Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda Civic 1.6 i-DTEC Executive – Skvělé auto ještě lepší!

Japonští výrobci aut v nabídce vznětových motorů vždy mírně zaostávali za evropskou konkurencí. Jenže jak se zdá, i přes klesající zájem o vznětové motory to bez dieselu na starém kontinentě nepůjde. Důkazem budiž dieselový Civic.
Zpět na článek
7. 5. 2018 13:37
7. 5. 2018 14:02
7. 5. 2018 17:34
7. 5. 2018 14:13
7. 5. 2018 20:50
7. 5. 2018 14:19
7. 5. 2018 22:20
13. 5. 2018 17:29
7. 5. 2018 23:39
7. 5. 2018 14:14
7. 5. 2018 15:24
7. 5. 2018 15:56
7. 5. 2018 16:07
7. 5. 2018 17:39
7. 5. 2018 23:33
8. 5. 2018 11:39
8. 5. 2018 13:37
8. 5. 2018 14:23
14. 5. 2018 07:37
8. 5. 2018 08:32
8. 5. 2018 11:47
8. 5. 2018 14:36
8. 5. 2018 14:45
9. 5. 2018 08:37
9. 5. 2018 08:46
9. 5. 2018 10:44
7. 5. 2018 16:48
7. 5. 2018 17:49
7. 5. 2018 20:23
7. 5. 2018 21:56
7. 5. 2018 23:47
8. 5. 2018 11:44
8. 5. 2018 14:54
7. 5. 2018 16:05
7. 5. 2018 17:43
7. 5. 2018 19:17
8. 5. 2018 08:50
8. 5. 2018 11:49
8. 5. 2018 12:10
8. 5. 2018 12:08
8. 5. 2018 12:19
8. 5. 2018 12:37
8. 5. 2018 13:46
8. 5. 2018 14:01
8. 5. 2018 14:35
8. 5. 2018 15:41
8. 5. 2018 18:41
8. 5. 2018 19:12
8. 5. 2018 19:28
8. 5. 2018 19:49
9. 5. 2018 08:52
8. 5. 2018 17:35
8. 5. 2018 18:51
12. 5. 2018 09:40
7. 5. 2018 13:37
USB
"Audio si v USB nepamatuje po vypnutí motoru poslední přehrávaný soubor"

To si snad delaji p***l ne? Kdysi to takto mela Mazda 6 a uplne si pamatuji, jak se to pokouseli nekteri majitele reklamovat. A dorazilo to prohlaseni Mazdy, ze zadny update nebude. Civic muze byt super auto, ale takova malickost je pro mne absolutni no go. Chlapcum z vývoje Hondy bych dal USB a do prvního adresare bych soupl severokorejskou hymnu. :-) Verim tomu, ze do tydne by byl update na svete.
Rozbalit vlákno
8
7. 5. 2018 14:02
Re: USB
...nevím, Civica jsem ještě nezkoušel, ale stejné věci novináři tvrdili i u HR-V (USB, nelze se vracet o skladbu zpět atd.) ale v praxi se nic takového nepotvrdilo a vše funguje jak má...
Avatar - Jopino
7. 5. 2018 17:34
Re: USB
Přesně tak. V HR-V si Honda Connect posledně přehrávanou skladnu pamatuje. Kdo ví, kde je zakopaný čokl... ;-)
Civic 10G má navíc novější, řekl bych odladěnější Connect.
7. 5. 2018 14:13
Re: USB
Stale som si myslel ze japonsko je krajina vsemoznych elektro veciciek a ze su co sa tyka elektroniky tak 20 rokov popredu. V autach to bohuzial moc nevidno. Mazda dodnes nema napr apple car play, andoid auto alebo mirrorlink. Takisto infotaiment napr vo VW group(i ked je na horsom mieste a horsie ovladatelny) daleko popredu ako grafikou tak moznostami a nastaveniami
7. 5. 2018 20:50
Re: USB
Nejhorší na tom je, že HW v Mazdě na všechny tyto věci má. Je to nevyužitý potenciál. Na netu je kupa tweaků, které dokáží z toho systému vymáčknout mnohem víc.
7. 5. 2018 14:19
Re: USB
Co vím, tak by to nemělo dělat s USB, které má vyrovnávací paměť (pamatuje si samo cestu k posledním otevřeným souborům). A navíc je to prkotina protože hudbu můžete poslouchat z mobilu přes Google Play, Deezer a jiné. Navíc je to o dost praktičtější.
7. 5. 2018 22:20
Re: USB
Asi jsem na špatném webu. Nebo opravdu je u auta toto nej problém?
13. 5. 2018 17:29
Re: USB
Je - zvykl jsem si na delších cestách poslouchat audioknihy a pokud byste měl u 10 hodinové knihy vždy hledat, kde jste skončil, tak by to nestálo za nic
7. 5. 2018 23:39
Re: USB
asi záleží na flešce, mě se hudba spouští normálně, kde se to přeruší. asi by pan redaktor měl nafasovat kvalitnější >:-[]
Avatar - _Karel_
7. 5. 2018 14:14
Civic
Test dobrý, vyznění překvapivě dobré. Jediný, co neberu, je kritika ceny. To je Tomáši totální úlet. Kdyby nešel ten motor objednat s nižší výbavou, neřeknu ani popel. Ale že v nejvyšší výbavě, s kůží, asistenty, adaptivním podvozkem, panoramou a fakt skoro vším stojí 709tis. - to je super cena. Rád si poslechnu, kteří že to konkurenti stojí míň. Jen pro zajímavost jsem zkusil třeba dobíhajícího levného Focuse a na ceně Civicu jsem dřív, než bys řekl švec, aniž bych stihl dorovnat výbavu. Oktávka 780tis- se skvostem 1,6TDI+ supermoderní pětikvalt.
Rozbalit vlákno
23
7. 5. 2018 15:24
Re: Civic
Už sme skoro zabudli na octaviu s litrom za 9kíl >:D
Avatar - Ozzman
7. 5. 2018 15:56
Re: Civic
Jak jsem zastáncem nafty, tak u Civica bych ji obešel obloukem, 1.6 nestojí za řeč, protože je za tuhle cenu 1.5T, který je totálně někde jinde. Škoda, že už není 2.2DTEC.
Avatar - _Karel_
7. 5. 2018 16:07
Re: Civic
Mě u těchhle aut, co umí jezdit s benzínem za 7l, nedává nafta všeobecně smysl. 2,2DTEC byla super, ale do Civica mi to přišlo trochu přehnaný - +90kg na předku. Ale v FR-V byla fantastická. :-)
Avatar - Jopino
7. 5. 2018 17:39
Re: Civic
Souhlasím. Měl jsem jako náhradní auto půjčeného Civica 9G s 2.2 i-DTECem a ten težký čumák jsem v první ostré zatáčce málem nerozdýchal. 1.6 i-DTEC bude jiná káva. V podstatě bych s tím motorem v 10G problém neměl, kdybych hltal 25.000 a víc km za rok. On totiž Civic 1.5 T moc úsporný v dálničním tempu není. Ale za mě a mé skladby tras, jediná volba 1.5 T, bez debat.
7. 5. 2018 23:33
Re: Civic
při jakém dálničním tempu je tak neúsporný? českých 130? nebo německých 207? ;-) to proč ne diesel, je pro mně absolutní otrava nutnost vypalování dpf. a honda to nijak neavizuje, prostě vzroste aktuální spotřeba
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 11:39
Re: Civic
V našich podmínkách, Německo bych tu netahal (nad 130 km/h se už i-DTEC kupodivu dle prvních testů približuje spotřebou 1.5 T). Mám s 1.5 T "něco" najeto, takže představu o provozních nákladech mám. V blízkém okolí mi jezdí dva, jeden 6MT, druhý CVT. Oba přes 7.5 l/100 km na "dálkách". I s 1.5 T se dá jet úsporně, nepopírám, je to vynikající motor, ale pokud bych měl značně vyšší nájezd, bral bych i-DTEC. Paradoxně je totiž při dálničních jízdách i tišší, než 1.5 T.
Při mých jízdách do 15.000 km ročně, převážně po městě a okolí, by byla volba jasná, 1.5T a klidně i s CVT, ta se konečně povedla.
8. 5. 2018 13:37
Re: Civic
něco najeto a v okolí mají, dobrý, nějakou takovou odpověď jsem čekal ;-) trochu Tě opravím, dálnice do 140 za 6,5, okresky 5-6 do 100. čistě město (myslím opravdu město s kolonami) za 10. právě krátký jízdy zvedají spotřebu, když nejezdíš aspoň 100 km, tak nemáš jak rozpustit předjízdění a rozjíždění, kdy se turbo síla rada napije
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 14:23
Re: Civic
Asi budeš souhlasit, že diesel do města nepatří.
Nepolemizuji, doklarovat globální spotřebu PHM je složité. Dva vzorky mají slabou vypovídací hodnotu, nepopírám. Víc lidí s GXG osobně neznám a JPP neberu v potaz. Z těch dvou, oba Praha, docela cestují i dost mimo. Když na to příjde, ani na spritmonitoru nelze brat data závazně, ať už v prospěch, nebo neprospěch Civicu (de facto i jiného auta). Validita dat v tomto hodně závisí na tom, zda při tankování, resp. zápisu spotřeby se auto opravdu pohybovalo jen ve městě, dálnici (z jak "těžkou nohou") apod.
Mé auto by mělo taky "žrát" výrazně víc, přesto se držím dlouhodobě na 6.06 l 100/km (což tam patří mezi rekordmany). Víkendový výlet Ostrava-Humpolec a zpět (Ostrava-Mohelnice po dálnici, zbytek okresky) za rozumných 5.7 l/dle PP (průměrná rychlost 67 km/h). Za kolik by to zajel další řidič se stejným autem, tězko říct.
S Civikem 1.5T nebyl problém zajet dlouhý výlet za 6.3 l/100 km, níž jsem se s CVT nedostal. Město a popojízdky kolem něj 8.7 l/100 km.
Avatar - kainatas
14. 5. 2018 07:37
Re: Civic
Takze o spotrebe. Mam dieslovy tourer 2015 a spotreby su nasledovne / podľa tankovania /. Mesto 4.7 - 5.3l/100km, dialnica 4.9 - 5.6l/100km, okresky 3.5 - 4.5l/100km. Najazdim rocne cca. 26000km. Asi 80% jazd jazdim okresky mimo mesta. A vasinou pri spotrebe 4.0l/100km. Skusal som aj nejake eko jazdy a pri nich sa dostanem pod 3l/100km. Takze diesel v honde je usporny a stale sa oplati oproti benzinu, ale do mesta by som ho nechcel... Budem ho mat dlhodobo, takze uvidim aka spolahlivost bude, pretoze mam zatial len 80000km a kazde auto som drzal min. do 450000km.
Avatar - Ozzman
8. 5. 2018 08:32
Re: Civic
Když to dám do srovnávačky cena vs výkon, tak mi 1.6 88kw nedává vůbec smysl. Sice je fakt, že Honda tady ve výbavě může stát méně, než vybavená konkrence s 1.6 naftou, ale tam, kde začíná základ Hondy, se dá sehnat i dvoulitrová nafta jinde (popřípadě základní 1.6 s cenou o dost příznivější), což je pro mne pádnější argument, než výbava.

Do Civica bych proto radši vzal 1.5T 88 vs 134 kw je pro mne hodně přesvědčivý argument za +/- podobnou cenu :-)
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 11:47
Re: Civic
Ano, je drahá a stokrát propíraná nemožnost zvolit si výbavu podle své vůle, je otravná, nepopírám. Tady se to těžko obhajuje a argumentuje. Tak nějak se pořízením Hondy, mimo jiného "uklidňuji" nízkým výskytem fatálních závad, které se Hondám docela vyhýbají.
Odbočím, neřešme teď i-DTEC. Civic Sport už dnes koupíš za 560.000 Kč. Jaké jiné auto v této třídě se srovnatelnými parametry bys koupil?
Avatar - Emel
8. 5. 2018 14:36
Re: Civic
Sport je fajnová výbava, ta se mi celkem trefuje do preferencí... nejsou tam vyloženě kraviny, jsou tam světla. Je chyba, že u nafty není... ačkoli kdo to koupí v naftě, tak mu to asi patří :-)

Za tu cenu se dá lecos... nějaký Leon FR 1.8TSI, Megane GT, ta Mazda... je to věc preferencí. Ale cena je to slušná.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 14:45
Re: Civic
Souhlasím, i s výběrem (na 4 roky prozování auta je zbytečné řešit možné fatality).
Přiznám se, že jsem na poslední chvíli vycouval od koupě Sportu, teď v dubnu. Bleskl mi v hlavě na poslední chvíli ekonomický faktor (dosud nesplacené HR-V), jinak by už dnes stál před domem. Uvidíme, co přinese FL.
Avatar - Ozzman
9. 5. 2018 08:37
Re: Civic
Mluvíš o 1.5T ? No, možná kdybych hledal, tak něco podobného najdu, ale já přeci sám píšu, že v 1.5 benzínu pro mne Civic dává smysl, neodsuzuju Civic, ale cena vs 1.6 diesel 88kw :-)
Avatar - Jopino
9. 5. 2018 08:46
Re: Civic
Pochopil jsem, že i-DTEC Ti nedává smysl, neboj ;-)
Teď mám na mysli spíše prostou otázku, Civic a nebo...?
Avatar - Emel
9. 5. 2018 10:44
Re: Civic
Zas na druhou stranu, Focus Titanium kombi stojí 1.5EB 134kW 555t a 1.5TDCi 88kW 574t. Což je divný, protože v hb je nafta o litr levnější... ale i kdyby, tak Honda v tomhle nijak nevybočuje, za naftu si připlatíš.
Avatar - Floyd
7. 5. 2018 16:48
Re: Civic
Btw, proč Hondu netestoval King? To by bylo panečku jiné čtení. Testuje on ještě vůbec?
Avatar - Jopino
7. 5. 2018 17:49
Re: Civic
Testuje, koukni na "japan cars". Posledně napsal docela, podle mě, objektivní recenzi na Jazz Dynamic.
Avatar - Emel
7. 5. 2018 20:23
Re: Civic
Tak Mazda 3 Revolution Top s 2.2 biturbem je za ďábelských 666... ale střešní okno se třeba nenabízí, adaptivní tlumiče taky ne.

Problém je, že tohle je nejlevnější auto s LED světlama v naftě, protože Sport se v naftě neprodává. A to je celkem blbý... kůže a panorama, hm... za 710 (v akčním ceníku je 690). Ale máš pravdu, cena je ok, konfigurovatelnost je problém.
Avatar - _Karel_
7. 5. 2018 21:56
Re: Civic
Tak trojka mě vůbec nenapadla. Ta je pořád braná jako drahý auto, a vida. :-)
Avatar - Emel
8. 5. 2018 11:44
Re: Civic
Ale jo, ona i ta Octavia RS TDI začíná na 720t. Akorát pak přihodíš panoramu za 30 a adaptivní tlumiče za 25 a kůži a tohle a támhleto... a ve finále jsi třeba o klio výš než je ta Honda.

Pokud teda nutně musíš tu panoramu a kůži mít. Osobně bych zůstal raději u látky než u neperforované kůže, panoramu si odpustil, DCC... jo, DCC by to chtělo, takže bych byl třeba o 50 výš a byla by to otázka cenového jemnocitu :-)

U Civicu si můžeš taky tu kůži a panoramu odpustit, jenže pak si musíš odpustit i LED světla a to bych dost nerad.
8. 5. 2018 14:54
Re: Civic
To je ta japonska politika vybav. Vsetko alebo nic. Takisto by som ozelel kozu aj pan. strechu, latka prip. alcantara mi vyhovuje viac. Tie ledky by ale mrzeli aj mna.
V tom je octa prip. gtd natom lepsie. Vyberies co chces ale zase ta cena
7. 5. 2018 14:27
Točivý moment
1.6 JTD v roce 2008 mělo 300 Nm při 1500 ot/min, aktuálně se prodává s 320 Nm při 1700 ot...Tak nevím, zda to byla v roce 2013 taková revoluce. Proti 1.6 TDI možná ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
7. 5. 2018 14:31
Re: Točivý moment
I 1,5HDI má 300Nm při 1750ot. Taky jsem si říkal, že to je běžná hodnota.
7. 5. 2018 17:41
Re: Točivý moment
Renaultí 1,6 dCi to umí už taky docela dlouho. A proti 1,6 TDI je revoluce všechno. Ta pětikvaltová hrůza, to je teda pecka.
Avatar - Emel
7. 5. 2018 20:23
Re: Točivý moment
Nemá dokonce 320Nm?
7. 5. 2018 22:06
Re: Točivý moment
Má. Já to bral + - srovnatelný...
7. 5. 2018 16:05
Cena
No to by som chcel vidiet auto o dve triedy vyssie za cenu tohto civicu. Alebo je podla autora v segmente malych aut?
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2018 17:43
Srovnání?
V článku mi chybí nějaká tabulka s konkurencí, která nabízí 1,6 v naftě. Jo aha, to by koncern asi dopad. Tak proto tam není.

Tak OK, nechme to bejt. ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2018 19:17
Civic v naftě
Byl dřív unikát. Měl jsem 7. generaci s 1,7 naftou od Isuzu (Honda ještě neměla vlastní). Ale jelo to parádně, dlouhodobá spotřeba 5,2. Myslím, že Honda se diesely naučila moc dobře, klidně bych si to auto koupil. Jen mě mrzí ty ústupky z UFO. Přístrojovka v 8. G byla fantastická. Holt u Hondy je to někdy od zdi ke zdi. Aktuální design je takový všelijaký, docela se mi líbí vový Insight, ale u nás asi nebude.
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2018 23:35
automat k 1.6 dtec
v Bratislavě ukázali 9stupňový automat ovládaný už jen tlačítky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
8. 5. 2018 08:50
Sedadla
Nedavno jsem měl kratkou zkušenost se civicem a zklamali mě sedadla, ktere se davaji do vyššich vybav. Už kontakt na prodejně nebyl přesvědčivy, kdy latka zřejmě nějaky tesil byla poměrně dost kluzka k tomu docele nevzhledna a v sedadlech jsem se necitil uplně nejlepe, ale přesny duvod jsem neodhalil. Každopadně jsem neměl dobry pocit z bočniho vedeni. To se při jizdě bohužel projevilo a nejen, že sedak dostatečně nepodržel trup takže při jizdě bylo potřeba se vic spolehat na volant, ale i sedak je plochy takže nohy putovaly občas ven. Kdyby se jednalo o nějake zakladni sedačky tak bych řekl obstojne nebo snad dostačujici, ale nic vic. Jenže takhle je považuji za negativum a jako docela nevyhovujici a facelift by měl určitě s tim něco udělat.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Emel
8. 5. 2018 11:49
Re: Sedadla
Je fakt že sedačky nejsou nic extra... asi bych s nima neměl zásadní problém, ale pro dynamicky laděné auto by mohli trošku máknout.
Avatar - miromen
8. 5. 2018 12:10
Re: Sedadla
Ja měl tu smulu, že předvaděci civic měl pod kapotou sice 1.5T, ale už nechtěna CVT převodovka a bohužel stale ještě obuto na zimnich pneu. Takže jsem byl dost limitovany a z jizdy moc poznatku zrovna neni. Navic jezdim dost agilně, ale ty sedadla i přesto, že potencial auta jsem zdaleka nevyužil naplno bohužel zklamala a s tim bych se asi nesmiřil. Udajně ty kožene jsou o něco meně klouzave, ale idealni to taky neni a navic sedadla v kuži nevim nevim. Na jinem foru kolega taky byl zklaman ze sedadel v civicu a psal, že v takovem meganu je to jasně lepši což mužu častečně potvrdit. Respektive i bez jizdy byly sedačky v meganu v nějake středni vybavě na prvni posaz přijemnějši a hlavně bočni vedeni pusobilo o dost funkčnějši z mojich poznatku.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 12:08
Re: Sedadla
Je pravda, že sedadla dostávají u CXG docela kritické připomínky. Ono taky záleží, jak jsi vysoký a široký (nejsou pro každého). Osobně mi ale vyhovují (mám 177 cm a 94 kg). Třeba do O1RS jsem se tak tak nasoukal.
Co mi spíše vadí jsou použité materiály na sedadlech, nevypadají trvanlivě. První, do čeho bych investoval, jsou kvalitní potahy, třeba od MAD (bral jsem je i do HR-V).
Co se sedaček týče, v Civicu Sport, či Sport+ bych uvítal třeba příplatkovou možnost z US verze Si

