Další skvělé auto asijské provenience...
Sedan bez možnosti sklopit zadní opěradla s kufrem 400l je dobrý tak maximálně jako větší nákupní taška. Ovšem nákupní taška za 1,6 mega? No nevim...
Sportovní charakter to dle článku také nemá, tudíž nevidím jediný důvod ke koupi tohoto skvostu.
Kolega za 1,6 mega kupoval BMW 525, tuším 216 HP.
Mám pocit, že soudruzi někde udělali chybu. Máme tu další výrobek vhodný tak maximálně pro diskuzní bychaře.
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
já jezdím [odkaz] za 50kč na 100km doma ze zásuvky státem dotovaný tarif tepelné čerpadlo 2,5kč/kwh neomezeně !!
3fázová 400V 32A 1h nabíjení 100km doma v garáži
0,5h dobíjení neomezeně zadarmo v německu [odkaz]
žádný kravál, defakto žádný servis za 2,5MEGA :-)
Infiniti je popelnice soudruidi za Testovaný vůz s výbavou 1.600.110 Kč nemůžu si pomoct >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D a to už se těším na příští rok za 3MEGA!! [odkaz] ;-)
Už několikrát jsem ti psal, pojďme relevatně porovnat konvenční auto vyšší střední s Teslou...ty pořád nic. Asi to tak horký s tím vlastnictvím nebude, viď? ;-)
ses zblazni hen? polovina zvas je na me minimalne vysazena. To nepocitam infitratory potencialne nebezpecny. Tenhle svet neni takovy jak se na prvni pohled zda. Jako jen kvuli "vašemu" potešeni ?? >:D Riskovat abych vam neco dokazal?? Nemam duvod, nekopete ani za stejny tym abych se snažil, nezaslouzite sito. K praktickym ukazkam me nepotrebujete, od toho tu jsou jini, co je veřejně provadějí [odkaz] puc
Kharle, všichni tady jsou definitivně přesvědčení, že žádnou Teslu nemáš a jsi jen internetový kecálek. Pokud bys ji čirou náhodou měl, rádi ti dáme šanci nás přesvědčit a pak ti složíme omluvu. Nic víc za tím nehledej...
>:D >:D vážně je mi fuk že "všichni tady jsou definitivně přesvědčení, že žádnou Teslu nemám" >:D >:D psychologii na mě nezkoušej >:D >:D
co tady píšu není primárně určený jen pro "vás pár expertů" ;-)
Berenika odjela za sluníčkem, maká v kalifornii grifíku na vas už peče ;-) žezlo předala mě a to si nemyslete že se s vama starejma dízlákama budu mazat >:D
Karlíku, zapracuj prvně na češtině, ta ti moc nejde. Pak zapracuj na jasnovidectví, v tom máš taky mezery. Já "černou" pistoli do ruky opravdu neberu... :-!;-)
v diskusi dízlpíčáků není důležitý sem tam y , to si ve svým mozečku dopočítej abych ja se nemusel namahat. Preci jenom ja sem satrej vzdelanej unavenej a ty ses mladej blbej a línej ;-)
Ne, ty jsi pouze bezmozek, který neumí česky a ještě z toho málem dělá přednost. Že jsi k tomu ještě v letech tě neomlouvá. Naopak. V tom věku už bys nějakou inteligenci a znalost jazyka měl mít.
Informace, že jsi vzdělanej, je asi tak pravdivá jako ta, že máš doma v garáži tu Teslu >:-[]:no:
PS: S dopočítáváním abecedy jsi mě dostal, co slovo to perla >:D
Nevylučuju variantu, že i člověk s tvou úrovní psaného projevu může nějak přijít k drahému autu... moc pravděpodobné to ale není. Konec konců, i ty webovky o Tesle jsou zcela evidentně dílem teoretika bez jakékoli vlastní zkušenosti.
jak to říkal Polívka v tom filmu gutntág... ;-) usměv? neřešiiiiim, kriká se tady snadno
Drahé auto? v minulý diskuzi asi jiný vopičáci mlely o 30ti milionovým Vejronu ...
Tesla za 2Mega drahé auto?? Vždyt i vobyčejný brambo zaříná za 1,5mega + statisíce za každou lištu >:D
ach jo lidi co na to říct, NEZÁVIĎ cejtím to z každýho tvýho příspěvku. Vždyt sám říkáš NEMÁŠ MI CO ZÁVIDĚT !! ;-)
Neřeš to, nečetl jsem od Bereniky ani jedinej příspěvek typu. najezdím s tím tolik a tolik. Nabíjím tak a tak ;-) .
Myslím, že moje reálný sedačky budou příjemnější, než Bereniččiny vysněný :-)
Kajo, dětem se má věnovat, tak pojďme ;-)
Já bych si i Teslu koupil. Riziko vzplanutí mi nevadí. Naopak dodá jinak nudné jízdě patřičnou dávku vzrušení.
Co mi ale znemožňuje její nákup, je fakt, že bych výkonově spadl o několik pater níže.
Jsem zvyklý na 0-200km/h za 10s a nejrychlejší Tesla to má za skoro za 20s :no:
Pak tankovat do plné mě baví 3minuty, ne v řádu hodin.
Ale jednou snad bude elektromobil i pro mně a to bude doba, kdy už budeš taky řídit >:D
Do vyzkoušení bych rozhodně nebyl tak striktní. Už předchůdce uměl jezdit nádherně (což se třeba o modelu M nedalo úplně říct). Hledat problém u manažerskýho auta ve 400 litrech kufru je lichý a pořád je tu možnost vzít klasickej pohon.
BMW 525 je čtyřválec, deficit 150 koní je znát stejně jako kultura chodu V6, kterej má Infiniti. Navíc je Q50 potřeba vnímat jako konkurenta F10. ;-)
já ti nevím...Ale tohle bych zrovna za managerské auto nepovažoval. Možná tak akorát z pohledu, že všichni vědí, že je to drahé.
Je to asi věc volby, ale to BMW má prostě prestiž stále posazenou na jiné úrovni. Aspoň to tak vidím..
K těm hodnotám výkonu. Když jsem rojížděl 525, byl to super žážitek. Zde, tedy soudě dle testu, díky nekomunikujícímu řízení bude asi složitější ty HP využít...
Ale je fakt, že jsem možná zaujatý. Já ta Asijská auta prostě nemám rád :-)
EDIT: navíc většina managerských aut je k dispozici i pro soukromé účely, takže myslím praktická použitelnost hraje svou roli
Pročpak nemáš asijská auta rád? Abych pravdu řekl, nemám rád Hyundai, protože mi žádný z jeho modelů nesedl a 2 měsíce v i30 byly pro mě opravdovým utrpením. Japonce naopak velmi uznávám a to nejen díky jejich výrobkům.
Jasně. Já nějak ani nevím proč trpím utkvělou představou, že Made in Japan je zárukou kvality. Asi to budou pozůstatky zkušeností s magičem JVC a telkou Sony z Tuzexu ;-) Taky už poměrně dlouho s Japoncema pracuju a prostě je mám rád.
Ze japonske auta maju spravidla vyspelejsiu techniku a su kvalitnejsie a spolahlivejsie uz pre teba dolezite nie je... Ani to, ze v porovnatelnej vybave su lacnejsie. A maju dlhsiu zaruku...
Zákazník, ktorý kupuje auto za 70 000 € a viac nerieši objem kufra a už vôbec nie možnosť sklápania zadných sedadiel. V tomto segmente ide predovšetkým o prestíž, charakter a u tých originálnejších aj možnosť odlíšiť sa od oviec okolo. Na to sú tu značky ako Infiniri, Lexus, Jaguar, Volvo atď. Nemecká trojka napriek svojim nesporným kvalitám v mojich očiach stráca na fakte, že sa na tom vozí každý pasák, díler a podobný spoločenský hnoj. Bohužiaľ pre nich, ak budú stále navyšovať produkciu, táto situácia sa bude len zhoršovať. Posledným faktom je skutočnosť, že kým napr. Lexus a Infiniti sú etalónom spoľahlivosti a životnosti, u BMW to platí stále menej. Máme vo firme x5, ktorému menili po 30 000 km motor (prasknutý blok), 5GT je viac menej stále v servise, zatiaľ čo Lexus GS350 z roku 2009 chodí, chodí a chodí. Sumár, nie každý masturbuje nad nemeckou "trojkou", trh nie je čiernobiely, chvalabohu.
Blby je, ze ta "nemecka trojka straca" jen v ocich tech co si takova auta stejne nemuzou dovolit, zatimco lide kteri tyto vozy kupuji s tim zcela zjevne nemaji problem. Bavit se o nejake prestizi u Infiniti, coz je znacka, ktera v Evrope takrka neexistuje a v USA hraje treti housle je malinko mimo misu.
