Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Mondeo Combi 2.2 TDCi – Dálniční expres

S nedávnou modernizací se pod kapotou Mondea objevil nový dvousetkoňový turbodiesel. Je 420 Nm na přední nápravě smrtící porce pro pověstné kvality řízení velkého Fordu?
Zpět na článek
25. 10. 2010 07:58
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 13:43
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 18:41
neregistrovaný "Joseph"
26. 10. 2010 07:49
25. 10. 2010 22:19
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 23:04
neregistrovaný "Joseph"
26. 10. 2010 09:42
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 23:03
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 12:12
25. 10. 2010 12:34
25. 10. 2010 12:54
25. 10. 2010 13:09
25. 10. 2010 13:10
25. 10. 2010 13:12
25. 10. 2010 13:13
25. 10. 2010 13:15
25. 10. 2010 13:10
25. 10. 2010 13:27
25. 10. 2010 13:42
25. 10. 2010 13:47
25. 10. 2010 14:22
25. 10. 2010 15:01
25. 10. 2010 15:21
25. 10. 2010 15:22
25. 10. 2010 15:38
25. 10. 2010 15:54
25. 10. 2010 15:56
25. 10. 2010 17:11
25. 10. 2010 17:36
25. 10. 2010 20:55
25. 10. 2010 22:16
26. 10. 2010 10:04
26. 10. 2010 08:44
26. 10. 2010 11:19
25. 10. 2010 16:03
25. 10. 2010 15:54
25. 10. 2010 15:55
25. 10. 2010 15:57
25. 10. 2010 16:17
25. 10. 2010 16:02
25. 10. 2010 16:29
25. 10. 2010 18:57
25. 10. 2010 19:13
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:51
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 19:57
25. 10. 2010 20:02
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 21:41
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 22:16
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 22:26
25. 10. 2010 22:36
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 22:44
25. 10. 2010 23:02
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 23:19
25. 10. 2010 22:38
25. 10. 2010 22:44
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 23:13
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:20
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 19:00
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 21:29
25. 10. 2010 16:01
25. 10. 2010 16:16
25. 10. 2010 16:25
25. 10. 2010 16:26
25. 10. 2010 16:49
25. 10. 2010 19:00
25. 10. 2010 21:30
25. 10. 2010 17:13
25. 10. 2010 14:58
25. 10. 2010 15:37
25. 10. 2010 15:41
25. 10. 2010 15:42
25. 10. 2010 15:53
25. 10. 2010 15:54
25. 10. 2010 15:57
25. 10. 2010 16:14
25. 10. 2010 19:10
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:30
25. 10. 2010 20:28
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 18:40
25. 10. 2010 19:58
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 13:42
25. 10. 2010 14:26
25. 10. 2010 14:53
25. 10. 2010 14:59
25. 10. 2010 16:06
25. 10. 2010 16:52
25. 10. 2010 21:16
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:35
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 15:09
25. 10. 2010 15:19
25. 10. 2010 15:39
25. 10. 2010 18:09
29. 10. 2010 11:21
25. 10. 2010 16:31
neregistrovaný "Hooonza"
26. 10. 2010 09:52
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 16:42
25. 10. 2010 17:36
25. 10. 2010 17:43
25. 10. 2010 17:35
25. 10. 2010 18:19
25. 10. 2010 19:11
25. 10. 2010 19:25
25. 10. 2010 20:26
25. 10. 2010 21:30
25. 10. 2010 21:21
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 21:31
26. 10. 2010 09:06
25. 10. 2010 19:21
25. 10. 2010 19:23
25. 10. 2010 17:47
25. 10. 2010 19:35
25. 10. 2010 19:52
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 20:18
25. 10. 2010 20:18
25. 10. 2010 21:50
25. 10. 2010 21:50
25. 10. 2010 22:17
25. 10. 2010 22:32
25. 10. 2010 22:40
25. 10. 2010 22:52
25. 10. 2010 22:59
25. 10. 2010 23:11
25. 10. 2010 22:37
25. 10. 2010 22:48
25. 10. 2010 22:58
25. 10. 2010 22:59
25. 10. 2010 23:01
25. 10. 2010 23:49
neregistrovaný "Heine"
26. 10. 2010 07:54
26. 10. 2010 10:59
26. 10. 2010 10:28
26. 10. 2010 20:44
26. 10. 2010 21:01
26. 10. 2010 22:13
26. 10. 2010 00:04
26. 10. 2010 10:15
neregistrovaný "Joseph"
26. 10. 2010 19:07
26. 10. 2010 20:05
26. 10. 2010 21:42
26. 10. 2010 22:43
29. 10. 2010 11:35
29. 10. 2010 14:11
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 07:58
Kde je VW ......
Tak si myslím, že i přes příchod "nové" generace passatu mají u VW co dohánět. ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - iudex
25. 10. 2010 10:10
Re: Kde je VW ......
Ale to nevysvetlíš. Passat je taká hviezdna dokonalosť, že na obyčajné Mondeo 2,2´TDCI mu stačí i 170 koní.
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 13:43
Re: Kde je VW ......
Si přečti ty "prohřešky" na konci článku. Když si do pasáta objednáš stejný prvky výbavy, tak se takovýhle věci nestávaji ;-) Nehledě na to, že Lane Assist u Pasáta umí i zásahem do řízení auto zpět do pruhu vrátit, pasát taky umí sám zaparkovat jak podélně tak příčně, pasáta můžeš mít s pohonem všech kol... Nevim, kdo se u koho má co učit ;-)
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 18:41
Re: Kde je VW ......
No nevim, ja osobne nepotrebuju auto co za me zaparkuje a bude mi hrabat do rizeni, kdyz zapomenu na blinkr. Nez aut. parkaovani a hlidani pruhu radeji ocenim system blis, ktery VW nenabizi. Pro normalni jezdeni je ctyrkolka v nasich podminkach zbytecna, pouze zvysuje cenu a spotrebu a pokud ji budu chtit, tak to rozhodne nebude haldex ale torsen, nebo Xdrive. Dle mého názoru mondeo převišuje passat ve všech ohledech a nejvíc v jízdních vlastnostech a motorech. Passat ma oproti mondeu pouze o neco "lepsi" zpracovani interieru a kozervativnejsi design, ale ani jedno neni nic pro me a kdyby ano, tak volim radeji superb protoze mi nabizi vse minimalne stejne dobre jako passat a za zajimavejsi cenu. :-!
Avatar - Well-being
25. 10. 2010 19:11
Re: Kde je VW ......
Když přiděláš Passatovi křídla, bude i létat ... ;-)
26. 10. 2010 07:49
Re: Kde je VW ......
:yes: Myslím, že křídla jdou u VW doobjednat - šlo to i u starého DS, měl to Fantomas.
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 22:19
Re: Kde je VW ......
Argumety typu "já osobně nepotřebuju" jsou trochu mimo mísu. Pasát jednoduše nabízí spoustu technických vychytávek pro ty, co na tom ujížději. Když by náhodou někdo z takových lidí chtěl mondeo, tak musí buďto slevit na nárocích, nebo má smůlu.
No a s Haldexem 4.0 bys se měl projet, mluvil bys jinak.
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:04
Re: Kde je VW ......
Promin ja uz te chapu a docela lituju:

Auto snů: VW Passat Variant 2.0 TDI DSG 4M
MOJE.auto.cz: Seat Ibiza 6L Signo 1.9 TDI/PD 74 kW | Škoda Octavia Combi Rider TDI 4MOTION |

Jen pro zajimavost technika VW ve spolehlivosti uz neni co bejvala, tak az ti odjede u toho pasika pulka motoru behem trech let, tak se nediv. Moje posledni dobry auto od koncernu VW byla Audi A4 1.9TDi rok 2003. Ne ze by jsem mel neco proti Audi (mam tu znacku rad a rad se k ni zase nekdy vratim), ale s motorem 2.0 Tdi (90% montovanych do passata) a soucasnou platformaou VW opravdu nic nechci (takze A3 a cokoliv s 2,0TDi je u me pase).

Jo co se tyce Haldex, tak posledni co sem skousel byla v Passatovi 2.0TDI (2008) a opravdu se reakcema a kvalitou jizdy (nemyslim trakci na snehu a v terenu) neda srovnavat s torsenem nebo Xdrive.
neregistrovaný "Hooonza"
26. 10. 2010 09:42
Re: Kde je VW ......
No vidiš, protože 2008ka má eště Haldex 2.0 ;-)

Když to nechceš, tvoje smůla ;-)

A půlka motoru během třech let zcela určitě neodejde. Tomu, co tu řikáš, sám nevěříš.
25. 10. 2010 18:45
Re: Kde je VW ......
a zase klasické srovnávání s passatem :-) passat určitě nabídne čtyřkolku, nicméně pro někoho kdo chce trošku dynamický auto se super motorem a nechce SAABa (nechápu :-D) tak je Mondeo 2,2 určitě super volba :-)
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:03
Re: Kde je VW ......
:yes:
Avatar - Blue Sun
25. 10. 2010 11:39
Re: Kde je VW ......
Nemají. Passat je přeci nejlepší, nejdokonalejší a nepřekonatelný všemi možnými způsoby.
25. 10. 2010 19:47
Re: Kde je VW ......
v prd*li ;-)
Avatar - positivemind
25. 10. 2010 11:39
Musím uznat
Facelift se povedl - na promo fotkách to vypadalo jako nějaká pouťová atrakce a takhle, skoro při osobním dojmu, vypadá FL naprosto jinak. Krásně omládlo :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - superkutil
25. 10. 2010 11:52
Motor je moc velký žrout.
Proti předchozí verzi 2.2TDCI 114kW je tento motor žrout. Starý motor měl moment 400Nm ale spotřebu ve 130km/h cca 5,3 litrů.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
25. 10. 2010 12:02
Re: Motor je moc velký žrout.
Neviem, kutile, či to nie je len prianie otcom myšlienky. 5,3 pri 130ke nestačí ani dvojlitru TDCI.
P.S. Ako meriaš spotrebu pri ustálenej rýchlosti?
25. 10. 2010 12:48
Re: Motor je moc velký žrout.
Musim souhlasit, jsem majitel mondea TDCI 96kw z roku 2004 a pri 130 tachometrovych na tempomat se mi to po par kilometrech ustali na hodnote sice 5.4 dle palubniho PC, ale kdyz pak celou nadrz dotakuji tak mam cca 6.2. Nevim jak ostatnim ale me palubak keca v rozmezi 0.6 - 0.8. Takze pripoctete k tomu vzycky alespon tuto hodnotu a zjistite realnou spotrebu. Ja jezdim prumerne lehce nad tech 6 litru, plus minus 2 deci. JE pravda, ze jezdim spise delsi trasy treba pres 100 km, a druhy den cuknu jen po meste par kilometru, ze se me ta spotreba nestaci skoro hnout a pak uz zase delsi trasa.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2010 13:07
Re: Motor je moc velký žrout.
V testu to bylo odečteno určitě taky s palubního počítače a jestli to pak žere osUm tak to je na naftu dost.
25. 10. 2010 17:28
Re: Motor je moc velký žrout.
130 a 130 je rozdiel. Raz fúka bočný vietor, inokedy v protismere, niekedy zozadu... Dosť spraví aj povrch cesty, niektoré asfalty a betóny sú žrúty gúm, aj nafty a hlavne nie je šofér ako šofér, niekto ide 130 a plyn má sotva stlačený, niekto na to potrebuje tlačiť viac. Koľkokrát sa mi stalo, že som na 130 trochu povolil nohu na plyne, a aha, rýchlosť neklesla, ale spotreba šla pekne dolu...
Odporučil by som vyskúšať na vlastnej koži, nie je tester ako tester. ;-)
26. 10. 2010 21:47
Re: Motor je moc velký žrout.
"Koľkokrát sa mi stalo, že som na 130 trochu povolil nohu na plyne, a aha, rýchlosť neklesla, ale spotreba šla pekne dolu..." - zázrak >:D
Avatar - superkutil
25. 10. 2010 14:49
Re: Motor je moc velký žrout.
Vždy když jedu nějakou delší trasu po dálnici, tak vynuluju PP. V pátek jsem jel Praha-Vrchlabí a spotřeba podle PP byla 5,4litru. Podle tankování je to tak o 3-5deci více. Celková spotřeba po 110tis.km v kombinaci 40% dálnice, 40% město a 20% silnice je 6,9litru podle dotankování. [odkaz]

Co mi říkal kolega co má 2.2TDCI 129kW, tak má spotřebu kolem 8,5mi litru. nové Mondeo je těžší, nižší emise a má větší citlivost na plyn. To vše zvyšuje spotřebu.

Dovolená ve Skandinávii 6500km byla podle PP za 5litrů.

Řekněme, že spotřeba odpovídá výkonu, mě ale více děsí přední maska. Vidím v ní Renault nebo nějakého korejce. Ta chromovaná maska, to jsem myslel že už takový humus Ford překonal. 8-s
25. 10. 2010 13:45
Re: Motor je moc velký žrout.
to cislo je moc rozpravkove...je to tazke porovnavat, lebo aktualny motor plni vyssiu emisnu normu
Avatar - iudex
25. 10. 2010 12:12
MODRÉ TGV
Mondeo dospelo vo všetkých ohľadoch. Vizuálne, z exteriéru i interiéru, motoricky, technicky.
Drobné ťahy dizajnérov pridali na vizuálnej atraktívnosti, avšak bez násilných snáh o zmenu charakteru. Interiér poskočil dopredu, čo kvitujú i v teste. Priestorovo je to silný konkurent pre Superb, kde milimetrové straty v pozdĺžnom priestore vzadu kompenzuje veľkorysejšou šírkou. Objem kufra je bez debát, nominálna strata oproti Superbu kombi sa stráca ako para nad hrncom pri reálnom porovnaní (opäť nemožno nespomenúť značke väčšiu šírku Mondea). Zlatý klinec prináša vynovená technika, ktorá je bez debát na vrchole triedy. Dvojspojka - možno pomalšia, ale zato kultivovanejšia ako DSG, priamovstrekové turbá a najmä mainstreamovú konkurenciu drviaci 200-koňový dízel, ktorý robí z Mondea skutočné TGV na kolesách.
Summa sumárum: toto je mainstreamová prvá liga. V niektorých detailoch lepšia, v iných slabšia ako konkurencia, ale v celkovom súčte vlastností na pódiu stredného mainstreamu. Či berie zlato alebo bronz, je na posúdení každého, nesporné ale je, že ako najužšia špička definuje triedu a udáva smer.
P.S. Čím podráždenejšie budú niektorí jačať, že Mondeo nemá na Apoštola, tým viac priznávajú, že je to jeho najväčší konkurent. A ani dvojstranové elégie na tom nič nezmenia. ;-)
Rozbalit vlákno
71
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 12:34
Re: MODRÉ TGV
To je sice všechno hezké, ale prémiovej chlap ti do toho nesedne :-)
25. 10. 2010 12:54
Re: MODRÉ TGV
Jistě že ne. Proč by prémiový chlap sedal do neprémiového auta.
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 13:09
Re: MODRÉ TGV
To dá rozum, co by tam dělal.
Avatar - jazva
25. 10. 2010 13:10
Re: MODRÉ TGV
žeby sedel? >:D
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 13:12
Re: MODRÉ TGV
V neprémiovém autě?
Avatar - jazva
25. 10. 2010 13:13
Re: MODRÉ TGV
no ja neviem, len som ti odpovedal na otázku... ;-)
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 13:15
Re: MODRÉ TGV
Jsem se neptal ;-)
25. 10. 2010 13:10
Re: MODRÉ TGV
No vidíš a ja na ňom jazdím... :yes:
25. 10. 2010 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2010 13:42
Re: MODRÉ TGV
Ale bez srandy...
Pred dvoma rokmi som si vyberal v konečnej fáze medzi A6 Avnat pred FL a týmto tu.
Vyhral Ford... A je mi jedno, že pre niekoho som neprémiový človek...
25. 10. 2010 13:47
Re: MODRÉ TGV
tak toto gti nepochopi..postavit proti A6 mondeo. Ved on ti to vysvetli >:-[] >:-[]
25. 10. 2010 14:22
Re: MODRÉ TGV
Som priemerna vysoký a nadpriemrne tlstý...
Mondeo mi bolo jednoducho väčšie a pohodlnejšie...
A to som to kupoval na jar 2008, kedy tie ceny boli na maximách...
Avatar - Dinar
25. 10. 2010 15:01
Re: MODRÉ TGV
Není nad to, mít dané priority. Ale musím říct, že pár malých tlusťochů jsem už v ášestkách viděl, fakt to nebude otázka toho půl mega navíc? :-) ;-)
25. 10. 2010 15:21
Re: MODRÉ TGV
Můj kamarád, co mu pronajímáme prostory, má A6 Allroad a je velkej (ten kamarád). Taky nejsem drobeček, sedl jsem si po něm do auta a fakt jsem nedosáhl na pedály - nekecám.
25. 10. 2010 15:22
Re: MODRÉ TGV
A6 celkem znám, jezdil jsem i v mondeu a nezdá se mi, že by ford měl být vevnitř větší než A6ka. Hlavně ale nechápu, jak si mohl porovnávat mondeo s A6, to jsou úplně odlišné kategorie... A nejenom cenou.
25. 10. 2010 15:38
Re: MODRÉ TGV
Jednoducho, mám limit, pomerne veľkorysý (50 kEur) a nie som zaťažený predsudkami o prémii a neprémii...
Mondeo má vnútri fakt viac miesta ako A6, je to pohodlné... Mondeo stálo na jar 2008 v plnej výbave viac ako 40 kEur, Audi bolo tesne pred F/L, pol mega v rozdiele nikdy nebolo...
Okrem toho ak máš zákazníkov, ktorí berú 700,- Eur mesačne, a napr. majiteľ malej firmy jazdí v Oktávke a ročne u Teba minie 50 kEur, tak asi nie je najlepšie ho dráždiť nejakou prémiou... Mohol by začať rozmýšľať, či tie naše ceny sú fakt také dobré... :-)
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 15:54
Re: MODRÉ TGV
Mondeo:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 900 / 1126
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 996
šířka vpředu (mm): 1448

Audi A6:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 920 / 1140
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 990
šířka vpředu (mm): 1450

Tak až na šest milimetrů na výšku je ve všem lepší. Takže mondeo není prostornější. Nehledě na to že A6 je o třídu výše. Mondeo by jsi musel srovnávat s A4.

Audi A4
podélný prostor vpředu min/max (mm): 990 / 1230
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1040
šířka vpředu (mm): 1490

A hle. Ono je ta A4 ještě větší >:D
Avatar - iudex
25. 10. 2010 15:56
Re: MODRÉ TGV
Papier znesie veľa. Posaď sa do tej A4ky, potom do Mondea a keď sa Ti aj potom bude javiť, že A4 je priestrannejšia ako Mondeo, napíš.
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 17:11
Re: MODRÉ TGV
Já porovnávám fakta, ty porovnáváš pocity. To že se ti zdá, že je menší neznamená že menší je. Interier Audi a Fordu se nedá srovnat. Audi prostě působí útulně, precizně a řidiče interierem objímá. Ford působí vzdušně. Jenže velikost není o pocitu, ale o tom, jak je doopravdy velké.
25. 10. 2010 17:36
Re: MODRÉ TGV
Mám dosť rokov na to, aby som nedal na papier, ale na to čo vidím a cítim... A4 je voči Mondeu malá...
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 20:55
Re: MODRÉ TGV
Mám dost rozumu na to, aby jsem si dal jedna a jedna dohromady. Zdání klame. Coperfield na tom zbohatl.
25. 10. 2010 22:16
Re: MODRÉ TGV
Kari, odvez sa A4 z BA do KE a naspäť a potom to isté sprav v Mondeu,alebo v Passate...
Ten rozdiel je veľký
S tými rozmermi je to rovnako ako napr.so spotrebou. Tá čo je písaná v techničáku, je len výsledkom laboratórneho pokusu, s realitou to nemá nič spoločné...
Avatar - kari.laz
26. 10. 2010 10:04
Re: MODRÉ TGV
Ty jsi vážně natvrdlý. Já jsem si ty čísla nidke nevycucal a jsou zde z testů na auto.cz spotřeba je úplně něco jiného, co zásadně ovlivní cesta a řidič a každý může mít jinou. Většina metrů je normovaných a nehrozí ochylka. Jestli nejste schponý porovnat dvě čísla, tak vás upřímně lituji.
26. 10. 2010 08:44
Re: MODRÉ TGV
Chceš se svézt, aby jsi zjistil, že A4 je podstatně menší?
26. 10. 2010 11:19
Re: MODRÉ TGV
Nechaj, má papier, a keby čo aj tak bude A4 väčšia...
25. 10. 2010 16:03
Re: MODRÉ TGV
Ale no tak...
posať sa do A4 a potom do Mondea, alebo bárs aj Passata... A4 je malá zúfalo malá, mal som pocit, že to auto som si musel obliecť, nie si doň sadnúť...
25. 10. 2010 15:54
Re: MODRÉ TGV
Když ještě trochu přitlačíš na vejfuk, možná si tu i uvěříš, že Mondeo je o těch pět set... dražší ;-) Bože bože, tyhle jezdce já tu potřebuju, o kom bych tu jinak psal?

Přesně takhle to chodí v reálu - Hele brácho, jedu dustera, a haxny v něm mám napjatý jako tetivu luku Vinnetoua. Měl jsem v pácu ještě touarega, ale na tyhle fifleny, s kterejma se utopíš i v městský kašně já nezabírám. Vzal jsem tedy toho dustera a natuty ti řikám, nelituju. Hele, jedu zásadu nikdy v životě ničeho nelitovat. Když tak vo tom přemejšlím... člověče... co mi taky jinýho zbejvá...
Avatar - iudex
25. 10. 2010 15:57
Re: MODRÉ TGV
To ako chváliš vtipnosť svojej vlastnej reakcie? Vedieš dialóg sám so sebou? Netrpíš Ty istou formou rozdvojenej osobnosti? >:-[]
25. 10. 2010 16:17
Re: MODRÉ TGV
Nikoliv, jen špatně odpaluji příspěvky. A jak koukám dolů, nejsem tu v tom dnes sám...
25. 10. 2010 16:02
Re: MODRÉ TGV
Ty ako reahuješ sám na seba???

Buďme chvíľu vážny, povedz čomu neveríš a ja sa to skúsim vyargumentovať...
25. 10. 2010 16:29
Re: MODRÉ TGV
Problém není čemu nevěřím, problém je výběr vozu.

Ten kdo kupuje střední mainstream (Mondeo např.) se finančně pohybuje v rozmeci cca 650 - 950 tisíc korun, ten kdo kupuje vyšší střední prémii (např. to tvé AUDI A6) se pohybuje v rozmezí cca 1,2 - 1,8 miliónu. Tys zatím jediný na světě, který "zvažoval", zda si má koupit A6 nebo Mondeo. toto dilema je vyloučené ze své racionální podstaty. Snad jen... škoda, že to nedopadlo v tvém případě obráceně... :-) Tomu už by se věřit možná i dalo...
25. 10. 2010 18:57
Re: MODRÉ TGV
ty ale na druhou stranu znám kamaráda co si místo BMW 3er koupil lagunu GT >:D 3er byla 320d předváděčka za cca 750tis a laguna 690tis..... bylo to nějak jak přišla jako novinka >:D takže možná jsou někdy takový pochody :D, je teda pravda, že už jí nemá........
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:13
Re: MODRÉ TGV
Se nedivim ze uz ji nema. Dat prednost zabozroutskymu Renaultu pred BMW, jezisi maria. :'-(
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 19:51
Re: MODRÉ TGV
Tak zase 3-er a Laguna GT jsou konkurenti alespon v ramci tridy. Ono se to BMWckarum tezko posloucha, ale Laguna GT vitezi v interieru (mluvim tady o autech v cene cca 600-700 tisic), je o dost vetsi, v ctyrvalcovych motorech se rovna a nabizi pro normalniho cloveka o neco vic muziky. Holt uz trojka trochu presluhuje...
Je jasny, ze kdyz si nakonfiguruju Bavoraka za milion a ctvrt tak se projevi premiovost (M-pakety, nadherne detaily, vybava). Jenze pri primym srovnani GT 2.0T a 320i Touring za stejny penize vyhrala u me Laguna. Nemusim se o ni v Praze bat, jede opravdu hezky, naklady na provoz jsou nizsi, jen image ma asi tak desetinovou.
Nakonec stala lehce pres pul mile a jeste pridali nejake darecky navic.
25. 10. 2010 19:57
Re: MODRÉ TGV
A nevadí ti že jsi právě zadělal GTImu na infarkt?
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 20:02
Re: MODRÉ TGV
Ja vim, ja vim, kdyz se podivam pred dum, vidim lowendovyho cloveka atakdal.
I don't care.
;-)
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 21:41
Re: MODRÉ TGV
Nejen jemu. .-(
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 22:16
Re: MODRÉ TGV
Kazdej ma priority trochu jinde, driv jsem do aut vrazel temer vse, co jsem mel (ruzny Alfy, BMW 328i, Civic Type-R, Touareg V10 TDI), ted jsem se uz posunul-ozen se a uvidis.
3-er ma smysl jedine s lepsimi motory a s plnou vybavou, navic nechat ji zaparkovanou u chodniku je o hubu.
Jen dotaz, jel jsi vubec nekdy s tou Lagunou GT, nebo tu jen hloupe placas? To auto ma nejlepsi interier z mainstreamu, vyborne jizdni vlastnosti, prijatelny motor, lidi ho nezavidi a nemusim se o nej bat. Jasne, ze tam jsou i nedostatky, ale kvality to prebiji.
25. 10. 2010 22:26
Re: MODRÉ TGV
Klid, srovnávat lagunu s BMW 3, to už tu zvedá že židle i vrátnýho...
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 22:36
Re: MODRÉ TGV
Bavo je Bavo, to nikdo nezmeni, taky bych chtel 330i :-)
Ted uprimne, co bys udelal s rozpoctem 650.000 ty? Predpokladam, ze mas zkusenosti spoustu. ;-) Na vyber byla L III GT Grandtour, 320i Touring, Insignia, Mondeo a 407 SW. Podminky: kombi, manual, benzin.
Zbylejch 350000 jsme utratili za Golfa.
25. 10. 2010 22:44
Re: MODRÉ TGV
Takto to nemůžeš podat, prioritní ve výběru je velikostní třída. Pak teprve můžeme na kvalitativní segment a až teprve pak na konkrétní model. Care, tys nečet´na mém blogu seriál "Jak kupovat auto"...
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 23:02
Re: MODRÉ TGV
To vis, ze cetl, vetsinu z tvych zapisku mam nastudovano skoro zpameti.
Pozadavky dle priority byly: stredni trida, kvalitni interier, benzin, manual a cena do 650000 (samozrejme to mohlo byt i vic, jen jsem chtel platit hotove, v tu dobu jsem vic nemel). Najezd mam cca 35000 rocne, benzin proto, ze tankuju na firemni CCS.
Takhle, ted uz je to stejne jedno, auto mam a nejak vyrazne nelituji (jenom na kostkach je to strasny). Za pul roku pujdu o tridu vys a do Nemecka, uz mam konecne vybrano. Ted prichazi kapitola 4, chozeni po showroomech a testovaci jizdy. :-)
25. 10. 2010 23:19
Re: MODRÉ TGV
:-) To je hezká činnost.

Dole máš práci, koukej tam vysvětlit jak je to s tou konkurencí mezi lagunou a BMW3... ;-)
25. 10. 2010 22:38
Re: MODRÉ TGV
Laguna GT v kombi v modrej je pekná.., aspoň mne sa ako jediná z nových Lagun páči...
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 22:44
Re: MODRÉ TGV
To jsme na tom stejne, mam modrou Malte. Akorat aby vypadala hezky, musi se porad myt.
Normalni Laguna je nehezka a divne jede, navic v mainstreamu patri k spis k tomu horsimu (az na cenu a interier), GT stoji o dost vys.
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:13
Re: MODRÉ TGV
Jo Laguna vypada dobre, je pohodlne auto na cestovani s prijemnym interierem. Ale hlavni vyhodou je cena, pokud chces za 600tis stredni tridu s dieselem v dobre vybave tak ano, ale za predpokladu ze auto hned po zaruce srelis, neb je to renault. Taky sem o ni premyslel, takze chapu, jedinej problem byl v podvozku, zaklad mi pride trapnej, preci je vlecna ramena nezarucuji moc dobre jizdni vlastnosti a nataceci naprava mi pro zmenu prijde trochu mimo a bal by jsem se spolehlivosti.
Ale nechapu proc ji srovnavas s BMW, to je trochu mimo misu.
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 23:20
Re: MODRÉ TGV
Ta riditelna zadni naprava je super, pocitove te dokonce v zatackach predbiha zadek. Uplne krok vedle to neni, vzdyt i BMW dava do svych spickovych modelu technicky shodne reseni.
Ja mam s Renaulty (Laguna 2 GT a prvni Megane) docela dobre zkusenosti, vzdycky jsme dojeli, hlouposti se resi u kazde znacky. Spolehlivost poslednich modelu je skvela, staci se podivat na dlouhodobe testy ruznych magazinu, dlouhodobe to je samozrejme otazka.
S BMW jsem to srovnal jen proto, ze jsem mohl mit za stejnou cenu i tu trojkovou radu. V 3-er mam neco najeto (330i, plna vybava) a tenhle 320i Touring pro me bylo obrovske zklamani. Pokud se to dovybavi, je trojka o svetelne roky vpredu, at jiz po jizdni strance, tak i po pocitove a kvalitativni.
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:00
Re: MODRÉ TGV
Racionalni je si koupit mondeo, je pocitove stejne velky a o malinko llip jede (pri porovnani spredokolek s podobne vykonym motorem). Mondeo je dobre auto za dobrou cenu. Audi 6 je spousta uzasne provedenych detailu, ktere davaji dohromady skoro dokonaly celek. Audi lze vybavit prvky o kterych se ridici mondea muze jen zdat a hlavne vetsina A6 maj pod kapotou sestivalec kombinovany s quatrem, coz u mondea nelze. Navic audi, bmw, mb, ..... vypovidaji o vasem postaveni, coz je mnohdy dostacujici duvod proc si tato auta koupit.
25. 10. 2010 21:29
Re: MODRÉ TGV
Ja nepotrebujem signalizovať svoje postaveniue, ja ho mám dobré aj tak... >:D
25. 10. 2010 16:01
Re: MODRÉ TGV
??? O čom točíš, preboha???
O akom Dusteru a touregovi???
Níjdi si cenníky Forda a Audi z roku 2008 a potom rozprávaj...
Ale máš pravdu v tom, že ten Ford bol lacnješí v lepšej výbave ako tá Audi asi o 3 500,- Eur...
Ale okrem toho, že má A6 nijkao neoslovial, tak som ušetril čo to na nákladoch a mohol som dať prácu ďaľšiemu človeku... To je tiež o prioritách...
25. 10. 2010 16:16
Re: MODRÉ TGV
Je fajn vědět, že na Slovensku je střední mainstream dražší než o třídu větší prémie... >:-[] Ingistere, stáhni svůj horní příspěvek a my tu pak budem dělat, jako by se nic nestalo... ;-)
25. 10. 2010 16:25
Re: MODRÉ TGV
Kam sa sem dá hodiť scan?
Ponuka na Mondeo 2,2 TDCi za 990 000,- Skk bez DPH...
A mrkni do cenníku koľko stojí A6...
25. 10. 2010 16:26
Re: MODRÉ TGV
Preboha a jak dražší???
Veď píšem že ten Ford v lepšej výbave bol lacnejší o 3 500 Eur ako tá Audina???
Kde som písal o tom, že je drahší???
25. 10. 2010 16:49
Re: MODRÉ TGV
Mondeo stojí prakticky polovinu toho, co dáš za AUDI A6...
25. 10. 2010 19:00
Re: MODRÉ TGV
no teoreticky mondeo v plný s nejlepším motorem může stát plus minus co uplně holá A6 s 2.0TDI........... otázkou pak je, kdo by šáhl po té A6 a kdo po Mondeu..... já v téhle situaci také po vybaveném mondeu........;-)
25. 10. 2010 21:30
Re: MODRÉ TGV
Dole máš ceny, čomu neveríš?
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 17:13
Re: MODRÉ TGV
Otázka pak je, v jaké výbavě byla ta AUdi. Předpokládám že ta úplně nejzákladnější.
Avatar - Dinar
25. 10. 2010 14:58
Re: MODRÉ TGV
Zajímavé je, že podrážděné ječení je nejvíc cítit právě tady, kde znalci nového mondea (drtivá většina jím ani nejela) bijí jeho praporem (vysícím na metrové řadící tyči dvojspojky) do passata v každé větě, a to sami od sebe.

Jinak, pár poznámek, je jistě k pochvale, že mondeo se svou technikou konečně přibližuje k etalonu, že to trvalo, pomiňme, důležité je, že to přichází. Byť stále je třeba dvojspojka jen ke dvěma motorům.

Dále, nějak se z testů vytrácí, a já říkám díky bohu, věty o nadpozemských jízdních vlastnostech mondea, a to auto konečně začíná být řazeno kam patří, tedy od supersportů k praktickým dostavníkům střední třídy, jejichž jízdní vlastnosti jsou na patřičné výši, tj. plně odpovídající potřebám, a jsou mezi nimi minimální rozdíly. Takto podávanému mondeu rozumím, a také nepochybuju, že v tomto směru asi nikdo nebude rozporovat fakt, že právě mondeo je to pro passat největším konkurentem mezi mainstreamovými zástupci střední třídy, s pódiem souhlas, kdo už by tam měl taky stát.

Jinou věcí je ovšem pohled ve smyslu určování směru střední třídy, a tady velmi souhlasím, vy víte s kým. Totiž mondeo svým pojetím, technikou stále jen trasuje svůj vzor, přesně jak tvrdí ten, jehož jméno se nesmí vyslovovat. Byť ten to dělá mluvou květnatou a způsobem, který ty prostší "kosvorty" rozpaluje do běla. ;-)
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 15:53
Re: MODRÉ TGV
Mondeo:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 900 / 1126
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 996
šířka vpředu (mm): 1448

Audi A6:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 920 / 1140
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 990
šířka vpředu (mm): 1450

Tak až na šest milimetrů na výšku je ve všem lepší. Takže mondeo není prostornější. Nehledě na to že A6 je o třídu výše. Mondeo by jsi musel srovnávat s A4.

Audi A4
podélný prostor vpředu min/max (mm): 990 / 1230
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1040
šířka vpředu (mm): 1490

A hle. Ono je ta A4 ještě větší >:D
Avatar - kari.laz
25. 10. 2010 15:54
Re: MODRÉ TGV
Toto měla být reakce na 15:38 Ingister2

Jsem se uklik
25. 10. 2010 15:57
Re: MODRÉ TGV
Připomínáš mi kamaráda, taky je vysoký chlap záda, začínají blbnout a tak se rozhodl že vymění passata za něco většího, koupil si Phaetona má tři firmy které mu vydělávají slušně tak se ho ptám proč nekoupil S-Classe a on mi říkal drsnou pravdu, když přijedu v medvědu tak dostanu asi tak polovinu zakázek co dnes, když dorazím ve Phaetonu tak si každý myslí že je to Passat a moji firmu berou jako že nejsme nijak bohatí ale taky nekrachujeme a o to tady vlastně běží. Pokýval jsem hlavou a dal mu za pravdu.

Edit: Co to je???? Já dával reakci na Ingistera2 z 15:38
25. 10. 2010 16:14
Re: MODRÉ TGV
Blbne, to, pridávato všelijako...

No veď, ale to nevysvetlíš...
Mám zopár veľkých nadnárodných zákazníkov, kde jednám len výnimočne so zahraničnými majiteľmi, zopár veľkých domácich, kde jednám s majiteľmi, ale gro biznisu tvoria stredné a malé firmy, do 20 - 30 zamestnancov, kde len máloktorý majiteľ jazdí niečo viac ako nižšiu strednú a to už pomlčéme o prémii...
A mal som aj osobnú skúsenosť pred x-rokmi, keď som prišiel za jedným majiteľom do firmy na požičanej fungl novej 9-5 ke...
Dohodli sme, (bolo to vybavenie labákov za asi 5 mil Skk), vyšli sme von, a majiteľ firmy, ktorá chcela u náš investovať 5 melónov, sadol do obstarožnej 405-ky a ja do Saab-a...
Ten pohľad, ktorým si ma zmeral, nezabudnem... Biznis nakoniec urobila konkurencia...
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:10
Re: MODRÉ TGV
Kterej v*l si splete passata s phaetonem????
25. 10. 2010 19:30
Re: MODRÉ TGV
Budeš se divit ale stále je a bude spousta lidí co se v autech nevyznají (a ani je moc neřeší takže je na auto.cz nikdy nepotkáš) a když pominu ty kteří když se jich zeptáš jaké tam bylo auto nebo jaké má brácha auto tak ti odpoví stříbrné, tak jsou lidé kteří sice poznají emblém ale vidí velké auto znak VW tak si řeknou Passat a věř že je takových dost. Jen my tady fandové do aut a řidiči (někteří z nás) na svět aut koukáme tak jako by to bylo nejdůležitější na světě a myslíme si že všichni jsou stejní, když budeš dělat policajta na kriminálce tak ti začne připadat že všichni lidi jsou drbani protože se v práci nebudeš s nikým jiným setkávat, a když budeš doktor na venerologii dospěješ k závěru že všechny ženské jsou běhny protože všechny budou k tobě chodit s pohlavními nemocemi.
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 20:28
Re: MODRÉ TGV
:yes:
Avatar - Emel
25. 10. 2010 18:40
Re: MODRÉ TGV
Vysící prapor? No budiž...

Co se přibližující techniky týče... nejsilnější nafta v Passatu má 125kW, takže v tomto se Mondeo přiblížilo vcelku úspěšně. Glorifikace podvozku Mondea se možná trošku vytrácí, přesto jeho pozice etalonu jízdních vlastností trvá. Tady to je spíš o tom, kdo je největším konkurentem Mondea... Honda?
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:58
Re: MODRÉ TGV
Myslel jsem vul kterej bude resit cim si prijel. ;-)
Avatar - del42sa
25. 10. 2010 13:42
motor
tento motor je slabší a méně sofistikovaná verze nové 2,2 DW 12c Euro 5

ve fordu je verze 147kW/420Nm

existuje ještě jiná a po všech stránkách lepší 2,2HDi 150kW/450Nm

rozdíly jsou následující: ačkoliv je HDi verze 2,2 "papírově" jen o 3kW silnější, jsou zde jiné důležitější upravy, které zlepšují projev a charakteristiku tohoto motoru.

slabší verze má běžné turbodmychadlo s pevnými lopatkami, chrakteristika točivého momentu je dostupná v menším spektru otáček a s citelným "kopancem"

silnější motor, který poprvé bude použit v Peugeotu 508 GT, má turbodmychadlo s variabilní geometrí lopatek, navíc osa turbodmychadla a jeho lopatky jsou vyrobené z Titanu, který je mnohem pevnější ale zároveň lehčí, než ocel.Tímto se snížila setrvačnost turbodmychadla a to reaguje nohem spontáněji.Silnější motor má také technologii VoltControl, který optimalizuje spolupráci motoru s alternátorem,který poté dále snižuje mechanické ztráty motoru.

stačí se kouknout na průběh točivého momentu v grafech.

viz link: [odkaz]

je evidentní, že inovované mondeo má slabší verzi tohoto motoru.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - saldy
25. 10. 2010 14:26
Re: motor
na mě ten graf s 204 neudělal vůbec dojem, právě naopak, příde mi že to je prohozený, k hdi 204 patří ten spodní
Avatar - superkutil
25. 10. 2010 14:53
Re: motor
Jo, grafy jsou prohozené a ten silnější vypadá hodně dobře. Hlavně ta plochá momentová křivka.
Avatar - del42sa
25. 10. 2010 14:59
Re: motor
grafy jsou dobře, jen popisky jsou prohozené. Spodní graf patří k silnějšímu motoru 204k. ;-)
25. 10. 2010 16:06
Re: motor
Jenze to HDI 2.2 neni TDCi 2.2, myslet si, ze oba motory jsou uplne 100% shodne, je holy nesmysl, treba ridici jednotka, turbo atd.. Dej sem graf tohoto noveho 2.2 TDCi, pak se budeme bavit. Jinak Ford ma promennou geometrii lopatek jak na novem TDCi 2.0 tak u tohoto noveho TDCi 2.2.

Jen tvuj hloupy pokus jak delat z verze pro PSA neco lepsiho, bohuzel pro tebe 100% lzivy!

[odkaz]

Tady mas fakta od Fordu (st. 44) ktera potvrzuji co rikam a ukazuji jasne ze jsi mimo realitu. A to HDi si strc do p....., jeho krivky jsou zcela irelevantni k tomotu TDCi.
Avatar - del42sa
25. 10. 2010 16:52
Re: motor
Je mi velice líto že jsem se dotknul tvého citlivého místa, ale motory jsou úplně shodné včetně řídící jednotky, jediné v čem se liší je plastový kryt na motoru.Vítej v Globalizaci ;-) Nepokouším se nic z něčeho dělat, PSA a Ford vyvíjeli tyto jednotky společně a já jsem navíc nikde nenapsal, že Mondeo nedostane i silnější verzi tohoto motoru (později) Takže se uklidni. ;-)

V tom tvém dokumentu je chyba, protože je špatně přeložený z originálu.
25. 10. 2010 14:44
HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Hliník si koupoil Mondeo, jo, to by myslím sedělo, vizuální příbuznost evidentní, společenské postavení trefné...

Tedy to jsou konce, cituji: "falešné ventilační mřížky", "zastarávající design", tohle se dá jistě podepsat.

Co je však očividné fakt na první voko, to je fatální zestárnutí (nejen) Mondea v pohledové konfrontaci s elegancí nového Passata. Takovýhle designový direkt se ve třídě již dlouho nekonal, naposledy snad v době, kdy ford ještě uměl dělat auta, tedy v době, kdy přišla Sierra.

Co naplat, "knedlík" design nezachrání ani dobrý motor ani dobré jízdní vlastnosti. V komplexu je holt na trůnu někdo jiný. V Česku koneckonců jsou před Mondeem na trůnu dva. Zaslouženě a důvodně.

Osobní poznatek - větší designovou nudu ve třídě neznám, na autu je znát slepá cesta kinetického designu (auto vypadá jako když stojí, i když jede...), sedan "ozvláštněn" almarovitou zádí se soubojuje s kombíkem, který neumí zadní boční okna.

Styl (nebývale na svou třídu koncentrovaný do elegance) má ve střední mainstreamové třídě nyní pouze Passat, a Superb, ten ovšem jen v mutaci kombi. Mondeo naštěstí nedopadlo jako Insignia, drží se i přes své vizuální přešlapy ve středu pole. A i to je vlastně na pochvalu.

Mimochodem, nový Passat své konkurenci utekl o epochu nejen designem, nýbrž i bezpečnostními systémy - senzor únavy, monitorování mrtvého úhlu, asistent panického brzdění apod.

Já vím, na nového Passata to chce tak nějak i eleganci svého života. Upocenej šetřílek na raketu ulice by se za volantem Apoštola dokonale utopil. Mondeo je v tomhle o řád přístupnější. Nemusel by sis v něm na nic hrát, a každej by věděl, kam patříš. To sice u Passatu ví také každý, ovšem holt těch nekolik image pater scházejících na Passata budeš muset dusit ve svý duši. Ale na tohle ty seš přece profesionální kádr.

BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
28
25. 10. 2010 15:03
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Kefalin co si představujete pod pojmem asistent panického brdění? Pokud to bereš jako že máš brzdový asistent a když panicky zašlápneš brzdu rozblikají se výstražné směrovky tak to mám u mondea z loňského roku taky. ;-) Jinak v článku píšou o monitorování mrtvého úhlu a senzor únavy má i mondeo. Chápu že si to přehlédl ale když chceš být objektivní nastuduj i jiné značky než jen koncern.Mrkni třeba tady [odkaz] ;-)
25. 10. 2010 15:10
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Těší mě, že neprotestuješ proti Hliníkovi ;-) Spíše tímto směrem jsem totiž čekal útok.

Jenom jestli ty za senzor únavy nechápeš to, že ti chrastí šaltrpáka... :-)

P.S. Koukám tu do materiálů, Passat trumfuje i silnějšími skly, asi to bude mít dopad i do hluku v kabině. Co se týká otevírání kufru (máš-li v pazourách náklad), u Passata nakopneš zespodu nárazník a máš to, tuším, že u mondea musíš tlačit. Myslím jako nosem... ;-)
25. 10. 2010 15:18
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
No já spíš protestuji proti tomu co udělali s těma mřížkami které jsi zmínil i ty jelikož dokud tam byl blinkr bylo to fajn, blinkry v zrcátkách mi vadí obecně, další úlet jsou světla pro denní svícení kdyby je zakomponovali k mlhovkám nevypadalo by to tak násilně, a co mi taky vadí je odstranění horní lišty masky z haubny, teď se mi zdá moc dlouhá a masky vypadá jak z Legacy.
Tobě v mondeu chrastí fofr klacek? Mně ne asi to mám nějaký pokažený.
Proč bych měl bojovat proti Hliníkovi každý je to co je a ne to co mu vnucují druzí. ;-)
25. 10. 2010 15:24
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Souhlas.
Avatar - positivemind
25. 10. 2010 15:08
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
BRAVO, FIAT! FIAT BRAVO
25. 10. 2010 15:12
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Pozor, brabče, Fiat sice vyrábí údajně auto střední třídy, ale zatím ho nikdo nikde neviděl. Poděl se, obnaž svůj vkusový kořen.
Avatar - positivemind
25. 10. 2010 15:44
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Já tu žádnej svůj kořen obnažovat nebudu :-!
Avatar - Plautus
25. 10. 2010 16:07
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
>:D :yes:
Máš recht!
25. 10. 2010 15:21
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Dobrá slovní hříčka. :yes: >:D
25. 10. 2010 15:25
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Znám ještě pár aut, co mají styl, nejsou to prémiové značky a nejsou z koncernu VW
25. 10. 2010 15:29
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Jaké to jsou?
25. 10. 2010 16:00
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Volvo S40 a SAAB 9-3. Vím, že je kdekdo (včetně výrobců - zbožné přání) řadí mezi prémii, ale dle mého v prémii má místo pouze BMW, MB a s přihmouřením jednoho oka Audi. Pak nějakej ten střední lexus (tuším, že řada IS) a accord (v USA prodávaný jako Acura TSX - přímý konkurent IS). I když u toho lexusu, už jenom díky klasickému uspořádání, bych byl s tím zařazením do mainstreamu opatrný.
25. 10. 2010 16:13
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Franke neblázni. Kvalitativní kategorie tak, jak je zde máme zažité jsou místní (evropskou) doménou a nedají se jen tak přenášet na jiné kontinenty. Jaguar je prémiová značka ať chceš či nechceš (byť dnes více méně z nostalgie). Volvo, Saab a Alfa Romeo jsou subprémiové automobilky. Volkswagen je supermainstream, a Ford a spol je mainstream. Jak Infi, tak Lex a Accura jsou produkty prvotně orientované na severoamerický trh. Kožená sedadla s masáží zad však (evropskou) prémii zatím z nikoho neuděla. Ano jedná se o luxusní produkty, a v rámci zjednodušení jsou zde řazeny k prémii. Měli-li bychom najít nějaký evropský ekvivalnt k těmto japonských luxznačkám, pak se víceméně jedná o evropskou subprémii.

Ano, Volvo S40 je stylový vůz, ovšem nikoli v plné střední třídě, je na tom jako naše Octavia - rozkročené nad třídou kompakt a střední. Saab 9-3 styl měl. Dnes je nutno mu ten styl zase najít. V nové generaci.
25. 10. 2010 16:25
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
GTI, je to můj názor, vlez si do volva, saabu a pak do MB. Je mi úplně jedno, jak to řadí novináři, nebo kam by chtěli patřit výrobci. Je to můj pocit, např. v MB C se cítíš fakt dobře, prémiovou jízdu umocňuje klasická koncepce a nezapomínej na hvězdu na kapotě ;-) . No a pak šupky, rychle do saabu. Pak se mnou budeš možná souhlasit. Pozor, tohle nemám z fotek.... A Alfu Romeo řadit někam jinam než mimo mainstream bych já si osobně netroufl. To, že se Alfa o něco snaží, neznamená, že tam patří.

