Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
16
/
24
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší