Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
19
/
24
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
acz
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody