Diskuse

Lexus RC 200t (180 kW) – Sportovcem jen na oko

4.5.2016

Lexus v poslední době zdůrazňuje svůj sportovní styl. Kupé RC 200t je ale sporťák jen svým vzezřením, jinak je to velice komfortní auto.

 

  • 64 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 04.05.2016  11:17

    zdání

    Zezadu to vypadá aspoň na 400 koníků, ale zdání klame. :-|
    • 25 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 04.05.2016  11:23

      « zdání

      Kup si verzi atmo V8 5.0 a budeš jich mít 477 :yes: ;-)

      Šestiválce RC300 a 350 se tady bohužel neprodávaj
      • 41 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 04.05.2016  11:48

        « Re: zdání

        Už mám stejně silnou atmosférickou Ameriku. Stačí. I když ten Lexus bude super, já raději méně techniky a manuál.
        • 13 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.05.2016  11:50

          « Re: Re: zdání

          Jj nový 8st převodovce se mohli v testu věnovat trochu víc :-)

    • 25 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 04.05.2016  11:28

      « Re: zdání

      Z testu je vidět jasné zaměření na US trh.
      • 24 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 04.05.2016  12:03

        « Re: Re: zdání

        V čem? Turbo čtyřválec je spíš motor pro Evropu = V6 se tu ani nenabízejí
  • 14 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 04.05.2016  11:27

    Tabulka?

    Kupé audi A5 má převodovku CVT?
    • 11 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 04.05.2016  11:34

      « Tabulka?

      taky jsem na to koukal:)
    • 10 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 04.05.2016  11:38

      « Re: Tabulka?

      Ano, daný motor je kombinován s Multitronicem
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 04.05.2016  12:06

        « Re: Re: Tabulka?

        Eště že sem říkal ať se v testu neprojeví srovnávání s motorem v R8 V10 5.2 FSI plus >:D

        Viděl ste hodnocení tohohle auta v Autosalonu? :-)

        A tam sou experti >:-[]

        Je to základní motor = 4válec 2.0 = 180kW bude na silnicich slušnej nadprůměr = spíš výraznej nadprůměr :yes: :-)

        Chápu že jen do chvíle než ho srovnáte s V10 5.2 v supersportu ;-)

        Základní hybrid 164kW se v Americe, Austrálii atd ani neprodává
    • 31 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 04.05.2016  11:49

      « Re: Tabulka?

      Teraz som to overoval a su to 2 posledne moznosti ako kupit CVTcko u Audi - 1.8 TFSI a 2.0 TFSI s predohrabom. fuj !
      esteze 2.6. bude mat premieru uz nova A5. ( mozno aj S5 ) :-)
      • 13 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 04.05.2016  11:54

        « Re: Tabulka?

        Jj audi A5 je supervrakovisko = myslim že se vyrábí dýl než ta C5 kterou si zařadil na vrakovisko ;-)

        Ale oceňuju kritiku k přednímu pohonu a CVT :yes: :yes: :-)
        • 32 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 04.05.2016  12:05

          « Re: Re: Tabulka?

          daj si čelo ! :-! Ty vrakovisko 8-s

          CVT v Audi hovorim nie hadam odjakziva, a FWD - no hadam s priznurenymi ocami do 130 PS v A3...max, :-!

          Inac quattro !
          • 12 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 04.05.2016  12:08

            « Re: Re: Re: Tabulka?

            Ty si začal ze takhle starý auta patří na vrakovisko! >:-[]

            Jo :yes:

            Jo :yes: :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 04.05.2016  12:35

            « Re: Re: Re: Tabulka?

            Len škoda, že s pôvodným quatrom už menšie modely nemajú nič spoločne. Stále viac aut dostava Haldex a jemu podobne systémy.
            Ešte aj Subaru posledná silná bašta poctivých štvorkoliek otvorene hovorí o konci manuálových prevodoviek a tým aj medzinápravového diferáku. A ďalej už len rôzne spojkové systémy.
            • 33 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 04.05.2016  12:42

              « Re: Re: Re: Re: Tabulka?

              ano, pribuda kadejakych Haldexoidov. Ale aj to sa da uspokojivo naladit. Pokial to das do spravneho auta, tak dokonca moze byt aj trochu zabavy ( TTS...), ale neidem tu zaplevovat diskusiu o Lexovi nasimi. >:-[]
              Nech sa ukaze, kolko prispevkov si vydobije sam, bez Audi dopomoci ! >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 05.05.2016  07:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Tabulka?

                Väčšina spojkových systémov je poddimenzovaných a nemôžu byť pripojené non stop. A keby aj neboli poddimenzované, tak bez diferáku aj tak nemôžu byť pripojene non stop. Nanajvýš využívať preklz.
                Ale co je najhoršie na rôznych týchto systémoch je, že človeku fušujú do riadenia. Priradí sa zadok a zmení správanie auta. Pribrzdi sa vnútorne kolese a zmení mi polomer zákruty a už sa netráfam do apexu a musím korigovať smer.
                Železo bez elektroniky je top pre tých co vedia, ale ja my jasne, že ty čo vedia nie sú hlavný trh. Hlavný trh sú ty čo si myslia, že vedia. A keď sa k tomu pridá to, že elektronika je lacnejšia ako poctivá mechanika, tak je úplne jasne kam to smeruje.
  • 51 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 04.05.2016  11:32

    zaujimave

    moze to byt zaujimave cestovne luxusne kupe na dlhsie trasy pripadne aj na kazdodennu jazdu.... nema sice tu dravost a ostrost niektorych europskych konkurentov ale myslim ze by mi to v praxi na cestach vobec nevadilo.... moc sa mi paci... ale v modrej vyzera este o dost lepsie ... musim povedat aj to ze ten interier je uz na pohlad hodne luxusny ... famozna kabina ... v tomto aute bude radost hltat kilometre :yes:
    • 24 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 04.05.2016  11:46

      « Re: zaujimave

      Je komfortnější protože RC je postavený na technickym základě GS. Evropský konkurenti maj techniku o třídu níž = sou lehčí ale..
    • 06 Reagovat !

      foto Aoyagi

      Aoyagi 04.05.2016  11:48

      « Re: zaujimave

      Tak očividně to ostrost mít nemá. Konkuruje to patrně pekáčům typu 430i.
      • 21 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 04.05.2016  12:27

        « Re: Re: zaujimave

        ja som rad aj za taketo mozno menej ostre ale za to na beznu jazdu pouzitelnejsie kupe .. predsa len aj tychto komfortnejsich kupe dnes uz tiez nemame tolko ako kedysi.. zmizlo nam docela nenapadne volvo C70 kupe a casy P406/407 kupe ci povedzme laguny kupe su akosi tiez uz davno prec... tak som rad ze aspon lexus ponukne nieco taketo komfortne v kupatku.... skoda ze u nas dnes uz nemame ani hondu accord kupe ( tiez nenapadne zmizla v eu uz davnejsie a nova k nam uz pre istotu ani neprisla ) ... na jej porovnanie s nemeckymi konkurentami alebo lexusom by som bol zvedavy ale tak co uz ... v tomto americkemu trhu zavidim... maju tam dodnes stale viac tychto vacsich kupatok ako my
        • 34 Reagovat !

          foto Aoyagi

          Aoyagi 04.05.2016  12:57

          « Re: Re: Re: zaujimave

          Také mám rád tyto pohodlné stylovky. Už od doby, co jsem sedl do Sebringu convertible :-)
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 04.05.2016  13:07

            « Re: Re: Re: Re: zaujimave

            z americkych kupatok ak teda vynechame mustanga a tie ich rozne muscle cars .... tak paci sa mi cadillac ATS kupe.... vedel by som si to auto predstavit aj ako auto na kazdy den ;-) .. moc pekne.. interier ukazkovy... dizajn spravne americky... skratka moc charizmaticke auto...
            • 14 Reagovat !

              foto Aoyagi

              Aoyagi 04.05.2016  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

              ATS ale je velmi sportovně založené auto, coupé snad ještě víc. Interiér je na pohled moc pěkný, pokud ovšem nebyl nedávno používaný >:D [odkaz]

              Na druhou stranu je patrně o dost levnější. A rychlejší! Ale určitě ne tak spolehlivý :)
    • 04 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 04.05.2016  12:07

      « Re: zaujimave

      Na pohled luxusni interier bylo to co me nalakalo k usednuti, ale docela rychle jsem vystrizlivel. Cekal jsem japonske audi (cti materialovou prvni ligu), ale dostal jsem japonske BMW. Spousta materialu mi ani zdaleka prvotridnich neprisla a to jak plasty stredova konzole / stredovy tunel, tak i nektere ovladaci prvky na nich (tlacitka, packy) plus dekor na dverich (ktery je umistneny tak ze se na nej saha, tak jsem sahnul a zadna nirvana se nekonala, na druhou stranu nektere dekory ma levne i to audi). Co mi prislo prvotridni bylo zpracovani. Vse perfektne licovalo, tady jsem skutecne zazrel audi/MB a ne BMW. Clovek mel pocit, ze narozdil od BMW v tom nezacne neco po par desitkach tisic km rezonovat. Ale materialy samotne? Audi/MB umi lepsi, takze onen absolutni luxus, ktery si asociuju se jsmenem Lexus, zustal jen na tech fotkach.
      • 34 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 04.05.2016  12:11

        « Re: Re: zaujimave

        No ked sa ja divam na fotky interieru, tak sa do toho desim vobec sadnut. Ta Aiwa veža na stredovom tuneli a nesurodost vsetkych moznych kriviek, vyduchy ventilacie - no proste ako autor napisal - miš-mas system. A ked ani tie materialy niesu bůhvíco, tak proste zaverecna. 8-s
        • 05 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.05.2016  12:18

          « Re: Re: Re: zaujimave

          Se neboj = předokolek s Multitronicem se tu určitě prodalo víc než se prodá tohohle :-)
          • 23 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 04.05.2016  12:30

            « Re: Re: Re: Re: zaujimave

            neprovokuj :-!
            Aani tomu by som neveril. A5 celkovo sa predavala skor ako SB a tam isli zase skor silnejsie naftaky s quattrom.
            Principialne mi je to jedno, nech sa toho predava aj 100-ky mesacne, ale tolko negramotnych vas hadam nieje... >:-[]
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 05.05.2016  08:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

              Negramotný znamená něco jinýho než = libí se mi jiný auta než tobě = dohledej si to >:-[]

              Hodnocení motoru a převodovky je klasicky víc o autorovi než autě [odkaz] :yes: :yes: :-)

              Akorát sem koukal na registrace za první 4 měsíce. Končící A6 350ks celkem novej Lexus GS 6 kusů >:-[]
        • 32 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 04.05.2016  12:22

          « Re: Re: Re: zaujimave

          Tak zle bych to nevidel. Ta architektura je neco zajimave, i me zaujala. Audi jde v tomhle jednim smerem, Lexus presne opacnym. Me by ona samotna nesourodost nevadila, vadil mi infotainment, kde Audi/BMW jsou jednoduse jinde, a pak materialy.
          Napsal jsem to nahore hodne kriticky, tak nez sem nekdo zacne motat nejake mondea a superby uvedu na pravou miru: furt je to na plne premiove urovni => v necem dobre jako audi, ve zbytku dobre alespon jako zbytek premie. Jen me ocekavani proste byla jeste vyssi, takze mozna chyba v mem ocekavani... ? :-|
      • 23 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 04.05.2016  12:12

        « Re: Re: zaujimave

        Je to auto střední třídy s technikou vyssi střední = to je luxus

        Oproti D3 symbol spolehlivosti

        S naprosto pohodovejma materiálama. Mluvíme do jistý míry o levnym autě! :-)

        • 24 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 04.05.2016  13:31

          « Re: Re: Re: zaujimave

          Jaké myslíš, že jsou rozdíly v technice mezi A6 a A4, 5er a 3er nebo E a C?

          Tohle rc je prostě jen těžký pekáč s podprůměrným (v dané kategorii R4) motorem a podivným designem, nejspíš inspirace klasikou [odkaz]
          • 13 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 04.05.2016  16:47

            « Re: Re: Re: Re: zaujimave

            Zhruba stejnej jako mezi IS a GS >:-[]

            RC je narozdil od A5 nebo 4er blíž GS = proto je chování a komfort jiný než v C coupe, A5 nebo 4er. Teď to určitě chápeš i ty ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 05.05.2016  12:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

              Právě že není, i kdyby ses usmajlíkoval, emánku. ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 05.05.2016  12:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                Ale je emane = jako že já malej ty velkej :-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 05.05.2016  13:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                  Tak do toho pojď prsama, vyjmenuj a srovnej, resp. odpověz na původní otázku, vysmátý smajlíky jsou děsně kchůl, jenže za nimi... prázdno. ;-)
                  • 21 Reagovat !

                    foto classic

                    classic 05.05.2016  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                    Jaké myslíš, že jsou rozdíly v technice mezi A6 a A4, 5er a 3er nebo E a C?

                    Tohle je ta původní otázka??? Jako fakt? Proč by to někoho mělo zajímat? Tohle je článek a diskuse o japonským kupé... Najdi si jiný místo pro kecání o těch německých zadřených krámech !!! >:D >:D >:D
                    • 02 Reagovat !

                      foto AUDIRS6

                      AUDIRS6 05.05.2016  14:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                      mam taky dojem, ze pridrety si tu asi ty. A malo teda nie... >:-[]
                      • 20 Reagovat !

                        foto classic

                        classic 05.05.2016  14:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                        No od tebe jsem nikdy nečetl nic objektivního a předpokládám, že tento zažitý trend nechceš měnit, takže.... dovi >:D
                        • 02 Reagovat !

                          foto AUDIRS6

                          AUDIRS6 05.05.2016  14:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                          tak asi nevies citat, alebo ti to tvoj vnutrolebecny priestor neumoznuje kvalitne spracovat. :-!
                          Dokazem uznat aj kvalitu superov. To, ze Lex sa mi nepaci neznamena, ze nedokazem uznat ich ine kvality. Ale fakt nedokazem pochopit, cim chces obhajovat konkretnu motorizaciu a jej dynamicke parametre.
                          Keby som zadal hocijakej inej automobilke vstupne parametre:
                          hmotnost 1635 (?) kg, RWD, 8° automat, 180 kW, 350 Nm, tak verim, ze aj Hyundai, alebo Renault, Fiat...proste hocikto by mi vyplul vysledok 0-100 = < 7s.
                          Takze niekde je chyba - pokial sa to ma tvarit ako "sportove kupe".
                          Ak by to malo byt proti nasej A5, ktora sa ako sportove kupe netvari ( skor ako male GT ), tak by sa nad tym dalo skor prizmurit oko - ok, priskrtili ju, nech nelame cestujucim väzy, nech maju pocit luxusu, komfortu, blaa, blaa...
                          Lenze aj toto vsetko by boli len marketingove tliachanice, nakolko ine nemenovane automobilky robia LUXUSNE GTcka, ktore robia tu 100ku pod 5 sekund a to, ako moc ti to chce zlomit väzy si korigujes pravou nohou... :-!
                          Takze tu s tebou proste suhlasit nemozem. RC-F - ina kava :-! :yes:
                          Sice dizajn mi nereze, ale za atmo V8 maju odo mna male bezvyznamne plus.
                          • 10 Reagovat !

                            foto classic

                            classic 05.05.2016  15:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                            Možná si nerozumíme.

                            Neobhajoval tuto motorizaci ani jeji dynamické parametry v tom smyslu, že bych je srovnával s podobnými motorizacemi konkurence a tvrdil, že DYNAMICKÉ parametry motoru 200t v RC jsou lepší než (dosaď si cokoli). Tady není o čem diskutovat, údaje na papíru jsou jasné. RC 200t nedisponuje těmi nejlepšími dynamickými parametry ve srovnání s podobnou konkurencí. Já s tím nemám problém >:D

                            Obhajoval jsem tento motor v tomto voze z hlediska jeho pravděpodobné delší výdrže, bezporuchovosti, jednoduše obhajoval jsem ten motor a budu jej obhajovat v těchto parametrech, které nejsou předem známy a o nichž se výrobci nemají jak zmínit..... Tvrdím a myslím si, že motory koncernu Toyota, tedy i motory její luxusní divize Lexusu jsou kvalitnější a vydrží déle než motory podobných parametrů německých výrobců...... Už mě to ale trochu nudí vysvětlovat ....
                            • 01 Reagovat !

                              foto AUDIRS6

                              AUDIRS6 05.05.2016  15:26

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                              Pre môj, za môj... >:-[]
                              Onhajuj si co chces, tento konkretny motor v tomto aute obhajis ( nielen ) predo mnou tazko. A ver si kvalite koho chces, trebars aj martanov.
                              Neviem kolko akych aut si odjazdil, ja som problem s motorom mojho auta mal len hoooodne davno. Ked som sa este ako hodne mlady bavkal s mojimi 613-ami ( ale na nich som sa vyslovene ze motorarsky "vyřádil" ) no a potom s 1 Reanultim hladkym dyzlom v 1 low-cost pickupe.
                              Inac som ja problemy s motormi v mojich autach nemal. Ono sa aj o tie "koncernove" motory staci len starat a funguju, a funguju dobre. Ano, su niektore, ktorym by som sa aj ja radsej vyhol, ale 2.0 TFSI k nim rozhodne nepatri.
                              • 10 Reagovat !

                                foto classic

                                classic 05.05.2016  18:20

                                « bleble

                                varuju tě, už na mě nemluv >:D >:D >:D testy spolehlivosti na základě zkušeností milionů motoristů mají výrazně vyšší výpovědní hodnotu než tvoje prndy....... nepřesvědčuju tě, na tvým názoru mi nezáleží...... a tvých lží se neleknu >:D svý prachy utratím za Lexus.......
                                • 01 Reagovat !

                                  foto AUDIRS6

                                  AUDIRS6 05.05.2016  18:53

                                  « Re: bleble

                                  kazdemu, co jemu libo jest...
                                  Mna varovat nemusis, so svojimi vybermi som za posledne roky nadmieru spokojny.
                                  A nejake statistiky... >:D Na ne mam svoj nazor.
                                  Mozes si blakotat svojou sikmookou hatlaninou co chces, tu - v EU ti aj tak rozumie len minimalne % kupcov. >:-[]
                                  Takze si blakotaj dalej, ked sa ti uz tak zdegradoval zrak, ze povazujes svoje peniaze vyhodene spravnym smerom - tvoja vec. Mna taketo dristy neovplyvnia. :-!
                                  • 21 Reagovat !

                                    foto classic

                                    classic 05.05.2016  19:07

                                    « Re: Re: bleble

                                    hmmmm..... to je divný..... ale nikde jsem neříkal, že třeba mercedesy jsou špatný..... matce mýho syna jsem kupoval GLK 350 před 2 lety (protože je to pi#a a novýho Lexusa nechtěla - kvůli značce)..... Jinak jsem jezdil v E-ckach 2006-2011 a proc ne? Najezd 50-600 (!!!) tkm.... a u toho se 600tkm bys netipoval najezd vic nez 150tkm....... ani projevem, ani nicim jinym.... proste pohoda. Hromada mych znamych ma BMW (a to nevim, čím teď jezdí můj kámoš Mig >:D ) - chci tím říct, lidi to kupují!!! >:D vůbec sice nechápu proč, ale je tento jev velmi častý....

                                    to, že preferuju vietnamku, neznamená, že si občas nedám cigánku............

                                    v tom je fanouškovství..... oddanost značce..... ty máš rád šrot, já kvalitu..... >:D >:D >:D

                                    edit: nerad bych si tu měřil šuldy kdo v čem jezdil.... jel jsem v mnoha vozech, tak jako ty jsi jel v mnoha vozech.... ale celkově je to jedno.... oba jsme svoje názory získali po mnoha letech "studia" >:D .... samozřejmě ten tvůj názor je ale špatný >:D >:D >:D
                                    • 02 Reagovat !

                                      foto AUDIRS6

                                      AUDIRS6 05.05.2016  19:20

                                      « Re: Re: Re: bleble

                                      aha, fajn. Tak si mi teraz nie ze otvoril moje oci, ale trochu ich asi zosikmil - ze asi budem mat vdaka tvojmu osvieteniu kamikadze Lexy rad... >:D
                                      Nieeee, blbOOOOst ! >:-[]
                                      Nuz, co ti na to este povedat - zi si svoj pomyleny vietnamsky / cigansky sen... >:-[]
                                      A ked dostanes rozum a ucinis ucinne pokanie, brany showroomov EU premiovych vyrobcov sa ti ( mOOOOzno ) zase otvoria.
                                      >:D >:D >:D >:D
                    • 11 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 06.05.2016  08:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                      Když nerozumíš tomu, o čem je řeč, "najdi si jiný místo pro kecání" o svém mentálním postižení. U mě lítost nevyvoláš, zoufalci tvého typu se tu oběvují s železnou pravidelností. ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto Aoyagi

        Aoyagi 04.05.2016  12:18

        « Re: Re: zaujimave

        Na kvalitu zpracování interiéru (aby vše sedělo) je Lexus silně vysazený, v tom jsou jednička. Škoda, že v tomhle autě to nespárovali taky s prémiovějšími materiály.
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.05.2016  12:22

          « Re: Re: Re: zaujimave

          To je čistě ekonomika = je to levný auto

          A materiály rozhodne nejsou problémový :-!

          Chceš špičkový materiály = zaplať si je a kup si LC
          • 12 Reagovat !

            foto Aoyagi

            Aoyagi 04.05.2016  12:25

            « Re: Re: Re: Re: zaujimave

            Tak jasně, palubka vypadá jako měkká kůže, což je super, ale ten středový ovládací panel vypadá jak kdyby byl vyroben z recyklovaných starých magnetofonů. Možná to je fotkami, nevím...

            Ale levné auto... přes milion to není moc levné auto, a tohle je za milion a půl O.o
            • 13 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.05.2016  12:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

              Zapomeň co bylo = dneska je milion - milion a půl levný nebo aspoň ne dráhy auto

              Podobnejch radosti se dočkáš i v jinejch oborech ;-)

              Výrobci vpodstatě všeho maj volbu zvyšit cenu nebo snížit kvalitu. U něčeho třeba snížit množství = to je v autech přechod na menší motory >:-[]
              • 13 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 04.05.2016  14:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                Kde je levný auto za milion a půl? >:-[] To je dnes legranda to číst >:D
                • 04 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 04.05.2016  14:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                  Taky si rikam co delam spatne. :'-( >:-[]
                  • 13 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 04.05.2016  14:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                    Málo bychaříme >:D
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 04.05.2016  16:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                      Tak už sis byl projet tuhle převodovku? ;-)

                      Zkus to podle návodu co sem ti napsal = stačí s timhle motorem :-!
                      • 12 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 04.05.2016  18:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                        Nerozumím ;-)
                        • 02 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.05.2016  08:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                          V Brně je k dispozici i RC F - s touhle převodovkou = zkoušej si jak chceš ;-)
                          • 01 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.05.2016  11:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                            Dík za info, objednám se ;-)
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 04.05.2016  16:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                  To je vyšší ekonomická = tim se netrap >:D

                  Jinak kdyby si chtěl zapojit mozek tak tak to fakt je, ale fakt je to složitější odborně ekonomický téma - ne na žvanírnu o autech :-)
                  • 12 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 04.05.2016  18:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                    Spíš hodně nízká ekonomická >:-[]
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 04.05.2016  22:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                      Tak? To vysvětli! ;-)

                      • 22 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 05.05.2016  04:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                        Je to jednodušší než tvý chvástavý hlouposti, ale nezapleveloval bych zbytečně diskuzi podobnými nesmysly. Tebe bych vybavil policejním štítem (na první rány kameny) a nechal tě jít přednášet třeba horníkům z OKD o tom, jak jsi dospěl k názoru, že auto v hodnotě 1,5mio je dnes bráno jako levný.

                        Nemíním s tebou ztratit ještě víc času na toto téma. :-!
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.05.2016  08:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                          Že něčemu nerozumíš neznamená = chvástavý hlouposti :-!

                          Takže si nic nevysvětlil jen bláboly + a pak únik od tématu :yes: >:D
                          • 02 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.05.2016  09:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                            Co já mám vysvětlovat? Svojí reakci na nabobský a dětinský nesmysl? Klídek ty úniku ;-)
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.05.2016  09:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                              Nabobský? >:D

                              Tak umíš vysvětlit cos napsal nebo ne? :-!
                              • 02 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 05.05.2016  11:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                Znovu, co chceš Sakro vysvětlovat? Nemíním tu plevelit diskuze nesmyslným blábolem o tom, jak jsou auta za 1,5mio levná... ;-)
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 05.05.2016  12:13

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                  Zopakuju = že něco nechápeš a o ekonomice víš evidentně totální kulový = neznamená že to neni pravda. Tohle třeba je ;-)

                                  A neplatí to samozřejmě jen pro auta = je to důsledek nedávnýho tištění miliard atd. = ale ty to nejspíš ani pochopit nechceš žejo :-)
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 05.05.2016  12:21

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                    Ty jsi ekonom jako stehno... Co má společnýho tištění čehokoliv s prohlášením, že auto za 1,5mio je levný?

                                    Sakro, nevím co bereš, ale bude to extra silný >:-[]
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 05.05.2016  12:33

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                      No nic = komu neni rady ;-)

                                      Já ekonom nejsem = i tohle máš blbě :-)

                                      Ale ekonomice fakt nerozumíš ani zbla ;-)
                                      • 02 Reagovat !

                                        foto webpaja

                                        webpaja 05.05.2016  13:03

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                        Nemůžeš si obhájit svůj blábol a ztrapňuješ se neustále dokola. Ty jsi fakt ve formě v posledních týdnech :yes: >:-[]
                                        • 02 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 05.05.2016  13:10

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                          Přesto že ti to tvoje hlava nebere to co sem řek je skutečnost. Že nemáš VŠE je jedna věc, že se opakovaně VŠ úrovni informací takhle trapně bráníš druhá ;-)
                                          • 02 Reagovat !

                                            foto webpaja

                                            webpaja 05.05.2016  13:16

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                            Znovu mi vysvětli, co jsi dal za VŠ informaci ve chvíli, kdy jsi hloupě prohlásil:

                                            "dneska je milion - milion a půl levný nebo aspoň ne dráhy auto"

                                            Tohle může prohlásit jedině zcela od reality odtržený člověk, nemající ani zbla, co znamená vydělávání peněz.

                                            Nestojíš za další diskuzi na toto téma, je to stejný mrhání jako snaha otelit jalovici. ;-)
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 05.05.2016  13:19

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                              Boha to je křeč? A já myslel že mladej sem tu já >:D

                                              Ale zkusim to eště jednou = zkus jít o level dál! Nikdo nezpochybňuje že milion - milion a půl je pro průměrně vydělávajícího hodně peněz! Tak to vidíš a žádný jiný vnímání nepřipouštíš jen ty :-!

                                              Jde to chápat i jinak = zkus to :-)

                        • 11 Reagovat !

                          foto Joab

                          Joab 05.05.2016  11:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                          Hergot, nehacknul ti, webpajo, rohypnol účet? >:D
                          • 02 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.05.2016  11:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                            Kdepak, jen když tu někteří teoreticky rozhazují miliony a tvrdí, že to je dneska v zásadě levný, tak mě může vzít čert :-)
                            • 12 Reagovat !

                              foto Joab

                              Joab 05.05.2016  11:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                              Normálka, statistika alá Holzmann, když má sousedka Panameru turbo a já starýho Golfa, tak statisticky máme oba príma novou A6 Allroad v biturbu..:)
                              • 12 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 05.05.2016  11:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                >:-[]
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 05.05.2016  12:19

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                  S Joabem ti to pasuje :yes: :yes: >:D
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 05.05.2016  12:22

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                                    Ano, Joab tvou logiku a přístup k tvojí vlastní nesoudnosti zcela trefně parodoval ;-)
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.05.2016  12:14

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zaujimave

                              Blekotáš totální kraviny :no: :-!

                              Seš to ty rohYpnole? >:D
      • 20 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 04.05.2016  12:44

        « Re: Re: zaujimave

        A ako si vyhodnocoval kvalitu materialov? Vždy ma strašne pobavia ľudia, ktorý hneď vidia, že plast je nekvalitný.
        Dám príklad. Mal som Subaru. V recenziách strašne kritizované, za "lacne, tvrde plasty" ale v tom aute ani keď malo desať rokov nič nevrzlo. A bolo jedno či som šiel po kvalitnom asfalte, alebo rozmlátenej okreske. To auto bolo stránke techniky neuveriteľne prepracovane a hlavne predimenzované. To dnes už nie je bežne.
        • 14 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 04.05.2016  13:45

          « Re: Re: Re: zaujimave

          To co jsi napsal prece neni v rozporu s tim co pisu ja. Pisu ze materialy mi prisli 100% zpracovane (mysleno vse perfektne licuje, vse drzi na miste jako z kamene, zadne vule atd.) a na to se za me castecne vaze i vydrz. Tady jsem mel pocit ze jak si nekdo onen lexus koupi, tak jej bude mit i po 200tis km. Potud vsechno OK, ale na dotek spousta materialu nepusobila tak jak bych cekal. Cekal bych vsude mekcene plasty, cekal bych ze dekor co se tvari jako kov bude jako kov pusobit (muze to byt plast, s tim nemam problem, ale mel by se lepe maskovat), ze chod tlacitek a pacek bude vic ala audi (jasne vymezeny, min "plastovy").... tohle mi tam chybelo, tady vidim prostor k zlepseni.

          A vse co pisu je ciste muj subjektivni nazor, mozna ze nekomu ten interier bude pripadat lepsi/horsi. ;-)
  • 46 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 04.05.2016  12:11

    Hm...

    Co to je za řeči o interiéru? " jakoby ji designeři navrhovali jako pejsek s kočičkou vařili dort" O.o

    Já tedy nevím, jestli jste v téhle třídě viděli interiéry konkurence, ale tenhle interiér je jeden z nejstřízlivějších. Kombinace "karbon", matná stříbrná a chromované detaily se používá naprosto normálně, naopak do toho někteří ještě cpou dřevo a další záležitosti. A problém s analogovými hodinami? Leda tak ta tlustá obruč. Nenavazující linky vidím jeden pár... Opět doporučuji si osvěžit paměť od konkurence.

    grr
    • 24 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 04.05.2016  12:27

      « Re: Hm...

      napriklad takto vyzera interier navrhnuty pred 8 rokmi !
      [odkaz]
      :-!
      • 12 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 04.05.2016  12:31

        « Re: Re: Hm...

        No právě = před 8 lety! :-)

        Viz já 12:29 ;-)
        • 16 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 04.05.2016  12:33

          « Re: Re: Re: Hm...

          a furt to vyzera oku milsie ako ich najnovsi "vytvor" :-!
          a lepsia fotka - lepsia kvalita:
          [odkaz]
          • 40 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 04.05.2016  12:54

            « Re: Re: Re: Re: Hm...

            Ešte som v ňom nesedel, ale podla obrázku je jasne, že už tam bola ta stupidna móda širokých stredových tunelov a to moje práve koleno moc nemusí. Žiaľ dnes je ťažké nájsť ergonomický dobre zvládnuté auto a to aj keď ma človek vyčlenené prostriedky dostačujúce aj na prémiu. A za dotykač bez možnosti ovládať niektoré bežné funkcie duplicitne starou cestou by som lámal ruky. Čo možno nie je problém Audi, ale zažil som to v Golfe VII a bolo hrozné.
            • 24 Reagovat !

              foto Aoyagi

              Aoyagi 04.05.2016  12:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

              Pravda, většina aut VAGu, ve kterých jsem seděl, neúprosně drtila mé pravé koleno. Ale dnes to vypadá, že pro pořádné rozvalení musí člověk sáhnout po SUV nebo minivanu.
            • 10 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 04.05.2016  13:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

              presne tak,ovládanie funkcii v aute iba dotykom ,za to by si niekto zaslúžil výprask.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 04.05.2016  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

              V tom tunelu žije převodovka a není to zrovna drobeček.
              • 20 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 05.05.2016  07:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                Opäť sa vrátim k tomu co som spomínal vyššie. Mal som Imprezu, kde v tom tunely bola tiež prevodovka a tiež nie drobná. A bolo to vymyslene, tak aby to neobmedzovalo práve koleno. Pri tom to auto bolo na dnešné pomery veľmi úzke. Šírka pod 170cm sa dnes vidi tak možno u mini aut.
                Veľa krát stačí len upustiť od dizajnových sprostosti a vykrojiť tam oblúk s väčším polomerom.
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 05.05.2016  08:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                  Teď prošel faceliftem IS a drobná úprava středový konzole tam je [odkaz] takže časem asi i RC
                • 20 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 05.05.2016  11:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                  Mně se tohle špatně soudí, protože jsem ještě nepotkal auto, kde by mělo mé koleno problém se středovým tunelem (koleno mám zhruba v lajně mezi kyčlí a pedálem, laterálně vzato). Mně ta převodovka však přišla opravdu velká. I když jsem ji nepoměřoval s tunelem. Užší tunel by si podle mne žádal udělat jinak převodovku (třeba jinak vést hřídel k předním kolům; AUDIRS6 by určitě skákal radostí, kdyby integrovali diferenciál do motoru).
                  • 11 Reagovat !

                    foto AUDIRS6

                    AUDIRS6 05.05.2016  11:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                    :-) :yes:
                    A keby len ja... Urcite by to pozitivne ( z hladiska este lepsieho vyvazenia a tym padom lepsich jazdnych vlastnosti )vnimali petrolheadi po celom svete. ;-)
                    ...a aj moje prave koleno ! >:-[]
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 05.05.2016  11:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                      Tak určitě by mohli zúžit horní část tunelu (ta by měla být čistě interiérová). Jen nevím, jak by to vypadalo. V představě se mi to moc nezdá. Ty ses možná podíval blíž, že je ta šířka v prostoru pro nohy daná převodovkou (diferenciálem, hřídelí)? Ani mi nepřijde, že by to byla nějaká móda, tedy jsem si nějak nevšiml, že by se oproti předchozí generaci nějak výrazně zvětšil. Ale je to možné, starší modely moc projeté nemám a jak jsem napsal, nemám s kolenem problém.
                      • 11 Reagovat !

                        foto AUDIRS6

                        AUDIRS6 05.05.2016  11:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                        Tie hriadele idu v bloku prevodovky, preto je taka mohutna, ale aj keby ju urobili menej masivnu a hriadel zvlast (napr. Tuareg, ale tam je Aisin), na priestorove naroky by to vplyv nemalo. Proste treba tam toho miesta viac. Ked tak ale celkovo porovnavam A4 / A6 / A8, tak je jasne, ze v tej A4 ti to moze vadit koli tomu, ze sama o sebe je najuzsia. V 6ke som ( hocijakej ) som s tym problem nemal. A som lenivy to pozriet, ale mari sa mi, ze ten hriadel ide spolujazdcovou stranou. Takze vodicovu stranu nemaju ako moznost ovplyvnit tak ci tak...
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 05.05.2016  15:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                          Ano, měla by být na pravé straně. Kdyby byl diferenciál integrovaný do motoru, nepotřebovali by se mu vyhýbat. Což by jim mohlo umožnit udělat ústrojí užší. V teoretické rovině by mi připadlo zajímavé jít středem. :-)
                          • 01 Reagovat !

                            foto AUDIRS6

                            AUDIRS6 05.05.2016  15:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...

                            :-)
      • 26 Reagovat !

        foto Aoyagi

        Aoyagi 04.05.2016  12:54

        « Re: Hm...

        Hm. Nezajímavě? Tedy kromě volantu se škodovky a té oblasti pod výduchy ventilátorů - tam se strkají VHS? A ta palubka vypadá plastově... snad to plast není.Ty matně stříbrné dekory jsou plast nebo kov? Nepovažuji plast za něco horšího (pokud to není plast z dálkového ovladače od černobílého CRT televizoru), to jen ze zvědavosti.
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 04.05.2016  19:20

          « Re: Re: Hm...

          Stříbrné dekory jsou opravdu kov. Jinak mě přijde těžké říct objektivně, že je interiér lexu designově horší. Je hodně jiný. Tenhle lexus mi interiérem nirvánu nepřináší, ale některé jiné jeho interiéry bych jinak klidně upřednostnil i před (pro mě) nejlepší Audi.
          • 11 Reagovat !

            foto Aoyagi

            Aoyagi 05.05.2016  09:56

            « Re: Re: Re: Hm...

            Kov, jo? Tak to je pěkné, dík :-)
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 04.05.2016  20:13

          « Re: Re: Hm...

          Ne, tam se strkají CD/ DVD a pod tím krytem jsou sloty na SD karty a SIM kartu. Z hlediska designu nic moc, bohužel si tu nechali prostor i pro horší jednotku, která nemá ovladač na středovém tunelu, a tak je to prázdné. Na té horší fotce je myslím měnič.
      • 11 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 05.05.2016  10:01

        « Re: Re: Hm...

        Po osmi letech tedy těžké retro... a zoufale zastaralé. Tohle byl přežitek v devadesátých letech, natož dnes.
    • 01 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 05.05.2016  10:05

      « Re: Hm...

      Tak se podívej třeba na panel s ovládacími tlačítky uprostřed, pod výdechy vzduchu. Jak kdyby to někdo vzal a jen položil na ten kůží potažený tunel. Úplně jiná myšlenka loketních opěrek ve dveřích, vůči zbytku vnitřku. Barevný chaos. Fakt to dohromady moc neladí.
  • 12 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 04.05.2016  14:28

    Jednoduchá rovnice

    Pro: pohodlí a komfort
    Proti: líný motor s převodovkou

    U mě toto dilema rozsekne vzhled. Větší kupé je o tolik víc sexy, že mi RC přijde jako předminulá generace Lexů.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.05.2016  14:53

      « Re: Jednoduchá rovnice

      popravde RC v top verzii F sa mi paci tiez viac ako tato "klasicka" verzia a prave pozeram ze ta F-kova top verzia ma ( oproti tej beznej ) este aj kruhovy rychlomer vedla toho digitalneho [odkaz] ... aj ked sice mensi ale ma... chvalim

      ak narazas na to najnovsie velke kupe LC tak musim suhlasit... akoby bolo uz o generaciu dalej pred tymto RC ..... ta vizaz LC je neskutocna .. za mna asi top kupe sucasnosti a to aj co do vizaze.... s tym 5.0 V8 bezkonkurencna top masina s rovnako neskutocnym interierom :yes:
      • 22 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.05.2016  15:06

        « Re: Re: Jednoduchá rovnice

        Mě RC neuchvacuje nijak, přesto nezpochybňuju, že F bude působivý. Prostě oproti LC je to slabý čajíček.
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 04.05.2016  15:08

          « Re: Re: Re: Jednoduchá rovnice

          aj mne sa LC paci viacej.... podstatne viacej ako RC ;-)

          v sucasnosti asi nepoznam krajsie a charizmatickejsie kupatko ako LC ... ten jeho dizajn by som smelo porovnaval s noblesou rollsa alebo astona po tejto stranke ... skratka akoby bol dizajn LC co do charizmy noblesy a umeleckeho stvarnenia este o level vyssie ako akekolvek porsche alebo maserati a to je uz vazne co povedat .. klobuk dole pred LC :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 05.05.2016  08:54

          « Re: Re: Jednoduchá rovnice

          Jj C kupé je proti S kupé čajíček = souhlasim >:D

        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 05.05.2016  08:58

          « Re: Re: Re: Jednoduchá rovnice

          Jj C kupé je proti S čajíček = o tom žádná >:-[]
          • 12 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 05.05.2016  09:24

            « Re: Re: Re: Re: Jednoduchá rovnice

            Taky souhlas! :yes: ;-)

            Ale nevypadá vedle něj zastarale a nemotorně.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 05.05.2016  09:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jednoduchá rovnice

              Škoda že se sem nevozej ty šestiválcový verze [odkaz] [odkaz]

              Zajeď si do Brna prohlídnout a projet RC-F :-)

              A začni dnešnim článkem Lexus GS-F na okruhu ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.05.2016  11:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednoduchá rovnice

                Začínám jogurtem a kávou...ne Lexusem ;-)
  • 25 Reagovat !

    foto unicorn64

    unicorn64 04.05.2016  14:42

    RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

    ... a ako by ste cakali? .... ze, nema zrychlenie 5.8s ako BMW4, s ktorym to porovnavate?? Porovnavate jablka s hruskami (7.5s vs 5.8s)
    Nabuduce si prajem test BMW4(5.8s) vs RC F(4.5s) a napiste, ze BMW4 "nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali " :-!
    • 52 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 04.05.2016  15:01

      « Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

      Jabka s hruškami? V tabulce jsou čtyři dvoulitrové turbobenzíny...
      dej si obkládek z jahodového listí...
      • 22 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.05.2016  15:05

        « Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

        :yes: ;-)
      • 46 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 04.05.2016  15:38

        « Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

        ... obkladek si daj ty, neporovnaval som motory, ale zrychlenia,
        Lexus ma voci konkurencii vyhodu komfortu, +- sekunda zrychlenia nie je pre mnohych podstatna, pretoze ak chce niekto skutocne sportovat, tak si kupi RC F
        PLUS, TZV. L-FINESSE LEXUSU NIE JE VYZMYKAT Z MOTORA MAXIMUM AKO TO ROBI KONKURENCIA, ALE NAJST OPTIMUM A DOKONALOST PRE DANY MODEL
        to, ze sa s tym niekto nestotozni, nevadi, nech si kupi nieco ine
        • 32 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 04.05.2016  16:22

          « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          no ty boduješ. takže auta se mají porovnávat podle zrychlení, ne podle výkonu
          :yes: :yes:
          a že Lexus by na stejné zrychlení potřeboval nejspíš +50hp je vlastně jeho přednost!
        • 22 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.05.2016  18:27

          « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          Ty jsi byl nedávno na školení prodejců? Nebo tě tím cpe tvůj prodejce? :-! >:D
        • 22 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 04.05.2016  19:22

          « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          To jsou děsný kydy. :no:
          • 22 Reagovat !

            foto unicorn64

            unicorn64 04.05.2016  21:10

            « Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

            Nepovazujem to za "kydy". Som presvedceny o tom, ze rozhodujuci je zamer automobilky. Tzv. nemecka premia chce mat vsetko NAJ (vykon, zrychlenie, atd.), pretoze na to zaberaju zakaznici ... a zisk. Konstrukcne je to casto "na hrane", pozri si TUV statistiky, cim starsie BMW, tym viac problemov.
            Lexus sa snazi o spolahlive auto, technicke optimum, mozno nie najrychlejsie, ale o 10 rokov bude zase na prvych miestach v spolahlivosti. O tom je L-finesse...
            • 13 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 04.05.2016  21:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

              Tomu bych rozuměl, kdyby z dvoulitru dával motor lexu nižší výkon- protože výdrž. Ale výkon je stejný, a auto s ním zkrátka zrychlí výrazně hůř, než bmw. Plácat o záměru automobilky je směšné. Možná, kdybys byl majitelem automobilky Lexus, mělo by to nějakou váhu.
              Když se pokusíš (úspěšně) vytáhnout z motoru totéž co konkurence, nejspíš nechceš mít horší ostatní parametry.
              • 20 Reagovat !

                foto classic

                classic 05.05.2016  10:20

                « Jsem ZMATEN

                Patrně se snažíš říct, že Lexus není schopen vyrobit konkurenceschopný motor. Konkurenceschopnost se podle tebe určuje jediným parametrem, a to zrychlením. Aha.... O čem vůbec mluvíš? >:D >:D >:D

                Mě to chlapci přijde stejný, jakobyste kvalitu dospělého muže hodnotili JEN podle délky penisu.... To byste asi zaplakali....
                • 02 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 05.05.2016  12:02

                  « Re: Jsem ZMATEN

                  Proč by měl být problém v motoru, když výkon (alespoň na papíře) podává? Zrovna tam bych tedy problém nehledal.

                  Dokáži pochopit auto, které obětuje nějaké jízdní výkony pro pohodlí. Otázka je, jestli to za to stojí.
                  • 20 Reagovat !

                    foto classic

                    classic 05.05.2016  12:06

                    « Re: Re: Jsem ZMATEN

                    A proč by měl být vůbec v něčem nějaký problém? Vůbec nechápu, co se snažíš říct....
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 05.05.2016  12:09

                      « Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                      To je taková místní hra = my VWšichni proti... ;-)

                      Bacha zúčastňujou se i autoři >:-[]
                      • 12 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 05.05.2016  12:23

                        « Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                        Jen si zaplakej...kde vidíš nějaký odkaz od MT na cokoliv VW? Halušky? ;-)
                        • 12 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.05.2016  12:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                          Měl by sis nějaký vzít = v tvym případě by to bylo určitě k plusu ;-)
                          • 12 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.05.2016  13:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                            Doporučení od tebe vyznívá zajímavě >:-[] :yes:
                            • 02 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.05.2016  13:18

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                              Dík :-)

                              Možná si to nepochopil ale doporučuju abys udělal něco aby ti to začalo líp myslet ;-)
                        • 11 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 05.05.2016  14:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                          Tak já A/S/RS5 můžu, ale už je to starší auto a dnes bych dal přednost minimálně 4er.
                    • 22 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 05.05.2016  12:25

                      « Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                      Proč auto o stejném výkonu jede znatelně hůř než jeho konkurence? Já s tím problém nemám...RC jde mimo mě. Jde jen o reakce na první příspěvek tohoto vlákna.

                • 01 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 05.05.2016  20:43

                  « Re: Jsem ZMATEN

                  Koubo, nemusíš být zmaten. Nesnažil jsem se říct, že Lexus neumí vyrobit konkurenceschopný motor, nevím, kde jsi to vyčetl. Snažil jsem se říct, že při svém výkonu jede pomaleji, než stejně výkonná prémiová konkurence.
                  To je holý fakt. Redaktor to v testu konstatoval, unicorn64 to neunesl, a prohlásil geniální myšlenku- neporovnávat auta stejně výkonná (a se stejným obsahem motoru), ale se stejným zrychlením. Nadto dodal, že výrobce to tak chtěl- tedy mít stejný výkon jako konkurenti a horší dynamiku.
                  Taky si to myslíš? :-)
                  Pokud ne, příště lépe čti, než zareaguješ. ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto classic

                    classic 05.05.2016  21:20

                    « Re: Re: Jsem ZMATEN

                    RC200t je pomalejší než konkurence. To jsem si přečetl už v recenzi. Je to fakt, který nelze vyvrátit. Trápí to někoho? Mě ne.... A trápí to výrobce? A co je záměr výrobce? Proč to udělal? Na tyhle otázky se odpovědi nedozvíme....
                    • 01 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 05.05.2016  21:29

                      « Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                      Mě to netrápí, uměl bych s tím žít díky jiným benefitům Lexusu. Ale někteří tento prostý fakt neumí unést.
                      • 00 Reagovat !

                        foto unicorn64

                        unicorn64 06.05.2016  12:03

                        « Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                        Samozrejme, ze som to neuniesol ;-) ... pisem o tom, ze plus/minus sekunda zrychlenia nerozhoduje. RC je konstruovany na sport a preto ta recenzia nesedi.
                        Navyse, RC ma rovnaku dynamiku ako Audi a MB, jedine BMW je trochu sviznejsie. Pozri si koniec diskusie "Pocity vs Cisla".
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 06.05.2016  17:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                          Hele, je to nekonečná debata. Kdybys napsal, že +- sekunda tě netrápí, neměl bych na co reagovat. Ale tys napsal něco úplně jinýho. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto unicorn64

                            unicorn64 06.05.2016  19:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                            Ok, uzavrime to. Recenzia mi nesedela, pretoze autor spochybnil sportove schopnosti RC. Porovnavanie konkurencie cez vykon, zrychlenie atd. je zavadzajuce a tam vzniklo nedorozumenie medzi diskutujucimi. Dolezity parameter z hladiska dynamiky je "vaha na vykon (kg/kW)" a tento parameter maju RC/MB/Audi takmer rovnaky. Pripad je vyrieseny, bye.
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 07.05.2016  22:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                              Jak můžou mít poměr váha/výkon všichni jmenovaní stejný, když lex je jasně nejtěžší při stejném výkonu?
                              • 10 Reagovat !

                                foto unicorn64

                                unicorn64 08.05.2016  00:26

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem ZMATEN

                                Pre Audi mensia vaha/mensi vykon. MB udaje su nespolahlive, rozne weby rozne cisla hmotnosti a zrychlenie stale rovnake. Inymi slovami, pozri si linky na konci diskusii "Pocity vs Cisla", tam by mali byt korektne udaje. Plus papierove RC 7.5s sa da vysvetlit zrychlenim cez aut. prevodovku, ktora je ladena komfortne. Na manual je to menej.
                                EDIT: Doplnil som tabulku. Teraz by to uz malo byt jasne aj ohladom MB, ktory bol v povodnom porovnani vo verzii 4x4. Su tam vsetky vahy, vykony, spolahlivost, atd.
                  • 00 Reagovat !

                    foto N6600

                    N6600 11.05.2016  14:03

                    « Re: Re: Jsem ZMATEN

                    Ten motor v sebe kombinuje Ottov a Atkinsonov cyklus. Zaroven je ten motor postaveny tak, aby mal co najvacsiu kultivovanost behu. Naopak motor BMW ide na to presne opacne. Preto 200t nema byt a nikdy nebude tak dynamicky ako 28i, ci ako ten motor volaju...
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.05.2016  04:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

              Přesvědčený? To je milé, leč irelevantní. Karel ti to hezky rozebral, víc k tomu těžko něco dodat ;-)
              • 31 Reagovat !

                foto unicorn64

                unicorn64 05.05.2016  07:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                Unikla vam podstata. Auto je o 100kg tazsie, preto straca na zrychleni cca sekundu.
                Je to zle? Ani nie. Priemerny vek auta v Cesku je 15 rokov (Nemecko 8r.). Z tohto pohladu beriem radsej vacsiu vahu, ale chcem spolahlivost, vid. TUV statistika pre 10-11 rocne auta:
                Toyota (Lexus je porovnatelny) - 2. 3. 4. 6. 7.
                BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70.
                MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88.
                Audi - 16. 26. 27. 50.
                [odkaz]
                Podla nadpisu moze niekto pochybovat o sportovom charaktere RC a to povazujem za zavadzanie citatelov. Sportove vlastnosti neurcuje +- sekunda v zrychleni, zvlast ak je to zakladna motorizacia a mozem radit manualne.
                • 03 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 05.05.2016  09:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                  To není jen o hmotnosti, ale o celkovým sladění. To se evidentně nepovedlo, paralela s ATS 2,0T je na místě. Tomu autu to naseká téměř cokoliv a přestože má úžasný podvozek, nestojí za ty peníze.
                  Problém RC je, že základní motorizaci následuje ta vrcholná...chybí šestihrnky i civilní výkonnější verze.
                  • 12 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 05.05.2016  09:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                    Čti diskuzi = šestihrnky RC300 a RC350 existujou - jen sem se nedovážej

                    Koupíš si je v americe austrálii asii dokonce i v africe
                    • 12 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 05.05.2016  11:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                      Nežiju ani v NA, ani v AUS, nebo SA ;-) . Co mi Lex nabídne místo 435i? Jak to, že nemá odpověď na 430i?
                      • 12 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 05.05.2016  12:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                        No má = všude na světě

                        Zrovna náš kontinent je bohužel takovej svuj [odkaz] :-!

                        A čechia svá v rámci kontinentu >:-[]
                        • 12 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 05.05.2016  12:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                          Nabídku Lexusu tvoří náš kontinent? Nechápu logiku tvých úsudků...někdo Lexusu zakázal vozit sem V6?
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 05.05.2016  12:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                            To je i na tebe výjímečně popletený :yes: >:D
                            • 12 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 05.05.2016  13:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                              Sakro, najdi si jednodušší diskuzi, tahle je evidentně nad tvý schopnosti...

                              Ptám se tedy znovu...někdo zakázal Lexusu vozit RC s V6? ;-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto unicorn64

                    unicorn64 05.05.2016  09:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                    Evidentne nemas pravdu :-)
                    Pozri si porovnanie RC/BMW/MB/Audi z americkeho webu Lexusu, kde na rozdiel od ACZ udavaju realnu spotrebu podla americkej normy, realnu vybavu s cenou.
                    Zistis, ze vsetky znacky su na tom rovnako (vykon/cena/spotreba/vybava). [odkaz]
                    • 01 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 05.05.2016  11:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

                      Jakou to má souvislost s tím, co napsal webpaja? Protože nepsal ani o výkonu, spotřebě nebo výbavě, ani netvrdil, že cena není porovnatelná s konkurencí.
            • 22 Reagovat !

              foto classic

              classic 05.05.2016  10:05

              « L-finesse

              S tímhle se názorem se naprosto ztotožňuju.... O Audi bych se v roce 2016 nezmiňoval jako o prémiovém vozu, stejně tak BMW.... Mercedes ještě jakž takž..... V porovnání s Lexusem je to však bída. Naposledy neměcká trojka vyráběla kvalitní vozy někdy kolem roku 2000....
              • 14 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 05.05.2016  10:10

                « Re: L-finesse

                :yes: :yes: :-!
              • 12 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.05.2016  11:28

                « Re: L-finesse

                Že se ty podle tebe nekvalitní auta stále perou s tak vysokou poptávkou a dokážou porážet mnohem kvalitnější značky je vážně s podivem ;-)

                Asi kouzlo >:D
                • 12 Reagovat !

                  foto AUDIRS6

                  AUDIRS6 05.05.2016  11:29

                  « Re: Re: L-finesse

                  >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
                • 31 Reagovat !

                  foto classic

                  classic 05.05.2016  12:03

                  « Re: Re: L-finesse

                  Asi kouzlo.... Kabanosu a rohlíků se taky prodá víc než italské šunky a francouzských bagetek.... Mimochodem TOYOTA prodala loni 10M stejně jako VW..... Pro německou trojku je Evropa domácím trhem.... Ještě jsi do hodnocení nezačlenil faktor "maloměšťáctví", který výrazně hraje do karet Audi a BMW..... Mám dodat ještě nějaké argumenty na obhájení svého názoru, nebo se ušlapeš sám? :-!
                  • 02 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.05.2016  12:13

                    « Re: Re: Re: L-finesse

                    Na svůj názor máš právo a to nijak nezpochybňuju, jen ti dávám svůj názor. Názor založený na zkušenostech vlastních ;-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto classic

                      classic 05.05.2016  12:23

                      « Re: Re: Re: Re: L-finesse

                      My jsme tady uzavřeli úplné příměří! >:D >:D (do dalšího článku)
                • 12 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 05.05.2016  12:04

                  « Re: L-finesse

                  Dělám do audiovideo techniky = fakt si myslíš že se prodává podle kvality? >:D >:D >:-[]
                  • 12 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.05.2016  12:14

                    « Re: Re: L-finesse

                    Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?

                    Já myslel, že jsi ekonom >:-[]
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 05.05.2016  12:17

                      « Re: Re: Re: L-finesse

                      Zase všechno blbě >:-[]
                      • 12 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 05.05.2016  12:27

                        « Re: Re: Re: Re: L-finesse

                        Teď jsi příliš sebekritický, občas něco napíšeš dobře ;-) :-!
                        • 12 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.05.2016  12:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                          A to posuzuješ ty? ;-)

                          Jak moc si objektivní a vyznáš se v geopolitice a ekonomice už víme :-)

                          Vrať se k tomu mýmu 12:04 = tak to prostě je ;-)
                          • 12 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.05.2016  13:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                            Odpovíš, nebo si zase povídat sám se sebou?

                            "Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?"

                            • 13 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.05.2016  13:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                              Tvoje otázka je p.čovina = nemachruj nesnaž se mě v ekonomice trapně trumfovat a jestli tě to fakt zajímá vrať se k podstatě = 12:04 :-!
                              • 12 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 05.05.2016  13:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                                Omezený a ještě sprosťák? Ty se umíš vyprofilovat...těžko by se ti odpovídalo, stejně jako u tvých perel nahoře. Nech to plavat Sakro ;-)
                                • 12 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 05.05.2016  13:22

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                                  Od začátku mě naprosto mimo realitu a totálně hloupě urážíš ty! :-!

                                  To co já ti řekne každej ekonomicky vzdělanej! Že ty radši blábolíš, zpochybňuješ urážíš = je jen tvuj problém

                                  Ať se ti to líbí nelíbí, zdá nezdá = to co sem napsal je prostě fakt :-!
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 06.05.2016  04:29

                                    « Sakra-finesse

                                    Nejen, že projevuješ svou nevzdělanost, ale ještě nulovou sebereflexi. Zaíráš neustálým dohadováním diskuze (tady se musím všem omluvit i já, že jsem tvý trollování nenechal být).

                                    Tvoje fakta jsou:
                                    - auta za 1,5mio jsou dnes levný zboží
                                    - Lexus by do EU nevozí V6, protože (a tady tvá "fakta" skončila)

                                    Zapleveluj si tu sám :-! ;-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 06.05.2016  19:04

                                      « Re: Sakra-finesse

                                      Nech toho hádavče :-)

                                      Cituješ mě úmyslně blbě nebo seš tak rozparáděnej?

                                      Jestli chceš = rad to rozvedu. O blbý urážky ale nemám zájem. Jen můžu poloamatérsky osvětlit co nechceš pochopit ;-)

                                      A proč Lexus a další značky do Evropy nevozí všechny motory, nebo některý lepší motory tu v diskuzi padlo = tak to bohužel prostě je :-!
                            • 10 Reagovat !

                              foto classic

                              classic 05.05.2016  13:22

                              « Netřep

                              Podívej, to cos napsal je tak obecné, že se to nedá prakticky použít.... Pokud v jednom konkrétním obchodě budeš za stejnou cenu prodávat dva druhy povidlových buchet - jedny s obsahem povidel 10%, druhé s obsahem povidel 60%, lidi budou kupovat ty s obsahem povidel 60%.

                              Pokud se ptáš, proč němci v evropě prodávaj víc aut než japonci, no.... co k tomu dodat? Faktory jako zeměpisná poloha, doba strávená na konkrétním trhu, marketing, a dalších milion věcí, to ti nic neříká?
                              To že půl národa jezdí v naftovým kombíku mě nepřiměje myslet si, že to je to NEJLEPŠÍ řešení....

                              edit: ono nikdy žádný nejlepší řešení neexistovalo... každý člověk má jiné potřeby.... pro každého je důležitý jiný parametr(y)... platí to jak o autech, o ženských, o penězích....
                              • 01 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 05.05.2016  13:29

                                « Re: Netřep

                                Tohle snad neni potřeba rozebírat :-!

                                I když možná je ;-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto classic

                                  classic 05.05.2016  13:34

                                  « Re: Re: Netřep

                                  reagoval jsem na příspěvek

                                  webpaja dnes 12:14
                                  « Re: Re: L-finesse
                                  Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?

                                  _____

                                  ale už mi tato diskuse přijde tak zmatená, že bude nejlepší ji opustit :-! >:D
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 05.05.2016  13:47

                                    « Re: Re: Re: Netřep

                                    Pochopil, stejně jako ty jsi pochopil důvod tý dětsky naivní otázky ;-)
                              • 02 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 05.05.2016  13:47

                                « Re: Netřep

                                Výborně napsáno...trefil jsi hřebík na hlavičku Tojekoubo ;-) . Speciálně co jsi napsal v editu, tedy subjektivně můžeme házet vidle jeden po druhým. Objektivní jsou pak max reálný čísla (vztažený k čemukoliv). ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 05.05.2016  12:49

                    « Re: Re: L-finesse

                    To jsou ale dost odlišné světy. Auto je snadnější si půjčit na dostatečně dlouhou dobu, rozdíly jsou větší, spíš si jich všimneš bez přímého srovnání, a když si chceš něco přeměřit, není to takový problém (parametry, které měříme, jsou v porovnání primitivní). S audiem se tolik neprdím, protože to zabírá hodně času a zajištění potřebných komponent na stejné období je náročné.

                    Mimochodem, máš nějaký tip na zesilovač vhodný pro Gallo Strada 2 (jako 2.0)? Ideálně vše v jednom, od DAC po zesilovač (dobrý zesilovač pro sluchátka by byl plus; nic jiného než DAC [USB] na vstupu nepotřebuji). Budou na stole, takže mi jde o minimalismus (žádné hromady kabelů a elektroniky, buď tedy něco menšího, pěkného, integrovaného, nebo něco, co půjde schovat).
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 05.05.2016  12:58

                      « Re: Re: Re: L-finesse

                      Tohle platí pro všechny světy ;-)

                      Zítra odjíždím za klukama do Mnichova [odkaz] zeptám se. Nebo eště předtim podívám :-)

                      [odkaz] [odkaz]

                      Mimochodem už je máš nebo plánuješ? Jsou hezký ale za stejný peníz existujou líp hrající = byť ne tak hezký. A viz text = špatně špatný nejsou ;-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 05.05.2016  14:22

                        « Re: Re: Re: Re: L-finesse

                        Tím jsem spíš chtěl říct, že je (alespoň pro mne) u aut mnohem snadnější posoudit, co považuji za lepší.

                        Jsem otevřený návrhům. Ta otázka je platná pro všechny pasivní reproduktory. Aktivní reproduktory (s integrovaným zesilovačem) by usnadnily výběr elektroniky (předzesilovačů s DAC je dost). Ty jsou často studiové (preferoval bych symetrickou kabeláž) a i když se dají sehnat menší (třeba Dynaudio), vypadají příliš utilitárně (alespoň ty, na které jsem koukal).

                        Asi největší problém je velikost (chtěl bych se vyhnout něčemu příliš dominantnímu). Z hlediska designu nemám nic proti klasičtějším tvarům (krabice), zpracování však musí být na úrovni a jsem ochoten za to zaplatit. Subwooferu se nebráním, ale nejprve jsem se chtěl porozhlédnout po elektronice. Až pak řešit, jaký problém by ho bylo kde připojit.

                        Budu chtít vyzkoušet například KEF LS50. Nejmenší Utopie od Focalu by zajisté byly skvělé, ale budou příliš velké. Párek Viva Utopia by byl úžasný, ale jestli budou Diabla velké, Vivy lepší nebudou. Část mne říká, že stůl mám dost velký a vždy se dá pořídit větší. >:D Ještě jsem neviděl tu novou řadu Sopra. U dražších bych neměl problém uvažovat například o zesilovači Devialet.
                        • 10 Reagovat !

                          foto classic

                          classic 05.05.2016  14:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                          Ahoj! :-))) Pokud se zajímáš o audio, určitě víš, že nejpodstatnější je akustika.... Předpokládám, že tu při tomhle samolibém tlachání máš splněnou naprosto do puntíku.... To je pro běžnou místnost zhruba 100.000...... jinak si tam můžeš postavit techniku za dva míče a stejně to bude znít napi$u......... můžem pokračovat?
                          • 00 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 06.05.2016  09:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                            Ne. Místnost je upravená, akustika je slušná, ale není to posluchárna a nemá to vypadat jako posluchárna, možnosti jsou tedy omezené. Není problém, aby na zdroji běžela korekce místnosti, kdyby na to přišlo (subwoofer by to mohl potřebovat, protože by pravděpodobně nešel ideálně umístit). Pokud by rozum prohrál a koupil jsem něco zbytečně drahého, tak bych asi uvažoval o větším zásahu. Utopie byly samozřejmě vtípek, protože jsou příliš velké (i Diabla mají přes 40 cm) a nepřiměřeně drahé. Ale jsou krásné.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 06.05.2016  17:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-finesse

                              Neprodávám ti to = zkusim ti hodně zajímavě ušetřit = třeba tě to šokne jako většinu. Zkus Muso [odkaz] = je jedno které = to dražší je samozřejmě parametrově lepší = v praxi jde trochu hloubš. Ten hlavní fór je že to můžeš vyzkoušet přesně na místě kde to budeš poslouchat [odkaz]

                              Vyber si to které se ti víc líbí = zvukově je to velmi podobné [odkaz] [odkaz] = i když to dražší.. ;-)

                              Jinak sem samozřejmě pro úplně jinou ligu = ale jestli dobře chápu na co a kam to chceš = myslím že bys mohl být pozitivně šokován :-)
    • 43 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 04.05.2016  16:11

      « Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

      Myslím si, že porovnávám porovnatelné, protože jsem výkon auta porovnával s podobně výkonnými soupeři a v tomto ohledu prostě lexus ztrácí, protože obdobně silná konkurence je zkrátka rychlejší. A co si budeme povídat, na 180 kW motor rozhodně nepůsobí...
      • 53 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 04.05.2016  16:39

        « Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

        Audi A5 je rychlejsie o 0.6s.
        Je to dovod, aby ste do nadpisu clanku napisal "Sportovec jen na oko"?
        Odvazil by ste sa to napisat aj pri teste A5??
        • 14 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.05.2016  16:57

          « Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          OOOObvyklá oooobjektivita >:-[]

          10 let starej Multitronic musí bejt lepší >:D
          • 13 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.05.2016  18:28

            « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

            Asi se spíš budeme u A5 bavit o 2,0TFSI Q, ne? ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 04.05.2016  19:28

          « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          Audi s multitronicem by samozřejmě mělo za motor+převodovka dostat +- podobné hodnocení, ale nějak ti asi ušlo, že stejně silné BMW dá Lexu skoro 2s, MB přes sekundu. Málo to není. Mě by to nevadilo, komfortní zaměření by mi vyhovovalo, ale popírat fakt je hloupé.
          Co je zajímavé, jsou vylhané spotřeby u evropských soupeřů.
          • 22 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 04.05.2016  20:26

            « Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

            Proste ju len malo merias v laboratornych podmienkach... >:-[] ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 04.05.2016  20:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

              Přitom by stačilo odpojit dva válce a mám ji >:-[]
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.05.2016  14:46

          « Re: Re: Re: RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali ??

          Psát to u testu A5 není relevantní, protože A5 se jako sportovec netváří.

          Je rychlejší o 0,6s při motoru slabším o 11kW s převodovkou typu CVT...
  • 40 Reagovat !

    foto Sky-for-everybody

    Sky for everybody 04.05.2016  16:27

    Nevadil by mi...

    ...líbí se mi. Docela.
    asi černej s černým interiérem s nějakým tím tmavočerveným prošíváním a byl bych spokojenej jak želva
  • 04 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 04.05.2016  20:03

    Lexus RC 200t

    Škoda , že do toho nedali motor.... ;-\
  • 51 Reagovat !

    foto martin-MPS

    martin_MPS 04.05.2016  21:49

    Čerstvá zkušenost

    Přesně s tímto autem, jen v jiné barvě jsem jezdil posledních 14 dní, takže několik vlastních připomínek.
    motor: Asi naprostý souhlas s testem. Motor není žádný trhač asfaltu, jako základní motorizace je ale naprosto perfektní. Opravdu hodně kultivovaný, skoro mi ani není líto šestiválce :-) ... Bere mu dost převodovka. Brzdou provozu ale určitě není. Jen ta reálná spotřeba - při ekojízdě v noci jsem dal 8L, jinak kolem 10L.
    převodovka: Možná je to ten slabší článek, pokud chce jet člověk "pilu". Ta automatika funguje dobře při běžném stylu jízdy. Při sportovní jízdě je lepší řadit manuálně, tam to bylo podle mě naprosto v pořádku.
    podvozek: Podle mě asi to nejlepší. Opravdu pohodlný a bez náklonů, Hmotnost auta není malá, ale podle mě to zde problém není.
    Ohledně designu se nemám moc ve zvyku vyjadřovat, je to hodně individuální záležitost. Podle mě je to ale nejhezčí Lexus současnosti. Sedačky naprosto super, na ovládání se dá zvyknout, chápu ale, že to je ze začátku nepohodlné.
    Sám jsem letos pořídil FC-F a když ty auta nestojí vedle sebe, člověk skoro nepozná rozdíl. Rozdíl při jízdě tam ale samozřejmě je, a to pořádný. Až najedu dostatek km, pokusím se udělat nějakou recenzi.
    • 23 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 04.05.2016  22:01

      « Re: Čerstvá zkušenost

      :yes: :yes: :-!
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.05.2016  04:46

      « Re: Čerstvá zkušenost

      Někdo tu vzpomněl ATS...evidentní stejný symptomy. Líný motor, nepřesvědčivý automat, vyšší hmotnost, spotřeba nad úrovní šestiválců. Ale skvělý podvozek.

      Omlouvám se za nezdvořilost, co je FC-F? ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 05.05.2016  09:25

        « Re: Re: Čerstvá zkušenost

        Tipujem, ze myslel Lexus RC-F :-)
      • 42 Reagovat !

        foto Aoyagi

        Aoyagi 05.05.2016  10:13

        « Re: Re: Čerstvá zkušenost

        Pardon, ale zrychlení pod 6s nepovažuji za "líný motor", zvlášť ne na evropské poměry (a to je jen základní motor). Nemáte náhodou tenhle názor od toho pána na Stream.cz, který porovnává základní ATS s "ostrými Mercedesy"?
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.05.2016  11:29

          « Re: Re: Re: Čerstvá zkušenost

          Ne, ATS jsem jezdil ve verzi sedan s 2,0T a 6° aut loni na jaře, ATS-V pak na podzim.

      • 00 Reagovat !

        foto martin-MPS

        martin_MPS 05.05.2016  15:32

        « Re: Re: Čerstvá zkušenost

        Motor rozhodně líný není, jako základní motor naprosto v pořádku. Automat je horší, pokud chceš jet sportovně. Je pak lepší řadit manuálně, což je ale pro sportovní jízdu stejně lepší. Při "normálním" tempu nemám moc převodovce co vytknout. ZF je ale lepší, to je pravda (nevím ale, jak je to se spolehlivostí). Spotřebu jsem čekal nižší, podvozek je opravdu vynikající.
        Hmotnost je taková dost ošemetná záležitost. Lexus ta auta dodává dost vybavená, příplatků zase tolik není. A možná pokud srovnáš tu hmotnost se stejně vybavenou konkurencí, nebude ten rozdíl zase tak veliký...

        Jinak samozřejmě RC-F, mám asi tlustý prsty ;-)
  • 42 Reagovat !

    foto classic

    classic 05.05.2016  11:00

    Parodie na recenzi

    Mimochodem, tohle celé je opravdu otřesná recenze na vůz... Nic hůř napsaného jsem dlouho nečetl. Samé neobjektivní názory, strohé nezajímavé věty.... Velmi špatné..... Nebo co třeba ten hoch, co srovnával R8 V10 plus s dvoulitrovým Lexusem >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 03 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 05.05.2016  13:55

    hmotnost

    to je srandovní, že tohle 2+2 kupátko s dvoulitrem je stejně těžký jako plnotučný 7 místný mpv s 2,4l...
    • 22 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.05.2016  14:02

      « Re: hmotnost

      Jak má to MPV řešený podvozek? Vede mu taky dozadu kardanka? To je velmi hrubé uvažování ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto unicorn64

    unicorn64 05.05.2016  15:42

    POCITY vs CISLA

    Toto nie je kritika autora testu. Je to len ukazka toho, ze subjektivne pocity z auta je dobre overit presnym meranim alebo profesionalnou simulaciou.
    V tomto pripade je meranie robene simulaciou v softveri ProfessCars, ktory sa pouziva na porovnanie dynamiky/spotreby/atd. automobilov (katalog od r. 1945) [odkaz]
    SUBJEKTIVNE POCITY AUTORA:
    "Lexus RC 200t (180 kW) – Sportovcem jen na oko" (titulok), "sportovní zázraky od RC 200t rozhodně nečekejte", "RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali", "Tohle zkrátka žádný sporťák není", "mnohdy ale působí ospalým dojmem", "Lexus RC má ale do jakéhokoliv sportování hodně daleko", "Jen průměrná dynamika" atd.
    Je to asi dane naladenim aut. prevodovky, manual je pod kontrolou vodica.

    LEXUS RC vs KONKURENCIA V SIMULACII:
    v poradi: Lexus RC -> Audi A5 2.0TFSI -> BMW 428i -> MB C 300
    vid. hodnoty v tabulke z clanku plus ...
    vaha na vykon (kg/kW): 9.3(1670/180) -> 9.1(1500/165) -> 8.2(1470/180) -> 9.1(1630/179.5)
    0-100 km/h: 6.7 -> 6.4 -> 5.7 -> 6.6 (na youtube sa da najst RC 7.0s)
    1/4 mile v sek: 14.7 -> 14.6 -> 13.9 -> 14.6 (cca 0-150km/h)
    60-100 km/h: 3.6 -> 3.5 -> 3.1 -> 3.6
    80-120 km/h: 4.6 -> 4.1 -> 3.9 -> 4.6
    100-180 km/h: 15.1 -> 14.7 -> 13.3 -> 15.9
    spotreba kombi: 9.6 -> 7.9 -> 9.3 -> 9.2
    Inymi slovami, RC sa v sportovej konkurencii nestrati.
    RC [odkaz] BMW [odkaz] Audi [odkaz] MB [odkaz]

    EDIT(08.05. 10.30) - DOPLNENIE UDAJOV:
    Horeuvedene udaje pre MB C 300 su pre verziu 4MATIC(4x4) pre US trh.
    Udaje pre verziu so zadnym pohonom pre EU trh [odkaz] su nasledovne:
    vaha na vykon (kg/kW): 8.3 (1490/180)
    0-100 km/h: 6.0
    1/4 mile v sek: 14.2
    60-100 km/h: 3.2
    80-120 km/h: 4.1
    100-180 km/h: 13.8
    spotreba kombi: 9.4

    SPOLAHLIVOST ZNACKY podla TUV 2016 (problemy na STK) [odkaz]
    4-5 rocne:
    Toyota(Lexus) - 12. 21. 22. 28. 30. 55. 58. (priemer 32.)
    Audi - 1. 3. 6. 15. 18. 19. 30. (priemer 13.)
    BMW - 2. 5. 11. 39. 48. 63. 105. (priemer 39.)
    MB - 6. 12. 17. 20. 24. 51. 52. 81. (priemer 32.)
    10-11 rocne:
    Toyota(Lexus) - 2. 3. 4. 6. 7. (priemer 4.)
    Audi - 16. 26. 27. 50. (priemer 30.)
    BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70. (priemer 44.)
    MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88. (priemer 43.)
  • 23 Reagovat !

    foto classic

    classic 05.05.2016  20:03

    Konec

    Evropa bude i tak za pár let pod nadvládou islámskýho státu, a ten všechny továrny VW přebuduje a bude vyrábět jen Toyoty Hilux........
    • 01 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 05.05.2016  20:37

      « Re: Konec

      Teda, ak sa to doteraz s tebou dalo povazovat za zabavne, tak tu si to teda prestrelil. 8-s :no:
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.05.2016  04:31

      « Re: Konec

      ? 8-s :no:

      Teprve teď chápu, je potřeba si kopnout do VW. Tahle zábava mě nepřestává udivovat.
  • 21 Reagovat !

    foto rado-k

    rado_k 08.05.2016  15:14

    Mne sa páči

    Asi pred týždňom som sa stal po troch BMW majiteľom Lexusu a preto mi nedá neprispieť. Vyskúšal som viaceré typy IS, GS s rôznymi motormi a všetky boli pocitovo podobne spracované. Nkoniec som majitelom iného typu aký sa tu pranieruje (GS300H) ale v zásade každý Lexus ktorý prejde redakčným testom kdekoľvek na svete schytá tie isté výčitky - vysoká váha, lenivé, nekvalitné plasty, v prípade CVT je zle už to že je to CVT, zastaralý infotainment a ževraj nemci sú vo všetkom lepši... Tak moja skúsenosť po týždni je asi taká, že sú lepší hlavne obchodníci. Predajú za viac peňazí menej železa. Keď to porovnám s predchádzajucim autom BMW 528i 180kw tak toto je citeľne pomalšie ale vôbec nie lenivé. Vo všetkom ostatnom sa mi Lexus subjektívne páči viac. Pripomínam, že obe autá majú cenníkovú cenu viacmenej identíckú 53450 BMW vs. 53350 Lexus. Začnem otvorením a zatvorením dverí. BMW malo už od výroby poodpadávané písmená na lacno vypadajúcich prahových lištách. Lexus má kompletné lišty :-) Pri nasadaní do BMW veľa plastov vŕzga. V lexuse je ticho. :-) Sedadlá v BMW za 55tisíc € sú z vrecovnivej látky, v Lexuse z jemnej kože. V inom BMW mám kožené sedadlá, no proti týmto sa podobajú viac na koženku. :-) Predné sedadlá v Lexuse sú navyše vyhrievané a vetrané :-) Základný audiosystém v BMW síce nehrá úplne zle, ale v Lexuse je citeľne kvalitnejši. :-) Základný Infotainment v BMW je celkom dobrý, ale na malej obrazovke. V Lexuse je iný ale rovnako dobrý s veľkou obrazovkou a s navigáciou :-) Po naštartovaní BMW vibruje rynčí podobne ako Škoda 100, po zahriatí podobne ako starý naftový pežot. Pri otvorených oknách katastrofa. Lexus je buď úpln ticho, alebo ak je studený tak beží zamatovo tichý štvorvalec. Nič nerynčí, nevibruje... :-) Podobne pri rozbehu sa BMW otriasa ako mokrý pes, Lexus nie :-) Počas jazdy v nízkych otáčkach BMW hlučne vibruje. Myslím, že tento problém má na svedomí prevodovka, ktorá podradí až pri 900 otáčkach, volnobeh je okolo 650-700. Celkovo je Lexus pri akých koľvek otáčkach výrazne tichší, od motora od kolies od výfuku :-) V BMW sa od novoty vyskytovali rôzne praskania plastov tlačítok, klepoty atď. V Lexuse nič také nieje :-) V obidvoch autách je podobný priečinok na nápoje vpredu na stredovom tuneli. Ak máte možnost porovnať, tak skúste ako fungujú :-) Jazda... Komfort pruženia je v oboch autách prakticky rovnaký. Reakcie na plyn by som povedal že tiež. BMW je rýchlejšie keď sa preberie, Lexus v prvom okamihu. Rozdiel nieje až taký dramatický. Treba ešte podotknúť, že Lexus má aj na papieri nižší výkon. Mne nadmieru stačí. Brzdy použivam málo, to neviem zhodnotiť. Základné svetlá v BMW sú Bixenony a svietia horšie ako halogény na E90. V lexuse mám základné LED svetlá a svietia famózne. Navyše sa automaticky prepínajú. :-) Pri nemcovi spotreba 5,3 l/100km leda tak u nafty :-) Takto by sa dalo pokračovať neviem dokedy. Záver: za prémiovú cenu som chcel prémové auto s prémiovým spracovaním a pohodlím a to som aj dostal. BMW je performance traktor za prémiovú cenu, takže už nič pre mňa. Audi je detto. Mercedes v podobnej cene nieje u mňa ani performance ani premium.
    • 11 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 08.05.2016  17:09

      « Re: Mne sa páči

      Pěkné porovnání. Jen si myslím, že u Audi značná část tvých výtek na BMW nebude platit. Určitě ne v interiéru. Ale jinak dobrý :yes: Škoda, že Lexus dělá jen sedany.
      • 10 Reagovat !

        foto classic

        classic 08.05.2016  19:18

        « Troll

        Tak myslet si můžeš co chceš.... Místo mylných myšlenek někdy sedni do Lexusu. Třeba do nějakýho kupé.... Nebo SUV.... Určitě se najde i nějaký ten hatchback.... Vlastně, ty jsi MYSLEL, že vyrábí jen sedany.....
        • 01 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 08.05.2016  19:24

          « Re: Troll

          Potřebuji KOMBI. :-|
          Špatný den? A přitom je tak krásně...
          Trollem jsi myslel mě? Fanatický fanoušku Lexusu, mě se Lexusy moc líbí, pochválil jsem poznatky majitele nového GS, zalitoval, že nedělají kastli i pro mě, a ty mi nadáváš???
          • 10 Reagovat !

            foto classic

            classic 08.05.2016  19:31

            « Re: Re: Troll

            Nadávat? Neeee.... Maximálně tě popichuji.... Nic, co by člověk nemohl vydržet :))) Bohužel nemůžu číst všechny příspěvky všech místních bláznů, ale za pochvalu Lexusu ti připisuju do neexistující deníčku malé bezvýznamné plus.... :-! >:D
            • 01 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 08.05.2016  19:58

              « Re: Re: Re: Troll

              Aj ja sa hlasim !!!!!!
              Chvalim LS ( uz neviem oznacenie, ale V8 atmo benzin 4x4 ), za to, ze podla vzoru nasich pouziva medzinapravovy diferencial Torsen - po vzore nasich ! >:D :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak, autodráha v obýváku a další ukázky ARCore

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak,…

Google před pár týdny představil svůj vlastní systém pro rozšířenou realitu ARCore, který by měl být dostupný…

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční můra všech rodičů na vlastní kůži

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční…

Let z Británie do Austrálie neprobíhá zrovna podle Joanniných představ. Má vysokou teplotu, její devítitýdenní…

 

iSport.cz

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí, postup slaví Teplice

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí,…

První překvapení nabídlo 3. kolo MOL Cupu, v němž fotbalisté Bohemians prohráli 2:3 po penaltách s druholigovou…

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal, chválí Švancara

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal,…

Danny? Už ukázal kvalitu a lehkost, ale brzdí ho zranění. Halil Altintop? Nic. Ruslan Rotaň? Dříč ve středu…

 

Reflex.cz

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který zabránil jadernému konfliktu

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který…

Je zajímavé, že zatímco dodnes obdivujeme hrdiny druhé světové války, o protagonistech té studené, kteří – snad…

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co z češtiny?

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co…

Máte rádi matematiku? Nebo jste ji jako děti a žáci nenáviděli? Oblíbenou otázkou různých rodinných sešlostí…