Loni představená už pátá generace Hondy CR-V se na první pohled liší jen málo od svého předchůdce. Pod podobnými tvary karoserie přitom ukrývá od základu novou techniku!
Auto na mne působí trochu jako knedlík, přední část i nárazník je zbytečně veliký, opticky mu chybí ližiny na střeše, aby to vypadlo jako SUV. Interiéry už Honda taky pomalu začíná dělat zkousnutelnější.
Motoricky i pohonem je to jistě fajn, jen srovnání se slabší Kugou 110kw je trochu nefér, navíc Kugu lze koupit i s 1.5EB 134kw (bohužel jen AT), což by bylo lepší srovnání.
Zajímalo by mne, proč je v CRV motor podlazen oproti Civicu ? A taky, jestli někdo jel 4WD, které mělo trochu problém, aby jako čtyřkolka fungovala v minulé generaci >:D
Ahoj, nazivo je auto dost kompaktne. Ohladom vykonu som sa pytal predajcu, a nebol si isty ani on, len povedal ze je to zrejme kvoli prevodovke alebo kvolu "puncu" luxusu.
A tak je to velké SUV, potenciálně sedmimístné (ovšem musíš si vybrat jeden konkrétní stupeň výbavy, nechtít hybrid a připlatit 45 - Honda to právě neusnadňuje). Za mě je to lepší než minulá generace, hlavně zezadu se mi to docela líbí.
Naopak jsem koukal do výbavy... LED světla jsou v úplném základu, i pro Comfort...
Co se výkonu týče, verze s CVT má 142kW... grrr... :-)
Neříkám, že je to ošklivé, z odkazu, co dávala Sakra s ližinami mu to sekne víc, ale prostě to pořád není nic, o čem bych psal domů dopis... Civic je více šálek mého čaje a jsem za něj rád :-) Určitě bych býval byl o CRV uvažoval tak, že bych šel na salon, když bych nyní kupoval v této kategorii, ale jak jsem psal už minule u Kugy, poptávali jsme nedávno benzinové SUV a Ford přišel s neodolatelnou nabídkou i cenou, to smlouvaní o ceně Hondy je sci-fi >:D
Nakonec se nákup odložil, jen je třeba s tímto počítat. Vím, že předchozí verze CRV v době, kdy jsme kupovali Kugu byla jako skladovka za ceny kolem 0,5M a to opravdu marné nebylo, tak třeba za nějaký čas...
Jsem tušil, že to na mě vytáhneš. >:D Hele, nikdo není dokonalý a uměl bych si zastřílet i do vlastních řad, ale práce s mateřštinou je pro mě docela zábava a částečně i otázka cti. Jsem hodně shovívavý, to bych tady nevydržel ani den >:-[] , ale to tvoje "podlazení" fakt nedávám, to mi rve oči i uši.
A už mají vyřešené míchání benzínu a oleje, které trápí motory 1.5? Co mám poslední informace, tak reklamací přibývá a Honda si prozatím s tím neví rady.
Jojo, zlate. Tam by ses o tak drobnem problemu ktery resi vyrobce softwarem ani nedozvedel a hardwarovy problem by te nechal pak vyrobce zaplatit >:D
Prej zlate TSI 8-s
Jak problémy TSI, tak problémy Ecoboostu automobilky neřešily zrovna korektně, zkušenost s oběma, ale dnešní TSI i Ecoboost už jsou naštěstí vychytané a problémy naštěstí odvál čas.
1,5 TSI = neni moc povedenej motor. To je snad zajímavější ta litrová tříválcová krabice od mlíka ;-)
Vim že je jinde = proto sem ho zmínil = a napsal že radši >:-[]
Vim že v současnosti je docela fajn = navíc je to Ford >:D
Psal sem o motorech objemu 1,5 = a je sakra fajn. Do CR-V patří přesně tohle = a motor je to slušnej. Nepatrně jiný naladění u japonců zas tak nepřekvapí = dělaj to i s dalšíma věcma. Dou prostě dál než koncern = kterej nafláká všude všechno stejný = unifikace
VWtipný je = že lidi často to co je plus = chápou jako mínus a obráceně :yes::-)
Litrovou krabici jsem nejel, ale máme ji v práci, zítra sem ji chtěl zkusit na cestu do Brna , ale bohužel je jen pro údržbu :/ Takže hezky dieselgate... >:D
Mne se jedbapetka od Hindy opravdu líbí, pokukival sem po Civicu.... Ale není kombík >:D
Podle poslednich informaci je to uplne jinak jak rikas. Problemu zanedbatelne a jeste resene jen upravou softu viz Ozzman. Prkotina, ktere te potka rozhodne mene pravdepodobne nez porucha u konkurence ;-)
Veď ten motor dostal Hondu na prvé miesto nejnespoľahlivejších motorov na svete. Tiež som pozeral, že čo tam robí Honda, konečne máme nejaké informácie a vysvetlenie.
Niekde na takom pochybnom médiu som zachytil štatistiku. Tiež sa mi nechcelo veriť, ale vyššie máme vysvetlenie. A z 2013 by som štatistiku nepozeral, svet je inde.
V polovině listopadu, tedy v těchto dnech by mělo být nějaké řešení pro USA.
[odkaz]
V Číně už to řešili o něco dříve.
[odkaz]
Evropa přijde na řadu asi posléze, tady se Civiců a CR-V prodá daleko méně.
Co vím, tak ani dvě řešení v Číně problém nevyřešily. V Americe zkoušejí nyní třetí a bůh ví jestli to bude konečně správné. Kámoš na to má jít, ale v servisu mu řekli, že si nejsou jistí jestli to pomůže. Sranda je, že se to projevuje pouze u CR-V (že by nevhodný motor pro tak velké auto).
A zase tak malicherný problém to není, protože jinak by na správné řešení přišli už dříve.
"Problém" s ředěním olejové náplně benzínem, se netýká pouze 1.5T v CR-V 5G (China, US), ale i 1.5T v Civicích. Zpravidla se vyskytuje u řidičů, kteří svá auta využívají převážně na krátké vzdálenosti. Takovéto provozní podmínky totiž mj. "nedovolí odpaření benzínu" z oleje. U vozidel, která jsou provozována v kombinovaném provozu, se tento jev nevyskytuje, tedy, při provozu s vyšší (standardní) provozní teplotou, jev vnímán není. Tomu odpovídá i skutečnost, že tento je zaznamenán na jednotkách kusů z prodaného tisíce.
Na dané téma zpracoval velice kvalitní článek náš přední tribolog, Ing. Černý. V něm mj. popisuje příčiny vzniku tohoto jevu (věřte, že s tím nemá problém jen Honda, ale 5-7% vozidel), přičemž zde zmiňuje jako jeden z aspektů (a nevhodnost) používání lehkoběžných olejů, zejména SAE 0W20.
Ve svém blízkém okolí znám aktuálně jen jednoho člověka, který tento jev vnímá (Civic 1.5T). Nejde o nijak významný "příbytek" benzínu v oleji, hladina se pohybuje v maximu lehce nad horní rysku. Stav reklamoval a sám jsem zvědavý, jak to bude dealer v ČR, potažmo Honda Europe řešit (zda softem, nebo změnou termomanagementu). Taky mám motor řady L15B, ale popisovaný stav nevnímám. SAE 0W20 v autě nepoužívám (ale SAE 5W30) a měním z důvodu převládajících krátkých tras co 7-8.000 km.
Díky za rozbor. O tom, že je to u Civicu jsem neslyšel. Všeobecně to je spíše u CR-V a shodou okolností znám dva lidi co ten motor mají a oba mají s tím motorem problémy. Kámoš v USA jezdí hlavně dlouhé trasy a známá u nás spíše město.
Jsem zvědavý jak to Honda pořeší obzvláště u nás. Když se to objeví do 6 měsíců od koupě, tak máš právo na nové auto nebo peníze.
Není zač. V některých médiích to bylo popsáno jako "běžný, resp. standardní jev" a "renomované" žurnály Hondě spílaly, až to v nejnom vyvolá zvídavost zjistit skutečný stav věci, JPP nechávám jiným. Nicméně bych doporučil jako první krok změnu oleje. I kdyby stále docházelo ke zvyšování hladiny, olej s normální HTHS viskozitou (SAE 5W30 ACEA A3) bude ředění s benzínem určitě lépe odolávat, než ten lehkoběžný (ACEA A5, SAE 0W20). Do té doby snad bude technické řešení k dispozici.
Tak snad do noveho auta leje olej servis podla odporucania vyrobcu a prave benzin sa kupuje na kratke trasy. Len sa mi pacia strany ospravedlnovania namiesto upozornenia, nech to ludia nekupuju (rovnako ako thp, prve tsi, ecoboosty a im podobne).
Víš co je paradox? Prvonáplň je 0W20, což je olej, který tento jev podporuje, viz text výše. Jak jistě víš, není to olej prospěšný motoru, tedy mazání za všech okolností, ale olej prospěšný jen a pouze ekologii.
Ale musis ten olej mat v aute 8 rokov, kvoli tej predlzenej zaruke. A prave taky riedky olej je dobry na kratke jazdy, maze ihned po nastartovani. Sam ho mam myslim v jednom aute.
Prosím Tě, bez urážky, přečti si něco o vlastnostech olejů. Tím, že je olej řídký neznamená, že vždy dobře maže. Vysvětlím. Oleje SAE 0W20 jsou opravdu velmi řídké, s tím souhlasím, ovšem k vůli co nejnižším emisím mají sníženou i HTHS viskozitu (ACEA A1, A5). Zkráceně, HTHS viskozita má určitý vztah k síle (tloušťce) mazacího filmu. Čím je HTHS viskozita vyšší, tím olej tvoří silnější (tlustší, ne však ve smyslu pevnější) mazací film. V případě příliš nízké HTHS viskozity (oleje SAE 0W20) může dojít k přetržení olejového filmu mezi dvěma třecími plochami, a ty pak nejsou dostatečně mazány. No a v případě naředěného oleje s benzínem se stane co? Olej s nízkým mazacím filmem, degradovaný třeba zmiňovaným benzínem zřejmě moc mazat nebude, že...
U Hondy je v příručce psáno, že pokud není k dispozici olej SAE 0W20 a ACEA A5, lze použít i oleje SAE 0W30 a 5W30, ACEA A3 ( což jsou oleje mj. s normální HTHS viskozitou, tedy oleje, které ještě opravdu nejsou "pokřiveny" ekoloby a honbou za co nejnižší emise). Auto mám taky v záruce, a co myslíš, že používám za olej? 5W30 (ACEA A3) a lijí mi ho tam během garanček, bez problému :yes:
A věř, že i 0W30 i 5W30 zaolejují motor během chvilky. Není to jen o hustotě, viz výše.
Je vidět, žes to nastudoval. :yes:
Nicméně jednotkám kusů z tisíce absolutně nevěřím. Jednotky kusů z tisíce - to je fantastická spolehlivost, to je špička. Absolutní. To by nebyl důvod mluvit o průšvihu. Když jsem viděl naposledy nějaké pravděpodobnosti poruchy motorů (rok-dva zpátky), Honda byla s obřím náskokem první, s pravděpodobností poruchy motoru jen cca 1:340.
Navíc, "převážně na krátké vzdálenosti" určitě nejezdí jen několik řidičů z tisíce.
Zkrátka to číslo bude určitě jiné. :-)
Jasne, ze je to ine, v nejakej statistike su tie motory prve v poruchovosti :-) Nebol by som si to pamatal, keby ma to nezaujalo, co tam robi honda na prvom mieste. A tie motory su vsetky rovnake, robia sa na jednej linke s presnostou na tisicinu milimetra. Cize neexistuje par kusov zlych. Jedine nejaka chybna seria, alebo chybni jednotlivci (co ich chybne pouzivaju).
Budiž. Nejsem zastáncem veřejných trapasů a věř, že než něco "vypustím", docela se pídím, zajímají mě fakta. Vím, zní to trochu poněkud megalomansky, ale pojmenováním a sběrem dat k tomuto jevu, jsem vynaložil docela dost úsilí. Oficiální data ze světa nemám a ta se stejně ziskat nikdy nepodaří, ale dovolím si říct, že za dobu, co jsem koupil první Hondu (r. 1996), jsem si vytvořil docela slušné firemní zázemí, včetně informačních kanálů. Buď jak buď, věřím tomu co jsem nashromáždil (s tolerancí samozřejmě počítám) ;-)
Nechci nijak shazovat tvoji práci. Jen si říkám, že asi jediný reálný zdroj informací o počtu je Honda sama, a ta asi nemá moc důvodů troubit do světa "nekupujte si Vtec, máme s ním problémy". ;-)
V pohodě, vůbec to tak neberu ;-):yes: Nepopírám, že tohle určitě nepatří k dobré vizitce žádného výrobce. Nechci tu lobovat za oblíbenou značku, sám jsem vůči Hondě kritický (Connect, laky, potahové materiály, antikorozní ochrana atd.) Jen jsem tu chtěl v kostce popsat stav, který je blíže k reálu (než ten medializovaný) a než tu budou presentovány nesmysly.
V texte píšete, že startujete s vymacknutou spojkou. Ja už asi 10 rokov štartujem bez vymacknutej spojky (na neutrál). Neviem kto z nás to robí dobre. Mohli by ste to zistiť?
Taky jsem na tím nedávno přemýšlel, prý když se startuje bez spojky, tak se nenamáhají axiální ložiska, ale třeba v hyundai I30 se nespustí startér bez zmácknuté spojky. Taky bych se rád dozvěděl co je pro auto lepší.
Většina aut s manuálem dneska vyžaduje vymáčknutou spojku, snad jako ochrana proti nechtěnému nastartování auta třeba dítětem. U automatu to nahrazuje zašláplá brzda.
U Renaultů to spojku nevyžaduje, ale brzdu ano. Pokud je zařazený kvalt, řekne si to o spojku. U jiných značek znám tlačítka jen s automaty, tak nevím :-)
Tak startování s vymáčknutou spojkou je o něco citlivější k baterce, protože startér nemusí točit s kolečky v převodovce, což třeba v zimě se zatuhnutým olejem v převodovce není tak úplně zanedbatelný odpor a startér roztáčí menší setrvačnou hmotu (a největší nárok na šťávu z baterky je v prvních milisekundách kdy zabírá startér a ten nárok prudce roste s roztáčenou hmotou). A u většiny moderních aut s manuálem je vymáčknutá spojka podmínkou pro nastartování bez ohledu zda je zařazen neutrál nebo rychlost, asi kvůli bezpečnosti aby člověk omylem do něčeho nenajel když si myslí, že má neutrál a přitom jej nemá.
Toyoty musi vyslapnout spojku pro start bezne. Dneska to myslim ale hodne souvisi s rozmachem startovani tlacitkem. Aby jsis to nechtene nepomackal kdyz tam mas kvalt.
U scénicu treba držať brzdu. Najlepšie bol na tom starý Citroen C5, tam nebolo treba nič a dalo sa štartovať počas nasadania do auta. Ale zase to malo ešte kľúč. Aj na novšom Citroene treba držať brzdu.
ze tato honda moze mat(dokonca) 2 chromove koncovky vyfukov a audi q8 za 4x tolko nie? Ja tomu vazne nerozumiem. Inak myslim si ze v tomto pripade je cena nastavena celkom prijatelne.
Přesně, ty atrapy výfuků naznačených v nárazníků s přimhouřením oka pochopím u běžných aut. Ale proč to dělá prémie, ba přímo vrcholové modely typu Audi Q8, opravdu nechápu ;-\
Když srovnáš dvojitou dotaci nafty = podle daně i hmotnosti = tak ne. Nafta až tak od úrovně velkýho Range Roveru. Někdo de dokonce eště dál = a až od 3,5 tuny
Řešenim je samozřejmě hybrid = s RAV4 se dá jezdit napříč republikou za 6
Ale někde v půli Německa byl s cihlou na pedálu průměr 12 = to je fakt >:D
O cem to mluvis? V redakcnim testu s prehledem pod 8, a to jsou znami ne zrovna malymi spotrebami. Zrovna u tohoto auta mi benzin dava rozhodne smyl. Skoda jen nesmyslne dlouhe sestky.
Akože nie malými spotrebami? Niekedy tu píšu fakt nezmyselné spotreby dosiahnuté drakonickým dodržiavaním limitov. Veď aj zvyknú písať, že v rámci limitov. Reálne to za 6 l/ 100 km nepôjde určite.
Obecne maji novinari v ramci testovani spotreby spis vyssi. ACZ urcite. Jen to konstatuju. Nevim, proc tu pises neco o 6l, pisí o bezne spotrebe kolem 7,5.
A ja píšem, že majú nižšie, zoberú auto na určitý okruh a idú mesto 50, mimo mesta 90 a diaľnice 130. Niekedy pri športovejších spomenú, že pri rýchlej jazde to žerie xx l.
Já si šestku představuju jako nejvyšší kvalt, který nemusí být nutně silný, v případě potřeby si klidně podřadím, ale při kmh 3300ot. je u turbo motoru podle mě moc.
Asi píšeme každý o inom, dlhý, alebo ťažký prevod znamená nižšie otáčky, krátky resp. ľahší prevod naopak vyšśie.Tých 3300 je asi moc, na strane druhej je to krabica vysoká a nie ľahká. Pokiaľ to nežere ako prekopnuté (podľa údajov z testu evidentne nie) tak to ani nijako neprekáža....
No to je uplne rozkosne dementne, pisat do kazdej debaty to iste.
Ale nevadi. To auto je lahke, ma dostatok vykonu aj toc.momentu v sirokom rozsahu a je urcene hlavne na cesty.
Ale tebe o to ani nejde, ze ? Povedz rovno, ze sa chces zaradit do zoznamu Ada a spol.
My si z teba nerobíme nič, posledn3 roky tu konkuruješ Áďovi a Aresemu. Ctrl c a ctrl v. Už to chce len nejaký príspevok na citroen a máme to kompletné :-!
Aj si ten test čítal alebo si sa sem došiel len vygrcať. Vzhľadom k veľkosti je priemer pod 8 slušný, ale ak máš skúsenosti ako tu píšeš, tak daj vedieť spotrebu podobných vozidiel s dízlom. V lepšiom prípade 6,5-7? To je rozdiel cca 1 liter. Je to neprimerané? Či?
Upřímně jsem dnes čekal další (nadmíru) kritický test, vždyť je to Honda, že, ovšem mile jste pánové překvapili :yes: Se vším, co je zde psáno, se více méně ztotožňuji, auto jste testovali, resp. popsali objektivně. Smekám ;-)
V com hybrid predbehol Toyotu? Suhlasim, ze z toho jedine hybrid, len aby to nebolo ako ten stary hybrid IMA, ci ako sa to volalo, ze to bolo horsie ako bez hybridu :-)
V skratke je to vlastne EV s benzinovym ICE REX (range extender) a s moznostou priameho mechanickeho spojenia ICE s kolesami pri rychlosti nad 80km/h a to cez jednostupnovu prevodovku s pomerom priblizne ako 5. prevodovy stupen - kedze je to uspornejsie ako vysokootackovy chod elektromotora.
Vyhoda tohto riesenia je absencia dvoch mechanickych planetovych prevodoviek s pridavnymi elektromotormi vyrovnavajucimi otacky jednotlivich "koliesok" a ako ukazal test hybridov Camry vs Accord, spotreba Hondy bola lepsia. Test a podrobne vysvetlenie fungovania tu: [odkaz]
Omyl. Honda ma obrovske problemy s tymto motorom. V Cine spravila zvolavacku 380 000 kusov CR-V a Civic a v US ma plno nahnevanych zakaznikov ktorym to neopravili a dalej sa to snazia ututlat ze to nie je problem od vyroby aby to nemuseli vsetkym opravovat zadarmo.
Neviem ako inac si predstavujes zranie oleja ako jeho prenikanie do spalovacej casti a kvazi riedenie s benzinom. Takze ano, 1.5 turbo zerie olej a zaroven prepusta benzin do olejovej vane.
Přečti si, prosím, celou tuto diskusi :yes: Nejde o ubývání olejové náplně, ale o ředění oleje palivem (vzestup mazací kapaliny /oleje/ v olejové vaně). Na konkrétní problém jsem se mj. ptal v Hondě a velmi dobře znám člověka, v jehož Civiku se tento problém projevuje (včetně řešení "nápravy" konkrétním dealerem).
Napisal si ze palivo redi olejem, nie ze olej redi palivem ;-) Znamy v US ma problem v Civicu s oboma, olej musi dolievat lebo ho motor spotrebuva a pri vymene sa v oleji nachadza benzin. Aka je ta naprava tohto problemu? Jemu v US povedali ze napravu este nemaju a mala by byt v strede novembra (tak ako pisu na mnohych weboch), co je prave dnes :-)
V pohodě, hlavně, že jsme se domluvili :yes: Jaká bude konkrétní dílenská (servisní), nebo svolávací akce, myslím v globálu, těžko teď říct. Už jsem to psal nahoře, v EU je tento jev zaznamenáván minimálně (rozuměj ne tak "masivně", jako v Číně, či US). Tady, co jsem pochopil, zatím vymění olejovou náplň za 5W30, namísto 0W20. Nápravná opatření spočívají v úpravě termomanagementu motoru a změnou programu v ŘJ. Vzhledem k tomu, že neexistuje kampaň pro EU, víc nemám jak zjistit (myslím hmatatelného, ne JPP z webu).
tusim aj v amerike ma nove CR-V motoricky problem.... o tom aj na jutube najdes nejake videa
mne osobne sa CR-V nikdy nepacilo... ani to prve ani to sucasne posledne... honda pritom ma krasne vozy ako accord alebo pilot pripdne civic bol donedavna za mna vizualne tiez este fajn ( vedel som ze za ufo civicom raz este zaplaceme ) ... ale je to samozrejme vsetko vec konkretneho nazoru.. 1000 ludi 100 nazorov.. ja o uspechu noveho CR-V voebc nepochybujem.. CR-V je svetovo snad najpredavenjsie SUV takze to ze sa mi nepaci je len a len moj problem ;-) ... honda je ale honda... vzdy kvalitna a imidzova... a byt v amerike tak takeho accorda by som urcite bral :yes:
Tak to je dost zaujimave auto pre mna. Pri tom razvore, ktory nie je nejak velky sa mi to zda az neuveritelne, ze je tam viac miesta ako v Kodiaqu no asi to budem musiet ist vyskusat. Meriam 203 cm a tak ma dost zaujima priestor hlavne za mnou ale ten kufor by ma sral teda sa tam zohynat ako stara babka na krumploch uz teraz mam velmi podobne auto a to ma vyssie kuror a aj na to nadavam dufam, ze to vyriesia za par rokov ked budem vyberat nieco nove. Inac motor slusny dufam, ze aj tie chyby co sa pisu vyriesia aj teraz mam nieco podobne v 1.6 t v takmer rovnako velkom aute a aj tam malemu turbu trva ked sa nadychne a taha tak od 2000 skor od 2500 ale potom uz slusne. Ja mam 160 koni tak je to celkom porovnatelne a 240 Nm tych 220 sa mi uz zda dost malo na take auto ale vykon ma slusny. Zaujimava je hlavne verzia silnejsia s CVT a 4X4 velmi som chcel automat v mojom aute ale bohuzial nebol v ponuke a ani 4X4 takze toto by bolo fajn. Akurat by uz mohli Japonci prestat tlacit tie CVT prevodovky a zacat davat HDM, dvojspojky a myslim, ze minimalne v EU by isli ovela vyssie co sa tyka predajov, neviem neskusal som tu konkretnu prevodovku ale mozno by som si zvykol. Cena vyssia a zlava je u Hondy skarede slovo ale je to novinka a v zaklade LEDky sa tiez nevidia casto tak sa to musi niekde priemietnut. :yes:
pride mi akasi nafuknuta a moc zaoblena a ocucana ( ako balon ... alebo ako ten jedovaty morsky stvorzubec ked nasaje vodu :-) ) .. tie obtlste roztecene naboulene plasty obzvlast na predok su hodne nekukatelne ale chapem .... pritom taky outlander alebo aj cherokee od jeepu na mna posobia daleko daleko stihlejsie a sportovejsie.... ale o uspechu samozrejme niet pochyb.... CR-V je pojem aj ked mne osobne nepride tento novy uz moc pekny a to ani v kabine :*)
za mna radsej cherokee [odkaz] alebo outlander [odkaz] ( tvarovo daleko lepsie zvladnute ) v podobnych cenach aj rozmeroch :yes:
jak veverka s tlamou plnou orisku [odkaz] :*) toto fakt ne... konkurencia ma aj krajsie kusky ... ale po novom civicu uz hadam nic prekvapujuce.... honda tiez ma sinusovku a momentalne je jej amplituda hodne vzdialena... ale casom snad opat honda bude mat pekne vozy ( ide o prirodzeny proces takze pohoda ... kazdy si to prejde ) ... ale accord je podla mna ok... aj HR-V aj pilot a par dalsich kuskov :yes:
nové CR-V je docela povedené SUV.
DESIGN NENÍ KRÁSNÝ , ale TYPICKY HONDOVSKÝ.
Taky je konečně zpět normální SUV světlá výška 20 cm...minulý model byl spíš kombík-crossover.
Bohužel absence skvělého 2.2 dieslu je obrovská škoda a chyba.
Do města je nový turbo motůrek 1.5 benzín celkem fajn , mimo město nebo do terénu je třeba diesel. :-(
Vzhledem k obsahu recenze jsem nelenil a šel se osobně seznámit s autem. Dostala mě sedadla, něco takového v autě za tři čtvrtě milionu, to nechápu. Na pohled vypadají robusně, pevně, ale opak je pravdou. Nečekal jsem, zvlášť v této kategorii, žádné závodní sedačky, ale vím jak se sedělo v předchozí generaci nebo třeba v Accordu. Zde ani náznak toho co by vás mohlo podržet v horní části zad a byť tam je něco, co by takové možnosti napovídalo, tak vzhledem k tomu, že se asi jedná o prostý molitan, tak zhruba posez jako na nějakém kempingovém sedátku. Zklamán jsem sedl do nového Civicu, abych si spravil chuť, protože ani v něm jsem zatím neseděl. Nespravil. Asi je to nějaký nový trend, co se dá dělat.
Zdravím všechny, bohužel jsem si pořídil tento vůz a po najetí 3 000 km se začal projevovat únik paliva do oleje. Nyní jedu na servis, psal jsem importérovi, který se k tomuto problému staví negativně. V vůz nesmí jezdit krátké vzdálenosti, v zimě a v kolonách :-[] , takže asi jen okruh F1 a to ještě v teple.
Máte někdo zkušenosti, jak se k Vám Honda zachovala u tohoto problému?