[odkaz]
Avatar - miromen
8. 5. 2018 12:19
Re: Sedadla
Ony ty sedadla kazi dojem z interieru celkově jak už jsem naznačil. Jak se mi třeba libi palubni deska tak sedadla jsou takova na oko ne zrovna pohledna a navic ten tesilni potah to ještě umocňuje. To by mi až tak nevadilo, ale prostě funkčně už jen to horši, už jen to že prakticky nepodrži a to ja mam 176cm a cca 80kg. Osoby s vyššim BMI podle mě ani nebudou mit problem se do nich vlest už pravě pro tu svou plochost, ktera na prvni pohled až tak nepusobi. No každopadně sedačky z US verze vypadaji na pohled, že by svou funkčnost mohli zvladat rozhodně lepe. Jsem zvědavy jestli se něco změni s faceliftem, ale ten dřiv jak za 2 roky zřejmě nepřijde.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 12:37
Re: Sedadla
Tak jsem nad tím nepřemýšlel. Možná do těch sedáků, vzhledem k větší váze, lépe zapadnu, sedák se víc poddá. Na druhou stranu mi nevadí menší boční vedení opěradel, vlezou se mi tam ramena a záda. Kdyby bylo větší, výraznější, asi bych tam byl nasardinkovaný, jak ve vzpomínané ORS. Udělat sedadla "pro každého" je docela boj. V tom se mi líbí třeba možnost "přifouknutí" bočnic, už aby to bylo dostupnější.
Jinak samozřejmě souhlas, na matroši se šetřilo, o tom bych mohl vyprávět (po poce používání vypadaly bočnice v HR-V leskle, opotřebovaně).
8. 5. 2018 13:46
Re: Sedadla
pro agilnější jízdu je lepší vyfouknout bederku, pak se do opěradla líp zapadne, zase na delší štreky je lepší plně fouklá a položenější opěradlo. je fakt, že jste drobečci, tak ani to vám nepomůže. mám vepřsesle, pravidelně ošetrované voskem a rozhodně bych neřekl, že nekloužou, naopak je nezvyk nasedat do textilu a pohodlně se nesklouznout
Avatar - miromen
8. 5. 2018 14:01
Re: Sedadla
No ony celkově ty sedačky nejsou prostě o nějakem zapadnuti a neřekl bych, že je to o tom jestli jsou širši. Ano poznal jsem i sedadla, ktere jsou užši což sice neni připad sedadel v civicu, ale je řada sedaček, ktere s přehledem vyhovy i rozměrnějšim postavam a docela slušně se do nich zapadne a i solidně podrži. Zde bych celkově ty sedačky viděl prostě jako slabinu a docela mě udivuje, že zrovna civic je ma. On i ten kolega, ktery nebyl spokojeny je tušim o dost vyšši. A ja jsem třeba dosti ramenaty a širši v hrudniku, spiše mam nohy jak hajzlovy pavouk. Dost mi to připomělo dobu kdy jsem měl jedničkoveho focuse tam to bylo dosti podobne, prostě ploche jak prsa korejske ženy v autě, ktere se prezentovalo jako sportovněji zaměřene. Určitě bych to viděl na napravu, kterou by si civic zasloužil.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 14:35
Re: Sedadla
Těžko říct, co bylo při návrhu sedaček CXG, u kontruktérů etalonem. Výtky k sedačkám jsou prostě fakt. Na HC jsem zaznamenal názory majitelů Accordů 8G, že by i zvažovali koupi CXG, např. sedanu, ovšem "žalostné" sedačky tento nápad rychle vyvrátily.
Jak jsem psal, mě to zásadní problém nedělá, jsem malý a široký (ne tlustý), takže za mě docela o.k. Pokud by mě to žralo a opravdu chtěl nahradit současné auto CXG, nechám si poslat z US ty z modelu Si :-)
Seděl jsi, resp. jel už v oplích AGR?
Avatar - Loptos
8. 5. 2018 15:41
Re: Sedadla
Ahoj, v AGR mam spravenych cca 3000km a sedelo sa mi ok. V Civicu ma sedadla na prvy pohlad odradili hodne ale ani po 10tis km nevidim zasadny problem. Ano latka je na dotyk divna ale nikdy som zo sedadiel nevystupil s mokrym chrbtom, co sa mi na kozi stane behom par minut a su nepremokave. Ako pise camco - bez bedrovej opierky auto chrbat drzi lepsie ale je pravda ze pri mojich 100kg sa mi v nich sedi pohodlne. A uprimne radsej 600km v pohodli ako 10km okresiek v plnom tempe s idealnym drzanim tela. Navyse auto je rovnako ako v amerike a podla mna to vyrabali s ohladom na ich hustotu tela >:-[]
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 18:41
Re: Sedadla
Ahoj. Zajímá mě, zda jsou ta AGR taková pecka, jak se traduje, píše. Neříkám, že bych nutně musel mít všemozně nastavitelná sedadla, ventilaci, masáž, ale možnost např. prodloužení sedadla, obvzlášť v dnešní "módě" krátkých sedáků, proč ne.
V podstatě s Tebou souhlasím, po delší cestě jsem vystoupil z CXG odpočatý, nerozlámaný. Kůži nepotřebuji, jednou mi to stačilo. Amíci ať si kecají do sedanu a hatch ať nechají v režii Swindonu :-)
Avatar - Emel
8. 5. 2018 19:12
Re: Sedadla
Ventilace a masáž není nutně součástí AGR, základní AGR sedačky jsou jen s tím prodlužovacím sedákem a vícesměrným nastavováním. Jsou hodně dobré, ale zase že by se tím dostavil nějaký extatický zážitek ze sezení, to úplně říct nemůžu.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 19:28
Re: Sedadla
Díky, od vlastníka je kritika cenná informace :yes:
Co bych dal za možnost nastavení úhlu (sklonu) sedáku. Pořád mám pocit, že sedím na židli. Teď už se ten sedák trochu poddal, ale u nového auta to bylo dost markantní.
Avatar - Emel
8. 5. 2018 19:49
Re: Sedadla
To není kritika, těm sedačkám není co vytknout. Ale pokud je dobře udělaná běžná sedačka, tak v tom pro mě není tak zásadní rozdíl. Mám celkem konfekční postavu a slušně si sednu v lecčem.

Na to jak se velebí posez v Mazdě 6, tak tam jsem až tolik nadšenej nebyl... sedí se relativně vysoko a sedačky jsou spíš průměr (ty látkové). Ale jak říkám, zásadní rozdíl v tom nevidím.
Avatar - Jopino
9. 5. 2018 08:52
Re: Sedadla
Nepochopili jsme se, nemám na mysli negativní kritiku :yes: O.k., tak zhodnocení.
V Mazdě 6 jsem seděl taky, sice před FL, neměl jsem zásadní výtku, asi bych si zvykl, bezbolestně ;-) S konfekční postavou Ti zřejmě nebude dělat problém řada sedadel, v tom to máš docela "jednoduché" a můžeš se zaměřit na jiné věci. A když už jsme u Mazdy. teď nevím, jestli to byla CX-3, nebo 3, ale na sedáku se mi zdálo málo pěny. Tuším, že stejný pocit měl i nějaký novinář při testu. Ale jsou to už téměř 3 roky, za tu dobu se to mohlo změnit.
Avatar - miromen
8. 5. 2018 17:35
Re: Sedadla
Sedačky jsou určitě docela individualni zaležitost, ale jsou takove, ktere vyhovy většině a nařku na ně najdeš poskromnu a vubec nemusi jit o nějake spešl s kde jakou certifikaci. Jinak v oplich AGR jsem neseděl, ale poseděl jsem si v ergoactive sedačkach v golfu. A jak mi ty sedačky sedly na prvni dobrou a da se řict, že jsem do nich zapadl tak to jsou zrovna sedačky jak ty uvadiš uzke. Prostě si nedokažu představit jak by tyto sedačky vyhověly osobam, ktere jsou buď to kulturiste nebo prostě zavalitějši. No každopadně budu zvědavy na FL civica protože tenhle model mě určitě zajima a připadal by v uvahu jako nastupce.
Avatar - Jopino
8. 5. 2018 18:51
Re: Sedadla
Golfácké příplatkové sedačky jsou taky GUT. Pohověl jsem si v nich docela dost. Ale na delši cestu bych to obepnutí asi moc nepochválil, tedy alepoň doufám, že ne. To je těžko, předváděčku mi nepůjčí na 1.000 km, abych to posoudil ve všech "režimech". Víš, kde se mi ještě dobře sedělo a vůbec bych to neočekával? V sedadlech faceliftovaného Qashqaie.
12. 5. 2018 09:40
Re: Sedadla
Mám 205cm výšku, cez 130kg váhu. Nedávno som sedel v civicu X vo výbave executiv, po nastavení sedadla podľa potreby sa mi sedelo výborne. Samozrejme za mňa si nikto nesadne, ale to by som neriešil. Kebyže mám možnosť, tak civic by bol vážny kandidát.
V Renaulte - modely megan a scenic som sa citil asi ako sardinka v konzerve, ako do výšky tak do šírky.
8. 5. 2018 17:21
Filtr pevných částic
Škoda že u těchto testů není ještě tabulka s cenou běžných náhradních dílů, kdysi jsem to vídával, ale už nevím, jestli to bylo i na tomto serveru. Každopádně Honda má u svých dieselů nejvyšší ceny za filtry pevných částic a to hrubě přes 100t., druhej v pořadí z běžné konfekce je Hyundai, prémie ted' do toho neplet'me. Vzhledem k tomu, že u firemního CRV se už vysral při 15t. km a byl měněn v záruce je pro mě tohle auto nepřijatelné už z tohoto důvodu a může být skvělý jak chce. Myslím,že u téhle novinky, kde je ještě vylepšen bude cena přes 150t., to už ale někomu musí vážně přeskočit, aby si tuto motorizaci koupil...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
8. 5. 2018 17:36
Re: Filtr pevných částic
Ve své době stál filtr na FR-V 2,2D 170 tis., což je absurdní. Ale co se na něm může polámat? Může se při nevhodném používání ucpat a neměl by být problém ho vyčistit.
9. 5. 2018 22:02
Re: Filtr pevných částic
To asi ano, ale i tak Honda dala po 2 vynucených regeneracích nový díl při 15t., co tam bylo špatně ale víceméně nevěděli. Na špatný jízdní styl to neházejte, před tím Ford Kuga a vydržel do 320t. než šel do světa...
9. 5. 2018 09:20
Re: Filtr pevných částic
Pokud vím, tak Honda snižovala ceny filtrů už před cca dvěma lety a teď stojí víceméně standardní částky.
Avatar - Jopino
9. 5. 2018 10:40
Re: Filtr pevných částic
Ano. 700 liber za DPF pro 1.6 i-DTEC v CIXG mi nepřijde jako závratná částka :-!
9. 5. 2018 20:50
Re: Filtr pevných částic
Originální filtr?? To si asi zavolám do Hondy a dám ti vědět ;-) On totiž není filtr jako filtr:[odkaz]
Ovšem pokud nebereš např. Starline a spol. jako renomovanou značku po vzoru Auto Kelly >:D
9. 5. 2018 23:50
Re: Filtr pevných částic
Však se tady pořád bavíme o originálních filtrech. Ještě jednou, je už rok 2018 a Honda před nějakými dvěma či třemi lety (nevím přesně) velmi výrazně snižovala ceny DPF filtrů. Neznám přesně hodnoty, ale např. tady na Auto.cz se píše 13 tisíc bez DPH pro 1.6i-DTEC a 45 tisíc bez DPH pro 2.2i-DTEC v CR-V (pro 2.2 v Civicu je o něco levnější, tuším kolem 30 tisíc, ale to fakt nevím jistě). Tak tam schválně zavolej, možná budeš překvapen.
Avatar - Jopino
10. 5. 2018 07:52
Re: Filtr pevných částic
Nebuď katastrofik :yes: Jak píše Mino, píšu o ceně originálního příslušenství. Který sebevrah by si dal DPF do auta dejme tomu s tržní cenou 300-400 t. Kč od no name výrobce.
Jsou díly a díly. Nesmíš kupovat hned v prvním servisu, který se naskytne.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2018 18:57
auto urcite super .. honda je honda
ale tie predne a zadne narazniky s megaplochami zaslepeneho tmaveho plastu su v reale nekukatelne a ako z garaztuningu nejakeho tinedzera ( absolutne vizualne KO .. elegencia pod bodom mrazu ) .. kto toto vymyslel? ja som to tusil ze za tym predoslym ( spociatku kontroverznym ) ufo civicom nam nakoniec este bude smutno ... rovnako mam citak ze tento novy civic uz asi kombik nebude .. predosly ale v kombiku bol... ale inak chapem ze prioritou civicu je nadalej usa a japonsko a nie europa ...takze mozno aj preto tieto zmeny :-) .. no a samozrejme ked hondu tak jedine s benzinom ( v tomto pripade je jasna volba 1,5 turbo ) ... tu dizel stejne nema co robit ...
Rozbalit vlákno
0
8. 5. 2018 22:46
Elektromechanicky posilovac
Pokud vim ten ma Honda Civic uz od VII.

Nepochopil jsem co je na tomto noveho a uz vubec co ma spolecneho s Oct. II.

A googlit se mi dnes nechce :-)

A par postrehu. Nazor na vybavu - "japonsky" model mne naprosto vyhovuje. Jelikoz kdyz chci neco extra, tak si holt priplatim za odpovidajici vybavu.
A treba dostanu neco, co bych ani nevyzadoval.
U Skodovky si za tu samou cenu nakonfiguruju jen to nejnutnejsi :-) Tady mam nejlepsi motor (spolu s 1.5hdi), nejlepsi podvozek, prevodovku atd.
Neni divu, ze Civic je globalne moc silnej.
[odkaz]
Bohuzel ne u nas.

Civicu zdar
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
8. 5. 2018 23:10
Re: Elektromechanicky posilovac
Jako že chceš LED světla, tak si připlatíš 100t a jako bonus dostaneš kožený sedačky bez perforace a bez ventilace? Tak to gratuluju :-)
9. 5. 2018 01:43
Re: Elektromechanicky posilovac
>:D :yes:
Avatar - woody-alien
9. 5. 2018 11:01
Re: Elektromechanicky posilovac
Ty to ale člověku umíš znechutit.... 8-s >:D
9. 5. 2018 12:42
Re: Elektromechanicky posilovac
přední perforovaný jsou ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
9. 5. 2018 12:58
Re: Elektromechanicky posilovac
"Kůže" s perforací je lepší, než bez, ale bez ventilace to stejně není ono.
Avatar - Emel
9. 5. 2018 16:32
Re: Elektromechanicky posilovac
Aha... moje chyba, to jsem měl zafixovaný blbě.
Avatar - petous
9. 5. 2018 17:35
Skleněná střecha
Ten skleněný nesmysl je bohužel u dvou vyšších výbav a snižuje zatížení střechy ze směšně nízkého na nulu. To bych do záporů napsal. Že Sport a Sport+ nemůže mít kouli je další -, ale to se chrochtáka netýká. Taky to má poloměr otáčení jak prémiový sedan nejvyšší třídy nebo spíš horší.
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2018 18:22
Skvele auto este lepsie
Jasne, až najslabší diesel urobí z auta niečo nadpozemské :D. Neviem, kto by si to súkromne kúpil, keď liter je o 100 000CZK lacnejší a silnejší... Ak požítame rozdiel v spotrebe 2l, tak sa to vráti približne po cca 150 000, ak nerátame servis a PZP a HP... takže reálne tak 200 000km. Diesel bude hlučnejší... O výdrži ťažko teraz hovoriť, oba sú to nové motory. Proste to podľa mňa nedáva zmysel....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jopino
10. 5. 2018 21:01
Re: Skvele auto este lepsie
Kdyby, asi, možná bude, apod...
Než si vytvořit nějaký soud, je dobré si ověřit fakta. Třeba to, že dieselový motor je v novém Civicu lépe odhlučněn, než ten benzínový 1.5T, co teprve tříválec.
Polští zástupci Hondy provedli mini srovnání 1.6 i-DTEC v 1.5T (spotřeba, hlučnost)
[odkaz]
11. 5. 2018 00:08
Re: Skvele auto este lepsie
tak moja Polština nie je top ale z videa som pochopil, že nafta si vzala 6,4l/100 a 1.5T 7.5l/100km - tak 1.0 bude o niečo úspornejší asi, tak to ekonomicky diesel potom absolútne nedáva zmysel - ale tá spotreba nafty sa mi zdá strašne vysoká, možno surový motor alebo čo - so starou 406 2.0HDI som jazdil za menej diaľnice....

