Diskuse

Ford Focus RS vs. Renault Mégane R.S. - Princ a chuďas

7.9.2018

Jsou to rychlé pětidveřové hatchbacky. Tím ale prakticky veškerá jejich podobnost končí. Dokáže Renault s natáčecí zadní nápravou vyvážit absenci pohonu všech kol?

 

  • 72 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.09.  13:32

    Hezký test

    Bohužel jsem tyto verze neřídil, ale alespoň jsem měl tu čest si je "osahat" a stejně jako autor, bych nevěděl a zde výsledná patová situace a symbolické vítězství o tolik odlišného Fokusu vítám.

    Fokus RS je unikát, i když může být Golf R rychlejší, tak si myslím, že tohle i dáky jeho vzhledu, si budou lidi pamatovat i za 20 let. Neřešit peníze, asi mi jeden doma stojí.

    Mégane RS - když jsem poprvé tohle auto viděl, byl jsem ohromen... ty zkazky o Renaultu , jakožto o nějaké lowendovější automobilce, které kolují v našem obyvatelstvu, někdy i tady na diskuzi, jsem při pohledu na tohle auto úplně vytěsnil... předsudky stranou, to auto je nádherné, v této barvě a provedení. I v interiéru jsem si sedl a mohl bych hned vyrazit na cestu, vše padlo skvěle do ruky, materiály.. kde jste VW ultras, kteří řadí i Oktávii Active nad tohle? >:D

    Auta jsou úplně z jiného těsta, škoda, že se spíš Mégane nepoměřil s Fokusem ST, tam by nadělal asi více parády i když já bych asi taky vzal Forda >:D A pro mne v této generaci ještě zůstává jako nezajímavý nový Type R, i když cenou je už blízko FoFoRS.
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 07.09.  13:42

      « Re: Hezký test

      Nic proti těmhle 2 ale pro mě je naopak král [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 07.09.  13:47

        « Re: Re: Hezký test

        Však píšu, že se mi líbí i Type R, ale cenově je to 1M bez pár korun, to je proti Megoši velký rozdíl a hodně malý na to, koupit Fokuse RS.
        • 24 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.09.  13:51

          « Re: Re: Re: Hezký test

          Jj to naopak = tam nepatří :-| ;-)

          Shoda na tom že dorazí andy nebo někdo takovej = s Oktou >:-[]

          Asi bych to dal
          1. Honda Civic Type R
          2. Megane RS
          3. FoFo RS

          I když to 2-3. je fakt minirozdíl
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 07.09.  13:53

            « Re: Re: Re: Re: Hezký test

            Andy taxikaří s CNG co žere 3 litry v 200 km/h.... >:D Jako chápu že jezdí tím, čím jezdí, ale na pohádky už nevěřím >:D

            P.s. ještě pořád je velmi lákavou nabádkou Cupra :-)
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 07.09.  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

              Když koncern tak Golf R = Vaculík ho tuhle pochválil = i když cena přes 1,5 mega je fakt už příliš
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 07.09.  13:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                To je hodně blbej argument, jen že ho Vaculík pochválil >:D Hele, jedl bys jídlo, který nemáš rád a nechutná ti jen proto, že ho Vaculík pochválí? >:D A to proti Golfu R nic nemám, jezdil jsem s Sciroccem R, které mělo ještě 280k TSI a bylo to příjemné svezení.

                Já mam svojí bychařskou HH stupnici takto:

                FoFoRS 1.
                TYPE R - MEGANE RS 2-3
                Fokus ST - Cupra 4-5
                Golf GTI - 5

                Nko od Hyundaie by mne nelákalo i když nevypadá zle, nedal bych za to ty peníze, Golf R je super auto, ale až moc usedlé :-)
                • 05 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 07.09.  14:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                  Já vim že to nechápeš = ale je to sakra dobrej argument :-)
                  Nikdo neumí tak technicky dobře rozepsat proč = je to špatně dobře a co to způsobuje. No někdo doteď nechápe ani důležitost závěsů kol nebo těžiště ;-)

                  Takže jo = je to setsakra hodně = když Vaculík vybere nej- auta nebo třeba rozebere techniku Golfu R

                  Že ty mu nevěříš ani v ojetinách spolehlivosti a technickym řešení ani v tom Golfu R = to nebude chyba na jeho straně >:-[]

                  K tomu jídlu = mám netetu a nestrejdu který asi x-krát byli v každý Michelinský restauraci po Evropě a hodně mimo ní = jo a na jejich doporučení dám

                  Už to chápeš? :-)

                  Golf R je hlavně až moc předraženej = za ty peníze to už neni. Ale jinak je udělanej naprosto správně. U mě celkově s náskokem Type R
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 07.09.  14:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                    Jenže auto přeci nekupuješ jen pro jeho perfektní techniku a spolehlivost, ale musí se ti i líbit, musí ti sednout, musí se ti s ním dobře jezdit... jak by sis jinak vysvětlil, že lidi kupují olítané Alfy? >:-[]

                    S těžištěm jdi někam, ty nechápeš co ti tu všichni ostatní říkají a ty si jen myslíš, že nechápou funkci těžiště... minule jsem se ti to snažil vysvětlit a jestli chceš pokračovat v tomhle duchu, nebudu tu dělat další flame.

                    Já chápu, že Golf R je dobrý i podle jak říkáš Vaculíka, jen to neznamená, že jiné auto není také dobré a mne se mi více líbí třeba ten Leon, nebo ti další konkurenti...a je drahej. On řekl, že ostatní konkurenti jsou špatní? Neřekl...

                    Myslíš, že se nemůžeš stejně dobře najíst i v nemichelinské restauraci někde v zapadlé hospůdce klidně i v ČR ? Já jsem byl taky v hodně drahých a oceněných restuaracích a nikdy by me nenapadlo říct, že vše ostatní je horší.. není...:) U jídla je to ještě rozmanitější, než u aut...
                    • 40 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 07.09.  14:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                      Zbytočne apeluješ na emócie či pocity z jazdy u človeka, ktorý jazdí na hybridnej Toyote. >:-[]
                      • 20 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 07.09.  14:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        No... teď si vyslechneš o těžišti a řezání zatáček.... >:D Do toho se už nechci pouštět >:D Taky jsem doznal, že po prvních dvou celkem normálních příspěvcích se diskuze zase stáčí tam, kam by to nemělo smysl >:D
                        • 04 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 07.09.  14:35

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                          No = my 2 s kolegou před 2 lety a teď nedávno Vaculík = na to máme jinej názor >:-[]

                          Kdo na to má asi fundovanější názor založenej na znalostech a tisících hodinách praxe = ty nebo on? :-)

                          Já vim že to doteď nechápeš = jak může C5 nebo Auris hybrid = považovat za lepší než ostatní. A jak to = že za nejlepší považuje jiný auta než ty >:-[]
                      • 04 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 07.09.  14:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        Viz já 14:57 = plácáš jako často = blbosti

                        Vidíš Ozzy? Evidentně nechápe co to u auta znamená těžiště >:D >:-[]
                      • 04 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 07.09.  14:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        Ve 2 = už nějakou dobu ve 2 >:-[]
                      • 21 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 08.09.  20:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
                    • 04 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 07.09.  14:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                      Můžeš se najíst dobře i u stánku [odkaz] ;-)

                      Toho Vaculíka a tak = si vykládáš blbě = fakt to znamená že něco je hůř a tak = ten Golf R v první druhý a třetí řadě zabíjí cena = 1.5 mega je fakt přespříliš

                      Furt zapomínáš = že to samý = posuzování techniky a případně vztah k ceně = dělám v hifi :-)

                      Což asi přispělo k tomu že víc umim ocenit někoho tak nadprůměrnýho jako je Vaculík
                      • 30 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 07.09.  14:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        Ten stánek bych rád zkusil.. proti tomu nic :-) Ale takové unikátní a dobré stánky najdeš i v ČR, i když nemají Vaculíka, teda Michellin, ale co nemá tvou značku, to ty nejíš :d Už to začínám chápat...

                        Ještě jinak, já bych si nevybral Golfa R ani kdyby stál jako Type R... protože mne neoslovuje... kdežto kombik GTD bych eventuálně bral jako rodinné auto.
                        • 04 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 07.09.  14:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                          Ne nenajdeš

                          Michelin tu dávno je = a pár slušnejch míst tu našli. A taky ocenění už odebrali

                          Nadřazuješ vzhled = nad všechno ostatní. Velmi rozšířený = i v audiovizuální technice
                          Kdo rozumí technický stránce víc = u toho de design trochu do pozadí

                          U lidí jako Vaculík = je vzhled dost podřadnej ;-)
                        • 03 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 07.09.  20:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                          Dáš nějakej tip? Nebo sis to jen vymyslel? :-)
                    • 04 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 07.09.  14:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                      Mám příbuznýho co kupuje jen Alfy a taky Lancie = fantastický auta :yes: :-)

                    • 11 Reagovat !

                      foto Ondris

                      Ondris 07.09.  16:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                      No, v případě olítanejch Alf je to hlavně tím, že jsou na pořízení obvykle o několik desítek až stovek tisíc korun hezčí než jejich konkurence. :-|
                      • 30 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 07.09.  17:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        Byl to vtip a nadsázka, protože ta auta jsou krásná i když většina lidí ví, že je může čekat servisní peklo :-)
                        • 04 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 07.09.  19:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                          To sou zase klišé :-)

                          [odkaz]
                          • 30 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 08.09.  05:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                            Přestaň provokovat s tím prodejným popisovačem ojetin, začíná to být už celkem otrava. Je to úplatný otroubek schopný napsat cokoliv. Basta.

                            Jestli má nějaký názor je při jeho charakteru celkem irelevantní.
                            • 03 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.09.  08:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                              Pojišťovna! Ty seš v tom svatym boji proti profíkovi znalostma 10 levelů nad Machalou = nějak rozjetej :-)
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 07.09.  15:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

              S 1,6 tdi by natrhol výfuk obom účastníkom tohoto testu. K tomu je minimálne o / lacnejšia, výrazne menej žerie, odvezieš tam 4kusy dospelých a vydrží bez problémov 300k km >:-[] >:-[] >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 07.09.  15:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                ved by mal pravdu, chrochta 1.6tdi ma len 5kvalt a tak sa este aj menej nakvaltujes, po meste ti staci ist na 2ke pripadne max 3ke... pohodička za 5
            • 03 Reagovat !

              foto andy2210

              andy2210 07.09.  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

              Na sestku pri plynu na podlaze to nejde pres 9 litru. Do 180ti zrychluje dobre, pak uz ne, ale kdyz tam tech 200 dotlacis, pravdepodobne nebudes muset furt stat na plynu na podlaze. Nekdo tady psal ze podle videa to pri 200 tacho zralo 8. To asi odpovida. Pri 140 temp to zere 4,2.

              Takze 8kg plynu = 176kc = 5,5 l n95.

              To je super, nejen ze to zere malo ve meste, zere to malo i na dalnici, at jedes jak jedes.

              Benzinak pri 180-200 zere kolik?
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 07.09.  17:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                Mam nafťák a při plynu na podlaze to bere 15-20
                pokud to teda drtíš.... a pořád stojíš na plynu>:D Neříkej mi, že Oktávka jede za 9 při plynu na podlaze v téhle rychlosti ?

                Když dám tempomat 180 v Německu tak jedu taky za 8-9..to je ale něco jinýho.
                • 20 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 07.09.  17:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                  Zle si cital. Pri tej rychlosti to CNG vyraba do zasoby :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto andy2210

                  andy2210 08.09.  12:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                  Ne, je to tak. Na sestku pri plynu na podlaze to zere 9.1 kg. Takze i v tehle rychlostech to zere malo.
                  • 02 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 08.09.  23:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                    Tak to je celkom zazracne palivo...
                    Alebo to je na nobelovku, pretoze taka spotreba by sa brutalne musela prejavit na vykone (pri takej rychlosti).
                    • 00 Reagovat !

                      foto andy2210

                      andy2210 09.09.  14:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                      Proste to tak je. Ono staci normalni rychlost - 140km/h tacho ,je 4,2kg na sto km. To odpovida cenou spotrebe 2.9l benzinu.

                      Vtip bude trochu v tom kg, coz neni l. Druhy vtip je v tom, ze to kg stoji 22-26kc nekde na dalnici no a treti v tom, ze to ma jen 80 kw/200nm.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 09.09.  18:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                        Absolutne nechapem, preco do toho motas nejaku cenu.
                        Jasne, ze kg nie je l, pri rovnakom aute je to povedzme 4kg CNG vs 6l benzinu.
                        Debata vznikla o tomto: "Na sestku pri plynu na podlaze to nejde pres 9 litru.".
                        Takze ked pri 100km/.h, 150km/h, ci 180km/h das plny plyn na 6., nejde to cez 9, hej ?
                        • 00 Reagovat !

                          foto andy2210

                          andy2210 10.09.  09:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                          Ne, nejde. Nebo max na 9.1.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 10.09.  16:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                            Ok, tak to beriem ako nejaku vlastnost RJ, ci vstrekovania pri CNG rieseni.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 09.09.  12:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                    No jisteee :-)
    • 30 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 07.09.  15:47

      « Re: Hezký test

      FORS je mezi HH docela ojediněli a proto je z něj takove nadšeni. Prostě u něj je to hlavně o radosti a zabavě z jizdy. To srovnani s RS od Renaultu mi nějak nejde dohromady.

      [odkaz]
      • 32 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 07.09.  18:22

        « Re: Re: Hezký test

        Souhlas, Rendlík tady není soupeřem
        • 14 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.09.  19:09

          « Re: Re: Re: Hezký test

          Tos napsal blbost
          • 21 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 07.09.  20:32

            « Re: Re: Re: Re: Hezký test

            Nenapsal. Ford má v tomto segmentu svou ustálenou klientelu. Stejně jako ostré golfy. RS navíc nebylo moc. Nikdy. A zbytek pak vybírá z ostatních. Navíc je to výkonově nesrovnatelné, 4x4 vs předokolka, cenově jinde a jízdně taky...špička pro náročného řidiče spojená se zábavou vs. nepředvídatelný pokus okopírovat technologii Porsche made in France (a podle toho to funguje).
            • 23 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 07.09.  20:34

              « Re: Re: Re: Re: Hezký test

              Nojo = zatimco o ostrej Renaultech nikdo nikdy neslyšel >:-[]

              Tos zase napsal blbost :-)

              Porsche made in France prej funguje skvěle [odkaz] ;-)
              • 31 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 08.09.  11:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                Až se jich prodá aspoň půlka, co ostřejších a ostrých fordů nebo golfů...tak se můžeme bavit. Ale třeba občas na nějakého u nás narazíme. Nejsem proti tomu, ale tento trh je poměrně rozdělený, jde o fandy značek, kluby, srazy atp.

                Alpina se mi líbí, ale naživo jsme žádnou ani po Evropě nepotkal. Tak třeba časem.
                • 20 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 09.09.  08:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký test

                  Tak by si sa mal ísť pozrieť na NS,už to tu brúsia o stošeť (tie Alpiny)
  • 71 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.09.  13:43

    M RS

    I keď je Focus o ligu vyššie a MRS (notabene základná verzia Sport) je konkurentom ST, pri zohľadnení ceny by som dal prednosť Meganu.
    Jednak sa mi ohromne páči a k jeho dizajnu na rozdiel od Focusu nemám žiadne výhrady (zvonku ani zvnútra, kde Focus dáva najavo svoj vek), jednak je to zábavné zvezenie za slušné peniaze.
    Na rozdiel od autora si iba nie som istý, či jeho motor je "o tolik lepší než jeho předchůdce", ja som mal z neho pocit, že ten chýbajúci objem tam cítiť je, hlavne vo vyšších otáčkach a rýchlostiach, kde mi taký dvojliter z i30N pripadal pocitovo silnejší (hoci nominálne nie je), mal taký hutnejší záťah a dotočil sa hore ochotnejšie než 1,8TCe, ktorá nad 5000 už mierne stráca dych. A tiež jej zvuk je, ako píše redaktor, taký nijaký, človek počuje výfuk, repráky, ale motor nie. Inak je ale dostatočne výkonný, ten výkon tam je, od štartu ťahá slušne, naviac je prenos výkonu na cestu bezproblémový, trakcia aj bez samosvoru prekvapivo slušná. Parádne sú sedadlá s výborným bočným vedením, do ktorých sa zapadne pekne nízko. Prekvapil aj komfort podvozka, a to na 19kach a bez adaptívnych tlmičov.
    Ten 4control som čakal, že príde avizovaná zákernosť a pretáčavosť, ale nedostavila sa, buď som nešiel na úplnú hranu, alebo proste pri ideálnych podmienkach na suchom asfalte sa to neprejavuje. Každopádne prínos k agilite cítiť bol, auto točilo až hyperaktívne, chce to chvíľu zvyku zatáčať volantom menej, ako obvykle.
    Každopádne je MRS vydareným autom a momentálne by to pre mňa v rámci triedy HH asi bola voľba číslo 1 (ale vo verzii Cup so samosvorom).
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 07.09.  14:02

      « Re: M RS

      Súhlas. Pri tom 4controle je otázka, ako sa to správa v jednotlivých režimoch v kombinácii s vypnutou kontrolou stabilizácie. Ty si jazdil v individuálnom nastavení so zapnutým ESP a ja v sporte tiež s ESP. Škoda tej nemožnosti vyskúšať najostrejší režim. V sporte s ESP sa to každopádne správa čitateľne, nezáludne a pritom veľmi hravo. V texte mi chýba zhodnotenie manuálu u RS. Ten sa v predvádzačkách skoro nevyskytuje. A čo brzdy? V texte je iba bodové hodnotenie
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.09.  14:28

        « Re: Re: M RS

        4control měla již kdysi dávno Honda Prelude a fungovalo to báječně.... :-!
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.09.  14:59

          « Re: Re: M RS

        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 07.09.  15:29

          « Re: Re: Re: M RS

          vsetkymi styrmi zatacalo v minulosti kopec aut, 300ZX tiez... rozdiel bol len v tom, ze na to isli trocha analogovejsie a mali to v spojeni s dvojitym lichobeznikom tj poriadnou zadnou napravou... tam to zakerne nebolo ani nedavalo dovod sa chovat zakazdym inak podla toho co si nameraju senzory a vyhodnoti firmware... myslim tym omnoho viac udajov ako kedysi a tym aj viac premennych
          • 31 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 07.09.  16:51

            « Re: Re: Re: Re: M RS

            Samozrejme, všetko staré japonské bolo lepšie ako súčasné moderné. Žeby... syndróm vlastnej garáže? ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 07.09.  16:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              do istej miery urcite, na preferenciach predsa nie je nic zle... navyse pozri kolko testov a nazorov uz vyslo na renaultacky 4controll, je uz minimalne velmi kontroverzny... a to systemy s jednoznacnym prinosom nebyvaju ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 07.09.  14:25

      « Re: M RS

      Kua....a co CTR? Nějak rychle zapomínáš.... ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 07.09.  14:28

        « Re: Re: M RS

        Nezabúdam, ako to auto rešpektujem ako technicky najvymakanejšiu a najrýchlejšiu predokolku, proste sa neviem preniesť cez jej tuzingovo-pubertálny výzor a zrejme by som sa hanbil z takého auta vystúpiť. Proste mne sa auto musí aj páčiť, nestačí, že je objektívne technicky skvelé a to u CtR proste nejde.
        Takže momentálne u mňa ten najlepší mix výzoru, dizajnu, jazdných vlastností, zábavnosti a ceny ponúka MRS (zrejme až do času, kedy príde avizované GTI TCR).
        • 30 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 07.09.  14:35

          « Re: Re: Re: M RS

          Tož ano, styling CTR není každého cup of tea, ale CTR není auto pro "každého" a tak znělo zadání.....a junioři stylisté ho splnili na 1..... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 07.09.  15:31

            « Re: Re: Re: Re: M RS

            tak jako napisat, ze by som sa z neho nanbil vystupit je trochu pubertalne... este viac nez ten dizajn CTR samotneho
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 07.09.  16:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              Tak jasné, môžeš trebárs do práce či na obchodné rokovania jazdiť aj vytunenou Honodu či ružovým Fiatom 500, čo si o Tebe pomyslia Tvoji kolegovia či obchodní partneri je už vec druhá. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 07.09.  16:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                A presne to mi je šumák, ak to raz budem citit na ruzovy fiat 500 /abbarth/ tak mi bude jedno co si o mne pomysia moji kolegovia... z tychto uvah som uz vyrastol

                btw mat HH na denne cestovanie a daily este pochopim, ale hodit to do kategorie auto na obchodne rokovania je uz aj na mna moc :-)
                Potrebujes transformera v style S500/MRS CUP/Q7 (?) trochu SUV do univerzalu patri
                • 11 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 07.09.  21:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                  Já s tebou za sebe v principu souhlasím, ať si myslí co chtějí, na druhou stranu... co děláš za práci? Já chápu, že pro některé profese je TypeR nevhodný, stejně jako tenisky a tričko s mikymausem.
                  • 30 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 08.09.  20:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                    V diskusích se to zmiňuje poměrně často, mluví se obchodních partnerech, nadřízených, případně sousedech, kteří by něco takového neskousli a mysleli by si bůhvíco.....a docela se zapomíná na tak prostou věc, jakou je vnitřní pocit samotného majitele. Jako by snad všichni museli být permanentně odvázaní, vyjásaní a bezuzdně volnomyšlenkářští.

                    A to jako proč ? Já nemám problém se sousedy, v práci mi taky nic nebrání pořídit si nějakou ujetinu a přesto nechci jezdit v autě, ve kterém mám pocit, že budu za kašpara. Ta hranice může být velice tenká a hlavně pro každého jiná....ale je čistě moje věc,co je pro mě akceptovatelné a co už ne. A tak v pohodě budu jezdit autem "pro kadeřníky", zatímco aeropack z GT-86 bych odřezal motorovkou. ;-)
                    • 23 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 09.09.  08:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                      Trochu si tady protiřečíš. Píšeš o důležitosti vnitřního pocitu samotného majitele a že nemáš problém s tím, co řeknou sousedi a lidé v práci, ale na druhé straně nebudeš jezdit v autě ve kterém by jsi měl pocit, že budeš za kašpara. Takže jestli tomu rozumím správně, i kdyby se ti třeba taková CTR zamlouvala sebevíc, tak si ji nekoupíš, abys nebyl za kašpara. Potom máš vlastně strach z toho co řeknou druzí a nějaký vnitřní pocit má jaksi smůlu.... :-!
                      • 01 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 09.09.  11:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                        Vůbec si neprotiřečí, přečti si to znovu a zkus u toho víc myslet...
                        Píše o tom, jak se v tom autě hlavně bude cítit ON (např. jako kašpar), na to, co to bude dělat se sousedy kašle, viz i poslední věta.
                        • 10 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 09.09.  12:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                          No právě....bude za kašpara....
                          • 01 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 09.09.  12:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                            Ale ze svého pohledu! Nikoli z pohledu druhých, ten vůbec neřeší (a to je zásadní rozdíl), proto si např. klidně koupí tzv. auto pro kadeřníky, viz poslední věta.
                            • 10 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 09.09.  12:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                              ...jako sám sobě za kašpara? Tomu nerozumím.......... ;-\
                              • 01 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 09.09.  12:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                Prostě pokud si vzhled auta obhájí sám před sebou (sám se v něm necítí jako kašpar - ze svého pohledu), tak je to O.K., jak jej v něm vidí ostatní (sousedi apod.) naopak vůbec neřeší.
                                Rozhodující je vlastní pocit!
                                • 10 Reagovat !

                                  foto pradeda7

                                  praděda7 09.09.  12:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                  No právě. Pokud si vzhled auta obhájí sám před sebou, jak se potom může cítit jako kašpar? Tomu nerozumím.... ;-\
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 09.09.  12:40

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                    No pokud se v nějakém autě sám cítí jako kašpar, tak si jeho vzhled logicky sám před sebou neobhájí..., a nekoupí si ho. Ale nekoupí si ho k vůli sobě, ne k vůli sousedům.
                                    S tebou to není lehké, připadá mi to skoro jako diskuse s Hammunou... 8-s
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto pradeda7

                                      praděda7 09.09.  13:11

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                      No ano, ale on napsal....cituji....a přesto nechci jezdit v autě, ve kterém mám pocit, že budu za kašpara..... Tento koment se nedá vyhodnotit jinak, než že mu vadí, že ho někdo druhý (ne on sám sebe) bude mít za kašpara, protože jezdí v takovém nebo onakém autě.....kdyby mu to bylo šumafuk, tak by snad nic takového nepsal..... ;-\
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto Beefcake

                                        Beefcake 09.09.  17:03

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                        Deda ma pravdu, je to cista schizofrenia :-)
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto -Karel-

                                          _Karel_ 09.09.  18:12

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                          Jen se woody špatně vyjádřil.
                                          • 01 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 09.09.  20:19

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                            Já myslím,že jsem se vyjádřil docela přesně. ;-)
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto Beefcake

                                              Beefcake 09.09.  20:20

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                              No zbohom :-)
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto -Karel-

                                              _Karel_ 09.09.  20:43

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                              Pak tě asi správně nechápu. Mi přišlo, že chceš říct " je mi jedno co na to okolí, pokud se to líbí mě". Ale pokud napíšeš "nechci mít pocit, že budu za kašpara" - pak to tu první myšlenku neguje (pokud jsem tu první myšlenku pochopil správně).
                                              • 01 Reagovat !

                                                foto white-label

                                                white label 09.09.  21:17

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                                Takhle vytržené z kontextu ("...nechci mít pocit, že budu za kašpara...") to může působit nejednoznačně, ale jako celek to vnímám docela jasně.
                                                Jak bys to napsal jednoznačněji? Třeba "...nechci být jako kašpar..."?
                                                • 10 Reagovat !

                                                  foto -Karel-

                                                  _Karel_ 09.09.  21:54

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                                  Přesně tak, jak to teď woody dopsal - nechci se cítit jako......
                                                  Taková diskuze kvůli jedné větě ;-)
                                                  • 01 Reagovat !

                                                    foto white-label

                                                    white label 09.09.  21:59

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                                    Ale teď ti tam chybí to "sám" (které tam teď woody naopak má), bez kterého to právě může být podobně nejednoznačné. >:-[] ;-)
                                              • 01 Reagovat !

                                                foto woody-alien

                                                woody-alien 09.09.  21:50

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                                Ok, teď už to vidím a uznávám. Ta formulace "že budu za kašpara" nebyla šťastná. Míněno bylo (jak správně vyhodnotil white label), že se nechci sám cítit jako kašpar.
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto woody-alien

                                          woody-alien 09.09.  20:12

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                          To zřejmě netušíš, co to je schizofrenie. ;-)
                                          • 01 Reagovat !

                                            foto Beefcake

                                            Beefcake 09.09.  20:18

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                            Ok, tak sa tu bije Jekyll (kadernik) a Hyde (pan ucetni) :-)
                                            Ale beriem to, ze si sa mozno nepresne vyjadril.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Provocateur

                                        Provocateur 09.09.  18:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                        Četl jsem rozhovor s Masaru Hasewagou, prý se u Type-R hodně inspiroval, když viděl obrázek tohoto auta:

                                        [odkaz]

                                        Nevím jak to myslel woody, ale sám za sebe bych se v Type-R cítil jako kolotočář >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 09.09.  21:04

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                        Ten koment se rozhodně dá vyhodnotit i jinak, než jak se o to stále dokola pokoušíš ty.
                                        Píše tam jasně o svém vlastním pocitu ("mám pocit")!
                                        A nechce být za kašpara svým vlastním měřítkem, nikoli měřítkem okolí, o to mu nejde, proto si klidně koupí třeba i auto "pro kadeřníky".
                                        Nehledě na to, jak chceš obecně řešit dojmy ostatních z tvého vozu?
                                        Když si koupíš třeba CTR , tak jednou narazíš na někoho, kdo si bude ťukat na čelo, a podruhé ti zase někdo jiný ukáže palec nahoru, takže tudy cesta nevede a logicky podstatné je, jak to cítíš ty sám, jako majitel vozu.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 09.09.  20:26

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                    Dědo, ty zlobíš. ;-) To už potom chápu, že můj odpor k přehnaně extrovertním autům nedokážeš pobrat jinak než frází "hlavně nenas.rat sousedy".
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto pradeda7

                                      praděda7 10.09.  08:59

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                      Hmmmm, no ať se dívám jak se dívám, tak já tady nikde nespojoval tvoje pocity s frází (HNS) "Hlavně Nenas.rat Sousedy".
                                      Ale bacha! Frázi HNS používám jinde. A to ve spojitosti se závistí sousedů a drahými auty. Ona totiž závist je v naší republice národním sportem. (Jak brilantně ji ztvárnila J. Bohdalová v Nesmrtelné tetě). Nesmrtelná teta je ta škaredá nevěsta.... ;-)
                                      [odkaz]
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto webpaja

                                        webpaja 10.09.  10:40

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                                        Čau, naprosto chápu a nemám problém s větami Woodyho. Koupit si auto, ve kterém sám sobě budu připadat jako šašek je něco zcela jiného než řešit v čem mě vidí jako šaška okolí.

                                        A přes to, jak si Hondy vážím je pro mě CTR naprosto přes čáru osobního vkusu ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 10.09.  16:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                        Pradeda

                        tiez mi to tak prislo, ak si raz v niecom pripadas ako kaspar, tak je to tvoj vnutorny pocit a presvedcenie a nebudes v takom aute jazdit.... to o com pisem ja je, ze ty sa necitis ako kaspar v tom, ale kolegovia si to myslia a preto, budes jazdit v tom co oni uznavaju... :-)

                        ale vidim, ze sa toho uz odohralo dost na tuto temu :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 10.09.  16:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                    nie som obchodak ani styk so zakaznikom, narazal som len na 2 veci:

                    1. HH ako auto na obchodne jednania a nasledne kvoli tomu dalsie obmedzenia..
                    2. kupovat si nieco podla toho co si myslia ostatni...
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 11.09.  14:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                      Myslím, že woody to tu dostatočne vysvetlil aj za mňa. Ostatne máme (mali sme) 2 rovnaké autá vrátane toho hotheču, tak sa v náhľade na autá zjavne zhodujeme. Teda dôležité je, aby si si sám nepripadal v aute ako šašo a to práve u CtR bude ťažké.
                      Plus ak tvoja práca nechodí za tebou, chodíš ty za prácou a tam logicky vidieť, na akom aute si prišiel. Ak si zamestnanec, vybavíš to odkazom na pridelený služobák, ale ako podnikateľ je jasné, že tvoje auto reprezentuje tvoj vkus. Teda ako píše Emel, tvoje auto dotvára obraz o tebe a nie je až tak úplne jedno, čo máš. No a napokon tu máš názor ľudí, na ktorých ti záleží, príp. ktorí majú čo k tomu autu povedať, napr. tvoja manželka (btw. sú tu viacerí ľudia, ktorí na obchodné jednania chodia iným autom, lebo tí partneri by si vytvorili o človeku nevhodný obraz).
                      Btw. neviem, čo je nepochopiteľné na tom, že jazdíš na hotheči pracovne. Predsa hotheč je univerzál, nie okruhový špeciál a teda na ňom jazdíš všade, vrátane práce.
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 11.09.  14:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                        Nevím proč se stále k tomuto tématu vracíte. Sám woody už 09.09. 21:50 uznal, že udělal chybu. A toho by to mělo zůstat.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 10.09.  08:03

          « Re: Re: Re: M RS

          Na jednu stranu souhlas, ze Type R uz je fakt solidni extrem (ikdyz me se libi) a pokud je nekdo "golfista" tezko bude tohle jeho volba...
          ...na druhou stranu jsem ale az necekal co udela s civicem cerna barva. Teda, ona to udela s kazdym autem, ale jak "znudni" type R je primo ukazkove. Pokud bys na topgearackem cock-o-metru s type R v cervene dostal jasnou desitku, a treba s golfem to mel za jednicku, tak type R v cerne uz je bliz tomu golfu (treba za 4?) nez tomu cervenemu type R. Za me plne snesitelne i pro konzervu. :-)
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 10.09.  09:42

            « Re: Re: Re: Re: M RS

            Tož ani v CW na každého nutně neřve "zabiju tě".... ;-)
            [odkaz]
            Ale co si budeme namlouvat. Jde hlavně o to zadní křídlo. Jako cesťák je Civic docela v cajku.
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.09.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              Nový Civic není hezké auto v žádné z modifikací. Připadá mi jako Accord rozbitý kladivem.
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 10.09.  11:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                No vidíš. Kousek dál v ulici paní lékárníková s jedním v bílé barvě jezdí a působí jako osvěžení z nudy, když projíždí kolem...... ;-)

                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.09.  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                  Tak já se radši osvěžím něčím exotičtějším, jsem rád, že děcka už odrostly Pokémonům a tak Civica i vnímám. Pokemon Car ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 10.09.  12:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                    Exotiky u nás jezdí dost....ty už nikoho nevzrušují......... ;-) Zato takový Civic ....to je jiná pecka.... ;-) Výraz Pokemon pochází z Moravy........je to zkrácená verze moravského ....pokem on kurňa je.... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 10.09.  16:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                      Tak pro mě je Civic taková pecka, že bych za něj svoje peníze nedal. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 10.09.  18:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                        1.5l VTEC turbo 182k 6kvalt manuál.... za 639 900.-.......no kua nekup to..... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 10.09.  12:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                Tak za mňa je CTR spredu super,zboku to ide ale tá zadná spodná časť to je des.
                No a zvuk to nemá skoro žiadny,čo bolo pre mňa celkom sklamanie.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 10.09.  12:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                  Stylingové zadání znělo...."nasr.at zapšklé seniory"....no a to se dokonale povedlo..... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.09.  12:32

            « Re: Re: Re: Re: M RS

            No to si dal milosrdný pohľad spredu, odkiaľ Civic vyzerá najlepšie a s prednou časťou problém nemám (aj keď tie fejkové otvory si aj tak mohli odpustiť). Problém je zboku a najmä zozadu, to neprekúsnem v žiadnej farbe:
            [odkaz]
            [odkaz]
            [odkaz]
            Myslím, že webpajov "Pokémon-car" je výstižný. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 10.09.  12:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              Toto je taky pokemon car....nothing wrong with that...... >:-[] [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 10.09.  12:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              Další pokemon car........
              [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 10.09.  13:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: M RS

              Ano, obri kridlo je tam furt, ale ten zbytek cerna rozpusti. Potkavam jednu v provozu a za me uz to v tehle barve podleze prah bolesti. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 10.09.  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M RS

                No vidíš, to chce jenom čas a člověk se zvykne na všechno........ ;-) Já měl svého času tuhle Integru, která měla na tehdejší dobu "obří křídlo" a taky mě chvíli trvalo než jsem to křídlo "zkousl"..... [odkaz]
  • 11 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 07.09.  13:52

    Ford

    nebud komentovat ty auta, bo jsou obe super
    ale proste u Fordu me zarazi jedna vec, "tempomat" >:D to je snad jedinej vyrobce kterej ma tempomat vsude za priplatek, zajimalo by jako fakt, kdo tohle u Fordu tlaci, ze tempomat je za priplatek, jako jestli si danej manazer rika ze kdys to maj vsichni v zakladnich vybavach i u mestskych auticek, tak my to budem mit za priplatek i ve vrcholnych verzich? proste fenomen trhu je Ford a tempomat za priplatek >:D
    • 40 Reagovat !

      foto scadar

      scadar 07.09.  14:00

      « Re: Ford

      Tak třeba u Audi (nebo obecně u D3) je to taky normálka - není problém nakonfigurovat A3 přes milion bez tempomatu a loketní opěrky. A4/A5 přes mega a půl tempomat taky mít nemusí. ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 07.09.  16:11

        « Re: Re: Ford

        Lepší výbavu než A3 (ne-li A6) v základu má asi i Fabia Ambition, ale to už je specifikum D3.
  • 52 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 07.09.  15:15

    Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

    Jestli získal ford na rovince nějaký náskok, tak v zatáčkách o něj hodně rychle přijde díky 4control. Za 3 řádky : škoda, že nejde vypnout. Tabulka Ford 9, Renault 7. Nešlo náhodou o špatný překlad?
    • 10 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 07.09.  15:28

      « Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

      Tohle jsem taky moc nepochopil, mohl to autor víc rozebrat. Ale jinak je ten test, za mě, povedený :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 07.09.  15:33

      « Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

      chcel som napisat, ze ten test mi pride nejaky rozhadany... necudujem sa sice, ze kombinacia tychto aut sposobila chaos autorovi, no pride mi to ako dost rozpacite hodnotenie toto cele...
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.09.  15:36

        « Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

        Přesně. Neni to odfláknutej text nebo tak něco = ale mám z něho sakra rozporuplnej pocit. Autor se asi snažil = ale nepovedlo se mu to

        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 07.09.  15:40

          « Re: Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

          Malo sa venoval detajlom, ktore viedli k hodnoteniu, pride mi to len ako taka pocitovka na rychlo... a chaos pri cislach v tabulke, mam dojem ze chcel FFRS nechat vyhrat co mi nepride divne, i tak tie cisla v hodnoteniach neposobia velmi sofistikovane
        • 10 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 08.09.  11:41

          « Re: Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

          Asi se snažil vyhovět a zalíbit všem...teda oba dodavatele vozu. :-)
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 07.09.  17:49

      « Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

      A tomu MRS zase napraska s prstom v nose Auris hybrid ... lebo tazisko :-)
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.09.  19:10

        « Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

        Ach jo [odkaz] že tě to furt baví :-)
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.09.  05:24

          « Re: Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

          Pěkný Auris! :yes: ;-)
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.09.  08:14

            « Re: Re: Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

            No z pohledu fyziky = jo ;-)

            Dobře příště si koupim tuhle verzi :-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.09.  10:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mi se ten test nelíbí a navíc si protiřečí

              Možná z pohledu principu jako takového. i8 mě uhranulo jak jezdí, to bez pardonu. ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto tesnav

    tesnav 07.09.  15:59

    Upřesnění

    U FoFo RS nejde "o vrcholné provedení RS Edition, kterým se aktuální generace loučí."

    Vrcholné loučení proběhlo až s Heritage Edition, což byla limitka 50ks pouze pro anglický trh - v oranžové barvě a v úpravě Moutune FMP375 - 276kW/510Nm.
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 07.09.  18:24

      « Re: Upřesnění

      Jo, ta vypodá zajímavě. A někde jsme viděl i RS Red edition.
  • 03 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 07.09.  19:29

    ta cena za samosvor je brutal

    za samosvor je brutal
    • 20 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 07.09.  21:15

      « Re: ta cena za samosvor je brutal

      V tom balíku je toho více např. kovaná kola.
  • 30 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 07.09.  19:57

    MRS 3 vs MRS 4

    A motor je přitom o tolik lepší než jeho předchůdce! Má výrazně širší spektrum využitelných otáček a minimální prodlevu turbodmychadla. S motorem se výborně pracuje, na druhou stranu postrádá výkonovou špičku. Co je ale ještě horší, chybí mu zvuk. Minulá generace zlověstně funěla a práskala, ta současná postrádá obojí. Motor v podstatě jen hučí a výfuk tu a tam zabublá, ale od sportovního auta bych čekal trochu větší divadlo.

    -------------------

    Tak moment... z toho popisku chápu, že lepší není, protože u motoru v hothatch:
    - očekávám špičku
    - očekávám zvuk
    - očekávám chuť motoru točit

    Mám v garáži RS 250 Cup a nové auto na něj charakterově naprosto vůbec nemá. Jakože vůbec. Celé je odizolované, ten motor vlastně nemáte ani chuť točit. Zvuk z repráku je odporný, byť nechci hájit předchozí generaci, protože všechny dnešní konvenční čtyřválce zní na motoru ploše a hnusně. Ve trojce je alespoň slyšet sání.

    V manuálu je na MRS 4 ten plyn tak mdlý i na race režim, že jsem prostě nevěděl, jak s ním dělat meziplyny - což je jeden z důvodů, proč si manuál budete kupovat. Chcete si užít tu radost když to trefíte a chcete ten motor hnát až do červeného, protože to je to, co vás na tom autě brutálně baví.

    Čtyřka Megane bude bezesporu rychlejší než trojka. Díky 4 motion zatáčí úplně neuvěřitelně. Ale zábavnější? Určitě ne.

    Až se mi to nechce říkat, ale umím si to představit jako daily s automatem pro dívku - alternativa k GTI ;-\ 8-s

    Zvuk sem tady porovnával ve videjku [odkaz]
  • 50 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 07.09.  20:05

    Posed

    Vsechno fajn, ale pokud se skutecne ve sportovnim aute sedi s hlavou u stropu, pak mi to prijde jako zcela zadni problem.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 07.09.  20:43

      « Re: Posed

      Nestezuj si, každý chce SUV, aby seděl vysoko, tak to Ford vyřešil po svém >:D Obecně všechny Fordy od Mk IV Mondea co jsem zkoušel mají vyšší potaz, když sem presedaval Z Laguny, kde se sedí skoro u asfaltu, byl to nezvyk. Palubky je taky vysoko, takže si nakonec zvyknes a nepřijde ti to tak zvláštní :-) To platí i o všemožné verze Fokus 3 před FL I po fl.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.09.  20:49

        « Re: Re: Posed

        Nojo ale zatimco v Mondeu je to docela rozumný a trochu i plus a fajn to pro někoho může bejt i v běžnejch Focusech, tak v RS je to dost = přesně naopak ;-)

        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 08.09.  07:02

          « Re: Re: Re: Posed

          V Rs jsem neseděl, ale pokud tam nejsi výš než v klasickém fofo3, tak za mě to neva.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.09.  20:58

        « Re: Re: Posed

        V mkIII mi vyska vyhovovala, v mkII byly sedadla trochu vys, ale porad zadna hruza. Nikdy nezapomenu na Talisman s el. sedadly. Manualni super, ale nic horsiho nez v initiale paris jsem nezazil. 170 cm a hlava uplne u stropu 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 08.09.  06:39

          « Re: Re: Re: Posed

          já sem v initiale s 182cm seděl v pohodě, ty křesla jsou seřiditelný skoro všemi směry.. talisman tě neoslovil? já řídil jen naftu v automatu, espace taky zajímavý auto, ted má novej benzín..
          • 40 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 08.09.  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Posed

            To je možný. Jenže ty sicny se s posunem dopředu automaticky zvedají. Sedíš vzadu- sedíš nízko. Posouváš dopředu- sedíš u stropu. Taky jsem jel v naftě - 118kw, a přišlo mi to jak 90kw. Takže nadšení, se kterým jsem přijel do salonu, vyprchalo.
            (samozřejmě stačí vzít nižší výbavu s neelektrickými sedadly a jestli teď mají v Talismanu i 1,8TCe, tak asi ok)
    • 00 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 08.09.  21:41

      « Re: Posed

      Focus RS v posledni verzi nabizel nizsi posez o cca 5 cm a to uz bylo sakra znat.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 07.09.  21:00

    Ooo

    Nejlevnější verze modelu 346.990 Kč (1.6 Ti-VCT Trend) - toto je fakt rozkosne citat pri HH.

    Dosta palka za ten Focus, ale asi aj zabava.
    A comu neverim, je 18000 za servis pocas 100000km. Ved za to bude ledva olej na vymenu, nieto este ostatny material a praca.

    I tak by som za tu cenu dal prednost modremu japoncovi s hviezdami a so samosvormi vpredu aj vzadu v cene, nastavitelnym centralom a poriadnym chlapskym kridlom. O zvuku (a spotrebe) ani nevraviac :-) Pomer cena/zelezo je tam lepsi a ze to nema o 20cm menej a ako bonus sprzneny zadok, to by mi nevadilo ;)
  • 01 Reagovat !

    foto prosetup-sk

    prosetup.sk 07.09.  21:12

    Focus RS handling

    Absencia ľahkosti v nájazde u Focusu je spôsobená práve najmä prítomnosťou samosvoru a štvorkolky, ktoré v nájazde a pri ubratí plynu redukujú ochotu auta zatočiť. Dá sa tomu trošku pomôcť iným nastavením geometrie a prerozdelením tlakov medzi nápravami. Žiadúce je fúkať najmä vpredu nižší tlak ako odporúča výrobca(hodnoty výrobcu sú premrštené,najmä vpredu). Získa tým grip, i komfort(a napr.aj miera predného odklonu..kt.je v sérii inak nestaviteľný). Priľnavosť sa posunie viac v prospech prednej nápravy a uľahčí v drift-móde prechod zadku do šmyku. Auto pôjde skôr do šmyku ako náklonu. Pre daily driver by boli tiež vhodnejšie Michelin PS4S ako testované príplatkové tvrdé PS Cup 2.
    • 11 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 07.09.  22:01

      « Re: Focus RS handling

      Ano, vieme, vieme. Uprava geometrie a hratky s pneumatikami u dalsieho precizne ladeneho podvozku...
      Zase ta reklama...
  • 40 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 07.09.  22:48

    Dokáže Renault s natáčecí zadní nápravou vyvážit absenci pohonu všech kol?

    Samozřejmě, že nikoli :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 07.09.  23:10

      « Re: Dokáže Renault s natáčecí zadní nápravou vyvážit absenci pohonu všech kol?

      A okrem toho to nema to spravne palivo, ze ? :-)
      • 21 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 08.09.  02:12

        « Re: Re: Dokáže Renault s natáčecí zadní nápravou vyvážit absenci pohonu všech kol?

        Jak předvedli policajti v Belgii, tak stíhačka jim jezdí i na naftu ;-)
  • 61 Reagovat !

    foto Nagano

    Nagano 07.09.  23:47

    Jel jsem oba

    ...a Megane bych nikdy nechtěl v aktuální edici. To natáčení zadní nápravy nefunguje...pokaždý to auto udělá něco jinýho. Ani si na to nejde zvyknout. Poznáš to když jedeš pilu, když pojedeš jen rychleji do práce, tak je ti to jedno, ale když fakt tlačíš, tak tě zadní náprava v každý druhý zatáčce překvapí a to je prostě špatně. Hlavně je to polovičaté řešení...tohle nebrat!!!
    • 20 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 08.09.  06:45

      « Re: Jel jsem oba

      mě přijde ( a to jeden megane máme - ne rs), že francouzi chtějí být prostě originální za každou cenu, místo vyzkoušených technologií piplaných do hedvábna vždycky chtějí přijít s něčím novým, trochu jiným, no a občas to dopadne takhle, jinak jsem s megošem spokojenej :-)
    • 14 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.09.  08:16

      « Re: Jel jsem oba

      Zkoušel sem a podle mýho funguje!

      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 08.09.  11:52

        « Re: Re: Jel jsem oba

        Tak se dohodnete! >:D Trochu jsem koukal ještě před rokem na poslední Laguny s 4controlem, ale každý říká něco jiného a je jich jak šafránu. Takže zkušenost nemám, ale docela mě to zajímá. Je to zákeřné při normální jízdě? U HH to chápu, že když jedeš s autem na limitu, tak je to nezvykle, ale mě to právě sedí k většímu autu pro ovladatelnost ve městě.
        • 13 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.09.  12:09

          « Re: Re: Re: Jel jsem oba

          Při normální = absolutně ne. Napoprvé je to fakt divný = pak si spíš užíváš
          To že když nadoraz napálíš stejnou zatáčku = může bejt výjezd nepatrně jinej = na tom může něco bejt

          Ovladatelnost ve městě a kdekoli = je logicky vyšší = sou na to i obrázky :-)

          Mě se to v zásadě líbilo a kdysi před desítkama let = to u Hondy vymysleli dobře
        • 40 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 08.09.  12:13

          « Re: Re: Re: Jel jsem oba

          Co čtu, tak velká část testérů má za to, že kolem hranice, kde se mění natočení kol, se to chová pokaždé jinak. Já bych se určitě bez 4C obešel.
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.09.  12:53

            « Re: Re: Re: Re: Jel jsem oba

            Jasně že obešel = jen to pak trochu hůř zatáčí a nepatrně hůře sedí

            Umožní ti to rychlejší průjezd zatáčkou. A když najedeš tu stejnou zatáčku pokaždý úplně stejně = tak se to bude i chovat stejně

            Všímaví testéři si všimli = že když jinak = i z ní trochu jinak vyjedeš ;-)

