Diky za test. Dovolim si jen jednu pripominku: Mazda2 NEMA mala zpetna zrcatka, troufam si tvrdit, ze jsou jedna z nejvetsich ve tride (co se plochy tyce). Podivejte se treba na takove Polo, ma je polovicni...
Rádo se stalo :-) můj čistě pocit je, že ta zrcátka jsou malá - alespoň při pohledu zevnitř. Rozhodně to nejsou žádné "sloní uši", co by bránily ve výhledu šikmým směrem. A to je u auta do města velmi dobře!
No nevim, zda to nejsou sloni usi pri srovnani prave s ostatnimi :-) , jinak Mazda2 ma totozna zrcatka s Mazdou3 i Mazdou6. Tomu, ze je dobry vyhled, vdeci spise nizko polozene hrane bocnich oken (respektive stoupajici linii smerem od A sloupku k C sloupku) a tim umistenym zpetnym zrcatkum.
Zajimaly by mne ty brzdy jeste, pisete, ze maji ostry, neplynuly nastup...to by byla obrovska zmena oproti pred F/L verzi, ktera byla za plynuly, ale ucinny nastup brzd prave vsude chvalena (a pro me jeden z minoritnich plusu pro koupi oproti VW gruppe, kde clovek polechta brzdovy pedal a oblizuje predni sklo). No, budu se muset s F/L verzi profrcet ;-)
Zpočátku se nic neděje, pak stačí stlačit pedál brzdy o kousek víc a destičky se do kotoučů zakusují nečekanou silou. To je pro mě ještě horší než přehnaně ostrý nástup brzd (už při jemném sešlápnutí) ve Fabii nebo Puntu. Kdybych bral Mazdu2 AT jako auto do města, tzn. na krátké a ne vždy pravidelné jízdy, tak se na to snad ani nedá pořádně zvyknout a naučit se ten malý bod, kdy auto brzdí zlehka, ale účinně.
Ta Honda ale nebude mít automat (dalších 30 tisíc) a nebude "v plné palbě". I když je výbava Comfort zhruba stejná jako TE u Mazdy2, tak v případě Civicu je to úplný základ.