Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Edge – Americký kus crossoveru

Druhá generace Fordu Edge míří i na starý kontinent. Má šanci crossover koncipovaný dle amerických preferencí zaujmout také u nás? Myslíme si, že ano.
Zpět na článek
13. 7. 2016 10:48
13. 7. 2016 13:00
13. 7. 2016 11:06
13. 7. 2016 11:12
13. 7. 2016 11:15
13. 7. 2016 11:16
13. 7. 2016 11:24
13. 7. 2016 11:28
13. 7. 2016 11:30
13. 7. 2016 11:35
13. 7. 2016 11:38
13. 7. 2016 11:42
13. 7. 2016 11:47
13. 7. 2016 11:51
13. 7. 2016 11:54
13. 7. 2016 11:56
14. 7. 2016 10:15
14. 7. 2016 13:17
14. 7. 2016 13:13
14. 7. 2016 13:31
14. 7. 2016 14:30
14. 7. 2016 16:54
14. 7. 2016 18:49
13. 7. 2016 11:23
13. 7. 2016 13:22
13. 7. 2016 13:22
14. 7. 2016 08:43
14. 7. 2016 08:49
14. 7. 2016 09:23
14. 7. 2016 09:14
14. 7. 2016 09:23
14. 7. 2016 10:18
14. 7. 2016 11:20
14. 7. 2016 11:34
14. 7. 2016 19:28
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 10:17
Nikdo nechce začít?
Ta já budu první >:D

Auto je to dle mne celkem hezké, ale dokud budou nabízet VW a Jeep za stejné peníze V6,tak tohle si koupí asi jen fanoušek. Realita bude snad jiná, dnes se spousty skladovek dá sehnat i o 20% levněji (odhadem), či různé předváděčky, pak v cenách vybavených Fordů Kuga, Tiguanů či Sorent by si kupce najít mohl. Osobně by m takové auto nevadilo, Ford mam rád, ale po otřesné zkušenosti s přístupem českého importéra a dealerů bych si to velmi rozmyslel.... v cizině ano, u nás bych se bál...
Rozbalit vlákno
38
Avatar - sargis
13. 7. 2016 10:31
Re: Nikdo nechce začít?
JJ, auto pekne a kto chce Ameriku, ma ju :-) Skoda tych novych interierov, tlacidla klimy su male a porozhadzovane kde to da.... inak pekne auto. Volba vsak bude jasna, Tiguan.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:04
Re: Nikdo nechce začít?
obzvlast volant posobi hodne pretlacitkovane... v dnesnych modernych casoch ked sa uz vyrobcovia snazia pocet tlacidiel vsade minimalizovat to vyzera ako navrat do nedavnej minulosti ( podobny tacitkovy chaos na palubovke mala predosla astra ) .... ale je to len zrejme o zvyku .... a je to detail ktory moc prdaje edge ist oenovplyvni... co ale ovplyvni predaje edge je cena a ta je podla mna hodne optimisticka...
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:05
Re: Nikdo nechce začít?
Jo na to je Ford expert, ale zvykneš si...
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:09
Re: Nikdo nechce začít?
kamarat ma focus v kombiku .... a vazne na tieto palubovky si nezvyknem ;-\ ... aj ked edge uz vyzera v tomto ovela skusnutelnejsie ... ovsem aj tu mam pocit ze exterier predbehol interier... opat mozeme pre porovnanie nakuknut aj do kabiny touaregu GCH alebo sorenta... a opat sa pytam sam seba preco je edge takto drahy ked ani v kabine nejako nevybocuje z nepremioveho standardu... fakt ta cena edge je vazne mimo misu..... melon by bol v poriadku... maximalne melon a sto tisic... ale milion tristo .. to bude asi aj s podpisom nejakeho americkeho filmoveho akcneho hrdinu na palubovke mozno ;-) ... inak to nevidim ... ja len pevne verim ze tato optimisticka cena nezdevastuje u vas/u nas predaje tohto ozaj zaujimaveho SUV od fordu
13. 7. 2016 11:36
Re: Nikdo nechce začít?
Ten interiér je jedním slovem nechutný, jako u všech ostatních současných Fordů. Ford měl interiéry podivné vždycky, ale fakt jsem si myslel, že ta příšernost v Mondeu MkIV (což bylo jinak výborné auto) už se nedá překonat, a vida, ono se to zase povedlo. Zejména designér onoho "prémiového" rádia Sony s tlačítky ala 80. léta, které cpou snad do všech současných modelů a ještě si za něj nechávají těžce připlácet, by měl být obalen v dehtu a peří a hozen do řeky.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:48
Re: Nikdo nechce začít?
uznavam ze ani mna interier edge nejako nenadchyna a pride mi skratka ako "bezny" a kusok aj nudny v porovnani s konkurenciou.... ten v sorente alebo touaregu je aspon podla mna krajsi ale inak sa mi edge vazne paci ;-) a konecne vidim pred sebou pekny ford... ;-)

inak tento edge vo mne evokuje spomienku na ten new edge dizajn prveho focusu, Ka-cka ci fordu cougar.... a este sa pochvalim.. par dni dozadu som videl na nasich cestach kabrio od KA-cka ... tusim ze sa volalo street KA ... tam ten new edge dizajn je ozaj neprehliadnutelny .. toto boli fordy ktore sa mi skutocne pacili... a prave v novom SUV edge vidim akoby spomienku na tieto zlate fordove casy :yes:
13. 7. 2016 11:52
Re: Nikdo nechce začít?
Ale jo, zvenku dobrý. Viděl jsem to teď naživo v té samé barvě, jak tenhle testovací a nevypadá to vůbec špatně. Problém je v těch interiérech. Ani Focus I., který byl na svou dobu totální pecka, na kterou se konkurence nechytala, ten interiér neměl nic moc.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:59
Re: Nikdo nechce začít?
focus I mal taku divnu akoby ovalnu stredovu konzolu s tymi podivne umiestnenymi vyduchmi ktora mi tak nejak nepasuje k zbytku auta... ale je to subjektivne... auto ako take sa mi ale pacilo... prave tak rozmyslam ktory interier od fordu sa mi vobec paci... zrejme ten v mustangu... jedine ten... :yes:
13. 7. 2016 12:02
Re: Nikdo nechce začít?
Jo Mustang je v interiéru OK, na ten jsem zapomněl.
Avatar - miromen
13. 7. 2016 12:11
Re: Nikdo nechce začít?
Jedničkovy focus měl jasně nejslabši interier v ramci všech 3 generaci a i v dane době byl na tom bidně. To interier součastneho focuse je uplně někde jinde a i v ramci třidy patři materialy a provedenim k nadpruměru. A co se mustangu tyče opravdu si v něm seděl ?
Ten interier je i na meinstream poměrně slaby a osobně se mi libi středova konzole a budiky , zbytek , už je docela slaby.
13. 7. 2016 12:15
Re: Nikdo nechce začít?
Materiály možná, ale tu palubku, co vypadá, jak kdyby byla z hracího automatu, prostě nezkousnu.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 12:28
Re: Nikdo nechce začít?
Čtyřkové Mondeo umí vypadat jak dobře, tak i kolotočářsky, záleželo jak si konfiguroval, kdo chtěl mít palubku ve dřevě, tak ji dostal >:-[]
Avatar - miromen
13. 7. 2016 12:30
Re: Nikdo nechce začít?
Tak to je osobni pohled , ja třeba s nim nemam vcelku problem až na vertikalni vydechy. Mně naopak nesedi dnešni modeni audinovsky styl , jak ja řikam "vykradeny kvartyr" , ktery v poslednich letech napodobuje dost automobilek.
13. 7. 2016 14:34
Re: Nikdo nechce začít?
MkIV měla jedině slabinu v předFl interiéru ve dřevě. Jiank obyčejné výbavy i špičkové verze s velkou navi vypadají poplatně cenovce i velikosti auta.
Passat B6 je na tom stejně,Mazdě 6 se musí odpustit divné plasty, Laguna 3 mě palubkou nijak nenadchla, Accord v poslední generaci (v EU ne USA) jen tak někdo nedožene.

Na Focuse I si asi musíš zvyknout. Mě k tvarům jedničky pasuje a mám ho rád, to spíš dvojkový Focus je v některých výbavách jak vyrobený z šedých petek.

Mondeo mk3 poFL v roce 2003 má velmi dobrou palubku celkově mekčenou včše navazuje a lícuje. Vím dobře o čem mluvím, měl jsem ji teď dole >:D
13. 7. 2016 18:03
Re: Nikdo nechce začít?
Copak jak vypadá, ale to dimenzování palubky současného Focuse je na facku - od čelního sklad do kabiny měří snad metr a taky středový panel je udělán tak, aby co nejvíce utiskoval spolujezdce. POjem "efektinví využití obestavěného prostoru" americkým kontruktérům Fordu evidentně vůbec nic neříká... :'-( :no: :no: :no:
Avatar - miromen
13. 7. 2016 18:24
Re: Nikdo nechce začít?
To ano a je to jedna ze slabin Focuse , předevšim misto pro levou nohu spolujezdce. Ja jsem rad , že mě a mou posadku tato slabina při vyběru neomezila. Protože bych muse volit jiny vuz. Co se tyče palubky ktera obklopuje , tak to někteři uživatele zmiňuji jako klad , kdy auto pusobi robusnějšim a bezpečnějšim vozem. Osobně mužu řict , že něco do sebe to ma , zvlašť kdy přesednu do jineho auta.
13. 7. 2016 11:27
Re: Nikdo nechce začít?
Tiguan je ale auto o třídu níže.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2016 14:08
Re: Nikdo nechce začít?
Amerika s dehtem pod kapotou neni amerika ale kockopes:)
Avatar - Pradeda77
13. 7. 2016 14:50
Re: Nikdo nechce začít?
A s usranym ctyrhrnkem za 1.5 mega....... si delaji brusel... ;-)
Avatar - Barrichello
17. 7. 2016 20:34
Re: Nikdo nechce začít?
No cena je brutus
Avatar - AUDIRS6
13. 7. 2016 10:33
Re: Nikdo nechce začít?
A niesi pocteny ? >:D - o Forde zacne "Fordista" ;-)
Ja som ani nevedel, ze uz tu ten test visí - myslel som si, ze este nechaju par hodin slavy tomu GLC kupe, tak som na homepage-i dlhsie nebol. Toz idem citat... ;-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 10:39
Re: Nikdo nechce začít?
Já mam momentálně personální krizi ohledně Fordu >:D
Avatar - boost.
13. 7. 2016 11:44
Re: Nikdo nechce začít?
Proč? Nedávno jsem koukal na promo video novýho Raptoru s Baja módem, Mustang GT350 se extrémně povedl a GT jakbysmet. :-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:46
Re: Nikdo nechce začít?
Koukni na MACZ ke mne na recenzi Kugy ;)Nechci to už tahat pod každý Ford :)
Avatar - Jaros71
13. 7. 2016 12:59
Re: Nikdo nechce začít?
AUTO VYPADÁ PĚKNĚ , DOKUD JSEM NEZAJEL K CENĚ... 1,5 MILIONU? >:-[]
Šílené...
Taky chybí tunel na lyže , premie v této ceně je i s vaken na lyže atd.
Chválím , že je rezerva. Prodeje budou mizivé.
Avatar - boost.
13. 7. 2016 13:07
Re: Nikdo nechce začít?
Awww, to je blbý... Teda přímo na pikaču vzhledem k (ne)jednání zastoupení značky Ford. :no:
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 13:09
Re: Nikdo nechce začít?
Přesně tak ... :-)
Avatar - miromen
13. 7. 2016 13:23
Re: Nikdo nechce začít?
Už jsem četl vice stižnosti jak na servis tak na zastoupeni ford , hlavně od kluku z čech. Ja jsem zatim řešil drobnosti a přistup servisu byl v pořadku , stejně tak dobre zkušenosti maji brňaci. No snad nebudu muset řešit podobne neštěsti , ktere potkalo tebe a snad to nakonec dopadne co nejlepe v tvuj prospěch.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 13:26
Re: Nikdo nechce začít?
Mě přijde, že je to vždy v pořádku jen když servisuješ tam, kde si koupil, protože jejich argumentace, že sem koupil jinde, tak at se starají a v případě našeho dealera, že on se starat nemusí když u nich auto neservisujeme... to je opravdu napováženou, snad je to jedna značka....
Avatar - miromen
13. 7. 2016 13:56
Re: Nikdo nechce začít?
Tak u nas všeobecně servisy nemaji dobrou pověst. Třeba řada majitele golfu po zkušenostech u nas a neměli to daloko např. do DE , tak jezdili pravě tam. Navic v některych servisech jsou zaměstnani češi , takže nebyl problem ani s jazykovou barierou. Ja osobně jsem ještě nikdy nemusel řešit zavažnějši problem a navic vždy servisuji auto tam kde ho pořidim. Takže timto problemem jsem zatim nepoliben.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 14:18
Re: Nikdo nechce začít?
Ono to ale takhle v našem případě nejde, kdyžtak at to tady nespamujem, mrkni na recenzi Kugy, tam je o tom diskuze a vystětluji jak to je :-) Klidně se přidej, budu jen rád, když se tohle rozšíří a třeba to někomu pomůže minimálně se vyvarovat chyb a trvat na odtažení vozidla do "domovského" servisu, i když je to přes celou ČR :-)
Avatar - miromen
13. 7. 2016 14:27
Re: Nikdo nechce začít?
Četl jsem pouze tvoje doplěni , diskuzi jsem opoměl. No teđ jsem na dovolene a ťukam tu se sluncem v zadech. Určitě na to kouknu , jen to nebude hned.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 14:34
Re: Nikdo nechce začít?
Jasný, tak užívej a bacha na pístní koružek pokud si s tim Ecoboostem >:-[] >:D
Avatar - speedfred
13. 7. 2016 21:04
Re: Nikdo nechce začít?
hoši ,to ste ma potešili s tym servisom. Neviete ako to je so servisom F na Morave OV,OL ?
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 21:19
Re: Nikdo nechce začít?
Já bych z Moravy radši už jel do Polska >:-[] Tady se moc hezkého jednání nedočkáš >:D
Avatar - wakantanka
14. 7. 2016 12:55
Re: Nikdo nechce začít?
Viac o servise a zárukách [odkaz] to na jedny nervy veľa. >:D
15. 7. 2016 07:40
Re: Nikdo nechce začít?
Tak jednoznacne jeep gch je pro edge za tyto penize nedostiznej souper. A kdo tvrdi, ze v terenu nic nezvladne, doporucuju napr. Tohle Video

