Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda HR-V 1.5 i-VTEC (96 kW) – Podruhé do stejné řeky

Nabídka malých SUV je už opravdu široká, a tak na novou Hondu HR-V čeká tuhý boj. Do vínku ale dostala opravdu těžké zbraně.
Zpět na článek
16. 10. 2015 10:12
16. 10. 2015 10:38
16. 10. 2015 11:01
16. 10. 2015 11:14
16. 10. 2015 13:33
16. 10. 2015 11:13
16. 10. 2015 11:52
16. 10. 2015 13:49
16. 10. 2015 15:34
16. 10. 2015 17:09
16. 10. 2015 17:38
16. 10. 2015 18:07
16. 10. 2015 23:48
17. 10. 2015 00:28
16. 10. 2015 16:54
16. 10. 2015 18:37
17. 10. 2015 10:14
19. 10. 2015 18:28
21. 10. 2015 09:35
21. 10. 2015 13:18
16. 10. 2015 12:37
16. 10. 2015 13:01
20. 10. 2015 13:00
16. 10. 2015 10:41
16. 10. 2015 11:03
16. 10. 2015 11:11
16. 10. 2015 11:15
16. 10. 2015 10:42
16. 10. 2015 12:02
16. 10. 2015 12:32
16. 10. 2015 12:47
16. 10. 2015 12:56
16. 10. 2015 13:00
16. 10. 2015 13:11
16. 10. 2015 13:14
16. 10. 2015 13:19
16. 10. 2015 13:17
16. 10. 2015 13:28
16. 10. 2015 13:37
16. 10. 2015 13:39
16. 10. 2015 13:40
16. 10. 2015 13:43
16. 10. 2015 17:02
16. 10. 2015 13:39
16. 10. 2015 14:25
Avatar - jurajos
16. 10. 2015 09:43
Pre vašich inzerentov
Preklikal som sa k druhej kapitole a nepamätám si jedinú reklamu.
Viac času s týmto testom strácať nebudem.
Rozbalit vlákno
22
16. 10. 2015 11:59
Re: Pre vašich inzerentov
Kapitoly o dvou větách NEČTU, ačkoli jsem se na tento test těšil.
Avatar - plzenaak
16. 10. 2015 13:15
Re: Pre vašich inzerentov
Tešil jsem se na test a tak jsem ho i proklikal. Byla to chyba. Test nestojí za moc a z reklamy na auto.cz je mi už špatně.
Místo pozadí stránek tu máme milion znáčků VW.
Testy jsou po dvou větách rozkouskovány do deseti kapitol.
V galerii je fotka menší než reklama.
Co s takovým webem? Vy..... se na něj. Hodně štěstí :-! .
16. 10. 2015 13:38
Re: Pre vašich inzerentov
Co takhle AdBlock?

jinak souhlas, rozkouskování testů je děs.
16. 10. 2015 13:59
Re: Pre vašich inzerentov
Obávám se, že zrovna Adblock je důvodem, proč se objevily ty rozkouskované testy (aby se vykryly úbytky příjmů způsobených AdBlockem). Takže za rozkouskované testy může i část čtenářů (ta, která používá AdBlock) sama.
Avatar - Andromeda
16. 10. 2015 14:18
Re: Pre vašich inzerentov
>:-[] Vau, přesně v rámci dneška -> ve finále je viníkem a ka.zi.šu.kem čtenář/zákazník, neb se brání tunám na něho vyvrhovaných reklamních splašků. Ano, tak velí dnešek - z pachatele oběť a obráceně >:-[] -> považte, nešťastníci nic nechápající, vždyť on chce jenom vydělat ... To je omluva naprosto na vše ... >:-[]
16. 10. 2015 14:35
Re: Pre vašich inzerentov
Mám za to, že i vy chodíte do práce proto, že si chcete vydělat... Vést takový web bude stát mnoho set tisíc korun měsíčně (a přesto jej máme my čtenáři "zdarma"). Každopádně, mně se to rozkouskování také vrcholně nelíbí, obzvlášť, když tam je fakt jen pár vět na stránku. Jen jsem nastínil, kde je částečně důvod tohoto blbého stavu. Není to důvod jediný, ale jistě hraje nemalou roli..

AdBlock používá v průměru zhruba třetina lidí (údajně to bývá 20-50% dle webu), tak se holt nemůžeme divit, že se při ztrátě třetiny příjmů hledají cesty, jak zajistit dostatečné výdělky na někdejší úrovni (nemluvě o tom, že ceny za reklamu obecně klesají, tedy ty propady mohou být i velmi výrazně vyšší).
Avatar - PepaJ
16. 10. 2015 14:41
Re: Pre vašich inzerentov
Novináře má živit jejich práce a výkon...nikoliv reklama cizích subjektů..na jejich webu!!!
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2015 14:44
Re: Pre vašich inzerentov
Pepaj, a z čeho mají být placeni? Ty budeš ochoten platit za Auto.cz

Pokud vymyslíš jiný zdroj příjmů bezplatných webů, než je reklama, tak dej znamení.
Avatar - jurajos
16. 10. 2015 15:23
Re: Pre vašich inzerentov
Prečo nie? Mám zaplatené piano a vôbec by som sa nerozpakoval platiť aj za auto.cz.
Ale ako to tu poslednou dobou vyzerá, redakcia do toho zjavne dobrovoľne nepôjde.
16. 10. 2015 15:24
Re: Pre vašich inzerentov
No a z čeho je asi ta jejich práce a výkon placená? Kdo asi ten jejich výkon platí? Zkusil ses někdy nad tak jednoduchou a banální otázkou zamyslet? Asi ne. Když to neplatíš ty přímo, tak to platí reklama, která se zobrazuje. Zruš reklamu a bude novináře platit tvá peněženka. Otázkou je, co je ti milejší.
16. 10. 2015 16:28
Re: Pre vašich inzerentov
To je ovšem otázka... AdBlock užívám cca druhým rokem, je to prostě proto, že té reklamy a hlavně nesmírně otravných pop up oken, videí spouštějících se i se zvukem po pouhém najetí myší apod. bylo už moc...

Je mnoho způsobů a forem jak mohou média fungovat a vydělávat. AdBlock je odpověď zákazníka na nadměrnou a agresivní reklamu. Mimochodem, na můj mobil s WP AdBlock ani nic podobného není, takže zde reklamy vidím - a to jsem ho používal k prohlížení ACZ více než PC. Až na to, že poslední dobou zrovna v mém mobilu Pop Up okna blbla tak, že nešla zavřít a překrývala část článku a posledních deset dní mi ACZ na mobilu nefunguje vůbec...

AdBlock prostě beru jako způsob "hlasování" zákazníka. Například u klasické TV už pro mě délka a četnost reklam také přesáhla únosnou mez a filmy, které mě zajímají, prostě nahraju na HDD rekordér, reklamy vystříhám a je to - a takto postupuji také poslední cca dva roky. Až na náš trh příští rok přijde Netflix (a pokud budou mít filmy i dabované), předplatím si Netflix, stejně jako na poslech muziky mám Deezer. To je pokrok, tak se média a celý mediální trh vyvíjí a sem to směřuje - zákazníky placené paušální služby, nízké ceny, obrovské množství klientů, bez reklam a závislosti na inzerentech.

Takže ne, nepovažuji se za "zlo", které škodí ostatním. Jsem sečtělý a informovaný klient, který postupuje striktně legálně a svým chováním je hybatelem onoho výše zmíněného pokroku. A že by zrovna ACZ onen jiný formát financování a tím pádem skutečnou nezávislost potřebovalo jako sůl, na tom se snad shodne drtivá většina zdejších diskutérů. Otázka je kdo by jim skutečně za ty výplody, co se tu poslední dobou vydávají za motoristickou novinařinu, skutečně zaplatil... ;-)
17. 10. 2015 17:23
Re: Pre vašich inzerentov
On existuje někdo, kdo ho nevyužívá? To snad dnes ani nejde...
17. 10. 2015 20:13
Re: Pre vašich inzerentov
Přemýšlej trochu. Kdyby ho všichni používali, tak by tu neexistoval v podstatě jediný web zdarma, resp. to, co by existovalo, by bylo placené přímo čtenáři. Takže já ho např. nepoužívám, protože mi přijde nemorální číst něco, co je mi poskytováno za protislužbu (zobrazení reklamy, případně klik na ni), aniž bych tuto protislužbu provedl (použil AdBlock). Pokud má web mnoho reklamy, tak tam nechodím, protože nejsem ochoten tak velkou protislužbu provést (špatný poměr cena/výkon).
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2015 00:01
Re: Pre vašich inzerentov
Blbost!

Podívej se na konkurenční weby typu [odkaz] Lepší články a žádný klikací magořiny. Šmuclerová chce prostě víc vydělávat :no: :-!
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2015 12:43
Re: Pre vašich inzerentov
Kdyby auto.cz nechtělo stále víc a drželo se rozumné míry reklamy, adblock s chutí vypnu. Bohužel to snesitelné není. A kouskované články jsou úplné zlo.
17. 10. 2015 13:19
Re: Pre vašich inzerentov
Rozkouskované články jsou zlem, to naprostou souhlasím. Jen podotýkám, jaké jsou mezi tím vazby. Více reklamy -> více blokování -> méně příjmů -> více reklamy a více rozkouskovaných článků... Vinu nesou obě strany, ne jen jedna a je to začarovaný kruh, z kterého není moc příjemných cest ven. A čím více se bude blokovat, tím více to odnesou právě čtenáři (web bude placený, web skončí nebo bude ještě více rozkouskovaný,...). Jinak řečeno, blokováním si zaděláváme na ještě větší průsery než bez toho.

Zapomínáš na jednu věc, tady nejde jen o to "chtít stále víc". Reklama je obvykle čím dál levnější, tedy při stejném objemu reklamy je příjem nižší. Blokování roste, tedy se zobrazí méně reklamy, která je navíc často levnější než kdysi. Takže to vůbec nemusí být o tom "chtít více", ale dost dobře to může být jen o tom "mít aspoň trochu podobné číslo jako kdysi". Možná že zisky ACZ rostou, to nevím, ale jak sleduju mediální situaci, tak to obvykle vůbec není o tom "mít více"... ale spíše "přežít s neustále klesajícími příjmy" a boj o to, jak to aspoň trochu přiblížit původním hodnotám a ne tyto hodnoty ještě navyšovat.
Avatar - _Karel_
17. 10. 2015 20:06
Re: Pre vašich inzerentov
Zajímavý pohled. K zamyšlení. Já naiva bych asi v takovém případě oslovil čtenáře, vysvětlil. Uznávám, že možná bez výsledku.
17. 10. 2015 20:25
Re: Pre vašich inzerentov
To by bylo bez výsledku. Diskuze na toto téma byly na mnoha webech a vždycky to dopadlo stejně. Nikdo nechce reklamu, nikdo nechce platit, ale nikdo také neřekl, kde teda ty redakce mají brát peníze na svůj provoz (a tipuju, že v případě ACZ to budou minimálně statisíce korun měsíčně). Mnoho redakcí na placených verzích nakonec ztroskotalo.

Mně osobně také přemíra reklamy na webech vadí, ale beru to jako nutné zlo, které musím strpět, abych nemusel za každý jednotlivý web platit (představ si, kdyby všechny weby, na které chodíš, byly placené) a abych tu nemusel takhle debilně klikat na milion kratičkých kapitol jen proto, aby web měl pro inzerenty aspoň trochu rozumný počet impresí.

Jenže spousta lidí sleduje svůj prospěch, který ale ve výsledku nedomyslí a z dlouhodobého hlediska to pracuje naopak v jejich neprospěch (resp. to zrychluje tento neblahý vývoj). Takže blokujme dál a za chvíli si vše budeme platit natvrdo. No, může to mít jednu výhodu, zkvalitňování obsahu, aby za to lidi byli ochotni platit.
Avatar - _Karel_
17. 10. 2015 21:33
Re: Pre vašich inzerentov
Mimochodem, on někdo pozná, že se mi na zobrazené stránce zablokovala reklama?
17. 10. 2015 22:20
Re: Pre vašich inzerentov
Bohužel nevím, jak se to přesně řeší, co přesně se tam monitoruje a co přesně (kterou fázi načítání reklamy) AdBlock a podobné věci zablokují. Patrně se tam bude počítat počet spuštění toho reklamního skriptu a načítání obrázků, které díky blokování neproběhne. Nicméně třeba Facebook ukazuje, že se dá velmi dobře detekovat např. i to, zda je video celé zobrazeno na obrazovce (pak se automaticky přehrává), takže nějaký podobný mechanismus tam možná také bude.

Ono i kdyby se to nepoznalo, vždycky bude poznat důsledek toho všeho. Příklad, čístě s vymyšlenými ciframi jen pro ilustraci. Bez AdBlocku máme třeba milion zobrazení reklamy měsíčně a třeba 1% prokliků (10 tisíc). Když AdBlock bude používat 40% lidí, už bude jen 600 tisíc zobrazení reklamy měsíčně. I kdyby se nepoznalo, že počet zobrazení klesl o 40%, stále inzerent pozná, že najednou mu tam nekliklo 10 tisíc lidí, ale jen 6 tisíc (1% z 600 tisíc). Tzn. ve výsledku nebude ochoten platit původní částku (přestože to pořád vypadá, že byl milion zobrazení), protože efektivita reklamy klesá. Tedy, ať blokování poznáš nebo ne, vždycky poznáš celkový výstup z celého řetězce, kolik lidí se dostalo na inzerentovu stránku.

Takže inzerent příště bude jednat o nižší ceně (web vydělá méně) nebo, když se nedohodne, nebude inzerovat vůbec a web vydělá ještě méně. A opět se dostáváme k tomu, že tyto výpadky příjmů se někde nahrazují. Obvykle v ještě méně příjemných formách než je samotná reklama. Zavřít jednu superotravnou celoplošnou reklamu je dle mého názoru příjemnější než pročítat krátký test v šesti sedmi kapitolách a místo jednoho kliku na křížek na reklamě kliknout třeba sedmkrát a sedmkrát čekat na načtení celé stránky.
22. 10. 2015 19:55
Re: Pre vašich inzerentov
Reklama jde typicky z jiných serverů, takže není problém ji zablokovat na základě adresy (máš tedy velký seznam známých reklamních serverů a uživatelé můžou přidávat další blokované). Nikdy nedojde k načtení jejich skriptů, obrázků atd. Je to, jak kdybys tam nikdy nebyl. Zjistit to může jít, ale to bych musel zabíhat do technikálií.

Když jsem v minulosti provozoval weby, tak jsem veškerou reklamu servíroval ze stejného serveru (clusteru) jako zbytek webu a měla i textovou alternativu pro případ, že měl někdo vypnuté obrázky. Pak nemůžeš reklamu zablokovat na základě adresy serveru, protože bys přišel i o obsah. A protože jsem ji podával přímo, AdBlock a spol. nedělaly ve výchozím nastavení problémy (nebyl jsem známým reklamním serverem). Ale to jsem měl se všemi inzerenty přímý vztah (nevyužíval jsem agentury/ služby) a reklama byla citlivě zvolená. Většinu jsem dokonce nechával zpracovat, takže jsem toho mohl dost ovlivnit. A tak jsem to měl rád.
22. 10. 2015 19:49
Re: Pre vašich inzerentov
Tomu se říká smrtelná spirála. Nejeden obchodník do ní spadl. Přidávání další reklamy však není cesta ven. Tím spíš, pokud není dobře zakomponovaná a čtenářům otravuje život. Já se snažím neblokovat (ano, mám například vypnutý flash, protože ho nechci používat a povolím ho, jen když je to nezbytně nutné), ale kolikrát jsem k tomu musel sáhnout, protože reklama narušila použitelnost webu. Nemluvě o tom, že reklamní a statistické servery někdy neskutečně zpomalují načítání stránky (mluvím konkrétně o ACZ).
16. 10. 2015 09:45
Těšil jsem se na diskuzní při s TeeJay-em...
...ale dám mu ve všem za pravdu, nemíním klikat na mnoho kapitol o pár řádcích, abych se dozvěděl výsledek ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
16. 10. 2015 13:46
Re: Těšil jsem se na diskuzní při s TeeJay-em...
čo tak čítam v diskusii vyššie, tak sa ani veľa nedozvieš >:D

samozrejme redakcia strčte si takýto formát .... veď vy dobre viete kam !!!
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2015 10:05
suhlasim so zaverom
urcite sa jedna o hodne podarene auto... a v tejto motroickej aj farebnej kombinacii sa mi paci..... ale povedal by som ze ono je to skor hodne podareny crossover ako SUVecko... skutocne SUVecka su skutocne uz ine kafe ako tento mestky krosik......

ma to slusny razvor aj kufor.... a na rodziel od mazdy cukrika CX-3 tu uz skutocne vidim aj moznost rodinneho pouzitia..... honda sa vytiahla :yes:
Rozbalit vlákno
4
16. 10. 2015 10:58
Re: suhlasim so zaverom
Skúšal som HR-V predvádzačku s benzínovým motorm spriahnutým s CVT prevodovkou a musím povedať že to je zúfalá kombinácia. V 60ke dupneš na plyn, CVT sa začne tváriť ako 6stupňová prevodovka, podradí o 2 stupne, rozreve sa ale zrýchlenie nastupuje neskutočne pozvoľna. Veľmi pomaličky. Vraj treba prepínať do módu Sport, vtedy je to výraznejšie. Tak neviem pretože auto malo najazdených cca 350km a predajca radšej nechcel aby som to skúšal. Veľké sklamanie. Corolla 1,6 multidriveS čo je tiež CVTčková prevodovka, má oveľa lepší prejav a reakcie.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 11:06
Re: suhlasim so zaverom
Také jsem četl, že je auto s CVT slabé.

Pokud se při akceleraci CVT chová jako normální převodovka, je to snad v pořádku, ne? Chybí tam to monotónní vytí, což je přesně to, co dělá Multidrive, jako všechny ostatní CVT mimo Lineartronicu.
16. 10. 2015 11:18
Re: suhlasim so zaverom
Ono HR-Včkova CVT sa pri akcelerácii chovala ako normálna prevodovka lenže auto nezrýchľovalo respektíve zrýchľovalo veľmi pozvoľna. Toyoťácka multidrive má logiku rovnakú, pri letargickej jazde sa chová ako prevodovka s nekonečným počtom stupňov, pri prudkej akcelerácii ako automat so šiestimi či siedmimi stupňami (podobne ako honda) na rozdiel od hondy však pekne zrýchli.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 13:51
Re: suhlasim so zaverom
Holt 1.5 proti 1.6 v těžším autě, s CVT to asi moc nesouvisí.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 10:12
HR-V
Tentokrát mám výjimečně trošku zpoždění, s HR-V jsem ještě nejel, jen seděl, mám ho ale už docela dobře načtené, je to totiž velmi vážný adept na příští family car. Tento se od dříve zjištěných skutečností neliší až na dost podstatnou oblast - podvozek.

Zatím jsem všude četl, že se HR-V v zatáčkách docela naklání a je na nerovnostech komfortní, tady čtu pravý opak, tak někde asi bude něco špatně. A jako téměř vždy jsem se zde nedověděl nic o řízení, na které se názory také dost liší.

Že je HR-V "neforemné" je trošku přehnané, nemyslíte? :-O

A volant má opravdu tenoučký věnec? Ve srovnání s čím?

Webpaja se mnou navíc ve všem souhlasí. :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ozzman
16. 10. 2015 10:38
Re: HR-V
To auto má dvě velké mouchy, za 1. je to ta naprosto divně umístěná navigace a za 2. cena, protože o pár tisíc dráž se dá sehnat větší CRV s dvoulitrem... Pak postrádá HRV smysl i když se mi na to, že je to Honda, opravdu líbí.

Aktuálně skladovky cca HRV - 533 tisíc a za 549 je CRV, oboje nové 2015 vozy.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 11:01
Re: HR-V
Na HR-V budou slevy postupem času tak, stejně tak přijdou akční nabídky i jiného druhu, než výbava za 20k zdarma. Pokud chceš dneska neskladovku, dostaneš ji někdy před létem 2016, Honda tedy aktuálně nechce prodávat víc, akorát by natahovala dodací lhůty. Věřím, že na jaře se situace změní.

Je to překvapivé - neznám snad Hondu, u které by se na začátku prodeje nečekalo minimálně půl roku.

Ještě co se týče HR-V a CR-V. Pro spoustu lidí je CR-V už zbytečně velké. My jsme tříčlenná rodina a není důvod pořizovat CR-V, raději cenu dorovnám výbavou.
Avatar - Ozzman
16. 10. 2015 11:14
Re: HR-V
Upřímě, za půl milionu je tohle auto velikosti B segmentu, jen zvýšené, byť sebelepší prostě drahé. CRV neni extra velké auto, ale nabídne silnější motor a trochu více prostoru, dává mi daleko větší smysl i když se mi moc nelíbí (já bych ideálně šel ke konkurenci :D).

V tomto segmentu i cenově hraje prim CX 3, která je přesně to, co to má být, malý zvýšený crossover do města a okolí, má pěknou kabinu, sice né největší (ale neměl sem extra problém vepředu), vypadá dobře zvenku, ideální auto pro ženu :-) Navíc o 100 tisíc levnější :-)
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 13:33
Re: HR-V
CR-V není extra velké auto? Vždyť má prostorovou dispozici zhruba na úrovni středních SUV a všechny konkurenční kompakty s výjimkou Outlanderu jsou menší.

CX-3? Jo, souhlas, CX-3 je auto pro ženu. Ideálně bezdětnou. ;-)
16. 10. 2015 11:13
Re: HR-V
Ta cena půjde časem dolů a rozdíl mezi HR-V a CR-V bude výraznější (Honda vždycky na začátku dává vyšší ceny, ostatně i to CR-V začínalo na 580, tj. o 30 výše). Navíc ne každý chce tak velké auto jako je CR-V, tzn. z tohoto pohledu HR-V stále dává smysl. Otázkou už pak je, zda se nedá najít podobně malé SUV za nižší cenu jinde. A tu to pro HR-V už tak smysluplně vypadat nemusí.
Avatar - Verny_2013
16. 10. 2015 11:52
Re: HR-V
Jo s tím naprosto souhlasím. ceny je mimo tak asi o 100 000Kč, pokud má konkurovat Mazdě CX3, a jako další velkou chybu zejména pro rodinné použití vidím ten motor. 1,5 atmo s vyhoněným výkonem do nebeských otáček ale hlavně s nejvyšším krouťákem někde u 5000 ot. to je prostě v dnešní době přežitek vhodný tak akorát pro post-teenegery nabité testosteronem. Auto je jak se píše v testu hlučné a na dálnici a na delší trasy nepoužitelné. Mazda right sizing pochopila správně, Honda bohužel ne.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 13:49
Re: HR-V
Mně se spíš zdá, že to má konkurovat Qashqaii. Kufr větší, kabina zhruba stejná, cena taky. Jak obrovský rozdíl je prostorově oproti CX-3 ukazuje třeba [odkaz]

Téma, kterému říkáš "right sizing" vidím trošku problematicky. CX-3 má jedinou moorizaci, která by mě opravdu zajímala - G150, tedy dvoulitr se 110 kW. Má sílu dole a výkon nahoře. Bohužel je jen v top výbavě a v ostatních si musíš vzít dvoulitr s uřízlou špičkou, který sice dole tahé jako (horší) turbomotor, ale ve 4000 umře. Nechci takový motor ve svém autě.

Motor 1.5 v HR-V bude oproti němu určitě slabý, ale zase má šestikvalt a výkon nahoře, takže s ním taky půjde jezdit. Jsme 2+1 a na dovolenou jezdíme se 3 sportovními taškami a kočárkem. Asi nic, co by 1.5ka neuvezla. navíc moje drahá je docela petrolhead, ráda řadí a točí, prostě post-teenager. Jen s tím testosteronem nevím nevím. >:D
Avatar - Verny_2013
16. 10. 2015 15:34
Re: HR-V
Prostorově máš pravdu je to o level vejš než CX3, ale na Kaškaj, nebo Kadjar to rozhodně nestačí. Řekl bych že typově, motorem i prostorově má HR-V nejblíž mitsu ASX. Ta má taky atmo sice 1,6 ale to je celkem příjemný atmo motor. Sice má jen 5-kvalt ale není předopovaný výkonově a má podobný krouťák ale při nižších otáčkách - 154Nm/4000 ot. Ale cenově je o 100000 Kč levnější. Co se týká Skyactivu 2,0 88Kw tak kamarád ji má v M3 a je to veskrze příjemný motor, nad 4500 nemá moc smysl točit ale jinak je to na úrovni TSI 1,2-1,4 81-92Kw. výkonově spotřebou i krouťákem. Takže velmi příjemný motor pro běžné rodinné použití. Já osobně taky ocením dobrý točivý atmo benzín, ale musí být perfektně odizolovaný, jinak je to na delších trasách peklo poslouchat uječenou vyskootáčkovou maloobjemovou atmosféru.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 17:09
Re: HR-V
Co jsem si porovnával vnitřní rozměry, tak se asi budeš divit, ale stačí. A bonusem je kufr. ASX je ve všech ohledech menší - krom místa nad hlavou vzadu. :-)

Ano, G120 je příjemný motor pro běžné použití. Dokud nepotřebuješ předjet. :-O

Proč bys musel poslouchat na delších trasách uječenou atmosféru? To je další věc, co mi v testu chybí - otáčky při dáničních rychlostech. Ale doba, kdy HR-V točilo ve 130 nějakých 4200 otáček už dávno minula. Hádám, že bude točit do 3400. To není snad hlučný žádný motor, který má alespoň trochu tlumících hmot.

;-)
Avatar - Verny_2013
16. 10. 2015 17:38
Re: HR-V
Při 90 točí na 6 2500 ot/min, ve 130 o tisícovku výš. Takže je 1000 ot. pod maximem točivého momentu. Takže dovedu si představit že každé předjetí na dálnici pokud nepodřadíš o 2 stupně trvá jak týden ve vazbě. Takhle si opravdu dobře sladěné pohonné ústrojí nepředstavuju. Motor má pracovat v maximální možné míře v pásmu své největší efektivity a to tento motor naprosto nesplňuje.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 18:07
Re: HR-V
Ty se mi zdáš. >:D Nejdřív píšeš, že bys nechtěl uječenou atmosféru, pak si odpovíš, že uječená není protože ve 3500 nejspíš neječí, ale zase je problém, že točí málo, protože je pod maximem točivého momentu. >:-[]

Křivku průběhu točivého momentu máš? Samotná hodnota maxima totiž není vše. ;-)
Avatar - Verny_2013
16. 10. 2015 23:48
Re: HR-V
Na křivku točivého momentu jsem zatím nikde nenarazil. Asi se sním Honda příliš nechlubí. No a pokud jsem jsem si dobře přečetl test tak ječí už při těch dálničních 130 tj. 3500 ot. a navíc ještě k tomu nejede protože jí chybí krouťák. Takže na dnešní poměry fakt super motor. >:D
17. 10. 2015 00:28
Re: HR-V
Mazda:
2-liter toci pri 130kmh 2700 RPM, co je prijemne a pri predbiehani ho mozes vytocit na 4-5 000 RPM a ide veeelmi pekne. Odmezeny je tak od 4600 otacok, ale netvarme sa, ze ma maly vykon a ze to nejde, lebo opak je pravdou, od 3 do 5 000 otacok sa s tym da pekne vyblaznit...
HR-V:
Tiez si myslim, ze je to o 100 000 Kč predrazene, snad casom budu akcie, asi teraz nepotrebuju v strednej/vychodnej Europe extra predavat.
Ma pozitiva ako neporuchovy motor, vnutorny priestor a kufor, ma vsak aj negativa - je to na platforme jazzu, ci? Odhlucnenie, jednoducha zadna naprava predpokladam, vlazny Motor.

CVT: podobne nieco som postrehol v S-Crosse - v normalnom nastaveni brzda premavky, po prepnuti do Sport to citelne ozilo - emisie..., nastastie tu je ta moznost to vzdy prepnut...
16. 10. 2015 16:54
Re: HR-V
Těmi 5000 otáčkami bych zas neargumentoval. To, že je to posazeno tak vysoko, ještě vůbec nic neznamená (např. na mé Primeře P11 bylo maximum při 4800 rpm, přitom to byl níže velmi silný motor, neboť měl ještě druhé "lokální" maximum někde kolem 2500 rpm jen o pár Nm nižší). Ono to dole zas až o tolik slabší nebude. Problémem není, že maximum je k dispozici až při 4600rpm, ale že to maximum je jen 155Nm a to je pro auto této kategorie prostě málo. Kdyby podladili 1,8 z Civica třeba i na 90kW, udělali by u auta této kategorie mnohem lépe.
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 18:37
Re: HR-V
Mám pocit, že Hondě nezbývá, než co nejdřív nasadit ty turba, aby to teda hlavně tahalo dole. Udělala patnáctistovku s aktuálně nejlepším výkonem i momentem na světě, ale protože se svět v konečník obrací, je to špatně, raději měl tenhle plným právem pyšný výrobce motorů podladit 1.8? Když jsem koncem devadesátek kupoval svoje první auto, Japonci (až na Mazdu) měli 1.4/90 k, Evropa měla 1.6/75 k. Neváhal jsem ani minutu. Překvapuje mě, že majitel P11 tohle nechápe.

Japonci mají svou filozofii přístupu k technice, kterou razí už desítky let. Nevím, proč se jí zpronevěřit. Měl jsem teď půjčeného Yarise, myslel jsem, že oproti našemu letitému Euro4 Jazzu umřu nudou. Jenže motor tak krásně funguje, stále má tu japonskou duši.

Když jedu na pohodu, jedu na pohodu, pětka, když potřebuju předjet, dám 2-3 (k tomu slouží taková ta tyčka s kuličkou vpravo od volantu), pak dám zase 5 a pokračuju. Nepotřebuju, aby mě na pětku po sešlápnutí plynu auto dieselově zatlačilo do opěradla. ne za cenu, že když si budu chtít trošku zablbnout, motor bude nezáživná lemra. ;-)
17. 10. 2015 10:14
Re: HR-V
Tvůj problém je, že zapomínáš na kontext. Jde o to, kde je ten motor použit. Do Karosy B732 je prostě vhodnější 12litrový motor se 175 kW a 1050 Nm než ještě výkonnější dvoulitr z S2000 se 177 kW a 208 Nm.

Stejně tak 1,6 se 118 kW a 153 Nm dává perfektní smysl v hot hatchi, jakým byl Civic VTi. Ale opravdu si nemyslím, že většina majitelů (říkám většina, ne všichni) by dali přednost tomuto motoru před 2.0 se 114kW a 190 Nm, když se budeme bavit o motorizaci v Accordu. Myslím, že většina lidí by do Accordu chtěla spíše ten dvoulitr než uječenou 1,6, které to ale nijak neubírá na kvalitě. Ta je ale skvělý motor pro HH nižší střední, ale svým charakterem se nehodí pro sedan střední třídy. Pro usedlého zákazníka to bude zbytečně uječené (což nechce) a dole slabé a pro sportovně založeného zákazníka to sice bude uječené (což chce), ale rovněž slabé. Pro sportovně založeného zákazníka dávala v Accordu smysl třeba verze 2,2 se 156 kW. Ale pochybuju, že by ta 1,6 z VTi mohla nějak výrazněji oslovit kohokoli v Accordu.

Podobně je to i u této 1,5. Perfektní motor pro Jazz, solidní základní motorizace pro Civic (který je o nějakých 40-50 kilo lehčí s lepší aerodynamikou), výborný motor pro auto typu MX-5, ale už to není ideální motorizace pro SUV. Typický zákazník SUV nechce motor tohoto charakteru. Takový charakter bude chtít v MX-5, ale ne v HR-V. Mazda měla na výběr 2,0/88kW a 1,5/96kW. Celkem logicky dala 1,5ku do MX-5, kde její charakter vynikne a hodí se tam a nebyl tam dvoulitr, který se svým charakterem k tomu autu nehodí. Naopak v CX-3 není 1,5ka, kde se její charakter k tomu auto nehodí a dali tam ten dvoulitr, který je zase naopak pro auto této kategorie vhodnější. Je to pořád o kontextu toho, jaký motor je v jakém autě použit.

Stejný motor se prostě do nějakého auta hodit může a do nějakého nikoli. Nijak to nemění jeho kvality, jde ale o vhodnost použití. A 1,5/96kW prostě není zrovna nejvhodnější motorizace pro auto typu HR-V. Pro typického zákazníka SUV této třídy to prostě není zrovna ideální motor. Jinak řečeno, typický zákazník tu kuličku napravo od volantu chce používat v Civicu Type-R, Accordu Type-R, MX-5, ale nechce ji tak moc používat v CX-3, HR-V,...
Avatar - TeeJay
19. 10. 2015 18:28
Re: HR-V
Já s tebou souhlasím, vždyť jsem sám napsal, že ideální by byl G150 v CX-5. Jenže teď nejsem v situaci, kdy bych mohl dát 1,5 milionu za dvě nová auta (u EP3 už taky přemýšlím o výměně). A druhý problém je, že CX-3 je prostě jako family car malé.

A když odhlédneme od G150, spíše mě láká točivá 1.5, než tupý dvoulitr. Ale třeba to bude fakt zoufalé, každý máme asi trošku jiné hranice vnímání. Jestli to opravdu nepojede, tak mám asi problém, žena totiž chce crossover. ;-)
Avatar - Individualita
21. 10. 2015 09:35
Re: HR-V
Já zase poměrně pečlivě sleduju nový civic 1,5T. Možná adept na mou první funglovku. Ale na rozhodování mám ještě cca 1,5 roku :-)
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 13:18
Re: HR-V
Jo, to mi povídej, ty spy fotky Type R jsou libové. Já bych asi taky ideálně pořídil 180k Civic, ale auto primárně pro své potřeby si drahá vybírá sama. ;-)
16. 10. 2015 12:37
Re: HR-V
Kde vy chlapi na tie ceny chodíte? Ja vidím najlacnejšiu skladovku HRV za 19700eur, a najlacnejšiu skladovku CRV za 23900eur. To je rozdiel 4200eur, a to rozhodne nieje 16000CZK.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Ozzman
16. 10. 2015 13:01
Re: HR-V
[odkaz]

Tak jsem našel ještě za 519 levnější HRV

[odkaz]

CRV
20. 10. 2015 13:00
Re: HR-V
Jsem na tom stejně. Mám teď 1,5 roku ASX 1.6 MIVEC a tohle mi připadá jako jediný reálný konkurent, atmo benzín, solidní kufr. U Hondy bych navíc očekával lepší zpracování než u Mitsu, takže za 4 roky po faceliftu...
Avatar - Ondore
16. 10. 2015 10:41
Odmena
Vcelku normálny test zabitý rozkúskovaním na stránky. Keby to bolo kvôli tomu, že je test fakt detailný a text dlhý, tak poviem, že im ide o pohodlie čitateľov. Takto mi napadá jediné: jeden článok = 5x videnie od každého človeka, redaktora čaká odmena za videnia. Tak nech si to užije, ja Bureša zrejme vyradím z čitateľského denníčka...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
16. 10. 2015 11:03
Re: Odmena
Bojím se, že to je nové schéma místních testů. Přesně tohle jsem nenáviděl na autorevue, když jsem tam ještě chodil. Tam ale byli grafomani z první ligy.
Avatar - Ondore
16. 10. 2015 11:11
Re: Odmena
Zaregistroval som to aj v článku "Deset otravných věcí, které ve svém novém autě určitě nechcete" - tu mi to ako-tak dáva zmysel, ale uvidíme, či je to nový formát na ktorý nabiehajú alebo sa jedná o výnimky.
16. 10. 2015 11:15
Re: Odmena
No uvidíme jak dlouho... On počet zobrazení je jedna věc, ale spolu s tím dramaticky snížená míra prokliků (efektivita reklamy) pak věc druhá. Otázkou je, jak dlouho (a kolik) se inzerentům bude chtít platit za zobrazení s výrazně nižší efektivitou.
Avatar - Ondore
16. 10. 2015 10:42
Odmena
Uups, zduplikovalo mi príspevok, vymazané... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
16. 10. 2015 12:02
Testy
Bieda ked to neviete skopirovat na jednu stranu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LEGOPARK
16. 10. 2015 12:32
Riadiaca paka
"... líbila se nám i kratičká řadicí páka, která je díky vyvýšenému středovému tunelu pěkně po ruce."

Pekne po ruke??? Paka je vysoko a treba zdvihat ruku, ked ju mate opretu o opierku. Ako v dodavke. Uplny fail. :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 13:16
Re: Riadiaca paka
Stejně jako v civicu 7G. Spousta lidí to naopak velmi ocenila jak nemusí lovit kdesi dole. V profi segmentu dodávek to taky asi má nějaký ergonomický smysl ne?
Avatar - LEGOPARK
16. 10. 2015 13:50
Re: Riadiaca paka
Lovit? Preco lovit? V obycajnej Fabii mas ruku opreti na opierke a vrchol paky Ti akurat sadne do ruky. A tych prikladov je samozrejme viac. Tu musis ruku dvihat. Jazdil som s HRV niekolkokrat.
U dodaviek to nema ziadne ergonomicke opodstatnenie, ale je to tym, ze na podlahu tam paku umiestnit nemozes ako v autobuse.
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 13:57
Re: Riadiaca paka
No vzhledem k tomu, že by člověk ideálně měl mít obě ruce na volantu a řídit ( světe div se), tak je výhodné mít tu páku k volantu co nejblíže. Je to prostě jen o zvyku, není třeba prskat :-)
Avatar - LEGOPARK
16. 10. 2015 16:28
Re: Riadiaca paka
Tak na zvyk mozme zvalit X dalsich veci v aute. Auto ma byt pohodlne a paka ma sadnut do ruky pri opretej ruke a nie mat ju vo vyske volantu ako vo WRC. Skus vysvetlit manikom v BMW a Mercedese (nech nespominam tolko zatracovany koncern VW) ze maju mat paku pri volante. ;)
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 19:29
Re: Riadiaca paka
Já to nepropaguju abychom si rozuměli, je mi jedno kde je. Jen chápu výhody toho řešení. Já osobně preferuju automat s pádly pod volantem pro možnost manuálního řazení ;-)
16. 10. 2015 12:36
Členění do kapitol
Členění do kapitol
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2015 12:37
je asi stejně příjemné
je asi stejně příjemné
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2015 12:37
jako tohle rozdělení
jako tohle rozdělení
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2015 12:37
příspěvku do diskuze.
příspěvku do diskuze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
16. 10. 2015 12:47
no way
Klikačka, nejenže nečtu, ale odteď na auto.cz zapínám AdBlock.
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2015 12:56
Nečtu
Takhle ne, musíte zkusit mne namasírovat vaší reklamou jinak. Třeba jak to bylo předtím, to se na mě nalepilo alespoň něco...třeba výprodej skladovek Renault. Takhle nic.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2015 13:00
HR-V
První Honda HR-V podle mého předběhla dobu. Vlna malých SUV přišla o mnoho let později. Bylo to první auto, které jsem své budoucí ženě pořídil, aby se naučila jezdit. Motor 1,6 VTEC a samozřejmě automatická převodovka [odkaz] :-)

Redakce, asi je něco s tím klkáním špatně. Poslechněte své věrné, diskuse už totiž nejsou o autech. ;-\
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 13:11
Re: HR-V
Jeden kolega s tím jezdí doteď. Bydlí za Prahou a k domu jezdí po polňačce. Nemůže si tu jednoduchost a solidnost v akorátním balení vynachválit. Akorát ta stará se mi opravdu nelíbí, což ta nová změnila :-)
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2015 13:14
Re: HR-V
Tlumiče v tom autě jsou prý doživotní. Je to šikovně postavené auto. Byla to taková motokára, jak píšeš, jednoduchá.
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 13:19
Re: HR-V
Je to evidentně dobrý sluha, ostatně jako většina starších Hond :yes:
16. 10. 2015 13:17
Re: HR-V
prekvapil si, myslel som, že kopeš za nich. Ja neklikám, teraz už záleží len na tom, aké percento bude v klikačke.
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2015 13:28
Re: HR-V
Včera jsem ve škole procházel weby o autech. Zajímal jsem se o návštěvnost. Odkud kam a tak. Jeden konkurent má vysokou čtenost díky prokliku z pornostránek, které ten samý majitel vlastní.
ACZ mám rád. Přežilo už hodně zvratů, prodejů a odchodů. Poznal jsem už třetí generaci redakce. Teď tam pracují kamarádi, které jsem poznal na srazech Moje.auto.cz.

Ale to neznamená, že bych měl hájit každý krok redakce. Nechci tady v diskusi zůstat sám.
16. 10. 2015 13:37
Re: HR-V
Zase si můžeš odpovídat ;-)
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2015 13:39
Re: HR-V
To už délám doma! >:D
16. 10. 2015 13:40
Re: HR-V
I to má občas svoje kouzlo, já když si potřebuju popovídat sám, řeším to na dlouhých procházkách se psem...jak ten má chápavý oči :-)
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 13:43
Re: HR-V
To ale funguje jen na vodítku. V opačném případě raději požírá cizí exkrementy než by poslouchal páníčkovy kydy >:D

Jo a taky je-li hladový >:D
16. 10. 2015 13:39
Re: HR-V
První generaci v citronový metalíze jsem před 3-mi lety pořídil dědovi do lesa. Auto sice dle toho speciálně uvnitř vypadá, ale jezdí, funguje naprosto precizně. Navíc odolnost při cestách necestách je až obdivuhodná.
16. 10. 2015 14:25
Tento test by mě moc zajímal. Pokud byste ho dali v celku!
Tak takhle ne, pánové. Test této Hondy by mě zajímal, ale klikat pomalu po jednotlivých odstavcích opravdu nebudu. Zbytečně devalvujete práci redaktora a snažíte se dělat blbce ze čtenářů!!! ;-\ 8-s
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2015 14:25
Redakci auto.cz
Odmitam x-krat klikat na rozkouskovany test, jehoz okoli "blika" z reklam..., takze jsem skoncil na prvni strance.

Vim, ze toto uz zaznelo v diskuzi, ale mel jsem nutkani se vyjadrit osobne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 19:21
Re: Redakci auto.cz
Přidávám se. Bajkal. Vlastně Bojkot.
Avatar - Jaros71
24. 10. 2015 14:57
Re: Redakci auto.cz
Taky to nedávám..klikání je otrava. 8-s