Já ti dneska vůbec nerozumim. To má znamenat co, ty odkazy? Že podobný testoval ještě někdo jinej a že se to auto fakt dá koupit..? To sme tady, troufám si tvrdit, tak nějak tušili.
>:D jj, je jich tam dost.
Jinak teda pro mě asi úplně poslední auto, za který bych byl ochoten utratit +2,5mil.
Není i v tvojí Julče motor od Ferrari? :-)
Mno, to ovládání klimy by nemělo být v tvrdém plastu...to mohlo být luxusnější. Ostuda je to tlačítko parkovacích čidel ve střešním panelu.
Ale zvláštní je, že v minulé generaci S-Klasse byly výdechy klímy v horních rozích palubky také z tvrdého plastu, což mi vadilo, protože jsem na to musel pořád civět co tam taková laciná věc dělá. Stejně jako švy, když se blížily konci tak se drobet klikatily. A dofukování bočnic do zatáček tedy rušilo, na místě spolujezdce jsem kvůli tomu nezabral, pomohlo až jejich vypnutí.
Tolik jsem si přestal dělat iluze o nestrannosti testů německých značek ohledně interiéru.
No.. Super.
Jinak Machala..., no říkám si, jak je dobře že tento neumětel testuje auta. Představte si, že by byl doktor, nebo inženýr nebo cokoliv ... kolik by takové individuum mohlo nadělat škod. Tady nechť se realizuje, nikdo ho nemůže brát vážně a v podstatě žádnou škodu nemůže nadělat (pokud teda to auto vrátil celé, nepoškozené).
Rasťo umí, bezpochyby, na jeho ježdění se hezky dívá, ale každý soudný člověk chápe, že tohle video jako argument proti závěrům klasického testu acz nedává smysl, ať tu místní trumpeta palcuje jak chce. ;-)
Jen trumpeta nechápe, že video z ježdění po sněhu a redakční test jsou dost rozdílné věci.
A soudy o testérech tu vynáší také jen a pouze trumpeta. :-!
Na to = bejt tak mimo realitu = už trumpeta nestačí >:-[]
Machala je podprůměrnej = fakt jen mimoň jako ty to neví = i ten SM šel nahoru = když přešel sem >:D
Rasto i Honza Koubek = který auto maj poznatky z auta v zásadě stejně jako Machala = jen závěr od nich vyznívá poněkud jinak = zkušenosti schopnosti a zpracovat to = to je ten rozdíl. Mezi nadpůrměrnejma a současnou realitou ACZ :-)
Sou prostě o level vejš = což pozná i trumpeta ;-)
Tobě to Machalovo představení přijde jako redakční test? Jako nemusíme být kamarádi, nemusíme mít ani stejné názory, ale...
Shlédnout to video je za trest, Machalovo rádoby macho vyjadřování, jak by takových aut sám měl v garáži 10 je za trest, číst to raději ani nejde. Chyby, skladba vět, katastrofa...
Ten kluk musí být rád, že ho někdo takto zaměstnal, ten kdyby chtěl dělat co dělá Rasto a nebo Koubek (kterého sem nemusel, ale co začal dělat sám na sebe, tak šel kvalitou hodně nahoru), tak umře hlady, na sebe by se neměl šanci uživit a dle mého názoru nikdy nic ani dělat pořádného nemohl.
To je neumětel nejhrubšího zrna, produkt nastupující generace. Prostě katastrofa. Uf...
To není o testu, tomto konkrétním. To by se dalo napsat pod cokoliv, pod čím je podepsán Machala... Vždyť i ty jeho pověstné návštěvy autosalonů a první dojmy..., moje holky o autech vědí víc než on. Ty aspoň umí říct líbí nelíbí a proč to.
velmi pekne auto.... v nejakej kusok slabsej verzii si ghibli viem predstavit aj v nejakom piatkovom dvojteste spolu so stingerom alebo nejakou A7 :yes:
co sa mi na tom aute paci je to ze je to kusok ine a na pohlad zaujimavejsie ako tie mercedesy a bmw aj audi ktore nemaju taky sarm a punc akejsi jedinecnosti podla mna ako ghibli ale ani ako stinger.... este by casom mohol prist niekto dalsi k tymto dvom v danej triede ... nejaka velka alfa alebo mozno nejake volvo ci genesis a pod... su to sice uz tiez monstra tieto vozy ale na rozdiel od luxusnej triedy tu vidim predsa len este vacsie pole posobnosti aj zabavy ale hlavne aj akejsi vizualnej pritazlivosti ... ghibli za mna teda nema chybu... aj kabina je taka aka ma byt... :yes:
V Ba je otevřená nová prodejna, tak proč ne. Já po Ghibli pokukuji taky a jednou z překážek byla právě příliš velká vzdálenost dealerstvi (Praha). Nyní po otevření právě servisu v Ba je to pro mne ok.
Bohužel plasty v interiéru opravdu moc kvalitní nejsou. Zkoumal jsem ještě verzi před Fl.
pokud si myslíte, že interiér (konkétně kvalita kůže) je v Ghibli (Quattroporte má stejnou kvalitu) špatná, nevím co si poté myslíte o kvalitě u BMW. Z vlastní zkušenosti BMW 640 xd vs. Ghibli S - BMW po 30 tis. km naprosto lesklé a ohmatané části kůže a zejména volant, u Ghibli více jak 2x najetých km a kůže ve 2x lepším stavu než u BMW.
Jen prosím o objektivní hodnocení všeho. Ne, že si myslim, že talián prostě bude kvalitou hůř a tak to napíšu. U Maserati je navíc daleko více částí v interiéru obloženo kůží, více než u BMW, Audi, Lexus.
Maserati používá kůži od značky Poltrona Frau - jedni z nejvíce vyhledávaných italských firem pro výrobu luxusní kůže a nábytku z ní.
To vi prece kazdy maly dite, ze Maserati dela zvuk a kuze s tim, ze kvalita kuze je jedna z nej na automobilovem trhu. Ta vypada paradne i po 10 letech.
Ked vynechas tento fakt, urcite by ma stvalo, ze interier drnca spolu s podvozkom aj kvoli menej tuhej kasni... tym nechcem ociernovat Ghibli, no mne to pride ako zaklad aby sa toto nedialo a podvozok tlmil nerovnosti a karoseria bola tuha, interier nedrncal...a to u kazdeho auta v premii uz duplom...
Na druhej strane, ked to Ghibli prislo, tak vsetci novinari spievali ody na to aka je tuha karoseria a jazdne vlastnosti atd. Dnes citam nieco uplne ine.
Ta karoserie tuhá je. Řekl bych až dost, ale jízdním vlastnostem na silnicích normálního stavu je to výhoda. Auto těžký je, ale to je dáno i rozměry. Nechápu ovšem kritiku brzd, ty bych zrovna označil za vynikající, skoro jak žiletky. Kritiku na infotaiment a nedostatek technologických serepetiček chápu, ovšem to auto o tom není. To, že je dražší než “jakoby” konkurence je fakt, ale mělo by se chápat, že jsou Maserati tak trochu mimo klasicky trh.
tak to ale mas pomaly s kazdymi generacnymi obmenami... pri pohlade do zadu najdes vela recenzii z tej ci onej doby kedy nejake auto chvalili za tuhost, komfort a jazdne vlastnosti , ale malo z toho obsahu plati do dnes... skor nie a novsie auta su stale tuhsie, lepsie tlmia nerovnosti a snazia sa v interieri nedrncat... mam dojem ze napr nova BMW7 a A8 su o dost novsie kusky a extremne zamerane na tieto oblasti...
clovek si to nechce spajat, ale niekedy sa neubrani... ono aj u alficiek nasich zlatych sa ten vyhrkany interier a nejake to nekonzistentne tlmenie nerovnosti spomina dost casto... z vlastnej skusenosti napr 156ky, ale aj novym giulette, mitu a pod... teraz to nechcem zhrnut, ze kazdy talian... a ze maserati ... to nie, no potom rozmyslas nad tym testom, ze hm je to nahoda, alebo ako to je ? nevíš...
Pozri, určite nehodlám spochybňovať to, že novšia konkurencia bude tuhosťou karosérie zase o niečo lepšia, ale ak raz je karoséria dostatočne tuhá pri predstavení modelu, tak po FL predsa nezmäkne, skôr výrobca (všeobecne) urobí nejaké dodatočné úpravy na jej zvýšenie + úpravy podvozku s nejakým cieľom či už smerom do komfortu či agility atp.
ja nepisem, ze zmakkla, ja polemizujem nad tym, co pisal autor clanku, on to uvadza nie ja... ja iba tvrdim, ze ked to zrovnava s BMW7 a A8 tak tam rozdiel v tuhosti mozno citi to je cele... dosledky horsieho tlmenia nerovnosti a drncaveho interieru spomina tiez, tak nazor si kazdy urobi sam, ja ho uplne nemam... napr Lavente tiez kritizuju pre drncavy interier, podvozok a horsiu tuhost karoserie...
myslim, ze slo o priklad novych modelov sedanov BMW a Audi a nehralo rolu ake velke, ked uz si si rypol tak som napisal 5+A6 ale defakto je to jedno a vyznam toho co som myslel tj tlmenie nerovnosti, tichy interier a tuhost skeletu plati... zbytocne sa zas rypes v cocotinach
...možná bych nebyl tak kritický k interiéru, jel jsem jeden z prvních kousků a nebyla to taková tragédie, nicméně třímilionová cenovka je dost.
Navíc tu dnes máme o půl generace mladší a nové modely, takže se Ghibli bude muset hodně snažit a to zejména cenou. QV je silný soupeř ve vlastní stáji ;-)
Zvuk motora je po Ferrari to najlepsie a hlavne v tuneloch :yes: Znie to super oproti napr. BMW M ktore znie ako ked kostry sulozia na plechovej streche...
Ja normalne stahujem okno aj za dazda ked pri mne frci Masarka alebo Ferrari ...vyladenie tych motorov technici zvladli na :yes: Nikdy som sa v masarke nevozil ale koli tomu zvuku a dizajnu by som to bral...nemam na to zatial budget kedze kupujume auta do okolo 50 000 eur , mozno sa raz zadari... je to velmi pekny povoz aj ked mi vadia tvrde a traslave auta tak to teraz pouzijem ako vyhovorku tenkej penazenky >:D
Ja jsme nad tim Ghibli i celkem uvazoval v ramci planovane nahrady stavajiciho vozu, protoze to auto ma neco do sebe a s ohledem na dost desivy (z pohledu kupce noveho) propad ceny, se daji zanovni malo jete kousky sehnat za velmi zajimave ceny (v kontrastu s velmi nezajimavou cenou noveho), jenze cela tahle uvaha skoncila na pouzitem infotainmentu. Sice tady lidi tvrdi, ze Maserati na infotainment nejezdi, bohuzel infotainment je co v kazdem aute pouzivate dnes a denne a ten v Maserati (prevzaty z lacinych Chrysleru) je naprosto sileny a mozna vubec nejhorsi co jsem kdy potkal. Mam s nim bohuzel bohate zkusenosti z rentalovych Chrysleru v USA se kterymi mam najete desitky tisic mil a tudiz vim, ze na neco takhle priserneho si clovek proste nezvykne a ze by mne tenhle zpusob komunikace s vozem neskutecne s*al celou dobu jeho vlastnictvi. Tohle je bohuzel neco co Italove tezce prokaucovali, protoze evidentne nikdy nepochopi, ze luxusni auto nedelaji primarne jeho prednosti, ale zejmena absence vyraznych nedostatku. Koupit za dosti strasidelne penize (zejmena u funglovky) takovehle auto a pak se trapit s naprosto debilnim a neergonomickym infotaimentem puvodne z aut co stoji petinu tehle cenovky navic ve skutecnosti s kvalitou horsi nez maji entry level modely za lehce pres desetinu ceny a k tomu koukat na hnusnou pribastlenou mobilni navigaci, ktera pusobi svoji grafikou jak pest na oko to da malokdo. Mozna i to je duvod proc Nemci prodaji o tolik vice aut nez Italove.