Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4x4 (118 kW) – Ve dvou se to lépe táhne

Modernizovaná Honda CR-V se může pyšnit zcela novým vznětovým čtyřválcem se dvěma turbodmychadly. Otestovali jsme jej ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou.
Zpět na článek
24. 6. 2015 09:33
24. 6. 2015 10:00
24. 6. 2015 10:00
24. 6. 2015 10:07
24. 6. 2015 10:10
24. 6. 2015 10:25
24. 6. 2015 10:35
24. 6. 2015 11:01
25. 6. 2015 10:17
24. 6. 2015 10:38
24. 6. 2015 11:05
24. 6. 2015 12:30
25. 6. 2015 11:04
25. 6. 2015 10:32
24. 6. 2015 09:56
24. 6. 2015 10:17
24. 6. 2015 10:19
24. 6. 2015 10:24
24. 6. 2015 10:33
24. 6. 2015 10:51
24. 6. 2015 10:55
24. 6. 2015 11:09
24. 6. 2015 11:14
24. 6. 2015 11:18
24. 6. 2015 11:19
24. 6. 2015 11:26
24. 6. 2015 15:36
24. 6. 2015 14:07
24. 6. 2015 10:14
24. 6. 2015 10:21
24. 6. 2015 10:22
24. 6. 2015 10:22
24. 6. 2015 10:35
24. 6. 2015 10:43
24. 6. 2015 10:50
24. 6. 2015 11:36
24. 6. 2015 12:46
24. 6. 2015 11:02
24. 6. 2015 11:38
24. 6. 2015 12:42
24. 6. 2015 13:07
24. 6. 2015 13:35
24. 6. 2015 16:02
24. 6. 2015 10:22
24. 6. 2015 10:37
24. 6. 2015 11:29
24. 6. 2015 12:55
24. 6. 2015 13:21
24. 6. 2015 17:46
25. 6. 2015 22:29
24. 6. 2015 12:22
24. 6. 2015 15:46
29. 6. 2015 11:47
Avatar - hedvin
24. 6. 2015 09:33
4x4
Už v hondě vyřešily rozjezdy aby hrabal i zadek? viz youtube Honda CR-V 2014 4WD failure
Rozbalit vlákno
13
24. 6. 2015 10:00
Re: 4x4
Nevyřešili, pořád je to "předokolka", proto je nadpis článku značně zavádějící >:D
24. 6. 2015 10:00
Re: 4x4
systém je takový, že při rozjezdu jsou poháněna všechna kola a jakmile se rozjede už se pohání pouze předek
jak se vidět při rozjezdu zabere i zadek ale potom už jenom předek
podle mě je to ok, prostě zblbli systém, auto si nemyslí, že kola proklouzla ale že se normálně rozjelo a proto nemá důvod zapojit zadek
když to dají na válce ať se nediví, to není reálná situace, nebo ty se někdy rozjíždíš na válcích?
Avatar - hedvin
24. 6. 2015 10:07
Re: 4x4
mě spíš šlo o to jestli to v rámci modernizace nějak vyřešili, stejně si myslím že dost CRV bude prodáno jako dvoukolka, ale když už si koupím 4x4 tak ať trochu funguje. Ano situace na válcích není moc nereálná, ale názorně ukazuje občasnou bezmoc elektoniky.
24. 6. 2015 10:10
Re: 4x4
ano už předtím byl vydán softwarový update
jinak to srovnání s fordem není moc dobrý příklad, používá jiný systém, ten pohání všechna kola vždy při akceleraci, takže novináři jenom chtěli udělat z komára velblouda a vybrali k tomu vhodné auto
24. 6. 2015 10:25
Re: 4x4
Na válcích se nikdo nerozjíždí, ale ty válce právě simulují případ, kdy zadní kola stojí třeba na ledu nebo břečce a přední na mokré vozovce. A to jsou právě situace kvůli kterým se 4x4 běžně kupuje.
24. 6. 2015 10:35
Re: 4x4
Simulují spíš kola ve vzduchu než na ledu (a už vůbec ne v břečce).
24. 6. 2015 11:01
Re: 4x4
Já myslel, že zkouší rozjedy na válcích do kopce právě proto, že to má simulovat rozjezdy do kopce na ledu nebo břečce, kde není adheze. Máš nějakej příklad, kdy obě přední kola budeš mít ve vzduchu a obě zadní na vozovce?
25. 6. 2015 10:17
Re: 4x4
Jde o to, že válce kladou příliš malý odpor (prakticky nulový), příliš snadno se točí. Kolo se tak prakticky chová tak, jako kdyby bylo ve vzduchu. Což nevadí systémům pracujícím s rychlostí, ale je podstatné pro systémy pracující s točivým momentem. Torsen na tomhle vyhoří (pokud auto nebo řidič nevyužije brzd, aby se měl diferenciál o co opřít), protože desetkrát nula je pořád nula. Kdežto s ledem si poradí, protože součinitel pro guma-led zdaleka není nulový.

Jako simulaci to použít můžeš, ale není moc reálná a měl by sis to uvědomovat. Automobilky v testovacích centrech nepěstují částečně zledovatělé kopce pro srandu králíkům.
24. 6. 2015 10:38
Re: 4x4
Bydlím na horách a nikdy jsem problém s CR-V neměl, pravda letos nebyla úplně zima.
Ale je pravda, že z těchto důvodů mám 4x4.
Celá tahle "kauza" byla na začátky, když to někdo náhodu objevil a udělal z toho velký případ, ale mezitím vyšla softwarová úprava co řídí systém 4x4 a zase takový problém to není, jenom se pořád dokola připomíná.
A navíc ani ta nejlepší čtyřkolka není všemocná a když řídí někdo, kdo neví jak se chovat na ledu/sněhu/bahně, tak se stejně nerozjede. :-)
24. 6. 2015 11:05
Re: 4x4
Nevím, kdy vyšla SW úpráva a jestli něco změnila, ale viděl jsem další srovnávací test z konce roku 2014 a tam dopadlo CR-V stejně.

S poslední větou souhlas, ale ta nic nemění na schopnostech jednotlivých pohonů 4x4 :-)
Avatar - Stewee
24. 6. 2015 12:30
Re: 4x4
Pozri si realne testy v terene, napr. video na zasnezenom terene, ktore robili v USA (vid. youtube), kde to auto ide ako tank bez zavahania a nie pochybnu simulaciu na smiesnych valcoch... ludi zaujima pouzitelnost v terene a vysporiadanie sa auta s nim a nie s nejakymi uchylnymi valcami
25. 6. 2015 11:04
Re: 4x4
Reálně jsem zažil CRV letos v zimě kdy se v prudším kopci na sněhu nedokázala rozjet. Přitom moje auto s torsenem se ve stejném místě rozjelo bez nejmenšího zaváhání.
25. 6. 2015 10:32
Re: 4x4
Někdo z Honda klubu tu myslím psal, že snad zadní diferenciál na to není stavěný a plná porce momentu by ho zničila, takže to SW úprava nevyřeší. Proto také funguje naopak než běžně Haldex (v silničním naladění) - tedy při prudkém rozjezdu ti zadek připojí jen minimálně, aby ho ochránil, kdežto při pomalém více. Pro silnici naladěný Haldex naopak při prudkém rozjezdu dozadu hodí, co jde, aby využil lepší trakce vzadu, a při pomalém se ani neobtěžuje, jen je v pohotovosti (dozadu tedy může jít 5-10 %). Proto je u Haldexu šikovný offroad režim, kdy zadek zabírá i při pomalém rozjezdu, aniž by čekal na prokluz.
24. 6. 2015 09:41
cena vs hodnota
Minulou generaci jsem měl v plánu koupit...rozhodoval jsem se mezi Forester a CRV.. subaru 2,0 benzín stálo 550 a CRV 2,2 diesel 580 000,- Zvítězilo Subaru v benzínu..
Dnešní CRV už není auto pro mě,jelikož 1,6 nafťák je do takto velkého auta,navíc 4x4 nesmysl...a ty dvě turba nic neřeší..navíc ta cena je absolutně mimo,když je to jakási archaická hydraulická 4kolka s předimenzovaným motorem,u kterého nikdo neví,co bude za 200 000km... škoda,je to hezké auto..
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2015 09:56
CR-V
Začnu trochu kritikou, ten styl videa, kde se jeden ptá a druhý rádoby odpovídá mi nevyhovuje. Přijde mi to, že jeden je ze sebe dělá blbce, jsme na stránkách o autech, tak možná bude lepší udělat video-recenzi normálně, představit auto a sdělit základní informace bez zbytečných cavyků okolo. Ale je to jenom můj názor. :-)

CR-V nové generace máme doma, ale s motorem 2,2, je to auto převážně na dlouhé trasy v plném obsazení. Přesto, se dá jet za 6,5-7 litrů. Otázka je, jak se tento menší motor popere s plně naloženým autem. Do Civica super, CR-V nejsem si úplně jistý.

Kabina mi nijak platová nepřijde, možná ve srovnání s evropskými auty. Ale kvalita zpracování je vysoká a nikde nic neskřípe. Je příjemná a vše je na dosah a přesně tam, kde by to člověk hledal.

A ještě bych dodal, že cena 949 900 Kč je za motor 1,6 s 6 MT, s 9 stupňovým automatem stojí 994 900 Kč, jak se zmíněno ve videu, ale jde si ještě připlatit za bezpečností asistenty a to cca 70 tisíc. Takže celková cena se všemi příplatky je vyšší než milion. Je trochu drahá, ale zase za celou dobu co máme Hondy ( již pátá) jsme nikdy neřešili žádnou závadu. Takže sice se pořizovací cena vysoká, ale minimálně do dobu 5 let se staráte pouze o provozní náklady.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
24. 6. 2015 10:17
Re: CR-V
Ta cena je obrovská na takové auto, to už si skoro v cenové relaci Touarega. Ale je mi jasné, že si své kupce najde. Mne se líbí ty nejlevnější varianty v benzínu, kdy se skladovka dala koupit kolem 500 tisíc. Tam mi takové auto dává velký smysl, je to kus auta za super cenu, pokud neřešíš až tak výbavu :-)
24. 6. 2015 10:19
Re: CR-V
Je drahá to ano, ale jak jsem říkal, nikdy nebyl problém a výbava je velmi slušná, hlavně na bezpečností asistenty se rychle zvyká a třeba aktivní tempomat je na dálnici úžasná záležitost. Držení v pruhu, automatické rozsvěcení dálkových světel atd.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2015 10:24
Re: CR-V
Jistě, to jsou určitě cenní pomocníčci, ale po mé zkušenosti se dá na 5 let koupit i jiné auto, než Honda, které bude sloužit bez problémů a v této cenové, nevím nevím :-) Každému dle gusta.. mě se nové Hondy dost nelíbí :-)
24. 6. 2015 10:33
Re: CR-V
Samozřejmě je to otázka volby a osobních preferencí.
Mě se třeba nelíbí evropská auta.
Ale s Hondou mám jen ty nejlepší zkoušenosti a i jich u nás jezdí poměrně hodně po silnicích.
Navíc velmi přívětiví prodejce a super služby v rámci servisu. Například si odvezou auto z práce a zase mi ho vrátí, pokud potřebuji ten den auto, bez problému mi ho půjčí.
Takže důvodu je několik proč jsme spokojená Hondí rodina :-)
24. 6. 2015 10:51
Re: CR-V
Tak cena odpovida. Kolik stoji nejlevnejsi Tiguan ve 4x4. Stary auto, se slabsim motorem a mensi je za cenikovych 770. Tady bys u novinky chtel kolik 670? >:D
Vybava jestli se nepletu je uz v zakladu slusna a tech 790 je za Elegenci, coz je treti vybava.
24. 6. 2015 10:55
Re: CR-V
Podle mě je taky cena, za to co auto nabízí, přiměřená.
Spíš, že se dostává do hladin prémiových vozů a Honda tak braná není prostě, pořád budeš mít větší prestiž, když přijedeš oškubaným Tiguanem než CR-Vem v plný náloži.
Ale to škoda
Avatar - Emel
24. 6. 2015 11:09
Re: CR-V
Elegance nemá xenony, ty jsou až v Lifestyle. Vzhledem k tomu, že Lifestyle má navíc krom xenonů s přisvěcováním pouze zatmavená boční okna, mi přijde příplatek 70t proti Elegance dost vysoký.
24. 6. 2015 11:14
Re: CR-V
+ kožený interiér, multimediální sytém, panoramatická střecha, 18 kola, světlomety co se natáčí do zatáčky, a automatické zapíná/vypínání dálkových
Avatar - Emel
24. 6. 2015 11:18
Re: CR-V
Pokud vím, panorama a kůže je až v Executive. Naopak multimediální systém by měl být i v Elegance. Ale kola a interiér asi můžou být lepší u Lifestyle.
24. 6. 2015 11:19
Re: CR-V
je to tak jak jsem uvedl, viz aktuální ceník : [odkaz]%C3%ADk%20Hon… />

edit: oprava, střecha tam opravdu není, překoukl jsem se
Avatar - Emel
24. 6. 2015 11:26
Re: CR-V
Střecha tam není... a multimediální systém vidím už u Elegance. Interiér má Elegance látku, Lifestyle kombinaci s Alcantarou a Executive kůži.
24. 6. 2015 15:36
Re: CR-V
Super postreh s tým Touaregom :yes: To by som fakt chcel vidieť človeka, ktorý si kúpi (nového) Touarega za 1M.

To je asi akokeby si pri teste 1er BMW napísal, čo to je za kravina, nejaký ten silnejší motor + výbava a už si na cene základu 5er.
24. 6. 2015 14:07
Re: CR-V
Nechapu, co ti vadi na tom motoru. Pokud jde o spolehlivost, tak u Hondy muzete pochybovat snad nejmene za vsech vyrobcu, jejich vyrobky se radi z hlediska spolehlivosti na spicku.
Parametry motor ma, takze nechapu tve pochyby. Ty bys radsi 3,0D, ktery by mel mensi kroutak a vykon, ale vetsi objem? Pokud jsou tam dve turba, rozdilne velika,kvuli pokryti vsech otacek, tak se s autem ten motor popere stejne jako minuly motor 2,2. V nedavnem testu tu chvalili slabsi 1,6, takze tento vyrazne silnejsi motor musi byt uplne v poho.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 10:14
sranda
ak si niekto mysli ze zivotnost a kvalita ci kultura chodu sa da kupit dvoma ci troma alebo desiatimi turbami tak je na omyle...... ved aj male ASX od mitsubishi ma dnes 2,2ku ....

a potom ze preco honda v eu pada .... jedno "sikovne" rozhodnutie za druhym....... a obavam sa ze tento motor jej v "utoku" na europsky trh tiez asi velmi nepomoze..

kdeze su tie slavne hondy ( S2000, prelude, legend, integra, accord, stare nizke civicy ) .... dnes uz len spominam na tie krasne 90te roky .... japoncov mam rad... ale so sucasnymi hondami v eu ( americke su ok ) sa bohuzial nestotozujem.... ale je to len moj problem.... z mazdy alebo suzuki ci mitsubishi alebo toyoty by som si ale vybrat vedel, tam je to v pohode :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ozzman
24. 6. 2015 10:21
Re: sranda
:D:D Vtipné od někoho, kdo nikdy nejel ani jednou variantou ;)

S legendama souhlas, to byly krásné auta.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 10:22
Re: sranda
v S2000 siel moj znamy.. vyhral nejaku promo jazdu ( v novinach tusim..... to bolo... nejaka sutaz , honda to organizovala ) .... vraj sedel tak nizko ze sa bal ze si normalne odere pr.del ;-) ... ale to uz je davno... hadam 10 rokov dozadu ..... musela to byt fajn kara :yes: samozrejme ze nesiel sam...

aspon mal zazitok, dnes by si uz vyhral maximalne tak jazdu s jazzom hybrid >:D
24. 6. 2015 10:22
Re: sranda
já musím říct, že naopak z dnešní hondí nabídky bych toho bral hodně.
Navíc motor 1,6 je pro evropu ideální, hodně lidí nechce velké motory a tenhle má úžasné parametry.
Jinak co bych bral, tak CR-V je jasná volba mezi SUV, Civic Tourer mezi kombíky a jako auto do města Jazz.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 10:35
Re: sranda
pre europu idealny? cim? tym ze ma viac turb? cim viac turb tym viac adidas? dik to nechcem

mne sa 2,2 ka v ASX a outlanderi pozdava viacej ;-)
24. 6. 2015 10:43
Re: sranda
co si budeme povídat SUV v dnešní době je velké rodinné auto a převážnou část svého života stráví ve městě.
Proto není důvod dávat do něj velký motor a 1,6 diesel se v Evropě prodává poměrně slušně. Na dálnici plně naložené to taky pojede slušně, s lehkou nohou na plynu za pár litrů a díky turbům to bude mít dynamiku na předjíždění.
Sám mám 2,2 ale asi by úplně stačil 1,6 a ač mám rád řazení, tak 9 stupňový automat je hodně velké lákadlo,
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 10:50
Re: sranda
s tymi automatmi je to lakave ale niekedy je menej viac.... sam rasto ch. tusim ze pri teste sorenta povedal ze ak je 6st automat dobre poskaldany tak netreba uz ziadny stupen navyse.... ze to uz neprinesie ziadne citelne zlepsenie ... mna na ziadnom automate nelaka vobec nic ( 5st automat v pajere mam skusenost ) ... ale vzdy radsej radim manualne ....

ja naopak ocenim objem .... kvoli kulture chodu a spolahlivosti by som radsej siel do objemnejsieho motora ako do malickeho s 10 turbami.... taky stary velky dizel v pajere.... to ti je nesmrtelna vec.... a co ze zerie 12 litrov.... ak chcem setrit tak na to mam predsa bicykel.... od auta v prvom rade ocakavam ine priority ako "jazdu zadarmo"
Avatar - wikinko
24. 6. 2015 11:36
Re: sranda
Už som sa bál že to Pajero nespomenieš :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 12:46
Re: sranda
som rad za taketo reakcie :yes: ;-)
Avatar - Emel
24. 6. 2015 11:02
Re: sranda
Jazz se mi líbí taky. A... a to je všechno.
Avatar - wikinko
24. 6. 2015 11:38
Re: sranda
Topper, neviem ako ty, ale mne sa zdá že sa tie CRVcka predavaju ako teple rozky, ved aj u nas v KE ich vidim na kazdom rohu...
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 12:42
Re: sranda
ano Viki ale hlavne vidim este tie pred faceliftom.... po facelifte s 1,6-tkou zatial nevidim ziadne hondy..... rovnako aj faceliftovane yetiny neviem ci si vsimas... nikde tu u nas nie su moc..... ale take ASX alebo sportage tie su vsade... ved ani noveho kaskaja uz len tak u nas nestretnes.... pisem u nas.... samozrejme na zapade je to ine ...

vseobecne je CRV v eu uspesne auto ( pisal som to uz x krat pri nejednom teste hondy crv ) ... to ano.... honde skor chyba accord a nejaky uspesnejsi civic.... ktory by v eu jej pomohol vstat z mrtvych ... ;-)
Avatar - wikinko
24. 6. 2015 13:07
Re: sranda
FL som dnes videl prvýkrát, ale ešte onalepkovana predvadzacka, urcite este neboli dodane prvym zákazníkom... ale myslim si, ze aj FL verzia sa bude predavat dobre. Co sa tyka Sportage, jeho pritomnost na kazdom kroku nechapem, mame dve fo firme, uplne na houby auto, sprava sa ako koza, kufor to nema, mala nadrz, vysoka spotreba a zeru olej (obidve 2,0 crdi 4x4, jedna pred FL manual, druha po FL AT).
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 13:35
Re: sranda
Viki tak to si stastny clovek.... ja som facelift CRV este nevidel.... a ver mi ... uz sa predava u nas od aprila ;-) .. a novy 9st automat uz je teraz od juna....

a yetiny? ty niekde tie faceliftovane kusky vidis? ja nie .. nikde... bud vidim stare yetiny alebo ASX alebo sportage alebo ix35.... dokonca ani novy kaskaj kde nic tu nic.... akoby sa po nom u nas na vychode zem zlahla

o pol roka bude v predaji uz novy sportage ... verim ze budes spokojnejsi, sucasny sportage je mozno na houby ale tych 100 000 kusov co predava rocne v eu asi nebude nahoda... a zase tolko blaznov v eu asi nemoze byt ;-)
24. 6. 2015 16:02
Re: sranda
Člověče, vzpamatuj se. Jasně, že ty FL neuvidíš na cestě každý den (pokud vůbec), když se to prodává pár týdnů a předFL už přes dva roky. Vždyť v ČR se za poslední dva měsíce prodalo 170 kusů (což není málo a spousta z toho je ještě výprodej předFL), u vás to bude možná půlka. Jak velká pavděpodobnost myslíš, že je, že uvidíš jeden z cca možná tak 50 kusů, které se u vás prodali? A to ještě těch 50 aut nejezdí celé ty dva měsíce. Trochu zkus zapřemýšlet nad tím, jaké jsou statistické pravděpodobnosti, že se něco stane.
Avatar - Aoyagi
24. 6. 2015 10:22
Uvidím
Kolega si teď kupuje nové CR-V snad v plné výbavě, samozřejmě s benzínovým 2.0L motorem. Dojmy z testovací jízdy byly prý jen pozitivní.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 10:37
Re: Uvidím
dobra volba... benzinom chybu nespravi nikdy :yes:
24. 6. 2015 11:29
Re: Uvidím
Mám ji doma týden 2.0 i-Vtec v červené Elegance. Jen poznámka k tomu "tabletu" v autě. I když nemám Navigaci Garmin a DVD přehrávač, GPS auto má. Takže je to klasická finta automobilek kdy do auta namontují stejný HW a pouze za prachy odblokují jednotlivé funkce. Bohužel zatím jsem nikde nenašel jak odstranit blokování instalací apk souborů či jak zprovoznit Mirrorlink pro "normální" telefony a ne jen pro tři vybrané HTC. No a a ni bych se nedivil, kdybych tam měl i tu DVD mechaniku... Protože když pak dáte normální navigaci (či telefon) koukáte na 4 displeje..
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 12:55
Re: Uvidím
s benzinom a v cervenej..... asi by som nevolil inak... ked CRV tak jedine tuto kombinaciu .... nech sluzi ;-) :yes:
24. 6. 2015 13:21
Re: Uvidím
Pajoo, prosím Tě, jak to jede? Stačí na to auto ten atmo dvoulitr ? Máš to 4WD nebo dvoukolku?

Absolvoval jsem zkušební jízdu a motor mi připadl velmi kultivovaný a přitom z něj dýchal takový tlumený sportovní zvuk. Vytáčel se s takovou chutí, že jsem byl velmi překvapený. Řazení je pak zcela exkluzívní. Nevím, zda jsem měl v ruce lepší.
Bohužel totoéž nemohu říct o 1.6 88kW - průměrně kultivované, slušná dynamika, mizerné řazení, subjektivně tvrdší podvozek. Nebyl jem příliž nadšen, asi jsem čekal trochu víc.

Jenže na těch 5km moc toho nepoznáš. Chtělo by to prohnat CRV po okreskách, dálnici...

Subjektivně samozřejmě zátah dieslu u 2.0 i-VVT není ani nemůže být, na druhé straně je velmi zajímavá cena za takto velké auto a 4WD, které potřebuji kvůli výjezdu z domu.

Verze za 900 tis už moc smysl nedávají, tam se dá skoro lovit v prémiových vozech...´
říkám skoro, neberte mě za slovo...
Nehledě k tomu, že tolik peněz za auto dát nechci...

wc
24. 6. 2015 17:46
Re: Uvidím
Zatím není co referovat mám jen 100km najeto. Ale posez za volantem a řazení je dle mého gusta. Řízení se mi zdá takové "elektronické" raději bych více cítil silnici. Prvních 50km na jeden zátah po vesničkách a s kouskem dálnice jsem dal za 7,9l/100km. 15km ve městě s vypnutým Stop and Go za 8,5l/100km. Rodině se velmi líbí, spousta místa, odkládací prostory. Manželka oceňuje že nemusí hlídat světla a stěrače, to si auto šéfuje samo. Jinak nedávno se tu řešilo jak vyměnit žárovky - že to je opruz i ve Fabii III. Tady jak s 1.6 D tak 2.0 i-Vtec je to luxus, místa habaděj. Až jsem si říkal že mi to připomíná Favorita - všude spousta místa >:D
Navíc já ten motor risknul, jel jsem v 1.8 Civicem Tourer a pak s 1.6 diesel CR-V. Benzín předváděčku jsem našel ale hoodně daleko od domova. Tak jsem to risknul na základě toho Civiku a tuším že litovat nebudu. Vlastně když to tak vemu kolem a kolem, všechny kandidáty (a že jich bylo) jsem si projel s uvažovaným motorem (třeba za 1.4 TSI v Leonu ST ve výbavě FR jsem si jel asi 200km abych to zkusil) - no a nakonec jsem koupil motor, který jsem nezkusil >:D Ješte k pohonu, mám 2WD - jednak kvůli ceně a taky kvůli tomu, že ač se Honda snaží jakkoli, 4x4 to nebude nikdy - to chce kouknout třeba na Subaru a tak. Na webu se dá dohledat spoustu videí i zdůvodnění proč tomu tak je.
Jinak mám čistou Eleganci bez doplňků a budu pořizovat jen potahy MAD, kůže/alcantara a zimní kola.
Ještě jedna věc, Honda používá oleje 0W-20 ale většinou servis používá 5W-30, takže teď študuju net co a jak. Protože v US to tam běžně koupí ve Walmartu (Mobil 1) u nás je to specialitka ;-\
Avatar - MartinK
25. 6. 2015 22:29
Re: Uvidím
Já ji kupoval 25/3/2015.
Nový model,2.0 benzín,Elegance,4x4,černá.
Najeto 4tkm, průměrná dlouhodobá spotřeba 7,5.
Dá se jet za 6,5 ale i za 10 jak se jí naloží :-)
Byl jsem i v terénu hned z jara v lese, mokro bahno a bez problémů.
Já jsem moc spokojený :yes:
Avatar - Lucaslegend
25. 6. 2015 23:50
Re: Uvidím
Honda praveze vie robit velmi dobre 4x4 sh-awd, ale uz davno nie pre EU trh...
Avatar - Delfin2
24. 6. 2015 12:22
CRV
U nás ich tiež jazdí dosť veľa.. :yes: Ja by som bral benzín a tretí stupeň výbavy,štvorkolku nepotrebujem.
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2015 15:46
Nový motor
Nový motor som skúšal na testovacej jazde a bol som očarený :-) Pred tým som jazdil s 2.2 CTDi na CR-V a práve som sa rozhodol pre nové CR-V. Ten motor vôbec nie je slabší, zaberá výborne a napriek obavám, som mal zo škúšobnej jazdy len kladné dojmy. Navyše čo ma úplne fascinovalo bola kultivovanosť motora - uvedomil som si to, keď som sa krokom posúval v meste - vypol som rádio a vravím si, že to je neuveriteľné - vôbec by som netipoval, že sedím v dieselovom aute. Fakt bomba :-) Radenie veľmi presné, krátke dráhy a volant perfektne padne do ruky, oveľa viac športovo ladený oproti min. gen. Auto je celkovo veľmi príjemné, vnútri je človek obklopený kvalitnými materiálmi.

Reči typu, že 1.6 je slabá na také auto a podobne si treba nechať do hospody, nech nestojí reč ;-) To je proste evolúcia, niekedy mali autá štandarne osemvalcové motory s 5l objemom a mali 120 koní. Teraz bývali štandardy na 2l objeme, časom sa to bude pravdepodobne znižovať aj z aktuálnych 1,6, ktovie.

Ale pred silnými rečami, že do takého auta to je malý objem a neviem čo, si ten motor prosím najprv vyskúšajte.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
29. 6. 2015 11:47
CR-V
Velmi slušně udělaný test. :yes: Což mě ovšem s ohledem na výše sdělené přivádí na myšlenku, proč jen 4*? :-| Protože ...Honda? ;-)
Rozbalit vlákno
0