Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
57
/
61
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
|
acz
Přístrojový štít je vzorem přehlednosti. Palubní počítač umí zobrazovat několik údajů naráz, tak to máme rádi.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Tak střídmý design by po exteriérovém tornádu čekal málokdo. Líbí se nám robustní styl, kvalita materiálů, ergonomie a odkládací místa.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kombinace tlačítek a dotykové obrazovky je optimální. Navigaci k nižším výbavám nepořídíte.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Řazení je tužší a dostatečně přesné, drobných rezerv si všimnete až při ostrém stylu jízdy.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Méně často používané spínače asistenčních systémů najdeme před levým kolenem řidiče
|
acz
Elektrická výstroj je kompletní: dvě zásuvky, AUX, USB a bezdrátové dobíjení mobilu
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
V souladu s DNA crossoveru sedí řidič vůči palubní desce výš a má dobrý rozhled. Sedadla jsou pohodlná, ale užší opěradla nepotěší urostlejší postavy.
|
acz
Vzadu je dostatek místa ve všech směrech, přitom se nesedí u země, jak bývá běžné. Líbí se nám dlouhý sedák a přirozený sklon opěradla, opěrku hlavy lze ale vysunout pramálo.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kapsy zadních dveří jsou stavěné nanejvýš na malou láhev a papírové kapesníčky
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kromě barevných dekorů můžete ozvláštnit interiér leskle černými klikami dveří
|
acz
Zaujalo nás, že i „silniční“ kona s předním pohonem je standardně vybavena systémem pro kontrolovaný sjezd svahu, jaký známe z off-roadů
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Na hrbolaté cestě kona trochu poskakuje jako většina SUV, ale od kol proniká do kabiny jen tlumené bubnování. I rázy na větších výmolech působí kultivovaně.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Podvozek se vydal cestou rozumného kompromisu, což je v případě auta tohoto typu dobrá volba. V zatáčkách je dostatečně jistý, na nerovnostech zase sympaticky poddajný.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Odhlučnění kol by však mohlo být lepší. Gumové řízení je naladěno cestovatelsky a zpětnou vazbu neposkytuje
|
acz
Světlá výška 170 mm prozrazuje, že do terénu se kona nehrne, na rozdíl od většiny konkurentů umí ale nabídnout i pohon 4x4. I když jen s většími a dražšími motory.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Základní konfi gurace hlásí podprůměrný objem 361 litrů, ve skutečnosti je ale využitelnost kufru velmi dobrá. Potěší velký vstup, háček, kapsa a síť. Průvlak na lyže kona nemá.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Pod podlahou najdeme praktický organizér, který lze vyjmout a dno spustit níž
|
acz
Dojezdovou rezervu mají všechny verze kromě té nejlevnější
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Litrový tříválec je jediným motorem určeným pro atraktivní akční model, takže mu lze věštit největší prodejní podíl. Je to čipera se střídmým apetitem a k povaze kony dobře pasuje.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Většina variant sází na projektory a pás LED pro denní režim, plně diodová světla stojí v paketu 90 000 Kč.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Designéři se vyřádili, při počítání světlometů zapojíte prsty na obou rukou.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nexen N Fera SU1 215/55 R17
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší