar - speedfred
14. 10. 2015 12:51
Re: Anketa pro redaci,
prvý krát som "palcoval" ďalšie tabu u mna padlo.
Avatar - Dylan McKay
14. 10. 2015 14:13
Re: Anketa pro redaci,
Dal jsem palec dolů. Nevadí mi klikací článek, pokud zaujme. Když mám čas na Auto.cz, tak mám i čas klikat. Ale chápu, že se to někomu nelíbí.

A teď se ukažte, vy demokrati! ;-)

PS: SamanAR, to co píšeš mě zaujalo. Děláš v oboru?
Avatar - Ronault.
17. 10. 2015 21:20
Re: Anketa pro redaci,
Šviháku, ty jsi děsný převlíkač kabátů...kam vítr, tam plášť...

Podívej. neměl bych nic proti kapitolám, kdyby to mělo nějaký smysl i pro čtenáře, třeba kdyby testy byly delší, ale to nejsou, klikat za každou větou je trapné
14. 10. 2015 10:50
jiz i testy?
jiz i testy se delaji na kapitoly, to mame 7x13-15 reklam a to dela nejakych 2-3 koruny na kazdem ctenari co poctive naklika vsechny kapitoly, je jasne ze auto.cz na necem musi vydelavat, ale chcete vubec aby lidi vase testy cetli?

pritom videoportaly na jednom videotestu vydelavaj vic a je to v jednom kuse a s jednou reklamou, maj diky tomu mnohem vetsi sledovanost prave proto ze uzivatel nemusi 10 minut jen klikat, nekdy se as zasne jak pozadu nektere ceske redakce, respektive jejich vedeni starajici se o marketing je, tohle se davno prezilo a dela se to dnes efektivnejc a vydelava to pak mnohem vic s mensim usilim to to ctenari ztezovat
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2015 21:59
Re: jiz i testy?
Souhlas, pěkně napsáno ;-)
Avatar - Emel
14. 10. 2015 10:51
Konfigurace
No, tahle konkrétní konfigurace si mě teda moc nezískala. Polep vypadá jako když se loupe lak, černá barva se obecně k autu nehodí a pokus o odlehčení zelenými zrcátky vyznívá jako tenisky k obleku (blbě, ať si Ackerovi fanoušci říkají co chtějí).

Ani uvnitř to není o moc lepší, kárované sedačky a šedé dveře nejsou moc cool, piáno všude taky nic moc.

