Pokud chcete opravdu rychlý Mercedes-Benz C, ale plnotučné AMG 63 je pro vás moc brutální a drahé, máme řešení. Jmenuje se AMG 43 4Matic a „koule“ mu opravdu nechybí!
Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?
Ještě než se tu rozhoří diskuse nad tím Medvědem, tak by se chtěl redakce zeptat, proč se letos vykašlala na každoročně zveřejňovaný žebříček neajktivnějších diskutérů za uplynulý rok, tedy nyní za rok 2016????? Většinou jste ho dávali již 31.12.! Pokud jste si toho ještě nevšimli, tak už je 2. ledna 2017, pánové! Proč rušit tak pěknou, po léta zavedenou tradici? U následné diskuse jsem se vždy dobře bavil, rozhodně víc, než u videa s nekonečnou řadou přežbleptů redaktorů... 8-s
Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?
Nomen omen... :-O
Dosud nikdy jsem v tomto žebříčku nebyl a ani se o to nesnažím. Na to je můj čas příliš drahý! ;-) Jen mě prostě překvapilo, jaké tady letos vymýšleli novoroční "kraviny", ale na tradiční novoroční rubriku zapomněli, tož vše! :-!
Tomu rikam auto na kazdy den :yes:
Mercedes konecne nabizi neco, kvuli cemu ma smysl se zamyslet, co z ty D3 sakra vybrat. Posledni dekadu pro me byla spis D2.
Nezapomněl jsi na S-klasse z D3? ;-)
Jinak doposud například céčko nabízelo o hodně víc než mainstream, netvrdím že to byly zrovna motory, netvrdím že to bylo zrovna ostré svezení, ale ta celková kombinace jak ty auta jely a kvalita interiéru dávala hodně nadstardardní pocit.
Opravdu doporučuju zkusit nějakou obyč. 220d bez těch katalogových dekorů a dvoubarevných kůží, fakt nechápu, kde se ty ódy na interier céčka berou. Je to naprostý standard, leda by ten nadstandardní pocit dodávalo vědomí, že si musíš připlatit i za držák nápojů, to je v MBC skutečně nadstandard. ;-)
To je přesně to o čem píšu. Jak říkáš, vlezeš do toho a lekneš se - vše černé, a klavírní šedý lesk na středovém tunelu. Jenomže hned po pár minutách jízdy zjistíš, že je vše na svém místě, skoro všechno je měkký kvalitní plast, nic nevrže, vše perfektní, kovová lišta vpravo je kov, na nic si to nehraje. Za mě je tahle kombinace pořád lepší, než milion pseudo-plasotvých lišt hrajících si na kov, nerez a nevím co. Ale máš pravdu, že když jsem do toho vlezl, tak jsem si taky říkal: "Tohle má být Merdedes?", ...... ale přesvědčil mě. :-!
(mínus jsem ti nedal)
Sak taky pisu, ze "pro me". Protoze S/A8/7 nejsou auta pro me. Moc velky. Vim o tom svy. Obcas jezdim s Q7 a je to fakt opruz davat porad bacha v podzemnich parkovistich, abych nekde neodrel rafek. Preferuji mensi auta velikosti 5/3er. A tady z D3 tahal MB za nekjratsi konec. Ted se situace meni. Jinak s timhle motorem to u mem vyhrava GLC.
Vidím to stejně, sice jsem ještě nejel novou 5er, ale éčko je po dlouhé době zase mercedes, který mě jízdně zaujal, určitě lepší auto než F10 nebo stále aktuální A6/7.
motorizací uvažuju, sice v éčku, ale ta auta mají stejné přednosti i chyby. V6 biturbo je velmi povedený motor, jakkoliv po stránce dynamiky mu od bmw stačí i papírově slabší motor 40i. Projel jsem E43 amg a čistě kvůli vzduch. podvozku bych nejspíš upřednostnil E400, protože ta defaultně vzduch mít nemusí. I když tuto konkrétní motorizaci musím teprve vyzkoušet. Problém je v tom, co popisuje i autor testu, v komfort modu je auto pohodlné, pomineme-li klasické mlácení kol na dírách, ale jestli řidič na auto přitlačí, pak na mírně náročnějším povrchu karoserie nestíhá kopírovat pohyb podvozku. Řešením je sport nebo sport plus, kdy karoserie s podvozkem "chodí" stejně, ale je to za cenu naprosté ztráty pružení, auto skáče jako koza. Dobré na okruh nebo německé silnice, u nás nepoužitelné. Céčko i éčko na obyč. podvozku s magnetorol tlumiči se chová konzistentně a je možné s ním jezdit svižně i po českých okreskách. Jinými slovy, má-li tohle být podvozkový vrchol řady, pak já říkám, že selhává, minimálně hvězdu by ho v mém hodnocení stál.
Jedno auto se vzduchovým podvozkem mám, Range Sport, tam proti němu nic nenamítám, pro velké suv, které může díky vzduchu zvednout podvozek, je to dobrá varianta. U CAMG je spíše na škodu, proč, to jsem myslím popsal celkem zevrubně.
C AMG ma vzduch? To asi neee.. Mal som za to , ze AMG ride control nie je vzduchove pruzenie, iba nastavitelne tlmice. Opravte ma ked sa mylim kolegovia. Ja v C63s coupe ale urcite nemam vzduch.
Ano, špatně čtu, vzhledem k popsanému chování, které mi připomělo mnou zkoušené E43 amg, jsem tam ten vzduch prostě viděl. :*)
Každopádně je dobře, že u C amg vzduch vynechali.
Suhlasim s dinarovym opisom podvozkov u MB. Clovek (ja) by cakal viac. Hlavne to buchanie, aj v bezvzduchovej verzii (C) je obtazujuce.
Doma mame aktualne C (220d 4matic kombi) manzelka a ja mam 320i sedan. A tie auta maju rozne paradoxy. Napr. pri rovnakom obuti a bmw navyse runflat, zvlada to bmw (v zmysle kultivovanejsie a tichsie) niektore nerovnosti (tie ostrejsie, ako su roletky pred krizovatkou, priecne nerovnosti) lepsie az rozdielom pol triedy voci tomu C. C je sice plavnejsie, 3-ka viac kopiruje teren - ale nie neprijemne. Tazko sa popisuje. Jazdne sa mi urcite viac paci 3-ka a povazujem ju za lepsie auto (mozno aj preto, ze je to RWD - to ma hrozne bavi).
A co je velky rozdiel - tak to C-cko celkom slusne (na premiovku neslusne) hrkoce v interieri... :(. To by ma velmi stvalo, keby som ho mal. Inak je voci 3-ke absolutne praktickejsie, co zase mne je jedno :). Plus trojka posobi hodne tuhsie. Tak isto priplatkove sportove sedadla v 3 su ovela lepsie (aj pohodlnejsie aj lepsie drzia) ako priplatkove komfortne v C. Resp. celkovo posed za volantom je v C dobry, ale v 3 vynikajuci. Naopak - silnou devizou C-ka je odhlucnenie. Tam sa 3-ka nechyta.
Mal som moznost sa previest aj v novom E - zatia iba 220 tusim, RWD ale to auto sa mi pacilo ako jazdilo :).
Já sedačku na zemi vždy preferoval. Razil jsem vždy, že posaz čím níž = tím lépe. Liboval jsem si v dvojkové Laguně, která má posaz hodně nízko a přesedlání do Mondea IV byl šok. Nyní i když pořád jezdím se sedačkou na zemi si musim při rizikovějším parkování "vyjet" nahoru, protože nevidím kolem sebe, natožpak čumák auta >:D
Ano, z dobových mainstreamových kombiků byla rozhodně nějnižší - Mondeo, Passat.. i porovnání s Oktávkou I a II, Jettou. Neměl jsem elektrické sedačky, proto možná byla nižší.
Tak jo, tak jsem "exot". :-)
Píšu to jako reakci na Tebe, ale shrnuju tím všechny.
Mně se prostě líp řídí, když mám volný ruce... a když sedím hodně nízko, tak mi to ty ruce "svazuje".
Takhle jsem si jednou sedl známému za volant, taky rád sedí na zemi (musí, má přes 1,90, já jsem proti němu malé pivo), před očima jsem měl kapličku přístrojů, nad ní ještě věnec volantu a jediný provoz, který bych z té pozice mohl sledovat, byl ten letový 8-s abych to zkrátil, sedím raději NA autě :-)
Tento autorem zmíněný "takřka závodní posaz" umí každá relevantní konkurence, jen u XE je sedačka o fous výš než by měla, ale A4, 3er jsou ještě o kousek lepší céčka v tom, že umožňují ještě více přitáhnout volant, o málo, ale třeba pro mně je to docela zásadní věc, protože já jsem ten typický příklad na zemi s nohama nataženýma sedícího řidiče, přičemž se u toho nechci sápat po volantu. Pro mně je v tomto ve třídě nejlepší 3er, ale jak říkám, D3 tohle umí obecně.
Jak se mi minulé Cé-kombi nelíbilo, tak tohle je paráda... barva, kola... všechno sedí.
Vnitřek taky super, minimálně volant a sedačky... ty bílé dveřní výplně a červené pásy jsou už možná trošku moc, ale kdyby to muselo být, asi bych se i s tím smířil :-)
[odkaz]
Tak kombíky nejsou o kráse, ale spíše nouze. Když potřebuju více místa nebo kufr, koupím SUV. Osobně jsme dávl v této třídě přednost kupé minulé generace. Bylo takové více chlapské.
SUV na kufr? Aby si suploval kufr Cčka, musel by si o dvě třídy do většího SUV, které bude také o dvě třídy dražší... Mne se zrovna kombik C líbí více... které SUV bys volil namísto C?
Hloupost brachu. BMW X1, tedy i to nejmensi iXko od BMW ma kufr:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 505 / 1550
Proti zde testovane C Klasse:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 490 / 1510
A to se bavime o iXku postavenem na platforme (budouci) jednicky, tedy nizsi stredni. Takze o tridu mensi SUV nez zde testovana C klasse a prece s vetsim kufrem. Kdyz se podivame jeste o stupen vys do "strednich" SUV na takovou X3 a porovname Cecko tady, tak je to pro kombik tradicniho modelu jeste smutnejsi vysledek:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 550 / 1600 ;-)
PS: a at v tom nemachame jen Stutgartske, i stredni z Mnichova v karoserii kombi ma zakladn objem jen 495l.
PS2: A hele ho, Audi A4 avant, ktere jsem osobne daval nejvetsi sance, ma taky kufr jen 505l. Nova Q5 pak 550l. :-)
Tak zrovna Q5 je o pár set tisíc dražší, než A4 Avant :-) Základ Avantu je 850 a Q5 1 070. SUV je prostě povětšinou dražší a když budeme hledat dále a né jen u prémiovek, tak to bude v hodně případech naopak.
Q5 urcite neni drazsi o par set tisic. Ano, zaklad avantu je za 850tis, ale je vhodne dodat, ze je to za 1.4tsi, manual a FWD. V takhle oholene konfiguraci se Q5 vubec nenabizi. Ta Q5 za 1070tis o ktere pises je 2.0tdi quattro a manual. Tady se zase nenabizi A4 ve stejne konfiguraci, prvnim prusecnikem je az 2L TDI 140kw quattro a automat a tam je rozdil 64tis Kc (1190tis vs. 1254tis) ve prospech A4 avant (vybavu jsem nezkoumal). V podobnych cenach docela zanedbatelne, resp. poplatne tomu, ze s SUV clovek dostane "vic auta". A kdyz to vemu ciste v cislech, tak o 5% vic stojici Q5 nabizejici o proti avantu o 10% vic litru v kufru bude vitez tak jako tak. ;-)
A ano, zminuju jen premii, kolik toho clovek nalozi do kodiaqu asi pripadneho kupce C Klasse zajimat nejspis nebude.
Chápu kam tím míříš, jenže zase z hlediska ceny, když chci A4ku, tak nějakou takovou použitelnou koupím za 900-950 tisíc, nepotřebuji Quattro, atd... Proto připlácet za Q5 nemusí být vždy nutné, nebo na to ani nemám rozpočet.
A4 za 900-950tis bude zcela jiste pouzitelna, ale pekny pohled na takove, nac chodit kolem horke kase, holatko, to urcite nebude. Kazdopadne to uz zklouzavame nekam uplne jinam, slo mi jen o to ukazat, ze kufrem SUV za stejnetridnim kombikem obycejne nezaostavaji, ba naopak. ;-)
Jenze SUV ty litry nahani vyskou. Kufr kombiku byva delsi, coz je rozhodne pouzitelnejsi. Kazdopadne potrebuji-li vice mista, nebo kufr, koupim si... vetsi sedan ;-)
No takhle jednoznacne bych to urcite nerekl. Neni nic hloupejsiho nez nekonecne dlouhy kufr v kterem jednu nebo jen par veci ma clovek problem rozumne dosahnout, bo jsou metr dvacet daleko. A kdyz uz je spokojene dosahne tak jen za cenu toho, ze si prave ocisti zadni naraznik svyma kalhotama. Ne, dekuji. Delka je fajn chci li vozit dlouhe predmety, jinak je spis na skodu.
Pokud tam máš jednu nebo pár věcí, tak se to typicky dá řešit nějakým organizačním/ fixačním přípravkem. Jen kombinace malá a těžká je problematická; těžké věci je dobré zafixovat zapřené o opěradla, aby vůči nim nenabraly moc rychlost.
To je individuální. U sedanů mi právě nejvíc chybí výška. Nepotřebuji jít až ke stropu, ale chtěl bych mít možnost rozumně velký kufr postavit (druhý největší rozměr na výšku). Velká hloubka (délka) pak umí být otravná, když se musíš pro něco natahovat až k sedadlům. Zase tolik zavazadel nevyžaduje velkou plochu (mám kufr, který je zhruba metr na metr, a plochu podlahy tak dokáže využít).
Jako názor beru, mně se ale kombíky líbí o hodně víc než jakékoli SUV a když je to hezky udělané, tak nemám problém ani dát přednost kombíku před sedanem / liftem.
Tak tady bych si dovolil ohradit se:) kvůli tomu, že potřebuješ převézt postel z IKEA přece nepotřebuješ sedět o dvacet čísel vejš:) Navíc, iluze, že je v SUV více místa je skutečně iluzorní...
Mali to aj predchádzajúce C a E kombi. Síce to nebilo tak do očí, ale tá klesajúca zahnutá línia spodnej hrany okien vzadu tam bola. Myslím že toto len naväzuje na predchodcov.
Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompeso
Třeba bych i souhlasil, s jedním velkým ALE. Prémiový střední vysokovýkonný sedan se dá používat jako rodinný poměrně omezeně a s odstupem času (jak mám své auto rád) přemýšlím nad výměnou za kupé. Obvykle v něm jezdím sám nebo ve dvou a na převoz rodiny s harampádím včetně hafuši použiju gazík. Pak přes všechny klady převáží krásná karoserie kupé s o něco menší váhou a ostřejším nastavením.
Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompeso
:-)
Já se držím víc při zemi a navíc jsem ve věku, kdy už moc prostoru nepotřebuju.