[odkaz]

Krizeni naprav sice chybi, ale je tu v seriove podobe a na normalnich kolech...
Timto bych povazoval jakoukoli realnou terenni ambici za splnenou. A navic je velmi schopnej na silnici...
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 10:48
pekne auto
zrovna konecne uz mame v eu ford ktory sa mi paci.... z tohto uz skutocne citit americky ford na rodiel povedzme od noveho Ka-cka... edge je fakt pekne auto a snad jediny ford v eu ktory sa mi ozaj vizualne pozdava ... len ta cena je podla mna tak o 250 tisic nadhodena... skutocne vedla touaragu alebo sorenta posobi ako o triedu drahsie auto pritom su vsetky tieto spominane vozy nepremiovky a v rovnakej triede ... ked sme uz pri tej ne/premiovosti .... na cene okolo 1,4 melona uz mame predsa renomovane premiovky ktore su ozaj inde ako edge pritom o kvalitach edge ani nahodou nepochybujem ... takze skoda tej ceny .... nevie niekto skutocnu pricinu preco je az taka optimisticka? .. lebo pochopil by som este keby bola o 50 - 100 tisic vacsia ako touareg alebo sorento kedze edge je fakt velke auto a novinka ... ale 250 tisic je ozaj citelny rozdiel a to uz moze akukolvek snahu o slusne predaje modelu edge u nas doslova zdevastovat ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
13. 7. 2016 13:00
Re: pekne auto
Je podobně předražené jako KIA Sorento...těch nových taky na silnici už moc neuvidíš!
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 13:13
Re: pekne auto
ja nove sorento vidim... a predava sa v eu uz ovela lepsie ako ta predosla generacia ... ktora bola tak krasne lacna ... zahada ale zdrazenie a skvalitnenie sorentu rozhodne len pomohlo... a dnes uz berie zakaznikov aj od takych naslapanych modelov od ktorych kedysi nemalo sancu .. ;-)
Avatar - maxi!
13. 7. 2016 11:06
Pekne,ale....
na mna je to strasne predrazene!
a mam obavy o dalsi obrovsky prepad hodnoty pri dalsom predaji...

ale na pohlad zaujimave a budme radi za kazdu konkurenciu na trhu! :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
13. 7. 2016 12:19
Re: Pekne,ale....
Cena ho dělá neprodejným u nás.
Avatar - Jaros71
13. 7. 2016 13:01
Re: Pekne,ale....
Cena v testované výbavě: 1 544 700 Kč...vtipné ! 8-s
Jasná volba je VW TOUAREG se šestiválcem za méně peněz!
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 13:10
Re: Pekne,ale....
zasadny problem je v tom ze v tejto cene to uz prerasta nielen klasicke nepremiovky ako touareg ale aj nejednu naslapanu a renomovavnu premiovu znacku .... ani nemusime chodit daleko... len nedavno F-pace zverejnil cennik ... kde uz pod 1,2 melona mas premiovy a stylovy F-pace od jaguaru ... vedla neho bude edge svoju cenu tazko obhajovat aj ked nepochybujem ze svojich zakaznikov si istotne najde ;-)
14. 7. 2016 04:35
Re: Pekne,ale....
Kolik lidí si koupí F-Pace zadokolku, když chce gazíka?
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 07:41
Re: Pekne,ale....
ved 4x4 f-pace mas so 132 kw dizlom za melon a 247 tisic vo verzii pure.... vo vezii prestige ho mas za melon a 345 tisic ... takze nie je problem v cene tohto fordu edge mat aj premiovy a stylovy f-pace v 4x4 ... ako vravim... mrkni na cennik... a uvidis ako hodne nizko a prijemne prijemne posobia ceny akejkolvek verzie f-pace vedla tohto fordu ...

edge bude urcite fajn... ale jeho ceny su akoby premiove pritom to premiovka nie je.. dokonca mam citak ze ani vedla nepremioviek ako su sorento alebo touareg lepsi od nich urcite nebude... ale ako vravim... urcite su aj taki ktori neriesia sto dvesto litrov hore dole a kupia si ho ;-)
14. 7. 2016 07:54
Re: Pekne,ale....
Omlouvám se, ano. Pokud k němu ale přihodíš automat, aspoň xenony a vyhřívané sitzny s barvu jsi na 1,5mio. A to máš stále v zásadě chudý základ ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 08:02
Re: Pekne,ale....
ale stejne to vedla edge posobi ako lacne auto .... jasne ano... je od neho kusocek mensie a so 132kw aj kusok slabsie a vybavou v podobnej cene edge neprevysi... ale budme uprimni... kupovat premiovy jag za cenu fordu? ... to je hodne dobra ponuka od jagu ;-)

ale uz som to pisal aj pri XE ktore uz mas za "prijemny" rovny milion ... ze je to hodne dobra cena... vedla takej premiovo sa tvariacej nepremiovej a pre mna gycovej DS5 v podobnej cene urcite ;-)
14. 7. 2016 08:23
Re: Pekne,ale....
To je teorie...pořád platí, holá prémie za plně vybavený mainstream. Dtto s XE...btw, to je spíš 2+2, než plnohodnotný sedan. Kdo chce vozit vzadu reálně lidi, nekoupí ho.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 09:04
Re: Pekne,ale....
ale co potom ceny sorenta, santa fe, touaregu ktore su citelne lacnejsie ako edge.... ako voci nim odovodnit cenu tohto SUV od fordu....

jaguar F-pace ma tak dobre ceny ze aj keby stal v priemere o 200 litrov viac tak vedla edge posobi stale ako lacny premiovy pribuzny .... nemozem si pomoct .. ale te cena edge je podla mna premrstena
14. 7. 2016 09:20
Re: Pekne,ale....
Zklamu tě, ale F-Pace je drahý...hodně drahý na poměry třídy. S dvoulitrem a slušnou výbavou odpovídající segmentu jsi u 2mio ani nevíš jak a s V6 pak ještě o další statisíce výš.

Vůbec tím neobhajuji Ford, za Edge bych dal max milion, ani o halíř víc, byť by byl sebevybavenější.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 09:39
Re: Pekne,ale....
jag si ale taketo ceny v naslapanejsich verziach moze dovolit.... a jeho zakaznici si doslova radi zaplatia za taketo stylove auto aj velke peniaze... kedze jag ma potrebny imidz a styl.. je to proste premiant a velka stylovka...... ja uz som parkrat f-pace videl... a zarazilo ma ze tie jeho megakola nevyzeraju az tak mega... bud nejako kasnou klame alebo neviem... alebo mozno ani nemal tie 22ky ale nejake mensie ( tazko to z 20-30m odhadnut ) kazdopadne vo vysledku to auto neposobilo nejako monstrozne... ale to je vlastne dobre... 5m kolos by bol stejne k nicomu

