Michelin ju značí ako summer optimistic. Takže do snehu s ňou treba isť s rozumom. Ale na vode bola vždy dobrá, brzdnou drahou poráža skoro všetky letné, len s aquaplaningom je to slabšie. Celoročka od Conti si podstatne lepšie poradí s tým aquaplaningom a snehom, ale stráca na suchu a životnosti. Krčmové reči o tom ako je celoročka je vždy horšia už dávno neplatia. Ak chceš gumu pre auto s malým nájazdom tak Conti je skutočne univerzál. A Crossclimate je veľmi dôstojná náhrada letnej hlavne v oblasti, kde je často sychravo, alebo studené rána a často slizké cesty.
No pro me vitez testu jasnej. Bridgestone. Politicka omacka kolem vytvorena metodikou hodnoceni vysledku me nezajima. Jestli test nekdo chape jinak tak je to jeho vec.
Ja pouzivam Bridgestone Potenza Adrenalin a jsou to vyborny gumy. Doufam ze je na letosni sezonu v ramci nejakyho posahanyho ekologickyho hnuti nezmrvi aby byly vic eko.
Ne netestujou se jen nový = tak se třeba přišlo na podvody Continentalu
Rozdíly v životnosti pneu jednotlivejch značek sou občas až neuvěřitelný
Vědomi si svýho náskoku k testování starších pneu vyzývá Michelin = docela král týhle disciplíny. Nemyšleno pouhou životností teda kilometrovym nájezdem ale funkčností gumy i po vysokym kilometrovym nájezdu
Ano, testy s novými gumami jsou stejná finat, jako testy hybridů. Dúležité jsou testy částečně opotřebovyných gum a tam má Michelin skutečně velký náskok.
Ten vysledek Pirelli se mi nejak nezda... Cinturato P1 Verde jezdim v rozmeru 195/50 R15 82V od r. 2012 a jsem s nimi maximalne spokojeny. Zejmena v zatackach v horskych pasech je radost na nich jezdit a je uplne jedno, zda na suchu nebo mokru.
No to může bejt ono = pneumatika která byla fajn třeba před 8 lety = na nejnovější konkurenci už nestačí
Což neznamená že byla vyloženě špatná když byla nová
Viz celoročky Crossclimate = před nějakejma 10ti lety nemožný = že by celoroční fakt docela fungovaly. No a dneska jak ty od Michelin tak Goodyear = sou asi fakt použitelný :yes:
Přišel mi mailem [odkaz] na test pneu v rozměru pro kompakty. Vloni jsem koupil Michelin Primacy 4 a nemůžu proti ní říct křivého slova, tak jsem čekal, jak dopadne v testu, k mému překvapení Němci testovali předchozí model Primacy 3.
Ty seš určitě lepší znalec techniky než já = myslim že rozdíl je danej typizovanym měřenim valivýho odporu teda nárůstem točivýho momentu při danym zatížení. A k trochu jinýmu číslu můžeš dojít měřenim vlivu na spotřebu. Takže asi chápu drobný rozdíly = uniká mi rozdíl u Goodyear 2,9 vs 1,7
Rsp. dneska možná používaj třídu odporu a ta je uváděná nejhorší možná = ale trochu se v reálu liší podle auta na kterym ty pneu pak sou a ovlivňuje to i nahuštění = vs reálný měření spotřeby
Díky za přínosný článek, zrovna jsem si přes https://www.pneuok.cz/ vybrala nové letní pneumatiky a tak mi tento test přišel opravdu vhod. Snad si tedy vyberu takové, které mi budou sloužit co možná nejdéle.