Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford EcoSport 1.0 EcoBoost - Trochu Eco, trochu Sport

Společně s druhou modernizací zavítal Ford EcoSport konečně také na tuzemský trh. Dokáže se v nabité třídě kompaktních SUV prosadit?
Zpět na článek
23. 5. 2018 13:18
23. 5. 2018 13:37
23. 5. 2018 15:30
23. 5. 2018 16:46
23. 5. 2018 18:09
19. 11. 2018 15:26
23. 5. 2018 13:43
23. 5. 2018 14:16
23. 5. 2018 13:25
23. 5. 2018 13:32
23. 5. 2018 14:50
23. 5. 2018 15:34
23. 5. 2018 14:56
23. 5. 2018 16:06
24. 5. 2018 08:22
23. 5. 2018 15:32
23. 5. 2018 15:57
23. 5. 2018 16:28
23. 5. 2018 16:31
23. 5. 2018 18:12
23. 5. 2018 18:30
23. 5. 2018 19:19
23. 5. 2018 15:49
23. 5. 2018 15:56
23. 5. 2018 16:03
24. 5. 2018 08:37
25. 5. 2018 21:26
23. 5. 2018 16:07
23. 5. 2018 16:09
Avatar - Uživatel_5340709
23. 5. 2018 13:13
Když
někdo dá této obludce název Eco-Sport, ............... tak to už může dělat markeťáka pro korporáty kdejakej blbeček. >:D
Rozbalit vlákno
13
23. 5. 2018 13:18
Re: Když
tak nějak no... ten šílený název pouze podtrhuje to, že to je jeden z nejhnusnějších Fordů, co za poslední dobu spatřil světlo světa
Avatar - Uživatel_5340709
23. 5. 2018 13:23
Re: Když
A to jsem ještě zapomněl že je osazena motorem EcoBoost. ........................... ve Fordu se asi někomu důležitému přepnul mozek do Eco-režimu. :-!
Avatar - iudex
23. 5. 2018 13:37
Re: Když
Nedá sa než súhlasiť. Ono problém je už v proporciách, hlavne pomer výšky a dĺžky/šírky. Aj keď sa Ford všemožne snažil rozbiť tú masu, viď množstvo pozdĺžnych línií na boku, ako aj veľmi široké čierne prvky na spodu celej karosérie), ale bezúspešne. Ako autíčko z plastelíny, ktoré niekto stlačí z boku, spredu i zozadu a tá hmota vylezie do výšky. Priblblý názov Ecosport to len korunuje.
23. 5. 2018 15:30
Re: Když
je to urcite nejhnusnejsi ford , ale nazivo je to predsa len lepsie :-) .. bol som na garancke a mali ho v showroome a myslim ze je nefotogenicky..
Avatar - Vojta D
23. 5. 2018 16:46
Re: Když
Já ho viděl ve Frankfurtu a fojmy jsou stejný jako z fotek. Hrouda, podtrhujou to ještě ty malý kolečka a divná kapota...
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 18:09
Re: Když
Potkávám jeden červený celkem pravidelně a naživo je ještě ošklivější. A interiér radši ani nekomentuju...
19. 11. 2018 15:26
Re: Když
To neni jeden z nejhnusnějších fordů, to je jedno z nejhnusnějších aut vůbec. A přesně, ten název to ještě podtrhuje.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:43
Re: Když
To je taky taková pitomost, jako veganskej burger, nebo veganskej párek.
Avatar - Uživatel_5340709
23. 5. 2018 14:10
Re: Když
............ pojízdný špekáček. :-) :yes:
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:16
Re: Když
Ale bez masa ! Je to přeci ECO ! >:D
Avatar - rokyta.p
23. 5. 2018 14:44
Re: EcoDown syndrom
docela jo, v reálu to fakt vypadá jak postižené hroší mládě :-|
Avatar - speedfred
23. 5. 2018 16:55
Re: EcoDown syndrom
>:D >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 18:10
Re: EcoDown syndrom
Co burgr nebo párek, ale takový veganský boty...
23. 5. 2018 13:25
Awd
Škoda že se nedočteme jak funguje pohon všech kol.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
23. 5. 2018 13:32
Re: Awd
No asi nijako, keďže v teste sa jasne píše, že 4WD má len dízel. ;-)
23. 5. 2018 13:35
kto to nadizajnoval a schválil?
tu si netreba lámať hlavu, prečo u nás neuspel, neuspeje. je škaredý a zostal aj po feslifte. Škaredé auto nechcú ani v kazachstane.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
23. 5. 2018 15:29
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
Fusion nebol tiez ziadna hitparada a spomen si ako sa predaval ked mu padla cena. :-)
Avatar - speedfred
23. 5. 2018 16:57
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
Fjužn bol vcelku pohľadný + hodne dobrá cenofka to korunovala. Kámoš ho má doteraz od nova a furt si ho pochvaľuje.
Avatar - wakantanka
23. 5. 2018 18:55
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
Mno zdvihnuta hranata Fiesta ktora s 1,4 a manualnou klimou, oknami v elektrike vpredu a radiom stala to viac co vtedy konciaci Focus mkI. pomaly v plnke s 1,6. Lacny bol az cca rok a pol pred koncom jeho zivota.
Avatar - speedfred
23. 5. 2018 22:06
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
na konci života modelu sú aj snáď všetky problémy vychytané ,tak to je bonus k dobrej cene.
Avatar - wakantanka
24. 5. 2018 13:54
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
To určite nerozporujem, aj ten FoFo bol za veľmi dobrú cenu pretože už končil a skladovka. :-)
25. 5. 2018 00:25
Re: kto to nadizajnoval a schválil?
Fusion je náhodou super - prostorný, velká okna = skvělý výhled, slušný kufr. Design vyloženě povedený, proporce v pohodě. Zato EcoSport je jasná indická bída kde se šetřilo na technice a hlavně designu. Taková větší Tata Nano. Můžou dělat facelift klidně každý měsíc ale stejně to pořád bude obluda.
23. 5. 2018 13:50
Být nejmenší a nejtlustší...
...a zároveň si dát přívlastek Sport chce mít hodně fantazie a sklonu k převracení reality.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2018 13:58
Ani "eco", ani "sport"...
Ten nazov je asi tak trefny, ako ked Convair B-36 (prvy americky strategicky bombarder schopny niest jadrove zbrane) nazvali "Peacemaker". Ono totiz Ford EcoSport nie je ani "eco", ani "sport"...