Naštěstí nic z toho není problém si nakonfigurovat podle svého... a neměl bych problém postavit si takové auto, aby se mi líbilo.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 11:02
Re: Konfigurace
Jedno z mála aut co fiat umí, a proč si fiat ještě zaslouží uznání. Malé a velmi dobře zkombinovaný design a ještě únosná praktičnost. To málo kdo umí, většinou malé praktické auto = škaredé auto. Kvalita taktéž ještě na únosné úrovni. Nenapadá mě teď jiný současný model fiatu, které by zasloužil uznání.
Avatar - Emel
14. 10. 2015 11:09
Re: Konfigurace
Já celkem vzal na milost 500X, beru Pandu, Doblo je ve své třídě furt širší špička a nové Tipo bude asi taky ve vodách low/main zajímavé.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 11:16
Re: Konfigurace
Je to bída, když se podíváme třeba na dobu, kdy se dělalo Tipo, nebo Ritmo. Tehdy měli malá auta, hb, měli větší cromu, dnes se trochu potácí.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 11:42
Re: Konfigurace
mohli podla mna uz pred nejakym rokom dotiahnut povedzme ten model viaggio do europy ... ok jasne... trosku by ho prisposobili na europske pomery ... to by bolo uz najmenej... ale mali by dalsi schopny model .... miesto toho nafukuju 500ku.... v poriadku... nech nafukuju.... ale uz to zacina byt okukane.... podla mna prichod tipa je nacasovany skutocne uz za 5 minut 12.... fiat uz proste potrebuje nejaky solidny hatch kombik alebo sedan... model viaggio tu pritom mohol uz davno byt.. a aj zmenit vnimanie zakaznikov znacky..... ale to je teraz uz jedno .. ostava uz len drzat tipu palce... ale mam z neho ozaj dobry pocit :yes:
14. 10. 2015 11:18
Re: Konfigurace
No podle mě Fiat zaslouží uznání kromě F500 především za svou řadu užitkáčů. To je podle mě jeho nejsilnější stránka v Evropě.
Avatar - wakantanka
14. 10. 2015 11:37
Re: Konfigurace
Myslím že novodobá reinkarnácia 500vky je designový a marketingový majstrovský kúsok. Koľko podobných áut z poslednej doby sa vyrábalo tak dlho v podstate nezmenenej podobe? Mierne vylepšovanie techniky, výbavy a materiálov predajom naďalej prospieva. Musím tlieskať p. účtovníkovi. Toto zlaté vajce si len hýčkať a piplať ďalej. :yes:
Avatar - Individualita
14. 10. 2015 11:42
Re: Konfigurace
Marketingový určitě, ale zaslouží si to?
14. 10. 2015 14:17
Re: Konfigurace
Marketingový právěže moc. Kolik je kolem F500 marketingu? Moc ne.
14. 10. 2015 11:00
Vážená redakce
Chtěl jsem si přečíst test, ale ve vámi servírované formě na to zvysoka...nevím jak to říct slušně. Tohle nebude mít za následek to, že se k více čtenářům dostane vaše inzerce, ale to, že vaše testy budou mít míň čtenářů. Alespoň v to doufám a už příště se vrátíte k původní (nebo zcela jiné, jak popisuje webpaja nahoře) podobě, která se mi nebude "eklovat".
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2015 11:14
Motor 1242 ccm
Je škoda, že Fiat už používá jen 2-ventilové provedení. Zázračné 4-ventilové provedení se 63kW (85,7k) z r.2001, používané v Bravě, v Puntu i ze začátku ve Stillu a u Opelu v Corse, .. se vytratilo a Fiat se vrátil k nové 14-i stovce, kterou (starší) před touto 1242ccm opustil, jako méně výkonnou. Je to zřejmě kvůli emisím - Fiat po stupínkách kvůli nim zmenšoval výkon ze 63 na 59kW (80,2k) a pak skončil s výrobou. V Italii to zřejmě tak nevadilo, protože tam není povinné ručení počítané z obsahu motoru, ale z poměru výkon/poh.hmotnost, ale pro technickou reklamu Fiatu to je velká škoda - dodneška, kdy přichází opět móda 12-i stovek, ale přeplňovaných, je tento fiaťácký atmosferický motor progresivní.
Dodejme jen, že proti tradicím, kdy Fiat dělal mírně podčtvercocé motory, je tento motor 1242 ccm kvůli emisím mírně nadčtvercový.
A dále ještě: motor nejenže není přeplňovaný, ale nemá žádnou regulaci ventilů - přesto má mezi 2000 - 6000 ot/min nad 90% max. momentu.
Rozbalit vlákno
7
14. 10. 2015 12:59
Re: Motor 1242 ccm
Zdravím
Mám verzi tohohle motoru v Pandě, do města podle mne není lepší motor.
Díky 8V táhne snad od volnoběhu (skoro jako diesel).
Bez problémů se dá jezdit za těch 6 litrů.
Najel jsem už cca 110 tisíc, 70% ve městě, celkem běžně start, jízda do 2 kilometru a stop. Po 95 tisících odešla spojka (oprava, směšná cena a celkem pochopitelná závada)
Měl jsem strach že FIAT kvůli emisím tenhle motor pohřbí a vida je tu stále.
14. 10. 2015 13:09
Re: Motor 1242 ccm
Mám v Bravě tento motor 4-ventilový: spotřeba běžně 5,5-6 l/100km a při opravdu svižné jízdě dálkově (vč.po D1) za špatného vetrného počasí nepřesáhne 7 l/100km. Udivuje svým výkonem pod pedálem v jakýchkoli otáčkách a jak už bývá u fiaťáckých motorů zvykem, i nad 5000 ot/min jakoby něvěděl, kdy má přestat - výkon neslábne, protože moment výrazně nepadá. Max. rychlost je psaná 170km/h, ale už kolikrát se mi stalo, že při předjíždění jsem se nedopatřením k této rychlosti přiblížil a vůz stále zrychloval.
Kromě toho má v kabině úchvatný a tichý zvuk. To je jeden z italských požadavků: hladit "sportovním" zvukem.
Avatar - martin.filak
14. 10. 2015 14:38
Re: Motor 1242 ccm
Taky Panda, taky tento motor v 8V provedení. Najeto asi 120 000 km, přičemž 90% město. Spojka původní a spotřeba kolem 5 - 5,5 l (kolem 5,8 v zimě). A s tím řazením 4. převodového stupně ve městě bych to neviděl tak dechberoucně (viz článek), já tam totiž hážu pěkně na rovině od 50 km/h rovnou 5ku... a nemyslím, že by 500 měla nějak extra rozdílné zpřevodování. >:D
Avatar - dr.biker
14. 10. 2015 14:55
Re: Motor 1242 ccm
Také se přidávám ke chvále tohoto motoru, jeden máme v Puntě r.v. 2003 a také maximální spokojenost. Minulý týden jsem jezdil po delší době s Puntem a ten motor mě nepřestává udivovat. Je tichý, kultivovaný a při zatížení auta pouze dvěma pasažéry i docela svižný (na svůj objem). A ta spotřeba je také parádní, není problém jezdit do 6 litrů. Zkrátka tento motor se Fiatu povedl.
Fiat 500 je nádherné autíčko, které bych si dokázal představit na denní dojíždění do práce, jenom ta cena mě odrazuje, hold za retro stylovku si nechá Fiat náležitě zaplatit...
14. 10. 2015 17:03
Re: Motor 1242 ccm
Ano 4-ventil. 1242 - o tom se psalo, že při jízdě bylo těžké uvěřit, že pod kapotou není 14-i stovka. Inu - i v benzínových motorech patřily Fiaty ke špičkám: ploché momenty a jako první točily o 1000 obrátek víc, než konkurence (tehdy motory ve 127, 128, ...).
15. 10. 2015 17:53
Re: Motor 1242 ccm
Motor není z devadesátých let, ale z roku 1985, kdy se jako první motor na světě, u kterého bylo k návrhu použito CAD programů, představil v Unu ve verzi 999ccm s 45 koňmi. Ač se podle dobového tisku se zvyšováním objemu nepočítalo, postupně narostl přes 1106 až na 1242ccm.
Měl jsem tohle chrastítko v Unu 1,1 i.e. a Puntu II a vždy jsem byl maximálně spokojen. Na městský a příměstský provoz byl ideální ;-)
16. 10. 2015 11:21
Re: Motor 1242 ccm
Děkuji za inf. Byl to zřejmě první motor z označením Fire.

Pozn.:
Dcera zase měla Uno Turbo i.e.z konce 80-ých let, kde byl benz. motor 1301ccm, přeplňovaný (opět obsah motoru nekoresponudje s naším povinným ručením). Byla to krásná technická hračka. Turbodmýchadlo nabíhalo až od 2,5tis,ot./min a byl k němu na přístroj.desce tlakoměr. Řidič se tak podle toho mohl chovat k motoru jako ke krotkému koníku (bez přeplňování), anebo přeplňování využít - buď "jen" jako další možnost k bezpečnosti (např. ujet hlupákovi, který se lepí na kufr) anebo si zajezdit. V prvním případě šlo o klidnou jízdu s nízkou spotřebou a ve druhém o zážitky tehdy nevídané - psaná max. rychlost byla 205 km/h, a zrychlení člověk pociťoval při každé rychlosti i přes 160 km/h.
14. 10. 2015 11:16
niekto nepozná mieru
ak by redakcia nastavila nejakú mustru, trebárs
1 úvod, dizajn, priestor
2 motor, technika, jazda
3 záver
tak by som to akceptoval ako prehľadný systém aj s dostatkom reklamy, ale keď vidím, že tu sa kapitoly varili z vody, že skoro aj kolesá mali samostatnú, tak je to bieda.
Za seba vyhlasujem, že klikové články odteraz ignorujem
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 11:24
Re: niekto nepozná mieru
je to dost na piiiiip suhlas...... ale mohlo to byt aj horsie ..... este ze tie kapitoly nedali takto
1. uvod
2. prve zoznamenie
3. konecne nastupujeme
4. dojem z interieru
5. hura startujeme
6. co to vlastne mame pod kapotou?
7. pohlad do kufra
...
15. zaver .... ja viem trosku som si uz zaprehanal ;-) ... ale ten format na klikacku sa mi tiez nepaci ;-\
14. 10. 2015 12:45
Re: niekto nepozná mieru
Uspořádání psanýho textu nená to, v čem by kdokoliv z nás měl redakci školit. Jsou to profíci a každej, kdo se tu snažil napsat i kratičkej blog ví, že to je občas rychna. Problém není v sledu nebo redaktorech, ale v principu násilnýho dělení za účelem zvýšení zisku ;-)
14. 10. 2015 14:42
Re: niekto nepozná mieru
aj násilné delenie v mene zisku z reklamy sa dá akceptovať v rozumnej miere (pre mňa cca 3 kapitoly), tento test to prepískol.
14. 10. 2015 11:44
Rada pro redakci.
Udělejte důsledně všechny články tohoto webu "klikací".