A co se tyce koupe tohohle konkretniho kousku, tak si clovek musi uvedomit, ze v konecnem dusledku to neni jenom o aute, ale treba i o dostupnosti servisu a podpore od prodejce, ktera je u Infiniti nulova az zaporna.
Velký omyl ;-)
Měl jsem X6 přes 5let (kupuju jen nové auta) a srala se dost. Já po tu dobu jezdil GT-R kem (teď má 4 a čtvrt roku). Kromě ucházejícího čidla ventilku na jednom kole, ktrerý mi v záruce vyměnili, žádný problém i přes poměrně solidní využívání notně zvýšeného výkonu. Zato X6, to byla síla. Zadní diff, sání, popraskaná světla, palivové čerpadlo, postupne komplet přední náprava včetně ložisek a poloos atd atd....
Při prodeji pryč měla najeto jen 76tis.
Teď má žena zase BMW, 435xi M performance. Doufám, že kvalita z Mnichova předči tu z USA.
Ale k pointě, BMW si kupují lidi, protože se jim líbí. Není to chladný kalkul. Navíc 5ti letá záruka za cca 26tis řeší vše a ještě se občas projedeš v jiném pěkném BMW, když to Tvé oživují >:D
Souhlas, taky jsem se přesvědčil, že BMW z USA jsou co do kvality jiná hra než ta z Německa. Jakkoliv naše X5 (4 roky 116tis.) neměla žádné fatální závady toho typu, které popisuješ, kvalita jejího smontování je horší než u německých bavoráků a třeba problémy s kroutícími se kotouči na přední nápravě nebyl schopen servis plně uspokojivě odstranit nikdy. Ale jak říkáš, servis paket vše řeší, to auto je objektivně nejlépe jezdící suv, a to musí kupujícímu buď stačit anebo jde jinam, třeba v iluzi, že u jiných značek je to lepší. ;-)
Tí, ktorí si ich kupujú, sa z veľkej časti (netvrdím, že všetci) držia zaužívaného stereotipu, podľa ktorého ich znak na kapote posúva do inej spoločenskej triedy. Poznám ale mladých chlapcov, ktorí si na A6 brali pôžičky, ktorých splátky zožerú 90% ich príjmu, prípadne idú do bazárovej prémie so stiahnutými 250 000 km.-) Rovnako poznám ľudí, ktorí prešli od VW do Volva, prípadne od BMW do Lexusu a ani v jednom prípade sa nemajú dôvod vrátiť späť. Áno, nepatrím medzi ľudí, ktorí si kupujú auto za 70 000 €, pretože na to jednak nemám (nakoniec ako 99/9 % ľudí na fórach, pretože ľudia s takouto hotovosťou určenou na auto majú iné starosti a nemajú čas sedieť na fórach) a zároveň auto nie je mojou životnou prioritou. Ak by som však túto sumu do auta investoval, určite do nebude ani Audi, ani BMW, ale Mercedes ako jediný reálny zástupca nemeckej prémie), alebo Lexus. Je to samozrejme moja voľba a môj subjektívny názor. Na predajné čísla tzv nemeckej trojky sa však treba pozerať z viacerých pohľadov, minimálne treba brať do úvahy fakt, že cca polovica jazdí ako služobné autá.
preboha co to tu pises, no a co ze jazdia ako sluzobne auta, to sa nerata? prave preto jazdia ako sluzobne auta, lebo sluzobne infinity alebo lexus by nikto nechcel. a tie tvoje mercedesy jazdia ako sluzobne najviac, zvycajne v zltej farbe a napisom Taxi
Realita je taká, že zo všetkých zahraničným spoločností, ktoré u nás podnikajú je cca 40% nemeckých. Vieš aká je podmienka v týchto podnikoch pri nákupe služobných áut? Základná hovorí "made in Germani", alebo aspoň "Gemany brand". Ak si uvedomíš, že podobný pomer Nemeckých investícií je v okolitých krajinách podobný a s rovnakým prístupom k nákupu služobných áut, nepotrebuješ ani kalkulačku. To, že by Infiniti, alebo Lexus nikto nechcel beriem naozaj ako hodne zlý vtip. Brat má v Nemeckerj spločnosti služobného Passata a keby ho mohol vymeniť za kýkoľvek iný model v triede, neváha ani minútu, ale ako som písam vyššie...podmienky pri výbere boli jednoznačné a cena až posledná, dobré ráno :-)
Když dostaneš určitý budget na auto, tak si většina dotčených tak či tak vybere něco z "Německa". Má to pár jednoduchých důvodů:
- drtivá většina uživatelů ví o autech leda to, kam se leje palivo a že má "Octavia velkej kufr", je to pro ně pouhý spotřebák.