EDIT: asi to z mého textu vyznělo nejednoznačně, ten accord a iesko jsem zařadil do neprémiových stylových aut vedle saabu a volva. i když ten lexus je na vážkách - hl. díky klasické koncepci. Prémie: BMW, MB a kompromisně Audi. Zbytek uvedený v mém příspěvku = mainstream
25. 10. 2010 19:32
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
prémie: BMW, Audi, MB, Lexus, Jag, Subprémie: Alfa, Volvo, SAAB, Subaru...... supermainstreem: VW a pak to ostatní...... tak to ze svého pohledu chápu já..... i když bych rád, aby SAAB patřil výše, ale jak píše GTI, musí se trošku najít.......... každopádně mu fandím :-)
25. 10. 2010 15:46
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
To Ti naozaj k radosti v živote stačí Passat a obdiv chlapčekov, pre ktorách je Passat cieľom ich snov, aby sa aspon chvilu mohli citit ako "menezeri"?
To naozaj nevidis, ze aj u najzarytejsich obdivovatelov Passata ten novy F/L vyvoláva maximálne škrabanie na hlave?
Mondeu chýba 4x4 o tom nie je spor, ale reči o zostarnutí...
Voľakedy si bol vtipný, provokatívny, zriedka trápny a sem-tam si povedal veľkú pravdu...
Čo z toho ostalo?
Odpovieš si sám?
25. 10. 2010 16:04
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Žádní zarytí obdivovatelé nejsou, jsou jen dospělí lidé, kteří se orientují ve světě, ve světě aut a v životě. Tihle lidé kupují zásadně Passat. Tedy, v předmětné třídě.

Pak jsou jiní, ti vybírají mezi AUDI A6 a Mondeem, aby si (jasně) vybrali... Mondeo.

A to je vše, Ingistere. Speciálně pro tebe, to co jsem napsal, to je ta velká pravda o... no, ty už budeš vědět ;-)
25. 10. 2010 16:23
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Orientovať so vo svete a živote?
To je niekedy dosť nadľudská úloha aj pre onakvejších majstrov.
Ja si myslím, že som ukotvený dosť pevne a to či si Passata kúpim, alebo nekúpim, na to nezmení nič. Mám svoje názory, nehanbím sa za ne, nehrám sa na nič čo nie som, alebo čo nemám (ako napr. na vlastníka modrej 911-ky, všakže...), svoje som odžil, odpil, odje... a nepotrebujem obdiv más niekde na webe, hýkajúcich nad mojím štýlom.

BTW: Prečo mažeš vlastné príspevky, plus skús odpovedať na hore položenú otázku...
26. 10. 2010 08:47
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Nehadej se s nim, je to jen pravnik ;-)

Jo a nekde tvrdil ze jezdi v Porsche? Proboha, co by v nem delal, tam se tezko ridi s loktem na okynku. Mozna na nej kouka v garazi a rika si, jakej je kabrnak :-)
26. 10. 2010 11:22
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
tuto napr. [odkaz] nájdeš to dolu v diskusii, ako druhý príspevok...
25. 10. 2010 16:02
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Ufff, vždy jsem měl za to, že pan Hliník je postavou, která díky změně bydliště dala všelidovému veselí všanc pouze své příjmení, narozdíl od svých spolužáků Hujera, Tučka či Šlajse... Tím pádem mi není jasná souvislost mezi nákupem vozidla střední třídy ve variantě kombi a podobou či společenským statutem pana Hliníka, které zůstaly utajeny. Jedině byste spolu chodili do večerní školy v Humpolci... ;-\
25. 10. 2010 16:14
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Imaginární Hliník si koupil imaginární mondeo. Čemu nerozumíš? Co se týče aut uznává GTI pouze koncern takže vše ostatní je pouze imaginární. ;-) >:D
25. 10. 2010 16:19
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
>:D >:D
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 21:16
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Co si to nalhavas? VW momentalne dela nejnudnejsi auta v cele evrope, uz i volvo je na tom lip. Z tvych nazoru tady je videt, ze si nikdy nemel nic jineho nez VW. Ano VW bylo na spici a ostatni se museli dotahovat, ale ty doby jsou jiz davno pryc. A co se tyce knedlik designu, tak momentalne dokonale vystihuje designerskou linii VW. Kdyz budu chtit auto s koncernovou technikou tak to bude skoda, nebo seat, o Audi nemluvim, neb je nekde jinde. A co tyce toho kdo kama patri, tak to u lidi s passatem opravdu nevim, ale vim ze sou to lidi ktery maj auto jen jako spotrebni zbozi a nehodlaji tim nic davat najevo svemu okoli.
25. 10. 2010 22:23
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Zatím, jak vidím z tvého profilu, Josefe, umíš jenom snít, v reálu máš dokonalej brajgl. Časem se to může spravit, záleží na tobě.

A větu, že před VW bys dal co se týká techniky přednost Seatu... >:-[] tu musím, zde padni komu padni, včlenit do nominací na blábol roku ve Zlatém ventilku 2011, to snad chápeš ;-)
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 23:35
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Mily GTI asi neumis cist, psal jsem ze z aut stavicich na technice koncernu VW by jsem si vzal radeji Skodu nebo Seat (zalezi co by jsem od auta ocekaval) nez VW. Tim chci rict ze je pro me prijatelnejsi Octavka nebo Leon nez Golf atd.
Jinak co jse tyce aut, tak sem mel spis koncernovy auta, Fabia 1,4 2000 (spokojenost), Polo 1,4 2002 (spkojenost), Octavia 1,9TDi 2006 (obcasne problemi s motorem), Audi A4 1,9 TDI 2003 (nejlepsi auto co jsem kdy mel), Octavia 2,0 TDI 2008 (silenej motor 3x vymena vstriku, vymena turba, problemi s predni napravou), C-MAX 1.6TDCi (spokojenost). Obcas jezdim s BMW 530xd 2007 (super auto) Altea 1,6 (muj dojem lepsi nez z O II).
Jinak ve firme se presli pred 2 lety od koncernu (Fabia, Octavi, Passat) k Fordu (C-Max a Mondeo) a Fiatu (GrandePunto) a zkusenosti jsou doposud takove, lo cca 20% porizovaci naklady o cca 40% levnejsi servis a zatim spolehlivejsi
A tet se ptam ja tebe s cim mas jake dlouhodobe zkusenosti?.
26. 10. 2010 09:09
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Hodně jsem si užil s Oltcitem... To by bylo na román :-)
Avatar - skejpa
29. 10. 2010 11:21
Re: HLINÍK SI KOUPIL MONDEO
Přečtu si první větu, přečtu si poslední dvě slova a mám jasno >:-[] :no: Nejsi v pořádku !
Avatar - petrumr
25. 10. 2010 15:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
25. 10. 2010 15:19
Re: nehádejte se
Á pán je znalec fordu. A čeština nám taky moc nejde.
Avatar - petrumr
25. 10. 2010 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2010 15:39
Re: nehádejte se
Myslíš? No na něco bych se zeptat mohl já fordům moc nerozumím. Měl jsem jenom 1x Taunus 2x Granada 1xSierra 4x Scorpio 1x Thunderbird 1x Windstar a 2x Mondeo. Tak mě něčím překvap zvláště tou zkušeností jak jezdíte vlakem to mě zajímá já vlakem nejel už cca 17let naposledy do Prahy když jsem kupoval (ještě pořád dávají ve vlaku pivo jen k jídlu?) Volvo ale to je jiná písnička. ;-)
Avatar - petrumr
25. 10. 2010 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2010 18:09
Re: nehádejte se
Ameriky? Americky byl jen Thunderbird a Windstar vše ostatní byly Ford Of Europe. No vida takže pivo si můžeš dát aspoň v pindolínu. >:D
Avatar - superkutil
25. 10. 2010 15:18
Zpřevodování.
To je zajímavé, silnější motor a točí na 6ku ve 130km/h 2450ot/min, což je více jak můj slabší 2.2TDCI 114kW který ve 130km/h točí někde kolem 2250ot a i to mi připadá hodně. 8-s Kdy konečně udělají zpřevodování tak, že na 6ku ve 130km/h bude točit 1900ot.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - positivemind
25. 10. 2010 15:46
Re: Zpřevodování.
Je to divné... tolik točí 2.0HDi ve 160. Třeba se redakce jen upsala ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
25. 10. 2010 16:31
Re: Zpřevodování.
No třeba vo novym méganu GT dCi160 (118 kW) píšou, že ve 130 točí na 6ku 2700. To by pak ta 6ka byla fakt divně krátká... Že to tak opravdu je podporuje i to, že při 100 kmh jim to točilo na 6ku 2000/min a že při 130 ten mégane dCi bral skoro 8 litrů.
[odkaz]

V tatíkový Ibize TDI 74 kW to totiž na 5ku při 130 točí cca 2750.
Avatar - superkutil
26. 10. 2010 09:22
Re: Zpřevodování.
Kamarád si koupil nový Megane Grand Scenic 2.0 benzín s 6ti kvaltem s tím, že mu 6ka přinese snížení otáček motoru na dálnici. A ti Francouzi jen rozložili převody jinak a tak mu to na 6ku točí jen o 500ot míň jak na 5ku u 5ti kvaltu. Takže to opět řve. Prý je to pro to, že na nejvyšší rychlost při maximální uváděné rychlosti má mít motor otáčky při kterých je nejvyšší výkon. Takže třeba benzínová Laguna 2.0 točila na 5ku 4000ot už ve 130km/h, zatímco Mondeo 1.8 benzín točilo 4000ot až ve 160km/h. A na 5ku točí moje Fiesta 1.25 4000ot ve 130km/h a to je výrazně slabší motor.
neregistrovaný "Hooonza"
26. 10. 2010 09:52
Re: Zpřevodování.
No jako podivej, 500 ot/min může bejt u benzínovýho motoru klidně tak 15%, a ekonomické šestky nebývají o tolik delší. U nepřeplňovaného benzínu ty otáčky taky nemůžeš sundat až o tolik, protože výkon je u nich daleko víc závislý na otáčkách. Diesel se ti dokáže nafouknout skoro jak chceš (nehrozí klepání), takže ti dostatečnej výkon poskytne ve velice širokym spektru otáček. U benzínových motorů to až tak dobře nejde.

To s těma převodama jak řikáš platí pro tzv. neutrální převodovku. Tu mám v autě taky. Pak jsou převodovky dlouhé (s ekonomickou šestkou) a krátké (tu má tenhle mégane, neb při 3750 otáčkách (při těch má psanej nejvyšší výkon) na tu 6ku pojede cca 190. Krátké převody jsou dobré akorát tak na jízdní dynamiku či hodně těžké přívěsy, jinak je to dost k ničemu.
25. 10. 2010 16:42
TEST FORDOMILCŮ
Co se na diskuzích jeden nedozví, to se nedozví nikdy a nikde. Zejména tedy pod testem Mondea. Pominu-li diskuzní evergreeny, že totiž Mondeo je konkurentem BMW-5 a Mercedes-Benz E-klasse, pak dnes jsme konkurenční prémiuový triumvirát konečně šťastně uzavřeli, našel se tu jeden, který zvažoval mezi AUDI A6 a Mondeem. Jasně, tušíš správně, AUDI letělo voknem. No, uznej, nějaká skoroprémie nemůže rozhodit auto vesmíru, ausgerechnet o třídu menší. Navíc, a to je na věci snad nejzajímavější jsme se dozvěděli, že Mondeo je na Slovensku dražší než AUDI A6. Tohle by měl někdo zavolat do audi, takhle se tam cenově podbízet...

Může mi někdo vysvětlit, co vězí za těmihle fordmindráky? Napadlo tu snad nějakého fandu Passata, že strčí do okládací poličky BMW M5? Co je za tím? Čím to, že mondeofans se neumí na tento model podívat objektivníma vočima. Přitom přece nejde o buhvíjaký propadák, Mondeo je dobré auto. Ale, že by Mnichov, Ingolstadt či Stuttgart vyvěšoval černý vlajky, likvidoval výrobní linky?

Tedy otázka - Je tu ještě někdo, kdo se domnívá, že Mondeo je konkurentem BMW, AUDI a Mercedesu, nebo můžeme tuto něšťastně sebezác***u diskuzní kapitolu rovnou odložit do archivu v Bohnicích?
Rozbalit vlákno
32
25. 10. 2010 17:00
Re: TEST FORDOMILCŮ
A navíc k tomu všemu je VW supermainstream takže to tu můžeme rozpustit. >:D
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 17:24
Re: TEST FORDOMILCŮ
Rovnou se zastřelit, poněvadž Saab obšlehl boční vokna z Roomsteru. >:D
25. 10. 2010 17:36
Re: TEST FORDOMILCŮ
To sis teda všim´brzo... 8-s >:D
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 17:38
Re: TEST FORDOMILCŮ
Jen díky tobě, příteli. >:D
25. 10. 2010 17:43
Re: TEST FORDOMILCŮ
Žertuju, vím, že to víš dlouho...
Avatar - kosmonaut
25. 10. 2010 17:55
Re: TEST FORDOMILCŮ
Ba ne, já to vím krátce. Pleteš si mě s bráchou, jsme si s bráchou podobný.
25. 10. 2010 17:35
Re: TEST FORDOMILCŮ
Ty se směješ, ale v tomhle holt to tu má Ford těžké, "Jen" evropská odnož, s podivuhodnou ambicí vyrábět všesvětová auta.