edge to fakt prepiskol.. aspon o 250 tacov :-(
14. 7. 2016 11:43
Re: Pekne,ale....
Neznám nikoho do by si rád připlatil >:-[]
Avatar - Atlis
13. 7. 2016 11:12
Cena
Hmm, no tak zo zvedavosti som sa pozrel na ceny v cenníkoch a Touareg začína cenníkovo na 1.354.900Kč, Kia Sorento zase na 949.980Kč a Grand Cherokee na 1.279.600Kč. Odkiaľ sú tie rozdiely v tabuľke?
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:15
Re: Cena
sorento ma manual v tejto zakladnej cene pod melon...... ale s automatom uz vyjde okolo miliona
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:16
Re: Cena
Ještě by mne zajímalo jak by to vypadalo po dorovnání výbav :-) Porovnávají totiž testovaný EDGE se základem ne?
13. 7. 2016 11:24
Re: Cena
Výbavy můžou a budou jiný, ale to nic nemění na tom, že Ford má jen 4hrnek a to je prostě o ničem v takovým autě.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:28
Re: Cena
navyse touareg ma az 8st automat... v tomto musime uznat ze ma dobru cenu.... aj sorento vedla neho zrazu posobi ako drahe auto... pritom ale voci modelu edge je sorento uz doslova lowend za babku ... ta relativita cien je tu ozaj neskutocna a nieco podobne v inych segmentoch asi sotva najdeme ... suma sumarum je to ale nakoniec edge ktory zo svojou cenou z tejto relativity vychadza najnestastnejsie a najmenej vyhodne
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:30
Re: Cena
O tom žádná, jde mi jen o to, že bych chtěl proti EDGE za 1.3 mega chtěl provnat se stejně vybavenym Touaregem :-)
13. 7. 2016 11:35
Re: Cena
Tak to bohužel asi nesrovnáš, jedině, že by jsis to sám naházel do konfigurátoru a to stejně budou mít určitě i jiný další prvky výbavy, takže 100 % to stejný nebude.

Navíc já teda mám zkušenost s Touaregem do výroby a tam byla sleva 20 %, je pravda že z ceny 2 mil. Kč, u Fordu netuším, jak jsou dealeři ochotní.

Takže i když porovnáš ceníkový ceny, reálná prodejní stejně bude zase o něčem jiným.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:38
Re: Cena
Ale to budeš mít vždy, že reálná cena je jiná, jenže srovnat lze jen ceníková, taky záleží, jak si šikovný a jak co ukecáš, nebo se to liší dealer od dealera, skladovky atd...

Jde mi spíš o to, jestli Nomad neni moc očesaný a neměla by se srovnávat vyšší výbava s tímto naplno vybaveným EDGE, o tom, že Touareg je za ty peníze lepší volba nediskutuji :-)
13. 7. 2016 11:42
Re: Cena
Chápu co chceš srovnávat. Ale pak je vypovídající hodnota mizivá (tabulková) :-) Klidně může být Touareg dražší, ale co naplat, když si ho vybavím až po strop a nakonec ho můžu mít třeba i levněji než Edge (nebo to může být i opačně) :-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:47
Re: Cena
Ano, právě na to narážím, jenže měřit lze měřitelné :-)
13. 7. 2016 11:51
Re: Cena
Ano, měřit lze měřitelné, ale to pochopím tak u jednotek délky, objemu atd. :) U aut něco takového prostě nejde nebo to nemá tu vypovídající hodnotu, kterou by to mělo mít.

Pokud jsi ovšem reálný kupec, tak reálnou cenu zjistíš snadno a ihned.

Já nemám čas a nebaví mě lítat po všech salonech, takže to dělám tak, že nakonfiguruju auto (nebo i víc, když se mi líbí od více značek) a pošlu to několika dealerům a ten, který mi dá lepší cenu, tak tam auto prostě koupím. Třeba u Touarega byl rozdíl v nabídkách cca 150 000Kč, což už za pár minut strachu a napsání emailu stojí.

Ale pokud nejsi reálný kupec a zajímá tě jen tabulkové srovnání, tak proč ne, ale jak říkám, to je pro reálně kupujícího k "ničemu".

Takže ano pro někoho, kdo nechce kupovat, tak srovnání "může" mít smysl, i když já ho nepochopím :-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 11:54
Re: Cena
Reálný nereálný - pokud si novinář, co píše test, tak by to měl uvést, to je celé :-)
13. 7. 2016 11:56
Re: Cena
No ono už to s těmi slevami ale bohužel není, co bývalo. Dneska se už dost kroutí a pokud člověk nekupuje 5 vozidel najednou, bývá problém dostat už i 10 % z ceníku.
14. 7. 2016 10:15
Re: Cena
Netuším jak je to v tomhle roce, ale 2014/2015 ... Seat 11 % do výroby, VW 20 % do výroby, Jeep 8 % sklad, vše sleva na 1 ks.
14. 7. 2016 13:17
Re: Cena
Také záleží, co kupuješ.
14. 7. 2016 13:13
Re: Cena
Tak na můj vkus byl očesaný a měl omezené příplatky (zajímavá nabídka, ale nesměl jsi být příliš náročný). Nicméně Nomad snad už není v nabídce. A na klasický s tím silnějším šestiválcem jsou statisícová zvýhodnění.
14. 7. 2016 13:31
Re: Cena
Tak Nomad v konfigurátoru VW pořád je, tudíž lze objednat.
14. 7. 2016 14:30
Re: Cena
V ceníku ho nevidím, ani mezi akčními nabídkami.
14. 7. 2016 16:54
Re: Cena
Píšu, že v konfiguratoru, o ceníku nic. Pokud ho ovšem chceš kupovat, tak bude nejjednodušší dojit k prodejci
14. 7. 2016 18:49
Re: Cena
Číst umím. Dříve však býval v ceníku, pokud si dobře pamatuji. Nejsem si tedy tak jistý tím, že je stále v nabídce. Masaj i Exclusive jsou mezi akčními. Ale mě je to jedno, o Nomad zájem nemám.
13. 7. 2016 11:23
Re: Cena
Mě se to teda nechce hledat, ale namátkou jsem koukl na vw a tam je Touareg ve verzi Nomad za 1.059.900,-Kč :-)
13. 7. 2016 11:47
Re: Cena
Jedná se o základní ceny porovnatelných motorů
13. 7. 2016 11:26
Prodejní úspěchy bych nečekal
Takže zaprvé: Cena je naprosto mimo. Fiat sem dokázal z Ameriky dovézt auto ze stejného segmentu mid size crossoverů za cenu v plné palbě nepřekračující 900 tisíc. Ano, Dodge Journey je konstrukčně o něco starší, ale, že by byl o tolik horší, než tenhle Ford, to se mi nechce moc věřit.

Zadruhé: Do takového auta patří benzínový šestiválec, nebo aspoň nějaký silnější přeplňovaný benzínový čtyřválec. Mohlo a mělo to tam být alespoň jako vrchol nabídky, stejně jako to měl právě Fiat. Navíc všechna konkurenční MPV to mají - Alhambra, Sharan, Galaxy, S-Max. I když samozřejmě chápu, že v Evropě se toho z čistě pragmatických důvodů prodá nejvíc v naftě, stejně tak, jako tomu bylo u toho Fiatu (i když samozřejmě všeho do času - bůhví jak to bude, až budou realistické emisní limity).

Segmentu mid-size crossoverů jinak fandím, považuji to za o dost lepší alternativu rodinného vozu, než rozpláclá MPV, nicméně tohle úspěšný model za tu cenu prostě nebude.
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2016 11:30
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
S přestřelenou cenou i tím, že by toch tělo 6ti hrnek, souhlasím. Ale podle mě je EDGE SUV a ne MPV, takže srovnávat s Alhambrou atd. je trochu mimo ne? :-)
13. 7. 2016 11:33
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
Tak MPV jsou konkurencí pokud jde o způsob využití (rodinný vůz) a prostor. Samozřejmě, konkurence to nebude, pokud s tím někdo chce jezdit někde do terénu, což ale u těchto aut stejně nikdo nedělá.
13. 7. 2016 11:37
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
Z vlastní zkušenosti můžu říct že pro mě MPV vs SUV konkurenti nejsou. Jsou to úplně rozdílná auta a to i pro rodinné využití. Měli jsme doma Sharana, to bylo pro rodinu jak dělané, všude dost místa. Teď máme Grand Cherokee a to se s místem teda srovnávat nedá, má ho míň. :-)
13. 7. 2016 11:47
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
Ve velkých SUV a crossoverech už to místo docela je - v Touaregu určitě ano, i v tom Freemontu je ho dost a přepokládám, že v tomhle Fordu asi taky. MPV samozřejmě vedou ve variabilitě, ale furt se mi nějak příčí, že bych v tom měl dennodenně jezdit do práce, to už bych si trošku připadal, že už jsem ten život nadobro vzdal, jak říká Jeremy Clarkson. Ale uznávám, že tohle je argument naprosto subjektivní a navíc jsou i výjimky, třeba v novém Espace by mi jezdit asi nevadilo ani bez dětí, akorát by tam měl být nějaký lepší benzínový motor.
13. 7. 2016 11:58
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
No asi máme každý jinou představu o prostornosti :-) Já v Touaregu jel a přišel mi "malý", když se měl kupovat a seděl jsem všude. Dejme tomu, že na sedačkách je místa stejně nebo podobně jako v nějakým MPV, ale do MVP narveš pro rodinu určitě víc bagáže :-)

Když si vzpomenu, že jsem jeli na dovču po Čr v Sharanu v 7 lidech a i s bagáží. To prostě do Touarega nedáš :) Nebo když se jelo do Itálie na lyžovačku a ty dvě sedačky zezadu se vyndali a sedělo se na nich na sjezdovce, to v SUV neuděláš :) Nebo když bylo potřeba odvízt paletu se sudem, tak se prostě šoupla do Sharanu a bylo :)
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 11:38
Re: Prodejní úspěchy bych nečekal
ja som tiez rad ze sa segment tychto vacsich nepremiovych SUV u nas uz konecne rozsiruje a ze uz to nie je len o sorente a santa fe.... je fajn ze tu mame aj edge... chysta sa aj novy kodiaq a koleos .... a aj nove CRV ma udajne byt uz hodne velke tak uvidime ... fakt tato trieda vacsich nepremiovych SUV bola doteraz v eu akoby v utlme a akoby sa nikomu nechcelo prist s niecim takymto pritom vieme ze SUV akejkolvek velkosti su vzdy a vsade velmi oblubene... takze je to aj pre zakaznika len dobre ak uz nemusi zizat len na sorento ak sa mu zrovna moc nepaci ale kludne uz bude moct skocit aj do showroomu skody alebo renaultu ak chce nejake to vacsie SUV ale zrovna nema na GLE ci X5 :yes:
13. 7. 2016 11:55
najkrajsi ford v EU
akurat nerozumiem rozhodnutiu nedodavat do EU benzinove EcoBoosty. dodavaju ich vo vsetkych ostatnych modeloch, tak preco zrovna v Edge nie? a zrovna v case, ked by sa nad dieslami mala zacat lamat palica. keby ford do EU doviezol aj Everest, tak by mohol vyvolat jemnu vrasku na cele marketerom aj v land roveri. everest ale tusim nepredava ani v US..
Rozbalit vlákno
4
13. 7. 2016 11:58
Re: najkrajsi ford v EU
Možná proto, že je nemá ani konkurence? Touareg je taky jen v naftě, to samé Sorrento i Santa Fe. Freemont měl pravda benzinový šestiválec, ale to se koupit už nedá. Tak už snad jedině Jeep, ten ty Pentastary ještě pořád drží. Taky se mi to nelíbí, podle mě do této třídy velký benzín patří alespoň jako možnost. Prémiovky to mají všechny a pokud si někdo kupuje auto za milion+ asi taky ta (tabulková) spotřeba nebude vždy úplně rozhodující.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 12:16
Re: najkrajsi ford v EU
:yes: paradne SUV..... nechajme uz cenu cenou.... kto chce a na to ma tak stejne si ho kupi .... mna prekvapilo ake je velke... na obrazkoch neposobi vacsie ako sorento ani zdaleka... pritom je ozaj vacsie ... este aj ten zadok je akoby kompaktny a la evoque a aj tak je to docela monstrum auto ;-)

