Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Infiniti Q50 2.2d – Tyč na druhé koleji

Infiniti Q50 nezpůsobuje revoluci pouze v rámci automobilky, ale také v řadách luxusních sedanů střední třídy. Vyzkoušeli jsme verzi Sport se základním vznětovým motorem.
Zpět na článek
19. 5. 2014 10:53
19. 5. 2014 11:30
19. 5. 2014 13:24
19. 5. 2014 12:20
19. 5. 2014 12:41
19. 5. 2014 14:37
19. 5. 2014 16:26
19. 5. 2014 14:30
19. 5. 2014 15:04
21. 5. 2014 07:31
19. 5. 2014 11:05
19. 5. 2014 11:29
19. 5. 2014 22:01
20. 5. 2014 18:27
19. 5. 2014 11:58
19. 5. 2014 12:47
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 10:53
Q50
Na fotkách tohle auto vypadá celkem nic moc. Ale stačí se podívat na video, kde jsou záběry ze silnice a je to úplně o něčem jiném. Z toho auta nějakým způsobem dýchá klasická škola /nebo jak to nazvat/. Tohle v benzínu asi nebude mít chybu, viz. první jízdní dojmy s 3,5 l hybridem, kde sice jsou výkony na velmi dobré úrovni, ale vozit baterky, ...................... znamená vozit baterky. ;-\ V sedanech může být tohle řidičsky zajímavé auto /i přes tu elektriku ve volantu >:D / :yes:
Rozbalit vlákno
13
19. 5. 2014 11:30
Re: Q50
Elektrika ve volantu? No nevím nevím :-O
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 11:35
Re: Q50
.....sleduješ moc americký filmy >:D
19. 5. 2014 11:47
Re: Q50
Hydraulika to nie je, ale v porovnaní v modernými elektrickými posilňovačmi je to v súvislosti so spätnou väzbou "prašť jako uhoď".

Jazdil som s hybridom, dynamika je veeeľmi pôsobivá a cena pri tej výbave veľmi príťažlivá, jediným slabším miestom je (prirodzene) batožinový priestor...
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2014 12:20
Re: Q50
Benzíny benzíny ............ asi nebudou tak přesvědčivé když se v této třídě často prodává přes 90% v dieselu.
19. 5. 2014 12:41
Re: Q50
To je dano mentalitou a technickou neznalosti kupujich. Dnes se kupuje design a podle cisel, nikoliv rozumem a znalosti techniky. Bohuzel.
19. 5. 2014 14:37
Re: Q50
Takže mi chceš říct, že dřív se auta kupovala jinak? Asi ne... Naopak, dnes není problém vyzkoušet jakýkoliv model a motorizaci. Kupuješ, co ti padne nejlíp, nebo to děláš jinak?
19. 5. 2014 16:26
Re: Q50
Myslim si, ze se drive auta kupovala opravdu trochu jinak. Je to (nejen) tim, ze lide, hlavne tedy muzi, tem autum rozumneli a dost zalezitosti si umeli opravit/servisovat svepomoci (vynechme, jestli to bylo z nutnosti, nebo ne, to na tim nic nemeni). Kazdopadne lide vedeli jak funguje karburator, napriklad. Dneska polovina lidi ani nevi, proc se nechava zarazena rychlost pro brzdeni, ze jsou veci treba menit atd... Proste spotrebak a absolutne neznalost elementarnich technicko/mechanickych principu cehokoliv. Proste lide jsou hloupi a me osobne prijdou ze hloupnou cim dal vic.

Ze neco nekomu sedi jeste neznamena, ze to je vhodne. Budiz prikladem, ze si lide, kteri najedou stezi 10k rocne koupi do mesta diesel. Naprosto nevhodne. Zrovna nedavno v patricnych kanalech proletela informace jak si nejaky trouba kupoval v AAA auto. Svoji starou a spolehlivou 206 vymenil za 2.0HDi v bazaru za 60k. To je ekonomicka sebevrazda a pri najezdu toho cloveka? Proste, jak jsem podotknul, vyhrala to vybava a diesel, co jezdi za 5, kdyz jezdi. Takze co? Koupil cisla s designem, protoze mel chtic, jen kdyby u toho trochu premyslel a zjistil si informace (internet ma dnes temer kazdy), tak by to dopadlo trochu jinak, nez ze behem pul roku do toho auta nasypal 30-40k navic.

Ale, je to jen muj nazor a rozhodne jej nevnucuji.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 14:04
Re: Q50
Třeba máš pravdu a nikomu to nevnucuji, ale benzín je moje volba. S benzínem je to radost, u dieselu se pořád nemůžu zbavit pocitu auto-dělník, a to i u 3,0 tdi, o dvoulitrech ani nemluvím. Chápu lidi co dieselům přišli na chuť, uznávám že mají i výkon, ale moje volba to není.
19. 5. 2014 14:30
Re: Q50
Diesel fine pro služebák, nižší náklady, ale pro zážitek je benzín, benzín... Ani nemusí být bůch ví jak velký.. I 2,0 v nových mazdách je uspokojivá. Ale R6 BMW to přeci jen není...
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2014 15:04
Re: Q50
BUCH pobavils .....
A ted o tom benzinu v Mazde ktery je o 15 kW slabsi nez diesel a o kroutaku ani nemluvim... Na atmosferu urcite docela dobry ale sky-D ho roznese na kopytech.
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 07:31
Re: Q50
Jo, jo, úplná klasická škola, řízení po drátě, čtyřválcový dýzl (navíc průměrný), pomalý automat, prostě řidičská nirvána. >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
21. 5. 2014 15:26
Re: Q50
Psal jsem v benzínu, ale to nebude asi hlavní problém.
19. 5. 2014 11:05
...
Líbí, mně se líbí :-)
Raději bych ten šestivál (na stovce za 5,1 - to chceš) a asi jinou barvu, zbytek teď neposoudím. Oproti ISu je to ale paráda hlavně po vizuální stránce.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 11:13
Re: ...
Vlastně takhle klidně mohlo vypadat IS 250.
19. 5. 2014 11:29
Re: ...
Taky bych zvažoval, ale IS se mi líbí víc vizuálně, hlavěně předek.
Avatar - šmoula nešika
19. 5. 2014 13:27
Re: ...
Taky se mi IS moc nelíbí, i když je u ní interiér moc pěkný, jednoduchý a především materiály hodnotný (ty sedačky z hnědé perforované kůže jsou vzadu v GS opravdu parádní). Nicméně se mi Infinity začíná postupem času docela líbit. :-) :yes:
Avatar - pelikoš
19. 5. 2014 22:01
Re: ...
naprostý souhlas,infiniti jede na vlně a ještě není konec...
20. 5. 2014 10:52
Re: ...
Táto červená mu podľa mňa vôbec nesedí, v čiernej je celkový dojem úplne iný: [odkaz]
Avatar - peV
20. 5. 2014 18:27
Re: ...
Souhlas, černá mu sluší. jedno z nemnoha atraktivních asijských aut (pro mě).
19. 5. 2014 11:08
Kolik takovy clanek stoji?
Takhle nadseny clanek jsem tu nezahlednul uz hodne dlouho a nektera tvrzeni treba ta o "revoluci v sedanech stredni tridy" jsou u znacky jako Infiniti, kterou evropsky trh ani nezajima, nema tu prodeje a ani vetsi ambice jsou az usmevne.
Samotne auto ma tragicky motor uplne mimo peloton, nulovou zpetnou vazbu (cili tezko "sportovni sedan") a podle fotek se tam sedi stale stejne vysoko jako v G37, ktera sice byla celkem sportovni, ale posez v sedanu mela jak v rodinnem MPVcku. Tak alespon ze uz ten interier a sedadla vypadaji alespon na fotkach lepe, G37 byla uvnitr strasidelna plastova pomsta jako vsechny Infiniti z te doby.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 11:29
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Ač nejsem fanda do nafty, tak co se ti nezdá na motoru od mercedesu 2,2 l 125 Kw, který ještě chválí za slušný chod, mimo to, že nesplňuje EU6, a to mě by jako zákazníka mrzelo asi nejmíň. V článku tabulka ukazuje jeho slušné schopnosti, a když tam přidáš mazdu 6 2,2D 129 Kw, tak rozdíly jsou hodně malé.
19. 5. 2014 11:41
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Jenze Mazda 6 neni premiovka co stoji v rozumne vybave 1.2mio, ale auto ktere ve stejne vybave lze koupit za 750.000Kc a to je zatracene rozdil! A male diesely od Mercedesu dlouhodobe za moc nestoji, ta 2.2CDI 125kW byla kritizovana skoro ve vsech testech a ne nadarmo se v oblasti malych dieselu rozhodnul Mercedes prebirat motory od Renaultu.
Avatar - Magister
19. 5. 2014 11:59
Re: Kolik takovy clanek stoji?
S nejsilnějším dieslem ta Mazda je taky kolem milionu.... 2,2 mi nepřipadá jako malý motor. Ten motor navíc má řadu generací a v provedení biturbo má hodně kultivovaný chod a slušný zátah.
19. 5. 2014 12:25
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Nejdrazsi dieselova Mazda v absolutne plne palbe co umi stoji 880.000Kc, tedy priblizne tolik co stoji Q50 v zakladni vybave a v s manualem. Uz zakladni vybava s automatem stoji vice.
Avatar - Magister
19. 5. 2014 12:51
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Tak to je přece logické. Mainstream vs. asijská prémie. Mazda 6 má hezký exteriér, vevnitř je to ve srovnání s prémií jak designem, tak materiálově a nápady bída. Tím se nezastávám Q50. Mě se od nich tak líbil v Ženevě ten sportovní prototyp Eau Rouge.
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2014 12:14
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Ty jsi čoveče dobrý magor. Merecedes dává motory do Nissanu (Infiniti) a Nissan na oplátku do Mercedesu - je to výměnný byznys.
Mimochodem, tak daleko asi nedohlédneš ale Mercedes dodává do Nissanu také hromadu benzínových motorů, a tudíž také něco nakupovat musí.

Tak připitomělý příspěvek jsem už hodně dlouho nečetl, co jsi vyplodil ...... :no:
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 14:16
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Za prvé řešil jsi kvality motorů, ne jestli je mazda prémiovka, což není tomto případě podstatné, ale pohání ji úrovňově technicky a výkonově srovnatelný diesel. A MB bere od renaultu jen malý diesel 1,6 dci, protože dlouhodobě vyvíjel větší objemy, tak raději koupil relativně úspěšný motor, to je celý problém.
Avatar - Honza Mička
19. 5. 2014 11:55
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Článek mě stál asi 5 hodin práce :-)
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2014 12:15
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Správně, buďte v klidu. Když reagovat na magory, tak takhle je to správně. :yes:
19. 5. 2014 13:26
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Anebo nereagovat vůbec. Ale :yes: :yes: :yes:
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2014 12:18
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Jen bych měl připomínku k motorům Euro 6 s SCR. Mercedes je nemá zase až tak dlouho a vzhledem k tomu, že i Infiniti bude mít Euro 6 již za pár měsíců, je vcelku zbytečné o tom hovořit.
Je to čistě a čistě otázka ekonomiky. Vzhledem k tomu, že Q50 tady není tak dlouho, musí vystřílet co nejvíce motorů Euro 5 než přeladí na Euro 6. Rozdíl mezi Mercedesem a Infiniti se dá počítat na měsíce. Tudíž bych to nehrotil.
Avatar - peV
20. 5. 2014 18:31
Re: Kolik takovy clanek stoji?
:yes:
19. 5. 2014 13:41
Re: Kolik takovy clanek stoji?
Ano, ta "revoluce" ve spojitosti s modelem automobilky, ktera na nejvetsim evropskem trhu prodala za prvni ctyri mesice o 13 % mene aut nez Ferrari, u nehoz se navic ceka na rozjezd nove Californie, mne opravdu pobavila. :-)
Avatar - Ji/Ri
19. 5. 2014 19:22
Re: Kolik takovy clanek stoji?
...možná by bylo přínosem, oproti redaktorovi, že by ses šel povozit, abys pak měl osobní zkušenost a ne jen poluci. Tragické vidím spíše to, jaký jsi znalec všehomíra a přitom se necháš unést na vlně plakátového orgasmu. ;-)
Avatar - pelikoš
19. 5. 2014 22:06
Re: Kolik takovy clanek stoji?
mám pocit,že tvá reakce je mimo peleton :-!
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2014 11:33
Jen doplnění,
EU normy pro konstrukci aut zakazují řízení kol čistě by-wire, mechanické spojení je podmínkou, např. mercedes už chtěl před pár lety odstranit mechaniku mezi volantem a koly.
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2014 19:08
Re: Jen doplnění,
No to dává smysl. Tady je to otázka života a smrti, kdyby ti vyplivnulo "spojení" mezi volantem a koly ve 160ce tak by to bylo asi hodně zajímavý.
Avatar - rimow11
19. 5. 2014 11:58
q50
krásne auto! :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2014 12:41
euro 5 versus euro 6
Skutočne úsmevná debata, ktorá rieši totalnu hlúposť typu euro sem a euro tam. Potencionalny kupec tejto triedy nebude nikdy riesit, aku emisnu normu splna konkretny motor, duplom ak to nema ziaden vplyv na prevadzku a vlastnosti auta. V niektorych krajinach mozno rozdielne daňové zaťaženie, to je ale kupcovi tejto triedy u zadku. Q50 by bol spickovy zastupca svojej triedy aj s euro 0,5.
Rozbalit vlákno
2
19. 5. 2014 12:45
Re: euro 5 versus euro 6
Mozna by byl mnohem lepsi.
Avatar - Ji/Ri
19. 5. 2014 19:19
Re: euro 5 versus euro 6
...to se pleteš... daně podle kubatury zajímá hodně potenciálních kupců....
19. 5. 2014 12:47
zadni mista
Nechapu, jak je mozne, ze 5m dlouhy sedan ma u zadnich sedadel mene mista pro nohy, nez Fiat Uno z roku 1988.

Btw, jen tak obecne, zda se mi, ze je snad v cekoliv mensim (vyjma Superba, to je kapitola sama pro sebe) nez v A8L vzadu opravdu malo mista (na pomery a v kontextu velikosti tech aut). Jsem sam, kdo si to mysli?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
19. 5. 2014 12:51
Re: zadni mista
S tím místem to na fotkách není úplně zřejmé. Sedadlo řidiče se totiž po vypnutí motoru a otevření dveří samo odsune dozadu. Pokud jsem měl tedy sedadlo seřízeno na sebe (měřím 190 centimetrů), posunulo se třeba ještě o dalších 5 - 7 centimetrů.

Uvnitř je v podélném směru opravdu dost místa, ve svislém je to už ale horší.
Avatar - rimow11
19. 5. 2014 13:55
Re: zadni mista
tak to si v ňom asi nesedel.
Avatar - pelikoš
19. 5. 2014 22:09
Re: zadni mista
vtip týdne >:D
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2014 13:55
nemam nic proti tomuto autu
prave naopak, mam rad auta jedinecne, auta s charizmou, s vlastnym stylom a auta ktore su napadite a toto auto je peknym spestrenim strednej triedy.... musim vsak jednym dychom povedat ze lexus IS sa mi paci daleko viac ako toto infinity... neviem ale nieco mi na tomto aute nesedi, nieco mi tu chyba.... lexus ma nieco co ma dokaze uz na pohlad presvedcit.... nieco co sa tazko vysvetluje nejako pragmaticky pismenkami....

ak by som vyberal auto strednej triedy a malo by to byt stylove auto a peniaze by neboli problemom urcite by som bral lexus alebo pockal na jaga XE.... neico mi na tomto infinity nesedi a nedodava mi ten pocit charizmy aky citim z lexa alebo z jaga....

konkretne ani interier infinity sa priznam ze ma moc neocaril aj ked o kvalite a super technike niet najmensich pochyb

skoda ze zase test s dieslom.... takze tazko nieco dalej pisat...... a diesel z medaka by som nechcel v takomto aute ani nahodou to je uz vazne prisilne kafe...... u takychto chrizmatickych aut by som uz prefereval auto s vlastnym motorom ... nie pozicanym z inej znacky

kazdopadne nech je moj nazor akykolvek ide o zaujimave auto to uznavam .... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
19. 5. 2014 22:13
Re: nemam nic proti tomuto autu
infinitIIIII,kdy se to naučíte psát
infiniti je dle mého názoru skvělé a hlavně designově nadčasové auto, které si na nic nehraje. když se podívám na lexus, nic proti němu, tak mám pocit, že se po pár měsících okouká ;-)
19. 5. 2014 13:56
Taková technická k textu
Pro anglický výraz actuator existuje v terminologii automatického řízení český výraz - akční člen. Takže czenglish netřeba. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
19. 5. 2014 14:02
Sesterské modely
"Zatímco konkurenční Mercedes-Benz C nebo BMW 3 jsou laděny spíše na elegantní notu a rozeznat je od sesterských modelů mnohdy není snadné, Infiniti Q50 dává příslušnosti jasné mantinely."
Takže takovou C class je těžké rozlišit třeba od E ??? Autor možná potřebuje očního lékaře.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Honza Mička
19. 5. 2014 14:22
Re: Sesterské modely
Ne, třídu C je na první pohled těžké rozlišit od třídy S :-)

[odkaz]
19. 5. 2014 14:39
Re: Sesterské modely
:yes: V provozu je to ještě složitější
Avatar - Inferius
19. 5. 2014 16:51
Re: Sesterské modely
Dobře dejme tomu ještě; ale, co má teda společného po designové stránce 3 Series s 5 nebo 7?? Leda tam možná ještě sedí 4 Gran coupe......
Avatar - Vranis
19. 5. 2014 18:48
Re: Sesterské modely
Bmw 3 a 5 su si zo zadu na zivo ozaj podobne. Dokonca sa ma clovek s predchadzajucou generaciou 5 er pri pohlade zo zadu na moju trojku opytal, ze kolko ta moja 5-ka stala.

[odkaz]
19. 5. 2014 22:48
Tak dnes tak jen lapidarne...
...moc chromu a vnitrek ala Hyundai...to neni pro mne. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
23. 5. 2014 22:16
Infiniti, neboli nekonečné...
...křivkové orgie 8-s
Rozbalit vlákno
0