Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Škoda Fabia 1.0 TSI – Malí, drazí, automatoví…

Ford Fiesta a Škoda Fabia, to je takový docela tradiční malý souboj. Tentokrát se nám však sešly trochu zvláštní specifikace.
Zpět na článek
20. 10. 2017 08:54
20. 10. 2017 09:46
20. 10. 2017 10:11
20. 10. 2017 10:16
20. 10. 2017 11:23
20. 10. 2017 12:30
20. 10. 2017 11:02
20. 10. 2017 10:26
20. 10. 2017 11:06
20. 10. 2017 11:11
21. 10. 2017 08:53
20. 10. 2017 11:59
20. 10. 2017 13:23
20. 10. 2017 13:20
20. 10. 2017 13:32
20. 10. 2017 13:42
20. 10. 2017 14:42
20. 10. 2017 14:01
22. 10. 2017 09:44
24. 10. 2017 14:12
20. 10. 2017 14:15
20. 10. 2017 14:41
20. 10. 2017 16:01
21. 10. 2017 22:03
22. 10. 2017 17:45
24. 10. 2017 14:17
20. 10. 2017 08:39
Zrovnavacky so skodovkou tuna
su uz taky folklor:))) vzdy pobavia:)))
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
20. 10. 2017 10:33
Re: Zrovnavacky so skodovkou tuna
Tuž to je jasné, je to domácí značka. Nevím, proč to některé stále udivuje. Mě udivují spíše ty ceny....ta Fiestička je v ceně, kolik stála vybavená ST minulé generace. A to je trochu jiná liga než běžné auto.
Avatar - pallas
21. 10. 2017 03:34
Re: Zrovnavacky so skodovkou tuna
práveže, tento test vyzerá tak, že aj Ford sa zaviazal k inzercii
20. 10. 2017 08:49
Necetl jsem to - vyhrala skoda?
Vyhrala opet Skoda?
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2017 09:34
Re: Necetl jsem to - vyhrala skoda?
:-)
20. 10. 2017 08:50
Idem si to prečítať
No to bude nervák...taký súboj. Som napnutý jak struna... Kto asi vyhrá...?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 08:54
Tutovka
Hele, můžete zůstat v klidu, Škoda stále dělá nejlepší auta na světě (motorů) >:D >:-[] >:-[]

Vozy Škoda prostě nejde porazit. To je místní "novinářský" základní kámen :-!
Rozbalit vlákno
6
20. 10. 2017 09:00
Re: Idem si to prečítať
Dal som to jedným dychom. Prvá disciplína - vyhrala Fiesta. Druhá disciplína - vyhrala Fiesta. Nemohol som sa dočkať konca. Ale Fiesta to nakoniec prepálila. Jazdne, je výrazne, výrazne horšia, a čo získala, zase stratila... Takže - na prekvapenie - zase vyhrala Škoda. Ale - bolo to tesné. Na pišný chlp. :*)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 09:27
Re: Idem si to prečítať
Fiestu zabil automat, vím, že i v manuálu by to nakonec vyhrála Škodovka, něco by se našlo, ale nečekal jsem tak výrazný odstup v jízdě (protože Fabii všude doposud chválii) a v interiéru (opět na Fabii jen chvála).

Nejzajímavější je ale ta cena, za kteoru mám kombik o třídu výš a v slušné výbavě >:D Fiesta je předražená a Škodovka levná taky neni >:D
20. 10. 2017 09:40
Re: Idem si to prečítať
Zabil automat. To je opět dost subjektivní.

Já co znám lidi, který kupujou automat v této třídě, tak myslím, že popsaná negativa jim tolik vadit nebudou (samozřejmě krom spotřeby). Naopak ocení komfort a spolehlivost (předpoklad oproti DSG) měničového automatu.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:07
Re: Idem si to prečítať
Jasně, jenže z objektivního testu, kde je předmětem rychlost, takový automat odjede jako poražený... je to vlastnost, né asi chyba... Pro toho, kdo to vyžaduje je tedy Fiesta jasný vítěz.
20. 10. 2017 16:35
Re: Idem si to prečítať
tazko povedat.. ja mam predchadzajucu fiestu s tym istym motor a dvojspojkou... ta kombinacia mi pride super , auto je dynamicke a radenie bez problemov.. ten menicovy automat proste zoberie privela vykonu ...
20. 10. 2017 09:28
Re: Idem si to prečítať
Test auto express, citace:

In this company (Fiesta, Ibiza) the Fabia feels at least a generation behind :-| its two cutting-edge rivals. It’s still surprisingly good to drive, while the new 1.0 TSI unit has given it a new lease of life, adding even more refinement to the car’s acceptable level of comfort. But the sector has moved on and the Skoda no longer excels in any one area, which is why it finishes third here.

Fabia je o generaci pozadu, především v komfortu ;-)

[odkaz]

Toto srovnání se mi jeví jako objektivnější.
20. 10. 2017 08:58
Výbava u Fábie.
Opomenuli jste, že u Fábie existuje také paket Active plus, který přidává za 5000 Kč manuální klimatizaci a další výbavu. Jinak příplatek za automatickou klimatizaci (v Ambition) vůči manuální je 10000 Kč.
Rozbalit vlákno
6
20. 10. 2017 09:02
Re: Výbava u Fábie.
Tak možno hej, ale za ten chýbajúci valec a 8 kW by si zacvakal viac... Každopádne málo nestojí ani jeden z rivalov.
20. 10. 2017 09:10
Re: Výbava u Fábie.
Dobrý den,
koukám tady do aktuálního ceníku Fabie a fakt tam u Ambitionu vidím třicet tisíc za automatickou klimu. A na Active Plus jsem nezapomněl, pro tuto motorizaci však není dostupný, tak jsem o něm nepsal,
díky,
Machi
Avatar - Emel
20. 10. 2017 12:32
Re: Výbava u Fábie.
Manuální klima samostatně stojí 20.000, automatická samostatně 30.000. Pokud člověk koupí Ambition+ paket za 20, dostane (krom jiného) manuální klimu a pak je příplatek za automatickou 10.000.
20. 10. 2017 13:01
Re: Výbava u Fábie.
Aha! To je asi takhle v konfigurátoru ne? Já to v ceníku nenašel...
Díky za vysvětlení,
Machi
Avatar - Emel
20. 10. 2017 22:25
Re: Výbava u Fábie.
Hlavně to tak dává smysl... ale pro jistotu jsem se podíval do konfigurátoru, ano :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 10. 2017 22:28
Re: Výbava u Fábie.
:no: :no: 8-s
20. 10. 2017 09:05
dalsi test- nova dimenzia
...v dalsom teste si to fabia moze rozdat kludne s Mondeom! Auta od skodovky su bez limitov :-)
Vcera si kolega, odkojeny 15 rokov na skodovke prevzal novu insigniu. Bolo az usmevne, ako rychlo zabudol na vsetky tie uzasne parametre superbu. Tak skvele auto to bolo, tolko chvaly dostalo. Nepochopitelne, za 5min zabudol na com vyrastal! Dnes prebera novu insigniu kolegynka, tak bude zaujimave sledovat tie reakcie :-) :-)
Rozbalit vlákno
56
20. 10. 2017 09:12
Re: dalsi test- nova dimenzia
To jste mi připomněl! Musím objednat auto do slíbeného srovnáváku Insignia vs. Superb. Zkusím poptat dvoulitrové nafty s manuálem, snad budou k dispozici...
Díky za připomenutí,
Machi
20. 10. 2017 09:19
Re: dalsi test- nova dimenzia
To nemusíte. Já už znám výsledek předem :-)

Ale s Insignií to bude zase těsný, jako v tomhle testu ;-)
Avatar - speedfred
20. 10. 2017 09:20
Re: dalsi test- nova dimenzia
nie je to zbytočné?
Výsledok je známy už teraz,tak stačí splácať nejakú tú omáčku okolo,to viete aj bez auta.
Avatar - Floyd
20. 10. 2017 16:09
Re: dalsi test- nova dimenzia
A klidně rovnou od stolu, stačí vzít z archivu fotky úplně jiné verze. Moc se s tím ne.erte, ať to nezabere příliš času. >:D >:D >:D
20. 10. 2017 09:20
Re: dalsi test- nova dimenzia
Pane Machala to je zbytečné. Všichni zde výsledek tohoto testu vědí již nyní. Vítěz je známý, jenom bodový odstup Insignie nebude tak výrazný. Je to docela dobré auto
;-) .
20. 10. 2017 09:25
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ale no tak:) Vím, trochu jsem si naběhl, ale myslím, že by to mohlo být zajímavé srovnání. Insignia se mi hodně líbila i s tou patnáctistovkou, relativně slabou. Moc příjemný auto... Vypadá to, že auta budou v polovině listopadu, tedy někdy poté vydáme!
Machi
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 12:28
Re: dalsi test- nova dimenzia
ano, napsal jste to správně, MOHLO BY TO BÝT... jenže to by ten srovnávák nesmělo psát ...
20. 10. 2017 09:30
Re: dalsi test- nova dimenzia
A dovolím si jedno ukázku z historie:
[odkaz]
20. 10. 2017 09:40
Re: dalsi test- nova dimenzia
Týýýýý brďo o celou jednu setinu >:D >:D >:D
20. 10. 2017 10:36
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ano, ale nechapem jednu vec. Preco vnimana velkost kufru hraje tak dolezitu ulohu..? Konkretne v tomto teste vlastne prehrala astra na body v tejto oblasti. Velkost batozinovaho prietoru je maximalne dolezita ked kupujem dodavku. Pri rodinnom aute 20-30lit to asi nie je parameter, ktory rozhodne v prospech jedneho ci druheho auta.
20. 10. 2017 10:56
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ale je důležitá, a to dost. Proto se kupujou kombi. Pokud by to nebyl důležitý parametr, koupíš si HB. U dodávky je zcela upřednostněna velikost prostoru za cenu výrazně horších jízdních vlastností. Úplně jiná skupina aut.
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 11:09
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ale no, chcem ťa vidieť ako pohľadom odhadneš rozdiel ak bude na úrovni 20-30 litrov. :-) Kombi sa kupujú s cieľom tú kapacitu citeľne navýšiť, teda aspoň o 100 l + oproti HB. Ja to u kufru vidím skôr na využiteľnú šírku medzi podbehmi, dĺžku od nárazníku po operadlá, či výšku po roletku. Nezanedbateľný faktor je aj pravidelnosť tvaru. Nejaké odkladacie priestory okolo rezervy sú síce fajn, ale aby hrali podstatnú rolu pri posudzovaní využiteľnosti batožinového priestoru si nemyslím.
20. 10. 2017 11:11
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ano, ak chcem kufor - kupujem kombi. Ja som skor poukaza, ze pri tomto objeme 20-30litrov je nepodstatny rozdiel... Nemoze o celkovom aute rozhodnut velkost kufra. Je to len lokalny cesky prvok, nikde v zahranici neriesia 20 litrovy rozdiel. ked uz tak, tak sa riesi usporiadanie, kompaktnost objemu, zabudovany organizer...
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 09:23
Re: dalsi test- nova dimenzia
Nebylo by možné udělat srovnávačku více aut? Nemusel by to být takový problém, ne ? Navíc, přimluvil bych se klidně i za nejlevnější varianty, Insignia s 1.5T se dá pořídit lehce nad 500 tisíc a to je už třeba zajímavá alternativa pro kupce nižší střední. Kus výbavy za větší a dospělejší auto? K tomu přibrat Supa 1.4TSI, nebo alternativní Mazdu 6 2.0, či jiné "nejlevnější" auta střední třídy. Díky.
20. 10. 2017 09:27
Re: dalsi test- nova dimenzia
Mně se líbí ta insignia vs. mazda 6, že bychom udělali ještě jeden srovnávák. Přesně jak říkáte, nejlevnější auta střední třídy. Navíc by to bylo zajímavý srovnání malej přeplňovanej motůrek a stará dobrá atmosféra. A dali bychom tentokrát liftbacky. Co blbnu, šestka je vlastně jenom sedan... No uvidíme, co bude k dispozici! Zkusím poptat!
Machi
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 09:30
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ano, lift/sedan si myslím dá ještě srovnávat, pokud tester nebude psát klišé, že u liftbacku je lepší přístup do kufru a dá mu to jako výrazné plus >:D
20. 10. 2017 09:30
Re: dalsi test- nova dimenzia
Né, to není přesně jak říká Ozzman :-)

Ozzmana jsem pochopil, že by rád Ins vs Sup vs 6..
20. 10. 2017 09:37
Re: dalsi test- nova dimenzia
Já vím. Ale nepřijde vám, že tři auta už se docela blbě čtou? Není to už moc? Už teď mi přijde, když vidím ty naše elaboráty v rukopisech, že je to k neučtení... Je to už taky trochu těžší logisticky... Ale tak, můžeme si zkusit dát takový závazek...
Machi
Avatar - speedfred
20. 10. 2017 09:50
Re: dalsi test- nova dimenzia
miestne testy sa vcelku dobre čítajú pokial tam nie je auto značky Škoda.
20. 10. 2017 09:51
Re: dalsi test- nova dimenzia
No, na to ať odpoví radši Ozzman.

Na mě by to bylo moc určitě.
Mě stačí stačí bohatě testy 2 aut. Např. 308 vs Oct.
Nebo jednoho, třeba Oct RS 245, opravdu se to čte blbě :-)

Já jdu vždy rovnou do diskuze >:D
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:11
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ano, já bych si rád početl o více autech, jak jsem psal, takové "již od" střední třídy, které jsou na dostřel kupcům nižší střední ( ta jde do rukou soukromníků asi nejvíce ).

Pokud by to byl problém, chápu, ale v minulosti už takový test byl a když trochu zformátujete strukturu a dáte testu jasné mantinely a odstavce (jízda: Auto1, Auto2,Auto3 a vždy po pár větách), nemusí se číst zle ani test více aut.

Spokojím se ale i s testem Ma6 vs Insi v základu :-) Mne by se k ním ještě líbilo Mondeo 1.5EB... >:D
Avatar - removed
20. 10. 2017 10:13
Re: dalsi test- nova dimenzia
A nebo obě Bi-Turba :-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:17
Re: dalsi test- nova dimenzia
Myslíš Mazda 6 biturbo? >:D >:D >:D Jasné, chápu ;) Uvidíme, co se zde objeví :-)
Avatar - removed
20. 10. 2017 10:27
Re: dalsi test- nova dimenzia
prosímtě, já to raději uvedu na pravou míru, ať se tady do mně nepustí zase někdo jako minulej pátek
Forďáckej a Opláckej bi-turbáč jsem myslel
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 11:34
Re: dalsi test- nova dimenzia
Jejda... to sem takhle nechtěl rozdmýchat >:D
20. 10. 2017 19:35
Re: dalsi test- nova dimenzia
Sice jsem si domyslel, jak jsi to myslel, ale není nejsilnější diesel u Mazdy také twin turbo?
Avatar - removed
20. 10. 2017 20:48
Re: dalsi test- nova dimenzia
ano, je to tak. Ale v dieselové Mazdě jsem nejel. V tomhle jsem trochu Áda, ale obráceně. Diesel do Mazdy nepatří ;-)
20. 10. 2017 10:20
Re: dalsi test- nova dimenzia
Jak říkám, můžeme trojtest zkusit. Uvidíme, co to udělá... Třeba i trochu cross test, nevím, dát si třeba cenovku půl milionu, nebo víc, a co za ty peníze dostanete. Postavit proti sobě kombík nižší střední třídy, SUV a právě třeba něco ze střední třídy. Nebo nebudem vymýšlet hovadiny a dáme k sobě auta ze stejný třídy...
Machi
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:30
Re: dalsi test- nova dimenzia
Cross test není špatný nápad, protože kupec se v hodně případech řídí tím, co za své peníze dostane a na třídy nekouká.... :-) Vůbec bych se tomu nebránil.
20. 10. 2017 19:46
Re: dalsi test- nova dimenzia
Problém je, že se z toho těžko dělají závěry. Bodování na to moc dobře fungovat nemusí. SMácké cenové srovnání na to fungovat nebude (každý ví, že střední je dražší než nižší střední, SUV dražší než HB). Takový článek se dá napsat, ale nemá moc smysl hledat absolutního vítěze (i když by se mohl najít, ale spíš nenajde).

Člověku se takhle srovnává snáze, protože se na věc dívá ze svého pohledu.
20. 10. 2017 10:38
Re: dalsi test- nova dimenzia
Dobrý den,
já bych cross-test asi nedělal. Přece jenom by to mohlo skončit mícháním jablek s hruškami a třeba ještě s borůvkami. ;-) To by pak mohl být základ střední třídy srovnávaný s relativně nabušenou nižší střední, k tomu nějaké RS, GT nebo GTI z kategorie malých aut, SUVéčka atd. atd. . . . To asi fakt ne.

Ale takový vícenásobný test srovnatelných aut stejné třídy, ten by se mi moc líbil.

A ještě jedna věc k testům: vím, že to asi tak nezáleží úplně na vás, ale bylo by fajn mít v testech méně vybavená auta. Nemyslím úplně základní holátka, ale něco co více odpovídá masově prodávaným verzím. Ne jako blahé paměti Octavia 1,2TSI za téměř milion. :-)
Avatar - Blue Sun
21. 10. 2017 11:14
Re: dalsi test- nova dimenzia
No, vždyť ono to tak v praxi i vypadá. Nabušená nižší střední, proti ní nějaké středně vybavené SUV obdobné velikosti a základ střední třídy. Kdo se musí ohlížet na cenový limit, má takové možnosti.
Problém vybavených aut má název "novinářská flotila". Do té se dává zkrátka to, čím se značka chce chlubit. I na salónech málokdy najdeš vystavené vozy v základu, aby si tam třeba mohli dojít a něco takového si půjčit.
Avatar - removed
20. 10. 2017 09:43
Re: dalsi test- nova dimenzia
Tak to by bylo zatraceně zajímavé, neb minimálně jeden čtenář má možnost přímého srovnání ;-) (respektive za týden bude mít)
EDIT: Ovšem v rozdílných motorizacích
20. 10. 2017 10:20
Re: dalsi test- nova dimenzia
Ano, Insignia vs Mazda 6 vs Passat - aspon takto to zrovnavaju zahranicne testy. Doporucil by som motor 2.0. V tejto kat. je 1.5-1.6 slaby motor, pokial chcete realne otestovat podvozok a samotnu jazdu... ;-)
Avatar - Emel
20. 10. 2017 14:11
Re: dalsi test- nova dimenzia
No ale Mazda nemá nic, co by se dalo postavit proti dvoulitrovému turbu. Insignia zase nemá nic mezi tou 1.5 a 191kW dvoulitrem.
20. 10. 2017 09:52
Re: dalsi test- nova dimenzia
Prečo s manuálom? To aj v dnešnej dobe by si niekto ešte kúpil auto z tohto segmentu s manuálom?

Je pre mňa veľmi vtipné sledovať, ako sa ľudia zastávajú manuálu a tvrdia ako by sa nudili za volantom s automatom. Až kým sa jednoho dňa neprevezú s automatom >:D

Tiež veľmi rád šoférujem autá, mám rád aj manuály, ale v praktickom živote je manuál nezmysel...

Ale test Superbu s automatom a Insignie s automatom by som si veľmi rád prečítal :-)
Avatar - removed
20. 10. 2017 09:54
Re: dalsi test- nova dimenzia
souhlasím. Auta v této třídě s manuálem jsou jen setrvačný nesmysl
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 11:12
Re: dalsi test- nova dimenzia
tak v tomto sa nezhodneme >:D
Avatar - removed
20. 10. 2017 11:32
Re: dalsi test- nova dimenzia
já mám MT rád v malých autech, se kterýma si zařádíš někde na Křivoklátsku nebo kolem Karlštejna, ale když jezdíš denně přes dva ucpaný kruháče a patnáct semaforů, tak tě to kvedlání prostě přestane bavit. Tím spíše, že cestou zpět tě čeká totéž (kruháče, semafory)... a pak třeba když vyrazíš do nějakého evropského velkoměsta, tak tě ten manuál vyloženě... nemáš ho rád .)
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 12:35
Re: dalsi test- nova dimenzia
ale tak áno, vždy ide o spôsob použitia >:D
20. 10. 2017 10:01
Re: dalsi test- nova dimenzia
Občas holt bereme, co je... Už jsem tady párkrát psal, že je docela oříšek sehnat auta do srovnávacího testu tak, aby k sobě seděla. I proto v tabulce známkujeme vždycky základní cenovku dané specifikace a na konkrétní testované nekoukáme. To už by byl nadlidský výkon, splašit auta ještě v odpovídajících výbavách. Importéři nám to ale většinou ulehčují, v drtivé většině jsou testovací auta nabušená výbavou po střechu. Pamatuju si, jak jsem jednou jel v octavii ambition a docela se divil... Nebo základním focusu, to jsem taky docela koukal,
Machi
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:15
Re: dalsi test- nova dimenzia
Jenže právě i ta testovaná výbava je dost oříšek. Octavie za milion bude jasně v interiéru hezčí, než ten Fokus za 320 (jak ho teď inzerují). To ovlivní každého chtě nechtě. Sedačky, výplně dveří, ale třeba i odhlučnění, volant, zpracování, vzhled exteriéru, použitá kola.... Krásně to deklaroval nerovný boj i30 vs Š.Octavia, který tu byl minulý týden ze SM.

Zeptám se ještě na jednu věc, když jste přítomen v diskuzi.... jak to vypadá s automobilkou Hyundai ? Objeví se tady vlastní test i30, či Tucsonu? Tahle auta tvoří nemalé podíly na prodeji v ČR a je hrozně nemilé, když jsou v testech opomíjeny. K autu se přeci dá dostat i jinak, než od importéra... koneckonců by se třeba i někdo z diskutérů našel, kdo by auto zapůjčil ? Tady se mi zase krásně naskýtá test i30 vs Octa vs Fokus ;)
20. 10. 2017 10:26
Re: dalsi test- nova dimenzia
Jo, to určitě... Ale je fakt, že se nám většinou setkávají právě vybavená auta, takže to až tak často neřešíme.
S Hyundaiem je to špatné, nekomunikují s námi, auta nepůjčujou. A ne jen nám nebo kolegům ze SM, pokud je mi známo, tak se k novinářským Hyundaiům dostane jenom pár redakcí. Ale zápůjčka od diskutérů není vůbec špatný nápad! Koneckonců, mohli bychom udělat právě třeba tu i30 vs. octavia vs. focus s vámi. Myslím, s vámi diskutéry. Prostě se sejít v těch našich Hoškovicích, pojezdili byste, viděli byste, jak ty auta měříme a tak, dali bychom vaše názory dohromady a měli bychom takový diskutérský srovnávací test,
Machi
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:31
Re: dalsi test- nova dimenzia
:yes: Za realizaci se přimlouvám, ale ani jedno z aut nemám >:D
Avatar - Bazalt
20. 10. 2017 11:26
Re: dalsi test- nova dimenzia
Zdravím, to by mohl být dobrý nápad, sraz redakce a diskutérů. Skoro za starých časů, kdy se dělaly srazy chatových místností.
Auto k zapůjčení ale nemám, jezdím služebním (tím, co se fasuje-nekupuje jak se tu říká), případně to řeším půjčovnami, což mi zase nabízí srovnání a občas se dostanu k neobvyklým kusům.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 12:36
Re: dalsi test- nova dimenzia
:yes: :yes:
20. 10. 2017 16:11
Re: dalsi test- nova dimenzia
Autopůjčovna?

Např.: [odkaz]

Minimálně v německých testech vídám auta z půjčovny, alespoň myslím, a to i urenomovaných časopisů (na fotkách nálepky zákazu kouření atd.).

Je smutné být odkázán na importéra / prodejce.

Nezávislosti zdar
Avatar - _Karel_
20. 10. 2017 17:20
Re: dalsi test- nova dimenzia
Děláte hezky mrtvýho brouka, ale problémem v nedávném testu i30/ octavia nebyl levný hyundai, problémem byla oktávka1,8TSI. A že je problém do testu sehnat oktávku s 1,0TSI, tomu nevěřím. Klidně si tu pište "tak se kluci sejdeme, porovnáme, chytneme se kolem ramen a budeme všichni kamarádi". Pro mě byl nadpis Vašeho příspěvku o kousek níž "Machi mizí" na pár sekund šancí, že někdo ve vedení zhodnotil Vaši práci. No nic.
Avatar - Floyd
20. 10. 2017 19:31
Re: dalsi test- nova dimenzia
Taky jsem na chvilku zaplesal >:D >:D >:D
20. 10. 2017 12:11
Re: dalsi test- nova dimenzia
presne moje slová. :-! :yes:
V tejto triede ide takmer z 90% o sluzobaky na velky najazd, takze silný 2,0 diesel + automat. V krajnom prípade aspoň 110kW fúkané 1,5 benzíny + automat
Ja sám som 22 rokov šoféroval takmer výhradne s manuálom a zavrhoval automat (vždy som mal možnosť vyskúšať ho max na 1 den), až kým som raz musel používať "obyčajnú" Octaviu 2,0 s DSG celý týždeň. A od vtedy som zmenil názor. Hlavne v spojení s adaptívnym tempomatom je to neuveriteľne návyková vec. V tejto kombinácii sa vozím už takmer 2 roky a návrat k manuálu neprichádza do úvahy!!!
Ak musíte denne najazdiť 200-300km a z toho veľkú časť po preplnených cestách, kde klasický tempomat nie je šanca využiť, tak je automat a adaptívnym tempomatom skvelá vec.
Dokonca ak by som kupoval auto súkromne, tak aj do toho by som určite priplatil automat s adaptívnym tempomatom.
Avatar - Emel
20. 10. 2017 12:35
Re: dalsi test- nova dimenzia
Já bych si něco málo připlatil, aby v autě adaptivní nebyl, nebo aby aspoň šel vypnout :-)
Avatar - iudex
20. 10. 2017 15:04
Re: dalsi test- nova dimenzia
To sme dvaja. ;-)
20. 10. 2017 23:49
Re: dalsi test- nova dimenzia
a čo vám na ňom vadí?
...keď si rozumne nastavíte minimálnu vzdialenosť, tak je to super pomocník...
napr. nedávno som išiel v kolóne asi 8 aut cez cele Donovaly si 70-80km/h bez toho, aby som čo i len raz musel sliapnut na brzdu alebo pridať plyn... auto si samé držalo odstup od dodávky predomnou - absolútna pohodička... predbiehať sa aj tak nedalo, lebo jednak pršalo a v aute som viezol z dovolenky celu moju rodinu, tak načo riskovať...
Avatar - speedfred
21. 10. 2017 00:58
Re: dalsi test- nova dimenzia
traja!!
mal som/mám adaptiv v 3 aute a v ani jednom nefungoval podľa predstáv
Avatar - Emel
20. 10. 2017 12:34
Re: dalsi test- nova dimenzia
Co tak vidím kolem, pořád je standard spíš 2.0d s manuálem. Zajímala by mě prodejní statistika...
Avatar - Barry Lyndon
20. 10. 2017 10:24
Re: dalsi test- nova dimenzia
raději bychom viděli srovnání zážehových motorizací než sociálních dieselů, které jsou, ať se to někomu líbí nebo ne, prostě už za zenitem. To je jako parovozy někdy kolem roku 1910, taky se ještě vyráběly, ale už bylo jasné, že tudy cesta nevede... :-)
20. 10. 2017 09:46
...
Tak si to shrneme, Fiesta to projela kvůli parametru "udáváná spotřeba".
Bravo, hodnotit tenhle údaj v zemi, kde nejsou poplatky za přihlášení užraných aut ani žádné jiné penalizace a mít v techničáku vyšší spotřebu je de facto výhoda, to je zase výkon.
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2017 09:57
Skoda vs cely Svet 30:3
Seat Ibiza ST vs. Škoda Rapid – víťaz Škoda Rapid
Hyundai i10 vs. Škoda Citigo – víťaz Škoda Citigo
Opel Astra Sports Tourer vs. Škoda Octavia Combi – víťaz Škoda Octavia
Škoda Octavia Combi vs. Peugeot 308 SW – víťaz Škoda Octavia
Škoda Citigo vs. Peugeot 108 – víťaz Škoda Citigo
Nissan X-Trail vs. Škoda Octavia Scout – víťaz Škoda Octavia
Hyundai ix35 vs. Škoda Yeti – víťaz Škoda Yeti
Jeep Renegade vs. Škoda Yeti – víťaz Škoda Yeti
Opel Corsa vs. Škoda Fabia – víťaz Škoda Fabia
Škoda Fabia vs Hyindai i20 - víťaz Škoda Fabia
Škoda Fabia Combi vs. Seat Ibiza ST vs. Renault Clio Grandtour- víťaz Škoda Fabia
Ford Fiesta vs. Mazda 2 vs. Škoda Fabia - víťaz Škoda Fabia
Škoda Superb vs. Volkswagen Passat - víťaz Škoda SuperB
Ford Focus ST TDCi vs. Škoda Octavia RS TDI - víťaz Škoda Octavia RS
Hyundai i30 Kombi vs. Škoda Octavia Kombi - víťaz Škoda Octavia Kombi
Mazda CX-3 vs. Škoda Yeti - víťaz Škoda Yety
Seat Ibiza vs. Škoda Fabia - víťaz Škoda Fabia
Škoda SuperB vs. Mazda 6 - víťaz Škoda SuperB
Jaguar XF 20d vs. Škoda Superb 2.0 TDI - víťaz Škoda SuperB
Fiat Tipo 1.4 vs. Škoda Rapid 1.2 TSI - víťaz Škoda Rapid
Seat Ateca vs. Škoda Yeti - víťaz Seat Ateca
Opel Astra 1.0 Turbo vs. Škoda Octavia 1.0 TSI - víťaz Škoda Octavia
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Škoda Fabia 1.2 TSI - víťaz Škoda Fabia
Mini One vs. Škoda Fabia 1.2 TSI Monte Carlo- víťaz Škoda Fabia
Ford Edge 2.0 TDCi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI - víťaz Škoda Kodiaq
Mitsubishi ASX 2.2 DI-D vs Škoda Yeti 2.0 TDI - víťaz Mitsubishi ASX
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI vs. VW Golf Variant 2.0 TDI - víťaz Škoda Octavia
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG vs. Kia Sorento 2.2 CRDi A/T - víťaz Škoda Kodiaq
Peugeot 5008 GT 2.0 HDI vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 - víťaz Škoda Kodiaq
Kia Picanto 1.25 GT vs. Škoda Citigo 1.0 MPI MC - víťaz Kia Picanto
Peugeot 308 SW vs. Škoda Octavia Combi - víťaz Škoda Octavia
Hyundai i30 kombi 1.0 T-GDI vs. Škoda Octavia Combi 1.0 TSI - víťaz Octavia Combi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Škoda Fabia 1.0 TSI - víťaz Škoda Fabia

Vsetky porovnavacie testy auto.cz od roku 2014 doteraz, ktorych sa zucastnil nejaky model Skody. Škoda prehrala len 3 testy a to s vybehovymi, zastaralymi modelmi Yeti a Citigo, pri ktorych uz o nic neslo. Jednoducho sa zmierte s tym, ze Skoda vyraba bezkonkurencne najlepsie auta na svete.
Rozbalit vlákno
30
20. 10. 2017 10:03
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Vysledok tychto porovnavacich testov mi pripomina volby za komunistov. Komunisti vzdy vyhrali s vysledkom 99% >:D
20. 10. 2017 10:09
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
To jste dal rychle do kupy:) Takhle na jedné hromadě to pro nás nevypadá úplně nejlíp, ale za tu dobu, co jsem v Auto.cz já, si za výsledky srovnáváků stojím. A za jejich objektivitou taky. Jéééžiš, teď se na mě sesypete:) Ne vážně, Škodovka fakt nedělá špatná auta, často se jim daří i v zahraničních srovnávacích testech, takže to až takový překvapení není. Ale jo, uznávám, že když to takhle hodíte na papír, všechny ty výsledky za poslední tři roky, nevypadá to úplně dobře, jak jsem už napsal.
Ještě něco jsem chtěl, teď jsem to zapomněl sakra... Jo! Zrovna teď, u té fabie vs. fiesty jsem si říkal, že kdyby to byly manuály, možná by to dopadlo fakt naopak. Tohle porovnání udělali ve Světě motorů, tam měli verze 1.0 EcoBoost a fabii 1.0 TSI/70 kW. Ten ford měl 74 kW. A vyhrála fiesta...
Machi
Avatar - removed
20. 10. 2017 10:25
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Martine, sypat se na Vás asi nebudeme... ale když Bezlimitní prakticky pouze aktualizuje ten seznam pod každým testem, kde figuruje Škoda, a procentuelně v 90% vítězí Škoda, lze významně o objektivitě pochybovat.
Nemám potřebu pouštět hromy blesky, dělejte si co chcete a vydělávejte peníze jak umíte, ale připusťte, že s těmito výsledky Vám těžko někdo uvěří nezávislost.
20. 10. 2017 10:28
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
No vždyť, jak říkám, z tohohle pohledu to pro nás vyznívá blbě. Těžko se mi vás s touhle tabulkou v zádech přesvědčuje o opaku...
Machi
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 12:33
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
ano, a když si stojíte za objektivitou testů, tak asi nějaký důvod v tom taky vidět musíte, ne?

Takže buď jsou testy objektivní a Škoda skutečně dělá nejlepší auta na trhu, nebo asi testy nebudou objektivní. nebo nějaká další varianta??
20. 10. 2017 12:59
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Snažil jsem se říct, že vás chápu. Kdybych tady neseděl a nevěděl, jak ty testy vznikají, nepracoval tady už strašnejch let a byl ve vaší kůži a viděl tuhle statistiku, tak bych si myslel asi něco podobného.
Zrovna u tý fabie s fiestou ale jde podle mě docela hezky vidět, proč Škodovky tak často vyhrávají. Jsou sice často docela drahé, ale většinou nijak moc výrazně, servis bývá levný, teď mají navíc akci na prodlouženou záruku. Takže v cenovém oddíle výrazněji ztrácí prakticky jenom tehdy, když stojí proti dacii. Na prostoru a velkém kufru postavila Škodovka svoji pověst, sedačky mívá taky super, zpracování a kvalita je u námi testovaných top verzí taky ok, takže v tomto oddíle většinou nabírá náskok. Vyloženě blbej motor je jenom 1.6 TDI s manuálem, jinak motory ne že by patřily vyloženě na špičku, ale málokdy výrazně ztratí. A pak už jenom jízdní vlastnosti, které bývají díky koncernové technice minimálně konkurenceschopné. Tedy pokud si odmyslíme třeba trojkovou octavii v začátku produkce nebo vámi tady několikrát zmíněný rapid, který byl v prvních letech taky hodně tvrdý. A s některými motorizacemi je pořád. Zkrátka, podobně jako tahle fabia, vyrovnané výkony v celé tabulce...
Machi
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 13:17
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
jasně, ale jsou tedy správně nastavená kritéria srovnávacích testů? Tedy jinak řečeno, nejsou kritéria testů tak trochu postaveny "na ruku" Škodě?

To asi není správně, ne? Divíte se pak, že Vám Hyundai nechce auta půjčit? Vy byste někomu půjčoval vozy do srovnávacího testu, kdybyste věděl, že díky třeba tomu, co jste popsal sám, srovnávák opět prohrají?

Což? ;-)
20. 10. 2017 13:49
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jak jsem psal, auta nepůjčují ne jenom nám, ale drtivé většině motoristických redakcí...
Když jsem sestavoval známkovací tabulku, koukal jsem i na testy v auto bildu a auto motor sportu, jak tam kolegové známkují. A třeba proti tabulce, co používají kluci ze Světa motorů, jsem se tam snažil nacpat víc kategorií a dát škálu 1 až 10, protože to, co píšete, mi taky tak přišlo. Že díky výše popsaným vlastnostem, kdy Škodovka nabere spoustu bodu v praktických disciplínách, se pak těžko dohání. Proto jsem dal víc kolonek u motoru a jízdních vlastností... Celkem dlouho jsem přemýšlel, co a jak známkovat, neříkám, že je to perfektní, ale v tuhle chvíli mě nenapadá nic lepšího.
Machi
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 14:34
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jedno zlepseni jsem uz zde kdysi navrhoval. Udelejte vazene prumery. Na zacatku sepiste metodiku, aby byla vzdy jasna. Testujete kombik ci mpv? Dejte vetsi vahu variabilite a prostoru. Je to dalnicni kriznik? Zvyhodnete body komfortu, odhlucneni a dalnicnimu tempu. Sportovni auto? Rychlost, ovladatelnost a vykon....ne kufr a infotainment. Snad si toto v pondeli prectete... myslim ze pak se nemusi nikdo bat, ze auto s vetsim kufrem vyhraje souboj hothachu.... Nastavit jednotnou metodiku pro vsehny je nerealne, aby byla spravedliva. Sam hodnoceni zpracovavam tak vim o cem mluvim :-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 21:19
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
ano, to je jedna z možností.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 21:31
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
souhlasím s tím, že definovat co je lepší (=nastavit kritéria) není úplně snadné. Jenže univerzální hodnotící klíč prostě nikdy nebude existovat.

Ono to jde napsat i jinak - Škoda je prostě průměrná, nikde nechce příliš vybočit. Je pak jasné, že v univerzálním hodnotícím klíči bude právě Škoda úspěšná.

Ono nejde třeba udělat auto výrazně sportovní, aniž by tím utrpěl komfort, a obráceně, nelze příliš udělat auto zaměřené na styl a design, aniž by tím neutrpěla praktičnost atd.

Takže kdokoliv, kdo nechce být průměrný, ale zaměří se třeba na styl, prostě ve vámi nastavených hodnotících kritériích pohoří.

Nestojí tedy ta otázka třeba úplně jinak? Proč hledat a uvažovat o nějakém hodnotícím klíči? Není třeba lepší auto ohodnotit v jednotlivých kategoriích a umístit jej např. do ikonovém grafu?
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 13:26
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Objektivně máte samozřejmě pravdu, Škodovka výrazně neztrácí, ale k tomu zpracování a kvalitě materiálů, já si nemohu pomoci, ale dnes už je to torchu přežitek, i tady Fiesta (která byla vždy brána jako něco horšího) Fabii zválcovala, nejinak tomu je i u běžných verzích jiných Škodovek, Octavia, Superb. Sedačky a volant mohou klamat dle verze, ale výplně dveří, nebo různé detaily... příjde mi, že se ke Škodovce přistupuje automaticky jako k autu s nejlepším interiérem ve třídě a ono to opravdu platilo, když si vzpomeneme na nedávnou dobu Fabie I. generace, která i ve střední výbavě dokázala konkurovat třeba Passatu té doby ( co se kvality a materiálů týká - výplně textil, měkčené plasty, kdo nevěří, běžte se podívat). Bohužel doba se změnila a pokud si sednete do Golfu, tam to platí pořád, ale Octa Active či Ambition, to už taková paráda není....
20. 10. 2017 13:31
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
No.. jak jinak. V nazoru na kvalitu interieru a zpracovani jsi ponekud osamocen a dle meho proste mas nejakou vadu vnimani, dis.... . Skodovka v tomhle patri na spici, narozdil od tebou protezovaneho Fordu, uz prvni Superb prevalcoval tehdejsi Mondeo a prvni Octavia soudoby Focus.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 13:44
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jak je vidno, osamělý jsi ty >:D Přečti si i ten test, pak se sem zase vrať diskutovat jo?

Škodovka v tomhle patřila na šipici v roce 2000.....je rok 2017 ;) A troufnu si říct, že 1. Octavie na tom v prumerné výbavě byla kvalitou a zpracováním lépe, než ta 3.

Jediný, kdo tu nadává na Ford jsi ty, možná to bude tím, že si seděl jen v tom tehdejším Mondeu naposeldy...
Avatar - fOE
20. 10. 2017 13:52
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
On ma andy selektivni vnimani, jak se nahodou i tady objevi kapitola ve ktere zazni:"A hlavně jsem se uvnitř cítil o dost luxusněji než ve fabii. Ta se s dekory snaží, hodnotnější ford je ale o řád někde jinde." Tak ji proste odignoruje a dal jede to svoje. >:D
PS: skodahejtre.
Avatar - miromen
20. 10. 2017 13:46
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Ja myslim, že tou kvalitou a bytelnosti bude na tom lepe i dnes už předchozi fiesta. Když vim jak na tom je součastny, ale letity focus a šestkovy golf, tak si nedělam iluze jak to asi vypada u socialniho VW. Jak už jsem psal u koncernu je to na prvni pohled fajn, tedy knk u VW, ale nesmi se jit do hlouby a taky s uživanim se ukazuje jak se věci maji.
20. 10. 2017 13:57
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jo, jak jsem psal, ty levnější verze jsou opravdu levnější... Souhlasil bych i s těmi výplněmi u superbu a octavie, zrovna dneska ale pojedu domů Kodiaqem Scout a tam bych řekl, že je to pořád ta hodně kvalitní a dobře zpracovaná Škodovka. Ten interiér se mi fakt moc líbí, kromě toho dotykáče tedy... Já jsem normálně ještě nepřišel na to, jak se zoomuje mapa, furt mi to tam háže automatický přiblížení, rostu z toho. Ježiš ale jedna věc, to byste vlastně koukali. To se hodně nepovedlo. Ten Scout má dřevěný dekor, no dřevěnej úplně není, ale má tak vypadat. Na dveřích lišty ještě OK, ale schránka před spolujezdcem... To se fakt moc nepovedlo. Ale bez téhle překližky je to opravdu moc příjemný vnitřek...
Machi
20. 10. 2017 16:28
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
No to s tou navigací jste sem radši ani psát neměl. ;-)

Opravdu jste novinář? A motoristický? :-)

Tady je návod:
Manuální změna měřítka
Velikost měřítka mapy můžete změnit některým z následujících způsobů.
¶ Otočte ovladačem ć.
¶ Dotkněte se dvěma prsty displeje a vzájemně je přibližte, resp. oddalte.