Navyse cena skoro pol melona za taketo auto, to je teda riadny ulet. Stary Fusion (myslim europsky) bola tiez krabica, ale aspon lacna a oblubena. EcoSport je naproti tomu uz len skareda krabica...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
23. 5. 2018 15:30
Re: Ani "eco", ani "sport"...
Fusion bol lacny akurat tak na sklonku jeho zivota.
23. 5. 2018 14:04
Najškaredšia koza
Prekonáva aj VW Fox, a to je už čo povedať...
Rozbalit vlákno
3
23. 5. 2018 14:26
Re: Najškaredšia koza
Tak pozor, Fox bol majstrom elegancie
23. 5. 2018 15:13
Re: Najškaredšia koza
Neviem, nikdy som ho nazivo nevidel...
23. 5. 2018 20:37
Re: Najškaredšia koza
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - skopikk
23. 5. 2018 14:06
Pojízdný špekáček
Vypadá to jako králičí bobek. To nebude bourat, to se skutálí do škarpy. Asi proto Eco, nevytečou z toho žádné provozní kapaliny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
23. 5. 2018 14:45
Ach Forde...
Este ze to Henry nezazil... Co to Ford vystraja. najprv nam predstavia akoze nove second hand Mondeo ktore v USA jazdilo rok a pol , teraz nej. strasidlo. Eco boost 3 valce a vnutrajsky len o nieco krajsie ako Dacia. Mozno Mustang a Tranzit ujdu inak sa Ford len hlada...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
23. 5. 2018 14:50
Re: Ach Forde...
Zas netreba generalizovať. Toto je bez debaty obluda, vzácne sa tu na tom všetci zhodneme. Ale Mondeo nepatrí do rovnakého vreca, detto Focus, vlastne aj ostatné SUV Fordu ujdú (Edge, Kuga). A napr. z novej Fiesty ST sú aktuálne všetci na vetvi.
23. 5. 2018 15:34
Re: Ach Forde...
podla mna ten 3 valec v nej bude super ;)
[odkaz]

