Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive – Méně válců, více koní

Nedávno uvedená čtvrtá generace skrývá pod atraktivními tvary, které rozvíjejí linie předchůdce, úplně novou moderní techniku. Třeba nový litrový tříválec.
Zpět na článek
12. 4. 2017 15:10
12. 4. 2017 15:27
12. 4. 2017 15:40
12. 4. 2017 15:59
12. 4. 2017 16:03
12. 4. 2017 16:21
12. 4. 2017 16:34
12. 4. 2017 16:37
12. 4. 2017 17:27
13. 4. 2017 11:18
13. 4. 2017 18:41
12. 4. 2017 18:55
13. 4. 2017 17:31
13. 4. 2017 11:15
13. 4. 2017 18:44
12. 4. 2017 15:31
12. 4. 2017 16:02
12. 4. 2017 16:49
12. 4. 2017 19:29
12. 4. 2017 18:26
12. 4. 2017 18:30
13. 4. 2017 01:33
12. 4. 2017 19:01
13. 4. 2017 00:46
13. 4. 2017 10:31
23. 4. 2017 18:24
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 15:10
pekne
aj ked ta stredova konzola je nejaka minimalisticka.. obzvlast ta cast pod displejom... posobi to tam dole kusok "chudobne" .. v tomto akoby predosle rio bolo na tom lepsie.. malo tu stredovu konzolu ozaj masivnejsiu a ked tak pozeram hadam aj krajsiu.. s pekne vsadenym displejom ... posobilo kabinou akosi dospelejsie neviem.. rovnako litrovy 3 valcovy motor so spotrebou avcsiu ako 1,6tka z aurisu z nizsej strednej by som asi v malom aute nechcel ... aj ked vieme ako to dnes uz chodi a clovek si niekde uz ozaj motoricky svoj ideal uz nevyberie poznam to ... ale napriek tomu drzim novemu riu palce a niet pochyb o jeho uspechu vo svete... a ma na to prekonat aj to sucasne... ktore ozaj uz nebolo zle a spravilo riu uz velmi dobre meno v malej triede ... tak snad to nove imidz ria opat o kusok este vylepsi :yes:

PS: ze ma rio v ponuke len 5 dverovu kasnu brat ako minus je dnes uz nefer... lebo drviva vacsina malych aut totiz uz su a budu uz len ako 5 dveraky ... ani nova C3 nema trojdverak ani novy jazz ... napriek tomu nedostali za to minus ( a aj fabia zrejme uz pride o kombik tak uvidime potom ci dostane minus v teste ked ponukne len 5 dverovu kasnu v hatchi ) ... ale chapem .. akykolvek korejsky voz to tu nikdy nemal lahke v tychto akoze "testoch" ;-)
Rozbalit vlákno
14
12. 4. 2017 15:27
Re: pekne
Z motorové palety bych jednoznačně vybral 1,4 atmo a každý koho zajímá, aby auto spolehlivě a bez velkych problémů fungovalo i za 10 let a 150 až 200 tisíc km udělá to samé. Dalším neocenitelným kladem oproti R3 je akustika a celková kultivovanost. A pro mě i zábava z vytáčení motoru, který ve 4000 nezačne umírat.
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 15:40
Re: pekne
tak ono niekde uz na vyber nemas ... a rio bude v predajoch iste tazit prave ajz toho ze okrem tohto litra ponukne aj 4 valcovy atmo benzin co je ozaj uz dnes vcelku rarita v malej triede ;-)

samozrejme vsetko je aj o tom kde a kolko s autom najazdis... ja napriklad viem ze 100 tisic km najazdim na svojom aute najskor za takych 8 rokov.. takze mi turbo nevadi v tomto smere ... skor chcem aby to bolo uz zive .. nesmrtelne uz zase byt nemusi >:D ... vzdy je to aj o potrebach .. keby som ale robil 40 tisic rocne tak by to uz bolo ine ;-) .. v tomto pripade by som siahol uz skor po yarise alebo riu prave s 1,4... navzdory nizsej dynamike by som tam uz logicky preferoval vacsiu zivotnost... to ano :yes:
12. 4. 2017 15:59
Re: pekne
tak ako teda, hovoríš, že ten liter žerie jak auris, ale rio má k dispozícii 1,2 aj 1,4 atmo. Skvelé. Zároveň hovoríš, že by si chcel živší motor do mesta, ale tu vychádza liter v meste do mrtva a naopak atmo v iných testoch ok. Niekedy už neviem čo chcete, rio má dobrú 1,4 so 6 atmo aj do mesta aj nadiaľnicu a furt neni dobre?
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 16:03
Re: pekne
ja nejazdim uz moc v meste.. kde som to pisal? ... jazdim prave ze uz skor mimo mesto .. ;-) ... zaroven nemam velky rocny najazd.. takze mne sa tu vidi turbo ako v pohode... tych 100 tisic by malo proste vydrzat... co je pre mna nasledujucich aspon 7-8 rokov .. potom uz by som asi nieco novsie opat ;-) .. mozno uz nejake to male SUV ;-) .. alebo teda nieco s vyssou svetlostou ... :yes:

nemusis vediet co chcu ini ani sa tym trapit... podstatne je aby si sam bol spokojny s tym cim jazdis... no nie? :yes:
12. 4. 2017 16:21
Re: pekne
to s tým mestom som si asi nechtiac primyslel. A na ten motor som reagoval, lebo rio má aj atmo aj turbo, obe s použiteľnými parametrami, to sa len tak nevidí, prajem mu úspech na úkor trojvalcov
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 16:34
Re: pekne
to je ta vyhoda presne.. ze ma aj turbo aj atmo... hodne ma ale sklamalo ze nove rio stale nedokaze ponuknut hybrid ako yaris alebo aspon nejaky mild hybrid a la baleno... skoda... lebo hra na co najmensi objem aj co najmensi pocet valcov podla mna nie je cesta ... ved uvidime... mozno sa mylim.. mozno nie.. cas ukaze ;-)
12. 4. 2017 16:37
Re: pekne
Kdyby si každej nechal auto, tv, počítač, telefon,...... deset let, co by asi tak výrobci vyráběli a pro koho?
Avatar - Jenik3
12. 4. 2017 17:27
Re: pekne
Plne souhlasim s nazorem vyse, ze auto muze byt na 10-15 let (200-300 tis km). Motor 1.4 by mohl 10 let vydrzet a pro lehke auto jako je RIO (1100 Kg) je postacujici take motor 1.25. Ostatne 122 Nm z 1250ccm je velmi dobra hodnota.
Zrejma vyhoda 1.4 spociva v tom, ze je spojena se 6 kvaltem. Na delsi a dalnicni trasy se 6q hodi.

Ad otazka co by vyrobci vyrabeli, kdyby...povazuji ji za vtipnou repliku, ale chybi mi tam ten smajlik, ktery by to odlehcil. Kdyby se nahodou nejednalo o vtipnou repliku, tak ta odpoved je jednoducha - nikdo nema povinnost prodavat, a nikdo nema povinnost kupovat. Ekonomicka koordinace nabidky a poptavky je dana touhou mit novejsi a lepsi a ochotou za to platit, nicmene touha ani ochota neznamenaji povinnost.
Mame doma vyrobek jiste nemecke firmy, ktery pere uz 15 let a nezda se, ze by Miele krachoval kvuli tomu, ze jsme si od nich po 5 letech nekoupili novou pracku.
13. 4. 2017 11:18
Re: pekne
Ja mam getza v ktorom 1.4 odkrutila uz 210000km a bezi stale ako nova... A tie male auta su stavane tak na tych 200-250000km . Niezeby nezvladli viac ale to navyse je uz v podstate bonus ak prezije....
13. 4. 2017 18:41
Re: pekne
Nevím, proč si někteří lidé myslí, že u šestistupňové převodovky dostaneš další, těžší stupeň oproti pětistupňové, tedy prvních pět bude víceméně stejných. Tak to nechodí (alespoň jsem si nevšiml). Nejvyšší stupně bývají zhruba stejné. Pokud bude nejvyšší stupeň šestistupňové o něco těžší, pak spíš kvůli vyššímu točivému momentu 1,4 (tedy výkonu při daných otáčkách). Na dálnici je ti pak ta šestka platná jak mrtvému zimník.
