bezpríkladne nízka hmotnosť to nie je, nový svišť je rovnaký, iba že by sa autor chytal väčšej tuhosti, ale nie som istý. A jazz by som do porovnania neťahal, je to trochu iné kafe, to skôr yaris 1,5. Ale inak dobrá cena, dobrá voľba, dobré auto
mi to za tu cenu pride dobry kauf... neviem preco by mala byt uplne najlacnejsia, ma vybavu aj celkom miesto v zadu... a atmosferu co este zopar vodicov dnes oceni, aspon nejaky vyrobca este ponuka zmenu
Atmosféra neatmosféra, důležité, alespoň pro mne, je, že to je 4 válec a 1,5. Dneska aby člověk takový objem pohledal u nižší střední, natož pak v této třídě. :yes:
s kompresním poměrem 14/1 neuspokojí. Je třeba mí pod kapotou plnohodnotný vznětový motor s kompresním poměrem alespoň 16/1, nebo více. Hned by vše vypadalo lépe!
Milý Áďo, ja by som ti doporučil aby si na pohon vlastného tela začal používať plnohodnotný diesel. Ideálne taký, aký sa používa v kontajnerových lodiach. Ten bude pre teba ideálny ;-) . A nezabudni udržovať vysokú svetlosť podvozka
´´Co vozu zůstalo, je malá řiditelnost plynem, kdy po jeho odstavení auto přejde z pocitové nedotáčivosti k více neutrálnímu chování. Že by účinek G-Vectoring Control?´´
Pan Dusil urcite ? Ved G-Vectoring vychadza z toho, ze system uberie SÁM krutiaci moment motora pred zakrutou resp. po najazde do zakruty a necaka na to, ze odstaví plyn vodic... na to by tam G-Vectoring byt nemusel...
To co popisujete skor robi geometria zadnej napravy, pripadne jej priecna poddajnost...
asi myslel oproti ziadnej teda nulovej tam je nejaka... v niekt. jeho testoch popisuje u aut aj stav kedy je riaditelnost plynom nulova, ze to nefunguje vobec...
mna by skor zaujimalo, ci tu onu tupost v riadeni a uhybani stopy nemaju na svedomi skor balonove 15ky ako makke silentbloky... ako verim, ze G115 bude tuhsia v tlmicoch a pruzinach, je to najrychlejsia verzia no nevíš... mozna to spravil facelift ze to stoji na makksich alebo vacsich silacoch
Na akční výbavy čekala jak na smilování. Dokonce jsou fakt dobře poskládané, ale nejsem si jistý, jestli se po čtyřech letech povede zachránit prodeje. Jinak je to celkem sympatický model. Vždy jsem ji řadil někam ke Swišti, na okraj třídy, ale teď koukám, že délkou nevybočuje z normálu.
Akorát má dlouhou kapotu a krátkou kabinu... takže prostorově je to spíš S než M :-)
[odkaz]
Jo, za mě výbavy taky dobrý.. možná by se našly zákaznice co by místo tempomatu raděj viděly tu parkovací kameru nebo senzory, ale to se holt všem nezavděčíš.
presne tak.. a ta jej kabina je aj uzka.... nielen mala a kratka ... proste je akasi az moc stiesnena... pride mi ze krasa tu hrala prim... ale nie zrovna praktickost... kapota krasne dlha parada ale kabina mala ako v miniaute... no a u maleho auta oceni clovek asi skor praktickost ako krasu ... teda aspon vacsina... :*)
Nemá každý metr devadesát, že... a ve světě si lidi kupují auta i pro to, jak vypadají a jak jezdí. Nemyslím si, že úměra - čím větší, tím lepší, která platí u nás, je povinná například v zemi výrobce.
Jak už jsem psal, autem jsem jel a to nejednou. Není menší než Fabie, vpředu rozhodně ten pocit nemám. Vzadu jsem vezl dva mladíky přes 190cm, sám mám 185. Nikdo si kolena netísnil. Kvalita jízdy je to, co Mazda prodává spolu s designem. Na obestavěnej prostor se zaměřují jiní.
JJJ Mazda zlevnila, konkurence zdražila a tak se tak nějak k sobě cenově přiblížily. Co se v minulosti zdálo drahé, díky postupnému zdražování ostatních už tak drahé nezdá. :-)
Asi tak, navíc kvalitní u nás méně rozšířená auta nebudou podlézat laťku, Honda Jazz taky není z levného kraje. Kdo chce mini vozítko, může to být zajímavý kandidát :yes:
Svezl jsem se. Kolega ji má, pokud srovnám s Fabií, tak má menší kufr. To asi nikoho nepřekvapí, ale jinak je to skvělý malý auto na kterým není vidět, že jde o nějakou badžetovou verzi většího.
Levné je u mě za 179, ale to je pak Citigo v akci >:D 300 už je hodně peněz :-! Nejde o to že máš nebo nemáš. Můžu dát třeba 600. Ale v obchodě koukáš co stojí mlíko nebo salám. Důchodci se můžou z letáku se slevou 5Kč pominout a pak bez mrknutí oka vydáš několik set tisíc. Pořizovačkou to totiž nekončí, kde máš garáž, benzín, oleje, opičárna typu zimní gumy, povinná pojistka, šampon, manometr, vysavač, vosk, trvale nová lékárnička a ták. Vzhledem k tomu jak je auto vlastně mnohdy nepotřebné (aspoň pro lidi v centrech velkých měst), tak je to oproti ostatním výdajům celkem velká položka. Si porovnej kolik vydáš na vzdělání, zdraví, sport >:D Ne, všechno narveme do aut :-! Navíc to ani nevydrží, za 10-15 let to má narozdíl třeba od bytu zlomkovou cenu a celé znova ;-) Se podívej kolik stála modrá Felicia Laurin a Klement s 1.6 a co z ní dneska zbylo, auta jsou drahá sranda. A střepem samozřejmě nikdo jezdit neche. Takže frr, pokud to má být něco normálního, tak 3/4 mega jen to střelí. No a žena by chtěla auto taky ... si to celé posčítej, auto je vždycky drahá zábava.
priznavam ze mazda 2 sa mi moc pacila ..... ale nakoniec by som musel dat 14 litrov za to comi ponuklo polo ( s 1000 eurovym bonusom ) za 12 ( vykon, vybava, disky ) ... a to uz je v cene skoro golfu :-( ... a asi aj preto sa u nas 2-ka predava hodne slabo ... lebo v tychto jej cenovych vodach ( ak clovek nechce zrovna zaklad s 55kw na plechacoch ) sa uz daju kupit o triedu vacsie kusky ( ceed, i30, astra ci nejaky slusny rapid a pod ) ... takisto neviem ako je to s prehrdzavenim... ale snad to uz mazda nejako poriesila... lebo vidim uz aj par rokov stare vacsie 3-ky predoslej generacie krasne kvitnut ... ale ako vravim... snad nove mazdy uz toto maju ok... kazdopadne pekne auto .... a svojich zakaznikov si iste aj u nas za danu cenu najde :yes:
PS: este jedna vec... vpredu v kabine je mazda 2 hodne uzka .... to aj felda je sirsia ... takze navzdory docela slusnym rozmerom je fakt malicka... skoda tak slabo vyuziteho priestoru vzhladom na dane rozmery ... v tomto je koncern uplne inde ... je v kabine vzdusnejsi ... co mi tiez vyhovuje
Mám dojem, že Skyactive potřebuje delší výfukové svody, takže ta dlouhá kapota není jen tak na ozdobu.
Tahle verze problém s cenou celkem řeší, za 10t to má celkem rozumnou výbavu. Ok, motor nestíhá 1.0tsi, ale na příměstský provoz... co jsi to kdysi říkal o poctivých atmosférách? ;)
akurat potom je zase kabina mala... kedze na danom podoryse pri dlhej kapote uz moc priestoru pre posadku neostava :-( ... inak zaklad nic moc co sa tyka aj budikov... ten kokpit je v tomto desny ked zvazis aka je cena auta... a ked chces poriadne budiky uz musis ist do lepsej vvybavy a silnejsej verzie ( pritom stejne dostanes nic moc budiky... jeden ako tak schopny ale dve miniatury ) ... to iste kola ...... ja som si to pocital a aj predajca mi to vytmavil .. musel by som siahat kdesi na 14 tisic eur aby to auto vobec nejak vyzeralo ... ale ved za 14 mas uz ceeda predsa so silnejsim motorom.. aj s celkovo lepsim interierom .. o priestore a dalsich "bonusoch" vacsieho auta ani nevravim :*)
Budíky nesouhlas, celý interiér je i v Challenge hezký. Volant a řadička parádní, to rádio bez hmi trošku slabší, sedačky max průměr... ale jinak na úrovni, ne? Dekory, budíky. ..
u nas je 2ka pomerne dost draha.... mne sa prave budiky moc nepacili ani toto [odkaz] [odkaz] ... cela ta stredova konzola je v reale hodne minimalisticka a taka .. hm nijaka.... ale ako vravim chce to lepsiu vybavu a aspon 14 litrov si prichystat... takisto tie plechace su v danej cene doslova desive a inak pekne auto slusne degraduju ... u konkurencie vdaka vhodnej akcii som za 12 uz dostal aj slusne elektrony ... vlastne rovno az dve sady ;-) plus pneu ... to v mazde by som musel rubat uz kdesi ozaj k 15 litrom ... mazdy su proste uz akosi dnes pridrahe a akcie tam ani moc nehrozia kedze ludia ( ktori na to maju ) si asi radi za krasu zaplatia a predajcovia to vedia ... ved si zober aj na akej cene zacina vacsia 3ka a na akej ceed... tam je rozdiel aj 2000 eur... pritom ceed urcite nie je horsim autom ani slabsim v zaklade ako zakladna 3ka .... pride mi ze mazda uz siaha kdesi k polopremii teda aspon cenami... ved slusna 3ka vyjde v pohode aj na 19 tisic eur ..co ozaj nie je malo na pomery daneho segmentu ..