[odkaz]
23. 5. 2018 14:56
Re: Ach Forde...
Ale no tak...Ecoboosty jsou v pohodě...vevnitř je to velmi hezky udělané..narozdíl od před FL generace...
Měl jsem to pučené na víkend jako volbu pro máti...ale zdá se jí to moc velké >:D

btw omýlat pořád příchod Mondea o rok a půl později.....to už je nuda...hlavně, když se změna generace orientovala zejména změnou u Fusionu v USA a nnásledné změny fabriky v EU.

Spíše je zarážející, že Fusion už má druhý FL a Mondeo na to pořád čeká (ikdyž změny byly jen v lampách vepředu a lampach v zadu a místo řadici páky u automatu je kolečko :D) nodobrá..a update v motorech
Avatar - Emel
23. 5. 2018 16:06
Re: Ach Forde...
Vypadá to, že se Mondeu povedlo důkladně si v Evropě "pojistit" bramborovou medaili... a přitom byly doby, kdy to byl největší konkurent Passatu. A bude hůř - za dveřmi je nová 508 například.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 16:23
Re: Ach Forde...
mondeo pomaly ale isto uz opusta vody v eu.... :-O
24. 5. 2018 08:22
Re: Ach Forde...
Njn.....přijde Facelift tento rok...a pak už nic....místo Mondea bude nějakej crosover nebo style kombi nebo neco takoveho... 8-s
Avatar - pumpkin
23. 5. 2018 14:49
Ecosport je ako morské prasiatko...
...ani morské, ani prasiatko. :-) Ford v kľúčovom období zaspal a dobu a tak kým príde s európskym malým SUV, bude nás, seba aj chudákov v rumunskej továrni trápiť Ecosportom.
Rozbalit vlákno
7
23. 5. 2018 15:19
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
Proto se v Německu tak dobře prodává >:D
23. 5. 2018 15:41
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
Dobře ve srovnání s čím? S Capturem třeba?
23. 5. 2018 15:52
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
Dobře je za 3 ...nemusí být jednička....a nárust měl proti minulému roku za duben přes 30% ...rozhodně to není propadák
23. 5. 2018 15:59
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
Pro mě to je bezcenný a beztvarý zmetek nehodný modrého oválu. To říkám jako příznivec Fordu.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 15:55
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
je to ford.. je to SUV... takze logicky v nemecku to frcat bude aj keby to malo ruzove bodky po celej kasni ;-)
23. 5. 2018 15:56
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
>:D
23. 5. 2018 15:57
Re: Ecosport je ako morské prasiatko...
Souhlas ;-)
23. 5. 2018 15:32
eco
Peugeot 5008, 1.6l HDi 88kW, 7 miest. Priemerna spotreba 5,7l, bez snahy setrit. Cele eco potom vyzera trochu blbo.
Rozbalit vlákno
6
23. 5. 2018 15:57
Re: eco
porovnáváš benzin s dieslem? >:D
23. 5. 2018 16:31
Re: eco
Vpodstate ano, len som sa zamyslel nad tym, kam tieto eco benziny smeruju.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 18:12
Re: eco
Zjevně dobrým směrem, pokud se koncepčně žravější benzin dokáže přiblížit dieselu.
23. 5. 2018 18:30
Re: eco
hej smer je dobry, akurat ciel v nedohladne. Male 4-chlapove benzinaky uz vedia jazdit pod 5, to je super. Ale odviezt plne 7-miestne auto, to by s benzinakom pod 10 asi neslo a ani to nevyzera nadejne. Take ECO na papieri.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 19:19
Re: eco
Proč by to nemělo jít? Ty jsi moderní benzin asi dlouho neviděl, co?
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 15:49
parkrat
som ecosport u nas uz videl.. ale teda na mna posobi kusok disproporcne... vysoky ponton male kola... 50cm plechu nad blatnikom vpredu... vyzera ako morsky stvorzubec ked je plny vody ;-) .. proste taka gulicka .. k tomu tie predne spodne svetlomety su tiez nejako divne posadene... tak nejak v strede ... v casti karoserie kde by ani vobec nemuseli byt... ale je to SUV takze uspech ecosportu v eu je neodvratny >:D ;-) ...