- nabídka modelů od "německých" značek uspokojí snad úplně každého (modely, motory, pohony, karosářské varianty...).
- servisní zázemí je snad v každé díře.
- stále je tu mezi lidmi přítomná aura prestiže německých značek, ať se to někomu líbí nebo ne.
- možnost konfigurace kde čeho a tím i vyčerpání určeného budgetu do zbla, ruku v ruce s nabídkou zajímavých slev...
'brat ma passata' tak tymto si sa zaradil tam kam patris. som si uplne isty ze by ho okamzite menil za avensis, ktory nema ani trojblik. nie som zastanca nemcov, ale ty si evidentne mimo.
O tom se dá polemizovat. Mám MB a kdybych měl šanci, tak bych už dávno vlastnil Infiniti. Takže na to mám, ale a uvažuji tak, jak podle tebe ti, kteří na to nemají. Problém je ten, že autorizovaný prodejce + servis je myslím stále pouze v Praze a to je pro mě pase. Pokud to tak bude dál, tak v ČR moc vyhlídky na zajímavější prodeje nemá. Jistou dobu byl můj sen Q50 a ten mě přešel po zjištění, že prodejce je přes 300 km daleko... Lexus je aspoň v Brně.
On neni problem jenom s umistenim servisu, ale treba i s tim ze je skoro nulova podpora, napriklad Infiniti v Evrope nevydava updates k navigacim, coz je docela problem.
Kupuji a přesto řeším :-) Ano, chci mít pohodlné a bezpečné auto, protože v něm trávím spoustu času. Ale taky chci občas vyrazit s dětmi na kola, na hory na lyže. Mít doma tři auta - pro maminku, pro tatínka do práce a pak pro rodinu na výlety už považuji za rozežranost. Když jsem poprvé o Q50 AWD/Hybrid slyšel, připadalo mi to jako zajímavé auto. Ale tahle recenze jen potvrzuje to, co psaly rezence zahraniční. Technicky určitě skvělé, ale tak trochu samoúčelné. Je to AWD, ale na hory s tím nepojedeš, lyže dovnitř nedáš. Je to hybrid, ale po městě bere 9,5 litrů. Na sportovní jízdu to taky není. Výkon a maximálka jsou prima, ale v zásadě přes české limity. Takže jako typický zákazník mi zbývá bezdětný německý Aussendiensmitarbeiter (sales rep), který je tak trochu free a cool a proto si nekoupí domácí značku.
Rozhodně tohle řeší. Leda by to bylo fleetové vozidlo a doma by stálo něco jiného. 70 000 E není zase tak moc, nejsi nijaký velký pracháč. Totiž kdo utratí takové prachy, musí utratit cca podobné prachy za další, třeba praktické auto. Ať chceš nebo ne, tak lidi, který tohle nakupují obvykle uvažují trochu jinak a je prostě blbý mít doma krásné luxusní drahé fáro a vedle toho zastavit Oktávku kombi. Takže tam musí stát aspoň BMW3 kombi nebo tak něco. A to jsou pak pálky. Už je z toho 140 000 E a to je hodně peněz...
Jak jsi přišel na to, že neřeší kufr? U každého praktického, ale i cestovního ho řeším. Praktické auto není moc praktické, když v něm nezvládnu ani přivézt partnerku z letiště. A u cestovního to určuje, jaké výlety jsem s ním schopen podniknout, aniž bych s sebou tahal další auto.