            To natáčení zadních kol = ten pocit jinak = možná trochu umocňuje

            Stejně jí najedou pokaždý možná piloti F1 = možná :-)
            • 32 Reagovat !

              foto white-label

              white label 08.09.  14:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jel jsem oba

              Všímaví testeři (= s kratším vedením, než tví "testéři") si (mimo jiné) všimli, že (mainstreamový) systém 4C zatím není tak dokonale odladěn, jako obdobný systém u Porsche, potažmo Audi.
              Vzhledem rozdílným cenám daných kategorií na tom není nic moc překvapivého.
      • 30 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 09.09.  10:45

        « Re: Re: Jel jsem oba

        A jel jsi skutečnou hranu? Protože pak se fakt zadní náprava chová dost nepředvidatelně. Tedy ještě - jakou verzi jsi jel CUP, nebo obyč? Viděl jsem na vlastní oči, že hození do zatáčky (ne okruhová stopa) je něco jako kdyby ti někdo zatáhl za ruční brzdu. Auto umí být strašně nepředvídatelné... když člověk ale jede čistě, tak mi to většinou fungovalo.
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 10.09.  07:46

          « Re: Re: Re: Jel jsem oba

          Čo som ja postrehol, tak tento jav popisujú novinári iba v režime Race a iba mimo okruh. Na okruhu podobný problém nezaznamenali. Že by civilnejšia verzia sport bola naladená zákernejšie ako Cup asi môžme aj takto teoreticky vylúčiť. Pri tomto ma napadá jedna vec. Že by poznámka o používaní režimu Race nebola iba bezpečnostným doporučením, ale že by 4control bol v tomto režime ladený na uzatvorené trate a pre čistú stopu? Na dosahovanie lepších časov a nie na hovado štýl? Niečo ako keď sa objavujú poznámky o TypeR, že funguje iba na suchu. Inak nedosuhuje dostatočný prítlak a správa sa nervózne...
    • 13 Reagovat !

      foto Bgg027

      Bgg027 08.09.  17:01

      « Re: Jel jsem oba

      Ale jistěže 4control funguje. Stačí nebejt dřevo.
      • 20 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 09.09.  10:47

        « Re: Re: Jel jsem oba

        Funguje, ale v jak které situaci. Pokud jedeš trošku rally / hovado styl, tak zadní náprava funguje občas nepředvídatelně a stane se ti, že tě to hodí ve vteřině do přetáčivého smyku, což je dost děsivé. Na předchozí verzi jsi věděl, kdy zadek pracuje, tady to přijde ve vteřině. Ale to je zkušenost s non-cup verzí, možná to cup bude mít naladěné jinak
        • 00 Reagovat !

          foto Nagano

          Nagano 09.09.  19:15

          « Re: Re: Re: Jel jsem oba

          Ano, přesně tak...pitomec píše o dřevu a ví kulový. Je to přesně jak píšeš, na limitu je to auto zrádný.
  • 23 Reagovat !

    foto Bgg027

    Bgg027 08.09.  16:56

    4C

    Nebudu hodnotit test jako takovej. Ale nemyslím si, že hodnotit podvozek by měl někdo, kdo ho neumí používat. 4control je poměrně povedená hračka, která z lecjaký krabice od Renaultu dokáže udělat zábavný auto...a kupodivu s předvídatelností nemá sebemenší problém, pokud v tom autě nesedí prkno a projede si nejprve pár zatáček, pro vyzkoušení, co to vlastně dělá.
  • 30 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 08.09.  22:58

    Megane RS

    Pro mě je předchozí MRS 250 Cup pořád benchmark toho, jak má jezdit hot hatch. Když jsem vybíral auto pro sebe, tak jsem projížděl i aktuální Cupru, čekal jsem, že to bude "jako Megane RS, ale rychlejsi", a byl jsem zklamaný. Ta řidičská bezprostrednost a vymazlenost tam nebyla.

    Ale u toho nového bych měl vážně strach z 4control. Nemám rád, když mě auto v zatáčce překvapí. Že soucasných HH bych asi nejvíc věřil kupodivu i30 N, která na mě dělá dojem, že bude minulému Megane RS nejblíž.
  • 01 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 09.09.  12:28

    Zklamání redaktora

    ze zvuku motoru MRS je asi to nejmenší, co lze MRS (každý přeplňovaný přímovstřikový čtyřválec zní maximálně jako šicí stroj a jediné divadlo za cenu kraválu vyluzuje jenom přes výfuk), hlavní problém je, že dynamicky zaostává za přímou konkurencí (a tím nemám na mysli Focus RS, který je výkonově jinde), ale přímou předokolkovou konkurenci.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 09.09.  12:51

      « Re: Zklamání redaktora

      Chcel som oponovat EJ25, ale ok, to je stale nepriame vstrekovanie.
      • 00 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 09.09.  16:31

        « Re: Re: Zklamání redaktora

        No hlavně je to boxer, to je úplně jiný kafe.
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 10.09.  16:46

      « Re: Zklamání redaktora

      I 4 válce mohou znít pěkně...když se sladí motor, sportovní sání + laděná výfuková sestava. A nemusí to být nutně jen Subaru WRX STi, nebo zde testovaný Focus RS
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Statečný bojovník! Davídkovi (7) transplantovali játra. „Věděli jsme, že může zemřít,“ popsali rodiče

Statečný bojovník! Davídkovi (7) transplantovali…

Nepředstavitelné jsou pocity rodiče, když je jeho dítě pro závažné onemocnění odkázané na pomoc druhých a na…

Zkraťte si čekání na Vánoce s pořádnou porcí výher na losu Adventní kalendář

Zkraťte si čekání na Vánoce s pořádnou porcí výher…

Stírací losy od Sazky se v posledních letech staly příjemnou součástí vánočních svátků. Ještě před samotným…

 

iSport.cz

Salfický šel do kabiny rozhodčích, Pardubice za to platí 30 tisíc

Salfický šel do kabiny rozhodčích, Pardubice za to…

Dynamo Pardubice dostalo za neoprávněný vstup šéfa klubu Dušana Salfického do kabiny rozhodčích v utkání…

Satoranský v NBA zazářil. Trápícímu se Washingtonu zařídil obrat

Satoranský v NBA zazářil. Trápícímu se Washingtonu…

Basketbalista Tomáš Satoranský odehrál nejlepší utkání v sezoně NBA a 13 body, sedmi doskoky a třemi asistencemi…

 

Reflex.cz

Kroupa: Babiš se nám vymstí, chce teď získat další miliardy. Zeman ho drží, aby vstoupil do historie

Kroupa: Babiš se nám vymstí, chce teď získat další…

Česká politika se pohybuje v sinusoidě a teď je ten propad opravdu hluboký. Politolog a signatář Charty 77…

Stovky mrtvých vojáků v Československu. Historici odhalili ohromující počty obětí povinné vojny

Stovky mrtvých vojáků v Československu. Historici…

Odborníci z Vojenského historického ústavu vůbec poprvé po pádu totality v Česku spočítali, kolik vojáků zemřelo…