Takže mám 500X jako dospělý auto, u kterého vím, že mě proveze i sněhovou nadílkou, jako je teď za okny... a k tomu Punto pro případy, kdy chci jet jen kousek a levně.
A většinou s ním jezdí má lepší polovička.
Takže to řeším tak nějak akademicky. A s kočkou je prostě víc potěšení... výhody kombi tím vůbec nezpochybňuju.
Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompeso
Jaguara mame a zobrali sme ho prevetrat do Francuzkych Alp... Je to ale XF 3 d. myslim 280 koni / tie nove uz maju 300 koni / . Mozem porovnat z E 350 d a podvozok na Jagu je stvoreny na zakruty a sportove jazdenie. MB ma lepsie odhlucnenie je konfortnejsi a lepsi interier. Strucne povedane MB je nudnejsie auto a JAG je najvacsi fesak krajsi ako BMW,Audi alebo MB tam to aj slepy uzna aspon teda po hmatu... Tazko sa v tych vodach vybera obidve auta stali okolo 50 000 euri je tam dost vybavy aj ked nie plnka... ja som vybral E 350 kedze mi vyhovuje nudne presuvanie.... Inak AMG bude ine kaficko... :yes:
Moc povedená alternativa k 340xi, jakkoli bych stále dal přednost BMW (zvenku ten Mercedes vypadá dost útle a nevidím tam nikde mnoho "sportovních" ambicí), ale hádám, že to je záměrně (přece jen cílovka je jiná než u 3er). Přesto :yes:
Myslim ze v UK ti ani ine nepredaju ako AMG packet ktory je standard. Aspon tomu tak bolo ked som pred rokom kupoval MB. Ten AMG packet je len par dodatkov nejake listy, disky kolies a par prkotin. Mne osobne sa viac paci hviezda na kapote / nemyslim nalepenu placku / . volakedy to ale dost kradli neviem ako je to dnes...Na ten design sa da zvyknut. Zenam sa ale hviezda dost lubi je to ako lep na muchy a skor potrebujes biolit proti otravnym mucham do povinnej vybavy.... >:D
"Třílitrový šestiválec se dvěma turbodmychadly pod kapotou „baby“ AMG? Ten musí mít přinejmenším přes 400 koní! Jenže chyba lávky. Tento motor má „jenom“ 270 kW..."
Nespletl si autor kilowaty a kone? Vzdyt samotny mercedes oznacenim C43 rika "nebyt evropske unie, byl by to 4.3 V8", vzhledem ke kroutaku dokonce 5.2. Takze 270 kW ze trilitru mi nijak prizemni nepripada, naopak...
Přízemní to není, ono papírové koně nejsou všechno, aktuální RS4 jich má 450 z osmiválce a v reálu neujede ani 340 koňové 340i, a počítám, že ani těmto 365 koním v c43 amg, protože prostě turbo matters. ;-)
Tak já už snad jen přidám srovnání 340i a RS4. Čert ví, jaké měly oba vozy podmínky, spíše pro ilustraci...
[odkaz]
Ještě OFF TOPIC. Já teď hltám každou informaci o SQ7, protože květen se blíží a napadlo mě udělat srovnání těch nejsilnějších naftových motorizací Audi a BMW.
Pro "topten" ještě jeden bonus ve srovnání s 540i. Upřímně řečeno - NIC TAK VYROVNANÉHO JSEM DLOUHO NEVIDĚL. Omluva za velká písmena, ale Kylie mi tak moc chybí... ;-)
Pěkný videjka. Tu RS4 jsem uvedl, protože jsem se s jednou nedávno potkal na dálnici a divil jsem se, že mi (335xd) neujíždí, z nuly na 200 by mi o pár vteřin ulítl, ale v klasickém pružném dálničním zrychlování z 90 na nejvýš tak 220 mi vždy ujel max. o pár metrů, stejně jako 340i, takže jsem měl za to, že budou s 340i prakticky nastejno, což tvé video potvrzuje. Pikantní je, že 335xd jede na chlup stejně jako 330d zadokolka, takže v reálu se bude 450 koňová RS4 trápit s tím, aby ujela o 200 koní slabší 330d, na tom je jednak hezky vidět, co znamená váhový rozdíl 300 kg, jednak, že papírové koně nevypovídají o všem.
Ta SQ7 je neskutečná, z 0-200 za 17s a jezdí za 8 litrů, to je opravdu motorový majstrštyk. Podobně 540i při jejím papírovém výkonu, s E43 amg jsem se pod 17s nedostal a je o 50 koní silnější. Na svezení s g30 se fakt těším.
Hm, 335d jsem testoval v Touring variantě, to zrychlení bylo opravdu neskutečné. Ne tak pichlavé jako "vosa" M3, ale spíš brutální tah, pořád a pořád.
Na SQ7 se už moc těším. Je to sice krabice, ale uvnitř je prostor a nadhled v rámci provozu.
Tady je porovnání Panamera Diesel vs 750d. Sice je to jen ta slabší verze osmiválce bez kompresoru a s nižším výkonem i krouťákem, ale přesto se dynamicky hlavně nad 100km/h quadturbo nechytá.
[odkaz]
Ahoj, zatím nula, nula, nula. Víkend kdy to mělo proběhnout auto nakonec nebylo a pak zase nebyl čas. Tohle si chce užít na známých cestách, ne jen objet pár desítek km. Chci srovnání s auty, která mám najeta. QV ale určitě bude. ;-)
Já jsem řídil QV z Chomutova do Prahy, ale nejel jsem po R7, ale po okreskách až do Rakovníku a pak chvíli po dálnici. Bylo bohužel dost špatné počasí. Oproti M3 mám jen jednu výtku a tou je příliš vyměklá přední náprava. Tam, kde je M3 tuhá na předku, tam QV hraje trošičku divadlo a je malinko nervóznější. Ale bylo to zoufale málo kilometrů a zadruhé to počasí stálo fakt za starou bačkoru. Silnice byla dost navlhlá.
Jinak super auto, se strmým řízením a šíleným výkonem.
Acko 45 AMG jsem zkousel na okruhu a vyslo mi z toho, ze to jen umi davat vykon stylem "vsechno nebo nic", zadna super zabava s nim jezdit nebyla, kdezto papirove slabsi 43 (mel jsem tu cest v GLC) byla mnohem zabavnejsi a navic univerzalnejsi. Od spoda do hora v ni mas porad nejakou skalu zabavy. Je jedno, jestli potrebujes zrychlit z 50 na 80, nebo ze 130 na 180, pokazdy to je zazitek. U toho Acka mi to prislo, ze aby ses bavil, tak musis na to dupnout z nuly co to de a pak na chvilku probehne silnicni apokalypsa a pak uz jedes zase moc rychle, tak si moc nedokazu predstavit kazdodenni zivot s tim.
Označení 43 spíš říká, že by pro marketingové oddělení 30 nebyla přípustná. :-) Je to prostě příliš malé číslo. Že je 45 dvoulitr, je pak podle mne trochu komické.
Opravte si rozdeleni hnacich sil na 33 predek a 67 zadek, budte tak hodny a ctete si radne to zakladni a docela zasadni info. Jinak jezdit s tim za 14? Ze vy jezdite trosku jako pirat. ;-) GLE 43 AMG na 21" bezne jezdim prumer do 12, a to casto a rad vyuzivam sport+ a palbu z vyfuku. Usporne po okreskach ci dalnicich atakuju 9-10 a rychlejsi presuny (160kmh tempomat) se drzi kolem 11-12. Rozsah spotreb je dan provozem, ale skutecne to neni problem drzet na velice rozumne mire, beru-li v potaz hmotnost i odpor vzduchu. I oproti 350d, ktere jsem mel drive, je ten rozdil spotreby minimalni. 43amg je jedna z nejlepsich motorizaci pro kteroukoliv tridu MB.
Na dvou procentech asi moc nezáleží, ale 31:69 uvádí samotný Mercedes. 33:67 měl C450 AMG. "AMG Performance 4MATIC all-wheel drive with rear-biased torque distribution of 31 to 69 percent."
[odkaz]
A k té spotřebě, autor netvrdí, že auto jezdí za 14, tvrdí, že průměr má od 9 do 14, 14 ve městě, dálnice 10, okreska 9 a průměr po dotankování rovných 10. Tedy v podstatě to co píšeš ty a to co uvádí i různé testy této motorizace.
[odkaz]
Ádo, ono hlavně záleží na tom, jestli tu raketu má ve své moci nějaký poblblý agresivní diktátor, nebo jestli tato zbraň slouží jako odstrašující prostředek proti případnému vnějšímu napadení. Jinak historie nás učí, že pacifismus je nejjistější cesta k válce. :-!
Ha, ha, tak to je Ádo asi tak stejně "chytré" prohlášení, jako tvrdit, že nejlepší motor do jakéhokoliv auta je diesel, nebo že všechny Renauty jsou křápyl! >:-[]
od 2014 som mal C 220 AMG paket,
teraz som na Vianoce kupoval dcerke BMW 3 taktiez 2014 rocnik - a len ked uz je tu rec o prevedeni interieru C klasse, kedze som denne presadal, tak si to niekedy skuste! Ten bavorak budil dojem lacneho, starsieho auta. Clovek by nikdy neodhadol, ze su vlastne v jednej triede..... aj ked medzi uvedenim aut je casovy rozdiel, tak to je fakt uplne ina trieda a dizajn - prevedenie ovladacov a material, etccc. :-!
Nepochybně. Ale pak se dcera přiveze před školu, a když vystoupí z Mercedesu, polovina kamarádek si ji odhlásí z FB. A pak se svez, bezprostředně za sebou a uvidíš, že to jak věci vypadají je někdy totálně odlišné od toho, jak fungují:)
dcera chodi do skoly, to je fakt!
ale je aj fakt, ze tam vezie svoje dve deti ( 12 a 10 rocne!) :-!
a nema Facebook, v nasej rodine to neriesime.
porovnaval som len vzhlad tych dvoch aut z roku 2014 a ja v tom vidim dost markantny rozdiel, mne sa mercedes momentalne paci, aj ked do prichodu Bangla som bol velky fanda BMW ( dokonca som mal aj 12 valec, heh!)
Ale nic proti novej rade 5 - je mozne, ze ju skusim, ale az po E klasse a potom casom by som radsej E coupe
( nic v zlom, je to vsetko len nazor a vec vkusu!) :-!
Tak zrovna za Banglových časů byly interiéry doslova a do písmene k zblití. A stejně jsme těmi auty rádi jezdili:) Banglova sedma po faceliftu se mi líbí doteď, ale je to prostě obrovský kus železa na moje ježdění...
Re: Cena tohoto auta je podstatně vyšší než udávaných 1,3M.
U Mercedes-Benz se to dá předpokládat.Dost věcí je za příplatek.
Auto se mi líbí hlavně v interieru , design předku je trošku podivný.
Hlavně světla moc neladí.
Motoricky jde zřejmě o super auto.
Re: Cena tohoto auta je podstatně vyšší než udávaných 1,3M.
Ano, máte pravdu a navíc jsem si nevšiml, že 1,3M je za A45.
Ovšem stejně bych chtěl vidět toho, kdo si koupí C combi ve verzi amg 43 za 1,6M, když může mít E 400 combi za 1,75M? Oba mají V6 a 4M, céčko má sice o 25kW více ale pokud už bych potřeboval vagón, tak si raději něco málo připlatím, abych měl prostor a pohodlí.