Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lancia Thema 3,0 CRD – Corleone by ji chtěl

Stojí před námi nová Lancia. Vlastně je to mafiánský Chrysler v evropském balení.
Zpět na článek
23. 2. 2012 09:44
11. 7. 2012 11:58
24. 2. 2012 09:49
24. 2. 2012 18:29
23. 2. 2012 11:29
24. 2. 2012 09:52
23. 2. 2012 09:56
23. 2. 2012 10:04
23. 2. 2012 10:12
23. 2. 2012 10:25
23. 2. 2012 10:29
23. 2. 2012 10:46
23. 2. 2012 10:52
23. 2. 2012 10:43
23. 2. 2012 11:23
23. 2. 2012 12:07
23. 2. 2012 13:22
23. 2. 2012 22:24
24. 2. 2012 10:07
27. 2. 2012 08:29
27. 2. 2012 08:49
23. 2. 2012 22:04
23. 2. 2012 10:26
23. 2. 2012 10:51
23. 2. 2012 10:54
23. 2. 2012 11:04
23. 2. 2012 10:56
23. 2. 2012 11:06
23. 2. 2012 11:12
23. 2. 2012 11:59
23. 2. 2012 11:31
23. 2. 2012 11:10
23. 2. 2012 12:03
23. 2. 2012 12:32
23. 2. 2012 15:53
27. 2. 2012 08:50
23. 2. 2012 12:02
23. 2. 2012 23:54
23. 2. 2012 11:15
23. 2. 2012 22:10
24. 2. 2012 10:18
24. 2. 2012 13:50
24. 2. 2012 14:24
23. 2. 2012 13:31
23. 2. 2012 14:39
23. 2. 2012 14:42
11. 7. 2012 12:28
23. 2. 2012 16:51
23. 2. 2012 19:44
23. 2. 2012 20:28
23. 2. 2012 20:37
23. 2. 2012 22:48
27. 2. 2012 09:20
23. 2. 2012 23:05
23. 2. 2012 23:20
24. 2. 2012 07:51
24. 2. 2012 17:48
26. 2. 2012 15:50
24. 2. 2012 07:45
11. 7. 2012 12:48
24. 2. 2012 14:20
27. 2. 2012 09:21
1. 3. 2012 10:31
22. 4. 2012 01:07
11. 7. 2012 12:54
26. 7. 2012 09:26
26. 7. 2012 13:09
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 09:44
kompilát
Nic proti tomuhle autu, jakkoliv mě neuchvacuje, ale takto pojatá kombinace dvou světů, jak z hlediska motorizace tak výbavy a ceny nějaký smysl dává i s tím znáčkem plným italské automobilové historie... jenže koho dnes historie zajímá, že.

Ale právě z tohoto důvodu bych si dovolil větu J. Červenky z "jiného pohledu" pozměnit. Ta jeho zní,
"Thema jako zajímavá nová možnost pro zákazníky, kteří rádi obětují kousek celkové dotaženosti za vydatnou porci autentické odlišnosti",
já bych řekl, že
Thema je zajímavá nová možnost pro zákazníky, kteří rádi obětují kousek celkové dotaženosti za vydatnou porci ušetřených peněz...
a dodávám, my ostatní jen doufáme, že se pak nebudou chodit do internetových diskusí vypisovat o tom, že ta hlavní motivace byla právě v získání "vydatné porce autentické odlišnosti". :-) ;-)
Rozbalit vlákno
10
23. 2. 2012 09:53
Re: kompilát
Smůla tohoto auta je v tom, že vzniklo ve špatné době. Ikdyž je ve srovnání z původní Themou, která se dobře prodávala, pravděpodobně daleko více dotažené, tak německá trojka je dneska o celý vesmír dál ve srovnání téměř s kýmkoliv.
23. 2. 2012 14:40
Re: kompilát
Ne všechny zajímá předražená, poruchová, německá trojka...
Avatar -
11. 7. 2012 11:58
Re: kompilát
S tou nespolehlivostí a obrovskými servisními náklady u Aud, BMW a MB sice máte pravdu.... ale jak víte, že na tom Thema bude lépe? Ano, Thesis byla velmi spolehlivým a servisně nenáročným vozem, ale Chrysler 300 rozhodně žádný "držák" tedy nebyl....
I když je na první pohled vidět, že Italové nejvíc investovali do techniky (ono to v článku trochu chybí, ale to, co je hlavně úplně jiné je pohled pod kapotu, pod auto a na brzdy - obecně došlo k podstatnému zvýšení výrobní ceny, protože komponenty jsou na první pohled kvalitnější), nemusí z toho apriori vyplývat, že ruku v ruce s vyšší technickou úrovní půjde i vyšší spolehlivost. Přecijen asi bude nějakou dobu trvat, než se technika Fiatu a Chrysleru ustálí a vychytá. I když u některých věcí, které autor vozu vytýká, je právě vidět ta snaha o eliminaci možných zdrojů problémů (viz. ona navigace - výrobce evidentně upustil od vlastního systému, protože ví, že tam se schovává obrovská hromada problémů a raději vsadil na osvědčeného a spolehlivého - i když nepěkného - Garmina), může se stát, že "spolehlivost" 300 se podaří na první pokus zlepšit jen o krůček a ne úplně zásadně. Navíc ani VM Motori není zrovna nejdůveryhodnějším favoritem, pokud si připomenem jeho 2.5 TD ve starších Alfách Romeo a Chryslerech, tak bych si na něho po těch zkušenostech nevsadil ani pětník.
Na straně druhé je pravda, že co mělo za posledních 15 let na sobě logo Lancia, patřilo k tomu nejméne problémovému ve svém segmentu, ale to je čistě dogmatická spekulace a já bych na Themu osobně moc nesázel. Ještě ne, ještě bych počkal, až to bude víc Fiat.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:02
Re: kompilát
To ano, třeba Superb V6 v plný palbě za 1,2 míče s 260 HP a za 1,3 mega Charger SRT8 s 470 HP. Výkon, zrychlení, brzdy, jízdní vlasnosti o míle daleko proti Superbu.
O tom není sporu >:D >:-[]
24. 2. 2012 09:49
Re: kompilát
Koukám řadíš Škodu tam, kam si to nedovolí ani strejda Bob. Jsi velký vizionář. Bravo Škoda.
24. 2. 2012 18:29
Re: kompilát
naopak realista :yes: :yes:
Avatar - gld
23. 2. 2012 11:29
Re: kompilát
Trochu exhibicionizmu v sebe majiteľ themy bude musieť mať. Kto chce "len" ušetriť, kúpi predvádzačku od mercedesu alebo bmw.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:01
Re: kompilát
Kdo chce odlišnost nepůjde pro Lancii. Dens sem zrovna šel Revoluční a venku stál Charger SRT8......

To je tajný typ pro individualisty, ne přelepenc se sazínekm, který ve všech ostatních testech všude * pro nekultivovaný chod a to zejména an volnoběh a za studena....
Nic překpvapivého, pamětníky 4válcových VM Motori to nemůže překvpait, protože ty studené na volnoběh zněly jako Zetor >:D
24. 2. 2012 09:52
Re: kompilát
Musím uznat, že US produkce je hlavně v těch macho verzích opravdu volba pro individualisty. Je ovšem otázka, jak je to s tou volbou v hlavě toho individualisty.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2012 14:21
Re: kompilát
To už si musí každý rozmyslet sám, co preferuje a co chce za své peníze dostat. Amerika toho nabízí dost.
Avatar - manitou
23. 2. 2012 09:56
RISK
risk je zisk, tak snad to bude platit i v tomto případě. ta výbava je tedy slušná, chybí snad už jen HUD, noční vidění a adaptivní podvozek. ale ta váha ! je jasné, že prémiové D2+1 je trochu dále, ale jako odraz ode dna to je velmi slušné, držím palce, rád bych, aby lancia přežila ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 10:12
Re: RISK
Jistěže v ničem, éčko od mercedesu stále jezdí na své patnáct let starém podvozku, stále používá svůj pětikvaltový automat. :-)
23. 2. 2012 10:25
Re: RISK
neskúšal si nejaké alternatívy k D3? lex, infi, caddy...cadillac sa teraz chce vratit do EU....už sú aj nejaké nové showroomy pootvárané...čo tak požičať si na víkend CTS wagon a potom nahodit do blogu?!
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:29
Re: RISK
já bych spíše potřeboval, kdyby Dinar svoji pozornost směřoval na 1,0 Ecobooost Focus 5D, ale tuším, že ho to bavit nebude a tak čekám, že se toho zhostí webpaja >:-[] ;-) :yes:
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 10:46
Re: RISK
Na malá auta mám svoji metodu, jinak než v půjčovně se k nim prakticky nedostanu, a tak jak někam letím, vždy pečlivě vybírám (mezi nabídkou hertze a sixta), co je zrovna nového a zajímavého. Budou-li mít v nabídce focuse s tímhle motorem, určitě ho prubnu, sám jsem zvědav na litr v nižší střední. ;-)
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:52
Re: RISK
pokud se tak stane a budeš ochoten to dát do blogu, budu velmi potěšen a už nyní pro jistotu děkuji ;-) :yes:
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 10:43
Re: RISK
Infiniti mám docela projety, jak staré 35 tak novou generaci 37, u nich je z mého pohledu "problém" v asijském vlna designu a některých ergonomických chybách, které prostě nechci ve vyšší střední tolerovat. Jízdně je to špička.

Lexus, bohužel novou generaci GS jsem viděl jen na obrázku (čekám jestli si jej nakonec nepořídí jeden zdejší diskusní kolega a nepřijede se ukázat :-) ), jel jsem párkrát i LS600h, tam bych řekl, že chceš-li místo auta soukromé pendolíno, nemůžeš vybrat lépe.

Caddy CTS jen předchozí generaci s nějakým základním šestiválcem, dojem to na mě neudělalo, o to víc jsem zvědav na nové generace cadillaců, jak střední třídy tak vyšší střední, prohlášení cadillacu jsou sebevědomá, tak třeba tu konečně přibude nějaká skutečně reálná alternativa k D3 z americké strany. ;-)
23. 2. 2012 12:07
Re: RISK
Takže odpověď vágní a houpá, těžko od tebe čekat něco jiného...

1 ) Ta současná náprava u Mercedesu z něčeho vychází, předpokládám, že tedy z toho samého co tady u té Lancie. Mimoto, ten podvozek Lancie se oproti výchozímu stavu taky posunul. Tedy představa, že něco udělalo vývoj o milion let a to ostatní zůstalos stát je mimo mísu. Zejména v této třídě. Ten podvozek asi není špatný, i testeři ho chválí...

2) Převodovka je problém (pokud se bavíme o prémiovém segmentu), nicméně jak je i v textu psáno, Mercedes tuto převodovku pravděpodobně také stále využívá, případně dlouho využíval. Lancie dostane letos nový plně srovnatelný automat s prémií, vč. pohonu všech čtyř kol.

3) A co ta slavná převodovka s variátorem v Audi? Ta je taky prémiová....

...takže klišé, klišé a zase klišé....

Nezpochybňuji, že Mercedes a BMW dělá skvělá auta, ale tohle je prostě zejména vzhledem k ceně vyrovnaný soupeř, podobně jako to Volvo, Infiniti a Lexus.

Kupce by si to najít mohlo.
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 13:22
Re: RISK
Ptal ses, v čem je D3 dál, odpověď byla jasná, v podvozku nebo v převodovkách, například. Jde o to, že i to audi, jehož variátor sem strkáš, má v autě této třídy i skvělý osmikvalt a sedmikvaltovou DSG, obojí špičkové převodovky. Podobně je to s motory, čteš si tu o vrcholné dýzlové verzi themy, D3 má jednak i lepší varianty, dvouturba, někteří i tříturba nebo osmiválce, ale i prosté srovnání jednoturbových verzí ukazuje, že to je v případě D3 o kus lepší, dynamika, spotřeba. Můžem pokračovat, ale to, co jsem teď jmenoval, bohatě stačí na podporu tvrzení, vůči kterému se ohrazuješ, a to že "D3 je o trochu dále", nikdo tu netvrdí nic o nějaké tragedii, jde čistě o to, že na úroveni D3 to zatím není, jedno jestli zrovna ty jsi schopen podobnou informaci vstřebat.

A co se druhé části tvého výlevu týká, já přece nikde netvrdím, že to auto nutně nebude mít úspěch, myslím, že svůj náhled na jeho šance jsem celkem jasně vyjádřil ve svém prvním příspěvku. Že se najdou lidé ochotni vyměnit dotaženost premie za několik set tisíc korun (a těch stovek bude spíše více než méně s ohledem na ceny výbav u D3), o tom nepochybuju, tohle je určitě lepší pokus než latitude nebo qrandeury a při dobře pojatém marketingu může thema prodejně zamáznout infi i lexe, ale tohle už záleží na vás, ředitelích vesmíru a Fiatu. ;-)
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:24
Re: RISK
3,6 V6 má 8st. automat ZF, co tam máš dál?

Adaptivní tlumiče sou v SRT8 + brzdy Brembo.

Až bude prémie umět za 1,3 mega takovýhle auto, přijd, pokecáme

[odkaz]
24. 2. 2012 10:07
Re: RISK
SRT8 jde koupit u Lancie ?
Až budou v USA umět toto, tak se stav, pokecáme: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tohle je evropa. I když jen část a šlo by pokračovat.
Prostě jiné světy.
Avatar - Mireon
27. 2. 2012 08:29
Re: RISK
A který z těch aut teda stojí 1.3 mega? Nevím jestli zrovna 550d se dá chlubit. To spíš M5. Jsem zvědav na spolehlivost u toho 550d.
Avatar - Barrichello
27. 2. 2012 08:49
Re: RISK
Hmm, audi, Ferrari atd...

USA má zas Viper, Vette ZR1, Moesler, Shelby, Saleen S7 atd.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:04
Re: RISK
V benzínu je 8st. ZF stejně jako u prémie. Jen nesmíš kupovat chrochatvou vykopávku od výrobců oraček, který předtím nikdy V6ku CRD nedělali.

Naštěstí Chrysler benzíny umí....

Navíc ta 3,6 jezdí na E85 , o tom si můžeš u Audi nechat zdát :-)
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:26
Re: RISK
takhle se zeptat ? to myslíš vážně ? ;-) :yes:
23. 2. 2012 10:51
Re: RISK
tiež sa mi zdá, že sa amici začínajú prebúdzať, jak som ich interiéry kedysi nemohol, tak dnes sa už posúvajú do kategórie bezproblémových (po stránke designu). Cenovo by mohli zahýbať so zavedenými európanmi, už zostáva len otázka kvality, resp. koľko je človek ochotný zľaviť z nárokov.
nové caddy môžu byť extrémne zaujímavé....mohol by si zbuchnúť pár blogov....čo ty na to? porovnanie s BMW.....z pohľadu klienta, nie marketérov....
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:54
Re: RISK
to bylo spíše na Dinara, že ? bmw ano, ale ostatní jde mimo mě ;-)
23. 2. 2012 11:04
Re: RISK
jj
mne sa infi páči zvonku aj zvnútra, s kvalitou sú všetci spokojný....nemal by som problém ísť do neho.....teraz ma však zaujali amici s ich snahami. no a dinar vie zhodnotiť detaily čo sú zaujímave pre veľa záujemcov....
23. 2. 2012 10:56
Paráda
Musím přiznat, že test mě mile překvapil, čekal jsem kritičtější pohled. Takhle se s redaktory naprosto shodnu. :yes: Mrzí mě jen absence kombi.

Mimochodem, podle mého to Themě více sluší v tmavých barvách a kupodivu i s těmi menšími koly.
Rozbalit vlákno
14
23. 2. 2012 11:06
Re: Paráda
dobrá kára, má len jednu nevýhodu (pre mňa), obrovské rozmery....ja som 90% v meste, takže rozvor aspoň o 20cm skrátiť a kasňu aspoň o 25-30.
23. 2. 2012 11:12
Re: Paráda
ano, něco podobného o třídu níž a ideálně jako kombi by bylo zajímavé.... Ovšem když nic takového nemá samotný Chrysler, těžko to chtít od Lancie....
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2012 11:59
Re: Paráda
Nechapem, preco sa uz toto davno nevyraba.Vyzera to velmi dobre 8-s
Samozrejme so spalovacim motorom...
[odkaz]
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:26
Re: Paráda
Protožev USA to nikdo nechce. Magnum bylo ale skončilo pro nezájem kupujících.... Dělat kombi jen pro evropu se nevyplatí....
Avatar - gld
23. 2. 2012 11:31
Re: Paráda
Do mesta sú iné autá, toto je diaľničný krížnik
23. 2. 2012 11:10
Re: Paráda
myslím že tahle "Lancia" z testu vyšla velice dobře. Žádné vyloženě slabé místa, dobré pocity za volantem a skvělá výbava za fér cenu.... Víc se od projektu Chrysler->Lancia za současné situace čakat nedalo :yes:

Tržní úspěch je věc druhá, ani v Itálii se to auto neobjevuje v prodejních statistikách, takže zájem asi moc velký není....

Prostě u tohodle typu aut je ten znáček na kapotě zásadní a loga D3 mají vybudovaný velký magnetismus, který prostě funguje (navíc jsou to skvělá auta, pochopitelně....).

Tak uvidíme, jak se Lancii bude dařit dál, nezbývá než fandit.... :yes:
PS: kdybych jednou chtěl 5m sedan (jakože to je nereálné), tak bych se s Lancií asi domluvil ;-)
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2012 12:03
Re: Paráda
Mondeu vela do 5m teda nechyba ;-)
23. 2. 2012 12:32
Re: Paráda
Tomu nechýbá a tomu přebývá... a máš to rozdíl 35 cm na délku a 10 cm na šířku...

mimoto třílitr (nejmenší možná motor) a 1,6 ecoboost a rozdíl ceny půl míče... a víš hned o čem to je...

(nic ve zlým).... ;-)

Mimoto, to není kombík...
23. 2. 2012 15:53
Re: Paráda
a taky je tam rozdíl půl tuny.... ;-)
Pro mě by ale nejpodstatnější argument pro NEkoupi Themy bylo to, že prostě lidi na to auto budou strašně vejrat a bude to nepříjemné.... Prostě někam přijedeš v Superbu nebo Mondeu, nikoho to moc nezajímá.... Ovšem přijet do firmy na jednání Themou (byť v ceně slušně našlapaného Superbu), tak se půlka té firmy sleze u oken a budou se dívat, co za exota z toho vyleze... ;-)
Kdepak, to auto je moc okázalé....
Až jednou udělám kariéru jako filmová hvězda nebo sportovec, tak tím jezdit budu.... Dokud ale jezdím prostě jako zástupce firmy po zákaznících, budu to muset vydržet s tím nekontroverzním Mondeem ;-)
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:29
Re: Paráda
Zas jeden co se bojí co by řekli sousedi, zákazníci a hlídač z Kauflandu a já nevím kdo ještě kdyby s tím přijel >:D >:D >:D

A co ji mi potom? Kdo čumí at čumí, mě je to putna.... Nopak se tím bavím protaženými xichty a přiblbeýma otázkama na spotřebu a výkon a cenu......

Ale to platí jen u benzínu, není lepší zábava než vykulenci na dotaz "tam je aspon třílitr odpovědět, ne 5,7 V8" To mu vypadávaj oči z důlků >:D >:D >:D >:D
Avatar - Mireon
27. 2. 2012 08:50
Re: Paráda
:yes: souhlas souhlas souhlas. Zrovna v pátek jsem to slyšel. Tam máte naftu? Ne benzín 2.7 Biturbo. Jé to žere aspoň 8 litrů že? ;-) . Barrichello už jsem v něm jel a paráda moc ti závidím. Byl to ten z Třebíče.
Avatar - Alpinis182
23. 2. 2012 12:02
Re: Paráda
Kombi ? Nemyslím si, že by se zrovna k tomuto autu hodila i verze kombi, protože málokteré kombi je designově povedené...
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:31
Re: Paráda
původní 300C kombi bylo (V USA dodge Magnum)

[odkaz]
[odkaz]

srovnej se sedanem

[odkaz]
Avatar - Alpinis182
23. 2. 2012 23:54
Re: Paráda
Me se proste k temto autum kombi nehodi a hlavne se mi to nelibi :P
23. 2. 2012 11:15
CRD
Jenom mi přide divné to označení dýzlu jako CRD, když je u Lancie a Fiatu jako celku zvykem označení JTD, nebo Multijet.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:10
Re: CRD
To bude tím, že ten motor není vůbec od Fiatu, ale od VM Motori, který ho měl 95% hotový už v roce 2009, tedy v době kdy tam fiat neměl ještě ani 1%. Už ti to došlo? >:D

Paradoxem je, že VM Motori předtím nikdy žádný C6 CRD pro osbní vozy nedělal a Fiat taky ne..... takže oproti Mercedesu co byl v 300C to je skutečně hodnotný motor od firmy, která má opravdu letité zkušensoti s výrobou >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
24. 2. 2012 10:18
Re: CRD
Bariku, ty seš fakt neuvěřitelný tele. :-)
24. 2. 2012 13:50
Re: CRD
obligátní argumentační a smajlíkový průměr.... čekal někdo něco jiného?
Avatar - Barrichello
24. 2. 2012 14:24
Re: CRD
Nene, VM Motori sou prostě experti, o tom žádná, nech si vyprávět o 2,5 TDI >:-[] :-)
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2012 11:30
No teda, koukám...
... jak to auto skvěle vypadá v této designové kombinaci :yes:

Jinak... koupit to nyní? Ani náhodou! 5st. převodovka ve třídě, kde je nyní standard 8st. je velmi chabý počin. Takže nejlepší taktika je určitě vyčkat (pokud někdo tu Themu vyloženě chce), anebo jít dál. Je to zastaralé auto, ničím jiným než cenou konkurovat nemůže.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - gld
23. 2. 2012 11:32
Re: No teda, koukám...
Nebuď tak stádovitý...prečítaj ten test poriadne, konkrétne pasáž o prevodovke ;-)
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2012 12:03
Re: No teda, koukám...
Co to je za nový výraz prosim tě???!!!

Četl jsem to a s klidem ti mohu říci, že právě kvůli 5st. automatu bych to nikdy nevzal. To je to samé, jak kdyby ti někdo nabídl bydlení v jeskyni, nebo v normáýlním domě... oba plní stejnou funkci, dá se tam přebývat. Zvolil bys jeskyni? Pochybuji. 5st. automat je v dnešní době krám (a o 4st. automatech v Suzuki ani nemluvě, humus...)
23. 2. 2012 12:17
Re: No teda, koukám...
To auto má reálně takový "přebytek" výkonu a síly, že kdyby si tam měl tříkvalt, tak to ani nepoznáš...

P.S. Taky už bych za ty peníze v dnešní době volil 8st. ZF, ale v tomto případě je to naštěstí jen o tom, počkat půl roku...

Pokud bych však takové auto POTŘEBOVAL hned, neviděl bych to jako překážku..., když třeba prémiové Audi nabízí variátor s výdrží 100 000 km...

Ta spotřeba imho nevypadá špatně, takže ten smysl vícestupňové převodovky se ještě o to víc snižuje... (zejména pokud řadí sametově)...

;-) ;-)
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2012 12:26
Re: No teda, koukám...
Právě u tohoto modelu je nejrozumnější investice si počkat půlrok na novou ZF.

Spotřeba ano, krásná, ale prostě 5st. automat do takového vozu nepatří. Jak mohou být tak "tupí" a dát to nejdříve benzinu a pak až dieselu. Jen si tím pozdržují prodeje na úkor těch mááála benzinů, které prodají. Někdy je logika marketingu opravdu mimo mě...
23. 2. 2012 12:30
Re: No teda, koukám...
Prioritní trh USA... Proto.
300C jde na odbyt s touto převodovkou (zejména v Pentastaru), nestíhají vyrábět a dodávat. Proto je nafta s touto převodovkou upozaděna...
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2012 12:31
Re: No teda, koukám...
Pokud je to tak, budiž. Nesleduji prodej této značky, v tomto určitě budeš kvalifikovanější. I tak si to dle mě měli pohlídat.
23. 2. 2012 12:36
Re: No teda, koukám...
Oni hlídali... Peníze.

V USA se těch aut prodá za měsíc víc, než tady za rok v celé Evropě. Nafta tam zatím není vůbec v nabídce. ;-)
Myslím, že to, že ta ZF přijde letos, vč. čtyřkolky v naftě...znamená, že fakt tvrdě makají a s Lancií to myslí ještě vážně...

Na konci roku 3,0 nafta, 180 kW, 4x4, ZF 8st. automat...
To auto bude v podstatě bekonkurenční... (ale i tak na dračku nepůjde)... :-), byť za stejné peníze bude třeba Audi A6, 2,0 TDI :-) s variátorem :-))))) se stahováním zadních okýnek na kličku...
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 13:31
Re: No teda, koukám...
Zbytečně to hrotíš, to auto sice není žádný zázrak, ale tak nízkého sebevědomí, které tě nutí jeho očekávanou vrcholnou verzi porovnávat se základní A6kou, netřeba. V kombinaci 180kW, 4x4, ZF bude stát kolem, možná i přes, 1,5 mega, z hlediska nabízeného stále o.k., ale tady už jsme v cenové hladině, která je pro lancii s její současnou nulovou image nebezpečná. Jinými slovy, ta utlumená verze s pětikvaltem za mega (tedy to co lze cenově skutečně srovnávat s A6 2,0tdi) to bude ten správný prodejní tahák themy.
23. 2. 2012 13:56
Re: No teda, koukám...
Ten horní příspěvek co si napsal má hlavu a patu, tak to beru.

Ad vrcholná verze...

nezkoumal sem ceníky...,ale pokud tahle stojí 1,2 mil (ceníkově), tak se 4 kolkou a novým automatem to může stát o 0,15 mil. víc..., tedy očekávám cenu na 1,35 mil.

Kolik stojí A6 ve čtyčkolce, se slušnou výbavou s rozumným automatem... moment mrknu..., no těžko srovnávat (páč jedinou mnou uznatelnou výhodou prémie je možnost individualizace - ale draze placené), ale jen sem tam zaťukl pár příplatků, tak abych dorovnal tuhle Lancii (zhruba) a byl sem se 180 kW diselem a se čtyřkolkou (S tiptronic - nevím co je zač) na 1,5 mil. (Mimochodem, to Audi má jen jeden jediný naftový motor lepší, než je tenhle a pak hromadu slabších, srovnatených s přiškrcenou jednotkou z této Lancie).

... Prostě furt to je dobrá nabídka..., ale jako housky na krámu to na odbyt nepujde ...

Já mám problém v tom, že už starý 300 C se mi líbilo a tohle je ještě lepší... (hezčí, zajímavější)..., takže asi nejsem úplně nestranný... I ta barva mi sedne. tak jak enmám rád velký auta... tohle je mňamka, pro mé oči.

Tak jako Freemonta (i dkyž ten ve finále dává možná větší smysl) nemusím a další američany v italském kabátě, tak tohle auto prostě můžu... a vzhledem k tomu, že bych do D3 nikdy nešel, konečně bych měl alternativu k Volvu, Saabu, Jaguaru dalším... (Dnes není důvod kupovat C6, či něco obdobného, jak ty píšeš i ze stáje INF, Lex), páč tohle je podobně dobré. (což starý 300C nebyl).
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:36
Re: No teda, koukám...
Starý 300C měl jediný problém - interiér + starý motor 3,5 V6.O jiném problému ve srovnání s konkurencí nějak nevím.....

Za interiér mohl Mercedes, kdyby neštřili na nesprávným místě, mohlo tam být něco mnohem lepšího...
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:33
Re: No teda, koukám...
ZF přijde tehdy, až se milá ZF uráčí Chrysleru dodat dost převodovek, neb továrna v KOKOMO, kde se ty převodovky maj v lincci dělat ještě není přestavěná, takže chrysler ty převodovky zatím sám pořád nevyrábí, ale kupuje od ZF.

Na převodovky navíc čeká i Challenger, Grandčíro či Durango...
Avatar - gld
23. 2. 2012 14:44
Re: No teda, koukám...
Výraz nie je nový, odvodený od slova "stádo"..snáď aj v češtine to znamená, to čo mám na mysli.

Konkrétne v tvojom prípade mi to sedí na chovanie v štýle "je mi jedno že 5st automat zvláda svoju prácu výborne, ja chcem viac stupňov/koliesok/cigrlátiek/pruhov adidas.."
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2012 15:23
Re: No teda, koukám...
Promiň, na tebe pasuje opravdu ta jeskyně. Já chci pokrok, ne obstaróžní věci.
23. 2. 2012 13:31
Interiér
Trošku mě zaujala ta dvoj fotografie palubní desky. Proč se v tomto článku srovnává nová Lancia se starým 300céčkem, vzhledem k tomu, že Lancia skopírovala komplet celý interiér. Ta spodní fotografie není správná. Patří tam tahle: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 2. 2012 14:28
Re: Interiér
Nikoliv, to auto ve vašem odkazu se v Evropě (mimo UK) prodává jedině jako Lancia Thema.
23. 2. 2012 14:39
Re: Interiér
Vam se ta pristrojovka fakt libi ? Nemuzu si pomoct, ale zpracovani palubnich desek v premiovych autech mi pripomina spis herni automaty nez cokoliv pouzitelneho. Krasnou palubni desku mel Mercedes600 (jo, je to ten co v nem jezdil Lennon ), to byla fakt palubni deska, jak na nejake jachte.
Pokud pominu esteticnost a budu chtit ergonomii, tak prozatim nikdo nevymyslel nic lepsiho, nez jsou pristrojovky v letadlech, zadna uchylna kolecka a prepinace se submenu. Uplne by stacily jednoduche pristroje v unifikovanem designu .. ty dulezite ve vetsim provedeni blize k zornemu poli, ty mene dulezite mensi a dal od osy pohledu, pekne serazene jeden vedle druheho... ta lancia uz ma skoro tolik prepinacu jak Airbus :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:14
Re: Interiér
zapoměl ste na šedý dovoz a sesterský Dodge Charger, dnes sem kolem jendoho šel, za okne měl takovou hezkou cedulu s nápisem PRODÁNO a zrovna si pro něj šel nový majitel....

Za 1 300 000 Kč vč. přihlášení >:D
23. 2. 2012 14:42
Interier
Rozdil oproti 300 je asi jako dvojkovy superb proti jednickovy fabii, moc pekna prace :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 15:01
ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Autentičnost, jako genetická esence světové automobilové ikony, tu vzala za své od loga po logo. Lancia? Možná tak na klopě saka jako nostalgický odznáček u slušně odžilého Capo di Tutti Capi, v garáži však musí stát samozřejmě jiná (euro)kláda.

Styl - nula bodů. Historické konsekvence - nula bodů. Touha ohromit před kauflandem - deset z deseti možných. Ideální pro vybírání výpalného z vratnejch lahví.

Jak jede, to sis přečet´nahoře (cením dokonalá mířidla, viz. - "netrpělivé humpoláctví a povznesená ležérnost") a jestli si umíš představit, že bys v tom jezdil ty sám, to můžeš předvádět rovnou tady na diskusi. Pro mne ovšem je to než kýč roku :-! Co roku, desetiletí...
Rozbalit vlákno
22
23. 2. 2012 15:15
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Nejseš opařenej, nejseš opařenej...
23. 2. 2012 18:30
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Má spařenou hlavu a špatné spaní od té doby co Avensys knokautovala Pašíka na body.
23. 2. 2012 21:35
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Od te doby se budi v noci zpocenej a mluvi se spani, rano je pak nevyspalej a chudak dorazen pote ze Lancia neni tak zatracenihodne auto pise nesmysly....
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:15
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
>:D >:D :yes: :yes:
23. 2. 2012 16:19
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Přesto, že to bude pravděpodobně další prodejní provar, zas bych auto jako takové tolik nezatracoval. Kdyby to nemělo ten (pro mě) kýčový čumák, mohla být to být celkem důstojná Lancie. Jednoduché zadní partie se mi dokonce líbí :yes:
Korejskoamerická palubní deska taky není šálek mého čaje, ale jsou lidé, kterým se líbí. Kvalitativně asi nebude co vytýkat.
Vadí mi spíš motor. Cca rok stará novinka VM Motori je absolutně nezajímavě průměrná. Dnes už obstarožní, o válec menší 2.4 má jen o málo horší parametry... smutné ;-\ Takový tank potřebuje jiný kalibr, nejen v benzinu...
23. 2. 2012 19:33
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Ano.
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2012 16:31
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Fox mistr elegance, Lancia kýč roku,...a teraz by si uz mal vazne navstivit ocneho >:-[]
To neni hanba ist k ocnemu a nosit okuliare, aj mojej babke sa v takom pokrocilom veku ako mas ty zacali kazit oci. ;-)
23. 2. 2012 19:37
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Bohužel máš na věc zásadně chybný "třídní" pohled. Neboť přesně tak, jako je ve třídě Fox mistrem elegance, je horní model zase kýčem ve třídě své...

P.S. Velmi oceňuji provázanost tvého nicku s obsahem tvých příspěvků :yes:
23. 2. 2012 21:39
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Asi moc panaku po veceru, mozna je cas na START a VYPNOUT + jit spinkat, coz je lepsi nez psat blbosti GTI, uz to ukonci, dobrou....
23. 2. 2012 22:32
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Zaujimave je u teba sledovat, ake dusevne stavy u teba navodzuje vsetko so 4ma kolesami, co nenesie znacik VW.

Vybuchy zaste, zlosti, nevrazivosti a zaroven naproti tomu vyskoci basnicke crevo, ktore zvykne utat bokom, ale o to urputnejsie perli.

Premaluj si logo na tej Lancii na Das auto a skus ho potom zhodnotit, urcite vznikne zaujimavy kontrast.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:38
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Jako bys ho neznal...
23. 2. 2012 22:53
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Jen se za to logo nestyď, tohle přece JE lancia. A za to se ovšem na mně nezlob, já jsem v tom bez viny, já tu jenom píši...
Avatar - DRBNUTY
24. 2. 2012 00:53
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
GTI už je veľa hodín, takže ak píšeš, tak rýchlo dopísať, pomodliť, vycikať a spať, lebo zajtra vstávaš do školy :-!
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:20
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Milý všechnověde. To auto má styl, tradici + milion dalších hodnot. Ovšem toto dotyčné auto v testu má na kapotě špatný znak. To je celé.

Originál Chrysler 300 navazuje na križníky silnic z 50-60. let, tzv. Letter cars, navazuje na ně svými rozměry, pohodlností, motory HEMI, bohatou výbavou a heslem "za málo peněz hodně muziky.

To je ta pravá americká legenda. Chrysler 300 a Dodge Charger.

Samozřejmě s nalepenými logy Lancie působí směšně a je z toho spaghetti western, to ale není problém auta ale fiatu. Neměl rušit prodeje Chrysleru v EU, měl zrušit značku LANCIA.
23. 2. 2012 23:03
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Pravá americká legenda je to leda u vás na návsi, na tohle mě neutáhneš, Barri. Souhlasil bych s tím "za málo peněz", ale co se týká tebou naznačovaného množství muziky, no... tady se necháváš unášet na přílišné vlně subjektivismu. Pravdou ovšem také je, že ta horní "cover verze" moc velkým evergreenem nebude...

Jinak s tebou souhlasím, že ve vztahu k lancii je to z europohledu vlastně neodpustitelné. Je to znásilněná autentická amerika.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 23:11
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Pravá americká legenda je to pro všechny kdo maj rádi ameriky a velké křižníky dálnic s pohonem zdaních kol....
BTW My u nás žádnou náves narozdáíl vod vás nemáme >:D >:D My máme náměstí a máme jich tu stovky...

Za za 1,3 míče nikdo V8ku se 470 HP, brzdami Brembo, adaptivními tlumiči, zrychlení 0-100 za 4,6 s , paádly, adaptivním teomatem a hafou výbavy nenabízí, pokud o někom víš, sem s tím... To samý za 990 s 375 HP V8 a 5,5s atd. u slabšch verzí...
tomu já říkám za málo peněz hodně muziky.

Cover verze nebude evergreen proto, že kdo má rád ameriky to nekoupí pro blbý loga, kdo má rád italy že to není ital a zbytek to nezná nebo zavládne salvné "co by tomu řekli sousedi a kolegové"
26. 2. 2012 11:01
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Diky tehle *lancii* se mozna v budoucnmu dockas nejake opravdove. Porsche taky vyrabi Tuarega a 911 muze zit..
26. 2. 2012 16:06
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
O tom niet polemiky, má svoj účel.
Ale to je tak všetko.
Východisko z núdze.
Za vysokú cenu.
26. 2. 2012 16:06
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
Žiaľ, nedá sa než súhlasiť.
Avatar -
11. 7. 2012 12:22
Re: ALMUŽNA JAKO VÝPALNÉ
"Historické konsekvence - nula bodů"
Nejúspěšnější značka v automobilových soutěžích všech dob má za historickou konsekvenci 0 bodů?
Za 10 + 1 titul, z toho 6 v řadě za sebou bez přerušení? A Blh ví, jak by to dopadlo, kdyby to sami nezabalili?
A kolik má prosím bodů VW se svými 0 tituly (pravda, Audi urvalo celkem 2 - slovy DVA - tituly v MS rallye, a kdyby bývaly ty jejich Quattra taky jezdily, krom postávání v servisu za shluku mechaniků, možná by díky svému bez ironie geniálnímu Quattru mohli mít i 3)?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
23. 2. 2012 15:13
Thesis vs. Thema
Tady je ještě zajímavé srovnání interiéru 10 let starého Thesise a nové Themy. Přijde mi, že ten Thesis snad i povedenější.

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
23. 2. 2012 15:18
Re: Thesis vs. Thema
No jo... thesis... to je mňamka..., bohužel neakceptována případnými kupci. Její cena byla vyšší, než byli zákazníci u Lancie schopní akceptovat, zejména i v Itálii...
Byla to škoda..., to auto má GRUND ještě dnes (srovnej třeba se současnou A6, to je jiná liga).

Thesis měla mít lepší motory.. za ty peníze..., něco trochu od Maserati... a mohl to být trhák...

Škoda.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2012 15:45
Re: Thesis vs. Thema
Ted se v USA prodalov únoru 15 tis ks 300 a Chargeru. Thesisu se pokud vím prodalo za celou kariéru 30 tis, tedy to co prodá Chrysler za 2 měsíce.

V tom je ten podstatný rozdíl a je vidět co zákazník chce a co ne.

Vobludu s designem ocumlaný kanoe kříženou s mimozemštanem Alzy jak vidno ne... A mohl v tom být klidně motor z Rollse >:D
Avatar -
11. 7. 2012 12:28
Re: Thesis vs. Thema
Thesis přiliš předběhl svoji dobu. Zejména designem. Navazoval na koncept Dialogos a tím pádem působil jako z budoucnosti. Ač tato auta nejsou mojí krevní skupinou, koupit Thesis a schovat "na později" myslím bude dobrá investice. Speciálně s pětiválcovým turbomotorem.
23. 2. 2012 15:27
Re: Thesis vs. Thema
Naprosty souhlas, ale uz i pristrojovka Thesis je na muj vkus preplastena.
Tohle at si laskave vyrobci nacpou do stredni, ale ne do premiove tridy.
Na vzhled Themy uz jsem svuj nazor vyjadril.. je to jak zdvojena elektronicka ruleta podsvicena modryma neonama. :no:
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:47
Re: Thesis vs. Thema
To nepřijde jen tobě, "Lancia" 300C je prostě oproti Lancii Thesis krok zpět. :-!
Avatar - gld
23. 2. 2012 18:43
Re: Thesis vs. Thema
Pravdu povediac, ani jedna nie je príliš terno. Thesis z fotiek útočí veľkými neforemnými masami plastu (naživo je to už lepšie) a thema je...pokrok po americku. Veľký displej a budíky ako od gýčového sklára.
24. 2. 2012 07:40
Re: Thesis vs. Thema
A zejmena prilis nasilna stredova konzola a okoli displeje. Tim zakulacenym patvarem to podelali.
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:51
Corleone
Zajímalo by mě, jestli někdy nějaký boss jezdil traktorem? Pokud by tedy nějaký ten "Corleone" po týhle splácanině zatoužil, tak jedině s motorem (rozuměj 3,6 V6) a né s dieselem. Docela se těšim na nějaký test Pentastaru v osobním autě, protože ten motor mě zajímá víc, než všechny přeznačkovaný Chryslery dohromady. :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2012 19:44
Re: Corleone
Takový motor v téhle naftou zdrogované zemi někdo koupí?
23. 2. 2012 20:28
Re: Corleone
přesně tak, tam se kupují na naftu i F500....
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2012 20:37
Re: Corleone
To už skoro i tady, v ČR.
23. 2. 2012 22:48
Re: Corleone
Ano. koupí ojeté a obratem předělává na LPG :-)
Avatar - Mireon
27. 2. 2012 09:20
Re: Corleone
No u Fiatu i nové na LPG viz freemont a určitě budou pokračovat i u Lancie když bude zájem.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 22:22
Re: Corleone
Nejezdili itlaský mafiáná náhodu v amerikáh s Motory V8?

Takže Corleone by asi jezdil nejspíš v tomto [odkaz]
Avatar - Ricardo
23. 2. 2012 23:05
Re: Corleone
A není to moc buranské? Ta Lancia má víc elegance, taková americká cesta, jak se přiblížit k etalonu luxusního auta (S 350 CDI)
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 23:15
Re: Corleone
Právě na mafiána až moc uhlazený.....
Mafián má mít něco drsnýho....

Ale když je libo eleganci, takhle v černý přímo mafiánská kára [odkaz]
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 23:20
Re: Corleone
V tomhle Corleone? Viděl jsi ten film? Corleone nebyl žádný pasák ani dealer marušky.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2012 23:23
Re: Corleone
Ale ani naftovej agent s pochybnou minulostí >:D
24. 2. 2012 07:51
Re: Corleone
Boze chran nas pred takovou hruzou...
Corleone s italskymi geny by pri pohledu na tento kousek s kridlem patrne vychrstnul spaghetti carbonara na dva metry daleko...
Avatar - Barrichello
24. 2. 2012 14:29
Re: Corleone
No proti Thesis je to přímo skvost automobilového designu o čemž svědčí asi 385x větší prodejí úspěchy :o))

Hlavně za 1,3 mega tomu nemůže z D3 konkurovat naprosto nic. To je to podstatné...
Avatar - Ronault.
24. 2. 2012 17:48
Re: Corleone
Vidíš, teď tvrdíš, že skvost automobilového designu se pozná podle prodejnosti, takže si můžeme rovnou říct, že Golf je největší automobilový designový skvost.

Výborně :yes:

Evidentně je dost křupanů, kteří by si tohle koupili. Ale cpát do rokou Corleonovi je jako chtít aby jezdil Focusem RS 8-s
26. 2. 2012 15:50
Re: Corleone
Najviac sa mi páči, ako o dizajne breptajú ľudia, čo o ňom nemajú ani šajn.
24. 2. 2012 06:27
pochopil jsem
z testu spravne, ze thema uvnitr rozmerove nedostoji slibum danym velikosti exterieru? jak prostor na zadnich sedadlech, tak objem kufru se mi zdaji na 5m ostudne, a to je rozhodne skoda...
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2012 07:45
Corleone II
Corleone v Americe si to nekoupi kvuli logu, Corleone v Italii (pro nektre mechace Itáliji) si to nekoupi kvuli puvodu a ti ostatni si taky koupi neco z D3.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
24. 2. 2012 08:14
Krása nesmírná
jen ty kola mohly být ještě větší, střecha nižší, břicho auta se mohlo plazit ještě víc po zemi a kelímky okolo přístrojů mohly být ještě hlubší... Majitele vidím jasně: 160cm obtloustlý muž s černými brýlemi a s dvěma gorilami po boku.
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2012 10:22
neuvěřitelný
automaticky vyhřívaný volant, digitální teploměr teploty motoru a převodovky a další vychytávky včetně chlazení a dohřevu pití. Hoši z VW jděte se podívat jak má vypadat auto!!!
Rozbalit vlákno
3
11. 3. 2012 20:54
Re: neuvěřitelný
Pre mňa je neuveriteľné to, že vedľa rezervy je autobatéria :-)
Avatar -
11. 7. 2012 12:48
Re: neuvěřitelný
Věcná: opravdu si myslíte, že potencionáního zájemce o tento vůz této třídy a určení zajímá teplota převodovky (resp. autor měl asi n mysli teplotu oleje v převodovce)? A pokud teploměr ukáže 111 °C, je to málo a nebo moc?
;-\ Obávám se, že dotyčný má k převodovce a obecně výrobkům z oceli umazaných od oleje silně negativní vztah.
Myslím si, že teploměry agregátů, resp. odváděním pozornosti majitele od lovu škeblí k přítomnosti nějakých agregátů v autě opravdu cesta k porážce VW nevede...
11. 7. 2012 13:20
Re: neuvěřitelný
Nejsem potencionální zájemce o tento vůz, ale ukazatel teploty a tlaku oleje v motoru mi v mým autě náhodou chybí. Klidně bych si za to i připlatil, ale bohužel se nic takového nenabízí. Vzhledem k tomu, že každý řidič má jiné požadavky na auto nejde generelně říct, že majitel takového auta to nebude potřebovat.
24. 2. 2012 10:53
Pentastar
Z pohladu kupcov D3 vo vyssej strednej triede Thema nie je konkurent. Porovnatelne vybavena A6, 5er alebo E stoji o 20k € viac. Theme moze D3 cenovo konkurovat akurat tak strednou triedou.

Inak by m zaujimal aj test benzinovej verzie. Bude? Pri pohlade to technickych specifikacii pentastaru ma vsak zarazilo, ze servisny interval je 12 000 km 8-s Naftu nechcem, ale chodit trikrat alebo styrikrat rocne na servisne prehliadky a zakazdym cvakat ako najaty by ma teda nebavilo...
Rozbalit vlákno
6
24. 2. 2012 14:20
Re: Pentastar
je rozdiel servisneho intervalu v EU, ktory zvycajne = check auta a vymena oleja, a intervalu v US a dokonca aj UAE/SA (arabi), kde sa rozlisuje interval vymeny oleja a autorizovany check auta. Olej sa u nich meni castejsie ako u nas, vacsinou ziadne long-life vodicky. Dokonca som v UAE videl specialne oil change stations ;) za 10 minut ides s vymenenym olejom.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2012 14:27
Re: Pentastar
JJ, v USA je to běžný.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2012 14:27
Re: Pentastar
Test benzínové verze nebude, protože ani jedna není fyzicky v čr.
Ale jsou testy GrandCherokee s 3,6 V6, pro testy ostatních benzínových verzí doporučuju vyrazit k prodejců neofiko dovozu, tam už pár chargerů či 300C, Durang atd. stojí jak s motory 3,6 V6 tak i s V8 HEMI....
27. 2. 2012 09:21
Re: Pentastar
Ve skladových autech jsou 3 kusy: [odkaz]
Avatar - Mireon
1. 3. 2012 10:31
Re: Pentastar
V Brně už jsou taky 2 objednané. Obě půjdou nejspíše rovnou na přestavbu LPG.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2012 15:41
Re: Pentastar
Tak to je horká novinka, koncem ledna tam ještě nebylo nic když sem se díval...
Avatar - MAP2009
25. 2. 2012 00:14
Nekoupil bych si to
Nekoupil bych si to, ale... Vídávám ji živě a je rozhodně vzhledu netuctového a vypadá lépe než původní chrysler z kterého vychází.
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2012 17:06
Re: Nekoupil bych si to
Mhm, vypadá to naprosto skvěle, ale dát za to 1,3... za Lancii... bohužel.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2012 15:42
Re: Nekoupil bych si to
1,3 stojí vrcholný model SRT8 od Dodge.....tenhle diesel se dá za cca 950...
Avatar - Uhlik
22. 4. 2012 01:07
Po krachu Saabu
som si uz nemal z coho vyberat (ked uz Volvo aj Jaguar patri Cine/Indii) a "musel" by som chtiac nechtiac kupit Mercedes. Takto, po prichode 4x4 a noveho automatu by som si to mozno aj rozmyslel :-)

Uz len sa dostat do pozicie ze realne idem tak eauto kupovat >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar -
11. 7. 2012 12:54
Re: Po krachu Saabu
Tomu nějak nerozumím... SAAB stál na komponentech AR. S MB nevidím žádnou spojitost. Místo Saaba koupím nějakou poslední Alfu 159, ne?
Avatar - Uhlik
12. 7. 2012 11:25
Re: Po krachu Saabu
Ktory sucasny Saab stal na komponentoch Alfy ?

Pozri sa na to z pohladu, ze nechces take auto ako maju vsetci, ale chces mat doma nieco jedinecne, pricom nemienis robit vacsie ustupky v kvalite ci schopnostiach vozidla. A nemienis kupovat Cinske/Indicke veci, ked mas konkurenciu z EU/USA.

Cize alternativa voci nemeckej trojke bol prave Saab, Volvo, Jaguar, ale bohuzial uz vsetci su bud v Cine, alebo nie su vobec... Ano, zostava mi este Japonska konkurencia, ale tie auta dizajnovo nie su stravitelne, snad len Lexus sem-tam splodi pohladne auto.

No a este kratko k Alfe, ta je v sucasnosti ponukou motorov, modelov ci vybavou na tom horsie nez akakolvek stnadartna nepremiova znacka, takze nie je dovod priplacat za nu a uz vobec to nie je konkurencia pre premiovky.
Avatar -
26. 7. 2012 09:26
Re: Po krachu Saabu
To je dobrý, takže Saab sice používal kompletní agregáty od Fiatu (motory, převodovky - doporučuji se někdy ohnout a podívat se na auto nejen zvrchu, ale i zespoda), ale Fiat je nejhorší...
Myslím si, že by to chtělo trošku dřív myslet než psát... ale vím, že v ČR je právě toto dnes zcela běžné
Avatar - Uhlik
26. 7. 2012 13:09
GM
bralo od Fiatu len zaklad, motory dalej upravovali, preto su rozdielne charakteristiky medzi podla teba zhodnymi motormi v Alfe/Opli(Saabe). Neviem o akch prevodovkach hovoris, upresni.

Fiat je statisticky vzdy na uplnom dne spolahliosti alebo spokojnosti zakaznikov. To je proste fakt. Ja vychadzam len z toho. V mojom okoli boli len 3 nove alfy, jednej po 2 mesiacoh odisla prevodovka, druha nema ani rok a uz bola v servise s radiom, tretia sa kazila pravidelne kazdy mesiac, ale zas bola 2x burana... Zbytok Fiatov a Alf v mojom okoli boli jazdene auta a vsetko to boli strasne sopy, na ktorych sa pokazilo snad uplne vsetko. Ale to davam za vinu tomu, ze si mladi chlapci proste kupili blbost z bazaru.

Kompletny agregat bez uprav v ziadnom GM aute od fiatu podla mna nenajdes.

Za to v 159 najdes dielov od GM vela, od podvozku az po motor.

Mimochodom, ja by som si Alfu dokazal kupit, keby mi ponukla za tu cenu nieco naviac nez hociktora ina znacka, alebo teda keby ma cenu zodpovedajucu tomu, co ponuka. (a aku ma povest).
Rozbalit vlákno
0