Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
1
/
24
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
acz
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre