Aktuálně má Fiat v nabídce víc než pětinu aut z Japonska, což je dobrý trend. Až to bude víc, než polovina, bude to další prima imporťácká značka. >:D:yes:
Re: Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že j
ved samozrejme ze aj motor je z mitsubishi ... cele je to vlastne L200 akurat s maskou aj logom fiatu.. ale original je original.... nevidim jediny dovod uprednostnit fullback pred L200
lebo mne sa viac paci originalna L200 ... ktora je s tou svojou chromavanou maskou aj svojim naraznikom a hmlovkami jasne krajsia .. original je skratka original .. nie je o com... L200 :yes:
co je krajsie na tej maske fullbacku voci L200? ;-) .. alebo jeho hmlovkach voci tym na L200? alebo naraznik? nevidim jediny krajsi detail na prednej casti ... pozeram x krat porovnavam ale bez sance... L200 je pre mna fakt krajsia...... ale ok beriem... dizajn je vec subjektivna... inak takymto pickupom sa hodi masivny chromovany face.... L200 to vie.. ta maska fulbacku by mi mozno pasovala na nejake MPV alebo tuctovu dodavku ... nic v zlom .. ale nie na takuto pracovnu masinu.... kazdopadne ano.. firmy si velmi rady takyto "pracovny" fiat kupia... tym zase az tak o naku masku nejde jasne... ;-)
to vieš o dizajne sa ťažko hádať.
nie každý už bere tieto autá ako čisto pracovné,pred časom som nad týmto niečim uvažoval.Bolo by na normálne jazdenie a využil by som to aj v práci + ťahanie vleku.
chapem .. beriem... mne ale ta dodavkova maska na fullbacku proste nesedi.... ;-)
ja o uspechu fullbacku nepochybujem .... a priznam trosku som aj rad ze sa L200 bude predavat aj vdaka logu fiat v eu zase asi kusok lepsie ;-) ....
tak mne na bezne jazdenie zatial staci aj male auto ;-) ... a uz na zajtra sa moc tesim... lebo to uz budu doma rovno az dva kusky ... jedno stare a jedno ( konecne ) uz nove
tento motor je na taketo pracovne auto ozaj vyborny.... L200 s nou vsade chvalia.. je aj velmi usporny kultivovany tichy a velmi silny ... klobuk dole... jeden z top dizlov sucasnosti podla mna .. a paradoxne je od japonskeho mitsubishi ktore bolo vzdy viac o benzinoch ;-) .. fiat si nemohol vybrat lepsieho darcu :yes:
S křížkem po funuse a jako auto pracovní auto naprosto neprodejný... Z Amaroku udělali lifestylovou blbost, na autech jako je Hilux, L200 a Navara je hezky znát, že šestiválec nepotřebují, pokud mají dobře udělaný čtyřválec.
kde se zapíná uzávěrka zadního diffu? nikde jsem k tomu nenašel příslušný čudlík, navíc L200 ze kteráho toto auto vychází nemá zadní uzávěrku s tímto typem pohonu 4x4 a k čemu slouží ta dlouhá tyč schovaná za sklopenýmy zadními sedadly? na povolování kol mi to přijde obrovský :-O
ví někdo? :-)