A do tejdne po vás neštěkne ani pes. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 11:55
aky mate nazor na tie zadne svetla?
podla mojho nazoru tie facelift ani nejako nepotrebovali... ta plechova ( alebo plastova ) ploska vo farbe karoserie ktora je vlozena v strede svetlometu posobi v niektorych farebnych kombinaciach podla mna zvlastne... napriklad ak je auto cele cervene tak ta cervena ploska vlozena v cervenom svetle vyzera proste divne... aspon na fotkach ... a ani v ciernej tu v teste mi to nepride zozadu krajsie ako to bolo ked boli svetla este pred faceliftom..... podla mna do tych zadnych svetiel vobec sprtat nemuseli ... nemali ziadnu chybu.... ale inak v pohode... zase netvrdim ze mi to nejak vadi... da sa na to zvyknut.... je to zase kusok nieco nove... a vynimocne.... a malickemu fiatu to asi este viac zvysi originalitu ... je to nadalej krasne auto :yes:
Rozbalit vlákno
2
14. 10. 2015 12:14
Re: aky mate nazor na tie zadne svetla?
Až dnes jsem si všiml, že má uprostřed zadních světel plech. Osobně mi to přijde originální a povedené :yes:
Trošku směšný je tam ten výfuk. V dnešní době by nemusel být vidět vůbec.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 12:17
Re: aky mate nazor na tie zadne svetla?
na bielej kasni to vyzera asi najlepsie podla mna .... ale ak je auto v cervenej tak vtedy sa caro tohto kuzla akoby uz straca..... inak samozrejme... ma to zvysit originalnost f500ky a podla mna sa to podarilo.... urcite by som s tym nemal problem.... aj ked ten facelift zadnych svetiel nutny asi ani nebol ;-) .. je to o zvyku
14. 10. 2015 12:23
Vážená redakcia,
reagovať na vaše klikacie maniere sa už snáď slušne ani nedá. Takže, páni redaktori, ktorí za niečo stojíte, odkážte tomu chujovi, čo ten priblblý formát neustále tlačí a prikazuje, že pohár pretiekol.
J.e.b.e.m na celé jeho ACZ a idem si čítať inam!

Tým solídnym redaktorom, a tiež všetkým prítomným diskutérom sa ospravedlňujem, ale radšej to napísať takto od srdca, ako rozbiť monitor.
Rozbalit vlákno
2
14. 10. 2015 12:34
Re: Vážená redakcia,
Napadá mě jedno, kolika tvých (a nejen tvých) demonstrativních odchodů ještě budeme svědky?
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 10. 2015 12:41
Nepřečteno!
...aneb vy nám také můžete... >:D

Upřímně věřím, že tohle skončí propadákem, protože tohle je tak okaté "Franto, prostě to rozkrájej na šest kousků voe, ať máme kliky a stránky", bez jakékoliv snahy o přidanou uživatelskou hodnotu, že i průměrný plytký uživatele hen toho internetu z toho musí být pohoršen a levý čudlík myši ušetří na důležitější kliky...
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2015 12:42
Kapitoly
Vsadím se, že test první libovolné Škody/VAGu rozkouskovaný na kapitoly nebude. :-)
Rozbalit vlákno
2
Re: Kapitoly
>:D >:D >:D

Prece místní prokoncernoví vlezdozadelisté nerozkouskují Vlčkovi Skodovku.
14. 10. 2015 12:55
Re: Kapitoly
Vzhledem k tomu, že testy koncernu patří dlouhodobě k výrazně nejčtenějším, tudíž logicky by mohlo plynout, že si na sebe díky násobkům zobrazení jednoduše a s přehledem vydělají.
Ale nevsadil bych si na to. Nechme se překvapit. ;-)
14. 10. 2015 12:45
Proklikávací články nečtu
Už to tady zaznělo od více diskutéru, ale cítím potřebu to napsat taky, ať je to pro redakci dostatečně hlasitý a jasný signál: proklikávačky nečtu a číst nebudu. Není to přehlednější, je to čistý opruz a jednoznačné zhoršení pro koncového uživatele.