[odkaz]
Strana 186

Edit: Možná by bylo zajímavé si přečíst pokračování na str. 186 (zřejmě váš problém...):
Zapnutí automatické změny měřítka
¶ V hlavní nabídce Navigace stiskněte funkční tlačítko ‰ ’ ĺ.
Funkční tlačítko ĺ se zvýrazní zeleně.
Automatické měřítko je aktivní, pouze pokud je mapa vycentrovaná na polohu
vozidla (není zobrazeno funkční tlačítko , resp. :).
Pokud je automatické měřítko aktivní, mění se měřítko mapy automaticky
v závislosti na typu projížděné komunikace (dálnice - malé měřítko mapy / obec
- velké měřítko mapy) a blížícím se manévru.
Vypnutí automatické změny měřítka
¶ V hlavní nabídce Navigace stiskněte funkční tlačítko Š ’ ĺ.
Funkční tlačítko ĺ se zvýrazní bíle.
K vypnutí dojde také, pokud posunete mapu nebo manuálně změníte měřítko
mapy.
Avatar - Sumi2000
21. 10. 2017 01:20
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Sorry , to je hrůza ..to si raději dám na sklo GARMIN za 5 tisíc a mám klid.
A aktualizacemi map celé EU doživotně gratis.. :-)
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 11:21
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Nikto (okrem holdena) netvrdí, že Škodovka vyrába zlé autá, ale to akým spôsobom vyhrávajú v porovnávacích testoch v našich končinách, v tom vidí dosť ľudí zásadný problém. To nie je zoznamom od NoLimitBoya, to je nastavením a ohýbaním kritérií v testoch ako takých. Ako si inak vysvetliť test, kde protivník Škody je celý čas chválený, ale nakoniec prehrá, lebo nemá škrabku pri nádrži, lebo má väčšiu udávanú spotrebu (namerané výsledky sú úplne iné), lebo má papierovo menší kufor atď. Pán Machala, to je už na týchto stránkach taký folklór, že to človeka ani nebaví čítať ... lebo načo.
20. 10. 2017 10:16
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Ale no tak pane Machalo ;-\ co říkáte na tato porovnání. Nyní bych rád viděl Váš příspěvek...a nevytahujte jeden jediný opačný test jako argument.
20. 10. 2017 10:22
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Už jsem odepsal... Myslíte ten seznam, že jo?
20. 10. 2017 10:29
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jo,jo. Myslím ten seznam. Byl jste rychlejší. Díky za reakce, moc se to tady nevidí...
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 12:37
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
je zvláštní, že tady reagujete (chválím), zatímco pod srovnávákem i30 vs. Octavia Combi se v diskusi raději nikdo neobjevil... >:-[] ;-)
20. 10. 2017 12:48
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Tam to bylo těžší, protože to nebyl náš test... A taky se nechci vymlouvat na čas, ale v poslední době jsem byl často pryč. Dneska jsem si to naplánoval tak, abych aspoň to dopoledne měl pro diskuzi, když už je to srovnávák se škodovkou, který bývá exponovanej...
Machi
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 13:19
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
ten předtím byl taky se Škodou, a navíc s Hyundaiem >:-[] ;-)

Ale jinak je fajn když se o věci můžeme (věcně) pobavit. :yes:
Avatar - Bazalt
20. 10. 2017 11:28
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
WOW
Avatar - Londonbridge
20. 10. 2017 12:27
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
O no... Sup poraza Jag XF ...myslim ze by potom sundal aj 5 er a E Class.... to sa neda citat....Tak ze keby cena nebola problem napr. by cenovo zrovnali rovnako vybavene auta Superb XF atd. ludia by sa vrhali po Superboch....? na Piatok sa ta tabulka cita spatne...
Avatar - dochtor
21. 10. 2017 22:51
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Pridám ešte jednu staršiu "perlu"
[odkaz]
len v stručnosti, napriek svetlej výške 179mm vyhral Scout porovnávačku SUV štvorkoliek - samozrejme vďaka kufru :-)
alebo takáto blamáž, po ktorej ani v Maranelle nemôžu kľudne spávať...
[odkaz]
To je už prípad pre doktora Chcholouška.
Avatar - Bazalt
22. 10. 2017 09:37
Re: Skoda vs cely Svet 30:3
Jo ten na SUV si pamatuju, ten byl výborný :-)
Avatar - Uživatel_5340709
20. 10. 2017 10:11
Anketa
Konec dohadů, kdo byste koupili manželce fábku - dej palec nahoru + , kdo fiestu dej palec dolů - .
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
20. 10. 2017 10:16
Re: Anketa
A kdo radši nechá ženu jezdit busem, dejte palec nahoru mě >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
20. 10. 2017 10:29
Re: Anketa
Taky možnost, prostě všichni nadávají na ACZ, ale zrovna tento test je vyrovnaný, tak ať se vyjádří. Fiesta už ztratila to kouzlo co měly předešlé modely, tsi má svoje mouchy, ale škodovka jako celek moc neztrácí.
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 11:23
Re: Anketa
U nás je to dávno jasné, mojej manželke sa Fiesta na rozdiel od Fabie páči a nejaké technické parametre ju netrápia. :-)
PS : keďže pred dvoma rokmi dostala Daihatsu iné jej tak skoro nebude treba. >:D
Avatar - Londonbridge
20. 10. 2017 12:30
Re: Anketa
Pre zeny je Fiesta idealne auticko aj ja ho obcas zoberem manzelke na kratsie jazdy...Ani muz sa v tom nemusi citit blbo ako napr. vo Fiate 500 to uz je zenska kabelka...
Avatar - removed
20. 10. 2017 11:02
Re: Anketa
pěšky, v dešti a s děravým deštníkem... a na nákup s batohem... a odinstalovat UBER...
20. 10. 2017 10:26
Re: Anketa
A když ani jedno, tak mám dát vykřičník? >:D
20. 10. 2017 11:06
Re: Anketa
Prostornější auto, tedy Fabku.
Avatar - miromen
20. 10. 2017 11:11
Re: Anketa
Palce nedavam, ale přijit moje, že chce škodovku, tak beru kybl s ledovou vodou a obleju ji, aby se vzpamatovala.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 10. 2017 11:22
Re: Anketa
V pořádku - dle vkusu každého soudruha. >:D
/a v rodině musí být pořádek, to samozřejmě :-) /
21. 10. 2017 08:53
Re: Anketa
Nazory bycharu vypadaji celkem presvedcive nicmene zatimco Fabka se prodava vyborne tak prodeje predrazeny Fiesty jsou hluboko pod ocekavanim. Neni to zvlastni.
20. 10. 2017 10:40
Správný vítěz
Zas tu bude kydů tom jak Fabie neprávem vítězi. Ale stačí se je podívat na parametry motoru, zrychlení a spotřebu a žádný další testování netřeba. Tam je Fiesta tak zoufalá, ze by ji porazilo asi i sandero.
7,5 l spotřeba u litrovýho motoru?!
12 s na 100 se 74 kW?! V malým aute!!!
To není převodovka co tam dali ale pěkný kurvitko. To auto je takto naprostý nesmysl. Ze Ford hanba nefackuje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
20. 10. 2017 11:35
Re: Správný vítěz
A hele, chytrák... >:D
20. 10. 2017 11:18
Kvalita škodovek a testy.
Vlastním 3 roky Škodu Rapid,kvalita provedení auta - hrůza !!!!!Bez hudby se v něm nedá jezdit,jelikož je interiér složen jen s tvrdých plastů,tak zde neustále něco povrzává,drnčí a bzučí,připadá mi jako bych jel s nejlevnějším autem někde s Afriky a ne s autem s německým vlastníkem! Měl jsem v minulosti několik škodovek,většina na tom,kromě Š Favorit byla podstatně líp.Například kvalita materiálů v interiéru u Fabia I kterou jsem také vlastnil,byla v porovnání s Rapidem o 2 třídy lepší,vše měkčené,nebyli tam žádné pazvuky ani na těch nejhorších cestách!Zajímavé je to,že v testech dřívějších modelů Škody - Fabia I a Octavia I,II se vždy chválilo a vyzdvihovalo oproti konkurenci to,že mají měkčené plasty.Jak to,že dnes se o tom v testech nikdo ani slůvkem nezmíní?Asi proto,že by to sráželo vždy vychvalované a kladné hodnocení škodovek v těchto testech.A proto jsem po mých zkušenostech nabyl jistoty,že tyto testy jsou záměrně zmanipulované a upravené tak,aby škodovky vždy vyšli nejlíp !!!!!
Rozbalit vlákno
12
20. 10. 2017 11:34
Re: Kvalita škodovek a testy.
rapid bol zlepený ako lowkost zo starších základov F a O. Tebou opísané veci sa dali predpokladať, sory.
20. 10. 2017 12:42
Re: Kvalita škodovek a testy.
Ano, Rapid je lowcost slepenina, to máš naprostou pravdu. A pokud by dostal i odpovídající cenovku, pak by se proti němu nedalo nic namítat. Ale poměr cena/kvalita je u Rapidu naprosto tristní.

Upřímě řečeno, ono všechny současné Škodovky možná s výjimkou Superbu, Kodiaqu a vrcholných (L&K, RC, Scout) Octavií dost smrdí "cenovou optimalizací". Zase, nic proti, pokud by se (alespoň na našem trhu) nenabízely za poměrně dost vysoké ceny.

Typický případ je taková Octavia combi 1,0TSI Fresh. Je to akční model, přesto stojí 467tis. S automatickou klimatizací pak 485tis. Přitom design exteriéru je dost slabý, interiér je zoufalý, vzadu obyčejná vlečená náprava. U konkurence (Astra, Focus apod.) se dá dle mého názoru koupit lepší auto za menší peníze.
I proto moc nechápu ta neustálá vítězství Škodovek ve zdejších srovnávacích testech. Neříkám, že to jsou úplně špatná auta, ale když se vezme do úvahy i cena (a to je určitě velmi důležité kritérium), tak by moc šancí na vítězství mít neměly.
20. 10. 2017 13:25
Re: Kvalita škodovek a testy.
áno cenu má neadekvátnu pozliepanej výbehovej technike, ale niekto holt musí škodu ať to stojí co to stojí :-)
Avatar - removed
20. 10. 2017 12:33
Re: Kvalita škodovek a testy.
Rapid... Rapid má především nečitelný a tvrdý podvozek (jezdím teď dočasně náhradním v 1.4TSI DSG). Sice se to od prvních kusů trochu zlepšilo, nicméně v kategorii lowcost jsou na tom co se řízení a podvozku týká mnohem lépe PSA bratři (pokud ti nevadí atmosféry)
Nebýt "natvrdlosti" Rapidu (a s příplatky naprosto neadekvátní ceny), mohlo to být dobré auto.
20. 10. 2017 12:51
Re: Kvalita škodovek a testy.
Zrovna tahle verze je jedna z nejtvrdších, horší je už jenom 1.6 TDI s DSG... Nejlíp se mi jezdilo s tříválcem 1.2 MPI. Lehoučké na předek, nejpohodlnější podvozek. Nám kdysi na polygonu půjčili indickou verzi Rapida. Jsme z toho byli naprosto nadšení, jak to auto bylo neskutečně komfortní. A přitom i stabilní, nedělalo to nic blbě. V Evropě se ale prý takové naladění nechytne...
Machi
Avatar - removed
20. 10. 2017 13:03
Re: Kvalita škodovek a testy.
Martine, já si myslím, že by se komfortnější nalazení podvozku chytlo. Mě na tom Rapidu vadí ta nejistota v serpentýnách či klikaticích ( musím samozřejmě připustit, že když to řidič přežene, jsou stabilizační asistenty opravdu vysoce efektivní, až se i kolikrát zakouří od zadní pneumatiky). Ale uznejte, že když už člověk pustí bezmála půl miliónu, neměl by být natřásaný kvůli každém menšímu výmolu a bát se podrbat za uchem kvůli úplně mrtvému volantu.
Ano, u mne je to subjektivní velice, protože celý řidičský život jezdím především střední třídu a pak je při přesednutí to rozčarování z levnějších podvozků markantnější. Ale jsou v této kategorii vozidla, která mají ten podvozek daleko komfortnější a řízení komunikativnější (viz uvádění PSA bratři).
20. 10. 2017 13:23
Re: Kvalita škodovek a testy.
Zrejme to vis lip, nez lide ve Skodovce a koncernu. Je pak jen divne, proc ma Skodovka takove prodeje jake ma a dnes uz v Evrope zastinila donedavne doby neochvejne etalony.

Martin Machala ma pravdu. Jako prumer vsech vlastnosti jsou proste Skodovky perfektni a to tak, ze lezou do zeli samotnemu VW, ktery tim byl prosluly take.

Ono kdyby mistni diskuteri byli tak kriticti jako ke Skodovce i k ostatnim znackam, jen by to prospelo.

Ono tady skvele sedi pripad H/K Sweeta. Vsechno od konkurence super super, VW zaostaly, nudny, nezajimavy dokud nemusel vytahnout vlastni penize a hle, bylo z toho Polo.

Fabie i Rapid jsou spise ta mene povedena auta - na druhem konci stoji velepovedena Octavia a Superb, ale i tak jsou zcela plne konkurenceschopna. A ne jen u nas, v cele Evrope. Naopak, kde by byly prodeje mit domovsky stat o poctu obyvatel Italie nebo Francie?
Avatar - removed
20. 10. 2017 13:33
Re: Kvalita škodovek a testy.
Hele Andy, já se Škodovkou jako značkou problém fakt nemám. O jejich kvalitách nepochybuju a ať se ji daří.
Že je Superb a Octavia veleúspěšná je jasný ukazatel toho, co zákazníci či "fasující" chtějí. Škodovka má výhodu v konfigurovatelnosti a celkově má podle mne jedny z nejvyspělejších logistických výrobních řešení a procesů, stejně tak všechny ty podpůrné finanční programy apod.
Ale zrovna v případě Rapidu by měl člověk za ty peníze dostat "pohodlnější" auto, byť je to lowcost. Protože jinak v něm nic není špatně. Je prostorný, svižný, snadno udržovatelný, motoricky dostatečný.
Avatar - fOE
20. 10. 2017 13:45
Re: Kvalita škodovek a testy.
Jak u tebe skodovka neni nejlepsi vzdy a ve vsem u andyho nepochodis, ten ma svuj vlastni versmir :-) ;-)
Avatar - removed
20. 10. 2017 13:52
Re: Kvalita škodovek a testy.
Je to patriot, ale zase není alespoň vulgární patriot... i když, někdy
20. 10. 2017 13:53
Re: Kvalita škodovek a testy.
To jo, ti dva PSA bráchové komfortnější jsou, v tomhle ohledu se mi taky hodně líbilo Tipo... A vzhledem k tomu, že zrovna u Škodovky v posledních letech ty podvozky konečně opravdu aspoň trochu změkčují, tak se třeba u dalšího rapidu už dočkáme trochu "indického" nastavení...
Machi
Avatar - removed
20. 10. 2017 14:00
Re: Kvalita škodovek a testy.
Tak snad ano.
Mějte hezký den
Mark T.
20. 10. 2017 11:53
cros testy sem s nimi
Cros testy by boli super, poznám viacerých čo meditovali, či kúpiť klasiku alebo cros alebo suv. Väčšina v tom pláva a takéto porovnanie by bolo prospešné a aktuálne. Určite by mnohí remcali o hruškách a jablkách, ale dnes kopec ľudí nevie, či majú kúpiť hrušku alebo jablko.
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2017 11:59
škoda zavádza
fabka používa neférovú cenovú politiku, lebo priplácať za klimu aj v druhej výbave je vydžub. Dnes má mať klasický mejnstrím klímu v základe a ak nie, v strednej výbave určite, lebo dnes sa kupujú autá bez klímy fakt raritne. Škoda vie, že ľudia klímu dokúpia, ale v materiáloch a reklame zavádza nižšími cenami. Pri konečnom účte je ale cena na bežnej úrovni mejnstrímu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 12:38
Re: škoda zavádza
:-) tomu sa hovorí obchodná politika :-) nízka základná cena priláka zákazníka minimálne ku konfigurátoru, či do salónu. A tam ho už vie šikovný predajca ďalej spracovávať, niekedy až tak že namiesto Fabie odíde Octaviou ale Kodiaqom. >:D
20. 10. 2017 13:23
Re: škoda zavádza
Co ti ja viem, konfiguroval som rapid spaceback. Pri 20k som konfigurator znechutene zavrel, lebo stale mu nieco chybalo. Octavia je na tom velmi podobne - konfigurator cenovka 30k+ a to len obycajna 1.4TSI. Ok, ako nie bezny smrtelnik viem dat dole 15%. Akurat, ze tych 15% ti ponukne kde kto aj ako beznemu smrtelnikovi, takze vo vysledku je ten rozdiel stale oproti konkurencii rovnaky.
Akurat som sa vcera rozpraval s majitelom mazdy3 - ze nacenovali u predajcu tiez tusim rapida, ked zaskrtal len tie pre neho bezne veci a videl cenu, tak sa otocil a odisiel. Vysledok mazda3, za menej penazi a vyssej vybave. Cize neviem, ake kaleraby by museli tlacit predajcovia ludom do hlav, aby clovek, co ma trochu prehlad a bol aj co to realne vyskusat, sa nechal ukecat na viac penazi za menej muziky.
20. 10. 2017 13:39
Re: škoda zavádza
obchodná politika to je, ale nesympatická. Myslím, že využívajú nízke povedomie a sebavedomie našich ľudí. Skočia na bilbordovú už od a potom nemajú gule v šourúme povedať, že na to nemajú a že je to pre nich drahé a vypláznu viac ako chceli.
Avatar - wakantanka
20. 10. 2017 16:26
Re: škoda zavádza
V tom to je ze musi mat clovek prehlad. A nezabudajme aj na to ze showroom skody najdes aj v mensich mestach kde ine nove auta ani nepredavaju. Keby som nazivo nezazil tak nepisem. :-)
Avatar - Emel
20. 10. 2017 13:20
Re: škoda zavádza
Asi by se to dalo posunout o stupeň dolů - manuální klima v Active Plus paketu a v Ambition. Ale Ambition s paketem plus je tradičně takový zdravý základ, i u Octavie nebo Superbu... a ono to nakonec platí i u té Fabie.
20. 10. 2017 13:35
Re: škoda zavádza
asi áno, ale tá škodovka s tým kusom auta naviac a bez klimy je taká česky vychcaná >:D
20. 10. 2017 13:05
DSG se suchou sp. je aušus, rozpadá se po 120tis.km
Moc pěkná recenze, je tu jen jedno veliké ALE. Koncernové DSG se suchou spojkou mi nedoporučili ani prodejci Škody. Je to opravdu díl s načasovanou životností 120tis.km. Navíc ty rozjezdy - to je to nejdůležitější pro malé auto ve městě!!, proto PSA montuje měnič Aisin, proto Korejci ho mají také a proto Fiesta jde správným směrem! :-)
Mě logika velí takto - jestli mám malý rozpočet, vezmu plně vybavené Sandero, jestli mám dost peněz a chci malé auto, vzal bych něco s měničem, nejvíce místa má např. Kia Rio, ale nejraději bych asi malý crossover Peugeot 2008 AT :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2017 14:21
Re: DSG se suchou sp. je aušus, rozpadá se po 120tis.km
redaktori z tejto skoda stranky to kupuju jak teple rozky! kazdy ma doma aspon 5 kusov, vies najlepsie na svete musis mat!
Avatar - Peto02
20. 10. 2017 13:32
Motor roka
Fiesta to prehrala kvoli bodom za motor 1.0 EcoBoost 8-s