PS: podobne velka vitara je za mna podstatne zaujimavejsia volba ( aj podstatne praktickejsia ) v tomto segmente a snad aj financne vyhodnejsia pritom urcite nie horsia volba :*) ( ale neberte to v zlom... ja a fordy to nikdy neslo dokopy ) :*)
Rozbalit vlákno
6
23. 5. 2018 15:56
Re: parkrat
Napadlo mě to stejné...tak jsem před chvili koukal do ceníku na Vitaru.....výhoda že může mít 4kolku i k benzinu....jinak cenově je to plus minus stejné.....výbavy jsem nepitval. ..Ecosport má možnost silnějších motorů...jak v dieslu tak v benzinu.
Jinak me se Vitara z venku líbí...takové roztomilé auto pro ženské...za to vevnitř nic moc.
Ecosport je zas z venku taková vysoká koza (když ho postavíš vedle Kugy, tak vypadají že ty dvě auta jsou stejně vysoké)..za to interír ok.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 16:03
Re: parkrat
ale napriklad top verzia .. cize vitara S je urcite uz dost silna na taketo relativne male auto... neviem ci si pozeral aj S-kovu vitaru ale tam je uz 1,4 turbo.... nic viac uz tu podla mna ani netreba.. otazna je ale samozrejme cena .. ta moze byt voci klasickej 1,6tke uz aj o level inde... v cene mozno nejakeho este vacsieho vozu.... mne sa vitara paci aj v kabine... je to take bytelne auto... jednoduche ucelne... pritom aj stylove zaroven ... napadla ma aj mokka X od oplu ... aj tam mas nejaku 1,4 turbo v 4x4.. a po facelifte je mokka ozaj akoby "nove" auto... rozhodne konkurencia nespi a ecosport takouto vizazou dnes uz nestiha ani na ssangyong tivoli bohuzial ;-\

PS: cele to doraza to male MPV okienko vpredu ako je A stlpik ... tusim ecosport je dnes jedine SUV ktore ma tento akoby "MPV detail" ... je to take ani ryba ani rak.. a asi ani terenne to moc nebude...
24. 5. 2018 08:37
Re: parkrat
jj koukam na ni.....uz je silna dost...a hlavne ma moznost benzin versus 4kolka...coz pro lidi co bydli napr na vysocine atd.a jezdi jen do prace z prace je paradni kombinace. Soused nejakou novou Vitaru ma..takovou dvoubarevnou.
25. 5. 2018 21:26
Re: parkrat
No Vitara. Asi lepšia voľba. Ale ten interiér... Pocitovo niekde na úrovni Dacie, ale to je len predpoklad, keďže som v Dacii nikdy nesedel.
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2018 16:07
Re: parkrat
Nemám nastudované ceníky, ale Vitara mi vedle téhle zrůdy přijde jako jasná volba.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 16:09
Re: parkrat
aj za mna je proste vhodnejsia na to co od maleho SUV ocakavam... alebo tu mame aj 500X od fiatu... ten tiez dokaze ponuknut 4x4 a jeho retro dizajn je podla mna tiez fajn... alebo Kona... aj ked ta bude uz v 4x4 v topke s 1,6tgdi asi kdesi v cene vacsieho sportagu uz
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2018 16:08
Zajímalo by mě, co si designér myslel, když
ten hnus stvořil. Jediné co me napadá, že byl podplacený konkurencí
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 16:15
Re: Zajímalo by mě, co si designér myslel, když
povodne to malo byt predsa auto kdesi pre braziliu alebo indiu ci kde ... proste nie pre eu... a ked sa pozries ake "zrudicky" frcia v indii ( napr mitsubishi xpander >:D ) tak je jasne ze tam zapadne ( ale vazne.. bez srandy .. tam bude dokonca este fesak ) ... akurat ze ono sa nam to nejakym zazrakom dostalo aj do europy a tak zrazu teraz na to vsetci civime ;-)
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 18:14
Re: Zajímalo by mě, co si designér myslel, když
Myslel si, že zkrátí Kugu, a bude to taky hezké... A ono se to nepovedlo.
23. 5. 2018 16:22
Největší problém...
"Největší problémem EcoSportu je fakt, že v žádném ohledu vyloženě nevyniká." - je zajímavé, že u Ecosportu je to největší problém, ale u Škodovky je to největší benefit...tak já tomu nerozumím...auto.cz si to ohýbá tak, jak se to zrovna hodí do krámu, že?

