Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jaguar XF 3.0 Diesel S – Šelma ukazuje svaly

S nedávnou modernizací získal menší sedan Jaguaru na dravosti, a to jak vzhledově, tak pod kapotou.
Zpět na článek
23. 7. 2012 10:17
23. 7. 2012 10:24
23. 7. 2012 10:38
23. 7. 2012 10:48
23. 7. 2012 10:58
23. 7. 2012 11:01
23. 7. 2012 11:04
23. 7. 2012 11:24
23. 7. 2012 16:07
23. 7. 2012 17:21
23. 7. 2012 20:47
23. 7. 2012 11:41
23. 7. 2012 11:53
23. 7. 2012 12:47
23. 7. 2012 13:27
23. 7. 2012 19:20
23. 7. 2012 19:31
23. 7. 2012 21:06
24. 7. 2012 08:10
24. 7. 2012 15:16
24. 7. 2012 17:52
24. 7. 2012 19:01
24. 7. 2012 19:32
25. 7. 2012 06:50
25. 7. 2012 12:46
23. 7. 2012 14:05
23. 7. 2012 15:25
23. 7. 2012 17:04
23. 7. 2012 18:24
23. 7. 2012 18:10
23. 7. 2012 11:31
23. 7. 2012 11:42
23. 7. 2012 11:49
23. 7. 2012 11:54
23. 7. 2012 12:07
23. 7. 2012 12:10
23. 7. 2012 12:40
23. 7. 2012 12:47
23. 7. 2012 13:26
23. 7. 2012 13:58
23. 7. 2012 20:49
23. 7. 2012 22:53
23. 7. 2012 12:50
23. 7. 2012 13:59
23. 7. 2012 14:27
23. 7. 2012 15:57
23. 7. 2012 21:09
23. 7. 2012 21:30
23. 7. 2012 22:01
24. 7. 2012 06:23
24. 7. 2012 11:25
24. 7. 2012 15:18
24. 7. 2012 16:44
24. 7. 2012 17:12
24. 7. 2012 18:11
24. 7. 2012 20:43
25. 7. 2012 07:48
23. 7. 2012 16:11
23. 7. 2012 16:22
23. 7. 2012 22:04
24. 7. 2012 17:27
25. 7. 2012 09:53
2. 8. 2012 14:23
23. 7. 2012 10:17
Po faceliftu
vypadá XF neskutečně dobře, ty původní světla jsou ve srovnání s těma novýma příšerné...
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2012 10:24
spotreba
Nehnevajte sa ale pri 130km/h spotreba 7L pre 275k a 600NM je excelenta spotreba a Vy tu napisete ze to neni ekonomicke auto? >:D
Rozbalit vlákno
31
23. 7. 2012 10:38
Re: spotreba
Nad tím jsem se také pozastavil. Velká, těžká limuzína s biturbo V6 a ono si to chce vzít nehorázných 7 >:-[]
23. 7. 2012 10:48
Re: spotreba
Jen tak jsem proletěl podobné testy, BMW 530d a Gran Turismo 35d jsou za naprosto stejnou spotřebu vynášeny do nebes:-) Asi záleží kdo test napíše:-)
23. 7. 2012 10:58
Re: spotreba
ved prave objektivita tu asi straca zmysel :no:
23. 7. 2012 11:01
Re: spotreba
Tak nějak mi to nejde do hlavy - skvělé parametry, téměř 300 koní, 600 Nm, běžná jízda pod 6l, na dálnici si to vezme za 7l a celkové hodnocení "nic moc" ?? a předpokládaná dlouhodobá spotřeba se odhaduje na 9l ?! ;-\
23. 7. 2012 11:04
Re: spotreba
Bude to žrát 8-10 jako všechny třílitrové diesely s jedním až dvěma turby... není na tom nic překvapivého, rozdíly mezi automobilkama jsou plus mínus litr a sledovat to u auta za 1-2 mega je malicherné...
23. 7. 2012 11:24
Re: spotreba
:yes: ... změní se to, až budou vážit skoro 2 tuny
Avatar - PERNO
23. 7. 2012 16:07
Re: spotreba
Jeep gc V6, 3.0 - 9 litrov, čiže sa to nezmení.
23. 7. 2012 17:21
Re: spotreba
chybí mi tam NEbudou ;-)
23. 7. 2012 20:47
Re: spotreba
Tak to už to dává smysl :-)
23. 7. 2012 11:41
Re: spotreba
A navíc, pokud někdo dá za auto 2 miliony, tak nějaký en litřík spotřeby navíc určitě nerozhází :-)
23. 7. 2012 11:53
Re: spotreba
Ne?
Tak proč kupujou ty chrochtáky?
23. 7. 2012 12:47
Re: spotreba
Tak zrovna u totohle Jaguaru to je jasné, protože čtyřválce a šestiválce jsou dostupné jen ve vezi "chrochták". Benzíňák se nabízí jen jako pětilitrový osmiválec, což posouvá cenu do vyšších sfér.
23. 7. 2012 13:27
Re: spotreba
Jasně, já bral obecně auta v této kategorii za dvě mega...
23. 7. 2012 19:20
Re: spotreba
Těžko říct. Ale koukl jsem na ceník u BMW7 a tam je to taky tak - diesely jsou levnější než benzíňáky. Takže to je první argument. Druhým argumentem může být delší dojezd na jednu nádrž. A pak je tu ta nižší spotřeba, ale to vidím až jako třetí místo.
23. 7. 2012 19:31
Re: spotreba
Je to jak rikas, moderni benzin je v podstate velmi podobny nafte. Uz neplati,ze benzinovy motor je proti naftovemu jednodussi a proto levnejsi. Vzdyt i ten benzinovy motor ma vstrikovace,turbo a kompresni pomer u obou se k sobe take priblizuje. Takze robustnost benzinoveho motoru je nasnade.Prosim odborniky ,aby me nebraly za slovo ;-)
23. 7. 2012 21:06
Re: spotreba
Třílitrový benzín u BMW má jenom soft turbo co přidává sotva pár koní, takže jeho životnost bude určitě větší než u turbodieselu... jinak co jsem se díval Tycoone dřív tak 530i byla levnější než 530d o cca 80 tisíc... v sedmě je to naopak?
24. 7. 2012 08:10
Re: spotreba
Nabídka českého importéra "začíná" na 740i (třílitrový přeplňovaný šestiválec) a ten je o více než sto tisíc dražší než 730d. Dokonce i 740d (výkonější verze třílitrového nafťáku) je levnější než ten 740i. No a to nemluvím o tom, když někdo chce dnes tak oblíbenou "čtyřkolku", tam je příplatek za benzíňák cca 300 tisíc (740d xDrive vs. 750i xDrive).
24. 7. 2012 15:16
Re: spotreba
Tak dneska jezdit v benzínový prémii to je pro opravdu bohatý. Koupíš dráž, aby ti to žralo víc a nakonec jsi to prodal za míň... ;-\
24. 7. 2012 17:52
Re: spotreba
jeste ze tak, ja jsem nadsenej z cen techto aut v bazarech, takze muj soucasnej vyber Audi A8 a BMW 7 u 4-6 letych aut na urovni nove Oktavky :-)

1. manazersky auto co vetsinou dostava vpodstate jen dobrej a pravidelnej servis
2. nikdo s tim nelita jak splasena koza, povetsinou ty auta kapky proste nedostavaj
3. pokud to nema turbo, tak to casto vydrzi desnej najezd bez vetsich investic
4. LPG to jisti, misto rezervy se do techto aut da dat hooodne objemnej toroid, provoz pak stoji casto min nez u kdejakyho dieselu v nizsi stredni
24. 7. 2012 19:01
Re: spotreba
1) a 3) Jako druhý majitel ale musíš přijmout fakt, že servisní a provozní náklady odpovídají pořizovací ceně. Sada pneumatik za 30 tisíc, drahé originální náhradní díly (a malá nabídka druhovýroby), soused Franta automechanik si s ním neporadí atd.
4) A8 a BMW7 z posledních 4-6 let už často mají přímé vstřikování benzínu, takže přestavba na LPG pak je problematická/nemožná. A výrobcům LPG systémů se asi nevyplatí to vyvíjet pro auta, kterých jezdí jen málo.
24. 7. 2012 19:32
Re: spotreba
servisni a provozni naklady jsou naprosto vpohode, onen "Franta" v garazi me to spravy zcela vpohode, pac ma komplet diagnostiku a nema problem spravit jak vetarna, tak uplne novou A8 co zrovna sjela z linky, to ze ty nejsi evidentne servisak soukromnik a nepohybujes se v te spleti retezcu s nahradnima dilama, jeste neznamena ze tito lide neznaji jen nejake Autokelly a podobne, 30 me stala sada pneu i na A6, takze pokud bude u A8/BMW7 stat treba i 60, tak me to zas tak trapit nebude, beztak natom vydrzim jezdit 4-6 let

tak to je pak s podivem ze jsou vubec k mani ojetiny A8/BMW7 v danem stari i s LPG, a nekoukam po CR, tady bych takove auto nekoupil, najit se da i A8 FSI s LPGckem, tech nepreplnovanych 4.2 z 2006 je s LPG k sehnani docela dost, to same ve stejnem rocniku BMW7 40 a 50ka, to ze se to malo vidi v CR bude asi tim, ze CR sam osobe je pro tyhle auta malej trh, ale evropa je dost velka

ty si jako myslis ze kdyz vybyram v techto vodach, ze jsem se predem neinformoval za kolik a jak slozite me to bude moct znamej servisovat?
25. 7. 2012 06:50
Re: spotreba
Myslím si, že o reálných nákladech nevíš...a není to zrovna drobek ;-)
25. 7. 2012 12:46
Re: spotreba
to same jsem citaval v dobe kdy jsem vybiral soucasnou A6, oproti Cliu to bude drahe a narocne na provoz >:D a prd, radsi dam na slova cloveka co se tim zivi a bude se me oto auto starat, nez na rady lidi co neznam, nehlede na fakt ze vsechny auta co me poradil a pomohl nasledne i koupit byli vporadku a slouzili vyborne, vcetne soucasne A6
23. 7. 2012 13:14
Re: spotreba
Je to pravda, na takovou motorizaci a velikost je to výborná spotřeba. Na druhou stranu, ve 130 km/h bere pod 7.5l i můj 200kW benzín, takže zázraky to nejsou. Spíš by mě zajímalo, za kolik to jezdí při 160-180 km/h, tam by měly silné diesely s novými převodovkami svítit.
23. 7. 2012 14:05
Re: spotreba
Né, že bych chtěl být skeptik, ale určitě to je pod 7,5 ve 130? Tady na auto.cz není moc benzínových aut různých objemů, výkonů přídomků eco, green a pod., které to umí.
23. 7. 2012 15:17
Re: spotreba
Tak třeba bavoracky 35i v mensich modelech zere ve 130 cca to samy ;-)
23. 7. 2012 17:04
Re: spotreba
to je sice pravda, ale o 20kmh víc už žere 11 a nafťák pořád cca 7,7. Tím neobhajuju naftu, mám raději benzíňáky.
23. 7. 2012 18:15
Re: spotreba
To je přesně pointa... Diesely jsou super na dálnici, když se jede rychle (a imho prakticky na nic jiného). Aneb ve 130 km/h to žádný zázrak není, porovnání s benzínem ve 200 km/h by dopadlo úplně jinak :-) .
23. 7. 2012 18:10
Re: spotreba
Vlastni zkusenost...130 ne okamzita, ale prumer za 7,1...
23. 7. 2012 11:31
interiér
Na fotkách v těchto barvách se mi vůbec nelíbí, málem jsem měl pocit, že je to z nějaké 10leté ojetiny střední třídy. Jinak za celé auto aji s nehoráznou spotřebou 7 na 100 při 130 palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - guze
23. 7. 2012 11:42
Re: interiér
10 let stará ojetina, tohle??rofl >:D >:D >:D
23. 7. 2012 11:49
Re: interiér
Jo, chvíli jsem na této fotce [odkaz] váhal, esi se do galerie nedostala omylem z jiného testu. Já bych rozhodně volil jiné barvy.
23. 7. 2012 11:54
Re: interiér
Na té fotce jde spíš u (ne)umění mistra fotografa.
Avatar - iudex
23. 7. 2012 12:07
Re: interiér
Presne tak, ostré silné svetlo blesku, svietiace priamo na (čiastočne lesklé) plasty, zničí flair interiéru aj S-Klasse. Je to jednoznačne zlá fotka.
23. 7. 2012 12:10
Re: interiér
Opravdu mě překvapily barvy, umění fotografa si netroufnu hodnotit, ale srovnej sám:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

a pak:
[odkaz]
23. 7. 2012 12:40
Re: interiér
Vzhledem k tomu, že se jedná o jakousi sportovněji orientovanou verzi, tak se nediv, že interiér nehraje všemi barvami, které katalog nabízí.
Tmavá + hliník - to je základ pro sportovně pojaté verze.
A jak už jsem psal, ta fotka je veskrze mizerně pořízená, zkus hledat a jistě najdeš fotku tmavého interiéru, po které už se barvám divit nebudeš.
23. 7. 2012 12:47
Re: interiér
Ano, máš pravdu.
23. 7. 2012 13:26
Re: interiér
Osobně bych (dnes jsem ještě nebychařil) bral právě tuto barevnou kombinaci + ještě s červeným prošíváním, ale k tomu jagu mi to nějak nesedne - je tam moc modrého podsvícení...
23. 7. 2012 13:58
Re: interiér
Mi sé právě víc líbí ty barevné interiéry, se světlou, nebo hnědou kůží jsou nádherné (nejenom v podání Jagu). A když už si tady oba tak bychaříme, to je on [odkaz] :-)
23. 7. 2012 20:49
Re: interiér
Tak to by se mnou nedopadlo dobře - jsem čuně :-)
Do světlý kůže musí člověk dorůst...
23. 7. 2012 22:53
Re: interiér
Flek na krémové kůži můžeš vždy přelepit nějakou vkusnou samolepkou ;-)
23. 7. 2012 12:50
Re: interiér
neamatérská fotka [odkaz]
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2012 11:38
tuhost řízení
V Audi Q5 mě při jízdě po dálnici vyloženě otravuje příliš tuhé řízení a nepomáhá ani přepínání režimů. Mám otázku proč musí řidič kontrolovat u automatu otáčky.
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2012 15:11
Re: tuhost řízení
"otravuje prilis tuhe rizeni" >:D

Audi power >:-[]

Ale abych se ti jen nesmal: "akustika tří německých výrobců upřednostňuje v takové situaci zvukovou zpětnou vazbu". Opakuji: "zpětnou vazbu" ;-)
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 13:22
Bože to je krása!
Tohle bych bral okamžitě! Domluvil jsem :-!
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2012 14:27
...
Kto už si kúpi nového Jaguára, aby potom šetril na spotrebe? Ano, viem, že ich je docela dosť... Ale taký 5.0 V8 s 385PS musí byť trošku niečo iné :-)
Rozbalit vlákno
12
23. 7. 2012 15:57
Re: ...
Tak ja jsem si pred 2 roky toho ,,chrochtaka“ koupil. Jeste pred fl. Uvazoval jsem i o Xfr 5,o s kompresorem,ale nakonec vyhrala nafta. S ni jezdim svizne do 9 s tim benzinem by to bylo tak 15 a to uz je rozdil.
23. 7. 2012 21:09
Re: ...
Mhm, já myslím, že trochu kecáš... pětilitr s kompresorem ještě tehdy nebyl, jen 4,2 s kompresorem... a hlavně si myslím, že i kdyby byl, přesahovalo by to kupní cenu minimálně o 500-600 tisíc, což bys jak tak odhaduju, nebyl ochoten akceptovat...
23. 7. 2012 21:30
Re: ...
Radku, cituji tvoji odpověď z diskuse na jeden z dotazů: "Ceny se pohybují dle ceníku dovozce . mám ten pocit, že nejlevnější Jaguar Xf si můžeš pořídit nekde kolem 900 tis.s motorem 2,2 D cca 140 kW (to už přestává být Jaguar) , ale také téměř 3,0 mil. 5,0 lbenzím s kompresorem." :yes: :yes: :yes:
23. 7. 2012 22:01
Re: ...
5,o kompresor uz tenkrat v nabidce byl. S myslenkou koupt si ho jsem si opravdu pohraval, ale prave naklady na provoz(ne porizovaci) mne odradily. A pak nechapu moji citaci,co jsi tim chtel ric?V cem kecam? Ze se 2,2 da nekde kolem 1Mg,nebo Xfr s priplatky za 3 vysvetli mi to prosim.
24. 7. 2012 06:23
Re: ...
To auto jsem měl tenkrát taky v hledáčku, byl jsem se projet a bylo líné. Jejich ceny se tehdy pohybovaly okolo 1,2 M. Jak jsi mohl zvažovat pořízení auta, které mohlo i lehce ojeté stát reálně dvakrát tolik? To mi nedává moc smysl. Hlavně když píšeš, že jsi neřešil PC. To by byl trošku skok z Mondea, nemyslíš? ;-)
24. 7. 2012 11:25
Re: ...
A co tim chces rict? Koupil jsem auto, ze ktereho mam radost. Stacilo by mondeo , alle to by nebyla koupe z radosti. A jeste jsi mne nevysvetlil predchozi prispevek kde jsi mne citoval . To nechapu. 8-s ;-)
24. 7. 2012 15:18
Re: ...
Tak ještě jednou. Tady v diskusi píšeš, že jsi přemýšlel o koupi auta V8 s kompresorem, které stojí dvakrát tolik, než co jsi ve skutečnosti koupil. V tehdejší diskusi připouštíš, že by to mohlo stát tři milióny. Nepřijde ti to trošku jako lhaní si do kapsy? To je jako napsat "přemýšlel jsem nad Rollsem, ale nakonec jsem koupil S-klassu".
24. 7. 2012 16:44
Re: ...
Tak jeste jednou, nechapu o co ti jde. Uplne puvodne jsem chtel zase mondeo.To by mi stacilo,ale zakoukal jsem se do xf-a. No a kyz uz byl vybran model tak se zacalo s vyberem motoru. Presednuti ze 114 kw mondea do xf se 15o kw by byla parada,ale pak jsem zacal zvazovat silnejsi a silnejsi motory. I to xfr co nejsi schopny prekousnout. Ale to uz by byla pro mne velka rozmarilost a v podstate zbytecna. I tato naftova verze jezdi slusne. A jestli to chces slyset na plna usta penize jsem na nej mel. Nebo ti slo o neco jineho? :-!
24. 7. 2012 17:12
Re: ...
Jezis o co mu asi jde, o trolling... takze udelas nejlip kdyz: [odkaz]
Jinak XF je dobra volba, kvalitativne mozna v nekterych ohledech nedosahuje urovne D3, nebo aspon podle mistnich diskuteru, na druhou stranu ta aura jaguaru to vynahradi... :yes:
24. 7. 2012 20:43
Re: ...
A ja to uz pochopil ,uz jsem prozrel,ale pozde. Ty jses ten trouba,ktery se me bez jakychkoliv skrupuli zeptal (mauto) co jsem za nej dal! Dokonce jsi udal cenu za nejlevnejsi kousky. Musim te ubezpecit ze zdaleka tak levne to nebylo. Kdybych te poznal ,asi bych zde s tebou nekomunikoval. Takova nehoraznost! Ja ti tenkrat neodpovedel proto ten tvuj zajem tady. 8-s
25. 7. 2012 07:48
Re: ...
Trouba? Nechám na posouzení:-) cituji ještě z tvojí recenze
" S nadšením jsem tedy vstoupil do prodejního stánku Audi a zjistil , že mě ty předražené auta vlastně neoslovují a kdyby měla ,tak se musí základní cena daného modelu zvednout o 100%.
K tomu mi ještě kamarád (servisman Audi)řekl, že je to značka opravdu pro bohaté a to nejen při koupi , ale hlavně servisu."
takže sorry, ale se.reš si do huby, nehraj si na co nemáš a pětilitr s kompresorem je opravdu pro bohaté, ne pro tebe. Btw. kdo má 3 mega na V8 kompresor ten neskončí u předváděčky chrochtavce...
23. 7. 2012 16:09
Jaguar XF Sportbrake
Kedy príde na trh?

Už som ho videl na Tour de France, tak by sa patrilo aj do obchodov.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PERNO
23. 7. 2012 16:11
Autá
Nikdy by som nekúpil nemecké "prémiové" trio, určite by som radšej išiel do tohto Jaga alebo do takého Lexusu, to sú chuťovečky ako sa patrí.
Rozbalit vlákno
5
23. 7. 2012 16:22
Re: Autá
Mas muj souhlas :yes:
24. 7. 2012 17:27
Re: Autá
No to vidim, ze teoreticky uz rozhadzovat dokazes... Ale ono to je uplne nieco ine tie prachy mat a utracat je za to auto, to uz potom funguje inak.
25. 7. 2012 09:53
Re: Autá
No ale ty si nikdy nekoupíš ani Jaga nebo Lexuse, takže tím pádem je další diskuse zbytečná:-)
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 16:33
Dokonalá hračka pro velký kluky
Silný motor, pořádná dávka sportovního ducha, emoce a brutální síla z vozu doslova září. S touto károu budete dokonalým playboyem bulvárů a naprosto rozbijete vaše kamarády v těch obyčejných audinách bez nápadu a prapodivně překombionovaných baworech :yes:

Jenže prémie, to není jen machrauto, to není jen prostředek, jak si za 2mega koupit pocit vyjímečnosti a jak dokonale ukázat majitelům Rapida, jak že má opravdu vypadat sedan... Prémie je pro mnohé známka spolehlivosti, trvanlivosti, bezproblémového užívání, vysoká aktivní i pasivní bezpečnosti...

A tady to podle mě Jaguar projíždí na plné čáře. Kvalita zpracování nepůsobí přesvědčivě ani z fotek, kufr je svým tvarem komplikovanost sama o sobě, celek je nesourodý, multimediální systém a celkové rozhraní vozu je ztělesnění zoufalství programátora na střední škole...

Zkrátka kvalitní odladění dílčích celků vozu poskládaného z kvalitních dílů nemusí vést k vytvoření harmonického celku. To nejdůležitejší v tomto konkrétním provedení a motorizaci - jízdní projev - zde funguje dokonale. Prémie, tedy ta pravá prémie, podle mě ale nabízí víc - harmonii a propracovanost.

Koneckonců 4* v NCAP, pouze 6letá záruka na neprorezivění... To už tak lákavě nevypadá a ani se to raději nikde nezmiňuje. Jenže machfaktor to nijak nesnížuje... Právě proto, jaký dnešní Jaguar je, si své zákazníky najde snadno. Na 6 let ho stejně nikdo nekoupí, bezpečnost je kompenzována dlouhodobým tréningem z dob Colllin Mc Rae Rally na playstation 1 a spolehlivost to ty 3 roky nějak zvládne :-!
Rozbalit vlákno
19
23. 7. 2012 17:02
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Celkova zaruka je zase 3 roky a lze prikoupit delsi. S tema 4* mas pravdu,ale zkouset je nehodlam >:D Co se tyce rozhrani vozu je pomale a d3 je dal, ale zase me to nijak nevadi. Navigace funguje,11 repro hraje . Dotykove ovladani me take vyhovuje , mozna je to o zvyku , ale ja ho mam rad i takoveho jaky je :-)
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 17:06
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Netvrdím, že to je špatný vůz...
P.S. myslím, že bys měl strhnout fólie :-!
23. 7. 2012 18:23
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
No ty folie budou muset asi dolu, ale pockam az me k tomu prinuti organ. Me to tak vyhovuje. Jsou o odstin tmavsi nez povoluje legislativa. Prave diky svetlemu interieru me technik co lepil doporucil ty tmavsi,samo ze s upozornenim. Tobe se folie nelibi? 8-s
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 19:31
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Ale to není o tom líbí x nelíbí. Tady jde o to, že přes tmavé folie nejsi viditelný ve voze, ať už pro fotografy z řad policie, ale hlavně taky pro ostatní řidiče, což je nebezpečné.

Např. stojíš na vedlejší. Ten, co jede po hlavní, nevidí přes tvoje tmavá skla, kam koukáš, co děláš, jestli ho na hlavní registruješ... Veškeré nelegální úpravy nemají na voze co dělat pro dobro nás všech (kromě vykuchání DPF) :-!
23. 7. 2012 20:27
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Cekal jem presne tento priklad. Musim uznat, ze ma logiku, ale pokud ti nekdo neda v krizovatce prednost ty jako jedouci po hlavni stejne nic neudelas. S nejvetsi pravdepodobnosti ho sestrelis. Vina bude tak jak tak na tom co ti tu prednost nedal.Ale beru tvuj nazor ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 20:57
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
On se taky dal čekat, je to naprosto běžná situace, kterou denně zažiješ třeba 10x... Nemyslím si, že nic neuděláš, když vidíš, že řidič na vedlejší kouká někam do pryč a rozjíždí se. A hlavně když vidím, že mě řidič na vedlejší registruje, tak na hlavní jedu jinak, nesundávám třeba nohu z plynu a nedávám nohu k brzdě... Prostě vidím, jak reaguje, jestli telefonuje, jak se věnuje řízení atp.
Jsem rád, že bereš tento názor. S tmavými skly jsi prostě pro okolí nečitelný, se všemi klady pro tebe a zápory pro okolí.
Konstatování viny je pak dost suché, když já budu mít auto na hadry a ty budeš mít místo kyčle chladič...
25. 7. 2012 08:42
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
černé fólie mafián voe nechápeš nebo co? :-!
25. 7. 2012 08:44
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Ano, s foliemi naprosto souhlasím.
23. 7. 2012 18:08
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
V ramci nakupu novyho vozu jsem krome GS 2013 projel vsechny vozy VSS. Objektivne i subjektivne nejlepsi mi prisla 5tka, nasledovana XF po FL spolu s A6, pak Ecko a nakonec Infiniti. To, ze ti na fotkach neco neprijde koser neznamena zhola nic.
Kazdy z aut ma nejaky spis subjektivni chyby, ale zadna neni diskvalifikacni (snad krome M30d, ktery mi prijde na ovladani zbytecne slozity a Jaguari system, kterej je pomalejsi stale z uzivatelskyho hlediska funguje lip).
Tim nerikam, ze je to dogma, ale pripada mi, ze jsi to napsal od stolu bez srovnani...
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 19:36
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
je to tvůj názor, na který máš právo. Pravdu mám samozřejmě já >:-[] ;-)
Jinak myslím, že některé věci, které jsem uvedl, jsou ryze objektivního charakteru. Ale je to samozřejmě především můj "zcela objektivní" názor :-! .
23. 7. 2012 20:26
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
...dokazal jsi vsechny projet za 2tydny?;-) ja jo...a jedna drobna, kocka nabidla 4roky zaruky bez omezeni km...kdo jinej si myslis, ze to dal? To treba ke spolehlivosti.
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 20:48
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
To je ale velmi laciné, nemyslíš? Za 4 roky kolik najedeš? Víc jak 160 tis. těžko, a i kdyby, tak přes 200 tis. to na 95 procent nebude. Záruka do 160 tis. má jestli se nepletu i Renault, no a třeba takový Hjoandééé dává 5 let celoevropskou záruku bez omezení počtu najetých km na celý vůz 8-s Takže to, že vůz za cenu 8 Hyundayů nabízí horší záruku, to bych zrovna moc nevyzdvihoval >:-[] ;-)
24. 7. 2012 06:53
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Velmi laciné? Když je to tak laciné, proč to nedávají všichni. Netoč se v kolečku...

To byla narážka na tvé domněnky o zárukách. Znovu opakuju, vem si každý auto do ruky a projeď. Určitě bude žebříček vypadat jinak, ale soudy od klávesnice jsou těmi nejhoršími.
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 09:53
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
A s těmi soudy má tady co dočinění 90% lidí, viz člověk, na kterého reaguješ. Tak to tu bohužel je no... Vůbec se tomu nedivím ;-)
24. 7. 2012 12:06
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
...když chci něco psát...musím něco znát :-)

Třeba o spolehlivosti náskoku bych mohl vypisovat romány a o přístupu k řešení závad a odsouvání jejich dokončení po záruce...i to ovlivnilo fakt, že A6 ne ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 7. 2012 17:22
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Ale to už tady mícháš přístup prodejce vs. vlastnosti vozu. Jistě, taky bych volil raději vůz od prodejce, u kterého vím, že při prvním problému se neotočí zády...
Netočím se v kolečku, jen jsem chtěl poukázat na absurditu takovéto záruky, která ti nic nepřinese a dokonce se s ní setkáš i u mnohem levnějších vozů.
Proč ji nenabízí všichni? No odpověď je zcela jednoduchá - nemají to zapotřebí. Je otázkou, jakou záruku ti nabídli ostatní. Jestli to totiž bylo třeba 4 roky + 160 tis. km, tak v tom není proaktický rozíl. Tedy s tím, že bez omezení počtu km zní líp.
Tvůj názor ti samozřejmě neberu ;-)
24. 7. 2012 20:58
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Nenajedu za 4roky jen 160kkm, to je věc jedna. Audi jsi nikdy neměl, proto nezkoušej dosuzovat, jak se chovají ke klientům, věc druhá.
A myslím, že jsi ty auta nezkusil, to je věc třetí...tedy hypotézy bych nebral jako objektivitu.

Ale ani já ti tvůj názor neberu. ;-)
24. 7. 2012 14:42
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Presne tak, tu jde o nasledky, ne o nehodu. Bud to bude tesny nebo jen plechy, anebo totalka s tezkym zranenim.
Potom nebude nikoho zajimat, ze je vinik jasny..
24. 7. 2012 10:51
Re: Dokonalá hračka pro velký kluky
Zase ty? Zase musíš zvracet pod Jaguarem v diskusi? :no:
Avatar - Magnetofon
23. 7. 2012 19:33
Varovanie nekupovat!
Varovanie nekupovat!

Land Rover a Jaguar vlastni Indicka automobilka TATA, ktora je nepriatelska voci Europe.
Indicka TATA v spolocnom podniku s FIATOM vykradla "Fiatacke-Europske" know-how a sabotuje predaje Europskeho FIATU v Indii. Dokazy su jasne.
Rozbalit vlákno
5
23. 7. 2012 20:20
Re: Varovanie nekupovat!
Magnetofon se zrejmne zasekl. Opakuje se,opakuje se, opakuje se, a placa a placa 8-s
Avatar - Magnetofon
23. 7. 2012 20:33
Re: Varovanie nekupovat!
Na rozdiel od tvojho prispevku na moje tvrdenia su dokazy - od samotnych Indov.
23. 7. 2012 21:03
Re: Varovanie nekupovat!
jo jo, tohle varování jistě zabere.... Potenciální kupci Jaguaru mají pro Fiaty slabost, to se obecně ví.... ;-)
Avatar - Barrichello
2. 8. 2012 14:21
Re: Varovanie nekupovat!
Přímo obrovskou >:D :-)
Avatar - Machýrek
23. 7. 2012 23:05
Re: Varovanie nekupovat!
Presne tak! Pan gramofon ma pravdu. Tuhle zrovna jeden ind uriz holce hlavu a pak s ni behal po vsi.
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2012 19:56
OT: Lada vyrobila první opravdové auto
[odkaz]
postřehy:
1) jak si to děvuška užívá, líbezně hladí kožený volant >:-[] by člověk nevěřil, jak Logan dokáže okouzlit
2) jak to rusové zkoumají... no Lada vyrobila první vůz
3) je k nevíře, jak lze ještě recyklovat techniku již jednou recyklovanou >:D
4) nevím, ale zpracování mi přijde na první pohled opět horší než u Logana... Rusové se zřejmě nikdy nepoučí...
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2012 21:34
Pěkný ale...
Je to pěkný auto až na ten interiér...
Rozbalit vlákno
6
23. 7. 2012 22:17
Re: Pěkný ale...
Pravda. Exteriét auta je doslova nádherný, volil bych sice jiná kola ale to je detail. Ale ten interiér, tím myslím hlavně ten pás ve kterém jsou ty výdechy. Hlavně ty výdechy na koncích, proč jsou takové ostré, jako když tam vůbec nepatří? To je hrozný humus... ;-\
24. 7. 2012 18:59
Re: Pěkný ale...
No me se interier libi moc at v te svetle ci tmave kuzi. Byt kupcem tezko bych se rozhodoval. >:-[]
24. 7. 2012 22:07
Re: Pěkný ale...
To už radši nějaký BMW.. na jejich vzhled nic nemá..To přiznam i já kterej miluje Škodovku :-ú
25. 7. 2012 06:53
Re: Pěkný ale...
Fabiánku, máš to hodně složitý...

Tato slova jsou tak zlý až běda: "BMW.. na jejich vzhled nic nemá..To přiznam i já kterej miluje Škodovku"

Ale snad z toho ještě vyrosteš...
5. 8. 2012 01:06
Redaktor je odkojen asi TDI-čkem
Tak jsem si přečetl recenzi. Jaguár XF se mi líbí, bohužel psa do sedanu nedostanu.Škodička. Spotřeba už byla v diskuzi okomentována. Mám diesel, ale teď jsem si koupil i benzín a právě to ticho a pohodičku bez škubů a mírného třesení se mi moc zamlouvá. Já bych to u dieselu bral všemi deseti, kdyby toto uměli i jiní výrobci dieselů. Monitorování budíků stejně provozuji (síla zvyku z kokpitu). A pokud Jaguár jezdí pěkně do zatáček i v automatice a byl by tichý a projevoval by sportovní ambice, takový vůz by byl u mě favorit. Druhá poznámka se týká ovládání všech těch systémů. (ať joysticky, nebo dotykáčema) Ovládání základních věcí bych provedl na přímý příkaz (ono vyhřívání sedaček, výběr stanice, hlasitost i když toto je na volantu atd.. dříve tlačítka byla tak jasná), ale tlačítkově vybírat cíl na navigaci, nebo přenastavení systému na jiný způsob apod.považuji jako psaní sms při jízdě. Vždyť nejlepší je si v klidu nakonfigurovat systém na různé varianty potřeby a dát do paměti při stojícím vozidle a následně pouze přepínat módy bez složitého hledání menu. Dále by bylo snad lepší hlasové ovládání. Tak proč za jízdy se proklikávat v menu palubního počítače. S vozem této kategorie jsem naposledy jezdil před cca 13 lety a určitě jsem mimo mísu. Jen vidím jak někteří zápasí s i-drivem, nebo za jízdy dlouho čumí na střed desky a DVD tam asi nemají :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2012 09:23
katastrofalni servis v pruhonicich
Osobne jsem s xf spokojeny, ale bohuzel servis v pruhonicich je naprosto katastrofalni.. aroagantni pristup k zakaznikovi, a neochota pracovat - hruza!
Ceny jsou velmi vysoke, ale hlavne pomer cena/kvalita sluzeb je strasna.
Rozbalit vlákno
0