to tajomstvo rozmerov bude asi v razvore... ktory z fotiek clovek ozaj nie vzdy odhadne ... lebo ten kratky zadny previs auto akoby opticky fakt zmensoval... ;-)
13. 7. 2016 13:09
Re: najkrajsi ford v EU
Edge je o jeden milimeter kratsi ako aktualny Touareg :-) Ale podla mojho nazoru je Edge daleko krajsi.Keby ho dovazali s benzinmi, mozno by aj cena bola nizsia..
17. 7. 2016 22:35
Re: najkrajsi ford v EU
Já tomu rozumím. U podobného auta by měl dvoulitrový ecoboost spotřebu kolem 13 litrů. A to už by mnoho zákazníků dnes jednoduše neskouslo.
Avatar - Hittman
13. 7. 2016 13:22
Jen
budu opakovat. Vzhledem k motorizaci drahé, škoda nekvalitního a nedořešeného interiéru převzatého z Mondea, exteriér OK. Za ty peníze jasně vede Touareg 3.0 TDI.
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2016 13:22
Iba Diesel???????
Do tohoto auta jednoznacne patri benzin. Je hrozne ako velmi tlacia tie zas.rane diesle...
Mimo toho za tu cenu je to auto nepredajne. Ved Grand Cherokee ponuka 3 benzinove motory!!! Tomu Edge nemoze konkurovat.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hittman
13. 7. 2016 13:45
Re: Iba Diesel???????
Diesel v takové krávě dává víc smysl než benzín, navíc prodeje jasně převažují, takže nedat tam naftu je sebevražda.
13. 7. 2016 15:30
Re: Iba Diesel???????
Nehovorim nedat tam aj naftu, ale preco nedali moznost mat benzin? Ved zakaznik by sa mal rozhodnut. To je nezmysel ze diesel dava vacsi zmysel. Pozri predaje Mazda CX-5, Suzuki Vitara atd... 192 konovy benzin z CX-5 by bez problemov utiahol Edge a ma aj super spotrebu.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2016 14:01
Re: Iba Diesel???????
Kdo chce benzin leda indivudualni dovoz USA a Kanada.
Avatar - Hittman
13. 7. 2016 14:20
Re: Iba Diesel???????
Fiat nabízí atmo V6 benzín pokud se nepletu..
13. 7. 2016 15:33
Re: Iba Diesel???????
Ano ale Fiat k tomu neponuka 4x4... Presne, kto chce velke SUV alebo offroad a nema na Toyo LC, tak ma jedinu moznost dovozu z US co cenu navysi az o 50%... To je hrozne. Pricom dopyt tam je ked si pozries pocty dovezenych aut z US.. Tito by si to v pohode kupili aj v EU a za menej.
13. 7. 2016 17:16
Re: Iba Diesel???????
Ale jistěže Freemont nabízí 4x4, dokonce s V6 bez 4x4 ani nelze. Nicméně ten model jako takový končí, k mání je už jen pár posledních skladovek a co já vím, tak už jen v naftě. Údajně má být nástupce vyráběný v Itálii, místo V6 nějaký MultiAir, ale jako všemu u této značky tomu budu věřit, až to uvidím.
14. 7. 2016 04:41
Re: Iba Diesel???????
Že se ty benzíny u jiných tak prodávají v tomhle segmentu. Určitě jsi jich koupil už dost a určitě v tom bude fígl. Prodejci podle mě přemlouvají kupci ať si ropáky berou... ;-)
14. 7. 2016 07:42
Re: Iba Diesel???????
Možná by jsi mohl napsat, jakýje v Evropě podíl prodejů benzín/nafta u GC.
Avatar - Barrichello
17. 7. 2016 20:36
Re: Iba Diesel???????
budeš se divit ale prodávaj se a dokonce i benzínové Wranglery. Zázrak co >:D
13. 7. 2016 15:14
Srovnávací tabulka
Kde jste vzali údaje k Jeepu GC? 140 kW, zrychlení přes 10 s...
Já asi jel nějakým jiným...
;-\
Rozbalit vlákno
16
13. 7. 2016 15:58
Re: Srovnávací tabulka
Technická data vyplývají z údajů uvedených na press stránkách Jeepu.
14. 7. 2016 07:41
Re: Srovnávací tabulka
Mají to na webu jako základ.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 07:54
Re: Srovnávací tabulka
mohli by chlapci otestovat aj novy GCH v terennej top verzii trailhawk ak sa teda tato verzia v cz predava ( tajne v tento testik stale verim ) .. to auto ma 280mm svetlost a kopec specialit do terenu.. plus zadny riadeny diferak... skutocne by ma zaujimalo ako by takyto GCH obstal v terene povedzme vedla krala kralov range roveru ;-)
14. 7. 2016 08:26
Re: Srovnávací tabulka
Trailhawk se tady myslím zatím neprodává. Zadní deferenciál má i normální Grand Cherokee, který toho taky zvládne vyjet dost. Světlou výšku má pravda o něco mižší, ale pořád celkem ok 255/236 mm v předu/zadu verze Summit.

S Range Roverem, jestli myslíš Defender, tak bych nesrovnával, to je Offroad, GCH je SUV. To spíš bych srovnával Range s Wrangelerem.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 08:42
Re: Srovnávací tabulka
narazam na velky a drahy range rover... nie na pracovny offroad defender ktory ma ine DNA aj ine pouzitie ako luxusne orientovany range rover alebo GCH ....
14. 7. 2016 09:03
Re: Srovnávací tabulka
Tak jestli jsi narážel na Range Rover, tak to je taky o něčem jiným. To je opravdu velký luxusní auto, který do terénu moc není a GCH toho dá v terénu určitě víc.

Sám jsem v terénu s GCH jezdil, vodili nás zkušení pánové, kteří závodí v offroadech, píšou do časopisů a Range teda rozhodně nechválili, jako terénní auto. Jinak GCH vyjel v pískovně úplně to stejné jako upravený Wrangler (zvýšený podvozek, terénní pneumatiky). Na písku se zahrabe všechno. Bláto nebylo, tak netuším, jaký by byl rozdíl tam, ale předpokládám, že už nějaký jo, díky rozdílu silniční/terénní pneu.

Co jinak chválili z aut do terénu, respektive jejich pohony a schopnosti, tak Toyotu a pak Jeep.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 09:13
Re: Srovnávací tabulka
range rover ma nejaky zdvihnutelny podvozok tak preto som chcel vediet ako sa popasuje s tymi 280mm od jeepu ;-) .. ale ano uznavam ... v terene v praxi to nie je vzdy len o svetlosti a maximalne zdvihnutom podvozku... rozhoduje aj trakcia... aj samotna 4x4 technika... rozlozenie hmotnosti... pneu... skusenosti sofera a mnoho dalsich veci... a velky range aj tu v samotnom teste chvalili za terenne schopnosti aj ked mi je jasne ze je to relativne .... kedze je zrejme rozdiel ak auto testuje offroad jazdec a bezny tester ;-) .. ktory ma prah vnimania offroadu nizsie posadeny

popravde ak by som si mohol vybrat jedno auto do terenu... zvolim L200 2,4DI-D 133kw v automate a s korbou ... bez vahania ... nebude to sice tak luxusne ako RR ani GCH.... ale je to ozaj auto robene prioritne terenu ... :yes:
14. 7. 2016 09:22
Re: Srovnávací tabulka
Já RR i RRS jezdil v terénu a to dost náročném. Spoléhat se na domněnky prodejců konkurence je hloupost. Jde sice o nepřímé soupeře, zvlášť kvůli ceně, ale nevěřím, že by GCh zvládlo reálně víc.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 09:43
Re: Srovnávací tabulka
mozno ten trailhawk GCH by RR dokazal v terene konkurovat.... ale viac by povedal az realny test...
14. 7. 2016 09:49
Re: Srovnávací tabulka
Nespoléhám se na domněnky prodejců, ale lidí, co jezdí ten offroad závodně a ty auta mají na testování půjčené.

Opravdu Range kromě Defendra nechválili. Snad i tady na auto.cz jsem kdysi viděl test, kde Range zkolaboval, prostě elektronika odmítala dál pracovat, dokud si auto neodpočinulo. A o podobných zkušenostech mi vyprávěli právě i ostatní lidi, co se tím zabývají trochu víc. Auto super, ale jak se prý zajede do těžšího terénu, auto je od vody a bláta, tak elektronika přestává spolupracovat. Nemám důvod jim nevěřit.

Vím, co vyjede GCh a vyjede toho opravdu dost. Netvrdím, že Range nevyjede to stejný. Jen mi tohle auto už vůbec nepřijde jako něco do terénu. Je to opravdu luxusní auto, to GCh není. Třeba u GCh jde sundat i přední spoiler, aby byl ještě lepší nájezdový úhel. Dokážete si někdo představit, že by majitel Range rval dolu nárazník, že si chce vyjet kopeček, i kdyby to šlo? :)
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 10:07
Re: Srovnávací tabulka
v tomto suhlasim... RR uz hraje coraz viac na luxus ako na teren... starsie kusky ale boli hodne terenne a ja si spominam ako spolu s defendermi a discovery jazdili aj camel trophy v pralesoch.... dnes by ale RR uz to co jeho starci bracek v terene nedal.... bohuzial ;-\

dnesni majitelia RR uz radsej na dialnicu a pred obchodaky ... co uz .. menia sa priority aj ludi aj automobiliek..

