Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat Fullback 2.4 Double Cab 2.4 MJT AT – Skrytá identita

Fiat si v poslední době velmi snadno přišel ke dvěma novým modelům. Po dodávce Talento je to pick-up Fullback, zastánce staré dobré off-roadové školy.
Zpět na článek
9. 1. 2017 18:01
9. 1. 2017 19:16
10. 1. 2017 11:15
10. 1. 2017 17:12
12. 1. 2017 13:49
Avatar - ladsla
9. 1. 2017 12:53
Automatická převodovka
To myslí autor článku vážně, že použitý AT nevyžaduje údržbu resp.vymenu oleje?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
9. 1. 2017 13:31
Re: Automatická převodovka
Nápln je přeci doživotní = dokud se nepo*ere převodovka >:D >:D >:D
9. 1. 2017 18:38
Re: Automatická převodovka
>:D >:D >:D :yes:
10. 1. 2017 07:41
Re: Automatická převodovka
Potom sa vymení náplň spolu s prevodovkou >:-[]
9. 1. 2017 13:53
názvy modelov
mňa by zaujímalo aký "marketingový guru" im vymýšla tieto "originálne" názvy modelov ;-\
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2017 15:32
Chybějící "článek"....
Je škoda, že se do Evropy nedováží Toro.
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2017 17:15
Re: Chybějící "článek"....
ale ta cena u nich

[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
9. 1. 2017 19:22
Re: Chybějící "článek"....
to je fakt..
;-)
Avatar - TeeJay
9. 1. 2017 17:21
Dobrý začátek
Aktuálně má Fiat v nabídce víc než pětinu aut z Japonska, což je dobrý trend. Až to bude víc, než polovina, bude to další prima imporťácká značka. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 08:06
Re: Dobrý začátek
najlepsie fiaty su skratka tie "zahranicne" ;-) .... freemont, 124 spider, fullback ;-) ...

ale klasicka mala F500 a SUV 500X su podla mna velmi podarene .. tam to chlapci vedia :yes:

este mi ale u fiatu chyba stredna trieda aj nastupca punta... a bude to potom uz v pohode...
12. 1. 2017 13:54
Re: Dobrý začátek
To uz snad ani neni vyrobce, to je proste autorizovany dealer, ne?
9. 1. 2017 18:01
Beru
...jo počkat ono je to stejně drahý jako Ranger :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
9. 1. 2017 19:16
Re: Beru
No.. i kdyby, tak co?

A kromě toho: Fiat, dvoukabina, 2,4 = 133kW, 430 Nm... a 571.330,- bez DPH.
Ford, dvoukabina, 2,2 = 96kW, 330 Nm... 648.600,- bez DPH.

Nerozumím, o čem mluvíš.
Avatar - Ja Prvni 123
9. 1. 2017 19:06
Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že jo..?
Líbilo by se mi víc, kdyby tam měli vlastní motor, ale co už teď. Lepší takhle, než nic.

;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
9. 1. 2017 21:29
Re: Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že j
vozil som sa v tom a bolo to celkom príjemné,až na pomalú prevodovku.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2017 23:44
Re: Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že j
ved samozrejme ze aj motor je z mitsubishi ... cele je to vlastne L200 akurat s maskou aj logom fiatu.. ale original je original.... nevidim jediny dovod uprednostnit fullback pred L200
10. 1. 2017 07:05
Re: Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že j
Upřednostnění to především firemní klientela, která bere od Fiatu užitkáče.
Avatar - sendador
10. 1. 2017 07:12
Re: Měl s tím asi stejně práce, jako VW s Tiguanem LWB, že j
Presne o tom to je. Stejne jako treba Mercedes Citan.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2017 23:42
nesuhlasim ze je hezci ako jeho darca
lebo mne sa viac paci originalna L200 ... ktora je s tou svojou chromavanou maskou aj svojim naraznikom a hmlovkami jasne krajsia .. original je skratka original .. nie je o com... L200 :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
10. 1. 2017 07:10
Re: nesuhlasim ze je hezci ako jeho darca
za nňa zase Fiat,príde mi krajší. Chvála nieco spomínal,ze to má aj lepsie odladený podvozok.
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 08:13
Re: nesuhlasim ze je hezci ako jeho darca
co je krajsie na tej maske fullbacku voci L200? ;-) .. alebo jeho hmlovkach voci tym na L200? alebo naraznik? nevidim jediny krajsi detail na prednej casti ... pozeram x krat porovnavam ale bez sance... L200 je pre mna fakt krajsia...... ale ok beriem... dizajn je vec subjektivna... inak takymto pickupom sa hodi masivny chromovany face.... L200 to vie.. ta maska fulbacku by mi mozno pasovala na nejake MPV alebo tuctovu dodavku ... nic v zlom .. ale nie na takuto pracovnu masinu.... kazdopadne ano.. firmy si velmi rady takyto "pracovny" fiat kupia... tym zase az tak o naku masku nejde jasne... ;-)
Avatar - speedfred
10. 1. 2017 08:58
Re: nesuhlasim ze je hezci ako jeho darca
to vieš o dizajne sa ťažko hádať.
nie každý už bere tieto autá ako čisto pracovné,pred časom som nad týmto niečim uvažoval.Bolo by na normálne jazdenie a využil by som to aj v práci + ťahanie vleku.
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 09:16
Re: nesuhlasim ze je hezci ako jeho darca
chapem .. beriem... mne ale ta dodavkova maska na fullbacku proste nesedi.... ;-)

ja o uspechu fullbacku nepochybujem .... a priznam trosku som aj rad ze sa L200 bude predavat aj vdaka logu fiat v eu zase asi kusok lepsie ;-) ....

tak mne na bezne jazdenie zatial staci aj male auto ;-) ... a uz na zajtra sa moc tesim... lebo to uz budu doma rovno az dva kusky ... jedno stare a jedno ( konecne ) uz nove
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 11:15
2,4 DI-D
tento motor je na taketo pracovne auto ozaj vyborny.... L200 s nou vsade chvalia.. je aj velmi usporny kultivovany tichy a velmi silny ... klobuk dole... jeden z top dizlov sucasnosti podla mna .. a paradoxne je od japonskeho mitsubishi ktore bolo vzdy viac o benzinoch ;-) .. fiat si nemohol vybrat lepsieho darcu :yes:
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2017 17:12
Re: 2,4 DI-D
top motor v techto aute je v Amaroku. 224k V6 TDi. ;-) :yes:
12. 1. 2017 13:49
Re: 2,4 DI-D
S křížkem po funuse a jako auto pracovní auto naprosto neprodejný... Z Amaroku udělali lifestylovou blbost, na autech jako je Hilux, L200 a Navara je hezky znát, že šestiválec nepotřebují, pokud mají dobře udělaný čtyřválec.
25. 1. 2017 11:05
zadní uzávěrka?
kde se zapíná uzávěrka zadního diffu? nikde jsem k tomu nenašel příslušný čudlík, navíc L200 ze kteráho toto auto vychází nemá zadní uzávěrku s tímto typem pohonu 4x4 a k čemu slouží ta dlouhá tyč schovaná za sklopenýmy zadními sedadly? na povolování kol mi to přijde obrovský :-O
ví někdo? :-)
Rozbalit vlákno
0