Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
16
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
|
acz
Poslední doplnění plynu jsme provedli při 11 001 km
|
acz
Velký rozsah výškového i hloubkového nastavení volantu s masivním věncem nám působilo velkou radost
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Pokud se chcete ve vozidle zamknout, stačí stlačit páku otvírání dveří dolů
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Doplňování zemního plynu je díky novým koncovkám hadic velmi komfortní a rychlejší. Hrdla obou nádrží jsou schovaná pod jediným víčkem.
|
acz
Kapková zkouška oleje po ujetí 11 000 km ukázala na to, že při plánované výměně (30 000 km) bude ještě ve velmi dobré kondici
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků