Mno, vzhled vozíku je mírně řečeno podivný. Celá přední část všech Ceed je odporně agresivní. Tady to korunují LED světla. Kdo to vymyslel? :*) Cena komentář nepotřebuje. Korejský GT vozík se zapotí s obyčejným Leonem 1.8TSI. Mno, hlavně, že v basmati klubu třískají lahve s bohemkou. Marně hledám důvod proč si to Kia GT kupovat.
Třídveřový by měl mít trošku ostřejší, živější naladění. Průběh je pořád stejný. Je možné, že nějaké první kusy ho neměly. Je možné, že ho dnes už má i pětidveřový.
Slyšel jsem o tom, ale nezažil jsem. Jel jsem až s tím vylepšeným. :-) Nebo lepším, nebo co to vlastně mělo být. Těžko říct, jestli to nebyla jen nějaká chyba - jestli ho neudělali omylem až příliš dobrý. Protože to, co jsem měl v ruce, bylo až nebezpečně chutné. Více, než je zdrávo, v koncernové hierarchii.
protože ho někdo asi blbě zajel. Mám teorii, že auto je jako pes. Co ho v mládí naučíš, tak se později chová. Někdo řekne blbost, je to jen stroj. Ale ono to spolehlivě funguje.
Zajedeš motor podtáčením v domění, že ho šetříš a děláš mu dobře. Opak je pravdou. Je to pak už navěky chcíplý a nic s tím nenaděláš. Ale to není žádná novinka nebo můj vynález.
Tak to nefunguje. Auto nie je pes.
Teoria o spravnom zabehnuti, aby auto nezlenivelo, je stara krcmova prupovidka.
Riadiacej jednotke trva cca 600-1000km, kym sa naladi na nove vstupne hodnoty. Potom sa sprava inak.
Odpoj bateriu na 5minut, kym sa jednotka vyresetuje a vsimaj si, co bude nasledujuce km robit.
Pokud ten motor trápíš v nízkých otáčkách, nikdy nepojede, jak by měl. To jsem nikde nevygooglil, je to jen moje vlastní a opravdu dlooooholetá zkušenost.
Netrapis ho, v pripade naftakov maximalne 2hm. zotrvacnik.
Jazdi dlhodobo aspon 1 celu nadrz pomaly, nizke otacky, pomale rozjazdy a bude na konci lenive. Vyjazdi dalsiu nadrz standardnym stylom a si tam, kde si bol predtym.
Viem, ze si to nevygooglil, ten nezmysel pocuvam aj od kamaratov a citam na forach.
to musim potvrdit. Tiez mam auto od starsieho pana, atmosferu benzin. Po kupe to bolo velmi lenive. Ujo to posielal max do 2400 otacok . Potom som tomu daval kapky do nejakych 4200 pravidelne a to auto som nespoznaval. Ozilo poriadne. :yes:
Ale samozřejmě, pane testére, že urazíte, zdejší diskutéry urazíte, tedy ty diskutéry, kteří za nickem disponují dovětkem - prosťáček - urazíte je i když napíšete jen, že GOLF GTI je auto...
Horkovzdušná jednašestka s dobrými jízdními vlastnostmi. Velmi v tomto kontextu oceňuji větu pana testéra, cituji: "Rozhodně se tedy vyplatí o jeho koupi uvažovat." S tím velký souhlas, uvažování totiž bude nejfrekventovanější úvaha o tomto modelu. Protože koupě se koncentrují v tomto přitvrzeném segmentu jinde, někde úplně jinde.
Co je však podstatné, podstatné je to, jak Kia kvalitně rozšiřuje a cílí své segmentární aktivity i do velmi třídně prestižních variací. Osobně si sice nedovedu představit, že se dá v Evropě zahajovat silniční kariera na korejském (skoro)hot-hatchi, vždyť nepořídit si GOLF GTI v podstatě snad ani při předznačeném silničním zájmu nejde, avšak, jak známo, člověk míní, garáž a život mění.
Motor má poměrně do vyšších počátečních otáček umístěné maximum kroutícího momentu, asi to nebude přispívat k jízdní linearitě, avšak úplně všechno od dané jednašestky člověk chtít nemůže. V tomto kontextu ohromuje nový dvoulitr od Mercedesu.
Avšak zpět do šedi dne - velmi chválím (importovaná) sedadla, absolutně odmítám cirkusovost světelné rampy v předním nárazníku, konekonců i zadní odrazky nasvislo, a též do prostoru vypoulené bulvy zadních světel. Na druhou stranu, chválím výběr barvy a sympaticky působící kabinu jako celek. Nebýt těch světel, pak při hraně roviny lowend/mainstream by se možná dal i (trochu) připozvednout jeden paleček.
No, jásám raději takto :yes::yes: Na to si ale budeš muset počkat až na test modelu, který kdysi nadefinoval, aktuálně definuje a v budoucnu nepochybně definovat i bude pojem hot-hatch planety :yes: [odkaz]
Ale Kie treba uznať, že vie, kam mieri a neprezentuje Ceed GT ako konkurenta pre klasické hotheče typu GTI či ST, ale o ligu nižšie a matne si spomínam, že sa predstavitelia Kie i bránili umiesňovaniu Ceedu GT na úroveň hothečov a sami si vymedzili teritórium 308 GTi či Leonu 1,8TSI. A v rámci tejto konkurencie si nevedie zle, jazda je podľa testu na jednotku, motor silný a točivý, športové detaily neošidili a výbava je nad konkurenciou (Recará sa inde priplácajú, ak vôbec sú k dispozícii).
Ja by som nekupoval, ale uznávam ďalší pokrok, ktorý Kia urobila. Veď si všimnime postupnosť: najskôr dorovnať konkurenciu v bežnom modeli, potom uviesť potentnejší warm-hatch a nakoniec možno bude aj plnohodnotný hotheč.
presne tak...... ceed GT nie je klasicky hot hatch..... ale skor take rychle GT cestovne auto .... oslovenie hot hatch sice pouzivat pri pro ceede GT mozeme ( a redaktori ho kde kade vyuzivaju tiez ) aj ja ho sem tam vyuzijem ale vsetci dobre vieme ze svojim sposobom to nie je klasicky hot hatch ... tie klasicke hot hatche su predsa len vykonom trosku uz inde to je pravda
ale ako bezny cestovny rychly hatch ma kia v GT verzii skvely model ktory moze narobit konkurencii vrasky na cele ;-) samozrejme GOLF GTI moze byt v klude ;-)
Skoro žiadne fúkané štvorvalce nedajú 100 na dvojke, väčšina musí radiť dvakrát (to nie sú atmosféry, ktoré dotočia 7000-7500 otáčok), takže tam pes zakopaný nebude.
Ale to radil automat (DSG) v športovom móde, takže tam nič dlhšie nepodržíš (podľa mojej skúsenosti Ti odradí DSG aj v manuálnom režime). Našiel som iné video GTI v slabšej verzii a tam DSG zaradilo trojku už okolo 90 kmh.
Hlavně u DSG nemá žádný smysl držet stupeň (myslím z hlediska sprintu na rovince). Plánované přeřazení je tak rychlé, že je ztráta prakticky zanedbatelná.
Chtělo by to vyzkoušet - myslím, že tohle auto bude mít dost síly na to, aby roztáhlo i delší kvalt.
Golf točí na dvojku při stovce 6200 otáček a pořád mu do omezovače ještě něco zbývá (a že je tam rychle :-) ).
Anebo je Ceed prostě jen pomalý. >:D
EDIT: Po zhlédnutí několika videí se musím omluvit, to auto je prostě pomalý, ne že ne. A dvojku to dotočí někam k 95 km/h.
V praxi jde o to, jak dlouhé máš pásmo maxima výkonu. Nemá smysl mít zbytečně hustě rychlosti. Závodní motory mívají úplně jiné naladění. Pokud jde o zrychlení na stovku, přeřazení s manuální převodovkou není zrovna okamžité. Takže kratší rychlost nemusí znamenat lepší čas. Zrychlení, které získáš zkrácením, musí překonat zpomalení, které přinese řazení navíc. Když už musíš řadit, tak by bylo dobré stupeň navíc využít naplno, což zase může jít proti jiným prioritám. Nestaví dragster.
Není žádným tajemstvím, že co se týče dynamiky, tak autu nejvíce přidáš zkrácením stálého převodu, tedy kratšími kvalty. Typický příklad je Honda Civic Type-R 7G. Ne že by měla v sérii dlouhé kvalty, ale dají se jednoduše sehnat kratší stálý převod a kratší 4,5,6 z japonského modelu a auto pak jede mnohem líp.
Obecně platí, že pokud chce kdokoliv zabít dynamiku auta (pokud to není výkonná sedmilitrová V8), tak nejjednodušší způsob je dát mu dlouhé kvalty.
Dotáhnu ti to do extrému jako příklad. Pokud máš motor, který má 150 kW od 4500 do 6500 otáček a převody bys mu dal poskládané tak, aby šly po 200 otáčkách, tak je celkem jedno, jestli bude točit 5000 na šestku, 5200 na pětku, 5400 na čtyřku, 5600 na trojku, 5800 na dvojku, nebo 6000 na jedničku, na kole bude mít pořád stejný moment. Výkon se na převodu nemění (ztráty zanedbávám). Otáčky kola jsou dané rychlostí auta. O tomhle jsem mluvil. U podobně "plochých" motorů je bod, za kterým dalším zkracováním nic nezískáš. V praxi nechceš být na maximu, protože by to dělalo problémy v zatáčkách, ale co se týče samotné dynamiky, už nic nezískáš. Můžeš optimalizovat na to, abys měl minimum přeřazení, optimální převody pro zatáčky atp. Ale sílu na kolech nevylepšíš.
Aú - na kole ten hypotetický motor nebude mít stejný moment. I kdyby byla křivka momentu mezi 4500 a 6500 ot zcela plochá, tak při zmíněné jedničce bude moment na kole zhruba 1.2x vyšší...ovšem popsané zpřevodování je zcela odtrhuté od reality.
Ilustruji princip. Jinak si to zkus přečíst ještě jednou, plochý je výkon, ne moment. Moment v tomto rozsahu tedy bude lineárně klesat. Když to vezmeš do důsledku, na kole rozdíly budou, protože ztráty nejsou konstantní. A také reálný motor nebude takhle plochý. I když to říká tovární specifikace, ve skutečnosti tak průběh vypadat nebude.
Pokud mi někdo nevěří, že se výkon na převodu nemění, může si nějakou převodovku vybrat a počítat. Výkon je totiž otáčky * moment * konstanta. Jelikož je výkon stejný, zvýšení otáček (podřazením) znamená snížení momentu (na klice). Otáčky kola jsou dané rychlostí vozu (a obvodem pneumatik), pokud dodám stejný výkon na kolo, musím dodat i stejný moment (= nic jsem nezískal).
Běžná auta nebudou mít dostatečně krátké převody (i když mají hodně "plochý" motor, třeba dvoulitr z GTI má konstantní výkon přes 1700 otáček), takže prostor pro zlepšení je. Nicméně původní myšlenka zůstává, zkrácení nemusí nutně přinést lepší čas na stovku, protože si prostě můžeš přihodit další řazení, které něco trvá.
Presne tak !
Ja som mal moznost odviest sa na GT ceede este asi pred 4 mesiacmi na verzii urcenej novinarom v Žiline a je to presne ako hovoris. Dvojku na 100km/h neroztiahnes. Musis tam buchnut trojku a aj ked twin scroll zabera bleskovo, trva to nejake desatinky sekundy kym prekroci 100km/h.
Podívejme se třeba na Peugeot rcz 1,6 THP 200 koní a udávané zrychlení 7,5 na sto.Takže bych řekl,že není nic moc špatně.
Navíc třeba mi osvětlíš metodiku měření.Musí být auta v plné výbavě?Na jakých pneumatikách?Klimatických podmínek?Musí být vždy daný údaj dosažitelný?Musí ho dosáhnout každý řidič stejně?To je jen že se stále bavíme o papírových hodnotách,a údaji v desetinách.
Nové vozy KIA podle mě naráží na klasický problém korejského, francouzského a japonského designu. Když vylezli s prvním Ceedem, tak to byla bomba. Když vyšel první Civic 8G tak to bylo taky po stránce designu úžasný auto.
Ale dnes ? Okoukaný, nudný, nezajímavý. Tohle je přesně ten pomíjivý design. Podívejme se třeba starý Focus, Octavii nebo Golf - to je design, který stárne velice pomalu, ale to si Korejci nejsou ochotni přiznat. Hrají jen na počáteční WOW efekt. To se jim v roce 2007 povedlo, ale v roce 2013 už to nikoho ze židle nezvedne.
Ty považuješ design starého Golfu, Focusu a Octavie za nadčasový, neokoukaný a zajímavý? A veškeré korejské, francouzské či japonské vozy jsou pravým opakem? No každý to vidíme jinak, o tom je diskuze ;-)
Zajímavý ani ne. Jsou prostě designy, které jsou tak čisté a dobře vymyšlené, že tě sice nebouchnou do očí a neposadí tě na zadek, ale budou se pořád libit i po dlouhých letech.
Židlím pravda nerozumím a nijak mě to netrápí, ale když auto typu Golfu či Octavie označíš za neokoukané či nadčasové pak je to tvá volba. Stejnými slovy by jsi mohl popsat i design tebou zavrhovaných vozů - to že jsou pro někoho "výstřední" v době uvedení nemusí být na škodu. Jejich "výstřednost" může být stejně přitažlivá i po letech. Samozřejmě pokud to bereš jako čistě osobní hledisko, nemá cenu se o tom hádat. Civic osmé generace je out, starý Golf hodně in .... OK. Mám to obráceně.
Vzpomínám si třeba na mazdu 323F to byla tenkrát pecka a nemohu říci,že by se mi dnes nelíbila.To byl jen příklad,těch aut,které byli ve své době krásné a líbí se i po dlouhé době je dost.Ale ty co nikoho nezaujali,tak tě nezaujmou ani dnes.
No to težko říct, dneska je Octavia první generace tak vzhledově zprofanovaná, že ji zná každý. Nevím tedy, jak by design mohl být označován jako neokoukaný či nadčasový, ale jako možný názor, to někomu takový přijít může... jen je otázka, jestli tu nadčasovost nedělá právě ta "okoukanost". Vozy té doby lze obecně považovat za důstojné, příkladem budiž třeba Fiat Marea.
Čili o co je větší zájem, to je hezčí? Tak to neříkej třeba u Ferarri...
Btw. ty znáš čísla všech prodej Fiatu Marea a Škody Octavia první generace po celém světě?
FAKT ??? na kterou skládku to vyvezli ? >:D >:D >:D
ne teď vážně. Hlava mi nebere, co všechno se v průběhu let v evropských (a zdaleka ne jen v nich) automobilkách vyrobilo za ohavy. Pro mě (a samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit) je Fiat Marea něco naprosto otřesnýho. Jedna věc je ovšem design a druhá kvalita. To druhý kritérium je bohužel ještě horší. A na okraj, nějakýho Fiata jsem už taky vlastnil.
P.S. pro Grifith : to tvoje italský auto je nádherný ! To ale neznamená, že v zemi designu se musí všechno vždycky povést.
No samozřejmě design je věcí názoru a ten nikomu brát nehodlám. Co se líbí jednomu, může druhého odrazovat. Když jsme se k tomuto dostali od designu Octavie, tak její tvary považuji za patvar.
Co se kvalit týká, tak pokud jsi měl Tipo, nedá se svítit, tam to stále byla tragédie. Ale postupně se to generaci od generace zlepšuje. Vlastnili jsme prakticky každou následující generaci : od Tipa, přes Mareu, Stilo, až po nové Bravo. Problémy s kvalitou měly snad všechny automobilky v průběhu posledních 20 let... že by někdo výrazně vyčníval, to bych si neodvážil tvrdit. ;-)
Marea-ohava? Hm, proč? Ne že bych z něj byl na větvi, ale na svou dobu to bylo vcelku pohledné auto, bez velkých úletů... a koukat se na něj dá i dnes.
Proč? Ty už si nepamatuješ, co jsi napsal? "Nejlepším ukazatelem toho, o co je zájem, jsou dlouhodobé prodeje." - tvá slova.
Vzhledem k faktu, že jsi na toto téma přešel z oblasti designu, tak tvou premisou je to, že co se víc prodává, je hezčí - a to je ten kardinální nesmysl.
odporucam precitat par clankov:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
ono to s tym dizajnom nakoniec take zle nie je ze? ;-)
kia boduje u zakaznikov prave skvelym dizajnom ak si si nevsimol ;-)
Stejně tak Roomster, nebo Rapid. Tedy dle zdejších diskuzí nejošklivější Škody. A to nejsou všechny, jen si myslím, že Yeti, Octavia kombi a Superb kombi patří k tomu lepšímu v nabídce značky.
Slusnej nesmysl.
Kdo se otoci za Octavii, Golfem??? Kdo se dnes otoci za Golfem 7? Nikdo pac si ani nevsimne ze to neni G6 ;-) Kdo se otoci za OIII? Cech, protoze je to ceska produkce, kazdy z nas je trochu vlastenec a je v nem trochu te narodni hrdosti. Takze ne proto, ze je to uzasny, ale proto, aby zjistili jakou novinku zacli montovat.
Civica prohlizi kdekdo, nejednou se za nim otoci pesak na silnici a to je design stary cca 8let.
Ono to spise bude tim ze to nadseni, tvuj WOW efekt je v porovnani s tebou uvedenymi tuctovkami obrovsky a ma rychlejsi pokles. Tato auta jsou ale porad mene okoukana, nudna nez tebeou uvedene tuctovky ;-) Osobne si myslim, ze spousta lidi by neverila, ze mezi designem Civica 8G a Golfa 7 je takovy casovy rozdil, mozna by i nekdo vahal, ktere auto je designove starsi ;-)
Co? Nikdo se neotaci a kazdy te prehlizi a tebe to se.e? ;-)
Pravda je ze jsem se za okoukanym skvostem jednou otocil, pac muze i nekdy prekvapit
[odkaz]
Právě naopak. Byl bys překvapen jak Golf co se vzhledu tyče sklízel až nečekaný úspěch. Dokonce mě jednou kvůli tomu stavěla policejní hlídka ale to ty s Hondou zřejmě neznáš a nepoznáš.
To si uz jednou rikal, pamatuji si, ale nechteli se spise podivat na technicky stav veterana? Treba spatne odhadli stari vozu ;-)
Ne ted vazne, proste mi to prislo jako nesmysl, pac kazdemu se libi neco jineho. Bavit se o tom, jak byl tamhle ten kamos uneseny nebo ze si vetsina jen povzdechla ze ma normalni auto s tuctovou pristrojovkou nema smysl. To tu budem jeste zitra ;-)
no pokud potkáváš stejný auta na každým rohu, logicky se už za nimi neotáčíš. Otočíš se za něčím, cos dlouho neviděl. Zrovna tak jako za exclusivní ženskou. Ale to nevidím jako žádný plus u značek, který jsou málo vidět, protože se tedy asi moc neprodávaj.
Je to stejné jako s lidmi,když vypadají staře,staře budou vypadat vždy.Co vypadá mladě,bude zase dál vypadat mladě.
Bývá to tak,že co se líbí,líbí se i po letech.
Láska na první pohled.To ale asi neznáš,že.Ty by jsi raději volil holku,která vypadá staře,protože každá jednou zestárne. :-!
Všechno stárne. Ale jsou věci, co s věkem neztrácí na dokonalosti. Perkolátor, Sean Connery, Iron Maiden, Octavia, Golf a Focus jsou jen zlomkem z těchto věcí.
Nesouhlasím, naprosto. Kia nikdy neměla tak dobře vypadající auto jako je nový Ceed, zejména tedy pětidvířko a kombi, zejména optikou evropského oka. Však také pochází od předního evropského designéra a je určen primárně pro Evropu...
U Hyundai jsem trošku na rozpacích, ale Ceed nepochybně patří k tomu nejlepšímu, co lze v Evropě v dané třídě vidět.
s tmavymi diskami som zhruba pred 2 tyzdnami u nas v kosiciach stretol ( gratulacia majitelovi ) , ozaj musim povedat ze vyzera neskutocne agresivne a masivne.... auto posobi robustne cela ta masa plechu okolo zadku a boky.. 18tky vyzeraju tak akurat ale zrejme aj cierna farba diskov sposobuje ze sa nezdaju take velke ako v skutocnosti su.... skutocne kus nadherneho auta za dostupne peniaze ktore spravi dobru sluzbu majitelovi ( aj vzhladom aj vykonom ) .. to auto puta pozornost.... mozem povedat ze na parkovisku doslova svietilo a putalo pozornost .... az som mal chut nafotit si ho ale radsej som od toho upustil aby som zase ja neputal pozornost.
k autu: vizualne davam 10 bodov z 10... auto je pekne doslova nadherne... v bielej sa mi pacilo a cierne disky k bielej farbe auta pasuju dokonale, v cervenej ale musim povedat ze auto ma akosi viac temperamentu podla fotiek... biela zase vyzera elegantnejsie, luxusnejsie no a cervena posobi na mna zase tak nejak viac agresivnejsie a dynamickejsie... chce to opat pohlad nazivo, cize aj cervena bude nazivo super...
z praktickeho hladiska by som asi volil 5D ceed GT [odkaz] ako 3D pro-ceed ale obe auta su skutocne dost uzka spicka ladovca a preda sa ich u nas len par kuskov rocne takze ako spestrenie ponuky preco nie... dobry tah od kie... takyto model moze znacke len pomoct ( ci uz v budovani imidzu znacky alebo v ziskavani novych zakaznikov )
Este k tomu porovnavaniu s inymi znackami a autami:
ako najblizsieho konkurenta vidim leon SC TSI 1,8 ktory je parametrami na tom dost podobne ako pro ceed GT.... predsa len golf GTI je uz kusok vyssie a je silnejsi a drahsi takze nie je priamym konkurentom pre ceeda..... ale leon 1,8TSI je skutocne dost zaujimavy konkurent .... co to o tejto dvojici leon SC a pro ceed GT , ktore sa stretli vo vzajomnom suboji koleso na koleso som si precital uz tu v tomto perfektnom teste: [odkaz] ..... a aj tento na auto cz ma utvrdil v tom ze to kia na prvykrat s tym horucim hatchom celkom slusne a prekvapujuco dobre zvladla :yes:
necakal som od tohto auta v testoch zazraky ( to asi nikto ) ale myslim ze toto auticko je prijemnym prekvapenim na trhu a aj velmi solidnou volbou pokial ide o pomer cena/vykon/kvalita/vzhlad ... a tak teda myslim ze hanbit sa za svoje vykony pro ceed GT rozhodne nemusi ... ja davam palec hore... auto sa vydarilo, nazivo je nadherne ( pre mna asi najkrajsia kia ), uvidime ako bude vyzerat 5 dverak GT ktory ma ine zadne partie .... takze palec hore, krasne auto ;-) [odkaz] :yes:
PS: Potesitelny je aj fakt ( neviem ci si niekto vsimol ) ze 3dverak ma kufor rovnako velky ako 5 dverak co je pre vyuzivanie 2 ludmi skutocne slusny priestor ( megane coupe ma napr len 344L to len tak , viem ze kufor nie je priorita ), takze na cestovanie vo dvojici moze byt 3 dverak slusnym GT autom aj na dlhe cesty.... samozrejme nie je to rydze sportove naradie... ale je to rychle cestovne auto ktore sa nestrati ani medzi skutocne silnymi a hviezdnymi znackami ...
mozno potrebovali len trosku "vypalit" ... viac tu: [odkaz]
krasne auto, slova chvaly a uznania citat aj na nemeckych serveroch ;-) , nuz som rad ze kia boduje.... myslim ze jej uspechy su zasluzene.... pekne pomaly sa nam znacka dviha hore a pokukuje stale po lepsich a lepsich " konkurentoch" , ked pred 6 rokmi mohol ceed konkurovat tak akurat golfu 5 tak dnes ho mozeme porovnavat uz s najlepsimi v triede.... kia :yes::yes::yes:
dyť to za jízdy skáče jak koza >:D už i starý pan Ferrari říkával, výkon není problém, fištróna chce právě všechno to okolo.... Jenže to už papír nezachytí. Takže si to všichni kupte dokud jsou, nejlíp podle moudré technické úvahy odborníků značky : "10b z 10 biela vyzera elegantnejsie a tým sa neztratí mezi silnými značkami" aspoň si z vás bude moct dělat zbytek populace (od P301 nahorů) opičky. :*)
nerob zo seba este vacsieho troubu ako si ;-) a skus nejaky ten prispevok tu na auto.cz pisat aj k veci a tak aby si zanechal nejaku tu zmysluplnu myslienku .... tliachanie a vykrikovanie blbosti ako ada alebo strycek bob s ktorymi si mozes podat ruky tu vazne nikoho nezaujima ;-) ... jedine ak mas nejakych 15-16 rokov tak sa da vysvetlit takato pisomna a myslienkova anomalia inak nie... ak si dospely chlap tak je to na psychiatra ... nie je co zavidiet
ved aky ma krasny zadok pozrite, uhrancivy pohlad velkych sibalskych oci, ta si na Vas posvieti a ak Vas dostane ona sama tak vy jej uz nejdete... cierne topanocky jej seknu doslova ako domine pred vycvikom a v tej cervenej bluzke je proste na zjedenie.... aj ked ani biela nocka kosielka nie je zla >:D drsne krasky to ja rad ;-)
ceed GT nie je konkurent golfa GTI ..... ten je uz trosku vyssie cenou aj vykonom..... mas to opat akosi pomylene , tu mas ukazku kto je priamym konkurentom:
[odkaz]
bolo by totiz dost neferove porovnavat 1,6tku turbo v pro ceede s 2 litrom turbo v golfe GTI
To se autor docela plete. Myslím, že je nejen tady v diskuzi ale i všude vůkol, spousta odborníků co považují automatickou špajzku do sportovního auta za mnohem lepší řešení než manuál. Čili já bych ho pro těch pár mamlasů klidně nabízel, však on by si s tím někdo to auto klidně za příplatek rád zkazil. >:D
Nejste trochu včerejší? Vy jste snad v F1 viděli manuál v posledních letech? Nebo ve sportovní ikoně Ferarri? Drtivá většina Porsche 911 je taky v automatu, o vozech z dílen AMG nemluvě... takže bych řekl, že nemáte ponětí, co je sportovní auto a výborná převodovka. Vzbuďte se!
myslim ze porovnavat sportove auto na realne jazdenie do prace s nejakym supersportom od ferrari a podobne je nezmysel.... to uz je extrem... v beznom sportovom aute je manual stale vitazna volba :yes:
Ona taky ta převodovka v F1 funguje dost zásadně jinak než automat v běžným autě. Ta rychlost zařazení je úplně někde jinde a to je při sportovní jízdě dost zásadní.
jéje to si jenom myslíš. Nedávno tu ze mě měli white label a kjirka srandu, že považuju manuální převodovku ve sportovně laděným autě za lepší než automat. ;-)
ále copak potrefená huso. BTW nedíval si se v neděli na autosalon jak tam zhodnotil Honza Kopecký DSG, když testoval novou O3 RS? Řekl to ale decentně, aby si nenaštval Škodovku ;-) Já jen aby si mi příště necpal, že když je něco za příplatek tak je to automaticky lepší ;-)
jaká potrefená husa ? Vždyť si mě tady někde přímo jmenoval. A už mě diskuze o převodovkách nebaví, tak s tím zase zbytečně nezačínej. Není důvod to neustále roztahovat.