za mna L200 do terenu... a ked treba zvladne aj beznu cestu :yes:
15. 7. 2016 06:53
Re: Srovnávací tabulka
Ty jsi chytrolin... A nejaky dukaz pro sve tvrzeni mas?
14. 7. 2016 11:41
Re: Srovnávací tabulka
Byl jsem v Rakousku, kde auta týrali 8h/denně po 4 dny ;-) Neumím si představit, že bych si kupoval RR nebo Číro na to, abych s ním jezdil truck trial >:D
Avatar - Barrichello
17. 7. 2016 20:38
Re: Srovnávací tabulka
Do terénu je Wrangler Rubicon, ale to je trošku jiná kategorie...
14. 7. 2016 14:46
Re: Srovnávací tabulka
Defender není Range Rover.
14. 7. 2016 16:55
Re: Srovnávací tabulka
Ano, chápu. To už se vysvětlilo v další diskuzi
14. 7. 2016 08:43
EDGE
Ve skutečnosti je to fakt obrovité auto, ač trochu klame tělem
Po zkušenosti se SYNC2 v Mondeu bych vyčkal na SYNC3. Sice se s dvojkou dá sžít, ale trvá to dlouho a občas zvýší tep nesmyslnými kroky v menu.
Bi-Turbo je fajn, především v tom (jak se píše i v článku), že se neprojevuje žádná "turbodíra".
Přesto bych v této kategorii volil spíše JEEP GCH, protože : šestiválec, podvozek, lepší AT, interiér a... třeba i Harman-Kardon...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 08:49
Re: EDGE
suhlasim.. na fotkach by som mu tipoval tak o 25-30cm menej ... stale tam tie rozmery hladam.. neskutocne ma ten edge klame telom ;-) ... ale to je ta sikovnost... a ja ju ocenujem... auto posobi skutocne kompaktne aspon z tychto zaberov co vidim....

GCH je hlavne robene s tym aby bolo pouzitelne aj v terene ... kdezto edge je uz skor nieco ako sorento... proste taka rodinna obyvacka na kolesach ktora sa najlepsie citi uz na kvalitnom asfalte ... mne teda pride ze vo vysledku vlastne GCH ani nie je priamym konkurentom pre edge ... aj ked urcite sa tieto vozy porovnat daju a zakaznik si medzi nimi skutocne vyberat moze v zavislosti od pouzitia takehoto vozu v praxi ... kedze nepochybujem ze GCH to na asfalte zvladne tiez komfortne
14. 7. 2016 09:10
Re: EDGE
pravda je, že v dané cenové kategorii je JEEP silnice/terén mnohem univerzálnější vůz. A (subjektivně) hezčí.
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 09:23
Re: EDGE
asi to tak bude..... :yes:

zlatym kompromisom teren komfort moze byt aj novy discovery sport.... je sice na dlzku kusok uz mensi ( 4,6m ) ako ford edge ale na druhej strane ponuka az 3 rady sedaciek takze priestorovo urcite nebude na tom zle... a ani technicky .... ani imidzom... a aj cenu ma hodne slusnu... ale to ma vedla edge skoro kazde SUV >:D ;-) :'-(
Avatar - Dinar
14. 7. 2016 09:14
Hm,
s těmi motorizacemi ford omezil edgi konkurenceschopnost, soupeři v Evropě budou maistreamové modely podobné velikosti se čtyřválcovými dýzly, tj. zmiňované duo Kia/Hyundai, nový Koleos nebo příchozí český medvěd apod. Vzhledem k velmi ambiciozní ceně ale nedávám edgi v prodejním boji s touto konkurencí moc šancí, bude to okrajovka.
Rozbalit vlákno
5
14. 7. 2016 09:23
Re: Hm,
Na každém šourůmu bude...jeden. Předváděcí, po roce za 800k.
14. 7. 2016 10:18
Re: Hm,
Tím bych si nebyl tak jistý. Ale jestli jo, tak bych ho klidně i zvažoval :-)

Ono je problém za 800 sehnat i pěkný mondeo s automatem 4x4 a se silnějším motorem. Jako pár jich je, ale moc ne. Nedokážu si představit, že tam za tyhle peníze bude EDGE :-)

Jinak někdo nějako zkušenost ohledně slev u Fordu v poslední době?
14. 7. 2016 11:20
Re: Hm,
Tak zase proc by Edge mel stat vyrazne vice, nez Mondeo? Velky je to cca stejne, interier je v Edge mozna jeste o neco horsi... Vyssi podvozek zase tolik nestoji.
14. 7. 2016 11:34
Re: Hm,
I když to je cca stejně velký, tak cenově si stojí trochu jinak. Mondea moc za 1,3m nebudou :-)
14. 7. 2016 19:28
Re: Hm,
To nerozporuju, jenom mi tak velky cenovy rozdil nedava smysl.
14. 7. 2016 10:48
Motory USA a cena
1,999 cc (122.0 cu in) Ecoboost I4 2015– 245 bhp (183 kW)@5500 rpm 275 lb·ft (373 N·m)@3000 rpm
3,496 cc (213.3 cu in) Duratec 35 V6 2015- 280 bhp (210 kW)@6500 rpm 250 lb·ft (339 N·m)@4000 rpm
2,720 cc (166 cu in) 2.7 Ecoboost V6 2015– 310 bhp (230 kW)@4750 rpm 350 lb·ft (475 N·m)@2750 rpm

Motorizacie slusne, hlavne ten ECOBOOST....skoda , ze aspon ten nedovazaju ale necudujem sa Fordu asi sa to ekonomicky neoplati, kolko ludi by si ho kupilo v CR,SR?
A cena prestrelena brutalne, Touareg akciova vybava Mountain 3.0 tdi slabsi 1.15 mil. Kc, pred nejakym casom som bol v predajni a Touareg s tymto motorom tam bol novy za nejakych 1 mil Kc mozno tesne nieco nad, neviem aku mal vybavu ale bola to super cena, asi ju museli zdvihnut kvoli vykonnejsiemu (a drahsiemu) motoru aby ho neohrozoval, inak otec stravil nejaky cas teraz s tymto autom a v tejto motorizacii, tak bol velmi spokojny, ze uplne staci dynamicky a aj standartny podvozok pekne tlmil nerovnosti, paci sa mi aj Sorento a velmi ale v tejto cenovej hladine by som bral Touarega
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2016 20:59
koncern mu nedá šanci
I když jsem mel Focus II (mimochodem k debate o hroznych palubkach fordu - ta ve focusu II v mirne vyssi vybave s príplatkovym rádiem Sony - nevypadala na rok 2009 zase tak zle), tak za ty prachy uz bych, i jako celkem zaryty odpurce koncernu - koupil Tuarega. Prece jen pusobi dospeleji, kvalitneji, a s tím základním sestiválcem se da kolem 50 tis Eur porídit. A vzhledem ke vseobecne oblibe koncernu v nasich vodách to je jasný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
14. 7. 2016 23:49
Klasická amerika
Velká a nepraktická. Jenže k tomu místo amerického srdce dostala evropské šidítko 8-s

Nicméně za vzhled :yes: V záplavě bezpohlavních astonů z páté cenové je to jako živá voda :yes: Interiér sice stále klasická fordí katastrofa, ale v porovnání s ostatními modely buďme rádi i za tohle.

