mne sa naopak fluence nepaci a elantra sa mi zda jasne krajsia ako fluence
elantra je druhe najpredavanejsie auto sveta hned po corolle a tento rok uz ju mozno aj predbehne tak to je dost dobry dokaz ze to auto az take skarede nebude ;-) a ludom sa paci. Si pozri kde je golf v tabulke, budes prekvapeny, okrem europy je to ludove auto nepredajne. Ani sa necudujem, len v eu si ludia kupia hocijaku predrazenu kravinu, vo svete je to uz ale uplne inak.
Ty jsi vyjimka potvrzujici pravidlo že evropane jsou naročnějši při vyběru auta a daji přednost lepšimu a kvalitnějšimu autu před zgarbem např. z koree než v jinych koutech světa.
Mě se líbí ale v základu nemá ani rádio ani centrál na dálku to má dnes kdejaký sociální auto. Taky právě koukám po automatu ale spíš po novym chevrolet aveo sedan žádnou krávu nepotřebuju. S tou kvalitou nevim nevim, motory si budou podobný dnes už je to jen o plastech v interiéru podle toho se dnes posuzuje kvalitní auto ať si každej koupí co se mu líbí ať je to francouz nebo němec :yes:
Totální nesmysly zase užívat slova typu "zgarb" atp. To už je opravdu moc. Elantra je hodně povedené auto téměř po všech stránkách. V USA vyhrála v nejprestižnější anketě Car of the Year!!! - Auto roku, kde porotci hodnotí vozy na základě mnoha faktorů, mezi něž patří především inovace, dopad na automobilový průmysl, design, bezpečnost, jízdní vlastnosti, spokojenost řidiče a poměr cena/výkon. (Design modelu Elantra navrhlo severoamerické designérské středisko Hyundai). Nemluvě o tom, jaké neskutečně pozitivní prodeje tam automobilka Hyundai měla v USA: Hyundai dosáhl v roce 2011 rekordního prodeje 645 691 vozů v USA, právě s velkým přispěním Elantry, pro níž se rozhodl rekordní počet 186 361 zákazníků. Společnost Hyundai Motor America dokázala zvýšit svůj celkový prodej v roce 2011 v meziročním srovnání o 20 procent!!! A i v Evropě měla Elantra jistý úspěch: získala 1. místo AUTOBEST 2012 (doporučující nej auto stř. a vých. Evropy)... :-)
To přirovnání má chybu; a celkem zásadní: komunistická garnitura metály udílela zase komunistické garnituře... ;-) Až bude koncern The Hyundai Kia Automotive Group udílet metály sama sobě, pak bude přirovnání trefné; a to velice... >:D V opačném případě jde zase o další slizký nesmysl v diskusi... ;-)
A proč ne? proto, že to je Hyundai? Mě se třeba Elantra líbí, těch 450 bych za ní dal. A to včetně toho automatu.
Mimochodem, Elantra byla vloni druhým nejprodávanějším autem světa, 10 tisíc kousků pod Corollou. Takže dost lidí ví, proč jí dát přednost před Focusem za stejné peníze. Chce to jen ubrat emoce, nižší střední je spotřebák...
Ta cena je opravdu fuj. To ti řekne každý kdo se v elantře svezl.Když pominu banality typu chybějícího RDS na rádiu (takže vidíš jen frekvenci) a několika chybějících komfortních detailů, tak především řízení je špatný. Podvozkově je to měká kára která za 450 rozhodně nestojí. Technicky je to opravdu auto do 300 tis. Víc ani halíř. Za 450 si koupíš auto, ne tohle.
Aaaa,pan je zavodnik v beznem provozu... No jo,to se hnedle poznaji ti lepsi. Zajimalo by me,jake ctyrapulmetrove auto koupis v dost bohate vybave za 450000 s automatickou prevodovkou. Asi jen blbe kecas,ale to u chytraku neni nic divneho.
>:D >:D >:D
Ten nadpis naprosto sedí. To samé jsem chtěl do nadpisu napsat také, než jsem otevřel diskusi. Elantra je zvlášť z profilu neskutečně škaredé auto.
A ty prachy bych za něj nedal ani náhodou :no:
uber emoce a zakoukej se na to z globálního hlediska...nadechni se...a mrkni se co se prodává mimo evropu: toyota corolla, hyundai elantra, nissan tiida sedan, toyota yaris sedan, nějakej ten čínskej nebo indickej sráč...a někde v pozadí se začínaj teprve vynořovat evropská auta...
A z toho plyne, že máme akceptovat asijský design? Nebo že se máme víc množit, abychom zvedli světové podíly evropských produktů? Vyspělejší část Evropy je jen zlomeček světové populace.
z toho neplyne vůbec nic...jen to abychom nezesměšňovali to co se zcela zjevně líbí lidem v jiných částech světa... ;-) neříkám že elantra je vrchol estetiky...ale tak strašné to taky není..(až na interiér teda)
myslím si že někteří z nás(nemyslím tebe konkrétně) si nevidí na špičku nosu...no tomhle autě nenechají nit suchou a přitom je to vizuálně docela povedené auto(běda ale že by si někdo dovolil kritizovat design škodovky, VW či audi to se do něj okamžitě pustí že je bez vkusu a automobilový sadomasochista)...a určitě si to nemyslím jen já když je tak prodejně úspěšné...sice prodeje moc nenapoví o kvalitě či estetice...ale kdyby bylo vyloženě ošklivé...asi by si tolik kupců nenašlo...protože není ani superlevné...
Zkrátka argumentovat úspěchem v jiných částech světa není zrovna nejlepší. Jsme v Evropě, máme svou kulturu, svůj styl života, své hodnoty, do ostatních je nám úplné kulové. Určitě se sluší je respektovat, ale pro nás nejsou ničím směrodatným.
Souhlasim. Tato auta jsou rozporuplna, nicmene tem, co tomu nerozumi, se to libi (vzhledem k prodejum jich bude dost). Kazdopadne je to roztekly Jabba Hut, na ktereho se da koukat pouze na oficialnich fotkach, bez zasterek a s velkymi koly.
Mě se Elantra také líbí. Pokud si odpustíte příplatkové pakety s koženými sedadly apod, tak se dostanete na 400 000Kč, za nejvyšší výbavu s automatem. To se mi celkem líbí. Jen mne mrzí, že oproti USA je zde Elantra s 1,6kou motorem. V Americe se dodává s 1,8kou.
Ještě poznámka k Radiu bez RDS. Podle mě to nějak opomněli, protože Elantra byla dělaná pro americký trh. Jako standart se tam dává satelitní rádio.
Sám o ní přemýšlím, ještě zvažuji Cruze ve verzi Hatchback s 1,8kou a Automatem. Příjde mi praktičtější.
nedávno jsem četl test na identickou elantru v autocaru(myslím) a tam dopadla velmi mizerně hlavně jízdní vlastnosti(špatně odladěná zadní náprava)...ty si myslím má cruze mnohem lepší
mám takový pocit že auto.cz je na elantru dost shovívavý...nebo autocar přehnaně kritický...ono se tohle dá brát jen s rezervou a musí se člověk svést...často se stane že se novinářem kritizovaný detail může líbit...a naopak vychvalnovaný vadit... ;-)
souhlas. S AT jsem sice nejel, ale cruze je normální auto který má být za dobrou cenu. Někde se šetřilo, ale technicky je OK. Elantra naopak - vypadá moderně ale je to střep v líbivim obalu.
docela by mě zajímalo proč pokaždé když vidím jeden z nových hyundai ať je to elantra, ix35, ix20 nebo třeba sonata poslední generace tak maj za koly ty nechutný zástěrky...?? to snad v showroomu dávaj bez příplatku...? pokud ano bylo by to první co bych si nechal sundat hned než bych vyjel...ty auto to neskutečně kazí :no::no:
to cákáš jakymkoli autem...ať máš zastěrku či ne...takže stejně dle mého to nemá žádný efekt(hlavně tuty miniaturní)...snad krom u pick upů a skutečných offroadů kteří jezdí někde mímo cestu a pak najedou na silnici a opravdu mohou stříkat bordel a kamínky...
zrovna tigře bych je taky sundal...u mě jsou zástěrky symbolem socialistického a pracovního náčiní...nikoli moderních sportovních vozů...není nic horšího než vidět CLS první generace se zástěrkami... >:D
Teď jsem ji prohlížel na ulici a je docela působivá. Nemusí to být úplně má miska rýže, ale je potřeba uznat, že ty různé křivky fungují dobře dohromady.
No, k tomu bych dodal asi toto: Asi před dvěma měsíci jsem tady psal, že po prvním pohledu na i40CW jsem jí považoval za spolehlivě nejošklivější auto, co znám. Předvčírem jsem jí viděl, a najednou - hergot, to není špatný...
A Elantra, to je jiná liga. To auto na mě prostě působí fantasticky.
Ale naštěstí nemáme nalinkováno, co se komu musí jak líbit, takže auta mají ještě pořád rozdíly v designu. Až EU navrhne, že všechno musí vypadat jako golf, bude to trochu nuda...
světe div se elantru jsem dnes viděl před penny ;-) a dokonce bez zástěrek(poprvé) a vypadá dle mého skutečně dobře(bez těch zástěrek)...podle mě dnešní hyu vypadají mnohem lépe naživo než na obrázku... :yes::yes:
tak s tímto musím souhlasit. Včera jsem Elantru viděl naživo a překvapila mě jednak, jak je velká (na fotkách se to nedá poznat ;-) ) a taky, že je to vskutku docela pěkné vozítko. Nebyl jsem uvnitř, ale vypadá to, že je tam i docela dost místa. Co je však nepříjemné, tak radio bez RDS. Nevím jestli se to dává bez příplatku, ale to bych asi vyhodil a koupil do něj něco pořádného.
Jinak ELANTRO, u mně dobrý ;-):-)
zrovna parametry radia by pro mě tak směrodatná nebyla...mnohem větší bolístka je pro mě absence AUX/USB...to považuju u autoradia jako samožrejmost a když není tak jsem zklamán...(nepodpora MP3 už je zločin a doufám že dnes už snad nic takového na trhu neni)
PS. upřímně nevím jaké radio bys místo toho v hyu chtěl koupit...nemá zrovna konvenční tvar...navíc bude asi integrované...
Osobně rádio v autě pouštím cca 2x za rok (dementní rádia nehodlám poslouchat a RDS nepotřebuji). Souhlasím naprosto s vybavením USB. Z mého pohledu(!) je auto bez USB-portu neprodejné. Naopak CD-přehrávač je zbytečnost, používal jsem ho jeden měsíc.
jo...s tím se nedá než souhlasit...radio pustím max když jedu delší cestu kvůli dopravním situacím...jinak kdo má ty hlouposti poslouchat...USB port je pro mě nutností(kdo si má furt pálit nová CD??) o to víc mě točí že většina automobilek dnes nabízí integrovaná radia...ano dokud je tam bluetooth, USB, AUX nemám slov námitky...v okamžiku kdy tam není nic z toho a nedej bože to nepřehrává MP3...tak takové auto bych si snad ani nekoupil... :no:
Já dávám přednost čtečce SDXC (SDHC) karet před USB. Žádné kabely, nikde nic neplandá, nelítá. Ideální by byla možnost synchronizovat hudbu a seznamy skladeb se systémem domácí zábavy na integrované úložiště. Auta dnes WiFi mají, baráky také, jen napsat patřičný software. Přímá podpora obchodů s hudbou by byla ještě lepší, ale spokojil bych se se synchronizací přes WiFi. A iPod konektor mi také udělá radost.
Věřím, že tohle auto se kupuje celosvětově právě kvůli designu.
Jinak Elantra má podle mého vyvážený design ve všech směrech (například sladění přeních a zadních světel) a záď na mě rozhodně nepůsobí těžkopádně.
Třeba Golf VII bude zřejmě vypadat asi jako současná Kia Ceed. Takže Bora/Jetta s designem obdobným Elentře přijde tak nejdříve za šest let :-!
Také mám dojem, že se nám tu v diskuzích občas trochu mísí hodnocení designu s předsudky a xenofobií. Škoda.
no mě zas přijde škoda, že na servru o autech se nediskutuje o autech ale pouze o tom jak vypadaj. Poslední dobou je to upadek jako čuník. Kecy typu všechny auta jsou stejný jen některý jsou hezčí jso důkazem že zdejší diskutéři, ač je auta zajímaj, jsou tak líný že si ani nevyzkoušej o čem píší. A pak to dopadá jak to dopadá. Elantra je zářným důkazem. Něco jako skyslej jogurt v hezkym obalu.
ale na to auto sa musis denne pozerat... Co myslis kolko % vodicov si kupuje Lambo kvoli tomu ako jazdi, ked moze mat nieco co jazdi rovnako za polovicu ? :))))) To ako auto vyzera je jeden z najdolezitejsich kriterii.... Fiat multipla moze jazdit ako Mercedes AMG, ale beztak ho nikto nebude chciet, lebo vyzerat otrasne...
Docela mě překvapilo, že v diskusi nečtu, že obecně AT je na nic, že není nad kvrdlik, nejlépe šestikvalt. Já co jezdím denně, musím říct, že auto bez automatu je nanic. Nechápu, proč MT ještě vůbec někdo kupuje... Před dvaceti lety, kdy bylo pár aut a AT měly tři kvalty, tak to jsem taky preferoval MT, ale v dnešním provozu není nad AT a je úplně jedno v jakým autě je.
také jezdím denně...a během sezony dokonce celej den...a jezdím manuálem a nikdy bych neřekl že je na nic...naopak...pokud máš dobrý manuál(VW, Ford, Škoda, BMW) tak je řazení a potažmo řízení radost...pokud ovšem jen popjíždíš po Wilsonovce nebo pražském okruhu tak tvá averze vůči manuálu je pochopitelná...uznávám že po hodině z václaváku na anděl mě ten manuál taky štve ;-)
lol, toto je rozdiel medzi ludmi, ktori beru jazdenie ako nutne zlo a medzi ludmi, ktori si ho aj vychutnavaju. Ty si evidentne z rpvej kategorie a MT ale vobec nechapes, alebo ju nevies dobre pouzivat. S MT je oproti AT radost jazdit, bez ohladu na mnozstvo km, ktore denne jazdis. Ja jazdim tiez denne a nevidim jeden dovod preco by som menil na AT. AT je pre zeny, pre amikov a pre ludi co nevedia s MT jazdit... Vyber si do ktorej kategorie sa zaradis..
Takže budem dál samo domo opravovat auta před panelákem,protože jsme na to zvyklí a protože je to přeci radost? Některý věci jsou vážně torchu přežitek.
Mám rád manuály u sporťáků a baví mě s tim jezdit, ale furt? Bože,jen to ne.
Však se podívejte do ulic. Vážně jsou všichni závodnící co se chtěj bavit? Nebo to berou jako nutný zlo? Však kolikrát se lidi automatů bezdůvodně bojí... (asi za to můžou francouzi)
Automat není jen o neumění,lenosti, o tom bejt tlustej amík... je to taky další volná ruka, víc komfortu...
Pro mě je kolikrát větší radsot jedzit s AT než MT.
ono taky kolikrát záleží na autě. Jezdit s Fábií neni zábava ani s manuálem, ani na sjetejch letňácích a kolik dnešních aut je tak zábavných,aby ta byla MT?
Nebo jsou auta tak nudná,aby tam šaltrpáka dělala aspoň nějákou zábavu?
Jedno take ma sused, takze ho vidim kazdy den a mozem povedat ze ten vyzor je fakt brutalny... V tomto segmente je to to najkrajsie co si clovek moze kupit...
mne osobne sa vobec nepaci,tie previsy nad blatnikmi su zle zle, interier, tiez sa uzka stredova konzola.Vsimnite si to zositie sedakov, konkretne bocneho vedenia...
Som fanusik nemeckej striedmosti a kvality spracovana.
Toto auto ma absolutne neoslovilo a to zboznujem startrek ! >:D