A autosalon jsem neviděl a nikdy jsem ti necpal takovou blbost, že co je za příplatek je lepší. To je přeci naprostá kravina.
tak jak z této třídy výkonnějších hatchů zmizeli japonští výrobci tak rychle a nenápadně vyplňuje uvolněný prostor po nich korejská produkce. Slušný počin.
To není pravda... Mazda má novou trojku a šestku, Honda kombík od Civica s malou naftou, Toyota Auris včetně kombíku. Že Evropa nemá prioritu je asi pravda, ale třeba Mazda se pozice vyklízet nechystá.
Ve vyšší střední to zabalili v mainstreamu všichni, v (skoro)prémii se Japonci drží v rámci svých možností slušně (Lexus, Infiniti).
Stačí se podívat na prodeje Japonců a Korejců a je jasné, kdo z těchto tříd v EU odchází a kdo přichází. Jeden kombík jaro nedělá. A Lexus i Infiniti jsou v Evropě jen do počtu, prodeje jdou limitně k nule. Lexus nikdy nic v EU neprodával a letos dokonce z toho nic ztratil 33% proti loňsku.
Čísla nic takového nepotvrzují. Tady třeba meziroční statistika 1-6/2013:
Toyota -6%
Hyundai -4%,
Nissan -5%
Kia +1%
Mazda +5%
Honda +8%
...přičemž celý trh klesl o 7% (a třeba VW o 8%, pro ilustraci). Takže relativně si všechny japonské automobilky polepšily a Mazda s Hondou jsou dokonce absolutně v plusu.Statistiku po třídách nemám, ale nemyslím, že by pohled třeba na nižší střední byl nějak zásadně odlišný od celkového obrazu.
Procenta za poslední pololetí jsou hezká, ale nic nemění na skutečnosti, že se Hyundai v poslední dekádě stal s náskokem největším asijským prodejcem v EU.
Má,
Hyundai Motor Group má něco přes 20% akcií Kia,
Hyundai Motor Company má něco přes 30% akcií Kia,
A protože Hyundai Motor Group vlastní zároveň Hyundai Motor Company tak celkem má v Kia 51% a je majoritní vlastník/akcionář (od roku 1998).
Hyundai Motor Group je druhý největší automaker v Asii po Toyotě, největší asijský v Evropě a celosvětově je to 4 největší výrobce.
Budu to muset dostudovat :-), myslel jsem, že je to víc aliance typu Renault-Nissan... ale každopádně stejně jako u Renault-Nissan bych prodeje nesčítal.
Hyundai vs Kia je totéž jako VW vs Seat nebo GM vs Opel. Tedy koncerny.
U Renault - Nissan to je jinak, oba vlastní část akcií partnera, ale nikoliv majoritní, takže tam nelze mluvit o jednom koncernu, ale o alianci dvou samostatných automobilek, kde jedna ani druhá není schopná tu druhou ovládat, prostě dobrovolně spolupracují.
Hele kecale, tys mě zkusil vopít rohlíkem! A máš smůlu vono to prasklo >:-[]
Ta vobluda co vydávaj za novodobý Audi Quattro nebude stát stopadesát ale ve výbavě 4 kola jeden volant všechno vostatní za příplatek minimálně dvěstěpadesát tisíc eur! Tak a teď ty >:D
Vo parametrech kdy je se 700 koňma čtyřlitrovou V8 a elektromotorem na stovce vo celý 2 desetiny vteřiny rychlejš než Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem dáme řeč potom >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
150 usd v US, 125 liber/150 eur Evropa.
Koukám, že víš víc než lidé z Audi a dokonce znáš co bude za příplatek a za kolik. Tak to sem vypiš znalče.
No dobře tak se světem pohybujou dvě různý ceny. Sem zvědavej která nakonec bude platit >:-[]
Když je napsáno že cena bude od, tak nemusíš bejt až takovej znalec aby věděl.. Počkej až si jednou budeš kupovat nový auto, uvidíš sám ;-)
Aspoň že ty děsivý technický data sou uváděný všude stejný, zrychlení i maximálka jako vobyčejná třílitrová Alpina >:D
Třeba před nějakou hodinou v poslednim čísle Autotipu? Tvrděj to i na autorevue.cz, tak jak řikám počkáme a uvidíme >:-[]
Alpina nestačí na obyčejné Audi a BMW? A v čem, v prodejních číslech? I vobyčejnej sedan kterej je testovanej zrovna v tomhle čísle má zrychlení za rovný 4 s maximálku 305 km/h a navíc je komfortnější. Test trefně nazvali Definice dokonalosti :yes:
Tak pobav mě.. >:-[]
M3 minulé generace je pořád výkonnější auto než B3 na základech nové generace a pořád na B3 stačí s prstem v nose. Alpina umí dobře slibovat na papíře. Když dojde na porovnání tak dostane vždycky sodu. A když Alpinu vrazí na dyno, tak zjistí menší výkon než deklaruje.
Tos nějak vodbočil. Za těch tvejch 4,9 s zrychlovala fakt předminulá generace teda E46CLS >:-[]
Minulá generace M3 atmosféra 309 kW zrychlovala za 4,6 s a 4,7 s sedan a 4,3 verze GTS. A to protože to sou zadokolky. GTS umí 200 km/h za 13,1 (minulá generace B3 eště s šestistupňovym ZF za 15,2). Alpina současný generace se ZF8HP70 nabízí i 4x4 a turbo 301 kW a sedan zrychluje na 100 za rovný 4 s na 200 km/h za 14 s, s tim nic nenaděláš. Uvidíme co M3/4 ;-)
[odkaz] Držíš eště v paměti že srovnáváme normální auto střední třídy s třílitrem navíc minulý generace [odkaz] s konceptem kterej bude v prodeji za 2-3 roky s V8 plus elektromotorem a cenou 150 nebo taky 250 t. eur? >:-[]
Smiř se s tim že současná generace Alpiny zrychluje na stovku za 4 a na 200 km/h za 14 s. Uvidíme co zvládne budoucí Quattro, zatim zveřejněný data moc neoslnily ;-)
Technická data M3 si najít neumíš.
Naměřené hodnoty současné Alpiny si nečetl.
[odkaz]
Takže nevíš, že za 4 sec nezrychluje ani při pádu do Macochy. Prostě tunerský pokus, který jako vždy nemá ani na minulou generaci M3.
Pro Audi cokoli, viď? >:D
Furt zapomínáš že u Alpiny je v nabídce víc verzí. Zadní pohon a 4x4 kterej je na tý stovce logicky trochu dřív [odkaz] a navíc kupé co je tam eště dřív >:-[]
A hlavně srovnáváme standardní konstrukci střední třídy s třílitrem s rádoby superautem Audi Quattro V8 4.0 co pujde do prodeje nejdřív za 2-3 roky. Chceš abych místo tý běžnýho cestovní Alpiny proti Quattru postavil něco co víc odpovídá, třeba GT-R? Doufám že realita nástupce Quattra bude lepší než to podle tohohle konceptu vypadá. Podle toho je totiž načase vyhodit třetího ředitele vývoje během tří let >:D
Tak jak lže alpina u RWD, tak lže u 4x4. Nevím proč dáváš odkaz na test, kde jsou jen opsaná zbožná přání výrobce.
A vidím, že se moc neorientuješ a vůbec jsi nepochopil zaměření Quattra. To určitě nebude suplovat roli R8 jakožto soupeře GTR.
:yes: >:D >:D >:D
Ty seš fakt bojovník za Audi za každou cenu, co? >:-[]
Krom tebe a floybedy sme se shodli že 700 koní a uváděnej čas je těžký zklamání, tobě to nepřijde? Možná by sis moh porovnat rozměry R8, Quattra a GT-R, evidentně tě to hodně překvapí. Starý Quattro, R8 i nový Quattro do minulýho konceptu si byly velikostně dost podobný. Tahle poslední verze je velikostně daleko blíž právě GT-R. Proč by měl bejt soupeřem zrovna jen R8 víš asi jen ty >:D
Vidím, že máš ještě větší temno než jsem myslel. R8 ani GTR neprojedou rozflákanou okresku aniž by si nezničily spodek, jsou posazené nízko, v podstatě přizpůsobené na okruh. Na rozbité silnici musí sakra zpomalit jinak to odrbou. Quattro staré i nové naopak není přilepené k silnici a tudíž není optimální na okruh, ale mají vyšší světlou výšku a naopak nemají problém na seberorozflákanejší okresce. To, že má auto podle tabulek 4,2 nebo 4,5 metru a jiné auto také vůbec nic neříká o jeho určení, ale to vidím je v tvém případě marné vysvětlovat. Zjisti si světlou výšku starého Quattra a třeba té R8 a zkus to znova.
Tyhle osobní útoky miluju :yes: >:D >:D >:D
No nic, žij v tom že netušim že Quattro byl vůz co si udělal méno na (starym) Pikes Peaku a rallye. Typický okruhový auto neni ani R8 ani GT-R, ale za pokus najít argument a za další únik vod udávanýho výkonu a mrzkýho času na 100 km/h máš bod :yes: >:-[]
Na to jak zuřivě bráníš cokoli koncernovýho a chvástáš se znalostí starýho Quattra ti uniká to hlavní čeho si všimli všichni vostatní. Quattro má bejt velikostně i motorem něco jako vůz WRC, což tenhle koncept s V8 fakt neni. Zlatý starý Quattro a škoda minulýho konceptu, tahle nová cesta je k .... a jestli to fakt bude stát 250 tisíc eur tak ke dvěma >:D
Já jsem si nezačal. Ano, dnes jsi ukázal, že mnoho věcí netušíš, dokonce jsi schopný se hádat o hodnotách zrychlení M3, které si umí najít i malé děcko.
Takže ty ses kouk na bmw.cz na tabulkový hodnoty M3 a tim to uzavřel a já sem mimo? Fakt dobrý :yes: >:D
M3 E92 dala stovku za 4,3 s už před šesti lety a dal sem ti na to dokonce vodkaz! Hele jednodruhovej fanatiku přes veškerou tvou snahu se totiž nebavíme vo M3 ani vo nový Alpině vo který v testech bájej a zrychluje za 4 vteřiny, ale vo tom že sedmisetkoňovej koncept vozu co bude v prodeji za pár let má bejt jen vo třetinu vteřiny rychlejší. Nějak na to furt zapomínáš nebo spíš chceš zapomínat >:-[]
[odkaz] Současná Alpina která je i 4x4 se skoro stejnym výkonem a hlavně vo třetinu vyššim krouťákem navíc v daleko většim rozsahu je logicky eště trochu rychlejší. Namluvil si toho hodně ale ani slovo k tomu že vo 250 kg těžší Quattro model 2016 má při 700 koních a V8 4.0 skoro stejný zrychlení a stejnou maximálku jako stejně velká současná Alpina B3 s třílitrovym šestiválcem >:D
A který trouba začal operovat tabulkovými hodnotami Quattra?
A který trouba sem tu Alpinu zatáhl, když se o ní nebavíme?
Jestli se chceš bavit o tabulkových hodnotách auta, které ještě nejezdí tak já tu potřebu nemám. Tabulkových kovbojů zde na webu figuruje dost tak se s nimi o tom pobav, budete si rozumět. Nejdřív se ale ty tabulky nauč abys tu nebyl za trotla.
V8 vs V6, pravé quattro vs elektronická náhražka s lamelovou spojkou, hybrid s kapacitou baterek 14kWh + elektromotor a celé je to o 250kg těžší? 1850kg/700hp=2,64 kg/hp vs 1595kg/410 hp=3,89 kg/hp, hm to je fakt katastrofa, to vůbec nepojede.
Tak jo zůstaneme u běžnejch tabulkovejch hodnot. Současný standardní auto střední třídy Alpina B3 s třílitrovym šestiválcem má zrychlení 4 s a maximálku 305 km/h. Sedmisetkoňovej koncept Audi Quattro V8 4.0 zřejmě model 2016 nabídne za 150 nebo možná 250 tisíc eur zhruba to samý. Krom tebe a floybedy kterej má v autech fakt guláš to vostatnim přijde slabý
Hezky si to spočítal takže teď už i tobě musí bejt jasný že náskok díky technice někde udělal docela velkou chybu, když maj vobě auta skoro stejný zrychlení a stejnou maximálku >:-[]
Edit: Jo slova vobčas měnim, smysl ne ;-)
Když seš takovej ultrazapálenej fanoušek, zkus radši zjistit kdo stojí za touhle poslední verzí konceptu. Jestli už vyhozenej Dürheimer nebo eště dřív vyhozenej Dick nebo eště nevyhozenej Hackenberg :-)
Ne, jen pro tebe a floybedu ne >:-[]
A zkus zjistit kdo z ředitelů vývoje Audi je za touhle obludou mající s původnim Quattrem společnej jen název odpovědnej. Fakt by mě to zajímalo ;-)
Pro mě to není ani slabé ani silné, takový "expert" abych hodnotil auta podle fotek a tabulek jako ty, nejsem. A drahé je to pro mě v každém případě.
To si zjisti sám, je to jednodušší než najít zrychlení M3.
Ano, Alpina údaje o výkonu a zrychlení svých modelů přikrášluje. Známá věc, několikrát potvrzená měřeními zrychlení nebo testováním výkonu na dynamometru. Originální M specifikace BMW nelžou a jsou lepší než Alpina (tedy v reálu, na papíře dostávají nakládačku, což tabulkovým kovbojům stačí ke štěstí).
Seš tak zaslepenej že ani nevíš že vozy divize M Power BMW maj bez vyjímky vyšší výkony? >:D >:-[]
Tady je výhodou Alpiny pro lepší čas na stovku jenom ten pohon všech kol. Jak ti furt dokola vopakuju! Nejde ale vůbec vo to jestli nějakej třílitrovej sedan střední třídy zrychlí na stovku za 4 s nebo třeba za 4,2 ale že má stejnou maximálku i skoro stejný zrychlení jako koncept budoucnosti Audi Quattro se 700 koňma s V8 a elektromotorem. To je na hlavu. Správně to řek MT, že tohle Quattro působí jako by se někde ztratila minimálně třetina výkonu.
Zrovna sem čet vo třílitrový naftě v Alpině B3, ta je vo 0,9 s pomalejší než 700 koňovej koncept Quattro a maximálku má 278 km/h :yes::-)
Najít zrychlení různejch verzí M3 je trapně jednoduchý. A to jak udávaný tak naměřený. Zjistit kdo je duchovnim otcem posledního konceptu Quattro mi tak snadný nepřijde. Ty snad už víš kdo to je?
Hele víš že Alpině B6 [odkaz] naměřili na stovku přesně stejnej čas jako udává a maximálku dokonce vyšší? Nebude to nějaká chyba? >:D >:-[]
Ano Mka mají vyšší výkony a přesto mají na papíře horší časy 0-100
viz např. M3 4,7 resp. 4,9
a Alpina se slabším motorem udává 4,0 a 4,2
Když tedy vezmeme zadokolky aby to bylo porovnatelné, tak asi v BMW jsou hlupáci a neumí z většího výkonu dostat lepší zrychlení než Alpina z nižšího výkonu. No pravda je taková, že hlupáci nejsou a deklarované výkony jsou při měření schopni naplnit. Alpina při měření v porovnání s tím co deklaruje totálně propadá, viz deklarovaných 4,2 u zadokolky a realita 4,7 v měření z 0-60mph.
B6 je výjimka potvrzující pravidlo
[odkaz]
BMW ani Audi si nemohou dovolit to co Alpina, tedy to, že deklarují něco co pak neplní, takže udávané hodnoty jsou většinou konzervativní.
Ty to nehraješ žejo? >:-[]
Nepsals mi že mnoho věcí netušim a neumim si dohledat to co malý děcko? Velký sebevědomí když ty ani nevíš že tu srovnáváš časy minulý generace M3 E90 a současný B3 na základě F30? Už ti to konečně došlo? >:D
Chápu že to nechápeš když původní Quattro S1 před třiceti lety s 5válcem 2.1 zrychlovalo za 3,1 a s dvojspojkou za 2,6 s a to budoucí s V8 4.0, podporou elektromotoru a 700 koňma za 3,7 s a ty seš z něho nadšenej >:-[]
To, že se jedná o M3 minulé generace je zcela nepodstatné, podstatné je, že BMW udává skutečné hodnoty výkonu i zrychlení, Alpina bájí pohádky.
Bože, srovnávat tovární závodní speciál, který tvrdým přeplňováním dosahoval 1000hp a byla to spíš plastová rakev než běžně použitelné auto to je tedy dílo, co tam máš dál?
Bůh ti nepomůže >:-[]
Jo to srovnání je fakt děsivý. Ty musíš bejt vopravdu hodně velkej fanatik že zatloukáš a zatloukáš a odmítáš vidět to co je všem vostatnim naprosto jasný >:D
Alpina bájí tak dobře že ten kdo a ní jezdí a testuje mluví vo naprostý dokonalosti. Zkus si vodpovědět proč ty děláš přesnej vopak. I tohle máš společný s floybedou, ten zase blije na Ferrari s motorem vpředu uprostřed a přitom si na něj nejspíš nikdy ani nesáhne >:-[]
A znova vopakuju že nejde o žádnou Alpinu. To byl prostě příklad kterej mě napad protože sem zrovna čet test a shodná maximálka a skoroshodný zrychlení tohohle relativně běžnýho vozu střední třídy a monstrózního vysokovýkonnýho konceptu Audi Quattro prostě praští do vočí. Ultrapitomost že to že se jedná vo minulou generaci vozu je zcela nepodstatný fakt může říct jen ten komu evoluce zrychlení z 3,1 na 3,7 během 30 let přijde jako povedenej vývoj náskoku díky technice :yes: >:D
Eště jeden podobnej argument a můžete jít s floybedou bájit autopohádky ruku v ruce >:-[]
Všema se moc nevoháněj, na tvý straně je snad jen ten floybeda >:D
Docházej ti argumenty? To že budoucí polozávodní speciál se 700 koňma a V8 je stejně rychlej jako dnešní sedan střední třídy s třílitrem je smutný jak tvoje nesoudnost. Tak si to s floybedou aspoň pěkně užijte >:-[]
No na tebe nemám >:D
Von ten koncept neni budoucí? Vono Quattro nebylo i závodní? Vono to nebylo dost speciální auto i v normální silniční verzi? Nebo máš nějaký spešl info že ta nová verze bude jen pozérská napodobenina? Vona je to totiž fakt tragedie že ten dnešní sedan střední třídy je stejně rychlej >:-[]
Tak jak bys popsal Audi Quattro. Legendární rally speciál? Ale vyráběnej i v běžnejch verzích pro silniční provoz? Hele aby ses už nemoh vymlouvat. Dohledej si tehdejší Alpinu, třeba C3 (na technice E30). Bylo to i tehdy hodně rychlý auto třídy a zrychlovalo za 6,9 s maximálkou 230 km/h. A srovnej si ho s tehdejšim Quattrem a dnešní B3 s tim budoucim. Abych ti to dal polopatě jedno se za ty roky dost zlepšilo druhý zhoršilo aneb háskok někde těžce zabloudil a to vyhazování technickejch šéfů Audi jak na běžícim páse ti začne dávat smysl >:D
Jestli nejseš jen zaslepenej i..ot ale vopravdovej fanda značky tak je spíš pošli do pr.. a přej si ať nový Quattro jezdí alespoň jak to starý
Quattro bylo Quattro, s motorem 2,1 resp 2,2, výkonem cca 200hp podle specifikace trochu více nebo méně, stovku cca za 7, Vmax 220-230, takže výkonově, dynamicky o něco horší než ta stará Alpina.
A1, A2, S1, S1 E2, S2 byly závodní verze postupně vyvíjené pro účely rallye soutěží podle tehdejších regulí skupiny B. Tak jak se měnila pravidla skupiny B, tak šly tyto jednotlivé specifikace soutěžního speciálu.
Dnes staré Quattro rozšlapou prakticky všechny modelové řady vyráběné Audi od A1 Quattro, přes RS3, RS4, RS5, RS6, RS7 až po R8, no a teď jej rozšlape ještě nové Quattro.
Jestli chceš s něčím porovnávat závodní speciály jako bylo Quattro S1 tak jedině s dnešními závodními speciály, což jde dost blbě, protože v rallye žádný speciál Audi nemá a navíc pravidla všech disciplín se dramaticky mění. Ale ve své dětinskosti jej klidně můžeš porovnat třeba s R18 e-tron nebo RS5 DTM. Porovnávat produkční auto lze jedině s produkčním autem, srovnání se závodními/soutěžními speciály je těžce mimo mísu.
I žáčkovi první třídy snad dochází, že nové Audi Quattro není žádný závodní speciál jak se zde snažíš dokazovat, protože WRC dnes jezdí na čtyřválcích.
Stačilo potvrdit že budoucí Quattro bude předevšim pozérský auto a že víceméně shodná jízdní dynamika s sedan střední třídy ti ani při těch 700 koních a V8 proti 400 koňum a R6 Alpiny nevadí. Nám vostatnim přijde že se tak třetina výkonu někam záhadně ztratila, tobě ne nebo je ti to prostě fuk. Tim asi můžem debatu ukončit ne? ;-)
To si nepletu a nemám rád když mi zaslepenej jednodruhovej omezenec řiká kašpare. Hlavně když pro to nemá jedinej důvod. Narozdíl vod tebe si starý Quattro pamatuju a moc dobře vim jaký byly produkční verze pro lidi i Moutonovou jak frčela na Pikes Peak :yes:
Jestli zveřejněný data budoucího Quattra sou platný je to hodně smutný protože i rozměrama si je ten koncept budoucnosti Audi s tou stávající Alpinou B3 hodně podobnej. Jen ta efektivita pohonu náskoku nějak stojí za >:-[]
Že ti si to nedovedeš nebo nechceš přiznat je smutný, ale takovýhle typy znám. Jak řikám ty s floybedou já s MT. Když seš takovej ultras zkus zjistit kdo z šéfů za tim stojí. Fakt by mě to zajímalo. Dürheimer se mi nezdá, je to tvrdej pragmatik a hlavně elektro pohon automobilů nikdy neměl rád
Když už se dovoláváš MT a nemáš vlastní názor, tak bych byl hodně překvapen, kdyby srovnával závodní auta a produkční auta. Jak je vidět z jeho příspěvků tak se na rozdíl od tebe v autech vyzná.
Co to zase meleš? Jaký dovolávání? Ty místo abys přiznal že nově zveřejněný specifikace stojej za ... budeš radši vymejšlet krávoviny a trapně urážet >:D
Ty seš fakt jednodruhovej ubožák. Projdi si aspoň tu diskuzi než se budeš dál ztrapňovat. Že byl předchozí koncept daleko lepší a tohle je krok stranou a pěkně blbej sem napsal půl hodiny před nim a určitě nebudu řikat že nemá vlastní názor když mi dal za pravdu. Mezi náma normálníma se tomu řiká stejnej názor a neni na tom nic špatnýho. Tak jako že ty máš stejnej názor s floybedou, jenom s floybedou a s nikym jinym než s floybedou >:-[]
Prostě sme se v diskuzi jak v názoru na pohon tak na design shodli. No a ty jen potvrzuješ tu jednotku mezi fanouškem Audi a ultrazaslepenym fanouškem Audi. Fakt jeden Ham. >:D
Uniklo ti i to že ta stará Alpina byl šestiválec 2,7 proti čtyř a pětiválci 2,1 zatimco dneska je Alpina furt šestiválec jen vo 0,3 litru větší ale Quattro se v týhle mutaci totálně změnilo a stává se z něj spíš něco jako trochu menší Continental GT kterej s původnim Quattrem definitivně nemá nic společnýho. Ani duchovně ani technicky a bohužel nejspíš ani schopnostma
Bože ty seš ale ubožák. Koukni se kolik příspěvků nazad jen tupě urážíš. To nevíš nic ani vo audi když ho tak nekriticky miluješ? Nebo seš fakt takovej mimoň že si narozdíl vod nás vostatních nejsi schopnej uvědomit to naprostý popřední ducha Quattra? Což ti samozřejmě nijak nebrání ho tupě bránit nebo jak si tomu ve svym mozku řikáš. Definitivně si zapad do kategorie floybeda >:D >:-[]
Nevíš co je definitivně? A v tvym případě pojmenování jednodruhovym zaslepenym omezencem kterýmu vypne mozek když je řeč vo audi neni urážka ale 100% popis reality. A takovej mimoň aby sis to sám neuvědomoval nejseš
Sou puberťáci co se takhle chovaj když jim dojdou argumenty a nemaj koule na to to přiznat. Kolik je tobě? >:D
To já zas nevim co to je orientačně poznat rozdíl. Buď poznám nebo nepoznám >:-[]
A jinak je to stejný plkání vo ničem jako když ses točil na Alpině. Že Quattro bejvalo jak produkční tak rally nebo upravenej závodní vůz pro Pikes Peak víme voba dva, a voba dva víme že to víme. Takže zvopakuju že je načase skončit. Ty (si) neumíš přiznat že zveřejněný data novýho Quattra sou v době kdy za 4,9 zrychlujou i auta jako Golf nebo naftový SUV vod Alpiny jasný zklamání ale moc dobře to víš proto ses čemukoli k tématu maximálka atd. veledůsledně vyhejbal. Maximálka zrychlení vzhled i pohon tohohle konceptu Quattra nejspíš moc fanoušků nepotěší a mě fanatik co mi místo argumentů řiká Kašpi fakt nebaví. Sbohem omezenej zoufalče
Docela s chutí bych tě proplesk ale bohužel. Přiznám že sem fascinovanej čeho sou některý lidi schopný. A naprosto pro nic, jen proto že někdo poukazuje na určitej nedostatek modelu značky kterou von nekriticky miluje což mu v jeho hlavě dává právo na cokoli viď? :yes: >:-[]
Už 7 příspěvků jen tupě urážíš a nevzmoh ses ani na jedinej alespoň jako argument. Ne že by to předtim bylo lepší ale teď si na diskuzi a argumenty rezignoval už totálně. Myslíš že když budeš tupě vopakovat urážky ty neveselý specifikace Quattra zmizej nebo co? >:D
Jo proplesk? No tak to je zatím tvůj nelepší argument co jsi dneska vymyslel. >:-[] Už sis našel co znamená sbohem? Nebo to chceš vysvětlit? Nestyď se a zeptej se, auta jsou moc složitá, ale tohle bys určitě dal.
Taky si myslim. V tvym případě se totiž jakýkoli jiný argumenty ukázaly zcela planý. Samozřejmě že víš že máme pravdu ale prostě to neuznáš a asi si myslíš že touhle absurdní diskuzí si "něco vyřešil" >:D
Tak nevyřešil. Vzhled velikost i zveřejněný technický data novýho konceptu Quattro stojej za prd stejně jako na začátku diskuze. Jen ses choval jak ses choval. I tohle máte s floybedou společný. Ten taky když mu dojdou argumenty začne urážet. Pro dobro vás vobou doufám že je vám tak maximálně 15-16 >:-[]
No tak Kašpi, o jakých argumentech zase blouzníš? Vždyť si žádné nikdy neměl, jen si se znemožnil porovnáváním závodních speciálů s produkčními vozy. A jestli bereš jako argument, že vykřikneš, že technická data nového Quattra stojí za prd, tak si to klidně napiš na zeď nad postýlku, ale prosím, prozradím ti sladké tajemství, žádný argument to není, jen tvá umanutá snaha hodnotit něco z papíru co jsi ani neviděl, nerozumíš pro co/koho je to určené a nejspíš v tom ani nikdy nepojedeš. :-)
Dobrý už mě s tim Kašpi a trapnejma urážkama fakt sereš. Takhle ubohej neni ani ten floybeda. Moje chyba že se s takovym tupounem bavim. V tvym omezenym světě je 700 koní s maximálkou 305 km/h a zrychlenim 3,7 asi náskok díky technice. Pro nás kdo nemaj vymytej mozek plus maj aspoň trochu přehled je to proti původnímu vzoru a současný realitě konkurenčních aut zklamání
Urážet jsi začal ty, Kašpi.
Fullhybrid, který má proti původnímu vzoru skoro dvakrát kratší zrychlení a pětkrát nižší spotřebu. Jo jistý náskok tam je. >:-[]
Furt eště mě s tim uráženim v každym příspěvku sereš. Samozřejmě čim míň argumentů tim víc urážek a tady se protiargumenty hledaj těžko, ale i tak je tvuj standard co příspěvek to urážka ubohej a fakt deš už hodně i pod toho floybedu. Jinak koukám že ráno moudřejší večera na audi fanatiky nemá vliv
A vopakuju že označit tě za jednodruhovýho fanatika neni žádná urážka sám to bez diskuze vo sobě moc dobře víš. Nebo se za to stydíš?
Na urážky a nulové argumenty nečekej nic jiného než urážky. A kašpárek byl vždy kladná postava, tak se hoď do klidu a nastuduj si něco o autech ať tu nejsi za trubku co nezná rozdíl mezi závodním speciálem a produkčním autem. :-)
Zatim sem tě ani nezačal urážet. Seš ten typ co myslí že 100x vopakovaná lež se stane pravdou?
S tim kecem že nepoznám závodní a produkční auto di tam kdes ho vzal. Trpíš sklerozou? To já tě upozorňoval že Quattro se prodávalo i v běžnejch produkčních verzích za 50-100 t. DM stejně jako že s nim Moutonová nejezdila jen rally ale i Pikes Peak a vyhrála ho, stejně jako po ní Röhrl. Ty si nepamatuješ ani vo čem byla řeč během diskuze, což ti ale nebrání si něco vymyslet a hrdině to pak furt vopakovat. Argumentuju bohužel furt jen já, tohle je tvoje devátej nebo desátej příspěvek kde jen urážíš a nejseš schopnej říct už nic jinýho. Popravdě vono to ani nejde. Prostě 700 koní a uvedený parametry sou nic moc. Co seš schopnej vypustit z huby místo aby si naprosto zjevnou věc přiznal je fakt hodně smutný.
My co jen neurážíme ve jménu "svý" značky nás tohle vodbočení vod ducha starýho Quattra docela mrzí. Minulej koncept vypadal docela nadějně. Omezenej zaslepenec kterej si zřejmě myslí že popíránim zjevnýho značce nějak pomůže či co se mu mele v hlavě. Takovejhle fanoušek značky je k ..nu
Tenhle koncept vypadá jak trochu vodlehčenej Bentley C. GT a vodpovídá tomu i to zrychlení a tipuju ho spíš na těch 250 t. eur a pěknej rabat pro firmu. Bohužel po duchu starýho Quattra ani vidu. Nejhorší je že si to určitě uvědomuješ i ty ale to ti nebrání chovat se jak se chováš. V podobnejch diskuzích se vyžívaj různý zoufalci ale definitivně a bez urážek ubožák roku na auto.cz seš ty
Kašpi, alespoň nelži, byls to ty, kdo tady srovnával zrychlení starého Quattra S1 s novým Quattrem. Tedy závodního speciálu s produkčním vozem.
Vypadá jako Bentley ContiGT? Jestli to myslíš vážně, tak nelze než doporučit nějaký kvalitní alkohol a přestat chlastat methyl.
Dodáváš si sebevědomí tim Kašpi? Už se nesnaž už je naprosto jasný co si zač. Větší lůza než si sám připouštíš. Takový jako ty sou na světě totálně zbytečně. Zlatej floybeda >:-[]
Mimořádně ti to zvopakuju protože ty to zjevně nehraješ, to vo chápání psanýho textu je fakt vo tobě >:D
Neni na tomhle světě nikdo kdo mi smí řikat Kašpi a ty to bezdůvodně vopakuješ furt pryč. Seš totální * nebo proč to děláš?
Podle toho kolik věcí si zapomněl jen z týhle diskuze tak asi jo >:D >:-[]
Takže Kašpi neví, Kašpi jen vymýšlí, Kašpi lže. Dej odkaz, kde jsem se s flybojedou shodl v hodnocení nového Quattra, pokud ne tak ti mohu slíbit, že titul Kašpi ti ponechám doživotně. :-)
Čim větší hrdina tady tim větší sráč v životě, nejseš zas takovej originál jak si myšlíš.
A z diskuze si nepamatuje totálně nic, ale vo to dělá větší ramena >:D
Jo čim větší hrdina tady tim větší sráč v životě >:-[]
A to že seš tohohle všeho schopnej jen proto abys popíral co bylo všem vostatnim zjevný, to snad ani neni smutný, to je žalný >:D
Což nic neznamená protože to říká nula. Nikdo. Přidrzlej hoooodně omezenej virtuální sráč >:D >:-[]
Umíš aspoň sám pomenovat proč se takhle chováš? Protože ti někdo sáhnul na autíčko? >:D >:D >:D
To nevim nikdy sem u tebe doma nebyl. Zato pojetí novýho konceptu Quattra a zveřejněný tech. data se komentovat daj. Já na ně mám furt eště stejnej názor jako třeba MT. Ty máš na to nový jako Quattro furt stejnej názor jako floybeda? >:-[]
V porovnávání automobilek se všude na světě porovnávají koncerny, Toyota s Lexusem, VW s Audi, GM se všemi svými značkami etc. nevím na tom nic divného.
a asi aj mazda MPS ..... alebo impreza STI je tu tiez
preco ten negativizmus..... je pravda ze zmizlo nam par krasnych japonskych sportovych aut z europy ako napr: mazda RX8, honda s2000, honda integra, lexus SC430 ale na druhej strane je mozne ze pridu ine modely.... mame tu zase toyoty GT86/subaruBRZ .... a snad sa dockame aj nejakych dalsich sportovych kuskov z japonska...
korejci sa snazia... nerobia nic ine len poctivo makaju, postupne ale isto rozsiruju svoje portfolio aj o namakane kusky a za to si zasluzia pochvalu..... chce to aj trosku makat a to mnohi vyrobcovia uz dnes nechcu... kazdy setri a kazdy chce zarobit este pred tym ako obetuje peniaze do vyvoja malovynosnych modelov.....
Řeknu to asi takhle, Honda je automobilka, která než něco vypustí na trh, tak to nejdříve otestuje natolik, než si je 100% jistá, že to funguje a ne jako jiní nejmenovaní, kteří svou produkci testují právě na lidech! Nový CTR je potvrzen a pokud bude mít tu techniku, kterou mít má, tak to bude stát za to a bude těžko hledat konkurenci! Necháme se překvapit! Ale i tak se nebojím, že to opět nebude špička, jako CTR 8G :yes:
Tak první auto od Korejců, které se mi opravdu líbí. Moc se povedl předek a ty ledky, to je lahůdka, žádné zmatené pásky ala Audi. Bral bych ale rozhodně pětidveřák, kvůli praktičnosti i kvůli designu, rozplácnutý zadek pro_ceedu se už tolik nepovedl. A palec nahoru za manuál.
suhlasim .. 5dverak bude praktickejsi a mne sa dokonca aj viac paci ( zadne partie plus bocny profil ) .... presne tak
tie predne ledky su rozporuplne.... mne sa pacia avsak integracia do hlavnych svetiel by nebola tiez zla volba.. v tomto pripade zvitazila agresivita a zmysel pre dizajn...lebo z funkcneho hladiska nie je velka vyhra mat led svetla kdesi dole..... ale budiz.... ide o sportove auto tak to musime tak brat ze musi aj nejako agresivnejsie vyzerat... a tie kocky ladu v narazniku tomu pekne pomahaju :yes:
Mne sa este velmi paci ta moznost prepinat si klasicky rychlomer s tym digitalnym na volante tlacidlom GT.... to sa mi vidi ako skvely napad.... kedze niekomu sa moze viac pacit digitalny a inemu klasicky rychomer.... navyse pri tom digitalnom vidis aj stupnicu plnenia turba a stupnicu krutiaceho momentu... - skvela hracka pre ludi ktori maju radi taketo el. srandy.... podla mna skvely napad ... takuto moznost prepinania neponukaju ani omnoho drahsie auta a pritom je to banalita .... ;-)
potesi chvala na motor aj na prevodovku a podvozok.... precital som si uz asi 5 roznych testov a to auto sa rozhodne vydarilo... no a v tejto cene aku ma nie je co riesit ... clovek kupou tohto auta nemoze spravit chybu.... dokonale auto pre nedokonaly ludsky zivot.... :yes:
PS: krasny 5dverak si v teste mozes kuknut napr tu: [odkaz]
co to tam mate za divocha kameramana? nebylo by ucelnejsi natacet to klidneji s delsimi zabery? Ocenuji poctive natoceny zvuk motoru a vyfuku...jinak, dle meho, nejlepsi videa byvala za pana Zezulky
Tak tenco cee´d je asi nejpřitažlivější korejec, co jsem kdy viděl. Po designové stránce se mi ale stejně víc líbí evropští konkurenti. Velkou pochvalu dávám za manuální převodovku a možnost volby 5dv. karoserie, naopak zoufale nudný je zvukový projev...
Pro mě je v této kategorii jednoznačná volba Seat Leon 1.8 TSI FR v jasně červené barvě, 6st. manuál - to je pro mě prostě božské auto, ať už jako 3dv SC. 5. dv. nebo kombík ST :-):yes::yes::yes:
Tak nevím, asi nejsem normální, protože nevím, proč bych se z tohoto vozítka měl zbláznit.
Pokud budu chtít zábavné svezení a svižnější, než nabídne Kia GT, tak mám na výběr třeba Fiestu - cena až o 20% nižší.
Pokud budu chtít obdobné svezení v "rodinnějším" balení, mám možnost volby 1.8TSi od koncernu nebo dokonce "náklaďák" Renault GT, vše opět levnější.
A pokud chci nesrovnatelně dynamičtější svezení, tak 2.0 TSi začíná na 613t (+14% proti GT) a výrazně brutálnější OPC s 206kW "jen" na 634t.
V této konkurenci opravdu nevím, co by normálního člověka přimělo v tomto výběru uvažovat a sáhnout po Kii. Podle mne je jen otázkou času, kdy cena tohodle vozítka klesne na 450-470tKč, protože za současnou cenu je to v našich končinách prodejné možná několika málo nadšencům, které lze spočítat na prstech.
boze ved neber vsetko tak vazne ;-) .... clovek si tu trosku zaspasuje posranduje hodi nejake vtipne videjko a ty takto hned z ostra ... nikto sa predsa z kie GT nezblazni ... ide o zcela normalne auto ver mi.... pisat s nadhaldom a kuskou humoru je niekedy dost dvojsecna zbran ako vidim.... ano fiesta ST je rozhodne zabavnejsia a aj twingo RS.... ;-)
Jen marně přemýšlím, co při současné nabídce na trhu přiměje někoho si tohle za ty prachy koupit, a to se bavím o ceně v ČR. Těch 23t EUR na SK je ulítlých totálně ...
Ta kabina je bombastická, jsem nadšen. Volant je na můj vkus trošku přečudlíkovaný, ruční brzda mohla mít také červené prošití místo černého, ale to jsou hodně malé pihy na kráse. Po pravdě... podle fotek mě nenapadá nic, co by se se Ceedem mohlo v mainstreamu měřit, Leon je odsunut na druhé místo mého virtuálního žebříčku.
Z venku také slušné, ale jak už tu psal GTI, ty hrátky se světly pánové trošku přehnali. Ani záď mi nepřijde úplně ladná, spousta plechu kolem zadního kola i zadní pohled mi připomínají Megane Coupe, což není úplně můj šálek čaje. Kia se mi ale přece jen líbí o kousek víc.
PS: jo, ještě je tu Giulietta... tu pro její vlastní dobro za čistý mainstream nepovažuju a o její kabině ve srovnání se Ceedem bych musel přemýšlet. Není to ale tím, že by Alfa nebyla dobrá... jen ten Ceed je prostě tam, kde by ho před pár lety nečekal nikdo.
s tym zadkom to vidim podobne.... trojdverak ho ma neskutocne masivny ... ako nejaka namakana brazilska fitnesska ... ale ono sa to niekomu moze pacit .... mne sa skor paci 5 dverova verzia ktora je aj z bocneho profilu akasi krajsia a aj zadne partie posobia tak nejako "normalne" ... plus ma vyssiu strechu takze v 5D verzii sa nebude ani 185cm chlapik suchat hlavou o strop.... som za 5Dverovu verziu ktora je tym spravnym naradim aj pre prakticky zivot a v takej krasnej bielej je to inak velmi elegantne auticko [odkaz] :yes:
Z interieru az taky nadseny nie som ( aj ked uznavam ze je pekny ) ... priznam sa cakal som vacsie zmeny a nejaky ten "ulet" a ono nic.... az na hlinikove pedale a obsity volant ziadne velke zmeny ( sedacky sa nerataju ) .... akoby sa kia po vzore vw snazila len o decentne zmeny a riadila sa heslom : menej je viac.... akoby sa bali ze nieco pokazia ... ale inak ok... nie kazdy ma rad hrackarske interiery a la renol.....
Ano ceed prekvapil mnohych.... mna tiez a prekvapil aj mnohych ktori kii vobec neverili a este pred dvoma troma rokmi tvrdili ze potrva dalsich 10 rokov kym sa kia na konkurenciu dotiahne a ono je to uz tu... ale ten cas leti ze? .... dokonca si dovolim povedat ze ceed je uz v niektoych oblastiach nielen na urovni eu konkurencie v danej triede ale dokonca aj pred nou.... nebudem daleko od pravdy ked poviem ze mnohe eu znacky uz pokukuju na korejcov ako na najvaznejsieho supera.
Ako najvaznejsieho konkurenta trojdveraka ceedu vidim tiez leon SC ktory je tiez trojdverovy a velmi pekny..... sam neviem ktore z tychto dvoch aut by som si skor vybral.... ono ani seat mi nie je srdcu vzdialeny vzdy som seatom drzal palce ale prisli roky kedy to skutocne so seatom vyzeralo blede a clovek akosi zacina vtedy pokukovat po inych znackach, rovnako alfa... kedysi sa mi velmi pacili ale dnes v casoch ked skutocne nevedia sprvait jedno normalne uspesne europske auto ma alfa vobec uz akosi netankuje.... ale to je zase iny pribeh.... na dlhsie
vratim sa k seatu a k leonu.....
Leon SC je paradne a krasne auto....mne sympatie vravia v prospech ceeda a tak by som tiez ceeda dal kusok pred leona ale len velmi tesne.. . je fakt ze ceed je zvonku agresivnejsi a viac uputa a paci sa mi trosku viac.... ale leon je zase ako taka perla ..... dokonaly drahokam tie hrany a tvar svetiel a tie linie.... proste krasa.... asi najkrajsi seat v historii znacky... sam neviem.... ceed ci leon sc.... mat taketo problemy tak asi by som musel osobne obe auta vyskusat.... srdce mi vravi ceed GT...... ale leon je skryty atlet a velky talent.... asi by to chcelo nazivo skusit
.... myslim ze obe auta su nadherne a clovek nemoze spravit chybu..... ;-)
Pro mě je kabina sexy tak akorát. Orientace na řidiče (možná až moc, před spolujezdcem je poněkud prázdno), silné základní křivky, důraz na detail... vlastně totéž, co se mi líbí u Leona, který je ovšem ještě jednodušší - v dobrém i zlém.
Hezká je i řadička, nebo velký displej a jeho integrace do palubky...
Ták toto je dobrá pecka, páči sa mi skôr ale 5 dv. verzia tohto modelu.
Zas je to niečo iné, ničo nové, moderné, pekné ... !
Som rád ze kia takto postupuje nie zeby som bol nejaký extra KIA fanda ako topper alé toto je vážne pecka ! Mat takúto 5 dv. nádheru ale v BIELOM ták som pán >:D
NA SVK za základ 23 000 eur . + je tam plno doplnkov ktore sa daju priplatit ale to uz zdvihne cenu este vyssie ... :-)
cena 23 000 eur sa niekomu moze zdat vysoka a ja sam uznavam ze nie je nizka ale musime si uvedomit ze kia ceed GT uz nie je hocijake auto a aj kia uz nie je lowendova znacka ako kedysi... neskutocne sa zdvihol imidz kvalita a celkova aura znacky.... ceed GT je na spici triedy spolocne s niekolkymi konkurentami takze nemoze byt zrovna najlacnejsi ... ale ked si vezmes ze za podobnu cenu ako ceed gt mas male clio RS s automatom tak si myslim ze cena GT ceedu je super... ponuka rozhodne vacsi kus auta a mozno je aj zabavnejsia ako clio RS.... skutocne v testoch chvalia podvozok riadenie prevodovku ... no takmer vsetko... alebo si zober swift sport malicky ( relativne slabsi ) trojdverak za nejakych 15 tisic.... teda skutocne ceed GT nema zlu cenu .... cena je presne taka ak ma byt.... adekvatna kvalitam a vynimocnosti tohto nadherneho auta :yes:
biely trojdverak som uz videl staticky na parkovisku ... mas pravdu ... mat taketo auticko tak si pan , vyzeralo neskutocne masivne agresivne a zaroven elegantne :yes:
tiez by som ale bral 5dverak ktory je praktickejsi a zadok sa mi pozdava viacej aspon z foto co som videl