Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda Civic 1.8 i-VTEC AT - Plážový švihák

Do sněda opálena a s výhodou volné řidičovy pravé ruky přijíždí nagelovaná Honda Civic. Osloví zkušené playboye i křehké blondýnky?
Zpět na článek
27. 7. 2011 13:19
27. 7. 2011 15:10
5. 10. 2011 14:09
27. 7. 2011 19:21
27. 7. 2011 19:27
28. 7. 2011 07:22
28. 7. 2011 08:47
28. 7. 2011 12:08
28. 7. 2011 20:56
29. 7. 2011 07:17
29. 7. 2011 07:27
29. 7. 2011 09:28
29. 7. 2011 09:36
29. 7. 2011 10:18
29. 7. 2011 11:22
29. 7. 2011 13:27
29. 7. 2011 13:41
29. 7. 2011 15:10
29. 7. 2011 09:55
29. 7. 2011 11:59
29. 7. 2011 12:11
29. 7. 2011 13:06
29. 7. 2011 13:30
5. 10. 2011 14:19
28. 7. 2011 09:26
28. 7. 2011 10:16
28. 7. 2011 11:00
27. 7. 2011 13:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2011 14:09
Re: kde
Potreboval by som od operadiel prednych sedadiel az po koniec kufra ;-\
Avatar - Katikakus
27. 7. 2011 19:21
Civic
Edit: double
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
27. 7. 2011 19:27
Civic
Pekny test, Civic je i po letech atraktivni auto, atmosfericka 1.8 patri k tomu nejlepsimu na trhu, takze proc ne s automatem...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Choochoo
28. 7. 2011 07:22
Re: Civic
Tak, tak, velky kufr(415l), velky vnitrni prostor, nizka spotreba(60km z bydliště na chatu za 5,4l, pocitac 5,1), vykonny motor 1,8l-103kW, nadčasový design bez diskuze. Zrovna vcera jsem s pritelkyni porovnaval 2. a 6. generaci golfa. A jedniný co z ní vypadlo bylo že to jedno je takový kulatější ;-) Ale nic co by ji nejak zaujalo. Libi se mi podvozek bez naklonu v zatackach, jede jako po kolejich, je to nadhera. Tvrdost mi nevadi, mozna by mohl byt trochu tissi. Ale zase porovnavat 17" kola a 15" na oktavce taky moc nejde zhlediska nizsi tichosti a vyssi tvrdosti. Mel jsem strach ze skripani pristrojovky, ale zadny problem, ktereho bych si vsiml. Jel jsem ted v oktavii scout a ta vrzala vic jak moje 20let stara Honda. Tak vrzali i casti zadnich dveri na sebe mensi nerovnosti, hruza. Takze Civic doporucuju :yes:
Avatar - miromen
28. 7. 2011 08:47
Re: Civic
Soucitim s tebou starat se o slepou divku nedokaže každy. Jinak Ti přeji ať ti ufouňak slouži.
28. 7. 2011 12:08
Re: Civic
Nemas zenskou? 90% z nich ma na design golfu podobnej nazor ;-)
Avatar - miromen
28. 7. 2011 20:56
Re: Civic
Sice nevim jaky ten nazor podle tebe maji protože si žadny neuvedl ale pokud mysliš velmi kladny tak to vim. Jednoho Golfa totiž čirou nahodou vlastnim a vim jake jsou nazory na desing Golfa nejen žen.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 07:17
Re: Civic
Nech projet Golfa 2 na hlinikacich 6, pak Golfa 6 a pak mi rekni kolik lidi se otoci za tim a tim autem. Vetsina si ani nevsimne co to jelo a zenska ti mozna rekne ze bylo cerveny >:D Za Civicem se i po 6 letech od uvedeni na trh otoci skoro kazdy, jak ho zajima>:D
Avatar - miromen
29. 7. 2011 07:27
Re: Civic
Věř mi nebo ne ale za mim Golfem se otači lidi jako bych měl nějaky supersport a to si nedělam srandu a samotneho mě to docela překvapuje. Navic mě občas někdo zastavi a vyptava se mě co a jak a chvali že se mu Golf hodně libi. Dokonce mě jednou zastavila policejni hlidka zkontrolovala papiry asi zaminka a pak už jen palba otazek k autu. Takže tak "nudny" je ten Golf. A to je v origo stavu žadny tuning jak by si někdo o majitelich Golfu mohl myslet.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 09:28
Re: Civic
Ja si nemyslim ze je Golf nejak ohavny, jen prumerny, mozna trochu nadprumerny kdyz vidim treba 308 a jeji zadek, ale nekdo to treba vidi obracene ;-) Je to otazka, barvy a kol. Neco mu muze sedet vice. Ale porovnavat Golfa se Civicem to po me nemuzu nikdo chtit. Verim ze se mu do 5,10 let neco priblizi, ale prozatim nema dle me designove konkurenci a co je dulezite, valcuje podle me konkurenci i prakticnosti :yes:
Avatar - miromen
29. 7. 2011 09:36
Re: Civic
Hele ja se Civikem co se tyče designu nemam problem taky jsem o něm uvažoval. Jedina věc ktera mi opravdu vadila bylo to plexi na předni masce ktere už je naštěsti minulosti. Dalši věc je ta že jak Civik tak Golf jsou dost odlišne auta v pojeti designu a ja nemam problem ani s jednim. A jak už jsem psal sam jsem byl zaskočen jake jsou pozitivni reakce na design Golf a to scela spontanni. Mě na Civiku vadily jine věc ale design to určitě nebyl.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 10:18
Re: Civic
Nema cenu debatovat o designu, protoze jedine co leze napsat je, ze se kazdemu libi neco jineho. Me osobne treba to plexi puvodni bez der prislo jako hodne zajimavy designovy pocin a nevadilo by mi, ale mam asi fakt masku na svem GT. Me osobne vadil treba mensi a mene prakticky kufr Golfa, ktery prevalcuje i segry Jazz. Jinak co se tyce designu pristrojovky, tak je to jen nezvyk prvnich par kilaku, ergonomicky se vyrovna par aut. vsechno prehledne oddeleno. Po usednuti do auta jsem vyjel a ovladal vse bez cteni navodu, pac radio je jasne oddeleno a system vetrani topeni take a je jasne prehledny co ktery cudl dela. Jedine co je podrizeno designu jsou mensi dvere, coz u 9G uz nebude. Rozepis se co treba tobe vadilo, me docela zajima. Kolik mas dlouhodobou spotrebu? Ja za 24500km u pocitace 6,0 a namereno na nadrz 6,3(overovano na cca 9000 km)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 11:22
Re: Civic
Tak mě se určitě vic libi předni maska u verze GT kterou maš. Ano to plexi bylo sice originalni ale podle mě vzhledu Civiku dost ubližovalo a navic to vypada dost lacině. Ja mam spotřebu 6.7l za cca 15tkm ale spotřeba je hodně indivudualni to se těžko posuzuje. Ja to mužu porovnat s předchozi atmosferou kterou jsem měl a to 1.8i 85kw a spotřeba je u TSIčka vyrazně nižši. Samozřejmě jsem jezdil i s jinymi auty takže proto si dovolim tvrdit že je 1.2 TSI velmi usporne.
Jinak proč u mě vyhral Golf tak těch věci proti Civiku je dost ale zasadni určitě podvozek ktery je jak jistějši tak znatelně komfortnějši a tišši zde by mohla Honda u noveho modelu zapracovat. Druha zasadni nevyhoda je dost špatny vyhled hlavně dozadu diky křidlu. Jde o to že auto šoferuje i moje přitelkyně a ikdyž na ženu docela zvlada jizdu vzad tak tohle se ji dost nelibilo. Jinak kufr ten mě vubec netankuje puvodně jsem zamyšlel koupit auto o třidu niž kde kufr nema ani 300l a 350l je na mě až až. Ještě k te prostornosti zkus si ještě jednou sednout do Jazzu a pak do Golfu protože napsat že jsou si ty auta prostorem podobne neni pravda.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 13:27
Re: Civic
To porovnani prostornosti Jazz vs Golf jsem myslel hlavne vzhledem ke kufru, ale nevidel bych osobne vetsiho rozdilu v podelnem smeru. zkusim propocitat ze zdejsich udaju testu.
Jazz
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 960
k) šířka vpředu (mm): 1430
l) šířka vzadu (mm): 1420

Golf
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 1080
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 920
k) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1430

Po secteni na kriz je na tom v podelnem prostoru Jazz lepe, Golf na siri lepe.
Kdyz jsem porovnaval stary Jazz s Octavkou I, tak o 12cm byl podelne Jazz prostornejsi. tomu ja rikam male auto >:D

Podvozek Civic vs Golf.
Golf je komfortnejsi, ale ja treba mam rad osobne tvrdsi podvozek. Kdyz presedlam do 20let stareho Concerta(takovy 5D Civic) tak mam strach ze se to v zatacce prevrati ;-) Spis bych doladil vetsi odhlucneni, ale nemam s tim takovy problem. Zadni kridlo ctu porad ze je problem, ale zrovna vcera se zase osvedcilo, kdyz mi odstini krsasne svetla za mnou jedouciho auta, ani nemusim preklapet zrcatko. Kdybych si mohl vybrat S nebo BEZ kridla beru S. Jinak zrcatka pri parkovani klasika a senzory, takze tady zadny problem. Kufr ted docela treba na prepravu kol vyuziju. Vyndam predni kolo, sklopim sedacky, upnu vydlici do drzaku, vedle postavim druhy kolo a nahasu bagly a frcim na dovcu, chatu, ke tchanovi. Proste myslim ze setady fakt povedlo skloubit vse nej.
Spotreba motoru se neda odvodit od objemu, preplnovani, ale od vyrobce. Koncernova 1,6 zere vice pri o 1/4 mensim vykonu. Opel, Ford zrovna taky nebyly zadni sporilci,ani v objemech 1,6, 1,4.
Avatar - miromen
29. 7. 2011 13:41
Re: Civic
Hele na čisla se vykaď a zkus se do obou aut posadit. Navic čisla na AUTO.cz dost často nesedi takže se tim moc neřid.
Co se tyka podvozku tak je fajn mit jak lepši komfort tak i jizdni vlastnosti ktere ma Golf oproti Civiku lepši osobni zkušenost.
Co se tyka křidla tak je to docela blbost a při vyhledu prostě překaži. Ja křidlo žadne nemam a nic mě neosilňuje protože mam vyborně fungujici samozatmavovaci zrcatko.
Kufr ten mi stači na par tašek nakupu a pak jednou ročně na dovolenou kdy do něj strčim par triček plavky a nějake dalši potřebne věci a toť vše takže kufr fakt mimo mě. Ale hodnota 415l u Hondy je chvalihodna.
Spotřeba jak už jsem psal je individualni ale za mě asi tak že ja už bych atmosfericky benzin nechtěl.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 15:10
Re: Civic
Nerozumim tem lepsim jizdnim vlastnostem,ale v hodnoceni jiznich vlastnosti na hrane mel Civic lepsi nez Golf, komfort mel lepsi Golf. Ja osobne mam radsi tvrdsim takze, proste nemuzu jinak nez za sebe Civic :yes: Ale kdyby H delala turba tak se mozna necham taky ukecat, jinak zatim nemam duvod. Mlada krasne nadava kdyz podrzim plyn a otacky 5 az 6 tis >:D
Avatar - Katikakus
29. 7. 2011 11:59
Re: Civic
Tady jde myslim o regionalni zvlastnost, nez o pravidlo. Tam, kde jezdi v drtive prevaze 15lete a starsi vozy, muze i Golf vyvolavat podobne reakce. To ale plati pro prakticky jakekoli nove auto. ;-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 12:11
Re: Civic
Jo tohle mě taky napadlo že Ostravsko je přecejen chudši kraj a jezdi zde jen Mbečka. >:D
Ale popravdě jsem se ještě s podobnymi reakcemi nesetkal. Když ale budu mluvit za sebe tak mě se Golf dost libi a ve třidě ho považuji za jedno z nejpěknějšich aut a to rozhodně nejsem žadna konzerva. Pokud se budu držet obyč aut tak se mi např. libi Ibiza novy Focus nebo pravě Civic a ty jsou stylem desigu dost jinde.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 13:06
Re: Civic
"Pokud se budu držet obyč aut tak se mi např. libi Ibiza novy Focus nebo pravě Civic a ty jsou stylem desigu dost jinde."
Tyhle vete moc nerozumim. Myslis ze jako Focus a Civic ze jsou nekde jinde, nebo i ta Ibiza?
Ted chodim kolem jedny a muzu rict za sebe ze jsem dlouho nevidel u koncernu nic tak lacineho. Golf je podle toho luxusni stroj. Ten Focus vs Golf nevim, moc jsem Focus nezkoumal, pac ty jejich atmo byly fakt tragicky. Mam info od jednoho majitele atmo 1,4, ktery s tim nemel problem jezdit po meste za 10 >:D,ale nevim jestli nekecal. Osobne bych sel snad jindy do vw a korejce, kdyz by zkrachovali vsichni japonci >:D
Avatar - miromen
29. 7. 2011 13:30
Re: Civic
S tou Ibizou,Civikem a Focusem jsem to myslel ohledně designu. A to že jsou scela odlišneho designerskeho stylu jako Golf a všechny tyto auta včetně Golfu se mi libi.
5. 10. 2011 14:19
Re: Civic-Focus
1.4ku si do Focusu objednal malokto. Osobne si myslim, ze to bol najmenej predavany motor pre Focus, dokonca menej, nez 2.0tdci.
1.6ka je od Yamahy a vacsinou v meste mam spotrebu 6.7, samozrejme, ak mas 100kw a mas o nieco nizsiu spotrebu tak to je super motor, ale dolezite je, aj kolko stoji Civic a kolko Focus. Inak povedane, za cenu benzinoveho Civica, mam disloveho Focusa a tam som spotrebou niekde inde, hlavne teda na dialnici. Do mesta ale benzin.
28. 7. 2011 09:26
palec dolů
design zezadu :no:
praktičnost :no:
výkon: :no:

Atmosféry jsou dnes už archaické. Prostornost vzhledem k designu je dost limitovaná a kdo někdy jel za tímto autem přes den, kdy na něj svítí slunce jistě si všiml, že absolutně nejde poznat jaké světla mu vlastně svítí nebo blikají, protože ten škaredý pruh pak celý působí jako plně rozsvícený a je to velice nepříjemné.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Katikakus
28. 7. 2011 09:45
Re: palec dolů
Prostornost je limitovana? Prakticnost palec dolu? Tak tos asi sedel v jinem aute - nebo nejspis si v nem nesedel vubec.
I na zadnich sedackach je mista dost - pouzivam jednoduchy test - se svymi 186 cm si nastavim sedacku ridice podle sebe a zkusim sednout dozadu. Civic patri k tomu lepsimu v nizsi stredni. No a kufr pres 400 litru patri ve tride taky k nadprumeru.
Tve nazory na atmosfericke benziny radeji nebudu komentovat, snad jen mala rada - misto teoretizovani se s tim zkus nekdy projet.
28. 7. 2011 10:17
Re: palec dolů
Stačí se podívat na tabulku a je jasno. Sice 103kW motor, ale ani na 1200kg auto "nestačí". Parametry jako 11s 0-100km/h a 197km/h mluví za vše. Proto se taky již před nějakým časem začali atmosférické motory nahrazovat za přeplňované, kde při stejné spotřebě mají podstatně lepší parametry. Z toho důvodu, opakuji archaické .
28. 7. 2011 10:53
Re: palec dolů
Bratu, ty si jasny ;-)
to ze je to 11s nie je motorom ale prevodovkou. pozri si kolko ma manual. potom si pozri kolko ma oktavka so 103kw dieslom na manualy a s vacsim krutiacim momentom.
male preplnane motory sa zacali vyrabat koli emisnym normam a nie koli mensej spotrebe. osobne mam civic s tymto motorom v manualy. cez tyzden si zvycajne poziciam nejake auto z pozicovne. vacsinou golf alebo polo. ako priklad zoberme polo s 1.2 kou a fukadlom. priem spotreba v meste cez 10L. v civiku to iste. lenze ten je vacsi, tazsi, a vykonnejsi ;-)
28. 7. 2011 11:17
Re: palec dolů
Nepovažuji zrovna za šťastné srovnávat 1.8 atm. 1200kg s 2.0TDI 1450kg ve zrychlení 0-100!
28. 7. 2011 18:29
Re: palec dolů
A povazujes za stastne porovnavat stejny motor ve zrychleni s uplne jinou prevodovkou?? ty si komediant >:D
Avatar - miromen
28. 7. 2011 21:02
Re: palec dolů
Přečti si v textu jak je to s realnym zrychlenim 1.8 v manualu. Navic Civik s timto motorem byl testovan i jinde a tam se jim taky nepodařilo docilit udavaneho zrychleni což u 1.2 TSI neni realně problem . Jinak turbomotory jsou i o snižovani spotřeby nejen papirově ale i realně a věř že knk. 1.2 TSI je co se tyče spotřeby hodně dobry.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 10:22
Re: palec dolů
Zajimave je hodnoceni zdejsiho testu Civicu v manualu "Šest relativně blízko za sebou seřazených rychlostí udržuje lehkonohý motor stále při plné síle a i když je třeba pořád řadit, lze s „pouhými“ 103 kW prohánět mnohem silnější konkurenční dvoulitrové hot-hatche při minimálně srovnatelných sportovních pocitech."
29. 7. 2011 10:26
Re: palec dolů
tak nato ze mam toto auto doma, ti mozem hned napisat ze to je bull-* ;-)
rychlosti su k*rva dlhe :-(, co je aj tak trochu skoda.
jednotka - 62 km/h
dvojka - 106 km/h
trojka - 145 km/h
potom rovno radis 6ku >:D
kludne to mohlo byt na 2ku a 3ku o 5-10% menej :-/
Avatar - miromen
29. 7. 2011 11:25
Re: palec dolů
To je spiš o pocitech ale realne měřeni proběhlo a tam se na udavane udaje jaksi nedostali.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 13:32
Re: palec dolů
Mereni nevim,ale me podmeruje tachac 3km stabilne, pri 50, 90. Na videu jsem videl na trojku 147-151km/h, nevim uz presne. Osobne to nemerim, neminim mazlika moc honit >:D Rychlosti jsou mozna dlouhe, ale je tim mysleno kratke odstupnovani, pokles otacek o 500 ot/min pri prerazeni.
29. 7. 2011 23:46
Re: palec dolů
si ma pobavil, jazdit s tymto motorom do 4000 ot/m no to si kupim racej 1.4 a usetrim na palive a na nakupnej cene ;-)
viem o com pisem :-)
prava radost zacina za 5000 ot/m

inak hej, ked radis pri 3000 tak jasne ze ti otacky klesaju o 500.
Avatar - Katikakus
28. 7. 2011 11:07
Re: palec dolů
Aaaa, pan je papirovy zavodnik. A na semaforech se taky rozjizdis s plnym plynem abys byl na stovce pod deset?

Ad spotreba - opet papirovy argument, realita je ponekud jina - to ze je spotreba malych turbomotoru mnohem zavislejsi na stylu jizdy vi dnes i male decko. Pokud teda budes jezdit na zrychleni a maximalku, tak to bude taky hodne papat.
Spolehlivost radeji ani nebudu zminovat...
28. 7. 2011 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2011 10:16
Re: palec dolů
atmosféry archaické? ak odhliadneme od užasných EURO noriem a spotrebnej dane z uhľovodíkových palív a mazív ako primárnych dôvodov, prečo automobilky idú do podmerečných, turbom vyhonených kosačkových stojčekov, tak ani nie.

sú ľudia, ktorým charakter miniatúrnych turbo motorov nesedi. Radšej pekný atmo dvojliter ako turbo 1.4.

Takťiež je ešte priskoro hodnotiť malé turbo motory ako pokrok a úspech. Počkajme si 2-3 rôčky na hodnotenie spoľahlivosti.
28. 7. 2011 10:25
Re: palec dolů
Také jsem byl zastáncem většího a jednoduššího motoru, než jsem zjistil že spolehlivost není argument. Např s 1.8TSI jsou lidi nad míru spokojeni a vzhledem k jejich nájezdu s tímto motorem okolo 200tis to nelze přehlížet.
28. 7. 2011 10:55
Re: palec dolů
1.8Tsi chces porovnavat s 1.8 i-Vtec ??? :yes: :yes: :yes:
29. 7. 2011 12:51
Re: palec dolů
Ano, 1.8 i-Vtec :no:
29. 7. 2011 23:51
Re: palec dolů
len jednu otazku, jazdil si s tymto motorom niekedy ?
ja mam kazdy tyzden ine auto z pozicovne (firemne). od skodovky, vw, ford, renault, honda, ..... a potom som sa rozhodol pre vlastne ;-)
hadaj ake ?
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 07:23
Re: palec dolů
Kdyz porovnam teda treba s octavkou, tak teda tezko budu porovnavat design zezadu s prumernosti, takze za me zezadu Ciivc jasne :yes:
Prakticnost v porovnani s octavkou, horsi,to je ale liftback cca 500l kufr, takze hodnotit tohle moc nejde. Ukaz mi ale jiny hatchback se 415l kufrem s luxusnim a praktickym sklapenim zadnich sedacek. Nedavno jsem sklapel fabii a kdyz na me vykoukl molitan, hned jsem si vzpomel na S120 :-O Golf treba nejakych 360l, Takze za prakticnost jasne :yes: >:D
Vykon hodnotim :yes: , Ukaz mi jinej benzin s podobnym vykonem a spotrebou a nemyslim na papire. S naftou nehodnotim , pac komfort mi za tech max. usetrenych pul litru za to nestoji. Hluk a vybrace jak ve S120 opravdu nechci :no:
Zajimave je hodnoceni zdejsiho testu Civicu v manualu "Šest relativně blízko za sebou seřazených rychlostí udržuje lehkonohý motor stále při plné síle a i když je třeba pořád řadit, lze s „pouhými“ 103 kW prohánět mnohem silnější konkurenční dvoulitrové hot-hatche při minimálně srovnatelných sportovních pocitech."
Plusy dle testu:
neobvyklý a extravagantní design exteriéru i interiéru
silný, pružný a kultivovaný motor
přesné jízdní vlastnosti
pohodlná sedadla a podařená ergonomie
objemný a variabilní zavazadelník

Zajimave je ze spousta vyspelich automobilek jako treba BMW, Toyota dela stale atmosfery. "Prostornost vzhledem k designu je velmi limitovana" tak tahle veta hovori za vse. Kdyz si to videl opravdu jen na obrazku tak to asi nema cenu ani rozebirat. Ve sve tride je Civic s prostornosti na spici, mysleno hatchback. Takovemu Golfu se s prostornosti vyrovna auto o tridu nize, napriklad Jazz vlastni zkusenost, ne papirova, tabulkova >:D
28. 7. 2011 11:00
vyhody
hlavnou vyhodou tohto modelu je riadenie - cit, strmost a presnost.
ziadne ine auto v standardnom prevedeni dnes toto neponuka (okrem stareho fokusa). kazdemu odporucam si to ist vyskusat.
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2011 11:17
Jak miluju lidi s nazorem na neco, v cem ani nesedeli...
Kecy pana RicharDa jsou jasne hned na prvni pohled, vsechno co pise jsou bludy na "n"-tou. Prece prave navdory designu je Civik nesmirne prakticky, z vlastni zkusenosti to muzu porovnat treba s taky dost prostornou 307kou, anebo treba s nejnovejsim Golfem, nebo Focusem II. Civic je prostorove jina liga, a co se tyce value for money, tak jasne vede, sice je fakt, ze se u japoncu nenabizi uplne socko-verze, tak ale pro katalogovyho kovboje je to tezko vysvetlitelna zalezitost...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
29. 7. 2011 11:23
Re: Jak miluju lidi s nazorem na neco, v cem ani nesedeli...
:yes:
29. 7. 2011 12:43
Re: Jak miluju lidi s nazorem na neco, v cem ani nesedeli...
"pro katalogovyho kovboje je to tezko vysvetlitelna zalezitost" :yes: tohle mě rozesmálo.
O tom že jsem v tom neseděl není třeba spekulovat. Neseděl. Napsal jsem svůj "katalogový" názor a že mě ostatní přesvědčili o opaku se nestydím přiznat. Za design (což je subjektivní věc) palec dolů stále platí. O motoru se dá očividně jen hádat, nikoliv konstruktivně diskutovat, protože každý hned mění barvu do červena. 8-s
Avatar - Choochoo
29. 7. 2011 15:07
Re: Jak miluju lidi s nazorem na neco, v cem ani nesedeli...
To chce odvahu priznat zde omyl, mas :yes:
30. 7. 2011 21:23
Re: Jak miluju lidi s nazorem na neco, v cem ani nesedeli...
No,tak chapes, kdyz sam rikas, zes hondu neosedlal, tak jen katalogovej ;-) Design sice je, ale skoc si do nejblizsiho salonu, nebo si najdi kamose se Civicem a sedni si na zadni sedadla, ver mi nepochopis kde se tam to misro bere. Jinak za co maji palec doli, je pouziti levnejsich materialu v interieru v pofaceliftove verzi.
2. 8. 2012 12:49
Civic 6ti stupňový automat
Má někdo zkušenosti s automatem do faceliftu? Dával se tam 6ti stupňový automat s pádlama pod volantem. Myslím si že to byla lepší volba, tak nechápu proč tam dali po faceliftu 5ti stupňový automat bez možnosti řazení... Má někdo osobní zkušenost?
Rozbalit vlákno
0