Tak 6 nasobny vitaz svetoveho motora roka prehra v suboji s 1.0 TSi o 1,2 bodu! Ak to TSi je aspon tak dobre ako ten EcoBoost a dostali rovnake body 7,6 za motor tak to vyhra Fiesta.

Viem ze Fiesta tie body musela niekde stratit aby vyhrala Fabia, ale preco prave za motor, ktory je 6x rokov podla odbornej poroty najlepsi na svete?!
Rozbalit vlákno
2
20. 10. 2017 13:42
Re: Motor roka
no ekobust to vyhral v období, keď výhra mohla byť tendenčná (politický tlak si to žiadal). Okrem toho fiesta to neprehrala motorom, ale väzbou motor prevodovka. Tebe tá prehra tak trhá žily?
Avatar - Peto02
20. 10. 2017 14:42
Re: Motor roka
Vobec... len som cakal ze prave tam ta Fiesta body naberie, takze ma to prekvapilo. Osobne by som radsej zobral Yaris HSD ;-)
20. 10. 2017 14:01
Fiesta skvěle...
Za mě Fiesta z venku vypadá výborně...
Interier konečne Ford dokázal udělat pořádný interiér, který vypadá k světu.
Podvozek motor dobrý a s manuálem, i ten automat nejspíš nebude zlej obzvlášť ve městě než uskákaná dvojspojka...
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2017 14:13
Sbalit vlákno
1
Reagovat
Machi mizí!
Pánové, musím... Čeká mě dlouhá cesta na Moravu, dneska si to dovolím zabalit dřív... V pondělí se mrknu ještě do diskuze, abych vám tady nezůstal něco dlužnej. A kdybyste někdo měli tu novou i30 na půjčení, že bychom zrealizovali redakčně-diskutérský test, pište do zpráv. Nebo volejte: 775/61 92 63,
díky a hezkej víkend!
Machi
Rozbalit vlákno
6
20. 10. 2017 15:53
Re: Machi mizí!
Tak sice I30 nemám, ale tohle kvituji, to je všeobecně cesta kupředu, jak posunout testy a neřešit co kdo půjčí a bát se pak něco napsat.Udělal bych z toho "standart" a klidně i sekci zde na stránkách, kde by byli poptávky na testy od čtenařů kteří by s autem přijeli. Věřím že i čtenaři by rádi jezdili testovat .

Osobně by mne zajimal hodně test I30N vs O3RS vs Cupra či Golf.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2017 21:15
Re: Machi mizí!
jako standart určitě ani za mák.

U soukromého vozidla vždy platí, že nemusí být v továrním stavu (dodatečné úpravy, chiptuning), nemusí být ani ve 100% technickém stavu, mohou být zcela různě zajeté.

Takže ne, tohle opravdu cesta není :-!
20. 10. 2017 22:01
Re: Machi mizí!
Jako že nové auto není v dobrém stavu? No to je blbost a auta by byly jedině bez úprav a věř, že by to možná bylo přesnější, než "nadopovaná" testovačka co půjčují automobilky. Taky je jasné že se nebavíme o ojetinách.
Standart bylo myšleno, že se to bude "občas" využívat pořád, neboli dlouhodobě. Ne že zmiznou pujčované auta od automobilek jak se to dělá v součastnosti.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2017 11:26
Re: Machi mizí!
ano, budeš se divit, ale nová auta co už mají něco najeto (u služebních klidně 40-50 tis./rok, že...) jsou často v horším stavu než by se zdálo (stav brzd/pneu atp. ...).
Avatar - Bazalt
22. 10. 2017 09:44
Re: Machi mizí!
Velký palec nahoru za účast v diskuzi ;-)
24. 10. 2017 14:12
Re: Machi mizí!
Mám rok starou I 30, najeto 35 000 km bez jediné výtky. Auto bych na testy i půjčil, ale ne tam , kde je výsledek předem dán. Před 14 dny jsem měl půjčenou na týden novou s naftovou 1,6 81 KW a docela spokojenost. :yes: Škodovka už neví co by za auta chtěla, ale když najde kupce...
20. 10. 2017 14:15
ha ha ha
Chodte na psychiatriu vsetci z auto cz!!! to nemyslite vazne ze ten mega naskok v hodnoteni este Skoda dobehla... uz ste strasne trapni.. neskutocne ubohi! >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2017 14:19
pojdu do toho!!!
"Autisko.cz" sa rozhodlo ze porovna Aventador SV proti Š125S... bude to veľmi napínavý súboj... už teraz v redakcii nikto nespí! kto to asi len môže byť, kto na konci bude mať kapotu, resp plastový nárazník na ktorom sú blinkre vpredu?!? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
20. 10. 2017 14:41
Peklo
Nie, peklo este stale nezamrzlo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Floyd
20. 10. 2017 16:01
Změna
Kouknu a co nevidím, je pátek, Škodovka v testu... a Machala místo Mičky?... No ale ostatni je klasika, takže smůla, test jsem nečetl a během dvou sekund šel rovnou do diskuze. Tím co děláte a jak blbě to děláte na mě fakt nevyděláte!!!

Ryba smrdí od hlavy...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
21. 10. 2017 22:03
Chucpe
Koukám, že tu panuje povolební zděšení a klid zbraní.
;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - removed
22. 10. 2017 17:45
Re: Chucpe
Jako vydesenej teda trochu jsem...
22. 10. 2017 11:44
Fabie hatch vs combi
Nějak nechápu koupit si takhle našlapanej (vybavenej) hatch a nepřiplatit si rači 10k za kombíka. Je to potom o dost smysluplnější auto.
Rozbalit vlákno
3
22. 10. 2017 12:09
Re: Fabie hatch vs combi
Ale pre teba. Niekto kombik vyuzit nevie, resp na to, co potrebuje nepotrebuje kombika. Tak naco by si ho vobec kupoval?
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2017 10:08
Re: Fabie hatch vs combi
Proč bych to dělal v případě, že hledám auto do města? Jen si tím zadělám na problémy s parkováním.
24. 10. 2017 23:30
Re: Fabie hatch vs combi
Fabie kombi je o 20 cm delší než hatch, tenhle rozdíl by opravdu dělal tak šílenej problém s parkováním? Chápu, že ho někdo opravdu nevyužije, pokud jezdí výhradně sám nebo ve dvou, já osobně i kdybych využil kapacitu 2x do roka tak kombík má pro mě větší smysl. Už i z hlediska bezpečnosti, viděl jsem fabii hatch naraženou zezadu a moc přijemný pro pasažéry v zadu by to asi nebylo, sedačky byly napláclý na přední opěrky.
24. 10. 2017 14:17
testy na ACZ
Tak už se to tady probíralo ale je jen s podivem že škodovky pokaždé zvítězí v testech ACZ a SM. Pokaždé mají nejlépe přístupný a největší kufr. Mají nejlepší ovladatelnost a brzdy. Neméně pozoruhodný je taky nejprostornější interiér hlavně do délky. Všechny ty nej.. jsou jen na papíře a tady u ACZ a SM ale v reálu jsou jejich fotky málo průkazné, když není vidět jak si figuranti sedají za sebe, případně ukládají věci do kufrů. Dávám k nahlédnutí jeden test a obrázek ať si udělá každý za sebe.
Odkaz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0