Na živo to není tak ošklivé jako na fotkách...co ovšem Ford pos*ral jsou ty páté dveře.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2018 16:27
Re: Největší problém...
piate dvere su mozno preto divne lebo este pred faceliftom to malo vzadu na piatych dverach nahradne kolo... to nejako sikovne odstranili ale akysi plochy nesurody zadok tu po nich ostal... mne sa to cele nelubi ... ani predok ani zadok a ani kabina.. pritom velky ford edge sa mi paci... aj mustang.. ale toto fakt nie .. peace ;-\
23. 5. 2018 20:54
Rozpaky pokračují...
To je sice pěkné, že Ford zainvestoval spoustu úsilí a pěněz do kultivace EcoSportu, ale autor testu se jaksi "zapomněl" zmínit o tom, že zcela zásadním a neodstranitelným nedostatkem tohoto auta jsou totálně zmršené proporce - kapota měla být aspoň o 10 cnm níž a karoserie blíž k vozovce, pak by ta kola nevypadala tak zoufale podměrečná. Taky to otevírání kufru je velmi problematické... Celkově to podle mého názoru Ford v Evropě v posledních letech vede od 10 k 5:
0. Nahrazení dříve originálního modelu Ka podivnou parodií na Fiat 500 ala Ford - výsledkem podstatný pokles prodejů proti kultovnímu předchůdci. Ani současné K+, opět vytažené z portfolie pro rozvojové trhy v Evropě žádnou díru neudělá...
1. Nahrazení úspěšného Fusionu velmi problematickým B-Maxem - linka v rumunském závodě více stála než vyráběla...
2. Nahrazení předčasně zařízlého B-Maxu neméně problematickým EcoSportem, původně určeným jen pro rozvojové trhy - za jak dlouho se budou linky rumunského závodu znovu zastavovat?
3. Současná, amerikanizovaná generace Mondea - ve srovnání s ještě plně evropským přechůdcem obrovské zklamání (a navíc pozdní příchod)
4. Další generace Fiesty - skelet zachovaný od předchůdce, vnitřní prostornost se tak stala podprůměrnou, tříválec i ve sportovní ST a brutálně zvýšené ceny - je toto správná cesta?
5. Nový Focus - odstranil sice velký problém předchůdce v podobně špatného využití obestavěného prostoru, ale v případě motoru 1.5 přinesl přechod na tříválcovou koncepci - dle mého katastrofální marketingová chyba! Zákazníci, který u vozu C segmentu vyžadují benzinový čtyřválec, budou nuceni odejít ke konkurenci!
Jelikož nejsem ctitelem kategorie SUV ani MPV, coby letitému přiznivci a obdivovateli evropských Fordů (dřívějších) mi tak dnes paradoxně zbývá k obdivu a touze po vlastnictví vlastně jen americký model Mustang. To jsou pradoxy, že? :-O
Když to celé zesumarizuji, tak modelová politika Fordu pro Evropu za posledních několik let se mi jeví jako tragický omyl. 8-s Ale hlavně, když firma ušetříla, že? 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
7
24. 5. 2018 08:31
Re: Rozpaky pokračují...
Zas taková tragedie to neni :D:

B MAxu se prodavalo pres 50 tis rocne...porad mezi malymi SUV byl v prvni trojce

Mondeo je v poradku...jen mu chybi trosku lehkosti a samozrejme FL a konkurencni sparovani motoru a prevodovek. Za posledni 3 roky jsem jezdil Mondeo, Passat a Superb...posledni dva vynikaji prostorem a lehkosti....Mondeo komfortem a tichosti (o tom se tem dvema nemuze ani zdat )

Fiesta je v poradku -defakto je na spici v danem segmentu (napr skodovka uz ani nenabizi diesl)

Focus a 3 valcova politika.. viz test Fiesty ST...jde videt, ze 3hrnek ma i spoustu vyhod...proste je tocivejsi...mene dilu...zajimavy zvuk....objem valce poctivych 0,5 litru (tak jako u 2,0 4 valec...3,0 6tivalec...atd..)

A budme radi , ze automombilky pristupuji ruzne k danym segmentum....tezi me z toho my klienti...mame vyber :yes:
26. 5. 2018 20:56
Re: Rozpaky pokračují...
Sorry, ale tvé hodnocení "zase taková tragedie to není" by se možná hodilo tak k Ladě, ale ne ke značce jako je Ford! V jejím případě je to prostě ostuda, a pokles podílu na evropském trhu za poslední roky tomu plně odpovídá...(viz. vedlejší článek) :-O :-O :-O
28. 5. 2018 10:34
Re: Rozpaky pokračují...
Tak Ford obměnuje produktovou řadu....

Nová Fiesta..velmi dobře se prodává.

Nový Focus vypadá taky nadějně.

S MAX a Galaxy jsou dle mě mezi technicky i vzhledové MPV pořád na špici (škoda že Galaxxy nemá posuvné dveře....)

Edge dostane FL a z nepremiovych SUV této kategorie se prodává nejlépe.

Ranger nejprodávanější picup

Celá řada dodávek Transit od malé po velkou se taky velmi dobře prodává.
Kuga dostane novou generaci a prodeje jsou teď tkay slušné (ano když konečně je za rozumný peníz)

Mondeo bohužel prodejně nic moc...nemá potřebnou péči ani v marketingu ani jinde. (chybí FL , chybí nový automat, chybí silnejší diesl, chybi adaptivni tempomat, ktery se umí sam rozjet = to vše by teď mělo přijít)

Jinak interier Mondea je pro mě stokrat hezčí veselejší než Superb/PAssat a jejich všude přitomná černá...a i exteriér je pro mě líbívý. (ale moc mě nesedí sedadla a to ani verze Vignale)

Ecosport : designově je to starší škola, interiove v kategorii zase velmi dobře.
-prodeje dle mě budou ok....zas nechápu proč nemá 4x4 k benzinu
Avatar - Emel
28. 5. 2018 11:08
Re: Rozpaky pokračují...
Velmi dobře se prodává, nicméně Clio i Polo jsou před ní (1-4, velká Evropa).
[odkaz]

SMax a Galaxy souhlas, pokud nepotřebuješ nutně ty šoupačky, tak je to skoro jasná volba.
28. 5. 2018 19:33
Re: Rozpaky pokračují...
Fiesta v číslech za rok 2017:

Subcompact segment 2017
1 Renault Clio.......321.472
2 VW Polo..........271.369
3 Ford Fiesta......255.602
4 Peugeot 208......242.589
5 Opel Corsa.......231.434

Špatně si nevede, ale doby kdy se prodávalo 400tis. ks Fiest jsou ty tam (rok 2009) ;-)
29. 5. 2018 10:15
Re: Rozpaky pokračují...
viz co jsem psal...zmena generaci....a prodej luxusnejsich verzi..
29. 5. 2018 10:14
Re: Rozpaky pokračují...
Tak u Fiesty jde o nahradu za novou generaci...tusim ze jeste pujde nahoru (teprve se zacne prodavat verze active...ST..atd)....nic méně Ford chěl prodávat dráž..s větší marží..i za cenu menšího objemu prodejů....a to se mu daří...
24. 5. 2018 20:44
Trochu Eco, trochu Sport...
Trochu hnus... co víc k tomu napsat :-(
Rozbalit vlákno
0