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 18:55
Re: pekne
Počítač mi ke vší spokojenosti sloužil 6 let v plném zápřahu (a další jede už 12 let). 10+ roků u auta beru jako úplnou samozřejmost. ;-) Jestli se nepletu, motory se obvykle projektují na životnost kolem 250 tis.
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:31
Re: pekne
Rohodně do malého auta do města patří atmosféra. :yes:
A je klid na 10 let... :yes:
Pěkné auto.. :-)
13. 4. 2017 11:15
Re: pekne
A ktory jazz bol aj trojdverak?
Tri dvere mozu mat zmysel ak je tam prislusna cenova politika. Ak 5 dveri stoji to co tri tak to nikto nekupi a teda vyrobca to moze rovno zrusit..... Inak je to vrcholne neprakticka vec.
13. 4. 2017 18:44
Re: pekne
U některých aut je to hezčí provedení. A to mi stačí. Tak holt strčím kabát/ tašku dozadu skrz přední dveře. ;-)
12. 4. 2017 15:16
Konstrukce kliky
Tuší autor na jak je principielně konstruována klika? Evidentně ne. Zalomení neni po 120 stupních, nýbrž po 240. Celý cyklus udělá 4T motor za 2 otáčky kliky, tedy 720 stupňů. Pokud mám jen tři válce, je to po vydělení prave 240 stupňů. Po sobě palicí válce jsou tedy přesazeny o 240 stupňů. Expanze trvá maximálně 180 stupňů otočení kliky, což je méně než přesazení a je to příčina nespojitého zvuku tříválců.
Rozbalit vlákno
3
12. 4. 2017 15:38
Re: Konstrukce kliky
Klika je zalomená o 120°, válce pálí po 240°.
Nicméně, zajímalo by mě, kde kromě Wikipedie viděli/četli o R3 s klikou zalomenou o 180°
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 4. 2017 16:01
Re: Konstrukce kliky
Zdravím. Informace pochází přímo od automobilky z prezentace nového Cee´du s tímto motorem.
12. 4. 2017 20:24
Re: Konstrukce kliky
Díky, Tomáši :-)
Překvapilo mě to, protože u R3 je 180° klika dost nepraktickým řešením a musel jsem si najít, jestli to vůbec někdy někdo použil (použil, zase Italové).
12. 4. 2017 15:31
Třídvéřáky
Nějak mi není jasné, proč se všem značkám vytýká, že nedělají třídvéřáky, kromě Škodovky... tam jsem to nikdy neviděl.

Nedělají se proto, že je téměř nikdo nechce. Tak to buď přestaňte vytýkat, nebo to pište i u Fábií, oktávíí a nejlépe i u medvěda >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 15:43
Re: Třídvéřáky
asi preto ze nemaju okridleny sip na kasni ;-) .. alebo sliepku alebo co to tam je

no ja som fakt zvedavy ked buduca fabia pride nahodou o kombik ci sa jej v teste potom uz vytkne to ze ma iba 5 dverovu kasnu... ;-) ... ale neboj.. chlapci to obratia este na vyhodu... ved skoda je skoda .. no jo .. akurat tak skoda penazi uz dnes nic viac ;-) ... ved aj matersky vw ma dnes uz lepsie ceny.. ( golf voci octavke, polo voci fabii a tak dalej )
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 4. 2017 16:03
Re: Třídvéřáky
To není výtka to je pouze konstatování. nejde o to zda to někdo chce. Jde o to, že si může zájemce vybrat. Ano Fabia nemá třídveř, ale má kombi. Rio nikoliv.
Avatar - Ozzman
12. 4. 2017 16:33
Re: Třídvéřáky
Dobrý den, testujete v tomto testu daný model? (Tzn. Rio 5dv s motorem 1.0TGI), nebo testujete obecně Kii Rio? Děkuji...
13. 4. 2017 14:21
Re: Třídvéřáky
3dverove Rio vyrábali predchádzajúcu generáciu, takže výber bol, zákazníci nie. je to globálny model a ak by to bolo rentabilné, určite by spravili aj 3dv. Rio 4.generácie.
12. 4. 2017 16:02
otáčky
priznám, že mne údaj o prevode moc nehovorí, skôr by som privítal, koľko točí na 6 pri 90 a 130 a to som nenašiel. V niektorých testoch robia aj meranie hluku pri danej rýchlosti, tiež by bolo celkom zaujímavé.
Za mňa nové rio super, motory ideálny výber, za to dávam palec hore.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 16:13
Re: otáčky
uspech ho podla mna opat neminie ;-) :yes: .. aj dizajn kasne je moc pekny.... :yes:
12. 4. 2017 16:49
Dynamika
Zaujímala by ma reálna dynamika
Pretože sa natíska otázka čo v tej Kii robia ak pri 120 k a váhe pod 1100 kg je zrýchlenie 10,2 a maximálka 190km/h.........prevažna vačšina áut pri porovnatelnej váhe a k má zrýchlenie hlbšie pod 10 sekúnd a pri 120 k mi tak isto chýba okolo 10km/h...
A nie je to problém len tohoto motora - bratova Ceed 1.6 crdi 94 kw - ide o menší chlp horšie ako 1.6 tdi 81kw....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
12. 4. 2017 19:29
Re: Dynamika
Odpoved na tuto otazku by mel dat redakcni test...
Dle papiru motor tahne na max Nm od 1500 do 4000 rpm, coz je hodne siroke rozpeti.Pravdepodobne nad 4000 rpm motor usina. Druhym faktorem ovlivnujici dynamiku je poskladani rychlosti v prevodovce. 6q znamena kratsi rychlosti nez 5q, coz se ostatne pise v textu.
Realita bude takova, ze vterinu sem ci tam nikdo resit nebude. Toto je male vozitko do mesta a okoli, takze pro 90% ridicek bude dulezite, ze to startuje, spolehlive jede a leje se do toho benzin.
Pokud si nejaky nadsenec vyladi Rio k obrazu svemu, bude prskat, ze auto nema vzadu kotouce.
Avatar - _Karel_
12. 4. 2017 18:26
Hvězdy
Není to nijak důležité, ale přesto - hodnocení 3,5hvězdy mi přijde dost přísné. Podle testu auto funguje velmi dobře a nemá žádnou vážnější chybu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
12. 4. 2017 18:30
Re: Hvězdy
Nemůžeš si ho koupit jako kupé, kabriolet a SUV.... proto 5dv HB dostal o hvězdu méně.
12. 4. 2017 18:50
Zaujímavé...
" Na výšku však novinka dle našich měření mírně zaostává za svým předchůdcem, stejně jako na zadních sedadlech. Na vině ale může být větší rozsah nastavení sedadel vpředu." - akože sorry, ale toto som nepochopil. Ak budem mať vo dvoch rovnakých autách rozdielne sedadlá, a jedno z nich bude disponovať väčšími rozsahmi nastavenia, znamená to, že auto s týmto sedadlom bude menej priestorné?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 19:01
Zajímavé
Rio vypadá jako dobrá volba v základu s 1.2, za 300 tis. s paketem. T-GDI už mi smysl moc nedává. Jinak, přijde mi, že i20 vypadá uvnitř dospěleji, v Riu člověk najde pár laciných detailů.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 20:10
Re: Zajímavé
mne sa tak nejak s odstupom casu palubovka toho predosleho ria zacina pacit viac.. aspon teda minimalne ta stredova konzola.. volant v novom riu je uz sice krajsi ale to co vidim dole pod displejom v novom riu je doslova bida... teda aspon voci predoslemu riu ktore malo doslova az stylove tie tlacitka a peknu masivnu konzolu s perfektne vsadenym displejom ( ved si to porovnaj ) ... tu v novom riu uz to ale zavava akymsi minimalizmom a setrenim na sposob fabie III .. neviem.. aj to zakomponovanie displeja kdesi nad palubovku uz nema to caro ako ked je displej vsadeny v palubke ... suhlasim ze konzola i20 je v tomto proste masivnejsia dospelejsia a snad uz aj krajsia...
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 20:20
Re: Zajímavé
No jo, dneska je to samý lesknoucí se plastík a velký trčící tablet...ale kouzlo elegantního robustního interiéru má něco do sebe.
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 20:38
Re: Zajímavé
ono kazda palubka ma svoje caro ale niektore nove vozy ozaj akoby uz setrili alebo co... ved ked si porovnas kabinu predosleho ria tak ozaj nevyzera horsie ako ta v novom.. tu snad stacilo dat len novy volant a je to...
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 20:44
Re: Zajímavé
Však taky šetří, jen ceny úplně neodpovídají. Asi nejzajímavější interiér z posledních novinek má Micra.
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2017 20:49
Re: Zajímavé
suhlas... pisal som to uz tiez.. najkrajsi a snad aj "najprestiznejsie" posobiaci interier v malej triede ma nova micra... len nedavno som novu micru videl vobec prvykrat.. akysi orandzovy kusok ( predvadzacka ) ... ale prisla mi hodne divna akasi zavalita s megakukadlami ake sa nosili hadam este za cias P207... interier ma fakt pekny ale ta kasna to nie je nic pre mna ;-\ ... a ani nejaka micro uz nie je.. prisla mi docela obrovska
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2017 21:21
Re: Zajímavé
Ten design je zvláštní...Ještě jsem neviděl, tak nechci soudit, ale k dospělosti Ria nebo Fabie bude mít daleko. Pro někoho to může být plus.
Jinak tady má ceny: [odkaz] S přihlédnutím k tomu interiéru (Nissan si vyloženě zakládá na rozsáhlém použití měkčených a textilních materiálů, čímž se u mě trefil do černého) a poslední konkurenci to není nejhorší.
13. 4. 2017 00:46
No,
Třívalcová 1.0 T-gdi je nepodarok, jak jsme se již mohli presvedcit v testech CeeDu nebo I30. Nekultivovaná, hlučná, tolik to nejede ale dost to žere. Zřejmě nejhorší z litrových tříválců na trhu. Pokud Koreu, tak vždy s jiným motorem :no:
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2017 10:31
Re: No,
tento trojvalec nevychádza v testoch dobre, ale rio má 1,2 aj 1:4 atmo, takže no problem.
13. 4. 2017 10:33
jedna vec mi vadí
vraj 1,2 atmo točí na 5 takisto ako 1,4 na 6. Soudruzi proč? Toto jediné mi na novom riu vadí.
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2017 11:21
Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je jen f
Tak se dívám, že Rio ma rozchod kol větší než Škoda Rapid :-)
Řídil jsem předchozí Rio s motorem 1.25, který úplně stačí na takové auto a má nízkou spotřebu.
Mé nadšení z tohoto vozu spadlo na bod mrazu, když kamarádovi tento motor po 100tis.km začla brát olej ve větším množsví než malém. Upozornil na to KIA servis, řekli že to zatím je v toleranci. Pak už auto začlo dělat problémy, bohužel přijel na pravidlenou serv. prohlídku o měsíc později. Výsledek - motor kaput, katalyzátor kaput, záruka kvůli opoždění neuznána!!! Tak to je KIA - na první pohled fajn auto i motor, fajn záruka, na druhý pohled pořád podvod :-)
Rozbalit vlákno
11
13. 4. 2017 11:38
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
konkrétny príklad nepoznám, ale ak po 100 tis začal žrať viac oleja, to ešte nemusí byť vážny problém. Ale prečo prišiel na pravidelnú prehliadku o mesiac neskôr, keď vedel, že má problém a auto v záruke? Prihral argument na neuznanie reklamácie, ale je to jeho chyba, nie kia chyba, kia nie je charita. Ja som tiež xkrát zmeškal nejaký termín, ale viem, že ak prišla sankcia, môžem si za to sám. Je mi ho ľúto, ale takto by ho odpinkali všade, nielen kia.
13. 4. 2017 11:42
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Nejsem na takové chování zvyklý u Škody, občas se stane, že je v rodině někdo nemocný, prostě něco nálehavého a u výměny oleje nehraje role 800km.
Jak říkám 7let záruky je jen reklama, není to první případ a nemusí se člověk ani opozdit.
13. 4. 2017 11:53
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Problem je, ze ludia zasadne necitaju podmienky k dolezitym veciam a potom sa cuduju. Neviem ako KIA, ale zvecsa byva nejaka tolerancia aj casova aj km, aby sa v nejakom intervale stihlo prist. Ak to clovek odignoruje, potom je prinajmensom zvlastne, ked sa cuduje ak dostane rovnaku spatnu vazbu.
Na jednej strane niekto pozaduje splnenie podmienok podla zmluvy a na druhej strane nema problem nedodrziavat podmienky. Rovnako to byva s poistenim - clovek si nieco poisti, neprecita podmienky/vyluky a dalsie veci a potom sa cuduje. Na koho strane je ta vina vacsia?
13. 4. 2017 12:06
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
tak banky, poisťovne a podobné chuťovky majú väčšinou zmluvy a podmienky úmyselne nastavené v neprospech zákazníka, rozsiahle, nezrozumiteľne formulované, komplikované, drobným písmom, ale v tomto konkrétnom kia prípade asi išlo o vedomé natiahnutie intervalu servisu, čo v kombinácii s avizovaným problémom a totálkou motora nemohlo dopadnúť inak u žiadnej značky.
13. 4. 2017 12:41
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Nezrozumitelne podmienky su jedna vec - bezny clovek riesi v prvom rade cenu a az potom kvalitu, v obchodnych podmienkach sa sprava rovnako, tak sa nie je co cudovat. Ale narazka je na to ignorovanie/ nechapanie / necitanie podmienok, lebo vsak naco. Ja rozumiem tomu, ze clovek zabudne, riesi ine veci, nieco nahle sa vyskytne, ale tak to snad nie je problem potom danej spolocnosti, ale len samotneho cloveka, aj ked to mozno neurobil naschval.
13. 4. 2017 11:54
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
problém to nie je, kým nie je problém :-! by si videl, ako by v tom problém zbadali aj v škode, keby si v zápätí uplatnil reklamáciu na total motor.
13. 4. 2017 13:51
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Verim, ze na to nejsi u Skody zvykli, ta zere olej hned od pocatku provozu. Jinak zaruky Skody a koncernu VW jsou srandovni. Tam kde nabizi ostatni jeste zaruku, tak oni uz chteji spoluucast. Tam kde ostatmi jezdi bez poruchy, atk oni uz s poruchou.
Zaruka Skody oproti 7 let co nabizi KIA je smesna, minimalne byla do nedavna.
Jak rikas, tak muj kamard jezdi do KIA servisu pravidelne a neni problem, tlumice po xx letech co tekly, spojka nestesnost atd. Rika ze ta zaruka je oparvdu funkcni. Je fakt, ze narozdil od nekterych nezodpovednych majitelu jezdi vas, kdyz problem ma a neresi az po zaruce >:D
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 15:10
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Tekoucí tlumiče u auta mladšího sedmi let?
13. 4. 2017 17:13
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Tak u O3 tekli tlumiče občas jak Dunaj.....to nevíš?
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:47
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Nevím. :-)
13. 4. 2017 18:53
Re: Rio je širší než Rapid! Přesto nebral bych - záruka je j
Nečekal bych, že by to u soudu obstálo. Obzvláště, pokud šlo jen o překročení kalendářního limitu a nájezd byl v pořádku. Jenže tuhle ochranu máš jen první dva roky, pak je to otázka smluvních podmínek. Jo, když bez výměny oleje ujedeš 100+ tisíc km a pak jim to tam strčíš s poruchou motoru na reklamaci, budou na tebe po právu koukat jak na blázna.
Avatar - Auto CZ
13. 4. 2017 12:48
Sused z Boleslavi zbledne závisťou?
škoda, že už nie sme masírovaní reklamou, tak ako u hnujdaju.
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2017 18:24
Povedené auto
Když jsem vybíral auto, tak jsem se jel projet i s tímhle a musím říct, že to pro někoho může být hodně zajímavá volba. Sice jsem si ho nakonec nekoupil, ale ve srovnání z konkurenty na mě udělalo asi největší dojem a poněkud pozměnilo názor na "Korejce".

Jezdil jsem s atmosférickou 1.4 a motor byl dost líný, pokud nebyl v otáčkách, jak je uvedeno i u dané motorizace. Stejně tak mi vadily laciné smradlavé plasty. Jelo ale moc pěkně. Pohodlné, tiché, všechno šlo pěkně lehce a přesně. TSI ve Fabii táhlo líp, ale když jsem se přenesl přes to, že ze semaforu nevystřelím, tak to bylo hodně pohodové auto.

Rozhodně bych mu dal víc 3,5*. Tedy pokud Fabia nedostala 3* a Citroen C3 tak 2*. Pak bych to bral jako odpovídající.
Rozbalit vlákno
0