Nyní nerýpu - četl jsem, že máš zkušenost se Scorpionem, v devadesátých letech se tu tradoval názor, že právě Scorpio (příliš dlouhý rozvor) má snad jedny z nejhorších jízdních vlastností v dané třídě. Nevíš, jak si opravdu stál?
25. 10. 2010 18:17
Re: TEST FORDOMILCŮ
No měl jsem jeden liftback a tři sedany liftback seděl líp než sierra ze které měl defakto podvozek, myslím teď za zhoršených adhezních podmínek, jeden z těch sedanu byl cosworth a ten měl tvrdší podvozek takže seděl celkem dobře a dva zbývajíci sedany byly 2.4 a ty byly takové "loďovité" nechci říct že byly nejisté ale větší důraz na pohodlí a plavnost jízdy byly prostě znát. Na BMW 525i které jsem taky měl neměl ani jeden ale bawo bylo tvrdší.
25. 10. 2010 18:19
Re: TEST FORDOMILCŮ
Díky :yes:
25. 10. 2010 18:21
Re: TEST FORDOMILCŮ
A jenom mezi námi Granada byť předchůdce Scorpia měla lepší jízdní vlastnosti.
25. 10. 2010 18:41
Re: TEST FORDOMILCŮ
Jinak jak si psal že to tu má ford těžké máš celkem pravdu. Z historie když vezmeš americké značky tak v Evropě nikdy nebyly moc úspěšné co se tyče do prodejů aut proto nakupovaly evropské značky aby se prosadili. Nicméně co se týče fordu tak je vlastně jediná americká značka která v Evropě prodává pod svým brandem byť jiná auta než v USA a některé modely byly velice úspěšné a dodnes má značka velmi dobrou pověst v Británii, Francii a dalších zemích Evropy, v Česku získal špatnou pověst hlavně díky dieslovým motorům ať už v Sierrach, Escortech i v Mondeich jenže tady přichází velké ALE protože velká část motorů měla problémy i díky kvalitě nafty v ČR , částečně si za to majitele mohli sami nákupem pofiderné nafty hlavně že je za 10,- Kč za litr a částečně i podvodníky i na značkových pumpách.
25. 10. 2010 18:11
Re: TEST FORDOMILCŮ
Skúsim ešte raz, možno pochopíš...
Opakujem, ceny sú z roku 2008, pred krízou, kedy veľa vecí bolo inak...
Mondeo stálo po prepočte cca 39 100 Eur, bola to nejaká Bussines edícia, alebo niečo podobné, zľava minimálna, pretože Mondeo sa na Slovesnko dostalo málo, takže všetko čo mali predali. Bežný obchodnícky prístup...
A6 Avant s motorom s výkonom 175 Hp (alebo podobným) po zľave 12 % a s nejakými extra, koža, bixenóny, multifunkčný volant stálo 42 750, teda cenníkova cena bola 47 880,- Eur...

Čomu nerozumieš?
Avatar - bubucci
25. 10. 2010 18:34
Re: TEST FORDOMILCŮ
Že ti to stojí za reakci. Kdo nechce nepochopí, ostatní nezakomplexovaní čtenáři tvoje důvody pochopili zcela bez problémů :yes:
25. 10. 2010 19:25
Re: TEST FORDOMILCŮ
Máš recht, Quattroporte nabo Panda, auto jako auto, euro sem, euro tam.

Konečná hoši, Kačerov, ukončete výstup, dveře se zavírají... :yes:
Avatar - bubucci
25. 10. 2010 20:08
Re: TEST FORDOMILCŮ
Tak ty bys radši jezdil Foxe než mondeo to je jasné už z principu. ;-)
Já osobně přesedlal z A4 Avant na imprezu a moc mi toho z audi nechybí...
25. 10. 2010 20:26
Re: TEST FORDOMILCŮ
Mistra elegance bych nechal být, nedráždi hada bosou nohou... :-) Babucci, já v tónu tvé druhé věty vnímám jistou nostalgii, jisté... stýskání. Tak jak je to, ale na férovku.

P.S. [odkaz]
Avatar - bubucci
25. 10. 2010 21:17
Re: TEST FORDOMILCŮ
No sem tam to na mě příjde, když sednu do známého avantíku, uložím se do kožené sedačky, obklopuje mě německá preciznost a důraz na ergonomické detaily a pod ševelením turbem dopovaného motoru je to opravdu velice příjemné cestování. Na druhou stranu Momo volant, periferně vnímaný nasávač na kapotě, nezaměnitelné rezonovaní boxeru, odfukování BOVu a pocit, že zima už je za dveřmi taky není k zahození. ;-)
Jinak článek :yes: :yes: :yes:
25. 10. 2010 21:30
Re: TEST FORDOMILCŮ
Všechno má svoje, a Subaru auta umí. A... díky :yes:
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 21:21
Re: TEST FORDOMILCŮ
Za tu povidku Ti patri hluboka poklona.
Je to to nejlepsi, co jsem na webu za poslednich x let cetl.
:yes:
25. 10. 2010 21:31
Re: TEST FORDOMILCŮ
Díky, to potěší :yes:
Avatar - PicoBello
25. 10. 2010 23:55
Re: TEST FORDOMILCŮ
GTI, lezies mi zvecsa na nervy, ale ta poviedka je nadherna, vazne. dik. vedla mna manzelka tuka do svojho notebooka, dnes cely vecer piekla do prace, ma narodeniny .. nie je to davno, co som ju mohol stratit.
25. 10. 2010 20:27
Re: TEST FORDOMILCŮ
To mi je luto, u nas Metro nemame, take toto nepoznam...
25. 10. 2010 18:53
Re: TEST FORDOMILCŮ
snazis sa zbytocne, gti ma problem chapat zretelne napisany text
25. 10. 2010 19:21
Re: TEST FORDOMILCŮ
Dostali jsme se (díky tobě) do neuvěřitelné zaspatlané diskuze. Jsi jediný na světě, který řešil dilema, zda Mondeo nebo AUDI A6 8-s Tohle ti tu samozřejmě mohou baštit jedinci, kteří zatím počítají leda tak schody v metru, dospělej člověk by si musel však významně poťukat čelní dutiny...

AUDI A6 je v podstatě jednou tak drahá jako Mondeo, je to jiný svět, svět vyšší střední třídy, tyhle světy se neprolínají fakticky, neměly by se tedy prolínat ani diskuzně.

Hele, vem to zpátky, případně místo A6 předhoď Lagunu a můžem jet dál, ovšem že bychom to tu měli dotáhnout k dilematům kalibru - buďto káčko nebo áosmu... to je nedůstojné zdejších diskuzí.
25. 10. 2010 20:59
Re: TEST FORDOMILCŮ
do "zapatlanej" diskusie sme sa dostali len vdaka tebe. Pozri na ceny vozidiel, ktore uviedol a zistis, ze medzi nimi nebol zasadny rozdiel. Ak by kriteriom nebola priestornost (pripadne pocit priestornosti), ale spracovanie interier, luxus s komfort, tak by si mondeo nevybral.
Kacko alebo aosmu - skus nieco vyprodukovat, zatial nic moc, mondeo je a a6 zrovnatelne aspon tou velkostou (zvyskom nie)
25. 10. 2010 18:55
Re: TEST FORDOMILCŮ
daj si vysetrit vwoci, nikto v diskusii (okrem teba) nenapisal, ze audi a6 bola/je lacnejsia ako mondeo
25. 10. 2010 19:23
Re: TEST FORDOMILCŮ
Fuj, to jsem si oddychl, já už se lekl, že je Mondeo o euro dražší...

Dneska je to tu jak ve fordovský školce... 8-s >:D
25. 10. 2010 20:13
Re: TEST FORDOMILCŮ
...kam tě nevzali
tak na tebe zbyla VW vysoká >:-[] >:D
25. 10. 2010 21:11
Re: TEST FORDOMILCŮ
zatial tomu uspesne velis ;-) . Uz le cakam ze vytiahnes dilemu sandero vs. phaeton
Avatar - skejpa
29. 10. 2010 11:25
Re: TEST FORDOMILCŮ
Tak teď si to zabil ! >:D Zloděj křičí chyťte zloděje !!! Ten, který je na auto.cz nejvíc "zapassátomindrákovanej" tady bude poučovat >:D kristova noho...
25. 10. 2010 17:47
Hodnocení
Když vynecháme pár nepohodlných parametrů (zde snadnost řazení a poměr cena/užitná hodnota – i kdyby šlo o cenu odhadovanou), dostane se k vynikajícímu hodnocení kdejaké auto. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
25. 10. 2010 17:55
stale nebude ako 4x4?
?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - JDM
25. 10. 2010 18:30
Re: stale nebude ako 4x4?
4x4 by tomu auto vzalo to čím disponuje ...nejvíc by si to poznal na ceně ,potom na spotřebě a dalších věcech ve 4x4 si můžeš koupit kde jakou mrd.ku od VW a ford se určitě nechce stavět na stejnou lajnu s VW a to je jedině dobře Ford umí auta s předním náhonem a to hodně dobře
25. 10. 2010 19:15
Re: stale nebude ako 4x4?
>:D Tomuhle nemůžeš věřit snad ani ty... 8-s >:D Jak, že by se ford nechtěl stavět na stejnou lajnu? Ty snad znáš konkurenci od fordu ve vztahu k Touaregovi, ROCCOVI, či Passatu CC? Neplácej tu nesmysly, s předním náhonem umí auta každej v této třídě, svez se v Laguně a budou ti vylejzat oči z důlků, ty předokUlko... ;-)
Avatar - JDM
26. 10. 2010 00:51
Re: stale nebude ako 4x4?
asi jsi nikdy neslyšel o fordu a jeho podvozkách víš nacpat pod auto 4x4 umí každá automobilka a která automobilka dokáže vyrobit nejrychleší auto s předním náhonem???FORD...Ford focus mk1 bylo ve své třídě auto s nejlepšími jízdními vlastnostmi a patří k nim pořád stejně jako mondeo a netvrď že laguna disponuje lepšími jizdními vlastnostmi jako mondeo to je hodně k smíchu jako její natáčení zadních kol :-! ..Znám konkurenci touarega od fordu i golfu i passatu ale ford jim nenabízí to stejné ale v jiném kabátě ale nabízí auto zcela odlišné koncernu VW.
Avatar - strýček BOB
26. 10. 2010 08:59
Re: stale nebude ako 4x4?
Ehm, ta věta, cituji: "...víš nacpat pod auto 4x4 umí každá automobilka...", tak to je na zápis do ventilku >:D
26. 10. 2010 10:08
Re: stale nebude ako 4x4?
>:D >:D Je to tam >:D
25. 10. 2010 20:12
Re: stale nebude ako 4x4?
přesně tak
4x2 od forda předčí 4x4 od VW ve všech směrech :yes:
25. 10. 2010 21:14
Re: stale nebude ako 4x4?
vyskusaj na snehu a zistis, ze 4x4 fordu chyba (najma ak sa pohybujes v horskych oblastiach, pripadne na miestach ked je dlhsie obdobie sneh a neupravene cesty)
Avatar - bubucci
25. 10. 2010 22:12
Re: stale nebude ako 4x4?
od jara do podzimu :-)
Za mě by to bylo ve střední Legacy nebo Passat, podle toho na kterou stránku auta je člověk víc zatížený.
25. 10. 2010 20:30
Re: stale nebude ako 4x4?
V zime na Orave, Liptove, na Východe je 4x4 neocenitelna... A bez srandy, Fordu citelne chýba...
Avatar - JDM
26. 10. 2010 00:41
Re: stale nebude ako 4x4?
spíše chybí řidíčům zkušenosti řídit auta. vždyť před 15 lety byly horší stavy vozovek byly hůře udržované bez moderních technologii a auta také neměla 4x4 a jezdilo se, ano 4x4 haldex od VW je dobrá věc když se pohybujete převážně na okrskách , vesnicích , apod ale pokud jezdíte dálnice rychlostní silnice tak proč?? určitě to není nezbytná věc a jako člověk z vysočiny vím o čem mluvím také nemám 4x4 a ani v budoucnu neplánuji auto se 4x4 a žiju jezdím nebourám :-)
26. 10. 2010 08:35
Re: stale nebude ako 4x4?
No hej, ale cesty ani neboli tak zúfalo plné a napr, ak na Donovaloch, sa šprajcnu dva turecké kamióny, tak ten sneh vyhladia na úplne sklo a keď na to napadne ďaľší sneh tak v tých strnejších stúpaniach je fakt problém sa rozbehnúť...
25. 10. 2010 19:35
ELITNÍ NÁKUP
Přemýšlím o myšlénkové fordovskjé diskuzní smršti... zajímavé. Jak tu psal jeden fordista, řešil, zda AUDI A6 nebo Mondeo, vyhrálo... mondeo, jasně, to jistě chápeme všichni. V této souvislosti mě napadá, že to tak zase úplně špatný není. Kdybys dejme tomu řekl, žes zvažoval, jestli Lagunu nebo Mondeo, nikdo se přece u vedlejšího stolu nepostaví do pozoru.

Měl bych ale radu, nedrž to tak při zdi. Vezmi si třeba větu - Zvažoval jsem jestli bavorskou sedmu nebo mondeo, vzal jsem mondeo. To zní co? Já bych šel ještě vejš, jakýpak fordí troškaření. Takže má rada, hrábni nejvejš - dejme si to zkusmo, všichni na povel - rááááz dva - Zvažoval jsem Veyrona a mondeo, vzal jsem mondeo, nejsem švorcák.

No vidíš, že to jde, nakonec si budeš i v tom Mondeu připadat jak garážovej král okresu :yes:
Rozbalit vlákno
6
25. 10. 2010 19:42
Re: ELITNÍ NÁKUP
tak to se nedivím
na mondeo by nemělo ani audi A12 kdyby se vyrábělo >:D
i když ono to je vcelku fuk zvenčí člověk stejně nepozná jestli ten hnusnej předek patří A1 nebo A8 >:-[]
neregistrovaný "Joseph"
25. 10. 2010 19:52
Re: ELITNÍ NÁKUP
GTI ja by jsem mel radu zase pro tebe, radsi nemysli!
25. 10. 2010 20:18
Re: ELITNÍ NÁKUP
To, na rozdíl od tebe, neumím... ;-)
Avatar - skejpa
29. 10. 2010 11:27
Re: ELITNÍ NÁKUP
Umíš a dokazuješ nám to tu celkem často >:D
25. 10. 2010 19:58
Re: ELITNÍ NÁKUP
Ty to, GTI, nikdy nenapises uplne cele.

Zvazoval jsem Veyrona a Mondeo a vzal jsem Mondeo, nebot:

- Ma vetsi kufr
- Je v nem vic mista
- Ma nizzsi spotrebu
- A na nasich cestach je ctyrkolka na nic.

Tak. :yes:
25. 10. 2010 20:18
Re: ELITNÍ NÁKUP
Teď to sedí :-) :yes:
25. 10. 2010 19:46
dopplfejslift prassat dostává ránu na solar
ještě se pokouší o comeback ale ne je konec KO v prvním kole
mondeo jasný vítěz mainstreamové střední třídy
ford opět dokazuje že auta umí
a jakkoli se dá říct že předchozí generace byla povedenější jak bych tak řekl "fordovější"
na "konkurenci" z "vlčího hradu" by to stačilo i s propíchanýma kolama
at žije FORD :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
25. 10. 2010 21:43
vždyť je to .. jen .. mondeo ?!?
tak nevím o čem je tady těch 140 příspěvků v diskuzi.. ještě chápu vlákno věnující se spotřebě nového motoru jinak se opravdu ztrácím. nemůžu nic než žasnout nad příspěvky zadupávající pasat do země a vysmívající se superbu. s mondeem mám pár set kilometrů naježděno a můžu s klidem říct, že jeho jízdní vlastnosti a řízení přesné jak švýcarské hodinky jsou opravdu silně nakažlivé a v této kategorii ho pasují na vrchol řidičské střední. facelift autu v dobrém prospěl, vypadá dynamicky a taky dost americky, naprostý protiklad konkurentů apoštola a supa. pár technických vychytávek, ty dnes nesmí chybět. otázka je, jsou opravdu potřeba? možnost mít adaptivní podvozek je výhoda oproti konkurenci! jinak mondeo ničím nějak zvlášť nevybočuje. slabinou je pořád interiér, který zdaleka nedosahuje vzhledových kvalit konkurence v této třídě. slabá nabídka motorů. nemožnost mít nejvýkonnější zážehový motor s manuálem. nový největší dýzl taky není, podle toho co se píše v článku, žádný etalon mezi dýzly. sečteno a podtrženo, krásné třetí místo :yes:
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2010 22:19
Re: vždyť je to .. jen .. mondeo ?!?
:yes:
Avatar - miromen
25. 10. 2010 21:50
Povedene
Facelift Mondeu určitě prospěl a vybirat v tehle třidě auto tak pravě Mondeo je pro mě jasnou volbou. Když už VW group neumi nejlepe zmaknout podvozky tak ať se k Fordu podivaji jak se děla alespoň design protože Passat je nudny a to je prej novy model a Superb tak nějak divně škaredy.
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2010 21:50
Milý GTI
Skúsim to ešte raz...

Pre mňa je auto v´podstate spotrebák. Trávim v ňom veľa času, pri presunoch z bodu A do bo bodu B, aby som si zarobil - napr - na dovolenku v bode C.
Na auto sa teším 3 mesiace pred tým ako dostanem, a 3 mesiace potom ako ho dostanem. Po zvyšok času od neho chcem, aby o sebe dalo vedieť čo najmenej, teda aby šlapalo, chladilo brzdilo a pod.
Pred týmto som mal Lagunu, kúpil som ju, lebo nič iné do týždňa nebolo. Zo dňa na deň som sa rozhodol zmeniť život, dal som výpoveď, vrátil služobné a ajhľa... žena mi jej požičať nechcela, a jediné čo bolo okamžite k dodaniu bola Laguna... Fajn auto, ale nič viac... Nie neľutujem, že som si ho kúpil, ľutujem, že som nebol doma s mladším synom, lebo som práve musel robiť "fantastické biznisy v PSA v Paríži", ľutujem ako som sa niekedy choval k svoje žene, k rodičom, alebo k svojmu telu... Toto sú podstatné veci, auto je druhoradá záležitosť...
Čo sa týka dilemy Audi - Mondeo... Tvrdenie, že Audi je 2X drahšie ako Mondeo je blud... Samozrejme ak porovnávaš s najsilneším motorom a v plnej výbave, tak to je možné, ale ten kto rozmýšľa o A6 v plnej výbave už môže ísť o triedu vyššie...
Prečo som nedal o 3 500,- Eur viac som vysvetlil, umožnillo mi to - okrem iného - zamestanť dalsieho cloveka, dovod jasný, alebo?
Pre Teba je mozno nepochopitelne, ze niektpo takto uvazuje, ale poznam napr. cloveka, ktory dal Mondeu prednost pred BMW 5. Pravda, má v garáži Corvette, tým bavorom nechcel strašiť zákazníkov...
Ale čo ma zaráža je iné...
Toto by mala byť diskusia. Každý má iné predstavy skúsenosti, môžme sa o nich baviť, diskutovať, ako to robia dospelí ľudia... Ibaže keď niekto niečo napíše čo Tebe nesedí, tak okamžite urážať, zošmiešňuj, vytrhávaš z kontextu...
Sorry, ale toto nie je debata...
Rozbalit vlákno
6
25. 10. 2010 22:17
Re: Milý GTI
Tobě se jeví, že tě tu na diskuzi někdo uráží? Nauč se chápat diskuzi jako střet názorů, pohledů. Jako ostrý střet názorů, avšak zájem urážet tu snad nikdo nemá... já tedy rozhodně ne!

Ano, opravdu je AUDI A6 jednou tak drahá jako mondeo, s tím nehneš.

Ingistere, pro mne je tvá zpověď (ve vztahu k autům) absolutně nepřijatelná, nerealistická, a popravdě i nepředstavitelná. Vážím si tvé rozsáhlé zpovědi v širším rámci, přeci jenom je to na těchto diskuzích výjimečné, aby tu kolegové vypisovali své rodinné zázemí. Dobře, zvolil jsi tuto zpověď a já ji jako upřímnou ctím :yes:

Nechoď tu ovšem prosím za mnou s tím neuvěřitelným konstatováním, že totiž auto máš jen jako prostředek pro jízdu z bodu A do bodu B... Musel bych se tě zeptat, co tu tedy vlastně hledáš...
25. 10. 2010 22:32
Re: Milý GTI
Ak teda nemáš záujem urážať tak neurážaj...
Vulgárnym a zákerným môžeš byť aj bez toho aby si použil jediné vulgárne slovo... Toto ovládaš dokonale... Problémom je to, že vytrhávaš z kontextu, vysmievaš, znevažuješ... To nie je o debate, diskusii, to je o snahe niekoho poraziť... Pre mňa je toto veľký rozdiel...
A čo tu robím? Každý chlap má rád autá, len pre niektorých to ostane pomaly zmyslom života u mňa sa presunuli do kategórie spotrebák. Samozrejme, že snívam, a keď pôjdem na dôchodok, tak si zoženiem urquattro, alebo Spider a k tomu ešte tatraplán... To ešte bpoli autá.
popravde, poslednzým autom, ktoré ma tešilo pri každom pohľade, bola MX-5. Prvá genrácia, mrkačky, tmavozelená metalíza, horčicová koža, ach jaj... :-)
V robote som mal služobnú Mazdu 323, sedan ale do officu som chodil s týmto... To bola paráda... Odvtedy čistý spotrebák... Som rád že nemusím riešiť či Octavia (mal som dve, výborné auto), alebo Ceed, ale riešim iné dilemy...

Ak píšeš že Audi je 2x drahšie ako Mondeo, napíš ktoré, inak je to demagógia. A zájdi niekedy do showroomu a uvidíš aké ceny Ti napíšu...
25. 10. 2010 22:40
Re: Milý GTI
Já myslel, že na důchod budeš vybírat mezi AUDI A6 a Mondeem ;-)

Ingistere, už dost, všichni, ty i já jsme si názor na věc udělali, téma se vyčerpalo, nyní bychom začali unavovat už i zdejší kapitány automobilového průmyslu, a to uznáš, to si nezaslouží.

Tak vybírej auta, a pro příště - nebuď vztahovačnej jak vylágrovaný mondeo... ;-) :yes:
25. 10. 2010 22:52
Re: Milý GTI
Si smiešny a trápny...
Je škoda, že tak brilantný prozaik ako Ty sa necháva uniesť vlastnou neomylnosťou a ešte aj v poslednom ťahu si rýpneš... Hlúpo, zbytočne, trápne, urážlivo...
A načo vlastne?
25. 10. 2010 22:59
Re: Milý GTI
Brzdi. Běž se vydýchat na balkón.
25. 10. 2010 23:11
Re: Milý GTI
Bol som...
A nič...
Stojím si za svojim.
25. 10. 2010 22:37
AURORA GT
Osobně diskuzi pod tímto testíkem vnímám jako epochální, imperiální zvrat v dosavadní více jak stoleté historii automobilismu. Dokázat za jedno odpoledne přepsat koncernovou strukturu takřka každé automobilky, jako vichr změnit v mnoha případech opravdu staleté hodnotové pilíře, to dokáží jen mistrovské diskuze těchto stránek.

Zrakapituluji pro přehlednost apochálně revoluční závěry učiněné zdejšími kapitány automobilového průmyslu, ať v tom máme jednou provždy všichni už konečně jasno:

- Mondeo je konkurencí pro BMW 5, MB-E-klasse, AUDI A6
- BMW 3 je konkurentem Laguny
- SEAT strčí svojí technikou Volkswagen do kapsy.

Hoši, upřímně, zavítat sem nějaký opravdový kapitán, klepne ho do minuty pepka, a to i kdyby pracoval v Renaultu.

Pokud hodláte s těmito názory vstoupit takříkajíc rovnejma nohama do garáže, pak ledovou sprchu, která vás na silnicích čeká vám nezávidím >:D :yes:

P.S Nemůži jinak - Konečná stanice, Kačerov, ukončete výstup, dveře se zavírají... >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
11
25. 10. 2010 22:48
Re: AURORA GT
Vidíš, toto je presne to o čom vravím...
Máš svoj pohľad na vec a basta, ostatných vysmejem... Prečo jednoducho nemôže povedať, fajn chlapi, máte takýto názor, v tomto sa nezhodneme, ale rešpektujem to... Niečo ako to Voltaireovské " Hlboko nesúhlasím s Vaším názorom, ale budem robiť všetko pre to, aby ste ho mohol hlásať aj naďalej" Je to viac chlapské, to čo robíš Ty je len "chlapácke"
25. 10. 2010 22:58
Re: AURORA GT
Ingistere, věta o tom, že laguna je konkurentem BMW 3 je pro mne na těchto stránkách něco tak nepředstavitelného, že tomu se nejen mohu, ale musím naplnou pusu smát. Ta absolutní vědomostní slepota, kterou je dotyčný obdařen bere doslova dech. A když zjistím, že on je dokonce majitelem laguny, beru kapesník, neb mi smíchy tečou slzy.

Tedy proto považuji dnešní diskuzi za historicky zlomovou, epochální ;-)

Mimochodem, ty bys snad respektoval tento blábol? Vždyť nejde o žádný názor, to je dokonale zaslepený, do vlastní garáže zahleděný, s reálem nic nemající výkřik do zoufalé tmy. Možná to tu kolega uvede na (hodně) pravou míru. Už se těším, na to vysvětlení, jak to vlasntě myslel ;-)
25. 10. 2010 22:59
Re: AURORA GT
Je to jeho volba... prečo nie?
Činí ho to hporším človekom ako Teba?
25. 10. 2010 23:01
Re: AURORA GT
Jak jeho volba? Že si myslí nesmysl není jeho volba, to je neznalost.
neregistrovaný "Heine"
25. 10. 2010 23:49
Re: AURORA GT
Ha, diky za upozorneni.
Laguna neni pochopitelne pro zadny model z premiove trojice konkurenci. Jenze obcas vzhledem k podivne situaci u ceskych importeru dojde k tomu, ze se i prizemni Renault utka na bitevnim poli s nefalsovanou premii. Samozrejme ma vzdy vyhodu Laguna, protoze zde zbrane krizi jeden z nejlepsich druholigovych (GT Grandtour, plna vybava, 2.0T, 550.000CZK no jo, akce...) s nejposlednejsim prvoligovym hracem (320i Touring, na plechacich(sic!), social edition, 620.000CZK).
Trojkove rade jiz tahne na paty rok, o interieru v zakladu vsichni vime sve, motor take neni to prave orechove, ale porad je to vstupenka do velkeho sveta, do sveta premie (aneb koupis si premii jednou a zustanes v ni po cely zivot). A ted stojim pred rozhodnutim, zda si hrat na haura a mit nejposlednejsi premiovy model se vsemi jeho prednostmi, anebo zustat tam, kam me momentalne odkazuje financni situace a koupit nenapadne mainstreamove auto s nulovou image. Prave v techto mistech okolo sestiset tisic korun je nutno ucinit tuto Sophiinu volbu.
Musim se priznat, ze vyhrala ta sed (prochazka Prahou, to je vykon), plna vybava a ponekud vetsi rozmery.
Interier Laguny patri k jejim nejvyraznejsim kreditum, stejne tak ve verzi GT i jeji jizdni vlastnosti(oproti 3-er stejne nic moc). Auto pouzivam k presunum Praha-Dresden jednou tydne, proto me oslovil i vyssi vykon 2.0T.
Nebudu si hrat na neco, co nejsem, teleci leta, kdy jsem byl odvareny z toho, jak na me kvuli 328i a jinym proprietam leti spoluzacky, mam za sebou. Nikdy bych si nedovolil stavet 3-er a Lagunu do stejne tridy, vzdy to bylo pouze jen a jen rozhodovani, zda mit oholenou premii anebo naslaply mainstream. Do te same tridy ani nepatri, vzdyt i olitana E46 ma mezi lidmi lepsi image, nez novotou vonici Laguna (sam znas ty Renaultisty, dve sady gum, jedna sada disku). Ona cela ta potencialni koupe trojky byla spis v takove zcela platonicke rovine-mam na ni, zaplatil bych ji, ale zakladni nechci, kdyz uz, tak aspon 330i a ta je mi zas na moje jezdeni k nicemu. Navic to uz jsme na dvojnasobku ceny Renaultu.
Nebudu tu saskovat a vykrikovat, kterak Laguna natre premii jen proto, ze mam v kapse klicky od ni. Na to jsou tu jini experti. Spis nez o Renaultu tyto situace vypovidaji dost o situaci v BMW. Kdyz i Octavia, Passat a Superb maji pocitove prijemnejsi interier nez BMW, to uz je co rici. Pochopitelne tu marginalni vyhodu, kterou mohou v techto srovnanich ziskat okamzite ztrati ve chvili, kdy premiovy ridic nastartuje motor a odjede vstric svetlym zitrkum. Image, dokonale strizena karoserie a flair uber-wagenu da vsem najevo, kdo tu vladne. A nejake slabosti na tom nic nezmeni.
Ve zkratce, chtel jsem mainstream, za stejne penize mohla byt i oholena premie. Nakonec jsem se rozhodl pro mainstream. To, ze v tom hrala nejakou roli Laguna je celkem jedno, stejne tak ji mohl nahradit Passat.
26. 10. 2010 07:54
Re: AURORA GT
Tohle už se dá číst ;-) :yes:
26. 10. 2010 10:28
Re: AURORA GT
Podle mě je tahle debata od začátku debatou hluchých. Nemyslím si, že tu někdo vážně tvrdí, že je Mondeo regulérním konkurentem A6, jsou to prostě jiné velikostní i kvalitativní třídy. Nadruhou stranu svět je barvitý a různorodý a dokážu si představit, že se ty dvě množiny kupců Mondea a A6 při výběru auta můžou velmi okrajově a minimálně opravdu protnout. Prostě se mohl najít někdo, kdo chtěl velké a hodně vybavené kombi, měl na něj něco pře 1M a nerozlišoval moc mezi prémií a mainstreamem (A takoví lidé jsou a budou). A potom se klidně mohlo stát, že se mu na stole ocitla nabídka na vrcholnou verzi Mondea (v době kdy to byla novinka) a nějakou skladovku A6. Podstatné je neuvažovat jen v zaběhlých schématech, ale zase z takového úkazu nedělat pravidlo. ;-)
26. 10. 2010 20:44
Re: AURORA GT
Presne tak, ako píše zlysoused.

Vidím, paráda dobrý test na stránkach, idem na diskusiu, určite sa ešte niečo nové dozviem, a toť čo nevidím? Chlapci si tu dokazujú kto má väčšieho ...

Passat, Mondeo, ... všetko jedno, auto je vždy spotrebák. Kto to tak neberie, tak má smolu.

Auto ako spotrebák neberiem, ak si kúpim auto, s ktorým sa pôjdem povoziť v nedeľu, iba keď bude krásne počasie, inak ho stále leštím a motám sa okolo neho v garáži. Vtedy je to taký mazel. Takto si ja predstavujem taký Caterham.

Inak sú autá naozaj len na prekonávanie vzdialeností z bodu A do bodu B.

Inak ešte ku GTI a jeho deleniu ľudí na prémiových a mainstreamových a low-endových.

Keď som ja auto kupoval (trápne Mondeo), tak som mal aj ponuku na 3-ročnú Audi A8.
A čo som si vybral? Trápne Mondeo, a ešte k tomu bolo drahšie ako tá A8. Teraz ma GTI určite zadupe pod zem, že som urobil fatálnu chybu života a nemám určite zdravý rozum a nerozumiem sa autám.

V očiach GTI by som už nebol obyčajný mainstream, ale určite super prémia, minimálne.

Uvediem ďalší príklad: Môj šéf v Nemecku rozprával, že by si veľmi rád kúpil Maserati Quattroporte, je to taký jeho sen. Len sa obáva, ako bude vyzerať v očiach obchodných partnerov. Preto sa vozí iba v BMW X5. Teraz hovorím o ľuďoch z Nemecka, kde tá X5 naozaj nie je nič výnimočné. A určite to nie je otázka peňazí. Len tak na porovnanie, šéf nosí hodinky v hodnote GTI vysnívaného Passata.

Tak to zhrniem asi tak, že oblasti slušných a poctivých podnikateľov to takto nejak funguje, preto sa nečudujem, ak má niekto dilému pri výbere medzi Mondeom a Audi A6. Ako písal Ingister, radšej zobral to Mondeo a zostatkové peniaze vrazil do firmy. Nevidím v tom nič nelogické.

Potom sú tu tiež podnikatelia, ktorý sa potrebujú pretrčať v čo najdrahších autách. A najsmiešnejšie je, že ich ani nevedia poriadne zvládať. Ale hlavne že sú prémia, ak nie Lux.
26. 10. 2010 22:13
Re: AURORA GT
Zde snad jen jemnou reakci - Jak, že já někoho dělím v populaci na prémiového či lowendového člověka? Já nikoho nedělím, tak to je, nebo ty nežiješ ve společnosti?

Jsou lidé tupí, hloupí chytří i géniové. Nebo jsme podle tebe všichni stejně inteligentní?

Jsou lidé pomalí, rychlí, nejrychlejší. Nebo snad zaběhneme všichni stovku za deset?

Jsou lidé slabí, silní nejsilnější. Nebo snad každý zvedneme 200 kilo nad hlavu?

Jsou lidé chudí, zajištěnění, bohatí. Nebo snad tu jsou jen samí boháči?

A přesně tak jsou lidé lowendoví, mainstreamoví či prémioví.

Neboť... jsi (včetně tvého šéfa) než to, co tvůj vůz, běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.

Nebo snad podle tebe platí to, že jsi přesným opakem svého vozu? ;-)
26. 10. 2010 00:04
fuj :(
odpudzujúce diódy ... a dávajú to už fakt všade ... to ako skrz čo vlastne ? nižšie emisie či ? bo mne osobne sa to strašne nepáči, facelift mondeo a A6 to je strašné a dokonca som videl už foto aj facelift C5 s diódami ... trpel by som keby som ich tam mal. dnes mi išiel naproti pánko s mercedesom C a mal ten posledný facelift tiež s diódami, v prvom momente som si myslel, že zle vidím, že nejaký šašo určite z nejakej tuning dediny jak to v našom okolí býva, dal niečo navyše na auto a prd ... bolo to origo, strašnééé niečo ... ble
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
26. 10. 2010 07:09
Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
Je to sice starší, ale stále platné [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - ryman
26. 10. 2010 09:31
Re: Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
>:D >:D >:D :yes:
26. 10. 2010 09:35
Re: Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
>:D :yes:
Musim ho zavolat na svyho passata, tohle by mohlo zabrat
Avatar - Dinar
26. 10. 2010 10:19
Re: Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
>:D :yes:
26. 10. 2010 10:51
Re: Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
>:D :yes: Tyhle dva borce miluju.
26. 10. 2010 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2010 11:30
Re: Skutečná pravda o kazivosti značky Ford
Takoví kádři jako jsou Hale and Pace můžou mít v Mondeu motor, na jaký si vzpomenou.
neregistrovaný "Joseph"
26. 10. 2010 10:15
Re:
)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
26. 10. 2010 19:07
.
Chlapi už spravte nejakú prehrňovačku, kto sa má v tom bordeli vyznať? >:-[] :yes:

Inak ďakujem za prínosnú diskusiu, takto dobre som sa už na auto.cz dávno nezasmial
Rozbalit vlákno
5
26. 10. 2010 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
26. 10. 2010 21:42
Re: .
kamarát, "vrchol" diskusií na auto.cz to nie je ani zďaleka ale závan starých dobrých časov v tom cítiť.. ale strejda gti mi príde voľáky mäkký, občasne priznáva aj kvality iných vozidiel ako VW..divné
26. 10. 2010 22:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
29. 10. 2010 11:35
Re: .
A co nadelas kdyz GTI v prvni vete nacne hlinik u mondea a konci slovy bravo passat xD Ja to rikam porad ze neni zdravej. Lidi to pak tak rozcili, ze je z te diskuze jeden velkej flame.
29. 10. 2010 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.