Diskuse

Jaguar F-Pace 25d AWD – Projev výkonem nenahradíš

1.11.2017

V nedávném srovnávacím testu Range Roveru Velar a BMW X4 jsem nakousnul cosi o projevu motoru 25d v Jaguaru F-Pace. Pojďme si to nyní uvést na pravou míru.

 

  • 20 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.11.  13:12

    To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

    To je hodně divné.
    • 42 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 01.11.  13:17

      « Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

      Jj, hodně divné, že by to chrochtalo pod 2 tis. víc než 2,0 TDi v Kodiaku? ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 01.11.  13:25

        « Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

        Teoreticky je to klidne mozne. Cim vice vykonu z motoru dsotanes, tim horsi bude jeho projev.
        • 13 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 01.11.  13:28

          « Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

          Teoreticky je možné všechno...... :-) :-) :-)
          /taky to mohl být nepovedený kus, na což si měli samozřejmě dohlídnout, když to půjčují novinářům/
          • 61 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 01.11.  13:43

            « Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

            Britské testy, které těžko podezřívat z nepřátelství k Jagu nebo z výběru špatného kusu, dost důrazně doporučují se tomuto dvoulitru vyhnout a vytýkají mu prakticky totéž co zdejší test, kravál, vibrace etc.
            [odkaz]
            [odkaz]
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 02.11.  06:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

              Asi každý rozumíme jinak...porovnávají ho s V6, který je dynamicky poměrně blízko, ale vyčítají mu oproti němu nižší kultivovanost. V tomto směru to platí pro všechna podobná srovnání.
              • 01 Reagovat !

                foto Simpanz

                Šimpanz 02.11.  10:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                Píši snad, že ho porovnávají s tříválcem? Do SUV této cenové kategorie je čtyřválcová nafta velká z nouze ctnost a dovede celkový dojem z auta poměrně silně devalvovat a přitom úspora jak při pořízení tak při provozu je vzhledem k celkové ceně miniaturní.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.11.  11:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                  "dost důrazně doporučují se tomuto dvoulitru vyhnout" zní trochu jinak, než že tato kategorie si zaslouží šestiválce.
          • 11 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 01.11.  16:50

            « Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

            myslis vadny kus, kt. nechal na vyrobnej linke odhlucnenie ? ja podozrievam JAG za milovnika 2.0TDI PD, uz len z nostalgie chceli jedno PDčko narvat aj do tejto káry

            FPeACE
            • 12 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 01.11.  17:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

              Spíš nepovedený kus motoru, který se samo potom projevuje vibracemi a zvýšenou hlučností.
              • 32 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 01.11.  17:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                Jel jsem v několika kusech F-pace se čtyřhrnkem v dýzlu a takto nehezky se projevovaly všechny. V tomto ohledu je to stejně nepovedené, jako předchozí gen X3 20d do faceliftu, projev neodpovídá premii a ceně auta.
              • 20 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 01.11.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                myslim ze to nieje mozne co pises... rachtanie a vibracie tj vyrazne r4 diselove prejavy... co by v reale mal zle? vstreky, cerpadlo, snimace/cidla ? po mech stranke urvale/vadne vyvazovak/dvojhmota ? kluka vacky piesty blok musi byt ok inac by to nejazdilo...na cidla vstreky cerpadlo, zle spalovanie je riadiaca jednotka tak chytra ze by to hodila do nudzoveho rezimu alebo odstavila voz... nehovoriac o tom, ze by v tej vyrobe fakt nemali vystupnu kontrolu :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 01.11.  17:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                  Ale ok, věřím že to může být problém této motorizace.
                  /mě osobně rachtá a vibruje každej diesel/
                  • 21 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 01.11.  18:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                    Zkus nějaké aktuální auto s dýzlovým šestiválcem, nerachtá ani nevibruje.
                    • 10 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 01.11.  18:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                      asi myslel nieco v tejto kategorii tj R4
                    • 01 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 01.11.  18:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                      no nejaký čas dozadu som mal ako náhradné vozidlo 335d za moju šunku,a ten dízel tam troška vadil hlavne pri rozjazdoch v meste a cca možno do 70-80km/h pri prudkom pridaní. Inak fajn.
                    • 10 Reagovat !

                      foto J-W

                      J@W 01.11.  19:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                      Občas jedu ve vypůjčené 3,0 TDi, ne že by nejela špatně, pod zatížením to celkem jde, ale pořád tomu na volnoběhu něco chybí. Na benzín to mít nikdy nebude, ale mě neber za mustr, jsem fanda do benzínu.
                      • 11 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 01.11.  19:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                        "..., ne že by nejela špatně,"
                        Nepřehnal si to trochu s těmi zápory... >:-[] ;-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto J-W

                          J@W 01.11.  19:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                          Jako do té Q7 se i hodí, v benzínu by to byl rozežraný tank, ale bohužel není to moje parketa. Furt to má trochu tvrdý chod, pro mě je jasná zábava benzín.
                          • 11 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 01.11.  20:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                            Myslel jsem jazykově, tak buď: ne, že by jela špatně, nebo: ne, že by nejela dobře. Tvé: "..., ne že by nejela špatně,", znamená, že jela špatně. ;-)
                            Jednoturbový 3.0 TDI je ideální pro A6ku, pro Q7 už je to trochu na hraně.
                            Tady jde hlavně o srovnání dieselových R4 vs R6/V6, a tam je to ještě zásadnější rozdíl, než u benzínu.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 01.11.  21:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                              Nafta je víc na ústupu než si většina připouští [odkaz] i proto [odkaz]
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 01.11.  22:58

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                                R4/R3 naftu bych do nových osobních aut klidně přestal dávat úplně.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 01.11.  23:07

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                                  Zatim to de spíš odshora [odkaz]

                                  Věděl si že u audi potichu předělali V6 3.0 TDI [odkaz] ?
                            • 11 Reagovat !

                              foto J-W

                              J@W 02.11.  12:38

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                              Čeština připouští užití dvojího záporu, to není angličtina.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 02.11.  13:11

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                                Ty tam máš ale fakticky trojí zápor, to špatně je negativní hodnocení. Ne že by to bylo proti pravidlům pravopisu, jen to nedává smysl, jak už ti objasnil white.
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 02.11.  16:24

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                                Problém není ve dvojitém záporu, viz Emel 13:11
                          • 30 Reagovat !

                            foto Dinar

                            Dinar 02.11.  08:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                            Přes dvacet let jsem neměl jiné auto než benzinové, ale musím říct, že v určitých kategoriích aut (vyšší střední, velká SUV) mi šestiválcové dýzly připadají jako ideál, zejména ty posledních generací. Beru teď auta na operáky na kratší časová období, takže můžu různě zkoušet, příští auto po akt. 530d zamýšlím 540i, jenže nějak pořád nemůžu najít důvod, proč znova nevzít 530d, to auto je celkově skvěle tiché, o motoru nevím, pod plynem kultivovaný šestiválcový zvuk, pětimetrový awd sedan, se kterým jezdím hodně svižně a po 6 tis. km na bc svítí 7,6 litru. Stejně ježděná 540i tam bude mít 10 litrů, vím, ten zvuk v posl. dvou tis. otáčkách dýzl neumí, měl jsem v benzínu i X5, ale kolikrát daily car při běžném ježdění budu drtit jen pro zvuk. Na druhé straně čtyřválcový dýzl bych do auta nechtěl ani zadarmo a do aut po střední třídu bych si dnes vzal jasně benzín. ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto speedfred

                              speedfred 02.11.  09:12

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                              áno vcelku máš pravdu,koľko krát si aj ja vravím nebol by lepší dízel (zdravím Áďu) na tie moje štreky? Potom to ale namiesto dialnice zoberiem po okreske a vravím si nie. :-) Aj keď nevravím že 30d nejde,on ide až moc dobre.
                              V tých veľkých väčších autách má "d" opodstanenie hlavne R6,V6 a tam ho už ani nečuť.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 02.11.  10:16

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                              10l na svižně ježděnou 540i by byl pořád parádní výsledek :-)
                              • 01 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 02.11.  13:05

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je divné, Tuček, Šlajz a tak rozdílný výsledek

                                Jako držitel osmi trestných bodu za rychlost konstatuji, ze pořad se v běžném provozu proste závodit nedá. A 540i je jen o málo těžší než 340i...
  • 20 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 01.11.  13:37

    Rozmanitý F-Pace

    Co se týká motorů, R4d bych hned z výběru vyloučil kvůli onomu rámusu. Kompresorová V6 zkrátka bude žrát, zvlášť v hmotném SUV, ale těch 380 koní stojí za zvážení. Pokud se více jezdí po městě, špatnou volbou nebude jeden ze zážehových R4. Sám bych ovšem koupil V6d, tak jako naprostá většina zákazníků.