Kup si kombíka v naftě a nezasírej diskuzi pod něčim co evidentně neni pro tebe čemu nerozumíš ä co nechápeš. Tohle auto pro soudruhy totiž fakt neni >:-[]
Od roku 97 jsem neměl jiné auto než sedan vyšší střední. U každého z nich mě zajímal objem kufru a možnost sklopit sedačky. O litry ani nejde, ale z těch fotek hybridní Q50 je zřejmé, že do zavazadelníku se nevejdou ani dva plnoformátové cestovní kufry, což je problém, a možnost sklopení zadních sedaček (potažmo průvlak na lyže) je omezení, které uživatel pocítí třeba jen párkrát za rok, jenže situace pak nemá řešení. Jinými slovy, osobně bych auto s takto omezeným kufrem prostě nekoupil, a to právě proto, že nechci kombík ale sedan. ;-)
Kombíky se v týhle míře stejně jako naftový motory prodávaj jen v Evropě a vobojí mě oslovuje zhruba stejně :-)
Tohle auto se mi motorem i celkově docela zamlouvá a protože se s nim na dovolenou s konzervama do Chorvatska nejezdí tak mi tenhle kufr přijde naprosto dostatečnej [odkaz]
S konzervama do Chorvatska můžeš, igelitkami si ten zavazadelník vyskládáš, problém je s cestovními kufry, takové Maledivy s přítelkyní budou problém, leda bys jeden kufr cestou na letiště narval na zadní sedačky. Velmi stylové v autě za 1,6 milionu. >:D
To víš, pro kufry si správný chlap nechá poslat dodávku. Co by se s nimi strkal do auta. >:-[] Například u Panamery mi tvarování zavazadelníku vadilo, citelně omezovalo velikost kufrů. Právě do letadla beru pevné. Ty nikam nezmáčkneš, buď se vejdou, nebo ne.
Znám člověka, který razí celoživotní heslo, jedno auto s univerzálním využitím, bohužel to u něj musí být nutně carrera, a to už čtyřicet let. Takže držáky na lyže, to je standard, dnes je to už důchodce, takže půl zimy tráví brouzdáním po Alpách, ale pozor jeho 911 jsou vždy zadokolky, :-) a hlavně, protože cestují s manželkou, mají udělanou spec. sadu zavazadel (taškokufr) ve tvaru takového hranatého doutníku (na jedné spodní hraně s kolečky), která přesně pasují do zadních sedaček carrery i s úchyty na připoutání pásy. >:D No, všechno lze řešit, pokud člověk trvá na svém... ;-)
Ano, lze. A jsou firmy, které se specializují na výrobu zavazadel maximálně využívajících roztodivně tvarované prostory v autech. Ale taková zavazadla si jen tak nevezmu do letadla.
Samo, není to standard, tihle s tím i lítají, mají tam kolečka, nechají si to omotat fólií a šup do éra. >:D Ale to je extrém, chci nutně sporťák, tak musím přežít kompromisy spojené s nepraktičností, dělat je ale u konfekčního sedanu nedává smysl, do zavazadelníku prostě dva pevné kufry musejí vejít, řeči o chalupářích nebo Chorvatsku a paštikách jsou jen sebezáchovné plky. ;-)
Pravda, nie je to nič pre toho, kto je zaťažený na autá árijskej proveniencie. Menší a horšie využiteľný batožinový priestor ťažko obkecať, ale inak je to vynikajúce auto za zaujímavú cenu. Na dedinskej veselici však urobíš lepší dojem s BMW 318d vo výbave holobyt, to je fakt.
To áno, ale píšem všeobecne o vnímaní Infiniti a BMW medzi pospolitým ľudom. V každom prípade 335i x-drive s porvnateľnou výbavou bude o cca 15 tisíc eur drahšie.
Uniká ti pointa, resp. sklouzáváš klasicky k hodnocení modelu (o značce nemluvě) na základě jedné varianty (motorizace). O Q50 tahle debata není, je o Q50 hybrid, Q50 může být skvělé auto, třeba v tom základu za 860tis., ale tady je řeč o hybridní verzi za dvojnásobek. Odbýt jeho nedostatky větou, že na "Na dedinskej veselici však urobíš lepší dojem s BMW 318d vo výbave holobyt, to je fakt", která má evokovat neschopnost okolí rozeznat "kvalitu od pozlátka", je prostě nesmysl, 3er za 850 a 3er za 1,6 od sebe na dedinskej vesilici odliší také jen málokdo, proto jsem ti tam dal cenu toho auta, s dovětkem...
Jinak, u nás je základ 335i za 1,2 a 335xi za 1,25 mio. za 1,6 je ta trojka i slušně vybavená. Rozdíl 15tis. EUR tj. přes 400 tis. Kč znamená, že by to auto muselo stát 2 miliony, za to je M3.
OK, myslel som niečo iné, ale beriem, že s BMW 3er za 0,85 narobíš rovnakú parádu ako s tým za 1,6.