:no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 12:57
Re: Proklikávací články nečtu
ja som si pozrel zaver a fotky ;-) ... sice som si to skusal preklikat cele ( ako to pojde ) ... ale necital som cely ten test.... uprimne.... nepaci sa mi tento format na klikacku ;-\

velmi by ma potesilo aj ine pozadie stranky a teda aj pozadie pod pisanym textom.... jemne zlte v predoslej verzii webu bolo na oci podla mna prijemnejsie ako ostra biela ... ale to uz je asi mimo misu teraz to spominat ok....
14. 10. 2015 13:03
Re: Proklikávací články nečtu
Zkus kontrast ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 13:04
Re: Proklikávací články nečtu
ta jemna siva farba je vlastne v pohode.... to je ta na pozadi vsetkych otvorenych clankov .... ale v prispevkoch by mohla byt ina ako biela ... tu mi biela akosi vadi.... ale to aj inde je takto
14. 10. 2015 13:05
Ve finale je mi líto...
...Honzy. Drbe se s testem několikrát testovaný nákupní tašky a díky formátu testu jeho výsledek zajímá čtenáře míň než publikovaná forma.
Rozbalit vlákno
7
Re: Ve finale je mi líto...
:yes: :yes: :yes:
14. 10. 2015 13:16
Re: Ve finale je mi líto...
:-)
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 13:15
Re: Ve finale je mi líto...
aj na toto som myslel presne..... ze sa tu viac diskutuje o formate textu ako o testovanom aute :yes:

mna zaujali akurat tie zadne svetla o ktorych pisem vyssie .... inak skutocne na tomto auticku nevidim nejake velke zmeny vizualne a ani v motoroch.... ale to je pre f500 vlastne len dobre..... to auto netreba moc menit... je podla mna svojim sposobom dokonale.... a nestarne :yes:

ja som si pozrel zaver tabulky aj fotky.... za 8 rokov je o f500 toho skutocne uz dost... vsade naokolo... ale podla mna kto chce si to precita cele v pohode... a to bez ohladu na format textu ...
14. 10. 2015 13:25
Re: Ve finale je mi líto...
Na F500 není zásadně nic špatně a k tomu přidává geniální design.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 13:30
Re: Ve finale je mi líto...
suhlas.... vskutku genialne mini auto..... a prave ten retro styl a dizajn je na nom podla mna najkrajsi..... lebo aj panda je tiez genialna.... ale pre zmenu uz inym sposobom.... ;-)
14. 10. 2015 22:02
Re: Ve finale je mi líto...
Myslíš ty fotky, kde je větší reklama než náhled? Formát galerie je stejně ubohý jako klikací struktura :no:

Fakt nevím, jestli má cenu otvírat auto.cz, když si nemůžu normálně přečíst test a ani se mrknout na fotky, ač bych rád ...

Tak mi zbyli jen ty diskuse >:D
Avatar - Ja Prvni 123
14. 10. 2015 19:36
Re: Ve finale je mi líto...
No, asi proto, že podstaná část lidí prostě odmítá ten test číst.. včetně mě.
Takže o obsahu ani diskutovat nemůžou.
;-)
Avatar - MGRR
14. 10. 2015 13:11
Původně jsme chtěli Fiat 500, ale koupili jsme Toyotu IQ
Jezdil jsem pětistovkou necelý měsíc, ale nějak mi nesedla, hlavně mimo město a na dálnici. Máme ve finále Toyotu IQ, která se vejde i tam kam Fiat už nezaparkuje a kupodivu se chová lépe při vysokých rychlostech. IQ má delší převody, takže si v pohodě svištíme doma v Němcku 170 a nerozhodí jí ani nerovnosti na mostech.
Rozbalit vlákno
4
14. 10. 2015 13:17
Re: Původně jsme chtěli Fiat 500, ale koupili jsme Toyotu IQ
A IQ se ještě vyrábí?
Avatar - MGRR
14. 10. 2015 13:49
Re: Původně jsme chtěli Fiat 500, ale koupili jsme Toyotu IQ
Pro Aston Martin Cygnet (dělají je z Toyoty IQ) prý ještě ano. [odkaz]
Možná to jsou staré skladovky, takže v Německu se ještě sežene, možná to jsou nemoderní skladovky [odkaz]%5B0%5D.makeI…
14. 10. 2015 13:59
Re: Původně jsme chtěli Fiat 500, ale koupili jsme Toyotu IQ
Právě, myslel jsem, že to ukončili a přitom mi to přišlo napohled zajímavější než Smart For2 ;-)
Avatar - MGRR
14. 10. 2015 14:00
Re: Původně jsme chtěli Fiat 500, ale koupili jsme Toyotu IQ
Každopádně tolik legrace jako s Toyota IQ, jsme si s dětmi s žádným autem neužili :-)
Avatar - euro89
14. 10. 2015 13:19
Kapitoly
Koukám, že to debilní dělení článků na kapitoly s*re redakce už i do testů. Za chvíli tu nebude co číst... Inu, výsledek redakčního testu si tedy nepřečtu. Za sebe však říkám, že je facelift pro mě velkým zklamáním. Z venčí je ještě vše v pořádku, ale nahrazení původních budíku komplet displayem by mě od koupi odradilo, i kdyby byla v pořádku nabídka motorů. A tím se dostávám k největšímu zklamání a to je nahrazení klasické 1,4 16V 100CV dvouválcovou sekačkou, která má na papíře o pět koní více, ale projev motoru připomíná spíše výrobky od Moutfieldu. :-! Ale v dnešní Evropě se prodají i daleko horší auta, takže o komerční úspěch strach nemám. ;-\
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2015 13:46
Fiat
Tak tohle se opravdu povedlo... Kombinace těchto prvků je úplně skvělá a myslím,že si auto najde spoustu kupců. Sám se chystám na koupi,tak se na něj moc těším. Za mě rozhodně ano. 500ka je stylovka a tou taky zůstane, ať je modrá,zelená či černá.
Jo a co se klikacích článků týče, mě vůbec nevadí,takže nechápu 180 příspěvků o ničem... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
14. 10. 2015 22:36
K lacnej klikačke naposledy
Ak budú jednotlivé kapitoly výživné a prehľadné ako na auto revue, tak okej, na takéto členenie odmietam klikať.

Čo sa 500-ky týka tak veľmi vkusný restyle. Ak navyše vychytali chyby predošlej verzie, tak to bude super auto. :yes: Mám trochu skúsenosti s modelom 2008 a pre Fiat je to minimálne počin desaťročia.
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2015 23:02
Krasna - a vyjede do kopce?
Byla je a bude krasna.

Ale s timto motorem byly dost podstatne problemy viz [odkaz]
Pro Euro 6 ho totiz naladili tak blbe, ze v prudsim kopci pocitac omezil splodiny natolik, ze se auto nechtelo rozjet (viz ten prilozeny odkaz - je tam video reportaz, kde to testuje sam pan STIG ! a taky mu to chcipe...!).

Tohle resili na BBC primo s Fiatem asi pred rokem, a Fiat rikal, ze vsechno funguje jak ma, ale fakt jsem videl reportaz a to auto chcipalo (na jednicku plnej knedlik - ale kdyz pocitac neda benzin, tak se to proste rozjet nemuze no)

“The majority of calls we received were from owners of Euro 6 FIAT 500 1.2 vehicles built without optional ESC (Electronic Stability Control), which have different engine software to vehicles equipped with ESC. ESC is now standard on all models across the FIAT range.”

Tak by me zajimalo, jestli uz je to teda vyresena zalezitost, redakce...?!? :-)
Rozbalit vlákno
2
15. 10. 2015 10:33
Re: Krasna - a vyjede do kopce?
Žádný problém jsme nezaznamenali, naopak tento motor nám do auta dané velikosti přišel jako ideální :-)
15. 10. 2015 20:56
Re: Krasna - a vyjede do kopce?
Dik.
To vite, nedalo mi to ... :-!
Na Stiga v aute ktery mu chcipa se tezko zapomina :-)
15. 10. 2015 08:06
Kapitoly
Vím že je to redakci u zádele, ale napsat to musím.
Navštěvuji jiný tématický web. Kde před časem (cca 3 roky zpět) vymysleli dokonalý způsob jak na nás návštěvnících vidělat ještě víc. Už tou dobou nebyl přes reklamu obsah téměř vidět, ale já to tak nějak "solidárně" trpěl. Pak přišli s reklamou přes celý obsah, která se musí zavřít. Navíc v té reklamě je zvuk.
Řekl jsem si dost a zablokoval veškerou reklamu na tom serveru. Včetně té nejmenší textové, která mi do té doby nevadila. Od té doby (tj ty 3 roky) neviděli díky mým návštěvám ani halíř. Nevím zda už dostali rozum a tu hroznou reklamu odstranili. Já to zjišťovat nebudu. Upozornil jsem je na to a když to nezměnili, prostě jsem se přispůsobil.
Vaše dělení na kapitoly nelze zablokovat a tak tedy zbývá jediný krok. Přestat navštěvovat tento server. Narovinu říkám, že pak také nebudu zjišťovat zda jste již dostali rozum.
Důvěra se velmi složitě a dlouhodobě získává, ale velmi jednoduše o ni můžete přijít.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pumpkin
15. 10. 2015 09:04
Re: Kapitoly
Redakcia ťa má na háku, zbohom!

Dobre napísané. :yes:
Avatar - euro89
15. 10. 2015 09:07
Re: Kapitoly
Mě by zajímalo, jak si můžu zablokovat reklamu? O to bych měl určitě zájem.
Avatar - pumpkin
15. 10. 2015 09:10
Re: Kapitoly
Stiahneš a nainštaluješ AdBlock.
15. 10. 2015 09:33
Re: Kapitoly
Absolutně nemám ambice redakci připravovat o příjmy z reklamy, vadí mi jen a pouze hloupý a umělý dělení článků.
Avatar - pumpkin
15. 10. 2015 10:24
Re: Kapitoly
Okej, ja to tiež nemám nainštalované, len odpovedám kolegovi vyššie.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 20:15
Re: Kapitoly
Hmm, to já ho nainstalovaný mám... přesně z důvodů shora popsaných: kdo chce moc, nemá nic.
Normální reklamu jsem bral jako daň za přístup... ale tento nános reklam, videí a zvuků, to už prostě nejsem ochoten tolerovat.

Ale lidi jsou nepoučitelní. Byste nevěřili slyšel jsem o automobilce, co byla skoro největší na světě... a bylo jim to málo a zkusila se vetřít na americký trh podvodem.
A teď řeší, který lidi propustí jako první.
:-(
15. 10. 2015 12:34
Pár oprav a doplnění
Odhlédnu od neuvěřitelně otravného rozsekání na klikací kapitoly a řeknu ještě pár slov k testu - je v něm chybně uvedená hodnota rozvoru (místo něj je zřejmě uvedena celková délka). A úplně v něm chybí podstatný fakt, že jízdní vlastnosti pětistovky se staly dobrými až poté, co Fiat kompletně přeladil a upravil podvozek podle sesterského modelu Ford Ka (vč. doplnění zadním stabilizátorem).
Motor Fire se poprvé objevi již v UNU a Lancii Y, byť nejdříve jen s litrovým objemem.
Současná dvanáctistovka je skutečně vynikající motor i ve verzi EU5 a doufám, že bude i v EU6. Ani verze 1.4 (ve skutečnosti 1,36 l) není vůbe špatná, vč. přeplňované verze. Spotřeba, kultivovanost, pružnost, spolehlivost a super zvuk, co si přát více? :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2015 11:26
ITALSKÁ KVALITA
Pořád je to jan FIAT. Krásný, ale fiat. Pokud člověk nepatří do skupiny bohatých, ani trpělivých a shovívavých k chybám italské produkce, nemůže si dovolit takový vůz vydržovat. A vychytávat kus vyrobený "ve středu" jde velmi těžko. Třeba by pomoho nějaké nařízení s povinností to uvádět. Ale to by to asi tím tuplem nikdo nekoupil. Navíc k tomu katastrofální nepraktičnost. Nemůžu si nerýpnout - např. proč se uzavíratelná schránka pře spolujezdcem dodává až teď? Amerika ji měla i v první generaci, kdežto Evropa měla jen nepoužitelnou štěrbinu... PS: vlastní zkušenost - nechtěný dárek (či chtěný ve formě pomsty?) FIAT 500, 1,2, r.v. 2008
Rozbalit vlákno
0