Nicméně celkově - jestliže vedle tohoto postavím Santa Fe či Sorento, tak vůbec nebudu rozmýšlet. Korejci jsou jasnou volbou. Tvarově zajímavější, interiér o galaxii dál. No a co se bude kupovat, víme všichni... Kokodiák >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2016 08:16
Re: Klasická amerika
suhlas... aj ja tvrdim ze toto je konecne ford ktory ma gule a paci sa mi... takto ma vyzerat skutocny americky ford... :yes:

len skoda tej ceny ... navyse americke auto v dizli? toto mi nikdy nesedi a ani tu to ine nie je .... ak uz dat vyse miliona za americky ford tak jedine len s nejakym V6 benzinom... ale napriek tomu verim ze aj v tejto cene si s tymto 2krat vytunenym dizlom svojich par zakaznikov v eu najde .... sam som zvedavy na jeho predaje v eu ale nieco mi vravi ze korejci ani touareg sa bat nemusia .. a mam citak ze aj kodiaq ked pride ( nech uz bude akykolvek "uzasny" ) ... preda v eu daleko viac ako tento edge ... ale pockajme si a uvidime co nam edge v eu predvedie ... ;-) ... takze dnes s tebou uz opat suhlasim
Avatar - rohYpnol
15. 7. 2016 19:42
Re: Klasická amerika
no, že by zrovna takhle měla vypadat amerika si nemyslím. Naopak mi přijde design až moc evropský, ale to není důležité. Podstatné je, že to je Ford a ne aston páté cenové.
Avatar - miromen
18. 7. 2016 20:20
Re: Klasická amerika
Kdyby tve žalostne přispěvky , nebo design nove bezpohlavni Astry jen z časti byly na urovni toho AM looku součastnych fordu....věřim , že Opel se da do kupy , u tebe však ani nahodou.
15. 7. 2016 07:49
Na auto.cz bude test Kodiaq vs Edge ...
a samozrejme vyhrá škodovka.
Takže riešiť cenu Edge a jeho predaje je nepodstatné. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
15. 7. 2016 14:49
Re: Na auto.cz bude test Kodiaq vs Edge ...
Ale kdeže, přece nebudeš srovnávat Kodiaka s takovou plechovkou... Kodiaq půjde zde na ACZ rovnou na srovnání s Range Roverem a i přes nelítostný souboj vyhraje Škoda, protože "v součtu komplexních vlastností" bude představovat lepší volbu >:-[] ;-)
15. 7. 2016 14:49
Takže další blamáž Fordu na zákazníka
Opět další blamáž Fordu na zákazníka, přesně jako nové Mondeo. Doufám , že opět nezapomenou do ceníku napsat pro Titanium a výš posuvnou loketní opěrku kterou to nemá, vnitřní okruh opět nemá automatický režim, výdechy klimatizace nejdou uzavřít takže cestující vzadu zmrznou, SYNC2 vás bezpečně dovede do nějakého maléru, v tom lepším případě bez ujmy na zdraví, to samé automatické led světla, které vám samy v mlze zhasnou vše včetně mlhovek aniž by jste si toho mohli všimnout atd atd.
Já tady Mondeo IV , kdysi bránil proti koncernu, ale máme ho 7 měsíců a je to čím dál horší, celé auto po 13tis km rozvrzané SYNC2 nefunkční a nikdo si s ním neví rady, převodovka škube čím dál víc ,už v podstatě jen stojí a jede jen když není volný Superb, a jen čekáme až dojde operák a budem se ho moci zbavit. :'-(
Rozbalit vlákno
4
15. 7. 2016 15:17
Re: Takže další blamáž Fordu na zákazníka
asi ti to nepomuze, ale kamarad ma a6 allroad a ma 2 mesice po zaruce.cestou z dovolene mu to zacalo hlasit chybu vseho (TPMS, prevodovky, vzduchoveho podvozku....) auto dal nejelo. vyndal pojistky, rozjelo se to. V servisu mu rekli, ze kdyz vyndal pojistky, nepoznaji nic. Den pote se to stalo znovu, nechal odtahnout do servisu, dnes mu volali, ze to hlasi asi 120 chyb a ze nevedi, co s tim...
asi od nej chteli radu, ci co... >:D
15. 7. 2016 15:37
Re: Takže další blamáž Fordu na zákazníka
tak tady je to v podstatě závada, ale u Mondeo a podle mě i tohoto Edge je to vlastnost daná přímo automobilkou, prostě ti nedodají do auta to co tam mám být (i když sis to zaplatil) a pak řeknou jen chyba v tisku !!!, a do auta nedají základní systémy , které má dnes většina aut nižší střední a to co tam dají a nazvou vzletně v prezentaci moderním systémem, (viz třeba hlídání únavy řidiče) nemá s tímto vůbec nic společného a je to jen nějaký ořezaný algoritmus spínání blinkrů, místo opravdu fungujícího systému :-(
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2016 11:42
Re: Takže další blamáž Fordu na zákazníka
V mlze zhasne všechno vč. mlhovek aniž by to řidič poznal?? To auto kolem sebe šíří ještě nějakou svatozář? já tedy nevím, ale když mi zhasnou světla, tak to většinou poznám, protože nevidím ;-) (ale asi jsi myslel ve dne?)

Mimochodem, když auto nefunguje jak má, proč jej nereklamujete? I když je to operák...
16. 7. 2016 15:49
Re: Takže další blamáž Fordu na zákazníka
jo samozřejmě jsem myslel ve dne, po ránu vyjedeš je ještě tmy takže auto samo zapne světla, ty zapneš mlhovky a jakmile auto usoudí, že je světla dost, i když není vidět v mlze na krok prostě všechno zhasne bez jakéhokoliv upozornění , správně to má fungovat tak že jakmile jsou zaplé mlhovky , světla nesmí zhasnout :-), ale je to nastavení Fordu a nejde to ani nijak změnit. A je to taky chyba českého zkušebního úřadu, že takové auto vůbec pustí v ČR do provozu.

Jinak samozřejmě v servise jsme často, ale celé auto ti prostě nevyreklamují, i když sami neví co s tím, veselá historka je když sedím v autě s prodejcem, mechanikem a šéfem servisu a pokoušíme se pomocí hlasového ovládání přimět auto aby provedlo co má (některé příkazy jde u Fordu kupodivu zadávat pouze hlasem, žádné tlačítko , ani virtuální na displeji na to není) a auto na nás všechny kašle z vysoka a dělá si co chce , nebo nedělá vůbec nic :-) Manuál má 480stran, kombinované češtiny a angličtiny tak, že to z toho nepochopí nikdo, hlavně že 1/3 z toho jsou výstrahy co všechno nesmíš typu pozor "kafe v kelímku je horké" :-)
Avatar - Ozzman
18. 7. 2016 09:09
blizke setkani neznameho druhu
Tak jsem ho včera potkal v bílé barvě shodou okolností stál u našeho "oblíbeného" dealera který se tak svědomitě postavil k znicenemu ecoboostu a řeknu na to jediné : auto to je hezké, ale ty peníze bych za to rozhodně nedal :/ působí subtilneji než touareg a když sem koukal na světlou výšku tak mi přišla nižší než u menší kugy ( neporovnaval sem reálná čísla). Působí to na mne spíš dojmem mpv ve tvaru suv ve stylu Freemonta...
Rozbalit vlákno
0