Nerozumiem, prečo tu v teste nie je rozpísaná výbava testovaného modelu. Keď sa pozriem do CZ cenníka, vychádza mi, že za 1,6 tam musí byť úplne všetko: [odkaz]
Tá trojka za 1,6 bude určite slušne vybavená, ale Infiniti bude za tú cenu vybavené ešte lepšie: Infiniti sa netají tým, že predáva za nižšie ceny ako BMW.
Má konfigurace 435xi byla ceníkově za 2.002.000,-Kč s DPH a všechno jsem nezaškrtl. Jde postavit i za 2.3mil :-!
M4 pak vychází na >2,5mil a není 4x4...
Tedy tohle auto zde, pokud mohu těžit z mobile, půjde v reálu koupit za 1,35mil v této výbavě a to je pecka.
Btw, na kufr prdím, vždy jsem vše odvezl i s GT-R >:D
Popravďe jsem přesně tento model zvažoval, ale jízda v BMW mně dostala. Opravdu 1. pohodlné auto na runflatech, které stiskem čudlíku ztuhne a sedí a drži a poslouchá, až to není legální :-)
Pokud člověk, jezdící denně GTR napíše o jízdě v 435 pochvalu, má to pro mně větší váhu, než když něco takového napíše nějaké novinářské kopyto ála Červenka.
Jednou větou, je to po dlouhé řadě let opět pravé BMW, jak se sluší a patří. A je jízdně dost odlišné i od řady 3, tudíž nová řada 4 není zas až taková marketingová zbytečnost.
Při troše sarkazmu je možno podotknout, že si BMW neustálým posuvem k Audi tak dojebalo modelovou řadu, že muselo pro opravdové BMW vytvořit novou, nepostiženou mutacemi svých předků >:D
Jak jsem psal v nadpisu "bychařův sen". Snažím se nad autem zamyslet a smyls mi nedává. Přečti si Dinara a například tu část nevyužitelnosti kufru a neexistující možnosti protáhnout lyže. Přesně, jak píše. Situace, která nemá řešení. Snad mimo rakve na střechu. To je stejná situace, jako když tu stále někdo dokola píše tu volovinu o převážení vzduchu...
Nie si jediný :-) Ja nelyžujem ani nebicyklujem, žijem v dvojčlennej bezdetnej domácnosti, rád si užívam jazdenie vo výkonnom aute s príjemným zvukom a ročne najazdím okolo 35.000 km, z toho väčšinu po diaľnici.
Nepopieram, že tento model nie je pre každého, ale pre toho, kto dokáže prežiť s menším kufrom a netrvá na árijskom pôvode auta, je to veľmi dobrá ponuka.
Páčia sa mi športovo strihnuté sedany :-) Párkrát ročne využijem aj zadné sedadlá a väčší kufor :-)
Chcel som zadný pohon a aspoň 300 koní. Uvažoval som aj o BMW 435i, ale po skúšobnej jazde som bol sklamaný. Nevýrazný zvuk motora, preplastovaný interiér, na sedadle vodiča bola taká diera medzi koženým sedákom a plastovou spodnou/bočnou časťou, žeby tam vošla ruka, ošklbané zadné svetlá (návrat k žiarovkám namiesto LED) a celkovo som mal pocit, že sa tam strašne šetrilo a nestojí to za tie peniaze 8-s M-B E coupé ani Audi A5 ma neoslovujú. Infiniti Q60 (bývalé G37) coupé dnes už pomerne staré, navyše má príliš malý kufor, Nissan 370Z detto + nemá zadné sedadlá. Hyundai Genesis som nechcel. Vylučovacou metódou mi nezostalo nijaké coupé.
"Celá soustava přitom generuje 286 kW (388,96 koní) a točivý moment 350 N.m"
"cela soustava", cize kombinacia spalovacieho motora a elektromotora:
spalovaci motor: 225 kW (306 koní), 350Nm; elektromotor: 50kW (68 koní), 270Nm, spolu je to 374 koní a 620 Nm
ok, thnx. myslel som na to, ale nebol som si isty. ako to ale je s krutiacim momentom? ako sa "sčítava" alebo kombinuje? ak cela sustava ponuka teda tych 268 kW, je to ocividne kombinovany vykon spalovacieho motora a elektromotora, aj ked teda nejde o prisny súčet ich vykonov. ak teda scitame vykon (nie prisne matematicky:) ), co s krutiacim momentom? ak aj pri nom vylucim prisne matematicke scitanie, nemoze to predsa ostat len na hodnote 350Nm (co je krutiaci len spalovacieho motora), ako to napisal Mička v teste