Nejel jsem s ním a nemohu vyloučit, že je opravdu famózní.
Nicméně BYkupci skoupí hubama (a s oddůvodněním, jak BY si to koupili raději než GTI,R.S.,Cupru atd) roční kvóty pro ČR za pár minut. V realitě se prodá pár kousků a většinou to budou dealerská auta.
Jako u Stingeru.
A jako u Stingeru, budou všichni fostekovi za tohle dávat :no: .
A jako Stinger si to nikdo nekoupí. Jen zlomek lidí proti třeba CC. V tomto případě zlomek proti GTI.
A jako u Stingeru...fostek vám to říkal. >:D:-!
Kupci chodi na Heureku... porad jsem jeste nepochopil tvou tradici virtualniho pohrdani nad mistnimi fanousky automobilismu. Ze sem spusta z nas chodi bycharit (protoze kazdy neni sejk, aby mohl menit auto kazdy tyden) na tom opravdu nevidim nic zavadneho. Prijdes mi pomerne dost bi-polarni. Je to samozrejme tvoje vec, ale mozna by nebylo marne zajit si na technickou k odbornikum... tvoje emisni stopa svedci o vykuchanem filtru racinalni soudnosti.
PEACE
No já nikým nepohrdám a o autě píšu níže, že jsem rád že je.
Já se jen pozastavuju nad brutálním nepoměrem lidí, kteří v diskusi upřednostňují podobná auta (Stinger, tohle) a apak reálnými čísly prodejů.
Jinak řečeno, aby bylo jasno, já proti bychaření nic nemám, jenom mě fascinuje, jak to BYchaření dopadá vždycky jinak, než skutečnost. Je to o mega mega vícm, než běžná statistická a ani já nevím proč. Pokud ty ano, zkus mi to místo křečovitých vtipů o mé soudnosti vysvětlit.
Mnozi mozna jen kvuli spolecenske zaprdenosti... mnozi, protoze si to nemohou dovolit a mnohym to neumoznuje fleetova politika. Jde o to nepausalizovat...
Hundyai je to najhoršie. Tak zavri papuľu a vopred ťa varujem, jedol som fazuľu!
Plyny sa nedajú na kľúčik zatvoriť, Hundyai sa tlačí, až cestou trhá r.i.ť
To už je na mňa naozaj priveľa, Kolmane kopni sa do čela.
Tak sa prevez a uvidíš. Patrí do prvej ligy a je to plnohodnotný konkurent pre GTI, CUpru, 308 GTi a spol. A nie, ja si ho tiež nekúpim (pretože už hotheč mám). Ale byť teraz v pozícii, že kupujem HH, tak i30N rozhodne zahrniem do úzkeho výberu.
Skutecne bys prekousl znacku Hyundai, ten interier a propad ceny? Jaky HH mas? Tipuju Cupru nebo GGTI.. pokud jsi zato dal sve tezce vydelane penize :/
Není to smutné? Že koukáš jen na image automobilky
i když by to auto bylo (a možná že je) sebelepší? Propad ceny vůbec nemusí být tak drastický, jelikož se vyrábí málo kusů, to rychleji spadne na ceně spíš masovka.
Trochu jo.
A trochu taky ne...image je určitě kus toho, co si kupujeme se sportovním autem.
Genesis Coupé byl fakt skvělý...a dopadlo to na *. Právě proto.
Jak říkáš, částečně.... pokud si to auto někdo koupí, jen pro společenský status, že má HH a chce před kamarády vypadat jako někdo, pak pro něj Hyundai není. Když někdo chce parádní svezení, tak za solidní peníze dostane parádní svezení a může mu být jedno, jestli si Andy myslí, že v Oktávce udělá víc parády ;). Taky si tohle dovedu představit jako auto výchozí pro závody, tunning ...atd... :-)
Na jednu stranu mas pravdu, protoze jak se ukazuje se najdou taci co tohle vazne resi. Na stranu druhou to fOEmu hlava nebere, resit nejaky imaginarni image u folcvagnu, renaultu, kia nebo jine naproste tuctovce co rubou jako bata cvicky a jsou toho vsude plne parkoviste? A jeste si nedejboze kvuli takovemu image koupit horsi auto. >:D
Presne. BMW 1 či iná prémia vs i30 je veľký rozdiel, ale riešiť, že mainstreamový Seat má vyšší image, ako manistreamový Hyundai a to má rozhodovať o kúpe, to je trochu smiešne.
Seat nemá tradici. Tradici ale mají VW a Ford. Dělají hot hatche déle než celý Hyundai existuje. GTI, ST, RS, Cosworth jsou pojmy, které sdružují fandy různého věku dost možná na celé zeměkouli. Kolem jejich vozů vznikl kult, ať už ho odstartoval první Golf GTI v 70. letech nebo později třeba Colin McRaei. Jejich vozy jsou vyvíjeny a vylepšovány po generacích. Osobně bych asi do ničeho jiného v této kategorii ani nešel.
Takovych kultu je, TypeR taky neni novota, JDM, EVO, STi, peugeoti GTI... vsichni nejak zacinali a na to udelat lepsi produkt nez od "zabehnute znacky" nepotrebujes X generaci. A o tom je rec, jestli ten horsi nebo stejne dobry, ale drazsi produkt si zaslouzi vyssi cenu jen kvuli jmenu.
Na to univerzalni odpoved neni, pro nekoho jo, pro jineho ne. Ja priplaceni za horsi produkt kvuli imaginarnimu image a nejake historii, kterou si s autem stejne nekupuju, nebo jeste lepe z duvodu setrvacnosti, hodnotim usmevem. ;-)
EVo je mrtvé. STi brzy bude. Bohužel. Peugeot dávno není, co býval. TypeR no já nevím, asi spíše v Japonsku. Ale možná se pletu. Samozřejmě je dobře, že je nová štika v rybníce, ale teď ještě, aby se nějaké prodaly. Ať to není jako s tím Stingerem nebo Toyotou GT86, kde recenzenti pějou chválu, ale řidiče to neoslovilo. Já za sebe považuju kluby, lidi, tradici a historii za důležité, proto jezdím třeba na Harely Davidson, Mustang...
Podľa toho, ktorý rýchly Focus myslíš. RS je iná liga, to bez debaty, ale i30N je lepším hothečom, ako FF (myslím performance verziu, pri základnej verzii bez samosvoru to asi bude vyrovnané).
Tak jasné, cenově i technikou jde současné ST proti Hyundai bez performance....u mě to vyhrává Focus kvůli designu a tradici. Jo a profi službách, s kterými mám u fordu zkušenosti...od setkání, přes okruhy, školy jízdy až po úpravy vozidel.
Někdo je na pozlatka a nějake aury kolem a někdo se zajima o konkretni produkt a neřeši tyto postrannosti. Vem si kde se dnešni HH posunuly kdy da se řict dost přiostřily a nabizeji větši zabavu za volantem. Takže pokud tim "nejslabšim" neni i30N tak je to rovnou jejich zakladatel Golf GTI, ktery je da se řict dnes největši měkač mezi HH.
Golf GTI je klasika..celkem logická volba většiny !
Pak Ford , Renault a Peugeot.
Hyundai ? Není to špatné , ale ke koupi za stejné peníze se může přimět jen masochista! :-)
Ano je to klasika předevšim v hlavach. Tak jako je tomu u nas v připadě škodovky pak by možna ještě šel VW a pak dlouho nic. Dodam, bohužel a je to velmi smutne.
Ne stači nemit zužene viděni aby pak nebylo slyšet takove hovadiny...jak sis dovolil navštivit salon fiatu nebo renaultu....proč si nekoupiš škodovku ? Neuvěřitelna zabedněnost a za mě až idiocie.
Tak nějak to pravděpodobně bude, jak píše Sumi2000. Stejně jako pokus o hot hatche ze strany Kie...člověk si do toho sedl a už věděl, že to nechce. Ještě se v tom prostředí pořadí občas objeví Seat Leon Cupra, alespoň u nás, Jinak Seaty zaostávají za ostrými VW i škodovkami.
Asi jo, myslel jsem to tak, že se moc neprodávají ve srovnání. Mi se u Seatu líbí exteriér, interiér je horší, ale nejvíce mi vadil mizerný manuál. Tam je Golf a ještě více Focus jinde.
propad ceny? co tak koukam na nejvetsi evropske ale i cesky internetovy portal s ojetinama, tak propad ceny je vesmes stejny jakou u konkurence, takze asi jinej vesmir nebo jina dimenze ne?
Ford Focus ST, nebo základní (noperformance) Golf GTI, nejsou celkově tak dobré hh, jako i30N Performance za srovnatelnou cenu. To je prostě fakt, bez ohledu na to, co kdo říká. Neřeším samozřejmě subjektivní líbí/nelíbí, nebo mám/nemám rád danou značku.
Teď píšeš stejným tónem, ajko Hujdaj ladí reklamy. Lepší? V čem? V kvalitě? Dílenském zpracování? V záruce? V kvalitě servisu? Při denním užíváním? Držením hodnoty? V Individualizaci? Ale kdepak. Navíc porovnováváš neporovnatelné. A ukáže až čas a zákazník.
Lepší jízdně, prostě když si do toho auta sedneš a jedeš (a neřešíš značku/design, individualizaci, záruku...) tak řídíš lepší hh, než stejně drahý základ od konkurence.
Ale notak, furt se prece bavime o autech. Takze sice krasne vypises vse kolem, vse mene podstatne, ale o aute taktne pomlcis, pritom je to z toho co psal WL (nebo i jini, co maji s objema autama jiz realnou zkusenost) jasne patrne.
Ale abych se vratil znovu k puvodni myslence. Tak si ted na chvilku predstav, ze mas dve naprosto totozna auta v tech mene podstatnych (lec stale meritelnych - penezma ocenitelnych) vecech, tedy stejna i v tom tvem "V kvalitě? Dílenském zpracování? V záruce? V kvalitě servisu? Při denním užíváním? Držením hodnoty? V Individualizaci?", radeji znovu napisu ze je to hypoteticky priklad. A jedno z tech aut je vyrazne levnejsi, anebo za stejne penize jizdne vyrazne lepsi. No a ja pisu o lidech, kteri si i tak vyberou objektivne horsi produkt, protoze ma historii nebo pry image. Jak rikam, vim ze existuji, Vlastne, debata s tebou je toho dukazem. Jen tomu sam nerozumim, tenhle pristup nesdilim. ;-)
Co je objektivně lepší a horší? že je 0 - 100 o 0,2s rychleji? Na papíře? Že na trati s profíkem za volantem projede některý okruh o sekundu rychleji? To je lepší a horší? Jsou různé úhly pohledu, mi se auto musí líbit a musím se v něm dobře cítit. V tom Hyundai zaostává...asi tak za všema značkama, co jsou na trhu. V Nošovicích jsem absolvoval exkurzi celým závodem, tak jako kdysi ve Stuttgartu a Affalterbachu. Už jen z toho důvodu bych si korejské auto nekoupil.
Nicméně jsem nikde to auto nesoudil a nedělal závěry. A jak jsem psal, je dobře, že je další auto v této třídě. Akorát nejsem dobrá sudička a vzhledem ke konkurenci si myslím, že to bude podobné jako s některými jinak výborně hodnocenými vozy, které ale nikdo nepotká GT86, BRZ, Stinger... ale třeba se pletu. Ale mezi majiteli GTI a ST-RS těžko vidím zákazníky, co by přešli.
Za sebe zvažuji z Fiesty ST přechod k Focusu ST za určitých podmínek...osobně jsem asi neřídil ještě auto s přesnějším řízením a řazením. Snad jen stejně dobrá ale ultimativní Honda Civic Type R.
Zase ak by sa na vec pozerali rovnako kupci v tej dobe ked uvadzali na trh svoje prvotiny VW ci Ford, tak dnes GTI ci RS od Fordu niesu legendami. :-) Aku mal tradiciu v stavbe podobnych aut VW ked prisiel s GTI MkI ? To plus minus same plati aj u prveho Escorta.
Podstatný rozdíl je v tom, že např. v době uvedení G1 GTI nebyla pro tohle auto téměř žádná přímá konkurence, myslím takto orientované a poměrně rychlé auto na bázi hb!, za relativně dostupnou cenu.
Olala, Kolman který si už zase honí nad Korejskou propagandou. Ne nadarmo mi připomíná Ovčáčka. By jste v Daedongu nevydržel pracovat ani půl roku. >:-[] >:-[] >:-[]
Fousku máš pravdu, ale existuje jiná cesta jak se dostat mezi hot-hatch, nebo ostřejší verze, než že to zkoušet a nutno počítat s tím, že první druhá až třetí generace nebude trhem přijata? Navíc tady se k tomu ještě připojuje strupovství hlavy Hyundai ČR.
za neprijatim korejskych aut v minulosti vacsinou stal dizajn a dajme tomu real performance... co sa tyka tak pre i30 to plati uz len ciastocne /zadne partie a tie hmlovky oddelene su des/, performance je uz v poriadku...
Nepopírám. Ale RCZ je tuším už mrtvé, bo ho nikdo nekupoval a 308 GTi jsem snad ještě nepotkal. ;-\ Myslím, že podobný osud čeká Ford Fiesta ST s 3válcem a ústup ze slávy předchozí generace. Jsou ještě asi třídy, kde řidiči nezkousnou downsizing.
Zda něco je nebo není dobré jako celek rozhoduje zákazník, ne novinář. Já proti tomu malému motoru nic nenamítám. 1,6 proč ne, třeba ve Fiestě ST 1,6 stačí bohatě.
O tom co reálně je/není dobré (z hlediska celkové kvality) nerozhoduje zákazník, protože to není zdaleka jediné hledisko při koupi, nehledě na to, že většina zákazníků ani nemá podmínky k tomu, tu celkovou kvalitu objektivně posoudit, tím spíš ještě před samotným nákupem.
A co je kategorie je/není dobré dle tvého názoru? Vše je o poptávce a nabídce. Hot hatche od Fordu a VW prověřily již desítky let existence a dodnes patří na špici své třídy.
Samotný fakt, že si o koupíš např. Golf GTI ti obecně nezaručuje nic. Stačí třeba porovnat G4 GTI a G5 GTI, v prvním případě průser, ve druhém naopak vynikající hh... a přitom šlo v obou případech o Golf GTI.
Ideálním příkladem k tomu, že o kvalitě nerozhodují zákazníci je např. P206, prodejní bestseller, který suverénně prohrával všechny dobové srovnávací testy, které jsem viděl, a málo jich nebylo.
A je to rozhodující, co napíše neznámý novinář? Fakt na ně tolik dáš? Znám pár lidí, co je pro ně GTI životní styl a nevím, zda by s tebou souhlasili. Sám jsme GTI nikdy neměl.
V souvislosti s GGTI jsem nic o neznámých novinářích nepsal. S auty o kterých píšu mám osobní zkušenosti, mimochodem se dvěma generacemi GGTI aktuálně taky jezdím. A Peugeot 206 jsem samozřejmě nejednou řídil, takže obě tvé úvodní otázky jdou mimo terč.
Že si nikdy GGTI neměl je jedna věc, podstatnější je, jestli si řídil aktuální hh (G7GTI, Fo3ST, i30N) ke kterým se opakovaně vyjadřuješ, pokud ne, pak je diskuse s tebou o tom, jak jezdí, zbytečná.
S Golfem mám zkušenosti právě od kamarádky - má aktuálně clubsport upravený od ABT (přes 400 koní). Nechtěl bych, ale oni mají v rodině dokonce dva takové R od ABT prý méně hrabe >:D. S Focusem ST mám krátkou zkušenost, zvažuji jeho koupi. Rozhodne se asi příští týden. Vyzkoušel jsem i RS a vlastním mimo jiné Fiestu ST. Takže nějaké zkušenosti mám. Hyundai jsem samo nejel, já ho ještě ani na vlastní oči neviděl a to mám 500 m velké dealerství. A taky jsme ho nikde nesoudil....co by nešlo posoudit očima ;-) .
Ale základní Golf GTI není GTI Clubsport, Cubsport je zase lepší hh, než i30N Perform. Stál sice víc, ale i přesto. Jenže od faceliftu Golfu už ho nekoupíš a něco na ten způsob se má objevit zase až někdy letos v říjnu.
Nikde jsem nepsal, že bych si i30N reálně aktuálně koupil (tím spíš v ČR, viz Vošický), ale to mi přece nebrání uznat jeho jízdní kvalitu za zajímavou cenu, zejména vzhledem k výbavě verze Performance, běžná verze tolik zajímavá není.
Vošický si vás koupil ! Takhle nadšeně psát o Hyundai? To se tady nenosí...
A teď trochu vážně, jsem za tento článek rád a i když se mi marketing této značky nelíbí, je vidět, že Hyundai, potažmo Kia se musí brát vážně a bude přituhovat. Asi bych si primárně pro Hyundai nešel (teď mluvím v kontextu jakékoliv i30), ale tímto bych se svézt rozhodně chtěl.
Jenom aby to bylo tak růžový.
Nebylo málo případů, kdy novinářská auta byla přifouknutá a přibroušená....
Ale to opravdu nemuvím o Hyundaii. Pamatuju na nezvratně prokázaný případ u škodovky.
Jinak...já si ho v životě nekoupím, ale každý přírůstek do tohoto segmentu kvituji s nadšením a dávám Hyundai :yes: už jen za to, že je.
Tak jistě, novinářská auta s trochou dopingu se tu už řešila, to by chtělo porovnat s produkční verzí, ale i tak, objektivně je vidět, že mimo té image je Hyundai i Kia konkurentem evropského mainstreamu.
Tak to si trochu vedle, což je u tebe obvyklé, protože ty buď máš nějakou vadu zraku a hmatu, když interiér třeba zrovna Leonu, nebo Oktávek stavíš nad Hyundai. Bohužel je to asi těžké zkousnout, ale objektivně H i Kia v těchto věcech dotahují, možná nemají nabídku tak dobrých naftových motorů (chybí v těchto třídách dvoulitry), ale ta auta jsou na tom velmi dobře ve všech aspektech i přes tu hruzostrašnou reklamu. A zrovna ten srovnávací test s i30 a Octou tu byl a i30 v interiéru nad Octou rozhodně nezaostávala a výsledek byl o prsa japonské dívky.
Jediné auto, které je výrazně lepší v interiéru je Golf, a pro mne je to i vybavený Megane či Fokus.. Oktávka dejme tomu, dle výbavy, někde je to žalostné a vybavená i30 nezaostává.
Já jel v tom Titanium verzi s velkou navigací, interiér fkůži, sesle vepř >:D znáš to >:D A jako dobrý... na mne až moc vepř >:D Dokonce byly obšité i dveře, což u koncernu v této kategorii není obvyklé. Že se ti nelíbí vzhled, je věc jiná, to je o vkusu a třeba naše Kuga mi v interiéru taky nevoní.
jedine co udrie do ucha je ten zvuk pri zatvarani dveri, FF po FL ma interie celkom OK, ale ked buchnes dverami tak to jak keby som na žiguláku jebol dverma
Zaostava, porad v kvalite zpracovani, slicovani. I ten Leon je diky tomu na tom dobre i pres levnejsi materialy. Kvalita cehokoli z koncernu je proste dana.
Souhlasím s tebou na 2/3 >:D Seat ano, Golf ano, ale u Oktávky jsem hodně na vážkách, mne poslední generace prostě příjde jako krok zpět a občas, když se svezu v I. generaci po fl, což je dnes už auto staré skoro dvě dekády, tak pořád trochu nechápu.... Asi záleží výbava od výbavy, ale produkční kusy v průměrné výbavě mi příjdou takové levné, plastové.
Já vím, že to byla s tím Mustangem vtipná historka, ale věřím tomu, že na spoustě míst VE MĚSTĚ to může být víc o řidičském umu a hranici pudu sebezáchovy, než o výkonu.
A pokud si pamatuju, to byla tenkrát i pointa. ;-)
sa cudujem ze tu typ ako andy90210 niekto berie vazne... tie placacky o kvalite koncernu vyplivaju z nejakej tazkej a nezvratnej poruchy... zrovna ako pise Ozz kvalite 3 octavie je tak priserna, ze to je hanba a hnus jak takto osudene auto moze koncern predavat... stredovy panel alebo ovladace manualnej klimy su odporne, hnusne, vykvedlane a lacne... v tomto je akakolvek sucastna korea alebo ford na mile daleko v dobrom slovazmysle
On ani ten VW neni zrovna přikladny jak se často masiruje, ale věřim, že tebe to co je nahoře ošalilo natož nějaka nemastna neslana škodovka, ktera bude na tom pod povrchem v ramci třidy dost bidně.
Jj ja bych si radsi koupil dobre auto na kterem automobilka div ze netrati, nez horsi auto na kterem bych tratil ja.
Ale ja jsem jen BY kupec. Opravdu neplanuji kupovat HH.. Takze tu vlastne ani mezi vami (Andy a ty) opravdovymi koncernovymi (myslim ten jediny spravny koncern :-) ) kabrnaky nemam co delat ;-)
Prskáš špatným směrem. To, že o koncernu vím hodně neznamená, že jsem jeho fanatickým obdivovatelem. Ani to, když si myslím nebo napíšu, že je v něčem lepší.
Já mám nejradši Daimler, kámo.
Daimler ale pridava aj popredajnu starostlivost o akej sa hadam vsetkym mainstreamovym automobilkam moze akurat tak snivar. Ale Daimler ti to premietne do ceny. O tom ani potom. :-)
Ja v prosinci vratil MB E r.v.2017 na operak. Za deset mesicu jsem najel 60 tis km.
Zavady branici provozu 0
ALE
Nekdy kolem 40 tis zacala hrozne vrzat palubka.
Za deste neslo zavrit okno nadoraz, musel jsem ho dovirat manualne, kdyz jsem ho pretahl, samo se zase otevrelo
Muktibeam svetla pro zlost, kazde druhe auto te problikne, sam jsem byl parkrat novym Mercedesem oslnen a je to sila. Jednoduse, ta funkce nefunguje.
Nekolikrat mi auto zabrzdilo samo od sebe, jednou v plne rychlosti a to je o hubu
Navigace uplne k nicemu, slysel jsem od vice majitelu soucansych MB, v aute za 1,5 mega by clovek cekal, ze bude fungovat lip nez v Oktavii za tretinu.
Prevodovka uz nefungovala tak hladce, jako za nova.
Neni cestina pro hlasove ovladani. Opet, u auta za 1,5 mega..
Nevidim rozdil v kvalite oproti cemukoli jinemu, i olej jsem doleval litr mezi vymenami a to uz tam zas bylo tak akorat aby se rozsvitila kontrolka.
Jinak abych ten necely rok s tim autem zhodnotil - cenu a vyznam ma, jen pokud je ve specifikaci, kterou mainstream nenabizi. S dvoulitrem, inkdyz treba nejlepsim a vybavou, kterou nabizi i konkurence z mainstreamu si clovek tak nejak odbzacatku do konce rika -a za co ze pripalcim ten pul mega?
Parkrat tu nekdo zminoval otazku zda Ecko v zakladu nebo Superb v plne. Ta otazka je zbytecna, rozhodne Superb, jinak bude clovek zklamany. Ani dalsich 200 tis na vybavu to nespravi. A E350d se slusnou vybavou, to uz je Sup Laurin a Klement a Octa RS v zakladu k tomu.
Ja ti nevim, kdybych v tom E nenajel docela dost km a hlavne z 90% po ne uplne kvalitnich cestach.. slovo neporovnatelny urcite neni na miste. Je uplne porovnatelny. Mel jsem obyc podvozek, ale na 17" nerunflat kolech. Presedl jsem do toho ze Supu 2 a rozdil v komfortu podvozku jsem nezaznamenal, mozna jen o fous lepsi odhlucneni podvozku.
Kde boucha Superb, mlati i Ecko. Jestli v meritelnych velicinach je na tom o 20% lepe, budiz, ale subjektivne to proste mlati vsude podobne a slovo neporovnatelne bych urcite nepouzil.
Zaroven, na dalnici to zadny kriznik neni. Pri 180km/h+ jsem z toho nijak lepsi dojem ohledne stability nemel. Ano, pomohly by sirsi kola, mozna adaptivni podvozek a sport rezim, ale spis asi az trida S.
Když nad tím tak přemýšlím, proč si vlastně nevezmeš nějaké SUV či offroad? >:D To možná po Praze na rozbité silnici a dlažbě doceníš >:D Ještě bych ti doporučil C5 s hydractive >:D Ale u kluků na štaflu sklidil posměch, že nejezdíš koncernem >:D
Ten test mě rozsekal. V součtu vlastností vyhrálo N před Type R o 1 bod. Když jsem se pak podíval na bodování tak v kategorii "jednoduchost obsluhy" dostal Hyundai 12 bodů z 10 max. možných >:-[]
Heled ja tady nebudu obhajovat system bodovani AMS.
Pro me ma zrychleni, u sportobniho auta obzvlast, take vetsi vahu nez ovladani.
Ale podminky byly pro vsechny stejne. A Seat selhal hlavne co se tyce brzd.
A ano Civic ztratil mnoho bodu v hodnoceni karoserie. Ale proto jsou tam ty kategorie rozepsane, aby sis mohl udelat vlastni usudek.
Pro me je vitez Civic, protoze je nejrychlejsi.
Ale vysledek rozhodne smesny neni.
Myslim, ze Nko bude vyborne, zabavne a dostanes za sve penize hodne ;-)
No, pokud vítěz vyhraje o jeden bod i díky tomu, že v jedné kategorii dostane 12 bodů z 10 možných, tak to podle mě směšný je. Ale každý to máme asi nastavený jinak >:-[]
Myslel jsem si, ze to s tim maximem bodu se vyjasnilo.
Ale jak vidim, spletl jsem se. :-)
Nevim jak si to tady v Cechach prepocitavame, ale v originale AMS je u Bedienung proste maximum 15.
Mne vitezstvi o jeden bod smesny nepripada. Znamena to, ze obe auta budou hodne (v podstate stejne) povedeny.
Btw. V diskuzi pod tim clankem je vysvetleno i to, proc Seat spatne brzdi. A ze je mozny updatovat SW. To by melo smysl pro lidi, co chteji vic jezdit na okruhu.
Nic se nevyjasnilo. Já přece řeším výsledek českého vydaní AMuSu, kde u všech dosavadních testů je max. počet bodů za obsluhu 10. To jestli si body nějak přepočítávají nebo bodují znovu mi je jedno. Jen jsem se pak pozastavil nad tím, že Němci mají tu max. hranici zbytečně vysoko.
Chce si to přečíst celou větu. Mně vítězství o jeden bod taky normálně směšný nepřipadá. Ale ve spojitosti s 12 body z 10 možných za obsluhu už mi to směšný připadá.
Co se týče Seatu. Mně dává hlavně smysl, aby auto brzdilo co nejlíp v reálným provozu, tzn. už v základu. Ale chápu, že koncern se v těch updatech SW asi rád vyžívá >:D
Neviem, či Hyundai novinárske autá vylepšuje, ale ja som išiel normálnu predvádzačku bežného predajcu a proste... je to tam a funguje to (viď ja 13:20).
V Nošovicích se obvykle staví novinářská auta na autosalony apod ze speciálních šarží dílů. Regály jsou označeny "press car" . Raději at' Kolman-Ovčáček napíše kdo dolíval chcanky do Vaňkova akvárka >:D
Autosalony Louda mají vedle sebe několikrát Škodu a Hyundai a nevypadá to, že by to importérům nějak vadilo... to jen tady se pořád jedou ty žabomyší války.
Ne že bych jí neměl co vytknout... přijde mi, že palubka u spolujezdce dost zasahuje do interiéru... chybí tam schránka na brýle, evergreen jsou nestavitelné pásy. Ale líbí se mi budíky, líbí se mi středový panel a umístění navi, líbí se mi (ty příplatkové) sedačky a volant... a to jsou ty zásadní věci.
Tak Cupra je vevnitř sprostá stejně jako Korejec. Protože jinak by GTI nikdo nekoupil. Cupra je silnější za lepší cenu. Někde to bejt musí. Starej infotainment, bakelit atd.
To mně taky (i když je jich čím dál méně a za "chvíli" zřejmě nebudou vůbec), ale ta Cupra ST má taky dva páry dveří, přičemž na poměr kombíkových hh vypadá velmi dobře. U 5dv. Cupry mám hlavně problém s tím prosklením C sloupku ve stylu MPV, které SC ani ST naštěstí naopak nemá.
[odkaz]
[odkaz]
Nevím jak teď po fl. Golfu, ale před byly navigace stejné, jen jiný rámeček (pokud se lišily, tak rozhodně ne stářím; oboje byly první generace MIB, ale umím si představit, že by mohli mít více verzí hardware, kdyby chtěli odlišovat, ale to jde proti sdílení a snižování nákladů objemem). Jen mám takový pocit, že v ČR snad nebyla v nabídce ta dražší, alespoň jeden čas.
Ako píše Ozz, nevybral si si zrovna najlepší prípad. Keby si povedal Golfa, OK, tam ten odstup jasne je. Ale čo do interiéru a materiálov Leon si s i30kou nemá moc čo vytýkať (platí pre predface stav, Cupru po F/L som nevidel).
Ale Leon uz s nami par let je, zatimco tohle je novinka. Navic designem ta seati stridmost u mne vede na plne care. Tohle je co, pejsek a kocicka varili dort?
Ani eNko nie je nijak dizajnovo divoké, žiadny tajpár to určite nie je. Z môjho pohľadu exteriér triafa práve tú správnu mieru odlíšenia od štandardu a zvýraznenia osobitosti modelu bez toho, aby pôsobilo prehnane či pubertálne. Naopak Cupre vytýkam tú minumálnu mieru odlíšenia od štandardu, odlíšiť Leon Cupra od Leonu FR je častokrát problém /obdobné platí aj pre Golf R, ktorý sa až príliš podobá na Gols R-line).
To je úplne v poriadku, ale nemalo by to ísť do úrovne, že aj zainteresovaný človek ako ja musí hľadať úplné detaily, podľa ktorých to rozlíši (v prípade Golfa R sú to vzadu koncovky výfukov, ale spredu mám fakt problém, predok sa líši len odlišným rebrovaním, aj to len málo). A nemyslím, že je v poriadku, ak sa 310k hotheč za 40t eur nedá odlíšiť od modelu s 1,0TSI, ku ktorému si niekto prikúpi optický paket. Skrátka za mňa je Golf R jeden extrém a opačný extrém je Civic type R. Ani jeden extrém nie je dobrý (ako to u extrémov býva) a najlepšie je niečo medzi tým. A i30N je práve ten middle ground, aj to jasne odlíšiš od základu, aj to ni je prehnané, tuzingové a pubertálne.
Tak tých detailov je viac. Nielen červená linka v maske, ale aj červené linky v svetlometoch, červené brzdové strmene, červené plakety GTI na boku, nárazník tvarovaný odlišne od štandardu, R-linu i R, skrátka viacero prvkov, ktoré GTI nepochybne odlíšia: [odkaz] A naozaj to v praxi funguje, GTI si so štandardom nezameníš.
Práve preto je pre mňa R také dizajnové sklamanie, keď GTI sa decentne, ale predsa dostatočne odlišuje od štandardných verzií Golfu a človek by čakal, že Rko to posunie ešte o niečo ďalej. Paradoxne opak je pravdou, R je nenápadnejšie menej výrazné, ako slabšie GTI, čo pre topmodel s danými dynamickými parametrami je škoda. Podľa mňa R malo vyzerať tak, ako tá plánovaná a neskôr nerealizovaná verzia R400: [odkaz]
Linka ve světlech je jen pokračování té v masce; pro mne je to jedna linka. A s halogeny není. Linka a výfuky jsou dvě věci, kterých jsem schopen si v provozu všimnout. Možná ještě třmeny, protože červená celkem svítí. Ten zbytek jsou prostě příliš malé detaily. Leda je zaparkovaný a já jdu pěšky.
Pokud si GTI s běžným Golfem splést nelze, pak jsem v ČR potkal nekonečně krát více BRZ než Goflů GTI. >:-[] Protože GTI (Mk7) jsem nezaregistroval ani jeden jediný, zato BRZ několik.
Ano, R je ještě méně výrazné a navíc je tu R-Line (GTI je odlišnější i proto, že žádný GTI-Line není).
Súhlas, že ostatné veci sú detaily, ktoré nezaregistruješ, ale tá linka je pomerne nápadná. Zozadu síce oba modely možno identifikovať výfukmi, ale spredu už Rku tá jasná identifikácia chýba, na rozdiel od GTI, ktoré tú červenú linku má vždy (áno, na chudobnejších trhoch, ako je ten náš v základe sú halogény, takže v tom prípade je červená linka len v maske, ale popravde ešte som nevidel GTI s halogénmi, vždy len s xenónmi/LED).
Inak u nás tých GTI pár vídam (viac je síce GTD, ale GTI sú a zrovna v 7. generácii ich je najviac, sporadicky zazriem 5. a 6. generáciu), rozhodne častejšie, ako Toyobaru (BRZ som u nás tuším ešte nevidel, ak už, tak dvojča od Toyoty).
A to, že žiadna GTI-line nie je, je podľa mňa aj prejav väčšieho rešpektu výrobcu k ikone, proste je to už 7 generácií, kdežto R až takú tradíciu nemá (R32 bolo od 4. generácie a označenie R je tu len druhú generáciu). Ostatne VW to v podstate skúšal, keď v 4. generácii z GTI spravil v podstate takýto paket, ale popálil sa a už tú chybu neopakoval.
Osobne som kritikom toho, aby boli takéto športové pakety na nerozoznanie od plnotučných športových verzií, či je to R a R-line, alebo ///M vs M Pack (čím idem sčasti sám proti sebe ;-) ).
Ano, je celkem nápadná (což komplikuje barevné kombinace - z tohoto hlediska jsem z ní nikdy nebyl nadšený), proto ji řadím jako identifikační znak, kterého jsem si schopen všimnout i v provozu. Nicméně tradičně je to linka v masce. Do světel se roztáhla až v poslední generaci a je to pořád jedna a ta samá linka, jen ve více kusech (samotná linka ve světlech žádnou tradici, pokud vím, nemá).
Podíl BRZ/ GT86 je v ČR daný cenovou politikou. Kdybych kupoval já, tak si také tipnu, že to spíš vyhraje BRZ (za 820 mi chybí jen lak, který je levný [oproti GT chybí snad jen lepší čalounění, které je u BRZ za 60k], kdežto u Toyoty musím jít na 920 a připlatím si ještě víc, co si tak vzpomínám). Záleželo by pochopitelně na cenovém jemnocitu (co kdyby Toyota zvládla ten hendikep stáhnout).
Nějaký respekt bych za tím nehledal. R je prostě vrchol. Jejich sportovní divize se také jmenuje R. Nebo to je také z respektu ke GTI? ;-) GTI má delší tradici. Ale není to vrchol, tak po něm v tomhle ohledu neštěkne ani pes. Tou chybou tenkrát bylo, že to nebylo pořádné GTI. Ne, že byl jakýsi "paket", ale že chyběla "the real thing", pravé GTI (místo něj byl odvar). Pokud vím. Nejsem odborník na GTI. :-)
Naopak bych v tomto případě spíš sáhl po Korejci než Cupře. Korejec v téhle oblasti teprve buduje image (podobně jako s 1. generací i30/Ceedu) a tak si nemůže dovolit nastavit cenu tak vysoko jako konkurence, ale zároveň se nechce odepsat hned svým prvním pokusem, který dost rozhoduje o budoucím úspěchu.
A voilá, je tu výhodný kauf, který se (pokud testy nekecají) v další generaci už asi opakovat nebude.
Tentokrát musím test pochváliť takmer bez výhrad. Moje dojmy z i30N sa v podstate zhodujú s Martinovými.
Ono máme to v sebe asi všetci, trochu tých predsudkov voči Hyundai, podporených skúsenosťami s nejakými bežnými modelmi (čím dávnejšej minulosti, tým horšie). Preto je naozaj takmer šokujúce, čo Bierman z normálnej a ničím zaujímavej i30ky spravil. Ten podvozok je fakt výborný, presne ako píše testér, miera trakcie je veľmi vysoká, samosvor funguje a jeho prácu veľmi pozitívne cítiť, auto nemá s trakciou problém (možno svoje spravili aj tie gumy špeciálne na mieru, to som posúdiť nedokázal). Výborný je aj motor, ten výkon naozaj má aj pocitovo (už žiadne kórejské polokrvníky), charakteru na pomery fúkaného motora niet čo vytýkať, aj nejaká špička tam je a má zmysel točiť, až dokým sa nerozbliká ohňostroj diód. Napriek tomu nie je auto nijak premotorované, podvozok ten výkon zvláda úplne suverénne, zvládol by v pohode aj 300 koní, ale zjavne sa Kórejci riadili starou zásadou, že podvozok má byť rýchlejší, než motor a to tu platí stopercentne. Tiež je pravda, že ten charakter auta sa v N móde dramaticky zmení, naozaj málokde fungujú zmeny režimov tak citeľne, ako tu: v normále pohodlné civilné a dostatočne pohodlné auto, v Nku divoké, živelné a hlučné (možno na mňa trošku moc hlučné), výfuk strieľa ako o život, motor reaguje okamžite na plyn, do toho medziplyny pri podraďovaní. Proste som sa dobre bavil. V Hyundai!
Ak možno i30ke niečo vytýkať, tak sú to tie veci, s ktorými sa nedalo moc robiť pri prerábke na hotheč, teda samotný interiér, jeho plasty a architektúra interiéru, vrátane nevzhľadného displeja. Ako hotheč však i30N funguje prekvapivo výborne, rozhodne sa radí medzi prvú ligu predokolkových hothečov.
Je to vykladni skrin Hyundaie a model, na kterem asi tak prodelavaji, ze ho radsi ani poradne nevyrabeji a kvoty jsou nizke. Z jakehokoli auta muzes asi udelat super HH, otazka je pak ekonomika. Zakznik na tom muze vydelat, ale pro automobilku je to jen dotovana promoakce. Trochu podobne na tom je Cupra, ktera take nema v podstate zavty penize konkurenci. Skoda, VW ani Ford nic takoveho nevytvori.. leda, ze by to nechteli prodavat, stejne jako Hyundai. Ti totiz uz dobrou image maji a dobre prodavaji i to, co vyrabi. Takze ve vztahu k Hyundai to chce tento model brat s rezervou.. bezna auta jsou na tom trochu jinak.
Koukam, ze mas bezesporu pristup ke strategickym planum H/K. Tak se podel o nejake zavery jejich internich konferenci, fakticke tabulky, marketingovy progress apod.
Ako zákazníkovi mi to môže byť jedno, resp. práve naopak je to pre mňa len dobré, že automobilka vrazí všetko do modelu, s ktorým chce preraziť a posunúť image značky. Ak mi to naviac dá za dobrú cenu, na ktorej dokonca prerába, o to lepšie pre mňa ako kupujúceho.
No, po neblahych skusenostiach s drbnutymi susedmi som si vravel ze dalsie nove auto az ked budem mat garaz, ale pritom ako vsetci Nko chvalia sa asi s nim musim ist previezt. Alebo radsej nie? :-)
Ja to beriem tak, že v automobilovom svete existujú momenty, kedy niekto skúsený (či už v dizajne alebo technike) dostane od automobilky akoby voľnú roku a dá do toho všetko. Takéto niečo sa stáva iba občas.
Môjmu stretnutiu s Nkom predchádzal týždeň s i30 kombi a teda bola to moja skúsenosť s Hyundaiom asi po desiatich rokoch a veľmi príjemné prekvapenie. Pr ijazde s Nkom mi potom kútiky úst išli stále hore, skvelý zážitok a fakt som nepociťoval žiadne predsudky, decká si ma (teda vlastne len auto :-( ) nadšene fotili a teda mal som z Nka lepší pocit ako z Cupry. Ale ako som na začiatku spomenul, je dosť možné, že už sa niečo takéto nezopakuje, čo by do budúcna spravilo zo súčasnej i30 N žiadaný jazdený HH.
Presne, človek sa v tom aute baví a to je hlavné. Riešiť pri mainstreamovom hatchi nižšej strednej image a predsudky mi príde dosť mimo. RS3 či M140i je iná liga, ale mainstreamové predokolky sú imidžovo podobné, nikto nespraví s kompaktom nejak veľký dojem (na susedov spraví väčší dojem hoc aj holý Superb); pre nezainteresovaných to bude furt len kompakt a zainteresovaní riešia viac to, čo to dokáže. A i30N dokáže dosť.
Vidim to stejne. Nko je mi vazne sympaticky. Jenze ja ty predsudky mam a nemuzu se jich zbavit. Tuhle me to do jednoho Hyundai kseftu vcuclo a kdyz sem vysel ven, mel jsem pocit, jako kdybych se umazal. Nevim jestli se to da lecit.
Proč pohrdat, je dobře, že je další štika v rybníce. Ale teď jde i o to, aby se nějaké prodaly. Nezapomeň, že hot hatche od VW a Forda tu byly dříve než celý Hyundai vůbec vznikl. ;-)
To jo, ale Ford je nejstarší automobilkou v USA. RS - vím, problém s těsněním jedné vyrobené řady, který rozmázli u nás novináři. Spíše si myslím, žetohle zase bude novinářský miláček, který nikdo nekoupí viz zatím Stinger (žádný jsem nepotkal) nebo Toyota GT86 nebo Audi TT+R8 poslední generace u obou. Uvidíme...ale klasický zákazník Hyundaie se o auta nezajímá (vidím ve svém okolí) a ti, co chcou hot hatche skončí u forda nebo VW. U nás spíše VW + Octa RS :-).
V ČR GT86 nepotkáváš kvůli cenové politice Toyoty. Lidé radši kupují BRZ a těch jsem už potkal několik, byť jsem v ČR jednou za uherský rok. Potkal jsem i Stinger (jednou v Praze) a myslím bez polepů, i když to nemusí nic znamenat. TT i R8 samozřejmě také. Zato nevím, jestli jsem vůbec potkal Focus ST poslední generace. Vůbec jsem ho nezaregistroval. RS snad také ne. Nicméně to samé bych mohl říct i o Golfu GTI. To auto tak splývá, že jsem ho klidně potkat mohl, ale vůbec jsem ho nezaregistroval.
Tahle kategorie jde mimo mě, ale Audi TT se vloni prodalo v ČR tuším jedno jediné. GT86, že bys je na jedné ruce spočítal. A co se Focusu RS týká, stačí kuknout na velké množství skladovek po ČR nebo po bazarech. Jsou tam i ta ST. V Německu a Británii je to pak hlavně ST+GTI a dlouho dlouho nic. Toyobaru je v celé Evropě propadák, viz oficiální čísla.
Velké množství skladovek Focusu RS bych přisoudil docela velké vlně prvotního zájmu a stejně tak velkému opadnutí, když se začaly objevovat problémy s motorem a dify...
Ono i to RS je docela nenápadné auto, nedávno jsem jedno bílé potkal na parkovišti a kdyby nebylo nastartované, tak jsem si ho vůbec nevšiml, holt ten zvuk z výfuku k normálnímu ecoboostu moc neseděl... :yes:
Nevím, nakolik to jsou marketingové kecy a nakolik realita - ale slyšel jsem, že auto je postavené opravdu bytelně, aby vydrželo pravidelné tvrdší zacházení. Plus prohlášení, že hážou bobek na časy na NR , prvořadá je zábava - obě věci jsou mi ukrutně symaptický. Tahle kategorie aut není pro mě, ale kdyby (zdravím Fostka) byla, kromě nepěknýho interiéru bych neměl problém mazat pro Hyundai. :yes::yes::yes:
:yes:
víš tobře, že bychaření mi neva. Ale překvapuje mě ten rozdíl BYchaři vs real world. To je celý.
Kdoví, kdyBY sis ten HH koupit chtěl, jestl by sis to fakt koupil. Možná jo. A možná, že bys koupil dobře. Jako image stranou a tak. :yes:
Jj, možná koupil, možná ne. Rozum říká ano, oči říkají ne. Mě se to auto moc nelíbí a u mě je "líbí" dost vysoko na žebříčku priorit.
Ono s tím Stingerem co ho nikdo nekupuje - kolik lidí reálně ví, že tu je nějaký šestiválcový Stinger a že není špatnej? Oproti tomu každý ví, že tu je BMW, MB, Audi. Dokonce i Lexus znají (abych v pátek potěšil Hamunu).
P.S. A i tak ten Lexus moc nekupují, tak jsem asi vedle ;-)
Jinak vážně...kámoška, taková blboučká rozkuřovačka, si kupuje Arteon.
Že nic podobnýho není. Zkusil jsem jí o Stingeru jen tak říct. (Kdo by tomu věřil, co?) Co kdyby? (neřeš koncepci pohon a tak, viz osoba kupkyně výše)
bez toho, aby se vůbec na to podívala, byla zhnusená, že mluvím o Kii a jestli nejsem padlej na květák.
O značku jde. Ona si myslí, že ve VW bude hvězda.
V Německu se Arteon skoro neprodává (vzhledem k trhu a tak) protože tan VW image nemá. Jen jako masovka.
V Nemecku (v tom pravem Nemecku, v tom nepravem jsou na tom ekonomicky stejne jako my)se misto Oktavie kupuje 3er a misto Superba 5er. V zakladu, se slabym motorem a s halogeny (pokud se jeste davaji, treba do MB E jo)
Ty to nehraješ viď = ty to prostě střílíš jak tě napadne = si prostě takovej >:D
V pravym východnim komunistama zdevastovanym Německu = sou na tom drtivě líp než my ;-)
Nám komunistama postiženýmu ex-socbloku států východní evropy němec posílá stamiliardy = aby sme si konečně postavili dálnice a tak = svý východní části = posílá biliony = bilion marek poslal hned 1. rok po ekonomickym krachu sovětskýho bloku
Od 1. roku bez komunistů v čele státu = sou na tom líp :-)
Ale preci. Ceny potravin jsou obdobne jako u nas. Ceny nemovitosti jak kde, ale jsou i mista kde jsou nizsi. Najmy jsou ve mestech regulovane.
Takze ano, na oktoberfestu v resturaci a u kadernika je draz. A to je tak vse co stoji za rec.
Jeste jinak. Kdyby mi nekdo nabidnul, ze budu mit o 100% drazsi sluzby, ale ze dostanu pridano 100%, tak bych to vzal >:D A vis proc? Protoze si umim spocitat, ze bych na tom byl lip ;-)
PS Jak dlouho jsi zil v Nemecku? Ja asi tri roky ;-)
Tohle je zcela mimo diskuzi = andy vytrhává 1 věc = buď schválně nebo spíš nerozumí že těch zbylejch 99,9% = znamená nepředstavitelnej náskok. NDR nejspíš už nikdy nedoženeme
"„Průměrný plat v Německu je výrazně vyšší než u nás. Za nájem sice zaplatí zhruba dvojnásobek, ale ceny služeb a zboží jsou srovnatelné, někdy i levnější. Podle loňského testu Potravinářské komory České republiky se pod stejnou značkou v Německu nakoupí dvě třetiny potravin levněji než v Česku"
Zdroj: [odkaz]
Kdybys znal alespon svetove strany, tak vis, ze prave Nemecko je to vychodni. :-)
Ted vazne, ty si opravdu myslis, ze se v byvalem vychodnim Nemecku maji jako u nas??
Zajed se tam nekdy podivat.
Jen pro info, maji tam zhruba dvojnasobne platy.
A na zapade je to 3 az 4 nasobek ;-)
Pozor s těma Lexama...Ájatollah je pořád on-line
>:-[] >:-[] >:-[]
Že se mu líbí Lexy může psát jenom Hamuna...protož je z milosrdenství Ájatollaha brán za klauna! :-!:-!:-!
LET´S TROLL BOYS!!!!
Tupost oblíbený značky = všech modelů všech motorů = na to mám stejnej názor jako teta neteta
Že Lexus obecně nabízí ze všech prémiovek nejvíc atmosfér = neznamená že bych chtěl každej model co vyroběj = kdybys měl nutně zájem napíšu ti co mě bere = je to míň než myslíš ;-)
Docela by mě zajímalo, cos vlastně tím odkazem na S6 chtěl říct. 12 let starý, zřejmě zanedbaný auto s desetiválcem, s původní cenovkou zřejmě ke 3 mil. , a pořádný kompletní servis v autorizáku za desetinu původní ceny. Každýmu, kdo není totální trubka , je jasný, že auto s motorem z Lamba se neservisuje za hubičku. Chtěls mě potěšit pohledem na zajímavý auto, nebo čekáš, že si řeknu "fuj, jak to, že ten servis stál tolik? Ty audiny jsou křápy" ?
Odpovídat nemusíš, je to celkem jasný. :-)
Jestli by měl někdo přiznat chybu, tak v prvé řadě ty, za ten tvůj úlet s údajně katastrofální nabídkou barev na Arteon, kterou má dokonce i tebou milovaný Lexus méně "barevnou". :*)
Zrovna od tebe to opravdu sedí, neúnavný bojovníku proti zlému koncernu a milovníku Lexusu. >:D
Co tady zase plácáš, píšu vyloženě a pouze o nabídce barev, která je aktuálně "nebarevná" unisono minimálně na EU trhu. Je jedno jestli se podíváš k Lexusu, Audi, BMW, MB, Jagu..., kdekoli, když pomineš nebarvy (černá, bílá, šedá, stříbrná) tak ti skoro nic nezbude (2-3 barvy v lepším případě).
A ta tvoje "americká" Camry na tom taky není líp, tak už se prober. Neumíš diskutovat jinak, než malé děcko, které má neustále potřebu dětinsky bojovat proti něčemu (v lepším případě za něco) a přitom mu naprosto uniká podstata diskuse. Nikde jsem Arteon jako takový neobhajoval, naopak.
To žes ten nesmysl o barvách plácl zrovna pod ním, je tvůj problém, kravina by to byla bez ohledu na to.
Camry neni moje = i když tu verzi s novym hybridem 2,5 litr = bych zkusil ;-)
Plácale = vytáh si GS = má 8 barev + limitku [odkaz]
Ty máš rád přístup VW = dokonce do tý absurdity že obhajuješ Arteon >:D >:-[]
Na a já radši přístup typu Lexus [odkaz]
Arteon je technicky bída = co vlastně ty na to že ho rozcupoval levnější koncernovej příbuznej Sup? A bída je to i těma barvama = s tim nic nenaděláme [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
Díky za ty odkazy které naprosto nezvratně potvrzují, co jsem napsal.
Lexus: z 8mi "barev" jen dvě barvy, a to ještě poměrně nevýrazné odstíny + limitka, světe div se - v šedé!
Arteon: z 10ti "barev" čtyři barvy, z toho dvě méně výrazné...
Tak co tady nacvičuješ komiku, konečně jednou přiznej (skoro jako chlap), žes plácl nesmysl a nešaškuj stále dokola.
Komiku = proč furt vytahuješ proti bídě co nestačí ani na Supa = Lexus GS? >:D
To je auto naprosto mimo rozsah platformy na který stojí Golf :-!
Chlap fakt nejsi = a ne protože se ti líbí červená = a chili červenou Lexus GS fakt nenabízí ;-)
Těch 9 barev GS vidim = těch 10 Arteonu = jak je má rozházený pro různý výbavy = nějak nemůžu dopočítat = vyjmenuješ je? :-)
13 barevnejch kombinací Camry která je asi konkurent Arteonu = který jasně vidíme oba = nějak furt nekomentuješ a nekomentuješ = snažíš se vymlčet? >:D
Arteon je fakt šílenej omyl = vtipný že než sem se zapojil = sám si psal.. no víš co :-)
Co řikáš na to že ho ve srovnávačce smet levnější Sup?
A s tou klimatizací tak do Pola = to asi dostali i tebe = nebo? >:-[]
Svuj příspěvek že Arteon je v základu barevná bída opravuju = je to bída, nejen barvama :-)
A to píše místní král demagogů, kterému ani po takové době nedocvakne, že řešíme jen a pouze nabídku barev (kolikrát to ještě potřebuješ napsat?)! Žák prvního stupně ZŠ by to už dávno pochopil.
Na mé kritice Arteonu se tím samozřejmě nic nemění, ta totiž neměla/nemá s nabídkou barev nic společného. A taky tím logicky nikde nesrovnávám techniku VW s technikou Lexusu. Jenže tobě jak dojdou argumenty, tak začneš zcela bez kontextu! plácat o čemkoli, jen abys nemusel přiznat vlastní zkrat.
Camry (s deseti barvami v nabídce) na tom ohledně nabídky výraznějších barev není líp, ale hlavně mě obecně nezajímají modely, které se tu (v Evropě) nenabízí, proto jsem se smál tvé účelově údajné konkurenci Camry vs Arteon. Camry se nenabízí v Evropě a Arteon se zase nenabízí na US trhu. Takže konkurence to není ani "asi".
Ten příspěvek kterej tě vytočil až sem = furt existuje 16.3. 19:19 "Nabídka Arteonu bída = v základu dokonce katastrofa" = no a je to katastrofa = co demagogu? ;-)
A když nevymejšlíš žvást že konkurence Arteonu je GS = Arteon nestačil ani na Sup = ale konkurence je třeba spíš ta Camry = je to bída
Nabíd sem ti eště další konkurenci = základní motor základní výbava 10 barev [odkaz] kolik že má v základu Arteon? Dvě? :-)
Tomu čemu řikáš bez kontextu = to je ten kontext >:-[]
Ty jsi vážně ubožák a průhledný podvodník. Dáš sem údajnou citaci ze tvého příspěvku a naprosto účelově z ní doslova vystřihneš jedno (velmi podstatné) slovo.
Prokazatelně si totiž nenapsal "Nabídka Arteonu bída...", ale "Nabídka barev Arteonu bída...", což si může každý dohledat.
Přesně to vystihuje tvoji diskusní úroveň, kritizuješ (sice právem) Zemana a jemu podobné, ale sám se chováš v principu stejně.
Nemáš ani kontext ani racionální argumenty, tak aspoň zoufale zkoušíš manipulovat i s tím, co jsi sám napsal a upravuješ k obrazu svému i vlastní citace. Prostě diskusní dno. :no:
"16.03. 19:19
Hammunasakra
< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: U nás se jich vzhledem k segmentu
Černá je dobrá = občas i hodně dobrá [odkaz]
A nabídka barev Arteonu bída = v základu dokonce katastrofa"
Je tam " ...nabídka Arteonu bída...", jak si trapně vystřihl ty, nebo "...nabídka barev Arteonu bída...", jak jsem doslova citoval já?
Ono se ti tam teď to slovo "barev" nehodí, protože, kdyby tam nebylo, mohl bys lhát a kličkovat snadněji, jak to máš běžně ve zvyku.
Mimochodem, proč jsi to neocitoval zrovna celé ty?
Ta částečná citace byl tvůj nápad, já jsem ti pouze opravil to, co si z toho průhledně a účelově vystřihl.
Hele šikulo = že seš muj oblíbenej konspirátor sem ti už řikal = když si to samý blábolil [odkaz] = fakt je nutný ti všechno víckrát? Ok: Si muj oblíbenej konspirátor >:-[]
Hele když sem u toho blábolení = co řikáš na whitovu otočku = když se konečně podíval na ten úvodní příspěvek? ;-)
A jak to = jak to = že si mu okamžitě nenapsal stejný sra.ky jako mě? :-)
Prostě celej ten příspěveček kterej vyvoval whitovu bouři a ty si přicmrndával = je přesně takovej = jak WL celou dobu popíral = než si ho teď po mym upřesnění asi konečně přečet ;-)
Tu absurdní diskuzi a obviňování vyvolala odpověď: "A nabídka Arteonu bída = v základu dokonce katastrofa"
Můžeš z citace něco vypustit, ale nesmí to měnit význam původního sdělení, což tady mění. Ale slyšel jsem, že Golf prý už není první... od nějakého mistra citací >:D , takže pak se nedivím ani podobným významovým nuancím.
Zjednodušil jsem to tak, že už to víc zjednodušit nejde. V původním příspěvku bylo "nabídka barev Arteonu bída" a v tvé citaci "nabídka Arteonu bída". Pokud jsi v tom žádný rozdíl nenašel, je diskuse marná... pak se nedivím, že klidně plynule přeskakuješ z diskuse o barvách k diskusi o pohonu.
Jinak když už jsi teda upozornil na ten příspěvek... ten McLaren nemá černá kola, ale dvoubarevná... proto to vypadá dobře.
Co si to vymejšlíš = za totální blbosti kraviny = ani pro to nemá slovo >:D
Ten McLaren ani to BMW neřeš = zkus se plně soustředit na větu kterou sem napsal = a ty jí zjevně úmyslně cituješ jen kousek = aby z toho vyšel paskvil ;-)
Takže nevymejšlej neexistující problémy = ocituj a postav se k tomu čelem = máš na to? :-)
Chjo... naposled - původní příspěvek, 16.3. 19:19: [odkaz]
Černá je dobrá = občas i hodně dobrá [odkaz]
A nabídka barev Arteonu bída = v základu dokonce katastrofa
Takhle je to komplet, souhlasí? A tvoje citace 18.3. 9:41:
Ten příspěvek kterej tě vytočil až sem = furt existuje 16.3. 19:19 "Nabídka Arteonu bída = v základu dokonce katastrofa" = no a je to katastrofa = co demagogu?
Já už se neodvažuju nechat cokoli na domyšlení, takže... v té citaci ti chybí slovo "barev", což úplně mění význam... jasné? Jestli je bída nabídka Arteonu nebo nabídka barev Arteonu jsou dvě různé diskuse.
Hele speciálně k tomu poslednímu odstavci = ty si nějak mentálně zaostalej? ;-)
Jak v původní diskuzi tak v tomhle absurdnim pokračování = je to z xy příspěvků jasný že je to o barvách. Z textu i odkazů = jestli to nehraješ a fakt si nepochopil = tak sorry >:-[]
Je jedno kolik lidí ti to řekne, ty budeš pořád s prstama od cukru a pusou od marmelády tvrdit, že jsi tu koblihu nesnědl... i když se desetkrát podíváme na kamerový záznam, kde to je jasně vidět.
No dobře, zkusil jsem to, ale má to své meze... přecházím ohledně tebe na temnou stranu a budu se radši s woodym šťourat v nose.
Je to fakt úplně jedno kolik lidí blábolí nesmysl :-)
To ti fakt nefunguje mozek? ;-)
Nevymejšlej koblihy = a zkus ho použít. S vysvětlovánim že to nechápeš teda že existuje někdo kdo by snad nemusel pochopit = deš do totálního extrému. Kdybys aspoň zkusil nasadit stejný kritérium na všechny = to by byla aspoň srandas >:D
Problém je že sis vymyslel naprostou ptákovinu = a teď jen vymejšlíš argumenty abys jí podpořil :-)
Vrať se na začátek = použij mozek = a zkus se dál totálně absolutně neztrapňovat :-!;-)
Jedno se ti musí nechat = takhle brutálně lhát = to chce fakt = ani nevim co >:D
Takže seber gule = přečti si původní příspěvek = pak mou citaci = pak whitovo popření = no a můžeš skočit na whitovu opravu 00:30 = kde už otočil >:-[]
White label je holt lhář = s tim nic nenaděláš. Tak jak se k tý otočce postavíš = chlape? ;-)
Já se hodně divim že každá lež = jedno jestli tahle poslední whitova = kde se jasně prokázalo že sem měl pravdu a on kecal = stejně jako teď tahle Karlova = maj takovou nadšenou odezvu >:D
A co je horší = nulovou kritiku :-)
Karel tenhle žvást zkusil už v minulý diskuzi [odkaz] když se podíváš tak si na vybral fakt dobrou diskuzi >:D
Sem možná největší sběrač :no: nebo aspoň jeden z premiantů ;-)
A protože sme to před lety taky zkusilil = tvrdej odpůrce a kritik = opakovaně tu píšu ať i tady tu blbost zrušej :-!
Hele teď koukám = ty máš u příspěvku v 11:47 i včerejšího v 14:34 :yes:
To vidíš jak? Dal ti je kdo? :-)
To má být jako na mě ? No, jak bych ti to jenom vysvětlil. Pokud tady v diskuzi někomu (Ozzman, white label, Karel a teď už i Emel) dávám za vinu, že s tebou vůbec ztrácí čas, pak ode mě vážně těžko můžeš očekávat, že s ním na tebe budu plýtvat já. ;-)
Čili já to uzavřu konstatováním, že i bohapusté šťourání se v nose je pro mě přínosnější než jakákoliv debata s tebou.
A místo toho aby ses chytil = a zkritizoval whita, Karla i Emela za to jaký žvaněj blbosti = o dohledatelnym příspěvku = napíšeš dalších 70 slov blbostí :no::-!
Tak eště jeden pokus = koukni se, ověř si a pak seber koule a postav se k tomu jako chlap
Na tom AF jsou snad ještě větší amatéři, než tady. V tom tvém prvním odkazu dokonce tvrdí, že ty nové RZ na přání nejsou přenosné na další auto (stejného majitele).
"...když si vůz opatřil i dále nepřenosnou registrační značkou na přání,"
[odkaz]
Zase, potisící, tě v diskusi sfouknou jako svíčku, usvědčí ze lži, hlouposti a dětinskosti a ty druhý den, jako fénix vstaneš z popela hanby a jdeš znova zasí.rat diskuse svým blábolením. Nezbývá než žasnout, jak dokonale jsi splachovací. >:D
Je fuk co máš ty nebo Dinar v hlavě = tys mluvil o redakci a já mluvil o redakci
Že neuneseš ani zmínku o barvách Arteonu = buď jí nesoustředěně přečteš nebo to úmyslně překrucuješ = prostě máš rudej hadr před očima = to hledej problém ve svý hlavě
Mokrý hadr bys potřeboval ty přes hlavu, za to prokazatelné chorobné lhaní.
Arteon jsem nikde neobhajoval, naopak, což sice moc dobře víš, ale nevíš jak z toho vybruslit, proto si čím dál zoufalejší..., a přitom by člověk řekl, že už to snad ani víc nejde, ale ty to dokážeš znovu posouvat níž a níž, protože jsi doslova splachovací, jak napsal trefně i Dinar a dostal za to "překvapivě" 9 x :yes:
Pánové, to můžete dostat :yes: kolik chcete, ale já prostě vidím vinu na vaší straně. Copak Ozzy, je ještě mladej, nevybouřenej, jezdí Fordem a nemá děti. To všechno se časem spraví. >:-[] Ale ty, Karel atd., myslel bych, že už si dokážete vážit svého času. Takže mi nezbývá než vás podezřívat z toho, že se buď strašlivým způsobem nudíte nebo k těm diskusím přistupujete osvědčenou metodou:
[odkaz] >:D >:D
O mym příspěvku prostě lžeš :-!
Popíráš žes popíral mou citaci = a pak to samý ocitoval sám? :-)
Jestli se shodnem na zklamání z výkladní skříně VW = kterou sfoukne i Sup = tak fajn
Věta že barvy Arteonu kterou sem to začal = bohužel platí. Podívej se reálný konkurenty od Kia nebo Toyota
U VW tu celkovou nabídku barev = která je v základu fakt tristní = komplikuje opačnej přístup než u toho Stingeru = když trváš na tom že tady se Camry už neprodává. Ten má už u základu 10 barev = Arteon to má rozházený = ani v nejvyší výbavě myslim nejsou všechny. Všechny tyhle auta se myslim prodávaj v Rusku = který je až nepříjemně blízko >:-[]
I když na auta tam maj překvapivě dobrej vkus [odkaz] ;-)
Rozdíl bude daný tím, že tady je převaha nadšenců, kdežto v "reálném světě" jsou nadšenci minoritou a to i aut vyhraněnějších. Ta hlavní masa, která automobilkám vydělává, na tyhle věci tolik nehledí. V prodejních číslech je podle mne celkem jasně vidět, že v EU u méně praktických aut hraje velkou roli značka. Najdou se auta, která by šlo považovat za výjimky, jako MX-5. Ale není to neznámý nováček, byť je to "jen" Mazda. MX-5 si už jméno vybojovala.
Jinak řečeno, nejsme reprezentativní vzorek populace. Viz ta tvá rozkuřovačka. Kolik takových sem chodí?
mne Machi na tych videach moc nesedi.. ani neviem preeco... nepasuje mi nejako ... mal som radsej Honzu a Jakuba... ale tak ti su uz kdesi inde.... .. rovnako Ondro CH. mi na videach moc nesedel ale ten tu uz tiez nie je..... .. ale je to samozrejme individualne... a vlastne aj tak podstata je tu video samotne a nie akter videa...
Na jednu stranu to je trapné, ale koukat se na ní dá. Místo "hlava úklonem" jsem slyšel "u kolen" což mi znělo jako jméno onoho finského rally jezdce Hulmiho Ukolena >:D
v praxi aj s ostatnymi hothatchmi a az potom sudit ... lebo korejci dnes uz vedia spravit slusne vozy... stinger ale aj tento i30N je dokazom toho ze v H/K uz nejde len o masovky ale chcu kusok aj tej zabavy a jedinecnosti ponuknut a to sa ceni .... dizajn novej i30 je za mna kusok nemastny neslany ( pride mi ze aj ten "nudny" golfik je tu zrazu zaujimavejsi ) tak snad aspon v reale auto krasne pojde ked uz moc krasne nevyzera a ani moc nechyti za srdce ( mna teda fakt nie.. to skor este fakt ten golf GTI ) ... ved technika je dnes uz vsade hodne podobna .... takze uspech tohto korejca nemusi byt nerealny.... samozrejme v tejto cenovke a vykone sa bavime v stovkach kusov maximalne v tisickach.. ale aj tak je fajn ze takyto model hyundai ma... zlepsi to image a znacka naberie aj realne skusenosti s vykonnejsim ustrojenstvom ( podvozok motory atd. ) .... ved sportovy chce byt dnes kazdy... tak preco to neskusit aj s hyundaiom
Martine, pustil jsem si to video, a to tvoje "performAnc" mi rvalo uši hned v úvodu a pak ještě několikrát znovu, takže, za domácí úkol kliknout na tlačítko symbolu reproduktoru a opakovat. ;-):-)
[odkaz]
Pokud bych naměřil tak velké rozdíly v neprospěch výkonnějšího motoru, určitě bych se zeptal v Hyundaji na důvod. Podivné je jak srovnání zrychlení mezi oběma auty, tak akcelerace nad 5 tis.ot. kde auta dle testu citelně ožívají, ale podle technických dat by už naopak měly motory slábnout.
A pokud chlapci od Hyundaie naladili Performance tak, aby jelo víc nahoře jak spekuluje autor testu, určitě by kvůli tomu nemělo jet dole hůř, alespoň tedy ne podle srovnatelných velikostí max. momentů. Ovšem už v samotných datech je renonc, když tabulka prametrů včetně cen udává jiný rozsah max.krouťáku základní verze než technické údaje na konci článku. Takže nevíme co je vlastně správně.
A ještě, doporučil bych nepoužívat formulace typu "...těch 353 N.m se při akceleraci ani trošilinku neopírá do volantu..."
Věta zní fakt dost podivně když víme že moment motoru se do volantu nemůže opřít nikdy protože jeho velikost končí v převodovce, a na kola nebo do řízení se proto nemá šanci dostat vůbec.
To jsem nenapsal. Z fotek a textů mu chybí slušný design a to jak v interiéru tak exteriéru. Myslím si, že se to nechytne, trh s hot hatchi v nižší střední je narvaný. Ale každá konkurence je dobrá.
Zdravim vsechny! Omlouvam se, ze nereaguju, mam dneska dovcu. Tak kdyz tak muzem aspon zajit na pivo! Jsem u Drapala ve svoji milovany Olomouci:) Hezky vecer! Machi
S image, jakou Hyundai ČR poslední leta buduje (a stále ji extremizuje), se pro mě stalo nepřijatelné vůbec vozy této značky brát v potaz při nákupu.
Současný vrchol s tupě křupanskou kopií obecně vtipné série reklam Airbank pak ukázka ubohosti vedení Hyundai ČR dosáhla prozatímního vrcholu.
Nikdy bych nesnesl být spojován s podobnou trapností a maloměšťáctvím, nedejbože stát se kupcem na základě dementních reklamních tahů. V době prezentování se formou podobných pokleslých odporností je z mého hlediska Hyundai nekoupitelnou značkou a Vošického politika špičkou hlouposti a křupanství. :no::no::no:
Naprosto s tebou souhlasím. A než mě tady někdo začne vinit z toho, že záměrně nechci chápat vtipnost a eleganci téhle kampaně, protože se otírá o mou milovanou domácí Škodověnku >:-[] , rovnou dodávám, že by pro mě byla stejně ubohá a kanální i kdyby byla terčem Dacia nebo třeba Tata.
Z té snůšky bahna pak i30N vystupuje jako jediné auto, o kterém bych vůbec byl ochoten uvažovat, že by moji nechuť k českému Hyundai mohlo překonat. Ještě jsem v ní nejel, ale soudě dle nadšení z testů a s přihlédnutím k dojmům věrohodných diskutérů se i30N zdá se velmi povedla. Pokud někdo řeší image Hyundaie ve srovnání s tradičními mainstreamovými výrobci, pak si dovolím upozornit, že může dělat dojem maximálně tak na pár plakátových kovbojů a pak ještě v diskusích na internetu. Z vlastních zkušeností vím, že tzv. běžná veřejnost pozná podle znaku prémii a co se týká "horkých poklopů", pak hlavně Octavii RS. Možná, že jim ještě něco říká nějaký GTI, ale o rychlých Renaultech, Fordech, Opelech, Peugeotech, Hondách atd. netuší zhola nic.
Čili nějakej znáček na kapotě mi žíly netrhá.....jenže se mi i30N jednoduše nelíbí. Ani zvenku, ani uvnitř. Ano, uznávám, je to véééélmi petrolheadský náhled, ale stejně jako třeba pro Karla je vizuál pro mě důležitou součástí celku. A i když je cena za takovéhle auto poměrně příznivá (přestože i30N podražila o 30t a Performance o 20t), alternativ pro zábavné auto je pořád dost a Vóša moje prachy nedostane. Tedy dnes zřetelně žádné BYCH.
Máte to oba s pájou hezky vyargumentované :yes:
Ve všem souhlasím, přesto to nevidím tak vyhroceně. Dá se na to podívat optikou, že možná máme v blízkém městečku slušného dealera, kterému se sice nelíbí Vošického směr, ale holt před dlouhými lety zvolil právě tuto značku a dnes musí držet hubu a krok, nebo zahodit pěkných pár milionů a rozjetý podnik. A i když bych asi zásady nechtěl dát svoje peníze Vošickému, tak onomu slušnému dealerovi naopak docela rád.
Naštěstí před touto imaginární volbou nestojím, i když jsem o Tucsonovi pro ženu chvíli váhal :-)
Víš co je Karle na tom nejhorší a proč to možná beru částečně i osobně ? Právě proto, že jsme MĚLI v blízkém městečku slušného dealera. Měl jsem před pár lety na firmu novou H1 a po skvělých zkušenostech s tím prodejcem a jeho servisem a celkovým přístupem jsem tam doporučil i svýmu bratrovi koupit a servisovat auto. Přestože bydlí 150 km daleko. Když byla kampaň Hyundai se srovnání nebojí, žádná oholená Octávka na jeho třech showroomech nestála, přestože Vóša za to vyplácel odměny. Majitel mi vyprávěl nějaký historky o chování Hyundaie CZ k dealerům. Můžeš namítnout, že je to jen jeden úhel pohledu, ale asi by bezdůvodně nebyl mezi prvními, kdo následně vypověděl Vošickému smlouvu. Auta jim prodával od počátků, kdy ještě nabízeli parodie na auta a slovo hjundai bylo spíš urážkou než značkou. Postupně vybudoval tři dealerství. Po odstoupení od smlouvy dvě z nich zrušil a nechal si jedno, kde dneska prodává Fordy. Ani tak to není procházka růžovým sadem ale zřejmě je to lepší. Že by od té doby co od Fordu odešel......Vošický ? ;-)
Tak to byl/je borec! A musel do toho pěkně finančně zahučet. Je to fakt sympatický, že si zachoval tvář i za cenu nemalé ztráty, ale měl bych pochopení i pro toho, kdo na to koule neměl. Tenhle měl asi silné fin. zázemí. ;-)
Pohled na Vošického máme samozřejmě stejný, já ještě víc než kvůli reklamám kvůli jeho chování k dealerům (nad reklamu bych se snad dokázal povznést). A stejně tak to mám za zlý korejcům, protože ho podrželi. "Dělěj to jak chceš, jen když to sype".
No ty vole, to si Vošický fakt verí, keď nacenil u vás i30N nad Golf GTI (síce len symbolicky, ale predsa: GGTI: 729500, i30N: 729900 Kč). To u nás aspoň je cenový odstup od GTI (27490 vs. 28270 eur). S tou sebavedomou cenovou politikou to bude mať u vás ťažké (nehovoriac o ich nevkusnom marketingu v ČR). 8-s
A to je ještě otázka, jestli dealeři Hyundai zvládají "cenový jemnocit" aspoň stejně dobře jako u VW. A tím nemyslím zvýhodněnou "jakonovoupane" předváděčku po 150 novinářích. Aby se nakonec ty zatím symbolické nůžky ještě víc nerozevřely v neprospěch i30N.
Presne. Nepočul som, žeby niekto dostal u Hyundai nejakú zaujímavú zľavu (na novinku). Aj keď aj GTI od našich čias podraželo, obdobne ako Octavia RS či Leon Cupra. Ale tých 10-12% u koncernových HH by malo ísť.
Ono to tak na první pohled vypadá, ale GTI toho v základu fakt moc nemá, je to 3-dvířko na 17" kolech a s halogeny jako nějaké cígo (fakt). "Nko" má už v ceně snad všechno, co člověk tak nějak potřebuje k životu. U nás ale bude stejně hlavním soupeřem "liftback z Boleslavi".
To samozrejme dobre viem, študoval som cenníky podrobne a po dovybavení je GTI o nemálo drahšie. Ale skrátka ten prvý dojem robí cena a tam si môže veľa ľudí povedať, sakra, nováčik i30N je drahší ako legenda GTI, to ani pozerať nepôjdem. Druhá vec je, že by som si tiež odpustil viaceré prvky výbavy Nka, ktoré sú síce fajn, ale k hotheču nevyhnutne nemusia byť (parkovacia kamera, navigácia, elektrické sedadlá...), čo by súčasne znížilo cenu.
Je ovšem potřeba brát i reálné rozdíly mezi auty. i30 N je spíš na úrovni již nevyráběného GTI Clubsport, konkurence pro standardní GTI Performance je to opravdu jen tou cenou, jinak je Hyundai o kus dál. GTI je oproti tomu běžné každodenní auto, spíš takový stroj pro lidi, kteří chtějí jezdit svižně, ale ne ostře.
O kuse by som nehovoril. Je tam samozrejme určitý rozdiel v charaktere, Nko je divokejšie, chuligánskejšie, GTI je v každom režime kultivovanejšie a pôsobí civilnejšie, každopádne objektívna dynamika je podobná (papierovo na chlp zhodná a aj porovnávačky na okruhu vychádzajú raz v prospech N, raz zase GTI). S Clubsportom som žiaľ nemal možnosť sa zviesť (istú dobu som o ňom uvažoval, ale na Slovensko sa vôbec nedovážal), ale asi bude charakterom Nku bližšie (resp. bolo, keďže už sa nevyrába).
Opravdu, je to kus. Chtěl bych vidět srovnání, kde je GTI Performance na okruhu rychlejší, nedovedu si to totiž představit. Já jezdil s oběma auty v Mostě a ten rozdíl je na okruhu propastný, na okresce také velký. Jediné, kde ta auta nejsou v rychlosti od sebe příliš vzdálená, je rychlost v přímce. Ale i tam je Hyundai rychlejší.
Nech sa páči: tu GTI porazilo eNko aj na okruhu (Nürburgring GP Track 3,62 km): GGTIP: 1:47,2 min, i30N: 1:48 min. [odkaz]
Ja viem, že ste testovali Nko spolu s GTI a Nko bolo rýchlejšie, videl som to vaše video, ale zjavne platí, iná trať, iný vodič a výsledok môže byť opačný.
Popravde tiež by som pocitovo povedal, že Nko je rýchlejšie (rozhodne v porovnaní s mojím autom a zrejme vieš, čo mám; ak nie, Rudo Ti povie), ale už som sa naučil, že subjektívne pocity objektívne čísla sa nie vždy zhodujú.
K té image. Ono přece nemusí jít o image, ale o to, že někdo má rád dlouholetou tradici (historii) daného modelu, popř. úspěchy těchto modelů v motorsportu a nic z toho Hyundai nemá.
Druhou věcí je také to, že drtivá většina aut za 0,75 mil. a více je kupována jako "firemní", takže plní i funkci reprezentativní. S nadsázkou si dovolím tvrdit, že kdyby mi pod okny parkovalo Hyundai, tak bych přišel o část klientely >:D
Tak... s Accentem jezdili někdy kolem roku 2000, s i20 čtvrtým rokem. To není zase tak úplně málo - pro někoho, kdo se o WRC zajímá.
Jiná věc je, že dneska z nějakého důvodu už to nemá úplně ten sex-appeal co dřív... takže Subaru s tím sice seklo někdy před deseti lety, ale na tu éru se vzpomíná mnohem silněji než třeba na minulou sezonu.
Souhlas, ale může i30N a lidi, kteří na ni pracovali za marketingovou idiocii Vošického?
Kupovat si ji taky nemíním, ale uznat její jízdní kvality je snad normální i přesto.
Pokud budu dnes za každou cenu tvrdit, že jezdí špatně, příště už mi nikdo normální (kdo s ní jel taky) podobný názor věřit nebude.
Sám za sebe souhlasím. Ty reklamy jsou vrchol trapnosti.
Co mi vrtá hlavou... oni přece nejsou pitomci. Musí věřit, že to funguje. Jsou jenom tak zfanatizovaní, nebo mají pravdu a já jsem ohledně svých spoluobčanů trošku naivní? Když jsem četl ten dopis dealerům, tak to znělo jako když to myslí vážně... ale fakt nevím.
Vždy je otázkou, na koho cílíš. A prodejce je důležitou součástí. Měl by mít podobný přístup, podobnou mentalitu jako reklama. Jinak je to nekonzistentní a rozpadá se ti to. Budou chtít, aby se takhle chovali prodejci k zákazníkům. A tak se tak sami chovají k prodejcům. Není to domluvená přetvářka před zákazníkem, kdy by se pak spolu smáli v zákulisí, jak ho oblbli. Prodejce by těm jejich moudrům měl věřit a kázat je s přesvědčením. Ne se stydět a omlouvat za blbce ve vedení zastoupení.
Je to jen ***ina na efekt , svět je plný lží. Následovat nějakou H0vnajovskou nesmyslnou ideu založenou na hloupostech nejhrubšího zrna je však jednodušší, než svůj drahocenný čas věnovat normalnimu OK autu ;-\
zanechal nějakou tu stopu....v 53 jsme museli na Korejce ve škole přispívat, i když jsme sami měli ***. Od té doby jsem na Korejce zanevřel a ještě mě to nepřešlo........ ;-)