    Jak může auto brzdit oběma vnitřními koly na přední nápravě a od kdy mají R4d od M-B objem 1991 cm3? Ale jinak dobrý, Honzo.
    • 12 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 01.11.  13:51

      « Re: Rozmanitý F-Pace

      Dobrý den,

      díky moc za upozornění. Objem 1991 ccm má benzin 250 4Matic a přibrzďování obou vnitřních předních kol je taky pěkná blbost, to by musel být Tyrrell :-) . Opraveno.
      • 80 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 01.11.  13:56

        « Re: Re: Rozmanitý F-Pace

        Tak chlapi mám pro vás závazek do nového roku. Když z vás někdo napíše článek, tak to dá druhému přečíst než to pustí do světa. O 80% vám klesnou hloupé chyby.
        • 80 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 01.11.  14:00

          « Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

          ...... nebo esli má někdo v redakci dítě na základce, že by mělo brigádu. ;-)
        • 12 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 01.11.  14:32

          « Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

          Ta sedla >:D >:D >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 01.11.  16:53

          « Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

          tymto krokom treba zvazit tak o 30-40% mensi objem v diskusiach, to nehra reklame a navstevnosti webu do karat... myslim, ze by to cez PR nepreslo, kazdy ma % nadelenej negramotnosti a musi splnit kvoty... to iste kvoty pre partnerov napr Š MB aka VW
    • 11 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 01.11.  17:31

      « Re: Rozmanitý F-Pace

      S v6d souhlas, ale většina zákazníků si f-pace kupuje ve 20d.
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 01.11.  20:55

        « Re: Re: Rozmanitý F-Pace

        Stejne jako veskerou konkurenci.
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 02.11.  08:18

          « Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

          Jistě, dvoulitrový dýzl je v této třídě mainstreamová motorizace.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 02.11.  16:10

            « Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

            Dvoulitrovej dýzl bude mít i nová A7 = to je prostě realita
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 02.11.  19:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

              Minula generace mela i 1.8tsi, nevidim duvod aby nemela i 2L naftu.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 03.11.  10:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

                Já teda vidim důvody proč ne naftu = ale aspoň že audi začalo odshora nabídky tlačit mild hybridy ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 03.11.  07:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

              Realita to byla už, když dýzlový čtyřhrnek šoupl MB do S-Klasse.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 03.11.  10:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

                Jo = a proto sou povzdechy nad tim samym o generaci pozděj spíš už trochu zbytečný
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 03.11.  12:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

                  Kde tu čteš nějaké povzdechy?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 03.11.  12:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitý F-Pace

                    Tady hned od 1. příspěvku ale samozřejmě nejen v týhle diskuzi
  • 21 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 01.11.  16:31

    No teda ta šedá přístrojovka....

    .... tak ta je vážně příšerná..... 8-s >:D
  • 21 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 01.11.  17:40

    Jaguar F-Pace

    Dunivý čtyřválec za 2 mega? To si snad dělaj kozy.... >:-[]
    • 11 Reagovat !

      foto Mr-Murphy

      Mr.Murphy 01.11.  18:10

      « Jaguar F-Pace

      ... když to lidí kupují, pročpak by ne.... taky mi to hlava nebere....
      • 01 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 01.11.  18:23

        « Re: Jaguar F-Pace

        Za 2 mega můžou mít parádní X5 naftu šestiválec v rozumné výbavě...ale abych pravdu řekl, s F-Pace jsem nejel, třeba má nějaké osobité kouzlo, které to dunění utlumí...
    • 11 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 01.11.  20:54

      « Re: Jaguar F-Pace

      Souhlas. Navíc do Jaguaru už tak nějak historicky zkrátka patří 6 válec. Ideálně v benzínu.

      • 22 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.11.  22:05

        « Re: Re: Jaguar F-Pace

        Když to bereš takhle = tak ale řadovej šestiválec
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.11.  22:25

        « Re: Re: Jaguar F-Pace

        Návrat MB i Jagu [odkaz] k řadovejm šestiválcum je super = přední pohon a krátká kliková hřídel V6 patří spíš do mainstreamu :-)
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 01.11.  23:11

          « Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

          No mi se líbí ty současné s kompresorem, což je podle mě uživatelštější řešení než turba.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 01.11.  23:12

            « Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

            Jo taky je mi bližší řešení kompresorem než turbem. A v řadě než do V
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 02.11.  06:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

              Zákazníci chtějí sílu od nejnižších otáček, to V6 s kompresorem neumí. Mě osobně sedí taky víc a jemné kvílení je akusticky návykové.

              Extrémní u SV Project 8: [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 02.11.  09:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                miestami tam pekne "kvíli"
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 03.11.  10:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                Eště líp než turbo to řeší hybrid = a ten je navíc nepatrně míň poruchovej ;-)

                Když tlačit vzduch = tak radši kompresorem :-)

                Pěknej odkaz = sem ten druhej co v místní diskuzi [odkaz] tenhle super projekt chválil :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 02.11.  14:08

            « Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

            "uživatelštější řešení" - budu se muset podívat do slovníku co to slovo znamená. i když pochybuju o tom, že to víš třeba ty:)
            Dejme tomu, že jsi chtěl napsat uživatelsky příjemnější. V čem např.? U velkého SUV? To by mně zajímalo. Nebo uživatelsky přijatelnější? Ve spotřebě u benzínu 15+ litrů? Ne, jsou zadání, do kterých je diesel prostě vhodný a tím je např. SUV. Protože najíždět měšíčně 5000 km za 13-15 benzínu je skutečně možné tak v UAE...
            A že do Jaguáru patří historicky 6válec? Kolik SUV se v historii u Jaguáru vyrábělo?
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 02.11.  17:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

              Ale no tož. Přece se v tom nebudeš pitvat. A Jaguáry opravdu měly historicky šestiválce a dvanáctiválce. Před válkou používaly sice čtyřválce, ale po válce již jen řadové 6ti válce a 12ti válce vlastní konstrukce. Samozřejmě jen do té doby než jej vlastnil Ford.
              • 01 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 02.11.  18:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                Historicky od slova historie. Do sportovního kupé může být benzínový šestiválec nebo dvanáctiválec zajímavý, do SUV pro rodinu asi moc ne...
                • 10 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 02.11.  20:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                  BMW má v X5 řadě 3 benziny. Ano, že by se nějak prodávaly to ne. Ale v takové X5M si naftu pořád nedovedu představit. Benzin v SUV pro rodinu? Záleží na tom, jak je na tom rodina finančně.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 02.11.  23:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                    A co takové SQ7? To nejede? Pokud stojí jako v F-Pace benzín mnohem víc než diesel a navíc ještě víc žere, potom se takových aut prodá opravdu jen málo... aby se následně prodaly ještě za méně než diesel...
                    • 10 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 03.11.  09:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                      Když je rodina finačně zabezpečená, tak takové věci neřeší.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 03.11.  12:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                        Paneboze. To je asi největší nesmysl co jsem tu kdy četl.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 03.11.  12:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                          Největší? To ti toho teda dost uniklo >:-[]

                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 03.11.  12:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                          Největší? To ti toho teda dost uniklo >:-[]

                      • 01 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 03.11.  14:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaguar F-Pace

                        Uniklo. To bude asi tím, že tě mám na ignore:))))))))))))
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.11.  11:27

      « Re: Jaguar F-Pace

      ono vobec u jagu rozmyslat o dizli je kusok "sialene" ... je to skvele auto.. ale zaroven plati iste nepisane pravidlo ze kazde skvele auto malo a ma vzdy pod kapotou benzin :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.11.  14:20

        « Re: Re: Jaguar F-Pace

        Jezdil jsi někdy s jejich V6 nebo V8 dýzlem?
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.11.  17:09

        « Re: Re: Jaguar F-Pace

        podobné predstavy boli donedáva nemysliteľné aj u iných značiek, námatkou Porsche či Maserrati a hľa koľko ľuďom ten diesel v takýchto autách ani nevadí, ale si ho dokonca dobrovoľne vyberú a zaplatia. >:D
  • 10 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 02.11.  06:35

    Dvojí obvinění

    Jsem na kočky zatížený, ale F-Pace potřebuje narozdíl od Velaru (o pěkný kus dražšího), mnohem víc práce při zadávání konfigurace a i tak finální výsledek bude z hlediska fináního vyznění interiéru horší.
    Určitě bych se vyhnul základním naftám, testovaná motorizace mi přišla naopak při velmi krátké jízdě kultivovanější než 180HP verze, ale zůstalo nesmyslné naladění automatu posílající při jakékoliv jiné než dynamické jízdě otáčky tak nízko, jako to stejně hloupě používá VW.
    Diskutovat tu nad porovnáním R4 a V6 nemá smysl, platí to, co u všech ostatních. Čtyřválec je pouhou vstupenkou do prémiové třídy a sám bych ho nevzal ani s mnohem nižší cenou.
    Podvozek je vzorový a mě jeho tuhost spojená s uměním rozumně odizolovat většinu silničních neřádů sedí (s V6 a 22" koly). Auto zatáčí jako málokterý konkurent a tak zbývá jediné bohužel.
    Obě šestiválcové verze mi sedí nejvíc ve výbavovém stupni S, kdy platí, že slušná výbava vyžene první cenu k 2,5mio a to je na danou třídu hodně (jen připomenu, že podobně vybavený Velar si řekne ještě o cca půl míče víc).
    Reálný rozdíl ve spotřebě šestiválců je zhruba 3 litry a nafta umí být paradoxně tišší než jinak samotový, ale ve vyšších otáčkách krásně řvavý kompresorový benzín.

    Doporučil bych výrobci prodávat za pár šlupek jiný software pro R4, který by eliminoval podtáčení motoru.

    P.S.: Honza by se měl při hodnocení občas podívat na to, jak používá hvězdiček u některých výrobců. Je to hanbář.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 02.11.  07:29

      « Re: Dvojí obvinění

      Je ta 180k nafta v F-Pace vazne takova bida? Ja ji jel v XE a tam mi ten motor neprisel nijak odrazujici, proste tridni standart (premie+r4 diesel). Takze obecne vzato velice povedeny maly diesel s dostatecnou dynamikou, nezerouci moc, spolupracujici s prevodovkou dobre (ale netak dobre jako 320d) a projevem klasika, zadna tragedie.... takle si ho pamatuju.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.11.  07:43

        « Re: Re: Dvojí obvinění

        Jenže F-Pace je větší a těžší, motor jako takový problém není, naladění převodovky ale ano.
        Nejvíc se mi líbil samozřejmě kompresor 380 (navíc posílený na 420HP), ale ten by asi málokdo zkousnul jako rodinné SUV ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 02.11.  09:11

        « Re: Re: Dvojí obvinění

        Neni to take zle ide o zvyk...Sucastne najlepsi 4 valcovy diesel je Mercedes 220d. Diesel prejav je u vsetkych a ani jeden diesel nema rad zavodenie na mestkych semaforoch moze to byt aj 6 valec. Su stavane na ustalenu kludnu jazdu tam uz nepocujes diesel chrochtanie...Som pred dvoma tyzdnami vyskusal BMW 520d a nebol som z toho motora nadseny...4 valec v dizlaku bude vzdy trosku kompromisom...
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.11.  11:21

      « Re: Dvojí obvinění

      v tej modrej je moc pekny ... len to chce za mna benzinovy motor ... a asi aj kusok ine disky by som si tam vedel predstavit :-) ... predpokladam ze tych konfiguracii je aj po stranke farieb a diskov dost takze si kazdy vyberie ... len treba mat proste prachy a potom uz nie je co riesit.... uz som u nas v poslednom case parkrat videl nove stelvio ale aj podobne modre levante a mam taky "citak" ze tieto vozy u nas kusok jagu robia vrasky na cele... akoby zrazu F- pace uz stretavam pomenej ... v tychto vodach to sice asi nie je az tak o cene ... kedze majitel ci uz stelvia alebo F-pace asi do kapsy hlboko nema ( a tak si kazdy kupi to co sa mu paci )ale vazne mam taky dojem akoby ten F-pace uz som stretaval posledne mesiece menej... navyse svoje asi zohrava aj nove GLC a za podobne peniaze ako jag je aj vacsie XC90 ktore stretavam uz pomerne casto .... no zacina tpo byt v segmente "drahsich" SUV fakt nabite.... milionarom dnes uz nie je co zavidiet >:D .. kym kedysi mali v hladaciku na vyber nejake dva tri vozy.. dnes mas v cene 2 melonov uz aspon 15 SUVecok sila... :-) ... no fakt sam neviem co by som si ja vybral.... ale asi to chce vyskusat cena necena... proste tie super kasy skusit osobne ... moji favoriti by asi predbezne boli ( velar, RR-sport, F-pace )
      • 10 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 02.11.  14:28

        « Re: Re: Dvojí obvinění

        Ja mam jasnu volbu v tejto kategorii. To je najkrajsie sucasne SUV a vola sa MB GLC 43 AMG....
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 02.11.  14:41

          « Re: Re: Re: Dvojí obvinění

          Doufám nemyslíš tu SUVCoupe variantu...
          • 10 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 02.11.  15:22

            « Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

            Popravde ano ta coupe verzia je velky fesak.... OK je neprakticke ako vsetku coupe ale design je ako italsky oblek a AMG srdce v 6 valcovom benzine tomu dava dost pary...
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 02.11.  22:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

              On je to skutečně motor od AMG a ne jen mírně poladěný standardní šestiválec?
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 03.11.  07:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

              Chápu, že jsi MB srdcař, ale trochu soudnosti, glc coupe jako kopie x4 je stejně nepohledné auto, snaha o kupé s přizdviženým podvozkem na tak malé ploše prostě vypadá legračně, takže italský oblek v tom může vidět jen hodně přivřené oko. A to AMG srdce je prostě čipnutá čtyřstovka, nic proti ní, ale z amg je na tom jen nálepka. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Londonbridge

                Londonbridge 03.11.  10:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

                Mne sa to auto dost libi aj ked si ho nikdy nekupim koli tomu ze je neprakticke tak isto som pozeral aj na E coupe pri vymene aut ale tiez som ho vyskrtol... je praktickejsie mat 5 miestne auto a obcas ked nie je penazenka silno nabita zvitazy rozum nad srdcom...Viem nie je to plnokrvne Amg ale ten 3 l benzin mu aj tak pekne prska a striela z vyfukov pri prejazde tunelom sa az prekvapis...
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 03.11.  11:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

              No když myslíš... za mě ani X4, ani GLC Coupe naživo nefunguje... X6 a X4 jsou jako namachrovanej buldok a namachrovanej buldoček.
              • 00 Reagovat !

                foto Londonbridge

                Londonbridge 03.11.  12:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí obvinění

                Sem tam treba zmenu.... Pozri Q5 a Q7 nic proti nim su to urcete top SUV hlavne Q7 ale ten design je ako cierno biely obraz na starej Tv... Niekomu sa dokonca lubil aj Fiat Multipla sorry ze to sem vobec taham ale to Ital design trosku prehnal... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 02.11.  15:52

    kvik

    Nie je to divne, ze rovno na prvej strane je tabulka s rozmermi kufru a v celom clanku jedina ?
    Zrejme to bude asi velmi dolezity parameter pri tomto type auta. Alebo ide o nejaku klasicku cz/sk posadnutost kuframi ?
    A vsetko ostatne je v zaverecnej tabulke. Uz obligatne bez udaja o svetlej vyske. Ved naco pri SUV. Ci nieco viac o pohone AWD.
    Ze je Velar ladeny inak, je jasne a bude to umysel.
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 02.11.  16:22

    aký problém odhlučniť?

    je problém lepšie odhlučniť motor? Alebo ide o úmysel? Nehovorím o porovnaní so 6valcom, ale aj 4dízel sa musí dať v prémii poriadne odhlučniť, ibažeby nechceli...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…