Otázka hlučnosti - no nie je hlučnosť ako hlučnosť aspoň pre mňa. Pri benzíne, bol pravdepodobne cieľom konštruktérov, aby nejaký ten zvuk z motora bolo počuť. Kdežto dunenie naftového štvorvalca nikto počúvať nechce - pri dialničnej rýchlosti už ale zvuk motora spravidla prehlušuje aerodinamický hluk... Skôr by ma zaujímalo aká je nafta hlučná pri jazde cez obec... Ale možno len naftovému Civicu krivdím a je odhlučnený lepšie ako Passat - nesedel som v ňom tak naozaj neviem.

Každopádne video ma skôr utvrdilo v tom, že nafta nemá zmysel, komu záleží na nákladoch vezme 1.0T a kto chce auto s nádychom športovosti vezme 1.5T. A kto si chce priplatiť za slabšie auto ale s ťahom odspodu a zvukom diesela vezme naftu - stále ale nechápem prečo by to niekto robil >:D (aj keď mi je jasné, že takí ľudia sa nájdu :D)
Avatar - kainatas
14. 5. 2018 08:01
Re: Skvele auto este lepsie
Takze o spotrebe. Mam dieslovy tourer 2015 a spotreby su nasledovne / podľa tankovania /. Mesto 4.7 - 5.3l/100km, dialnica 4.9 - 5.6l/100km, okresky 3.5 - 4.5l/100km. Najazdim rocne cca. 26000km. Asi 80% jazd jazdim okresky mimo mesta. A vasinou pri spotrebe 4.0l/100km. Skusal som aj nejake eko jazdy a pri nich sa dostanem pod 3l/100km. Takze diesel v honde je usporny a stale sa oplati oproti benzinu, ale do mesta by som ho nechcel... Budem ho mat dlhodobo, takze uvidim aka spolahlivost bude, pretoze mam zatial len 80000km a kazde auto som drzal min. do 450000km. Oproti benzinovej 1.8l bol drahsi o 1000Euro, takze rozdiel uz mam davno vrateny. Ceny servisnych prehliadok su kupodivu skoro cenovo rovnake pri nafte aj benzine / rozdiel 10-20Euro /... Ale je pravda, ze v meste je benzinak tichy oproti dieslu, mimo mesta uz to take jednoznacne nie je.
15. 5. 2018 11:00
Re: Skvele auto este lepsie
Jo tak tvoja spotreba už vyzerá rozumnejšie - a pri rozdiele cien 1000 eur, to dáva aj ekonomický zmysel. Pri súčastnom rozdiele cien 100 000CZK a nižšej spotrebe 1.0T oproti starej 1.8 - to bude s návratnosťou asi horšie - teda fakt len pre niekoho, kto jazdí 50 000 km ročne. (plus ešte vyššie poistky pre diesel). Predpokladám, že kvôli prejavu si v dnešnej dobe benzínových túrb diesel nikto nekupuje :D.
15. 5. 2018 13:30
Re: Skvele auto este lepsie
já si 9G civica v naftě bral právě kvůli projevu a spotřebě
měl jsem předtím od 2008 8G civica 1.8 sedm let/170tis km
do 9G kombi mi přišla nafta lepší, jede to naložený kopec nekopec bez podřazování, je úspornější, zkrátka mi to k němu sedlo líp
s 1.8 jsem měl po 170tis km skutečný průměr 7.7
s 1.6 po 45tis km pak 5.2

teď jezdí tourerem manželka, já přesednul do 10G sedanu 1.5T
po skoro 10tis km mám skutečnou 7.2

jezdím převážně dálnice a město +- pořád stejné trasy
30. 7. 2019 20:25
půjčka na auto
Zrovna mi dosloužilo moje auto, a tak se poohlížím po něčem novém a musím říct, že zrovna Honda Civic mě hodně zaujala. Nemám na to auto však dost peněz, a tak to pravděpodobně budu řešit půjčkou pomocí https://www.bezvamoney.cz/…srovnani-pujcek/ Auto totiž potřebuju k dojíždění do práce.
Rozbalit vlákno
0